Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:31:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745819 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17050 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:27:34 »

Lehúztam az MAF-ről a csatit és nem változott semmi Sad.Akkor úgy néz ki hogy meg kell keressem a Vss szenzort és végigjárjam hogy van e valami hibája a vezetéknek vagy a csatinak.Csak sajna most nagyon esik a hó igy ma nem lesz belőle semmi SadSad

Szerintem ez még két külön álló hiba. Mármint h nem mér az óra és h nem indul rendesen.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17051 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:29:55 »

Szerintem ez még két külön álló hiba. Mármint h nem mér az óra és h nem indul rendesen.
Igazából a maf teszt nálam pont fordítva müxik.Csatit lehúzom,beindítom a motort.Egy kicsit darabos a járása,ha ilyenkor rádugom a csatlakozót akkor szépen kisimul az alapjárat.A másik dolog meg simán lehet a sebességjeladótól.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17052 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:34:18 »

Úgy még nem próbáltam de ki fogom próbálni.Mindent megpróbálok csak menjen a kis "dög" vigyor3.De először úgyis MAF szenzort cserélek.Jah és még valami,ha kiveszem az aksit akkor törlődik minden hibakód?Huh?(sajna lemerült az aksi a nagy hidegben és utána vittem motordiagnosztikára)Mert akkor jo lenne elvigyem mégegyszer motordiagnosztikára me csak egy pár napja jöttek elő ezek a problémák

Ha leveszed az akkusarut csak néhány  percre akkor is töröl minden hibakódot.
Ha valamilyen hibát megjavítasz, vagy cserélsz alkatrészt, célszerű újra tanítani a motorvezérlőt. (a vikin megtalálod)
Mielőtt kiadásba vernéd magad, nézd át a vezeték csatlakozókat, biztosítékot, nézd át a vákuumcsöveket ha csak egy is meglazul csinálhat alapjárati hibát.
Ha visszaolvasol a fórumba az Mk1 Mk2 benzinmotorok alatt rengeteget tanulhatsz belőle.
A szereléshez most úgyis rossz az idő.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #17053 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:45:28 »

Úgy még nem próbáltam de ki fogom próbálni.Mindent megpróbálok csak menjen a kis "dög" vigyor3.De először úgyis MAF szenzort cserélek. Jah és még valami,ha kiveszem az aksit akkor törlődik minden hibakód?Huh?(sajna lemerült az aksi a nagy hidegben és utána vittem motordiagnosztikára)Mert akkor jo lenne elvigyem mégegyszer motordiagnosztikára me csak egy pár napja jöttek elő ezek a problémák

Arra viszont figyelj, hogy most, hogy lehúztad a MAF csatiját, a computer eltárolt egy hibakódot, hogy car a MAF-od. Ha elviszed diagnosztikára, egyből ki fogja ezt dobni. Ugyanígy az összes elektronika, amihez most a keresés során hozzányúlsz, mind hibakódot generál, amit szépen kiolvasnak, és elküldenek hogy mindent cserélj.
Továbbra sem mondom, hogy vidd el újra diagnosztikára, csak ha végül oda jutnál hogy már sehogy nem tudod kinyomozni a bajt és befizetsz egy újabb menetre, akkor előbb szedd le az akkusarut pár percre, aztán wiki-n található cikk alapján tanítsd újra, menj vele pár kilométert. Ha valami hibás, akkor annak a hibakódját újra felvési a memóriába, viszont feleslegesen, a javítási periódus miatt keletkezett hibakódokat nem fogja az orrod alá dörgölni.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17054 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:48:00 »

Ha leveszed az akkusarut csak néhány  percre akkor is töröl minden hibakódot.
Tegyük hozzá, hogy ez csak a pozitív pólus esetén igaz.
Haynes is mindig azt írja, hogy a mindenféle elektronikus mahináció alkalmával (rádió, légzsák, eblakemelő, stb.) a negatív sarut vedd le, és akkor nem kell újratanítás.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17055 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:59:33 »

Igazából a maf teszt nálam pont fordítva müxik.Csatit lehúzom,beindítom a motort.Egy kicsit darabos a járása,ha ilyenkor rádugom a csatlakozót akkor szépen kisimul az alapjárat.A másik dolog meg simán lehet a sebességjeladótól.

Én járómotornál húztam le és ugyan azt csinálta mint a tiéd.
A sebesség jeladónak lehet köze a motorleálláshoz, mert nekem pl. hidegen üresjáratban nem áll le,csak dadog de ha el indulok akkor kuplungozáskor leáll.

Valamelyik nap visszaraktam azt a légtömegmérőt amelyikkel az autót vettem. A fogyasztásom leesett picivel kilenc liter alá.  wow1
Ne akartam elhinni. Kíváncsi vagyok mit fog mutatni a következő tanknál.

Még a végén mégiscsak lesz agy faca otom.  beka3
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17056 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:09:25 »

Tegyük hozzá, hogy ez csak a pozitív pólus esetén igaz.
Haynes is mindig azt írja, hogy a mindenféle elektronikus mahináció alkalmával (rádió, légzsák, eblakemelő, stb.) a negatív sarut vedd le, és akkor nem kell újratanítás.

Nem vagyok egy elektromos guru, de ezt én marhaságnak tartom. Az áramkör ha megszakad az megszakadt és kész.  nyes
Győzzél meg róla hogy nincs igazam!  vigyor3
Egyébként én újratanítás előtt, meg úgy általában a pozitívot szoktam levenni, mert nekem a negatív alatt van egy vékony rézlemez és emiatt macerás levenni.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17057 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:30:55 »

Nem vagyok egy elektromos guru, de ezt én marhaságnak tartom. Az áramkör ha megszakad az megszakadt és kész.  nyes
Győzzél meg róla hogy nincs igazam!  vigyor3
Egyébként én újratanítás előtt, meg úgy általában a pozitívot szoktam levenni, mert nekem a negatív alatt van egy vékony rézlemez és emiatt macerás levenni.
Nem mondom, hogy nincs igazad, sőt.
Viszont én úgy tudom, hogy újratanításkor a poz. sarut kell levenni negyed órára legalább.
Haynes meg azt írja minden szerelési útmutató elején, hogy kössük le a neg. sarut, de még egyik végén sem olvastam az újratanítási procedúra említéséről.
Ámbár minden adott ahhoz, hogy fenti ismereteim hamisak legyenek (mint sok egyéb autóval kapcsolatos dolog mostanában).
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17058 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:33:51 »

Igazából a maf teszt nálam pont fordítva müxik.Csatit lehúzom,beindítom a motort.Egy kicsit darabos a járása,ha ilyenkor rádugom a csatlakozót akkor szépen kisimul az alapjárat.A másik dolog meg simán lehet a sebességjeladótól.

Ha jól értem, ezt mondom én is Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17059 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:50:11 »

Ha jól értem, ezt mondom én is Smiley
Akkor valami olyat olvastam,ami nincs is leírva?Hiába,sok ez a 13 óra a börtönben... falbav
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17060 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:51:01 »

Nem mondom, hogy nincs igazad, sőt.
Viszont én úgy tudom, hogy újratanításkor a poz. sarut kell levenni negyed órára legalább.
Haynes meg azt írja minden szerelési útmutató elején, hogy kössük le a neg. sarut, de még egyik végén sem olvastam az újratanítási procedúra említéséről.
Ámbár minden adott ahhoz, hogy fenti ismereteim hamisak legyenek (mint sok egyéb autóval kapcsolatos dolog mostanában).

Hayns jól írja mindenhol hogy a negatívot kössük le ugyanis általában (van kivetél) negatív testelés van a gépjárművekben. Test megszakítás esetén szereléskor nem lehet sehogyan sem zárlatot okozni, valamint hegesztéskor (villany) ebben az esetben védve van a generátorban a dióda sor.

Amiket leírtam az évek során ragadt rám. A pozitív lekötésről eddig még nem hallottam, de attól még lehet igaz.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17061 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:08:31 »

Akkor valami olyat olvastam,ami nincs is leírva?Hiába,sok ez a 13 óra a börtönben... falbav

Ha a nemzeti bank teljes aranykészletét nekem adnák, sem vállalnék el 13 órát ott ahová te nap mint nap bejársz. Maga a levegő kicsinálna három perc alatt.  nyes
Az én melóm tavasztól télig csodálatos helyen van. Tücsökzene, madárcsicsergés, vagy a virágzó akác illata.  Wink Anyagilag majdhogynem csőd, de szerintem a nyugalom megér ennyit.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17062 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:31:26 »

Lehúztam az MAF-ről a csatit és nem változott semmi Sad.Akkor úgy néz ki hogy meg kell keressem a Vss szenzort és végigjárjam hogy van e valami hibája a vezetéknek vagy a csatinak.Csak sajna most nagyon esik a hó igy ma nem lesz belőle semmi SadSad
nem értem a következtetést...
ha lehúzod a maf csatit és ugyan az van mint akkor, amikor a helyén van, akkor az jó? wow1
mert az én értelmezésemben ez olyan, mint ha ott sem lenne...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17063 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:43:44 »

nem értem a következtetést...
ha lehúzod a maf csatit és ugyan az van mint akkor, amikor a helyén van, akkor az jó? wow1
mert az én értelmezésemben ez olyan, mint ha ott sem lenne...

Ez nem úgy működik, hogy ha lehúzod a MAF-ról a csatit akkor a motor egy helyettesítő értékkel dolgozik?    Huh?
Én ha széthúzom a légtömegmérő stekkerét akkor nem változik semmi.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17064 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:52:01 »

Ez nem úgy működik, hogy ha lehúzod a MAF-ról a csatit akkor a motor egy helyettesítő értékkel dolgozik?    Huh?
Én ha széthúzom a légtömegmérő stekkerét akkor nem változik semmi.

szerintem nem. azaz igen. vigyor3 van egy vész üzemmód. vannak alap értékek, amikkel képes működni a gép. nálad az van, hogy ha lekötsz minden elektronikát, akkor is megy. benzinesnél kicsit cizelláltabb a dolog. annek a sok érzékelőnek éppen az a lényege, hogy az adott körülményekhez igazítsa az optimális működés érdekében a vezérlést.
mert ugye nem egyforma az érték télen, nyáron, hideg motornál, melegnél...stb.
lehetne ezeket átlagolni, de ez a teljesítmény és a fogyasztás rovására menne...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17065 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:58:31 »

szerintem nem. azaz igen. vigyor3 van egy vész üzemmód. vannak alap értékek, amikkel képes működni a gép. nálad az van, hogy ha lekötsz minden elektronikát, akkor is megy. benzinesnél kicsit cizelláltabb a dolog. annek a sok érzékelőnek éppen az a lényege, hogy az adott körülményekhez igazítsa az optimális működés érdekében a vezérlést.
mert ugye nem egyforma az érték télen, nyáron, hideg motornál, melegnél...stb.
lehetne ezeket átlagolni, de ez a teljesítmény és a fogyasztás rovására menne...

jájáihferstée    worship

Az enyém okos, ügyes, jól nevelt önjáró.   Cool
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17066 Dátum: 2012.02.15 szerda, 23:25:27 »

jájáihferstée    worship

Az enyém okos, ügyes, jól nevelt önjáró.   Cool

hasonlóan... Cool ééés szobatiszta. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17067 Dátum: 2012.02.15 szerda, 23:44:19 »

Üdv!
Ma voltam bontóban, nyílt egy új itt. A csóka nagyon pozitív, olcsó, bontani ad szerszámot is.
Szóval megláttam egy GHIA X Mondit, és vasárnap megyek egy haverral kivenni azt, ami a tempomathoz tartozik. Szerintem: kormány, tempomat motor, csatik, pedálkapcsolók. Mi kell még? Ja és gyönyörű Ford gyári alufelniken áll a donor, arra is megalkuszok, már az asszony is régen gyötör alufelni ügyben. Most "megadom" magam. A donorban van minden, CD-tár, fedkomp, AWS, tempomat, motoros bőrbelső, és még az önindítója is teker, de lassan. Leszopatták a belső világítással, meg az ülés basztatásával. 110e mérföld van benne, szerintem lejárt a műszakija, meg repedt az első lökös, aztán kivitték a bontóba.
Egy kérdés: véletlenül a kormányos levő tempomat gombok nem világítanak este? Szép lenne.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17068 Dátum: 2012.02.15 szerda, 23:54:14 »

Üdv!
Ma voltam bontóban, nyílt egy új itt. A csóka nagyon pozitív, olcsó, bontani ad szerszámot is.
Szóval megláttam egy GHIA X Mondit, és vasárnap megyek egy haverral kivenni azt, ami a tempomathoz tartozik. Szerintem: kormány, tempomat motor, csatik, pedálkapcsolók. Mi kell még? Ja és gyönyörű Ford gyári alufelniken áll a donor, arra is megalkuszok, már az asszony is régen gyötör alufelni ügyben. Most "megadom" magam. A donorban van minden, CD-tár, fedkomp, AWS, tempomat, motoros bőrbelső, és még az önindítója is teker, de lassan. Leszopatták a belső világítással, meg az ülés basztatásával. 110e mérföld van benne, szerintem lejárt a műszakija, meg repedt az első lökös, aztán kivitték a bontóba.
Egy kérdés: véletlenül a kormányos levő tempomat gombok nem világítanak este? Szép lenne.

A fedkompra kérdeznél egy árat?    worship
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17069 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:01:18 »

Üdv!
Ma voltam bontóban, nyílt egy új itt. A csóka nagyon pozitív, olcsó, bontani ad szerszámot is.
Szóval megláttam egy GHIA X Mondit, és vasárnap megyek egy haverral kivenni azt, ami a tempomathoz tartozik. Szerintem: kormány, tempomat motor, csatik, pedálkapcsolók. Mi kell még? Ja és gyönyörű Ford gyári alufelniken áll a donor, arra is megalkuszok, már az asszony is régen gyötör alufelni ügyben. Most "megadom" magam. A donorban van minden, CD-tár, fedkomp, AWS, tempomat, motoros bőrbelső, és még az önindítója is teker, de lassan. Leszopatták a belső világítással, meg az ülés basztatásával. 110e mérföld van benne, szerintem lejárt a műszakija, meg repedt az első lökös, aztán kivitték a bontóba.
Egy kérdés: véletlenül a kormányos levő tempomat gombok nem világítanak este? Szép lenne.
milyen motor van a kocsiban?
a gombok sajna nem világítanak. bezzeg az omegában világítanak...de milyen jól is néz ki...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17070 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:06:34 »

A fedkompra kérdeznél egy árat?    worship
3 font. Annyiért vettem a múlt héten egy másikból. De szerintem ingyen lesz, mert a tempomat bontásánál majd hozzáteszem az alkatrészhalomhoz.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17071 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:08:24 »

milyen motor van a kocsiban?
a gombok sajna nem világítanak. bezzeg az omegában világítanak...de milyen jól is néz ki...
Ha jól emlékszem, akkor 2000 benzin. A tempomat húzókája vagy másfél méter hosszú benne, tesz egy kanyart.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17072 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:10:43 »

Ha jól emlékszem, akkor 2000 benzin. A tempomat húzókája vagy másfél méter hosszú benne, tesz egy kanyart.
na ezért kérdeztem. azzal tudsz valamit kezdeni, a v6-é rövid. a wiki cikket olvasd el, mielőtt mész bontani, részletes lista van az alkatrészekről.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17073 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:24:17 »

3 font. Annyiért vettem a múlt héten egy másikból. De szerintem ingyen lesz, mert a tempomat bontásánál majd hozzáteszem az alkatrészhalomhoz.

Akkor ha szépen megkérlek meg tudnád menteni nekem (pár cm vezetékkel)?   angel
Majd meghálálom valahogy.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17074 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:28:35 »

Ha jól emlékszem, akkor 2000 benzin. A tempomat húzókája vagy másfél méter hosszú benne, tesz egy kanyart.
ha ennyire belejöttél az iim-et bent ne felejtsd a kocsiban. had csipogjon a kicsike, ha nyomkodod a gombokat.
meg a tempomatyihoz is kell nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17075 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:49:30 »

Akkor ha szépen megkérlek meg tudnád menteni nekem (pár cm vezetékkel)?   angel
Majd meghálálom valahogy.   Wink
Megmentem persze, de hogy kapod meg? (2000 km)
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17076 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:51:05 »

ha ennyire belejöttél az iim-et bent ne felejtsd a kocsiban. had csipogjon a kicsike, ha nyomkodod a gombokat.
meg a tempomatyihoz is kell nyes
Az az a kütyü, amelyik a km óra mögött van? Hogy néz ki? Mert fénykép a wikin nekem csak hibaüzenet.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17077 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:58:20 »

Megmentem persze, de hogy kapod meg? (2000 km)

Posta vagy DHL vagy egyéb futárcég.
Nem hiszem, hogy túl sokat elkérhetnének érte.
Könnyű is meg kicsi is.
Én meg elutalom a pénzt érte.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17078 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:59:48 »

Az az a kütyü, amelyik a km óra mögött van? Hogy néz ki? Mert fénykép a wikin nekem csak hibaüzenet.
igen, az az..
ezek a képek tartoznak a wiki cikkhez. már többször szóltam a képek hiányáról, de fülük botját nem mozdítják rá...
https://picasaweb.google.com/108488910958468400959/Tempomat?authkey=Gv1sRgCOTyxrn4kbP9NA
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17079 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 01:11:20 »

Megmentem persze, de hogy kapod meg? (2000 km)

http://www.royalmail.com/sites/default/files/docs/pdf/pricing_made_easy.pdf
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17080 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 07:39:14 »

milyen motor van a kocsiban?
a gombok sajna nem világítanak. bezzeg az omegában világítanak...de milyen jól is néz ki...
1. nincs benne tempomat, az az audio rendszer kezelője Cheesy
2. egy idő után engem már zavart
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17081 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 09:29:03 »

Üdv!
Ma voltam bontóban, nyílt egy új itt. A csóka nagyon pozitív, olcsó, bontani ad szerszámot is.
Szóval megláttam egy GHIA X Mondit, és vasárnap megyek egy haverral kivenni azt, ami a tempomathoz tartozik. Szerintem: kormány, tempomat motor, csatik, pedálkapcsolók. Mi kell még? Ja és gyönyörű Ford gyári alufelniken áll a donor, arra is megalkuszok, már az asszony is régen gyötör alufelni ügyben. Most "megadom" magam. A donorban van minden, CD-tár, fedkomp, AWS, tempomat, motoros bőrbelső, és még az önindítója is teker, de lassan. Leszopatták a belső világítással, meg az ülés basztatásával. 110e mérföld van benne, szerintem lejárt a műszakija, meg repedt az első lökös, aztán kivitték a bontóba.
Egy kérdés: véletlenül a kormányos levő tempomat gombok nem világítanak este? Szép lenne.
Hali!
Aláírásodban "GHIA X" szerepel, de nincs felsorolva az AWS. Ez így helyes, vagy csak kifelejtetted?
És akkor tervezed az AWS beépítését is? Ha igen, egyszerűbb, ha az egész műszerfal kábelköteget is kiveszed, és ha be akarod kötni az izzó visszajelző modult is, akkor a motortéri kábelköteg is kellhet. De arra vigyázz, hogy Mk2 esetén 3 féle kábelszínezés és csatilábkiosztás van, ahogy már régebben is beírtam fedkomp esetén. Ez tud okozni galibát, ha nem ugyanolyan 'évjáratú' kábelköteget próbálsz bele rakni a gépedbe.
De ha nem tervezel AWS-t, akkor vedd úgy, hogy nem is szóltam, nem akarlak félrevezetni.

Mk1-nél a tempomatos és nemtempomatos műszerfal kábelköteg különbözik, a kormánycsatlakozó lábai teljesen máshova mennek. Nem tudom, hogy Mk2 esetén ez hogy van.
Sok sikert a művelethez.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17082 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 10:06:58 »

Hali!
Aláírásodban "GHIA X" szerepel, de nincs felsorolva az AWS. Ez így helyes, vagy csak kifelejtetted?
És akkor tervezed az AWS beépítését is? Ha igen, egyszerűbb, ha az egész műszerfal kábelköteget is kiveszed, és ha be akarod kötni az izzó visszajelző modult is, akkor a motortéri kábelköteg is kellhet. De arra vigyázz, hogy Mk2 esetén 3 féle kábelszínezés és csatilábkiosztás van, ahogy már régebben is beírtam fedkomp esetén. Ez tud okozni galibát, ha nem ugyanolyan 'évjáratú' kábelköteget próbálsz bele rakni a gépedbe.
De ha nem tervezel AWS-t, akkor vedd úgy, hogy nem is szóltam, nem akarlak félrevezetni.

Mk1-nél a tempomatos és nemtempomatos műszerfal kábelköteg különbözik, a kormánycsatlakozó lábai teljesen máshova mennek. Nem tudom, hogy Mk2 esetén ez hogy van.
Sok sikert a művelethez.

Vagy csak egyszerűen kihagyja az izzóvisszajelzős részt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17083 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 11:30:52 »

Hali!
Aláírásodban "GHIA X" szerepel, de nincs felsorolva az AWS. Ez így helyes, vagy csak kifelejtetted?
Sajnos ez így helyes. Az enyém speci ghia x, nem volt ködlámpa elöl (Anglia!?!?!?), AWS és fedkomp. Gondolom a dízelség miatt nem volt fedkomp, amiatt meg nincs AWS.
Nem akarok AWS-t. Megláttam a rámenő köteget, és megrettentem. Meg rengeteg kiegészítő kellene, jelzős tartályok, stb, vagyis nem.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17084 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 11:49:25 »

Megmentem persze, de hogy kapod meg? (2000 km)

Ahogy néztem 3 fontból megvan a posta.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17085 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 12:33:45 »

Sajnos ez így helyes. Az enyém speci ghia x, nem volt ködlámpa elöl (Anglia!?!?!?), AWS és fedkomp. Gondolom a dízelség miatt nem volt fedkomp, amiatt meg nincs AWS.
Nem akarok AWS-t. Megláttam a rámenő köteget, és megrettentem. Meg rengeteg kiegészítő kellene, jelzős tartályok, stb, vagyis nem.
Érthető.
Egyébként az AWS és fedkomp nem függ egymástól.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17086 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 12:42:10 »

Hali!
Aláírásodban "GHIA X" szerepel, de nincs felsorolva az AWS. Ez így helyes, vagy csak kifelejtetted?
És akkor tervezed az AWS beépítését is? Ha igen, egyszerűbb, ha az egész műszerfal kábelköteget is kiveszed, és ha be akarod kötni az izzó visszajelző modult is, akkor a motortéri kábelköteg is kellhet. De arra vigyázz, hogy Mk2 esetén 3 féle kábelszínezés és csatilábkiosztás van, ahogy már régebben is beírtam fedkomp esetén. Ez tud okozni galibát, ha nem ugyanolyan 'évjáratú' kábelköteget próbálsz bele rakni a gépedbe.
De ha nem tervezel AWS-t, akkor vedd úgy, hogy nem is szóltam, nem akarlak félrevezetni.

Mk1-nél a tempomatos és nemtempomatos műszerfal kábelköteg különbözik, a kormánycsatlakozó lábai teljesen máshova mennek. Nem tudom, hogy Mk2 esetén ez hogy van.
Sok sikert a művelethez.

Benzineshez való kábelköteg, nem biztos, hogy jó a dizelhez.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17087 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 13:42:40 »

1. nincs benne tempomat, az az audio rendszer kezelője Cheesy
2. egy idő után engem már zavart
1. az nem baj, akkor is jól néz ki.
2. az ki afaxt érdekel, hogy téged zavart, te csak kuka utas voltál eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17088 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 13:45:26 »

Benzineshez való kábelköteg, nem biztos, hogy jó a dizelhez.
nem biztos, viszont biztos, hogy nem hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17089 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 14:21:09 »

Ahogy néztem 3 fontból megvan a posta.
Vasárnap délelőtt bontok, délután írom, hogy megvolt-e a fedkomp. Ha igen, hétfő feladom. A lovetta meg egy magyar OTP számlára kell. Így jó lesz?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17090 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 14:54:11 »

Vasárnap délelőtt bontok, délután írom, hogy megvolt-e a fedkomp. Ha igen, hétfő feladom. A lovetta meg egy magyar OTP számlára kell. Így jó lesz?

Tutto perffekto.  afro1
Remélem sikerrel jársz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #17091 Dátum: 2012.02.18 szombat, 12:02:04 »

Újabb nagy kérdés nem hagy nyugodni, kérlek, ha van valami tippetek, segítsetek.

Megcsináltam múltkor a csomi ajtó zárját, most ha megnyomom a kulcs helyét, akkor nyitja az elektromotor.
Csakhogy...
Amikor nagyon hideg van, nem működik a kp. záram (aztán amint melegebb az idő egyből újra feltámad). Ez nem is gond, nem szeretném ezt a hibát orvosolni (még mielőtt emiatt nyaggatnátok emiatt:)), azonban ha így be van csukva a kocsi, a csomagtér ajtó gombnyomásra ugyanúgy nyílik. Hogy lehet becsukni azt az ajtót ilyen esetekben? Ha kp. zár aktív, akkor lekapcsolja azt a gombot, és nem nyitható. De ha manuálisan zárom az ajtókat, akkor ugyanúgy nyitva marad.
Van valami mód külön bezárni azt?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17092 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:39:55 »

Holnap délelőtt megyek bontani a tempomat dolgait. Addig is szétnéztem a saját kocsimban, készülök elő. Előre bontok burkolatokat, stb. és nézem pl. a kormánygyűrűt, hány madzag van benne, hova tudom dízelben felfogatni a tempomat motorját, és egy kérdés. A kormány hátulján levő csavarok, amelyek a légzsákot tartják, milyen fejűek? Nem látok bele, de tapogatva nem fogja semmi. Valami különlegességek?
Ahogy látom, a főlényeg a SCM modul. Arra megy minden lényeges, plusz, minusz, VCC, pedálgombok, kormánygombok. A másik, az csak ahhoz kell, hogy pittyegjenek a gombok?
Naplózva
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #17093 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:01:20 »

Üdv!valaki tudja,hogy mk1-ben hol található a riasztó egység?van egy infrás kulcsom,amit már sikerült betanítanom,de a riasztó nem élesedik.
ja és még egy kérdés.állítólak a kesztyűtartónál van egy kapcsoló,amivel a szervízvisszajelzőt lehet törölni.hol van ez pontosan?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 14:07:34 írta Norbi77 » Naplózva
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #17094 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:13:16 »

Holnap délelőtt megyek bontani a tempomat dolgait. Addig is szétnéztem a saját kocsimban, készülök elő. Előre bontok burkolatokat, stb. és nézem pl. a kormánygyűrűt, hány madzag van benne, hova tudom dízelben felfogatni a tempomat motorját, és egy kérdés. A kormány hátulján levő csavarok, amelyek a légzsákot tartják, milyen fejűek? Nem látok bele, de tapogatva nem fogja semmi. Valami különlegességek?
Ahogy látom, a főlényeg a SCM modul. Arra megy minden lényeges, plusz, minusz, VCC, pedálgombok, kormánygombok. A másik, az csak ahhoz kell, hogy pittyegjenek a gombok?

ha jól emlékszem,akkor imbusz v. torx
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17095 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:47:08 »

Üdv!valaki tudja,hogy mk1-ben hol található a riasztó egység?van egy infrás kulcsom,amit már sikerült betanítanom,de a riasztó nem élesedik.
ja és még egy kérdés.állítólak a kesztyűtartónál van egy kapcsoló,amivel a szervízvisszajelzőt lehet törölni.hol van ez pontosan?
ha van benn riasztó (gyári), akkor az a kesztyűtartó mögött van, egy fekete műanyag doboz. a központizár modulba integrált. ha kiveszed a kesztyűtartót akkor benézel a helyére és jobb oldalon meglátod. egy téglalap alakú gomb.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #17096 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:00:07 »

ha van benn riasztó (gyári), akkor az a kesztyűtartó mögött van, egy fekete műanyag doboz. a központizár modulba integrált. ha kiveszed a kesztyűtartót akkor benézel a helyére és jobb oldalon meglátod. egy téglalap alakú gomb.

köszi!a kesztyűtartót amúgy ki lehet valahogy venni,vagy szerszámmal való munkálatot igényel?a gyári riasztót le lehet kapcsolni?pl ha nem akarom használni?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17097 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:06:27 »

köszi!a kesztyűtartót amúgy ki lehet valahogy venni,vagy szerszámmal való munkálatot igényel?a gyári riasztót le lehet kapcsolni?pl ha nem akarom használni?

Kesztyűtar: Kinyitod és határozott mozdulattal az anyósülés felé húzod. (Ha benézel, látszik, hogy egy kis sín végére pattannak be a bütykei a "zsanérnak". Na jólmegaszontam.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17098 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:13:46 »

ha jól emlékszem,akkor imbusz v. torx
Sajnos egyik sem. Egy kicsi tükörrel megnéztem, és olyan, mintha hagyományos keresztfejű csavar lenne, de nem 4 pöcke van hanem csak három. Látott valaki ilyet már? Ehhez hol a bánatban van szerszám?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17099 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:14:57 »

Sajnos egyik sem. Egy kicsi tükörrel megnéztem, és olyan, mintha hagyományos keresztfejű csavar lenne, de nem 4 pöcke van hanem csak három. Látott valaki ilyet már? Ehhez hol a bánatban van szerszám?
pedig gyárilag torx
normális bitkészletben van ilyen is
Naplózva
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.