Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:53:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745105 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17550 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:21:22 »

Nekem nem ment bele a nagy betét, nem fért bele a fül a gyári helyre.
nah, pont most írtam, hogy melyik az a méret? a 2 végén levű fülre gondolsz?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17551 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:23:45 »

A csonkállványt miért akarod kicserélni? Azok szinte örök darabok, kivéve, ha karambolban sérül a kerékagy és kerékcsapágy csere érthető.

Nem akarom, csak muszáj. Kerékcsapágy csere helyett bontott ST csonkállványokat kapott, olcsóbb-gyorsabb-kényelmesebb.

Eddig nem volt semmi baj, de a baloldali rozsdás volt és nem lett tökéletes, ami miatt elkezdett rázni és hullámos tárcsát csinált bal oldalon.

Aztán a jobbos 1 év hibamentes üzem után kapott egy új kormányösszekötőt, amivel elkezdett rázni és szintén hullámos tárcsát gyártott.

Megvan a két eredeti csonkállványom, kapnak új csapágyat és mennek vissza az új tárcsákkal,nyergekkel.

Engem egy csonkállvány/kerékagy ne nézzen hülyének a rázásával! eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17552 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:26:26 »

nah, pont most írtam, hogy melyik az a méret? a 2 végén levű fülre gondolsz?

Igen, amiatt nem fért be nekem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17553 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:35:19 »

2 nyereg nem, ez igaz. De 2 nyereg, 2 sport ST170 tárcsa, 2 redstuff betét, 2 kerékagy csapágy + kerékagy + csonkállvány csere már az. (Utóbbi nem a fékhez tartozik, de ha már ott vagyok alapon....)

Ez így barátok közt is egy 100-as. wave
2nyereg, 2tárcsa, 2betét, szerintem nem a vég vigyor3

amúgy vegyél tőle mk3 tárcsát és betétet valami kevesett futottról, az 5x108-at át lehet fúratni 4x108-ra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17554 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:46:41 »

A 2.5 V6-os motorok láncosak.

Igaz, csak a négyhengeresekre gondoltam. Javítom.  Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17555 Dátum: 2012.03.10 szombat, 15:58:59 »

Nem akarom, csak muszáj. Kerékcsapágy csere helyett bontott ST csonkállványokat kapott, olcsóbb-gyorsabb-kényelmesebb.

Eddig nem volt semmi baj, de a baloldali rozsdás volt és nem lett tökéletes, ami miatt elkezdett rázni és hullámos tárcsát csinált bal oldalon.

Aztán a jobbos 1 év hibamentes üzem után kapott egy új kormányösszekötőt, amivel elkezdett rázni és szintén hullámos tárcsát gyártott.

Megvan a két eredeti csonkállványom, kapnak új csapágyat és mennek vissza az új tárcsákkal,nyergekkel.

Engem egy csonkállvány/kerékagy ne nézzen hülyének a rázásával! eplus2
Így már értem, nem tudtam az előzményt.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17556 Dátum: 2012.03.10 szombat, 16:06:06 »


Még valami az hogy mennyi kilométert mutat az óra az ne legyen mérvadó mert vagy viszza van tekerve vagy akár egy tényleges pl:130ezret futott de gondatlanul ápolt autó  lehet rosszab sokkal mint egy 300ezres de minden időben javított egyed nyes azt hogy volt e komolyabban törve én mindig a kárpitok alatt megnézem a merevítéseket, szigeteléseket.. rozsdára hajlamos az első sárvédők lent a küszöb kezdeténél, hátul a sárvédő ív a küszöbtől körbe a lökhárítóig  eplus2 az alja az autónak nem hajlamos a rozsdásodásra mert brutál vastag védelem van rajta... bár ha fatolvaj volt a gazdi akkor az cáfolhatja  nyes más nem nagyon jut eszembe így hirtelen   hehe
[/quote]

Köszönöm a kimeríítő választ!
Még arra lennék kíváncsi, hogy ha az 1.8-2.0 literesek szíjasak, akkor azoknál mikor esedékes a vezérléscsere?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17557 Dátum: 2012.03.10 szombat, 16:13:42 »

Még arra lennék kíváncsi, hogy ha az 1.8-2.0 literesek szíjasak, akkor azoknál mikor esedékes a vezérléscsere?

A vásárlás után, majd 100000 km, és lehet megint.
Azért az alját se árt megnézni.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17558 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:20:05 »

2nyereg, 2tárcsa, 2betét, szerintem nem a vég vigyor3

amúgy vegyél tőle mk3 tárcsát és betétet valami kevesett futottról, az 5x108-at át lehet fúratni 4x108-ra
féltengely cserével az agyat is át lehet rakatni a 3-asét és akkor már az agy is 5x108 lesz nem?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17559 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:36:18 »

féltengely cserével az agyat is át lehet rakatni a 3-asét és akkor már az agy is 5x108 lesz nem?
jah, de lehet, hogy még féltengelyt sem kellene cserélni.
igazából akkor derülne ki, ha egymás mellé lehetne rakni a 2 autót, felni, tárcsa le, és lehet méregetni.

mondjuk Krissznél biztos lehet méregetni, meg próbálgatni eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17560 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:39:21 »

féltengely cserével az agyat is át lehet rakatni a 3-asét és akkor már az agy is 5x108 lesz nem?

De hát akar a tököm egy harmadik alufelni garnitúrát venni a meglévő kettő mellé. Így is folyton kerülgetni kell a felnihegyeket a balkonon.  nyes

Egyszerűbb lesz az 5x108-as tárcsát átfúrni 4x108-ra, angol fórumon még template-t is találtam hozzá. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17561 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:40:00 »

jah, de lehet, hogy még féltengelyt sem kellene cserélni.
igazából akkor derülne ki, ha egymás mellé lehetne rakni a 2 autót, felni, tárcsa le, és lehet méregetni.

mondjuk Krissznél biztos lehet méregetni, meg próbálgatni eljen

Féltengely nem azonos, ködös albioni barátaink már kiméregették.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17562 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:48:11 »

De hát akar a tököm egy harmadik alufelni garnitúrát venni a meglévő kettő mellé. Így is folyton kerülgetni kell a felnihegyeket a balkonon.  nyes

Egyszerűbb lesz az 5x108-as tárcsát átfúrni 4x108-ra, angol fórumon még template-t is találtam hozzá. eplus2
azt nem nehéz átfúrni, lesz egy közös lyuk, másik 3-at kell kimérni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17563 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:49:24 »

jah, de lehet, hogy még féltengelyt sem kellene cserélni.
igazából akkor derülne ki, ha egymás mellé lehetne rakni a 2 autót, felni, tárcsa le, és lehet méregetni.

mondjuk Krissznél biztos lehet méregetni, meg próbálgatni eljen
Vagy valamelyik mondjuk Unix, Bárdi Webshopban kikeresni mindkét tipus kerékagyát és méreteit összeegyeztetni. wave
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #17564 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:53:04 »

Még valami az hogy mennyi kilométert mutat az óra az ne legyen mérvadó mert vagy viszza van tekerve vagy akár egy tényleges pl:130ezret futott de gondatlanul ápolt autó  lehet rosszab sokkal mint egy 300ezres de minden időben javított egyed nyes azt hogy volt e komolyabban törve én mindig a kárpitok alatt megnézem a merevítéseket, szigeteléseket.. rozsdára hajlamos az első sárvédők lent a küszöb kezdeténél, hátul a sárvédő ív a küszöbtől körbe a lökhárítóig  eplus2 az alja az autónak nem hajlamos a rozsdásodásra mert brutál vastag védelem van rajta... bár ha fatolvaj volt a gazdi akkor az cáfolhatja  nyes más nem nagyon jut eszembe így hirtelen   hehe


Köszönöm a kimeríítő választ!
Még arra lennék kíváncsi, hogy ha az 1.8-2.0 literesek szíjasak, akkor azoknál mikor esedékes a vezérléscsere?

Ami a legegyszerűbb hogyha nem kilométert veszel(vesztek) hanem álapotott, a mai világaban a km állás semitsem jelent.  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17565 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:51:37 »

Vagy valamelyik mondjuk Unix, Bárdi Webshopban kikeresni mindkét tipus kerékagyát és méreteit összeegyeztetni. wave

Miattam nem kell aggódnotok, megoldom!

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17566 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:04:10 »

Miattam nem kell aggódnotok, megoldom!

de ha az egyik lyuk egybe esik, az 5x108-éval, akko meg csak 3-at kell fúrni vigyor3
mivel ugyan az az osztókör, így meg lehet csinálni. ha így tudom, akkor a most lecserélt tárcsát nem dobom ki, hanem lett volna min gyakorolnod Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17567 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:12:36 »

de ha az egyik lyuk egybe esik, az 5x108-éval, akko meg csak 3-at kell fúrni vigyor3
mivel ugyan az az osztókör, így meg lehet csinálni. ha így tudom, akkor a most lecserélt tárcsát nem dobom ki, hanem lett volna min gyakorolnod Sad

Nem kell gyakorolni, CNC gép nem téved. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17568 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:21:26 »

Nem kell gyakorolni, CNC gép nem téved. eplus2
fedésben akarod megcsinálni, vagy úgy, ahogy a képen van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17569 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:33:38 »

fedésben akarod megcsinálni, vagy úgy, ahogy a képen van??

Ahogy a képen van, az nekem tökéletes.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17570 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:34:29 »

Nem kell gyakorolni, CNC gép nem téved. eplus2

a kezelőjét kivéve Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17571 Dátum: 2012.03.10 szombat, 23:08:59 »

Ahogy a képen van, az nekem tökéletes.
eljen

már csak egy kérdés maradt, mikorra lesz meg eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17572 Dátum: 2012.03.10 szombat, 23:22:26 »

Miattam nem kell aggódnotok, megoldom!


Nem aggódtam csak a szerelgetős összehasonlítás helyett egy könnyebbet próbáltam ajánlani. Jó a rajz! wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17573 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 09:28:56 »

Igen 4x108 és 63,5mm az agy mérete.

Kössz! Akkor felteszek a mondeohoz kínálokba 4 felnit.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17574 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 15:09:55 »

A vásárlás után, majd 100000 km, és lehet megint.
Igen a vásárlás után szinte kötelező, de én nem várnék a köv. cserével 100e km-t. Az én szerelőm is azt mondta, hogy 5 év vagy 60e km garanciát vállal rá, akármennyire is SKF.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17575 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 17:30:12 »

A múltkorában ment az érvelés  hogy ghia vagy nem ghia mitől az és mitől nem egy mondeo mk2....
Könnyen kideríthető  smile csak beírod az alvázszámot és már ki is dobja az alap infókat Smiley
Sajna biztonsági okokból nem lehet belinkelni az adatokat amit kidobott az alvázszám alapján. Előzetes jellemzők
nekem ezt dobta a gép nyes
Gyártás dátuma:      04.11.1996
Gépkocsi típus:      Mondeo 1992-2000
Karosszéria kialakítás:      4 ajtós limuzin
Változat:      Ghia
Motor:      2.0L Zetec-E EFI (HC)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.84
Emisszió:      EEC 96 Car (EEC 1)
Légkondicionáló:      kézi vezérlésű légkondicionáló ber.
Terület:      (+)"HU"
Fényezés:      Turmallard Zöld
Belső anyag:      Dune

itt tudod be írni az alvázszámodat és már adja is az infókat az autódról: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17576 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:11:19 »

Igen, amiatt nem fért be nekem.
mennyivel nagyobb? van esetleg mintád?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17577 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:17:17 »

Kössz! Akkor felteszek a mondeohoz kínálokba 4 felnit.
Szivesen! wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17578 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:26:51 »

Igen a vásárlás után szinte kötelező, de én nem várnék a köv. cserével 100e km-t. Az én szerelőm is azt mondta, hogy 5 év vagy 60e km garanciát vállal rá, akármennyire is SKF.
Jó amit irsz és amit a szerelőd mondott én sem vállalok többre, mint max. 70 000 km. Egyébként az auto data frankón leírja, ahogy nő a km-k száma a motorban úgy rövidül a vezmű szett csere intervallum. Ami 300 000 km-nél ~, már csak 40 000km, ezt a 40 000km-t csak példának írtam!
Üdv. Kusti1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17579 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:52:24 »

A múltkorában ment az érvelés  hogy ghia vagy nem ghia mitől az és mitől nem egy mondeo mk2....
hogy a gyárból hogy gurult ki és jelenleg mi van benne, igencsak eltérhet egymástól  Wink
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17580 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:55:42 »

hogy a gyárból hogy gurult ki és jelenleg mi van benne, igencsak eltérhet egymástól  Wink

Igen! Ez annak jó aki nem biztos benne hogy gyárilag ghia vagy csak egy felturbozott glx vagy mi.. beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17581 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 19:36:31 »

mennyivel nagyobb? van esetleg mintád?

Nincs mintám, visszavittem a kómaxba és hoztam helyette belevalót. Azt próbáltam beletenni, amit Kusti is linkelt.  Shocked
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17582 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 23:02:35 »

mennyivel nagyobb? van esetleg mintád?
Ezen a fotón letudod mérni a különbséget!  http://kepfeltoltes.hu/120309/20120309206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg    szemmel is láthatóan nagy a különbség!!!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.11 vasárnap, 23:05:34 írta Kusti1 » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17583 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 23:33:50 »

http://www.licit.hu/arveres_OBD_CAN_diagnosztika_interface_hibakodolvaso_elado_licit_218252.html  ez jó mk2 mondihoz is?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17584 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 13:39:23 »

Nincs mintám, visszavittem a kómaxba és hoztam helyette belevalót. Azt próbáltam beletenni, amit Kusti is linkelt.  Shocked
Szia! Találtam 2 fotót a 2 féle méretű féknyeregről, a kisebb nyereg fotóján látszik, hogy a belső oldalon nem fér el a felfogó kenygyeltől sem a betét a nagyobbik nyerget csak érdekességként linkelem ide, mert azon meg az látható jól, hogy a tárcsa teljes felületé használja a betét.
http://kepfeltoltes.hu/120312/Mk_I-II_Kisebbik_nyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120312/MK_I-II_Mondeo_nagyobbik_F_knyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv, Kusti wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17585 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 13:50:23 »

Szia! Találtam 2 fotót a 2 féle méretű féknyeregről, a kisebb nyereg fotóján látszik, hogy a belső oldalon nem fér el a felfogó kenygyeltől sem a betét a nagyobbik nyerget csak érdekességként linkelem ide, mert azon meg az látható jól, hogy a tárcsa teljes felületé használja a betét.
http://kepfeltoltes.hu/120312/Mk_I-II_Kisebbik_nyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120312/MK_I-II_Mondeo_nagyobbik_F_knyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv, Kusti wave

 nyes
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #17586 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 17:17:05 »

Sziasztok

Fed.comp-ot be lehet rakni utólag egyébként?  Mi kellhet hozzá?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17587 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 19:33:37 »

Sziasztok

Fed.comp-ot be lehet rakni utólag egyébként?  Mi kellhet hozzá?
http://www.mirez.co.uk/Trips.htm
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #17588 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 19:43:15 »


Hát köszi... Csak nem vagyok jó angolból... Sajna.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17589 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 20:57:22 »

Hát köszi... Csak nem vagyok jó angolból... Sajna.

Vedd ki az órát (két szélén nyúlj be alá kis csavarhúzóval és húzd ki, nem tartja semmi pluszban), ha sok kábel megy rá (több mint 5-6) akkor beteszed a fedcompot és működik. Ha nem ez a helyzet, akkor macera van. Elektromos topicban volt róla szó többször is mi kell hozzá.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17590 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:08:58 »

Vedd ki az órát (két szélén nyúlj be alá kis csavarhúzóval és húzd ki, nem tartja semmi pluszban), ha sok kábel megy rá (több mint 5-6) akkor beteszed a fedcompot és működik. Ha nem ez a helyzet, akkor macera van. Elektromos topicban volt róla szó többször is mi kell hozzá.

Nekem úgy rémlik, hogy nem a szélén kell alányúlni, hogy ne sérüljön. A maradék üzemanyaggal megtehető távolságot, csak kétpotis üzemanyagszintjelzőre való csere után fogja mutatni. Kalibrálni is kell majd, valószínüleg, de az már csak játék.
És mindez igaz ha benzines autóról van szó. Dízel esetén, megmondja, az angliai kolléga.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17591 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:16:58 »

Nekem úgy rémlik, hogy nem a szélén kell alányúlni, hogy ne sérüljön. A maradék üzemanyaggal megtehető távolságot, csak kétpotis üzemanyagszintjelzőre való csere után fogja mutatni. Kalibrálni is kell majd, valószínüleg, de az már csak játék.
És mindez igaz ha benzines autóról van szó. Dízel esetén, megmondja, az angliai kolléga.  integet2
nincs szükség kétpotis jelzőre, nettó marhaság  Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17592 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:19:26 »

nincs szükség kétpotis jelzőre, nettó marhaság  Wink
Tudom, hogy neked nincs. Nekem, anno kellett.
Persze egy hajszál választja el..... te zsenyi vagy én meg a másik.  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17593 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:20:33 »

Tudom, hogy neked nincs. Nekem, anno kellett.
Persze egy hajszál választja el..... te zsenyi vagy én meg a másik.  nyes
akkor mondok másik dolgot: már a 2. autóba raktam be úgy, hogy csak rákötöttem a középső szálra  Wink
szerintem az mk1 fedcomphoz kell csak a dupla poti ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17594 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:21:03 »

Tudom, hogy neked nincs. Nekem, anno kellett.
Persze egy hajszál választja el..... te zsenyi vagy én meg a másik.  nyes
hja...yooccoo a potiguru eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17595 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:23:08 »

akkor mondok másik dolgot: már a 2. autóba raktam be úgy, hogy csak rákötöttem a középső szálra  Wink
szerintem az mk1 fedcomphoz kell csak a dupla poti ...
Ezé mondtam, hogy én vagyok a hülye, mert én nem kötögetek, csak dugdosok.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17596 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:49:34 »

Ezé mondtam, hogy én vagyok a hülye, mert én nem kötögetek, csak dugdosok.
a másik lehetséges dolog az, amit Hegegabi írt a múltkor, hogy 3 féle fedcomp létezik és más a lábkiosztása
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17597 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:02:19 »

a másik lehetséges dolog az, amit Hegegabi írt a múltkor, hogy 3 féle fedcomp létezik és más a lábkiosztása
az is lehet
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17598 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:07:31 »

a háromból két féle változat van, az egyiken a 8-asra megy a maradék üa. jel, a másikon a 7-esre. attól függően, hogy lineáris, vagy inverz jelet kezel.
az egyik a szintjelző 2-es pinjéről jön, a másik az 5-ösről...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17599 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:12:34 »

a háromból két féle változat van, az egyiken a 8-asra megy a maradék üa. jel, a másikon a 7-esre. attól függően, hogy lineáris, vagy inverz jelet kezel.
az egyik a szintjelző 2-es pinjéről jön, a másik az 5-ösről...
minek magyarázzátok nekem, mondtam már, hogy ehhez hülye vagyok  nyes
Amúgy meg se tudom, nézni, mert már eladtam.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.