Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:58:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745889 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #17400 Dátum: 2012.03.07 szerda, 10:34:31 »



Én személy szerint Kormoran tipusra gondoltam. http://www.toob.hu/gumi/Kormoran/Runpro_B
Sajnos nincs 100 e-ft 4 abroncsra.  Sad Meg ez a típus már nálam bizonyított.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:32:19 írta Zsolteey » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17401 Dátum: 2012.03.07 szerda, 10:52:21 »

Én személy szerint Kormoran tipusra gondoltam. http://www.toob.hu/gumi/Kormoran/Runpro_B
Sajnos nincs 100 e-ft 4 abroncsra.  Sad Meg ez a típus már nálam bizonyított.  eplus2

Teljesen jó gumi pláne hogy nem nascar autók ezek eplus2 viszont a mintája miatt szerintem picit hangos lehet a futása 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #17402 Dátum: 2012.03.07 szerda, 17:31:03 »

Teljesen jó gumi pláne hogy nem nascar autók ezek eplus2 viszont a mintája miatt szerintem picit hangos lehet a futása 

És te esetleg mit ajánlanál ezen kategorián és ár résen belül?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17403 Dátum: 2012.03.07 szerda, 17:48:59 »

És te esetleg mit ajánlanál ezen kategorián és ár résen belül?

Én használt Continental-t ajánlanék.

Nem neppertől, hanem magánszemélytől. Én pl. úgy vettem az enyémeket vaterán, hogy találtam egy ürgét, aki évi 70e-t megy a kocsival és 1 fél szezon alatt lejárta a Conti nyárigumi 50%-át. Emiatt nem akarta már visszarakni, mert fél szezon múlva újra vehette volna le a teljes elkopás miatt. Inkább vett újat egy szezonra.

Így lett 2008-as Conti 4-5mm mintával. 3. szezonját kezdi idén, és most sem fog elkopni, nincs rá ideje.  taps

Kemény 7e volt a 4 darab.

Lehet fujjogni, jajveszékelni, hogy használt gumit sohase, meg életveszély, blablabla. Attól még tökéletes mind a 4 gumi és attól az évi 5e km-től nem nagyon akar elfogyni.

A használt gumi ellenzőinek pedig ezúton üzenem, hogy ők is max. 1 napot mennek új gumival, utána használttal járnak. És mégsem cserélgetik naponta új szettre a gummákat.  integet2 Na meg inkább egy használt Conti, mint egy új Kormoran, meg Sava. Ekkora súlyhoz kell a jó tapadás, főleg fékezésnél. Ez csak akkor tűnik fel, amikor a prémium használt gumival 2-3 méterrel az akadály előtt állsz meg, nem pont előtte, mint a pl. Sava gumival.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.07 szerda, 17:51:42 írta drof » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17404 Dátum: 2012.03.07 szerda, 19:23:07 »

Én használt Continental-t ajánlanék.

Nem neppertől, hanem magánszemélytől. Én pl. úgy vettem az enyémeket vaterán, hogy találtam egy ürgét, aki évi 70e-t megy a kocsival és 1 fél szezon alatt lejárta a Conti nyárigumi 50%-át. Emiatt nem akarta már visszarakni, mert fél szezon múlva újra vehette volna le a teljes elkopás miatt. Inkább vett újat egy szezonra.

Így lett 2008-as Conti 4-5mm mintával. 3. szezonját kezdi idén, és most sem fog elkopni, nincs rá ideje.  taps

Kemény 7e volt a 4 darab.

Lehet fujjogni, jajveszékelni, hogy használt gumit sohase, meg életveszély, blablabla. Attól még tökéletes mind a 4 gumi és attól az évi 5e km-től nem nagyon akar elfogyni.

A használt gumi ellenzőinek pedig ezúton üzenem, hogy ők is max. 1 napot mennek új gumival, utána használttal járnak. És mégsem cserélgetik naponta új szettre a gummákat.  integet2 Na meg inkább egy használt Conti, mint egy új Kormoran, meg Sava. Ekkora súlyhoz kell a jó tapadás, főleg fékezésnél. Ez csak akkor tűnik fel, amikor a prémium használt gumival 2-3 méterrel az akadály előtt állsz meg, nem pont előtte, mint a pl. Sava gumival.

Én sem ellenzem a használt gumikat.
Az előző nyáriaim Continental Premium Contact 2 XL gumik voltak.
Használtan vettem őket 3 évesen 6,5-7mm-es mintával és 6000Ft (26500Ft/db újonnan) volt darabja.
2 szezon alatt lekoptattam őket 3mm-re és szerintem megérte.
Én is inkább veszek használt premiumot mint új gagyit.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17405 Dátum: 2012.03.07 szerda, 19:25:22 »

Én sem ellenzem a használt gumikat.

Én is inkább veszek használt premiumot mint új gagyit.

 nyes
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17406 Dátum: 2012.03.07 szerda, 19:46:57 »

Én sem ellenzem a használt gumikat.
Az előző nyáriaim Continental Premium Contact 2 XL gumik voltak.
Használtan vettem őket 3 évesen 6,5-7mm-es mintával és 6000Ft (26500Ft/db újonnan) volt darabja.
2 szezon alatt lekoptattam őket 3mm-re és szerintem megérte.
Én is inkább veszek használt premiumot mint új gagyit.
Helyes a meglátásod, én azóta használok használt premium gumikat, amióta megnyitották nyugat felé a határokat, ha jól emlékszem ez olyan 89 körül volt. Nekem a téli gumijaim is használtan kerülnek hozzám azóta, hiszen az Osztrák sógik egy téli szezon alatt 3-4mm-t amortizálnak le az új gumi futófelületéből és már nem rakják fel a következő szezonban, ami nekem nagyon jó, mert a maradék 6-7mm mintával még biztonságosan elautózok 1 szezont! Egy új gumi árába sem kerül a 4db 60-70 %-os gumi és ezek biztosan nem öregedtek el a meleg garázsban tárolva. wave
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17407 Dátum: 2012.03.07 szerda, 19:55:09 »

Én sem ellenzem a használt gumikat.
Az előző nyáriaim Continental Premium Contact 2 XL gumik voltak.
Használtan vettem őket 3 évesen 6,5-7mm-es mintával és 6000Ft (26500Ft/db újonnan) volt darabja.
2 szezon alatt lekoptattam őket 3mm-re és szerintem megérte.
Én is inkább veszek használt premiumot mint új gagyit.

Ahogy én sem ellenzem.

Én is használtam vettem őket a nyáron 205/55 r15 Continental ecocontact vagy mi a szösz. 90%-osak Darabja 6k volt szereléssel/centírozással új szeleptűvel.

Több ismerősöm is Törtelen veszi a használt gumikat. Céges, sport, luxus autókra is ott vesznek jó minőségű használt gummákat.


Egy autónál a két legfontosabb dolog a fék és a tapadás minden más csak utána jön. Szvsz a prémium gumi mind 2-őt elősegíti. Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17408 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:03:52 »

Helyes a meglátásod, én azóta használok használt premium gumikat, amióta megnyitották nyugat felé a határokat, ha jól emlékszem ez olyan 89 körül volt. Nekem a téli gumijaim is használtan kerülnek hozzám azóta, hiszen az Osztrák sógik egy téli szezon alatt 3-4mm-t amortizálnak le az új gumi futófelületéből és már nem rakják fel a következő szezonban, ami nekem nagyon jó, mert a maradék 6-7mm mintával még biztonságosan elautózok 1 szezont! Egy új gumi árába sem kerül a 4db 60-70 %-os gumi és ezek biztosan nem öregedtek el a meleg garázsban tárolva. wave

Akkor mégsem vagyok egyedül ezzel a hóbortommal. wave eljen
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17409 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:05:13 »

Én sem ellenzem a használt gumikat.
Az előző nyáriaim Continental Premium Contact 2 XL gumik voltak.
Használtan vettem őket 3 évesen 6,5-7mm-es mintával és 6000Ft (26500Ft/db újonnan) volt darabja.
2 szezon alatt lekoptattam őket 3mm-re és szerintem megérte.
Én is inkább veszek használt premiumot mint új gagyit.

Egyszer beleszaladtam egy garnitúra új Matadorba. Olcsó volt de egy szezon (Kb 8000 Km) után kidobtam. 70Km/h fölött csúszott-mászott labilis volt vele az autó. Lecseréltem használt Goodyear-ra. Ég és föld volt a különbség. Azóta csak márkás használt gumival járok. Az évjárat mindegyiken rajta van, azt érdemes megnézni.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17410 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:08:55 »

Helyes a meglátásod, én azóta használok használt premium gumikat, amióta megnyitották nyugat felé a határokat, ha jól emlékszem ez olyan 89 körül volt. Nekem a téli gumijaim is használtan kerülnek hozzám azóta, hiszen az Osztrák sógik egy téli szezon alatt 3-4mm-t amortizálnak le az új gumi futófelületéből és már nem rakják fel a következő szezonban, ami nekem nagyon jó, mert a maradék 6-7mm mintával még biztonságosan elautózok 1 szezont! Egy új gumi árába sem kerül a 4db 60-70 %-os gumi és ezek biztosan nem öregedtek el a meleg garázsban tárolva. wave

Ha 3-4mm kopik le akkor, hogy marad 6-7mm még rajta?    Huh?
Tudtommal az őj téli gumik 8,5mm mélyek.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17411 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:12:05 »

Ha 3-4mm kopik le akkor, hogy marad 6-7mm még rajta?    Huh?
Tudtommal az őj téli gumik 8,5mm mélyek.

Gyártófüggő, láttam már 9mm-es Barumot (téli). +-10% meg belefér, nem kizárt a 9.5, 10mm sem.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17412 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:13:38 »

Akkor mégsem vagyok egyedül ezzel a hóbortommal. wave eljen
Persze, hogy nem vagy egyedül, akinek számít a jó tapadás, na meg a zsebben maradt pénz, azok nyugodtan választhatják a használt, jó állapotú premium gumikat. Hiába vesz valaki gagyi új gumit, aránylag olcsón, ha xart se ér.
Sok évvel ezelőtt, ha jól emlékszem a Pirellinek volt a szlogenje, hogy "mit ér az erő, ha nem uralod" és ez igaz, hiába van 500 LE az ember segge alatt, ha nem tudja átvinni a talajra. Üdv. Kusti1
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17413 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:16:43 »

Gyártófüggő, láttam már 9mm-es Barumot (téli). +-10% meg belefér, nem kizárt a 9.5, 10mm sem.

Igaaaaz, igaaaz.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17414 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:18:18 »

Ha 3-4mm kopik le akkor, hogy marad 6-7mm még rajta?    Huh?
Tudtommal az őj téli gumik 8,5mm mélyek.
Ahogy drof is írta gyártó függő, de ennek ellenére általában a nyáriak vannak 8mm környékén és a téliek közelítik a 10mm-t, természetesen új gumikra értve. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17415 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:20:27 »

Persze, hogy nem vagy egyedül, akinek számít a jó tapadás, na meg a zsebben maradt pénz, azok nyugodtan választhatják a használt, jó állapotú premium gumikat. Hiába vesz valaki gagyi új gumit, aránylag olcsón, ha xart se ér.
Sok évvel ezelőtt, ha jól emlékszem a Pirellinek volt a szlogenje, hogy "mit ér az erő, ha nem uralod" és ez igaz, hiába van 500 LE az ember segge alatt, ha nem tudja átvinni a talajra. Üdv. Kusti1

Jól mondod! Én akkor tértem át a prémium használatára, amikor pár éve nem volt más a falubeli gumisnál (padka szétvágta a gumimat, kellett gyorsan a csere) és felrakott előre két Contit téliben a Sava helyett. Az első fékezésnél érdekes szavak hagyták el a számat, mert a megszokott pedálerőre haraptam is bele a kormányba. Na az fíl dö diffrensz volt. nyes

Más: tapadás. Akarok új fékeket, de saját szájíz szerint fúrt/mart tárcsákkal. Van valakinek bejáratott helye, ahol csinálnak ilyen fúrás/marást új tárcsába?

Érdemes a hátsókat is cserélni ilyenkor fúrt/mart tárcsákra, vagy elég az elsőket?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17416 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:21:33 »

Jól mondod! Én akkor tértem át a prémium használatára, amikor pár éve nem volt más a falubeli gumisnál (padka szétvágta a gumimat, kellett gyorsan a csere) és felrakott előre két Contit téliben a Sava helyett. Az első fékezésnél érdekes szavak hagyták el a számat, mert a megszokott pedálerőre haraptam is bele a kormányba. Na az fíl dö diffrensz volt. nyes

Más: tapadás. Akarok új fékeket, de saját szájíz szerint fúrt/mart tárcsákkal. Van valakinek bejáratott helye, ahol csinálnak ilyen fúrás/marást új tárcsába?

Érdemes a hátsókat is cserélni ilyenkor fúrt/mart tárcsákra, vagy elég az elsőket?
annyitól még nem fogsz kiesni fékerőre az ablakon vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17417 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:26:10 »

annyitól még nem fogsz kiesni fékerőre az ablakon vigyor3

Nyilván nem, de annyival nem is lett erősebb az autó a gyárihoz képest, hogy wilwood nyereg és tárcsa kelljen. Csak egy ksi plusz kellene, na meg a pályán jó lenne, ha 200-ról intenzíven lassítva nem üvegesedne. Most olyan 120-ig jó, aztán elmegy a fékerő 50-60%-a és hűteni kell 1 sec-et, hogy újra harapjon. Nem jau. hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17418 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:32:36 »

Nyilván nem, de annyival nem is lett erősebb az autó a gyárihoz képest, hogy wilwood nyereg és tárcsa kelljen. Csak egy ksi plusz kellene, na meg a pályán jó lenne, ha 200-ról intenzíven lassítva nem üvegesedne. Most olyan 120-ig jó, aztán elmegy a fékerő 50-60%-a és hűteni kell 1 sec-et, hogy újra harapjon. Nem jau. hehe
asszem az st170.es fóka nyergeit szokták  felrakni, nagyobb is valamivel, meg talán nem fogy el olyan hamar. asszem plug&play. stdrivers-nél biztos megmondják.

ha meg kell a fékhatás, akkor brembo 4dugó és 320-as tárcsa eplus2 nálam is ez a terv vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17419 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:35:11 »

Jól mondod! Én akkor tértem át a prémium használatára, amikor pár éve nem volt más a falubeli gumisnál (padka szétvágta a gumimat, kellett gyorsan a csere) és felrakott előre két Contit téliben a Sava helyett. Az első fékezésnél érdekes szavak hagyták el a számat, mert a megszokott pedálerőre haraptam is bele a kormányba. Na az fíl dö diffrensz volt. nyes

Más: tapadás. Akarok új fékeket, de saját szájíz szerint fúrt/mart tárcsákkal. Van valakinek bejáratott helye, ahol csinálnak ilyen fúrás/marást új tárcsába?

Érdemes a hátsókat is cserélni ilyenkor fúrt/mart tárcsákra, vagy elég az elsőket?
Nem tudom láttad e pár hónapja linkeltem be ide fotókat, én Zimmermann furkált tárcsát alakítottam át aluagyasra, én is csak az elejére raktam ilyent, erős fékezésnél ugy is tehermentesül a hátulja és az ott maradó tapadással elbír a gyári szett is.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17420 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:37:18 »

asszem az st170.es fóka nyergeit szokták  felrakni, nagyobb is valamivel, meg talán nem fogy el olyan hamar. asszem plug&play. stdrivers-nél biztos megmondják.

ha meg kell a fékhatás, akkor brembo 4dugó és 320-as tárcsa eplus2 nálam is ez a terv vigyor3
Ha jól tudom, akkor az st170.es fóka nyergei az MK III Mondira stimmel, persze egy ügyes cnc-s marós hamar farag egy közbetétet.
Látom vannak rajtam kivül még akik tudják, hogy mi a tuti. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.07 szerda, 20:40:18 írta Kusti1 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17421 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:40:23 »

Nem tudom láttad e pár hónapja linkeltem be ide fotókat, én Zimmermann furkált tárcsát alakítottam át aluagyasra, én is csak az elejére raktam ilyent, erős fékezésnél ugy is tehermentesül a hátulja és az ott maradó tapadással elbír a gyári szett is.

Arra emléxem, jó ötlet. Én csak annyit akarok, hogy az üvegesedés szűnjön meg. Akkor ezek szerint elég lesz előre a fúrt/mart tárcsa és egy jobb betét. Köszi a tippet.

Mégvalami: melyik ajánlott nekem (még nem akarok pályázni, max 1-2 nyílt nap a Hungaroringen)? Fúrt/mart, sima fúrt, vagy sima mart? Mindenki másra esküszik. szomoru1

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17422 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:41:21 »

Ha jól tudom, akkor az st170.es fóka nyergei az MK III Mondira stimmel, persze egy ügyes cnc-s marós hamar farag egy közbetétet.
Látom vannak rajtam kivül még akik tudják, hogy mi a tuti. eljen
mk3-ra az ST225-ösé jó.

ST170 az első szériásból volt, azok 4x108-asok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17423 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:41:45 »

Ha jól tudom, akkor az st170.es fóka nyergei az MK III Mondira stimmel, persze egy ügyes cnc-s marós hamar farag egy közbetétet.
Látom vannak rajtam kivül még akik tudják, hogy mi a tuti. eljen

Én úgy tudom, hogy pont azért az ST170 Fóka nyereg és tárcsa kell, mert az 4x108-as. De méretben igaz amit mondasz, az is 300-as, így gondolom jó a 3-as Mondeo-ra is.
Bár nem vagyok benne biztos. wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17424 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:42:13 »

Ha jól tudom, akkor az st170.es fóka nyergei az MK III Mondira stimmel, persze egy ügyes cnc-s marós hamar farag egy közbetétet.
Látom vannak rajtam kivül még akik tudják, hogy mi a tuti. eljen
nem tudsz olyat, aki nem heroin áron csinálna féknyereg tartókat a brembo-hoz?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17425 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:42:56 »

Én úgy tudom, hogy pont azért az ST170 Fóka nyereg és tárcsa kell, mert az 4x108-as. De méretben igaz amit mondasz, az is 300-as, így gondolom jó a 3-as Mondeo-ra is.
Bár nem vagyok benne biztos. wow1
mk3-ra nincs sok értelme a 4x108-ast felrakni 5x108 helyett ugyan abban a méretben vigyor3

mk2-re jó a 280körüli helyett 300-as átalakításhoz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17426 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:43:35 »

Arra emléxem, jó ötlet. Én csak annyit akarok, hogy az üvegesedés szűnjön meg. Akkor ezek szerint elég lesz előre a fúrt/mart tárcsa és egy jobb betét. Köszi a tippet.

Mégvalami: melyik ajánlott nekem (még nem akarok pályázni, max 1-2 nyílt nap a Hungaroringen)? Fúrt/mart, sima fúrt, vagy sima mart? Mindenki másra esküszik. szomoru1


Szerintem a fúrt/mart + jó betét.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17427 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:46:31 »

mk3-ra nincs sok értelme a 4x108-ast felrakni 5x108 helyett ugyan abban a méretben vigyor3

mk2-re jó a 280körüli helyett 300-as átalakításhoz
Én a nyerget gondoltam, ugyanis a tárcsa átmérő 300mm, ha jól tudom az MK III Mondin, csak a nyereg szerényebb, mint az ST 170 Fókáé
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17428 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:47:16 »

Nyilván nem, de annyival nem is lett erősebb az autó a gyárihoz képest, hogy wilwood nyereg és tárcsa kelljen. Csak egy ksi plusz kellene, na meg a pályán jó lenne, ha 200-ról intenzíven lassítva nem üvegesedne. Most olyan 120-ig jó, aztán elmegy a fékerő 50-60%-a és hűteni kell 1 sec-et, hogy újra harapjon. Nem jau. hehe

http://www.grando.hu/278x24-mm-ford-mondeo-scorpio-elso-1509709404
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17429 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:48:55 »

nem tudsz olyat, aki nem heroin áron csinálna féknyereg tartókat a brembo-hoz?? vigyor3
De, előfordulhat a héten megkérdezem.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17430 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:49:00 »

Én is a nyerget mondom, az jó lehet mindkettőre, mert 300-as. Az erejüket nem tudom, V6 MK III Mondeo is ugyan az a teljesítmény, mint az ST170, akár azonos erejű nyergek is lehetnek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17431 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:49:11 »

Én a nyerget gondoltam, ugyanis a tárcsa átmérő 300mm, ha jól tudom az MK III Mondin, csak a nyereg szerényebb, mint az ST 170 Fókáé

képek lapján kb ugyan az vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17432 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:49:27 »

De, előfordulhat a héten megkérdezem.
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17433 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:50:10 »

mk3-ra nincs sok értelme a 4x108-ast felrakni 5x108 helyett ugyan abban a méretben vigyor3

mk2-re jó a 280körüli helyett 300-as átalakításhoz

Nem is a tárcsára gondoltam (bár a fúró megoldja ezt is, akárcsak a felnit  eplus2), hanem a nyeregre. De annak csak akkor lenne értelme, ha erősebb lenne az ST nyereg. Azt meg nem tudom, hogy erősebb-e.  Huh?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17434 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:51:03 »

Nem is a tárcsára gondoltam (bár a fúró megoldja ezt is, akárcsak a felnit  eplus2), hanem a nyeregre. De annak csak akkor lenne értelme, ha erősebb lenne az ST nyereg. Azt meg nem tudom, hogy erősebb-e.  Huh?
hát, ha pontosan tudod, mit szeretnél, akkor megcsinálhatjuk ....  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17435 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:51:27 »

Szerintem a fúrt/mart + jó betét.

És hol érdemes fúratni/maratni?

3000+áfá-ért csinálnak itt nálunk / darab, de csak fúrást vállalnak, marást nem.

Ebay-ről van fúrt/mart, de 3x áron. szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17436 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:51:33 »

Én is a nyerget mondom, az jó lehet mindkettőre, mert 300-as. Az erejüket nem tudom, V6 MK III Mondeo is ugyan az a teljesítmény, mint az ST170, akár azonos erejű nyergek is lehetnek.
összes mk3-on ugyan az a fék van, még az ST-ken is Wink

ha már féket fejlesztesz szerintem rakjál nagyobbat, jelentős fékerő növekedést úgyis csak nagyobb fékkel fogsz elérni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17437 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:52:15 »

Nem is a tárcsára gondoltam (bár a fúró megoldja ezt is, akárcsak a felnit  eplus2), hanem a nyeregre. De annak csak akkor lenne értelme, ha erősebb lenne az ST nyereg. Azt meg nem tudom, hogy erősebb-e.  Huh?
képek alapján kb ugyan az az 1dugós.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17438 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:53:44 »


Jó! Csak 36e a pár (Ebay is pont ennyi postával).

Viszont tudok tárcsákat 10e-ért, +7-8e a megmunkálás. Nem mindegy. vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17439 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:54:19 »

összes mk3-on ugyan az a fék van, még az ST-ken is Wink

ha már féket fejlesztesz szerintem rakjál nagyobbat, jelentős fékerő növekedést úgyis csak nagyobb fékkel fogsz elérni.

Fékerővel nincs baj, az üvegesedés zavar.  integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17440 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:54:44 »

hát, ha pontosan tudod, mit szeretnél, akkor megcsinálhatjuk ....  Wink

Van a cégnél ilyen gép? vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17441 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:56:11 »

Van a cégnél ilyen gép? vigyor3
ha akarjuk, mindent megoldunk  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17442 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:56:53 »

ha akarjuk, mindent megoldunk  nyes
wave eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17443 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:58:08 »

Fékerővel nincs baj, az üvegesedés zavar.  integet2
de nem azért, mert kicsi a féked és elmelegszik?? vigyor3

nagyobbnál ugyan ekkora fékezéshez kevésbé kell nyomni. tehát ez használod monnyuk 90%-on, akkor azt meg csak 80%-on. a nagyobban több tartalék van, talán jobban bírja...

ezt a 300-ast nekem még nem sikerült elfékezni, pedig fékeztem már vele 200 környékéről is nagyokat vigyor3 csak kevés a fékerő Undecided valami harapósabb erősebb kéne nyes

de te tudod, a tied Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17444 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:01:53 »

képek lapján kb ugyan az vigyor3
A belevaló fékbetéteket hasonlítsátok össze, szerintem az ST Fókáé nagyobb, ha pedig így van, akkor a dugattyú is nagyobb a nyeregben, +  a nagyobb felület = nagyobb fékhatással.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17445 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:07:05 »

de nem azért, mert kicsi a féked és elmelegszik?? vigyor3

nagyobbnál ugyan ekkora fékezéshez kevésbé kell nyomni. tehát ez használod monnyuk 90%-on, akkor azt meg csak 80%-on. a nagyobban több tartalék van, talán jobban bírja...

ezt a 300-ast nekem még nem sikerült elfékezni, pedig fékeztem már vele 200 környékéről is nagyokat vigyor3 csak kevés a fékerő Undecided valami harapósabb erősebb kéne nyes

de te tudod, a tied Wink

Igazad van, csak a befektetés (munkaóra - píz) miatt nem mindegy. Egy ST170 300-as nyereg+tárcsa aranyárban van (nem egy gyakori típus) és még át is kell építeni.

Az én problémámra a sport tárcsa lesz a megoldás. integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17446 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:08:40 »

Igazad van, csak a befektetés (munkaóra - píz) miatt nem mindegy. Egy ST170 300-as nyereg+tárcsa aranyárban van (nem egy gyakori típus) és még át is kell építeni.

Az én problémámra a sport tárcsa lesz a megoldás. integet2
kérdezz rá stdrivers-en, valszeg ugyan az, mint a mezei mk3, azokat meg óccóért megkapod vigyor3

egy kérdést meg némi bill pufölést szerintem megér, hogy körbe járd a témát Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17447 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:09:16 »

Fékerővel nincs baj, az üvegesedés zavar.  integet2

Nem gyengül el a tárcsa ha kifurkálástól? gondolok itt deformálodásra... mert ez az üvegesedés engem is nagyon zavar, sokat pályázok ki osztrákba és ritka ha nem késéssel indulok ezért nem ritka a 200tempó sem de ezek az osztrákok nem szeretnek a tükörbe nézni soroláskór, gyakran kimásznak elém és nagyon zavaró mikor hírtelen elfogy a fékerő a melegedés miatt Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17448 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:09:27 »

A belevaló fékbetéteket hasonlítsátok össze, szerintem az ST Fókáé nagyobb, ha pedig így van, akkor a dugattyú is nagyobb a nyeregben, +  a nagyobb felület = nagyobb fékhatással.

Emiatt egyébként nagyon haragszom FoMoCo-ra! Az utolsó szériás Mk2 V6-okat úgy dobálták össze raktárkészletről. Aminek az lett a vége, hogy dízel nyereg és betét van benne és nem megy bele a V6 nagyobb betétje, aminek okán a 278-as tárcsából csak 265-öt használ a betét.  falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17449 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:09:47 »

A belevaló fékbetéteket hasonlítsátok össze, szerintem az ST Fókáé nagyobb, ha pedig így van, akkor a dugattyú is nagyobb a nyeregben, +  a nagyobb felület = nagyobb fékhatással.
nincs most kedvem bárdi katalógust nézegetni, de lehet, hogy ugyan azon a cikkszámon vannak vigyor3

ha meg már faragok, akkor 4dugós brembo Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.