Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:19:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 327 328 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745488 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #16000 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:27:47 »

Megnéztem az este. Sajnos nem világítanak. Mindegy hová kapcsolom a gyerek zárat. Az elsők azonnal bekapcsolnak gyújtásra. A két hátsó sötét.
A kapcsolók működnek, tekerik az ablakot, csak nem világítanak a gombok.
Ezek szerint szét kell szedni majd őket.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16001 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:34:24 »

Megnéztem az este. Sajnos nem világítanak. Mindegy hová kapcsolom a gyerek zárat. Az elsők azonnal bekapcsolnak gyújtásra. A két hátsó sötét.
...
Lehet, hogy az én tudásom nem teljes, de ismereteim szerint nem a gyújtásra kéne világítaniuk, hanem a világítás (helyzetjelző/tompított) felkapcsolása után.
Vagy ez Mk2 esetén már nem így van?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16002 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:39:49 »

Lehet, hogy az én tudásom nem teljes, de ismereteim szerint nem a gyújtásra kéne világítaniuk, hanem a világítás (helyzetjelző/tompított) felkapcsolása után.
Vagy ez Mk2 esetén már nem így van?

Jól tudod mert gyárilag MK2-nél is így van!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16003 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:47:53 »

Lehet, hogy az én tudásom nem teljes, de ismereteim szerint nem a gyújtásra kéne világítaniuk, hanem a világítás (helyzetjelző/tompított) felkapcsolása után.
Vagy ez Mk2 esetén már nem így van?

Nekem gyújtásra megy és gyári, nincs belemókolva. Bár az enyém utolsó szériás MK II-es, sokminden van benne MK III-ból!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16004 Dátum: 2011.10.18 kedd, 10:07:26 »

Megnéztem az este. Sajnos nem világítanak. Mindegy hová kapcsolom a gyerek zárat. Az elsők azonnal bekapcsolnak gyújtásra. A két hátsó sötét.
A kapcsolók működnek, tekerik az ablakot, csak nem világítanak a gombok.
Ezek szerint szét kell szedni majd őket.

vagy vegyel 2 kapcsolot, nem hiszem, hogy bontott draga lenne
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16005 Dátum: 2011.10.18 kedd, 10:09:52 »

Lehet, hogy az én tudásom nem teljes, de ismereteim szerint nem a gyújtásra kéne világítaniuk, hanem a világítás (helyzetjelző/tompított) felkapcsolása után.
Vagy ez Mk2 esetén már nem így van?

gyujtasra kapcsol, lampa kapcsolasra meg a kilincs vilagitas
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16006 Dátum: 2011.10.18 kedd, 10:33:08 »

gyujtasra kapcsol, lampa kapcsolasra meg a kilincs vilagitas

Így van! Gyújtásra nálam is azonnal világítanak az el.ablak kapcsolók és a helyzetjelző felkapcsolásakor pedig a kilincs és kesztyűtartó világítás meg a műszerfalon a cuccok!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #16007 Dátum: 2011.10.18 kedd, 10:37:26 »

gyujtasra kapcsol, lampa kapcsolasra meg a kilincs vilagitas

Stimmel. Smiley
Nálam is így működik.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #16008 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:03:57 »

vagy vegyel 2 kapcsolot, nem hiszem, hogy bontott draga lenne

Eddig még csak 5000-ért  wow1  láttam 2db-ot, aminél azért bármilyen kis izzónak/LED-nek olcsóbbnak kell lennie.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16009 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:07:08 »

Eddig még csak 5000-ért  wow1  láttam 2db-ot, aminél azért bármilyen kis izzónak/LED-nek olcsóbbnak kell lennie.
ha találsz és hajlandó vagy kicserélni...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16010 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:13:59 »

Eddig még csak 5000-ért  wow1  láttam 2db-ot, aminél azért bármilyen kis izzónak/LED-nek olcsóbbnak kell lennie.

Igen ezeknek ennyi az áruk! Én is 2500-ért adtam el őket!
De az égőcserét megúszod kb 80ft-ból bár asszem ezek pont a forrasztósak de nem vagyok benne biztos!
Jövő hónaptól már majd jobban ráérek és ha ilyen témákhoz kell infó akkor rövid időn belül meg tudok mindent nézni és ha kell szétkapni és lefotózni és akkor az már majd nagyobb segítség lesz mindenkinek! Ha vársz a műtéttel kábé 3 hetet akkor neked is tudok segíteni és pontosabb infókkal meg képekkel szolgálni de ha van valakinek otthon akkor az nyugodtan szétkaphatja és megnézheti milyen a cucc belülről! Én anno a fényszórómagasságállítóval cumiztam de aztán vettem egy másikat pedig forrasztással állítólag abban is lehet égőt cserélni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16011 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:18:05 »

Igen ezeknek ennyi az áruk! Én is 2500-ért adtam el őket!
De az égőcserét megúszod kb 80ft-ból bár asszem ezek pont a forrasztósak de nem vagyok benne biztos!
Jövő hónaptól már majd jobban ráérek és ha ilyen témákhoz kell infó akkor rövid időn belül meg tudok mindent nézni és ha kell szétkapni és lefotózni és akkor az már majd nagyobb segítség lesz mindenkinek! Ha vársz a műtéttel kábé 3 hetet akkor neked is tudok segíteni és pontosabb infókkal meg képekkel szolgálni de ha van valakinek otthon akkor az nyugodtan szétkaphatja és megnézheti milyen a cucc belülről! Én anno a fényszórómagasságállítóval cumiztam de aztán vettem egy másikat pedig forrasztással állítólag abban is lehet égőt cserélni!  wave
Húha!Hanyadszor írod,hogy X idő és mindenre ráérsz? eplus2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16012 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:24:14 »

Húha!Hanyadszor írod,hogy X idő és mindenre ráérsz? eplus2

Jogos, ott a pont!  vigyor3
De a szándék a lényeg!  nyes
Tudod hogy ha van egy kis időm akkor mindenkinek szívesen segítek de nem tehetek róla hogy túl elfoglalt vagyok és soxor azt sem tudom minek álljak neki mert sok a teendő és kevés az idő!
Honda Acura automata váltó specialistát nem tudtok véletlenül valahol az országban? Sajnos most éppen ilyesmivel cumizunk és nem tudunk rájönni hogy mi lehet a baja pedig már mindent kipróbáltunk de még mindíg nem az igazi!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16013 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:47:25 »

Jogos, ott a pont!  vigyor3
De a szándék a lényeg!  nyes
Tudod hogy ha van egy kis időm akkor mindenkinek szívesen segítek de nem tehetek róla hogy túl elfoglalt vagyok és soxor azt sem tudom minek álljak neki mert sok a teendő és kevés az idő!
Honda Acura automata váltó specialistát nem tudtok véletlenül valahol az országban? Sajnos most éppen ilyesmivel cumizunk és nem tudunk rájönni hogy mi lehet a baja pedig már mindent kipróbáltunk de még mindíg nem az igazi!  rinya
Ez így van.De tudod,a pokolba vezető út is....
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #16014 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:58:12 »

De az égőcserét megúszod kb 80ft-ból bár asszem ezek pont a forrasztósak de nem vagyok benne biztos!
Jövő hónaptól már majd jobban ráérek és ha ilyen témákhoz kell infó akkor rövid időn belül meg tudok mindent nézni és ha kell szétkapni és lefotózni és akkor az már majd nagyobb segítség lesz mindenkinek! Ha vársz a műtéttel kábé 3 hetet akkor neked is tudok segíteni és pontosabb infókkal meg képekkel szolgálni de ha van valakinek otthon akkor az nyugodtan szétkaphatja és megnézheti milyen a cucc belülről! Én anno a fényszórómagasságállítóval cumiztam de aztán vettem egy másikat pedig forrasztással állítólag abban is lehet égőt cserélni!  wave

Köszönöm ha bármilyen infóval tudsz segíteni !   integet2
Egyáltalán nem sürgős. Így van szerintem már évek óta, csak most fellelkesültem és gondoltam megcsinálom a régóta bosszantó apróságokat, hogy minden tökéletesen működjön.  thumbup
Naplózva
Csiribacsi
Vendég
« Új hozzászólás #16015 Dátum: 2011.10.18 kedd, 14:51:20 »

Üdv

Nem tudom, hogy jó helyre írtam a kérdésemet, de ha tudnátok segíteni, megköszönném.
Az után érdeklődők, hogy hol találom a Főtengely impulzus jeladót és mennyire bonyolult a cseréje.
Mondeo 2 2.5 24v motorról van szó
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16016 Dátum: 2011.10.18 kedd, 15:33:01 »

Eddig még csak 5000-ért  wow1  láttam 2db-ot, aminél azért bármilyen kis izzónak/LED-nek olcsóbbnak kell lennie.
Egy felesleges - egyelőre - nekem is van - csak tudnám hol  Roll Eyes .
Egy ötlet, mielőtt nekiállsz forrasztgatni. Hátulról kivesz egyik kapcsoló, előremész az utasoldalhoz, ott is kiszed kapcsoló, majd a hátulról hozott kapcsoló rácsatlakoztat, próba. Ha nem világít, kapcsoló problematika, ha világít, akkor madzagolás probléma.
Szerintem.
Amúgy gyárilag 4 el.ablakos?
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #16017 Dátum: 2011.10.18 kedd, 15:50:55 »

Amúgy gyárilag 4 el.ablakos?

Nagyon annak látszik. Az ajtóban a kábelek is gyárinak tűnnek.
Ezt a próbát elég könnyű megcsinálni.
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #16018 Dátum: 2011.10.18 kedd, 17:45:22 »

Szaisztok! Egy kicsit tanácstalan vagyok  Huh? ma reggel nem volt semmi fűtésem. Soha nem volt a legcsekélyebb gondom sem a fűtés-hűtés rendszerrel. Ma is, a vízhőmérő ugyanott állt, ahol szokott télen-nyáron. a motor tehát felmelegedett, de semmi nem jött be belőle. Munkából hazafelé viszont kipróbáltam és dőlt belőle a megszokott gyorsasággal a forróság...  Huh?
Egy gyanúm van, csak nem látom még az összefüggést: pár hete jelentős mennyiséget kellett töltenem a kiegyenlítő tartályba (a piros szín megszínezte a tartály oldalát és úgy tűnt minden OK. aztán megmozgattam a kocsit, és sehol sem volt a vízszint...) Lehet olyan, hogy levegődugó van a rendszerben és az tréfálja meg a termosztátot vagy valamelyik csövet? Nem jut semmi épkézláb ötlet az eszembe...
Várom ötleteiteket, segítségeteket! help  worship  wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16019 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 18:03:24 »

skacok!
meg tudná nekem mondani valaki, hogy miben különbözik mk1 és mk2 ac egysége?

Bár én még nem láttam mindkettőt de ha tippelni kellene akkor én arra tippelnék hogy csereszabatosak egymással!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16020 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:25:57 »

skacok!
meg tudná nekem mondani valaki, hogy miben különbözik mk1 és mk2 ac egysége?
Miért, különbözik?
A szitnjelző rész szinte biztos, hogy különbözik, de magán a pumpán miért változtattak volna?
Habár az óccsó'ítás nevében minden kitellik az autógyártóktól. falbav
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16021 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:31:42 »

skacok!
meg tudná nekem mondani valaki, hogy miben különbözik mk1 és mk2 ac egysége?
Talán, ha rákeresnél az Unix vagy Cromax webshop-ban minkét tipusnál és a cikkszámokat összehasonlítod vagy az unixnál kikeresed az egyiket és rá klikkelsz a mihez jó feliratra ott felfogja sorolni a progi, hogy mely autókhoz jó az adott termék. wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16022 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:41:33 »

feltegyem a kérdést még egyszer kiemelten a kérdés lényegi részére vonatkozóan?
mert az volt a kérdés, hogy miben különbözik.
nem az, hogy különbözik-e
Annyiban tudok segíteni, hogy. Van itthon egy kiszerelt sima Mk1 szintező, és egy 6 lábú is. Körbe tudom neked fényképezgetni - nem ma. Aztán pl. Vilót is megkéred erre, hogy az Mk2-es szintezőjét képelje körbe, és már meg is van minden. És már csak egy cikkecskét kell rittyentened az egész hóbelebancról  nyes.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16023 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:46:18 »

feltegyem a kérdést még egyszer kiemelten a kérdés lényegi részére vonatkozóan?
mert az volt a kérdés, hogy miben különbözik.
nem az, hogy különbözik-e
http://www.fekmester.hu/uzemanyag_ellatas/uzemanyagszivattyu/ford/mondeo/benzin/2.50/1998/1998
94-től 2000-ig egyféle,különbség a fedcomp és anélkül.Úgy tudom,csak az előírt nyomást kell tudnia és annyi.mk1-mk2 1.6-2.5 egyforma nyomáson dolgozik,az nyomásszabályzó más az autókban.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.20 csütörtök, 21:48:10 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16024 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:51:04 »

ok. köszi mindenkinek...
vegyük úgy, hogy nem tettem fel a kérdést....
 integet2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16025 Dátum: 2011.10.21 péntek, 19:17:54 »

Hello meg tudná nekem mondani valaki, hogy a rendszámtábla világítás vezetékét melyik csatlakozónál találom a biztosíték tábla környékén?
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16026 Dátum: 2011.10.21 péntek, 19:31:59 »

Hello meg tudná nekem mondani valaki, hogy a rendszámtábla világítás vezetékét melyik csatlakozónál találom a biztosíték tábla környékén?

Szerintem ott külön nem fogod megtalálni mert nekem úgy rémlik hogy már hátul rá van kötve a kötegben a hátsó helyzetjelzők száljára! De ha esetleg tévednék akkor mindjárt kijavítanak a szakik!
Külön kapcsolóra akarod kötni vagy miért keresed a szálat?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16027 Dátum: 2011.10.21 péntek, 19:38:37 »

Szerintem ott külön nem fogod megtalálni mert nekem úgy rémlik hogy már hátul rá van kötve a kötegben a hátsó helyzetjelzők száljára! De ha esetleg tévednék akkor mindjárt kijavítanak a szakik!
Külön kapcsolóra akarod kötni vagy miért keresed a szálat?

szerintem nem a helyzetjelzőn van mert a parkoló fénynél nem világít.
meg akarom relézni hogy ha gyújtás nélkül együtt menjen a belső világítással.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16028 Dátum: 2011.10.21 péntek, 19:51:46 »

Mennyire kell forrónak lennie a befúvott levegőnek alapjáraton MK II-esnél a trip melletti beömlőkön, ha HI állásban van a SATC és közepes erősségen van a venti?

Nálam annyira forró, hogy picit égeti a kezem, de nem annyira, hogy ne tudjam ott hagyni a kezem pár másodpercig.

Azért kérdem, mert nem vagyok elégedett a fűtésemmel.

FLAP jó, letesztelve. Termosz jó, fűtőradiátor új, vízpumpa fémlapátos és virgonc, fűtéscsövek melegek, kiegyenlítő tartály légtelenítője tiszta, dugulás nincs.
Gyakorlatilag mindent kizártam már, de nem érzem azt a hű de nagy hőséget, csak pályán és csapatáskor, de akkor meg szénné égeti a lábam.
Megcserélném a fűtéscsöveket (már csak ez maradt hibalehetőségnek, nevezetesen, hogy fordítva van fent és emiatt levegős a radiátor), de nem bontanám meg, amíg nem vagyok benne tutter biztos.

Gondolkodtam kicsit és úgy emléxem, hogy anno az MKI-es sem volt egy lábmelengetős típus, csak a régebbi autóim égették a talpam. Aztán számításba vettem azt is, hogy én mindig lábra állítva szellőztetek/fűtök, mert nem szeretem ha a szélvédőről vagy a rostélyokból az arcomba vág a huzat. Ezért ma átkapcsoltam csak rostélyra és így egészen tűrhetőnek tűnt, konkrétan túl meleg volt és finoman égette a kezemet is.

Lehet, hogy csak túl sokat várok a lábtérfűtéstől? Tudtommal az MKI-esnek ez kifejezett gondja (Fusim tavalyi cikke). Lehet, hogy MKII-esnek is?

Másnak mi ezen a téren a helyzet?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16029 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:08:33 »

alkalmazd befűtésnél a gyors hűtés módszerét.
először belső keringetésre állítsd. a fűtésnél én lábhoz és szélvédőre opciót szoktam választani, de ha rohadt hideg van, akkor a pofámba fújatom, kicsit nagyobb sebességgel. ezzel a módszerrel, gyorsabban át tudod melegíteni/mozgatni az utastér levegőjét....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16030 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:11:36 »

alkalmazd befűtésnél a gyors hűtés módszerét.
először belső keringetésre állítsd. a fűtésnél én lábhoz és szélvédőre opciót szoktam választani, de ha rohadt hideg van, akkor a pofámba fújatom, kicsit nagyobb sebességgel. ezzel a módszerrel, gyorsabban át tudod melegíteni/mozgatni az utastér levegőjét....

Ezt ismerem mester, csak nekem a lábam fázik és oda tolok mindent! Aszondod, hogy ha premier plánba tolatom az utastérbe, akkor a lábom is hamarabb enged majd fel?

Kipróbálom!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16031 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:12:38 »

Ezt ismerem mester, csak nekem a lábam fázik és oda tolok mindent! Aszondod, hogy ha premier plánba tolatom az utastérbe, akkor a lábom is hamarabb enged majd fel?

Kipróbálom!
belső keringetéssel tuti...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16032 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:20:35 »

szerintem nem a helyzetjelzőn van mert a parkoló fénynél nem világít.
meg akarom relézni hogy ha gyújtás nélkül együtt menjen a belső világítással.


Na látod én még parkolófényt sosem használtam de most hogy említetted ki fogom próbálni!
A gyújtás nélküli részt picit pontosíthatnád mert az nem világos hogy mi is vele a célod!
Talán kocsikereső funkciót akarsz?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16033 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:26:32 »

Ezt ismerem mester, csak nekem a lábam fázik és oda tolok mindent! Aszondod, hogy ha premier plánba tolatom az utastérbe, akkor a lábom is hamarabb enged majd fel?

Kipróbálom!

Nekem mindíg a lábra van állítva mert az utastér úgy melegszik fel a leghamarabb mert alul a leghidegebb a levegő éa a meleg amúgy is felfelé száll ezért felesleges oda nyomatni hacsak nem párás a szélvédőd! A Mondeók elég jól szigetelt autók de igazán konfortos meleg csak akkor lesz ha a belső cuccok is átmelegedtek! Nehezebben melegszik fel viszont nehezebben is hűl le az utastér! Azért alul a szőnyeg alatt a hátramenő műanyag csövet megnézheted mert ha nem passzentos alul a szája a lukkal akkor csökken a fűtés hatásfoka mert akkor a hátsó rész csak későn melegszik fel és ha nem egyenletes akkor cirkulál a levegő és lehűti az első részt is! Bár lehet hogy csak a Ghiákban van hátramenő fűtés ezt nem tudom de ha alánézel úgyis meglátod! Ha kell kép akkor szólj mert van valahol róla!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16034 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:28:33 »

belső keringetéssel tuti...

Én úgy vettem észre hogy ha belsőre nyomom át akkor vissza is szívja az alul kinyomott levegőt és így csökken a hatásfok hiába fújna melegebbet! Persze lehet hogy szélvédőre fújva jobb lenne de azt meg én nem szeretem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16035 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:28:55 »

Nekem mindíg a lábra van állítva mert az utastér úgy melegszik fel a leghamarabb mert alul a leghidegebb a levegő éa a meleg amúgy is felfelé száll ezért felesleges oda nyomatni hacsak nem párás a szélvédőd! A Mondeók elég jól szigetelt autók de igazán konfortos meleg csak akkor lesz ha a belső cuccok is átmelegedtek! Nehezebben melegszik fel viszont nehezebben is hűl le az utastér! Azért alul a szőnyeg alatt a hátramenő műanyag csövet megnézheted mert ha nem passzentos alul a szája a lukkal akkor csökken a fűtés hatásfoka mert akkor a hátsó rész csak későn melegszik fel és ha nem egyenletes akkor cirkulál a levegő és lehűti az első részt is! Bár lehet hogy csak a Ghiákban van hátramenő fűtés ezt nem tudom de ha alánézel úgyis meglátod! Ha kell kép akkor szólj mert van valahol róla!  wave

Van ebben is, Ghia ST200. eplus2
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #16036 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:34:55 »

Szaisztok! Úgy néz ki, a termosztátnál csöpög a víz. Elég drágának ígérkezik, 28eft-ért találtram, a cromaxnál. Azt kérdezték, hogy egy vagy két érintkezős-e. Azt honnan lehet tudni? wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16037 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:36:08 »

Na látod én még parkolófényt sosem használtam de most hogy említetted ki fogom próbálni!
A gyújtás nélküli részt picit pontosíthatnád mert az nem világos hogy mi is vele a célod!
Talán kocsikereső funkciót akarsz?

eltaláltad ha távvezérlővel nyitom legyen fény a kocsi mögött
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16038 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:44:42 »

Szaisztok! Úgy néz ki, a termosztátnál csöpög a víz. Elég drágának ígérkezik, 28eft-ért találtram, a cromaxnál. Azt kérdezték, hogy egy vagy két érintkezős-e. Azt honnan lehet tudni? wave

Ha a bakelit van elrepedve akkor azt tényleg jobb cserélni de ha alóla csöpög akkor ne vegyél újat! Két hőfok adó van a termosztátházon ha ezt kérdezték és két érintkezős is van köztük ha ezt kérdezték de ahol ilyet így megkérdeznek ott ne vásárolj mert azok pancserek!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16039 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:48:33 »

eltaláltad ha távvezérlővel nyitom legyen fény a kocsi mögött

Sejtettem!  vigyor3
Jó dolog az főleg a téli sötét időszakban!  nyes
Nekem a pittyegőn van kocsikereső funkció de az az indexeket "gyújtja föl" 20 másodpercre és mi a kesztyűtartó panel alatti elektronkiára kötöttünk rá! Lehet hogy ott megtalálod a lámpákat is de ezt meg kellene kérdezned egy szakitól hátha van valamilyen egyszerű megoldása a dolognak!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #16040 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:51:05 »

Ha a bakelit van elrepedve akkor azt tényleg jobb cserélni de ha alóla csöpög akkor ne vegyél újat! Két hőfok adó van a termosztátházon ha ezt kérdezték és két érintkezős is van köztük ha ezt kérdezték de ahol ilyet így megkérdeznek ott ne vásárolj mert azok pancserek!  wave

Köszönöm szépen! A székesfehérvári cromaxot hívtam fel, a gép kidobta az egyérintkezőst és kétérintkezőst is a motorszám alapján. Ha a termosztát alól csöpög, akkor honnan jöhet?
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16041 Dátum: 2011.10.21 péntek, 21:01:49 »

Sejtettem!  vigyor3
Jó dolog az főleg a téli sötét időszakban!  nyes
Nekem a pittyegőn van kocsikereső funkció de az az indexeket "gyújtja föl" 20 másodpercre és mi a kesztyűtartó panel alatti elektronkiára kötöttünk rá! Lehet hogy ott megtalálod a lámpákat is de ezt meg kellene kérdezned egy szakitól hátha van valamilyen egyszerű megoldása a dolognak!

ha megvan a kanóc másik vége akkor sima ügy lenne megvan hozzá minden ami kellhet.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.21 péntek, 22:12:36 írta Tomo7 » Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16042 Dátum: 2011.10.21 péntek, 21:27:18 »

ha megvan a kanóc másik vége akkor sima ügylenne megvan hozzá minden ami kellhet.
tis szerint c oszlopnál van egy csatija. a zsineg narancs/fekete és a csati száma c233.
a következő pont az utastéri biztitábla lehajtható része.
c367
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16043 Dátum: 2011.10.21 péntek, 21:29:22 »

vagy ha lehajtod a fedelet, c361/5-ös láb piros/zöld
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.21 péntek, 21:31:30 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16044 Dátum: 2011.10.21 péntek, 21:43:31 »

vagy ha lehajtod a fedelet, c361/5-ös láb piros/zöld


Köszöntem ez nagy segítség!
Azt hiszem be kéne szereznem valami cuccost amiben benne vannak ezek az okosságok.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16045 Dátum: 2011.10.21 péntek, 21:44:43 »

Köszöntem ez nagy segítség!
Azt hiszem be kéne szereznem valami cuccost amiben benne vannak ezek az okosságok.
ha legközelebb erre jársz, szólj előtte Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16046 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:13:22 »

ha legközelebb erre jársz, szólj előtte Wink

ok worship
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16047 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:21:55 »

ok. köszi mindenkinek...
vegyük úgy, hogy nem tettem fel a kérdést....
 integet2
Ahogy én régebben nézegettem a tis emiatt a fedkomp dolog miatt, az tűnt fel, hogy az Mk2 és az Mk1 szinjelző ugyanaz lehet, kivéve a duplapotis Mk1.
Tis alapján az a véleményem, hogy Mk2-ben megvariálták a műszercsoportot, az AWS-t és a fedkomp bekötését is, ezért nem kell duplapoti az Mk2-es fedkomp maradéküzemanyag kijelzéséhez.
Szerintem, de csak elméletileg.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16048 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:25:24 »

Ahogy én régebben nézegettem a tis emiatt a fedkomp dolog miatt, az tűnt fel, hogy az Mk2 és az Mk1 szinjelző ugyanaz lehet, kivéve a duplapotis Mk1.
Tis alapján az a véleményem, hogy Mk2-ben megvariálták a műszercsoportot, az AWS-t és a fedkomp bekötését is, ezért nem kell duplapoti az Mk2-es fedkomp maradéküzemanyag kijelzéséhez.
Szerintem, de csak elméletileg.
erre jutottam én is.
azért kérdeztem, mert be lehet faragni mk2 tripet mk1 házba. így mehetne a dolog, de nekem nem ment azzal sem.
tehát valószínű, "más nyelven beszélnek".
kivéve yooccoo-é, mert az szinkronos hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16049 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:27:57 »

Ezt ismerem mester, csak nekem a lábam fázik és oda tolok mindent! Aszondod, hogy ha premier plánba tolatom az utastérbe, akkor a lábom is hamarabb enged majd fel?
Szerintem vegyél föl melegebb cipőt, vastagabb zoknit, esetleg bakancsot, netalán még hidegebb időkben csizma is jól jöhet.
 nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 327 328 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.