Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:17:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745484 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16050 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:28:26 »

Ahogy én régebben nézegettem a tis emiatt a fedkomp dolog miatt, az tűnt fel, hogy az Mk2 és az Mk1 szinjelző ugyanaz lehet, kivéve a duplapotis Mk1.
Tis alapján az a véleményem, hogy Mk2-ben megvariálták a műszercsoportot, az AWS-t és a fedkomp bekötését is, ezért nem kell duplapoti az Mk2-es fedkomp maradéküzemanyag kijelzéséhez.
Szerintem, de csak elméletileg.

Nekem MK2 1997.12.15-i 1.8 benzinesen cserelnem kellett, dupla potisra, hogy kijelezze a maradek uzemanyaggal megteheto tavot.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16051 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:29:37 »

...kivéve yooccoo-é, mert az szinkronos hehe
Légyszi legalább te mond már el Yooccoo tehnikáját, mert ő nem igazán akarja, mert neked már elmondta. Így még mindig fúrja az oldalam, hogy mi is a megoldása?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16052 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:30:52 »

Nekem MK2 1997.12.15-i 1.8 benzinesen cserelnem kellett, dupla potisra, hogy kijelezze a maradek uzemanyaggal megteheto tavot.  wave
na ez is egy új információ.
erről sem hallottam még, hogy 2-esben kellett volna dupla potis...
akkor én nem is szólok egy szót sem vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16053 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:31:54 »

Légyszi legalább te mond már el Yooccoo tehnikáját, mert ő nem igazán akarja, mert neked már elmondta. Így még mindig fúrja az oldalam, hogy mi is a megoldása?
semmi.
behúzta a 2-esre és megy neki...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16054 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:38:25 »

semmi.
behúzta a 2-esre és megy neki...

Akkor ott még valamit ki kellett hogy cseréljen 2-esre mert az simán nem kellene hogy működjön!  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16055 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:39:36 »

Akkor ott még valamit ki kellett hogy cseréljen 2-esre mert az simán nem kellene hogy működjön!  wow1
a trip 2-esé
de nekem azzal sem ment így.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16056 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:40:57 »

semmi.
behúzta a 2-esre és megy neki...
Akkor ott még valamit ki kellett hogy cseréljen 2-esre mert az simán nem kellene hogy működjön!  wow1
Astor úgy érti, hogy a szintjelző csati 2-es lábára rákötött egy derótot, amit elvitt a kompóterig - ugye?
Viszont abban igazad van, hogy szerintem is van valmi trükk.
Ja, astor, még azt nem mondtad, hogy melyik tripje van, MkI v. MkII?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16057 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:43:55 »

a trip 2-esé
de nekem azzal sem ment így.

Én mintha olvastam volna valahol hogy a tripben is kétféle létezik nem lehet hogy valami ilyesmi lehetett a probléma?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16058 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:46:00 »

Akkor ott még valamit ki kellett hogy cseréljen 2-esre mert az simán nem kellene hogy működjön!  wow1

Astor úgy érti, hogy a szintjelző csati 2-es lábára rákötött egy derótot, amit elvitt a kompóterig - ugye?
Viszont abban igazad van, hogy szerintem is van valmi trükk.
Ja, astor, még azt nem mondtad, hogy melyik tripje van, MkI v. MkII?

Ha a kompóteren van olyan láb akkor oda mén madzag és a másik végének is köll lenni helyének ezért annak műxeni köll! Ha nem muzérol akkor ott valami árulás lehetett de hogy mi ahhoz sajnos kevés az infó így látatlanban!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16059 Dátum: 2011.10.21 péntek, 23:06:53 »

"The Mirez guide is very good, but a bit misleading with regard to the fuel remaining function for later cars (I think mid-1998 onwards) with the newer fuel pump/sender assembly.

If this is the case, you need a rel 4.0 or rel 5.0 trip computer to start with. Then, you need to wire the fuel remaining signal to pin 7 (not pin 8 as shown in the guide), and also add an ignition switched +12V source to pin 15 (I took mine from behind the radio and it works fine).

Thanks to member moifest for the tips above, it all works 100% for me now  And because you have a 2000 model car, I recommend this route for you too. If you went backwards and used an older twin track fuel pump/sender with an older rel trip comp, you would have all the hassle of that, plus your fuel gauge would probably then read backwards too.

As for temp senders, they are all the same from Mk1/Mk2/Mk3 Mondeos AFAIK (and maybe even Mk4), I used a Mk3 sender and it works fine.  "
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16060 Dátum: 2011.10.21 péntek, 23:19:58 »

Most hogy már úgy tűnt hogy minden rendben lesz most elektromos gondom van xD

Eddig is tapasztaltam hogy csak néha világit a az első ülés sor csillárja, nem foglalkoztam vele mert a hátsó elegendő fényt adott. Hogy kerek legyen a történet még a rossz ABS-es időben már kicsit aggasztóbb volt a helyzet mert ha kellet ha nem pislákoltak a lámpák. Menet közben elég volt egy kisebb bukkanó vagy egy intenzívebb kanyar bevétel és pislákolt és emellett a műszar fal felől baljós kattogás hallatszott mikor fel villantak a csillárok.

 Most hogy tökéletes az ABS-em azóta nem világít egyik csillár sem. De egyenetlen úton továbbra is hallgatom a kattogást. Semmilyen fényforrást nem adnak a lámpák,sem központi nyitásakor, sem ajtó nyitásakor, sem kapcsolásra. Biztos vagyok benne hogy érintkezés baja van csak ugye eddig fingom sem volt hogy hol keresem a hibát.

 Én arra gyanakodom hogy az erőteljes fékezgetés, fékpróbák nagy G erővel történtek és valami szétcsúszhatott. Tudniillik olyan hibát is tapasztaltam hogy zárt ajtóknál, leállított motornál, felkapcsolt fényszórókkal néha sípol hogy kapcsoljam le a pilácsot(2 napja tapasztaltam először). Ez erre ad okot hogy az egész hibát a ferde vezetőoldali ajtóm okozta. (zsanért kellene cserélni de nem merek belevágni mert egy ilyen ajtó van vagy 20 kg és tele van elektronikával nem lenne ügyes dolog elejteni).

Tudom sok info volt ez így egyszerre, hagyom megemészteni de valami vélemény?  szomoru1

Szerintetek mennyire sürgős a dolog mert voltak olyan képzeteim is, hogy leég az egész autó és ezzel teljesen megrémisztettem magamat...  rinya
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16061 Dátum: 2011.10.22 szombat, 08:15:46 »

Most hogy már úgy tűnt hogy minden rendben lesz most elektromos gondom van xD

Eddig is tapasztaltam hogy csak néha világit a az első ülés sor csillárja, nem foglalkoztam vele mert a hátsó elegendő fényt adott. Hogy kerek legyen a történet még a rossz ABS-es időben már kicsit aggasztóbb volt a helyzet mert ha kellet ha nem pislákoltak a lámpák. Menet közben elég volt egy kisebb bukkanó vagy egy intenzívebb kanyar bevétel és pislákolt és emellett a mű*** fal felől baljós kattogás hallatszott mikor fel villantak a csillárok.

 Most hogy tökéletes az ABS-em azóta nem világít egyik csillár sem. De egyenetlen úton továbbra is hallgatom a kattogást. Semmilyen fényforrást nem adnak a lámpák,sem központi nyitásakor, sem ajtó nyitásakor, sem kapcsolásra. Biztos vagyok benne hogy érintkezés baja van csak ugye eddig fingom sem volt hogy hol keresem a hibát.

 Én arra gyanakodom hogy az erőteljes fékezgetés, fékpróbák nagy G erővel történtek és valami szétcsúszhatott. Tudniillik olyan hibát is tapasztaltam hogy zárt ajtóknál, leállított motornál, felkapcsolt fényszórókkal néha sípol hogy kapcsoljam le a pilácsot(2 napja tapasztaltam először). Ez erre ad okot hogy az egész hibát a ferde vezetőoldali ajtóm okozta. (zsanért kellene cserélni de nem merek belevágni mert egy ilyen ajtó van vagy 20 kg és tele van elektronikával nem lenne ügyes dolog elejteni).

Tudom sok info volt ez így egyszerre, hagyom megemészteni de valami vélemény?  szomoru1

Szerintetek mennyire sürgős a dolog mert voltak olyan képzeteim is, hogy leég az egész autó és ezzel teljesen megrémisztettem magamat...  rinya

hello szerintem válaszd szét a két problémát.

a kattogás és a bimbammozás oka szerintem a vezető oldali ajtó nem nyomja rendesen a nyitás érzékelőt és rossz úton kapcsolgatja a belső világítást.

az hogy a pilácsok miért nem világítanak lehet több oka is. ha direktbe kapcsolod akkor világítanak?
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16062 Dátum: 2011.10.22 szombat, 08:28:28 »

"The Mirez guide is very good, but a bit misleading with regard to the fuel remaining function for later cars (I think mid-1998 onwards) with the newer fuel pump/sender assembly.

If this is the case, you need a rel 4.0 or rel 5.0 trip computer to start with. Then, you need to wire the fuel remaining signal to pin 7 (not pin 8 as shown in the guide), and also add an ignition switched +12V source to pin 15 (I took mine from behind the radio and it works fine).

Akkor ezek szerint jól hallottam hogy kétfajta létezik belőle?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16063 Dátum: 2011.10.22 szombat, 08:35:31 »

Akkor ezek szerint jól hallottam hogy kétfajta létezik belőle?  wow1
úgy tűnik vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16064 Dátum: 2011.10.22 szombat, 08:39:23 »

Most hogy már úgy tűnt hogy minden rendben lesz most elektromos gondom van xD

Tudom sok info volt ez így egyszerre, hagyom megemészteni de valami vélemény?  szomoru1

Szerintetek mennyire sürgős a dolog mert voltak olyan képzeteim is, hogy leég az egész autó és ezzel teljesen megrémisztettem magamat...  rinya

Az ajtót egyenlőre ne kapd le bár az sem egy nagy ördöngösség és el lehet bírni mert nincs 20 kiló! A zár alatt lévő ajtókapcsolót szedd ki és nézd meg hogy simán kopott vagy csak kontaktos aztán fújd be vagy cseréld meg a jobb és bal oldalit mert akkor még jó ideig tudod használni ha elkopott akkor is! A villamosságtól nem kell félned bár azt tapasztalni fogod hogy a téli időszakot nem szereti ezért jobb ha megcsinálsz mindent még a jó időben met ha valami rosszalkodik akkor az télen el is romlik mert ilyen a Mondik villamossága! Ha Baranya megyei vagy akkor szívesen segítek átnézni a verdát ha nem akkor is ajánlatos taliznod egy régebbi fórumtárssal mert az is segítség és nem kerül semmibe!
Ezzel kezdd a műtétet! Kicsit homályos mert telós kép ezt nézd el nekem:

http://kepfeltoltes.hu/111022/K_p009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16065 Dátum: 2011.10.22 szombat, 08:43:04 »

úgy tűnik vigyor3

Akkor ez is lehet egy ok amiért nem műxik bár ha jól értettem akkor szálcsrékkel orvosolni lehet a problémát! Én angol helyett németet tanultam ezért csak magyarul tudok bár azt se nagyon ezért lehet hogy félreértelmeztem a szöveget de nekem úgy tűnt a leírásból hogy azért meg lehet variálni a dolgokat! Vagy nem?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #16066 Dátum: 2011.10.22 szombat, 08:48:26 »

Nekem MK2 1997.12.15-i 1.8 benzinesen cserelnem kellett, dupla potisra, hogy kijelezze a maradek uzemanyaggal megteheto tavot.  wave

Ezt én is megerősíthetem.
Tettem be trip comp.ot, de nem mutatja a hátralévő távolságot.
1997 februári gyártás.  1 potis pumpa.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16067 Dátum: 2011.10.22 szombat, 08:56:25 »

Ezt én is megerősíthetem.
Tettem be trip comp.ot, de nem mutatja a hátralévő távolságot.
1997 februári gyártás.  1 potis pumpa.

miahelyzetahatsoablakemelokapcsolokvilagitasaval?

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #16068 Dátum: 2011.10.22 szombat, 09:01:52 »

miahelyzetahatsoablakemelokapcsolokvilagitasaval?

Úton van két kapcsoló. Kicserélem és meglátjuk.
Lehet hogy a balhátsó zárat is szét szedem egyúttal.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16069 Dátum: 2011.10.22 szombat, 09:03:24 »

Ezt én is megerősíthetem.
Tettem be trip comp.ot, de nem mutatja a hátralévő távolságot.
1997 februári gyártás.  1 potis pumpa.
akkor lehet neked is érdemes lenne megnézni a szoftver verziót...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16070 Dátum: 2011.10.22 szombat, 09:19:41 »

Úton van két kapcsoló. Kicserélem és meglátjuk.
Lehet hogy a balhátsó zárat is szét szedem egyúttal.


A jobb első kapcsolóval nem próbáltad ki, hogy hátra rakod?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16071 Dátum: 2011.10.22 szombat, 09:20:26 »

akkor lehet neked is érdemes lenne megnézni a szoftver verziót...

nekem 3-as verzió volt benne
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16072 Dátum: 2011.10.22 szombat, 09:25:21 »

A jobb első kapcsolóval nem próbáltad ki, hogy hátra rakod?

Vagy az ülésmagasságállítót?  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16073 Dátum: 2011.10.22 szombat, 10:32:11 »

nincs ebben semmi trükk
http://www.mirez.co.uk/Trips.htm
ez alapján bekötöttem a 2-es lábról a plusz madzagot és behúztam a motortérből a vss meg az átfolyás jelet és kész, működik

ja, annyi trükk van, hogy a hátralévő üzemanyagnál csal 20-30km-t Cheesy
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16074 Dátum: 2011.10.22 szombat, 10:37:23 »

hello szerintem válaszd szét a két problémát.

a kattogás és a bimbammozás oka szerintem a vezető oldali ajtó nem nyomja rendesen a nyitás érzékelőt és rossz úton kapcsolgatja a belső világítást.

az hogy a pilácsok miért nem világítanak lehet több oka is. ha direktbe kapcsolod akkor világítanak?

Igen ez 2 probléma mert ha direktbe kapcsolom akkor sem világítanak. De ez szerintem azért van hogy a sok pislákolás és a nagy igénybe vétel miatt egyszerűen kiégtek az izzók.

Minden félképpen először izzót csekkolom le. Utána jöhet a nyitás kapcsoló. Még ma megnézem ezeket de bütykölni egyedül nem kezdek bele. Esetleg egy izzó cserére képes vagyok, meg egy kis WD 40 fújkászolásra. xD
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16075 Dátum: 2011.10.22 szombat, 11:04:02 »

Igen ez 2 probléma mert ha direktbe kapcsolom akkor sem világítanak. De ez szerintem azért van hogy a sok pislákolás és a nagy igénybe vétel miatt egyszerűen kiégtek az izzók.

Minden félképpen először izzót csekkolom le. Utána jöhet a nyitás kapcsoló. Még ma megnézem ezeket de bütykölni egyedül nem kezdek bele. Esetleg egy izzó cserére képes vagyok, meg egy kis WD 40 fújkászolásra. xD

Akkor egyenlőre hagyd az ajtókapcsolót mert itt szerintem kontakthiba lesz a vezetékeknél! Először mindenképpen a lámpát nézd meg de ilyesmi általában törött autóknál szokott előfordulni hogy megtörik vagy kilazul egy vezeték esetleg egy központi testet rosszul kötnek vissza meg ilyenek! Ha van egérmozid akkor ott is megfigyelheted hogy ha valamelyik ajtókapcsolód a ludas mert akkor a lámpával együtt az ajtóvisszajelzőnek is világítania kellene és ha így lesz akkor legalább tudod hogy a kapcsoló a kukás és hogy melyik ajtókapcsoló a ludas!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16076 Dátum: 2011.10.22 szombat, 14:12:03 »

Akkor egyenlőre hagyd az ajtókapcsolót mert itt szerintem kontakthiba lesz a vezetékeknél! Először mindenképpen a lámpát nézd meg de ilyesmi általában törött autóknál szokott előfordulni hogy megtörik vagy kilazul egy vezeték esetleg egy központi testet rosszul kötnek vissza meg ilyenek! Ha van egérmozid akkor ott is megfigyelheted hogy ha valamelyik ajtókapcsolód a ludas mert akkor a lámpával együtt az ajtóvisszajelzőnek is világítania kellene és ha így lesz akkor legalább tudod hogy a kapcsoló a kukás és hogy melyik ajtókapcsoló a ludas!

Na az a helyzet hogy a csillárok most már jók. A hátsót elég volt 0-ra rakni és utána működött, az elsőben izzó cserét kellet végre hajtani. Most működik mind kettő ajtónyitásra központi nyitásra világít. Szóval mondhatni most tökéletes. Az elsőnek a kapcsolója nem jó. Ha direktbe állítom akkor nem világít kivéve ha ráfeszítek. (szóval a csúszka nem jó) De elég egy erős fékezés és megint pislákol. Ajtókapcsoló hibája lehet ez a pislákolás és tutira mondom hogy a vezetőoldali lesz a rossz a ferde ajtó miatt.  szomoru1
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16077 Dátum: 2011.10.22 szombat, 15:38:21 »

Na az a helyzet hogy a csillárok most már jók. A hátsót elég volt 0-ra rakni és utána működött, az elsőben izzó cserét kellet végre hajtani. Most működik mind kettő ajtónyitásra központi nyitásra világít. Szóval mondhatni most tökéletes. Az elsőnek a kapcsolója nem jó. Ha direktbe állítom akkor nem világít kivéve ha ráfeszítek. (szóval a csúszka nem jó) De elég egy erős fékezés és megint pislákol. Ajtókapcsoló hibája lehet ez a pislákolás és tutira mondom hogy a vezetőoldali lesz a rossz a ferde ajtó miatt.  szomoru1

Mivel említetted a pittyegést zárt ajtóknál ezért tuti ,hogy a bal 1-nél van a gond.

próbáld meg azt, hogy ragasztasz valamit a nyitásérzékelőre,vagy ha rossz úton mész és pislákol a csillár akkor meghúzod az ajtót magad fele.

ha abbahagyja akkor nem nyomja eléggé az ajtó a nyitás érzékelőt.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16078 Dátum: 2011.10.22 szombat, 16:48:42 »

Mivel említetted a pittyegést zárt ajtóknál ezért tuti ,hogy a bal 1-nél van a gond.

próbáld meg azt, hogy ragasztasz valamit a nyitásérzékelőre,vagy ha rossz úton mész és pislákol a csillár akkor meghúzod az ajtót magad fele.

ha abbahagyja akkor nem nyomja eléggé az ajtó a nyitás érzékelőt.

Biztos is hogy ez lesz a gond, mert régebben ha így csináltam akkor abbamaradt, vagy elég volt menet közben jobban becsapni az ajtót. Csak ugye nem szeretem túl erőteljesen becsukni hogy ne kapja le az ajtó valahol a festéket. (mindig megemelve nyitom és csukom az ajtókat, rendesen lehet mozgatni az ajtómat fel/le.) Szinte biztos vagyok benne hogy egy ajtózsanér csere megoldaná ezt az egész mizériát. Szerintetek bontóban lehet ténylegesen jó állapotút találni, vagy egyáltalán újonnan nem is lehet venni?

Am annyira belejöttem az izzóm cserélgetésbe hogy a pótféklámpa balról 2. és 5. izzót kicseréltem. Da nagyon furi volt az egész.. a 4-es helye teljesen össze volt égve sőt az izzó is elvolt benne deformálódva de működött. Azért azt is kicseréltem a biztonság kedvéért. És miután kipróbáltam minden rendben volt égett az összes. Összeszereltem és mire kész volt a középső nem világított.. kaptam egy stabil agyfaszt ahogy megláttam. Megütöttem egy kicsit és azonnal működésre bírtam Cheesy Kb 4 döglött légy eset ki a féklámpa mögül xD
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16079 Dátum: 2011.10.22 szombat, 16:52:00 »

Biztos is hogy ez lesz a gond, mert régebben ha így csináltam akkor abbamaradt, vagy elég volt menet közben jobban becsapni az ajtót. Csak ugye nem szeretem túl erőteljesen becsukni hogy ne kapja le az ajtó valahol a festéket. (mindig megemelve nyitom és csukom az ajtókat, rendesen lehet mozgatni az ajtómat fel/le.) Szinte biztos vagyok benne hogy egy ajtózsanér csere megoldaná ezt az egész mizériát. Szerintetek bontóban lehet ténylegesen jó állapotút találni, vagy egyáltalán újonnan nem is lehet venni?

Am annyira belejöttem az izzóm cserélgetésbe hogy a pótféklámpa balról 2. és 5. izzót kicseréltem. Da nagyon furi volt az egész.. a 4-es helye teljesen össze volt égve sőt az izzó is elvolt benne deformálódva de működött. Azért azt is kicseréltem a biztonság kedvéért. És miután kipróbáltam minden rendben volt égett az összes. Összeszereltem és mire kész volt a középső nem világított.. kaptam egy stabil agy***t ahogy megláttam. Megütöttem egy kicsit és azonnal működésre bírtam Cheesy Kb 4 döglött légy eset ki a féklámpa mögül xD

érdemes egy finom smirglivel átdörzsölni a csatlakozókat a foglalatban.
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #16080 Dátum: 2011.10.22 szombat, 17:21:02 »

vagy ha lehajtod a fedelet, c361/5-ös láb piros/zöld


Köszi a segítséget így már pikk-pakk megoldottam ezt a kis "problémát".

csak a gyújtáskapcsoló 0-állásában világít a 4 helyzetjelző és a rendszámvil a belsővilágítással. Wink
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16081 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:10:20 »

Akkor ezek szerint jól hallottam hogy kétfajta létezik belőle?  wow1
Microcat is azt mondja ('96.18-'97.08 és '97.08-'00.09).
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16082 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:15:29 »

nincs ebben semmi trükk
http://www.mirez.co.uk/Trips.htm
ez alapján bekötöttem a 2-es lábról a plusz madzagot és behúztam a motortérből a vss meg az átfolyás jelet és kész, működik

ja, annyi trükk van, hogy a hátralévő üzemanyagnál csal 20-30km-t Cheesy
Akkor ezek szerint te egy kései Mk2-ből való tripet vettél Krisztiántól?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16083 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:41:20 »

Akkor ezek szerint te egy kései Mk2-ből való tripet vettél Krisztiántól?
én UK-ból vettem, kb. 30%-os áron .. Cheesy
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16084 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:47:16 »

Sziasztok Mondeo Klub tagok!

Én még új vagyok ezen a fórumon. Először is írnék pár szót bemutatkozásként: 14 év japán autó (egy márka) után, úgy döntöttem pár hete, hosszas keresgélés után hogy átpártolok más márkához és megvettem életem első Fordját. A jelenlegi autóm egy 1997-es 1.6-os benzines Ford Mondeo! Na most mint kezdő tulajdonos, jelentkezett pár hiba az autónál el is vittem szerelőhöz ugyebár ami ilyenkor szokásos le is lett cserélve rajta. De a probléma változatlan maradt elvittem hát egy műszeres vizsgálatra, ahol kijött hibaként a légtömegmérő vettem egy másikat és mást nem hozott ki hibaként. Viszont az autó még így se százas és megtaláltam ezt a klubot amin nagyon sok hasznos dolgot olvastam már és nagyon jónak tartom ez a Klubot sok kérdésemre választ is kaptam nektek köszönhetően és úgy döntöttem ide írom meg a gondomat hátha ti tudtok nekem segíteni vagy valaki már járt ugyanebben a cipőben.   
Na szóval az autóm még mindig sokat fogyaszt 14 litert, egyenlőtlen az alapjárata, olyan mintha nem menne minden henger (hátul olyan érdekes pöfögő hangot ad ki a kipufogó) (új gyertyák, új gyertyakábelek) és hideg motornál van hogy rálépek a kuplungra és annyira leesik az alapjárat, hogy leáll a motor, de meleg motornál már semmi gond ez lenne az egyik. A másik gondommal még a szerelő ismerőseim se találkoztak, ami a következő: A kartelban a kartelgáz helyett vákum keletkezik, sőt ha leveszem az olajnak a sapkáját és ráteszek egy lapot, olyan erős vákum van, hogy beszippantja még a papírt is. Na ezzel a problémával még nem találkozott egyik szerelő sem akit eddig kérdeztem. Esetleg valami tipp?? vagy valaki akinek volt ilyen gondja mi volt rá a megoldás? Válaszokat és segítségeket előre is köszönöm! Nem bántam meg még ezekkel a kis hibákkal sem, hogy ezt a márkát és típust választottam, igaz pár hete van még csak nálam ez az autó, de már annyira a szívemhez nőtt! Hálás kis jószág és igazi élmény vezetni a kényelemről nem is beszélve!
Sziasztok  smile
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16085 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:09:07 »

Sziasztok Mondeo Klub tagok!

Én még új vagyok ezen a fórumon. Először is írnék pár szót bemutatkozásként: 14 év japán autó (egy márka) után, úgy döntöttem pár hete, hosszas keresgélés után hogy átpártolok más márkához és megvettem életem első Fordját. A jelenlegi autóm egy 1997-es 1.6-os benzines Ford Mondeo! Na most mint kezdő tulajdonos, jelentkezett pár hiba az autónál el is vittem szerelőhöz ugyebár ami ilyenkor szokásos le is lett cserélve rajta. De a probléma változatlan maradt elvittem hát egy műszeres vizsgálatra, ahol kijött hibaként a légtömegmérő vettem egy másikat és mást nem hozott ki hibaként. Viszont az autó még így se százas és megtaláltam ezt a klubot amin nagyon sok hasznos dolgot olvastam már és nagyon jónak tartom ez a Klubot sok kérdésemre választ is kaptam nektek köszönhetően és úgy döntöttem ide írom meg a gondomat hátha ti tudtok nekem segíteni vagy valaki már járt ugyanebben a cipőben.   
Na szóval az autóm még mindig sokat fogyaszt 14 litert, egyenlőtlen az alapjárata, olyan mintha nem menne minden henger (hátul olyan érdekes pöfögő hangot ad ki a kipufogó) (új gyertyák, új gyertyakábelek) és hideg motornál van hogy rálépek a kuplungra és annyira leesik az alapjárat, hogy leáll a motor, de meleg motornál már semmi gond ez lenne az egyik. A másik gondommal még a szerelő ismerőseim se találkoztak, ami a következő: A kartelban a kartelgáz helyett vákum keletkezik, sőt ha leveszem az olajnak a sapkáját és ráteszek egy lapot, olyan erős vákum van, hogy beszippantja még a papírt is. Na ezzel a problémával még nem találkozott egyik szerelő sem akit eddig kérdeztem. Esetleg valami tipp?? vagy valaki akinek volt ilyen gondja mi volt rá a megoldás? Válaszokat és segítségeket előre is köszönöm! Nem bántam meg még ezekkel a kis hibákkal sem, hogy ezt a márkát és típust választottam, igaz pár hete van még csak nálam ez az autó, de már annyira a szívemhez nőtt! Hálás kis jószág és igazi élmény vezetni a kényelemről nem is beszélve!
Sziasztok  smile
Üdv a Klubban!
Elsőként ezt a kört futnám le.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1kuumhib%C3%A1k_felder%C3%ADt%C3%A9se
Okozhat ilyen tüneteket a híres "T" elem, ami szintén a vákumkör része. Filléres dolog.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16086 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:15:16 »

Üdv a Klubban!
Elsőként ezt a kört futnám le.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1kuumhib%C3%A1k_felder%C3%ADt%C3%A9se
Okozhat ilyen tüneteket a híres "T" elem, ami szintén a vákumkör része. Filléres dolog.


Szia!

Nagyon szépen köszönöm ezt a gyors választ és az infót, ki fogom próbálni az olvasottakat!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16087 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:21:26 »


Szia!

Nagyon szépen köszönöm ezt a gyors választ és az infót, ki fogom próbálni az olvasottakat!
A Wikipédiában sok hasznos dolgot találsz. Böngészgesd! (fölül a szürke csíkban találod)
Vagy a FAQ topicban a generációfüggetlen-ben.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16088 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:27:31 »

A Wikipédiában sok hasznos dolgot találsz. Böngészgesd! (fölül a szürke csíkban találod)
Vagy a FAQ topicban a generációfüggetlen-ben.

Köszi az infokat, most próbáltam ki amit a vákuumhibáról írtak amit linkeltél, de változatlan minden befújkáltam szépen fokozatosan a vákuumcsöveket, de nem ugrott fel egyszer sem az alapjárat, így gondolom a csövekkel nincs probléma! De ezt is köszönöm, és olvasgatok a fórumon meg a wikin is hátha találok rá megoldást!

Köszi még egyszer.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16089 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:35:08 »

Köszi az infokat, most próbáltam ki amit a vákuumhibáról írtak amit linkeltél, de változatlan minden befújkáltam szépen fokozatosan a vákuumcsöveket, de nem ugrott fel egyszer sem az alapjárat, így gondolom a csövekkel nincs probléma! De ezt is köszönöm, és olvasgatok a fórumon meg a wikin is hátha találok rá megoldást!

Köszi még egyszer.
A "T" elemet , ha szemben állsz az autóval, akkor a motor jobb oldala mögött találod meg. Egy kb cigaretta vastagságú, "T" alakó műanyag vákumcső elosztó. Ez szokott elrepedni, eltörni. Ha megtalálod rajta a repedést és be tudod fogni a rést, el kell múlni a tünetnek. Ha ez nem segít, akkor tovább kell keresni. Ajánlom figyelmedbe a minden hónap első péntekjén megtartandó minitalit az Aréna Plaza mélygarázsában. Ott lehet ilyenekkel bíbelődni a többiek segítségével. (találkozók topic)
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16090 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:55:30 »

A "T" elemet , ha szemben állsz az autóval, akkor a motor jobb oldala mögött találod meg. Egy kb cigaretta vastagságú, "T" alakó műanyag vákumcső elosztó. Ez szokott elrepedni, eltörni. Ha megtalálod rajta a repedést és be tudod fogni a rést, el kell múlni a tünetnek. Ha ez nem segít, akkor tovább kell keresni. Ajánlom figyelmedbe a minden hónap első péntekjén megtartandó minitalit az Aréna Plaza mélygarázsában. Ott lehet ilyenekkel bíbelődni a többiek segítségével. (találkozók topic)

Megnéztem a "T" elemet sőt A rossz alapjárati könyvben találtam is róla képet, hogy merre találom de ezen az autón nincs ilyen akárhol keresem. Az én autómban egy 1.6 Zetec motor van amúgy ha ez is segít valamiben.
A találkozóra szívesen elmennék, ha nem laknék kb 300km-re.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16091 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:58:27 »

Megnéztem a "T" elemet sőt A rossz alapjárati könyvben találtam is róla képet, hogy merre találom de ezen az autón nincs ilyen akárhol keresem. Az én autómban egy 1.6 Zetec motor van amúgy ha ez is segít valamiben.
A találkozóra szívesen elmennék, ha nem laknék kb 300km-re.
Itt megáll a tudományom, hogy az 1.6 ban van-e, szerintem kéne hogy legyen, de majd valami nálam okosabb (van itt belőlük bőven, legalábbis azt hiszik magukról  eplus2) jól megmondja a tutit.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16092 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 18:04:23 »

Itt megáll a tudományom, hogy az 1.6 ban van-e, szerintem kéne hogy legyen, de majd valami nálam okosabb (van itt belőlük bőven, legalábbis azt hiszik magukról  eplus2) jól megmondja a tutit.


 laugh laugh laugh remélem, hogy szolgálnak majd további infóval. De a te segítségedet is nagyon köszönöm, nagyon sok mindent tanultam már ezzel is amit írtál és átnéztem. Köszönöm eddigi segítségedet
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16093 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 18:11:44 »


 laugh laugh laugh remélem, hogy szolgálnak majd további infóval. De a te segítségedet is nagyon köszönöm, nagyon sok mindent tanultam már ezzel is amit írtál és átnéztem. Köszönöm eddigi segítségedet
Két sör! Wink
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16094 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 18:19:31 »

Két sör! Wink

Mondd a címet és küldök Wink vagy találtam ilyet is  pias pias itt a két sör  Wink
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #16095 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 18:48:00 »

Mondd a címet és küldök Wink vagy találtam ilyet is  pias pias itt a két sör  Wink
Te, Flyfish, oszt mög se híssz? Csak vedelsz egyedül? vigyor3
Egyébként az én két sörömtől se fog mozogni az ádámcsutkád, ha nem jössz érte! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.24 hétfő, 18:49:50 írta fügelaci » Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16096 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 19:02:39 »

Mondd a címet és küldök Wink vagy találtam ilyet is  pias pias itt a két sör  Wink
Kössz! Ez elég is. Wink
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16097 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 19:03:32 »

Te, Flyfish, oszt mög se híssz? Csak vedelsz egyedül? vigyor3
Egyébként az én két sörömtől se fog mozogni az ádámcsutkád, ha nem jössz érte! eplus2
Nem rajtam múlik. (ne offoljunk!)
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #16098 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 19:27:25 »

Sziasztok !
Valakinek nem maradt véletlenül 1db jó állapotú kormány kerék /légzsákkal, vagy nélküle/
ill. audio fejegység beépítéséhez valami keret/doboz ilyesmi Huh??
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16099 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:58:57 »

Sziasztok !
Valakinek nem maradt véletlenül 1db jó állapotú kormány kerék /légzsákkal, vagy nélküle/
ill. audio fejegység beépítéséhez valami keret/doboz ilyesmi Huh??
nekem 1 légzsákom maradt, tempomat nélküli kormányba való
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.