Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:50:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745246 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17800 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 23:18:12 »

Azt tudom hogy az okozza  smile de abba már olyan szinten szétkorhadt hogy abban már egy deka alu sincs  vigyor3 azért gondoltam polírozni....... foliát meg használj 3M  Wink
használnék, de nem találtam eladót. felrakatni meg minden hülye tud idiota
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #17801 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:04:55 »

Sziasztok! Megvolt a 150 ezres szervíz; olaj, fékolaj, olaj- benzin- levegő- polleszűrő, első féktárcsák, betétek, tartószilentek, (meg a betervezett szélvédő csere), kap még új gyertyákat, aztán irány a műszaki.
Vezérműszíj + görgők 90-nél volt.
Kérdésem a vízpumpára vonatkozik. Ugye minden második vezérműszíjnál kell cserélni? Az akkor 180ekm.
150ekm-el eredeti vízpumpával elindulhatok nagy nyári külföldi útra? Valaki írta, hogy egyszer csak "beáll"... Tényleg nincs előjele? Amúgy a hűtésem-fűtésem rendben van.
Köszönöm a segítséget!  worship integet2

P.S.: Amitől "rettegek" még, az az, hogy valahol messze elszakad a gázbowden, vagy elszáll a hidraulikus kuplung...Ezeket meg lehet előzni valahogy?
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.11 szerda, 21:22:21 írta mcsaba » Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17802 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:59:19 »

Sziasztok! Megvolt a 150 ezres szervíz; olaj, fékolaj, olaj- benzin- levegő- polleszűrő, első féktárcsák, betétek, tartószilentek, (meg a betervezett szélvédő csere), kap még új gyertyákat, aztán irány a műszaki.
Vezérműszíj + görgők 90-nél volt.
Kérdésem a vízpumpára vonatkozik. Ugye minden második vezérműszíjnál kell cserélni? Az akkor 180ekm.
150ekm-el eredeti vízpumpával elindulhatok nagy nyári külföldi útra? Valaki írta, hogy egyszer csak "beáll"... Tényleg nincs előjele? Amúgy a hűtésem-fűtésem rendben van.
Köszönöm a segítséget!  worship integet2

P.S.: Amitől "rettegek" még, az az, hogy valahol messze elszakad a gázbowden, vagy elszáll a hidraulikus kuplung...Ezeket meg lehet előzni valahogy?

Szerintem nyugodtan indulj el.
Ennyi erővel sok minden felmondhatja a szolgálatot.
Én nem szoktam előre parázni az ilyeneken. Elég akkor idegeskedni ha bekövetkezik a baj.
Velem pl. otthonról 60km-re történ egy olyan, hogy épp indultunk volna haza amikor leállt a motor.
Moziból ki, autóba be, indítás, kuplung, 1-es, kuplung fel és leállt.
A főtengely végén lévő két bordáskereket (amin a két vezérműszíj van) összekötő 3mm átmérőjű 6mm hosszú stift elnyíródott.
A vezérlésnek annyi is lett rögtön. Ez előfordulhat veled a ház előtt is meg Londonba is.
Persze mielőtt elindulsz egy hosszú útra nézd át tüzetesen a kocsidat.
Nekem a pótkerék alatt van néhány alap szerszám is amivel tudok a legtöbb gondot orvosolni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17803 Dátum: 2012.04.11 szerda, 22:49:41 »

Szerintem nyugodtan indulj el.
Ennyi erővel sok minden felmondhatja a szolgálatot.
Én nem szoktam előre parázni az ilyeneken. Elég akkor idegeskedni ha bekövetkezik a baj.
Velem pl. otthonról 60km-re történ egy olyan, hogy épp indultunk volna haza amikor leállt a motor.
Moziból ki, autóba be, indítás, kuplung, 1-es, kuplung fel és leállt.
A főtengely végén lévő két bordáskereket (amin a két vezérműszíj van) összekötő 3mm átmérőjű 6mm hosszú stift elnyíródott.
A vezérlésnek annyi is lett rögtön. Ez előfordulhat veled a ház előtt is meg Londonba is.
Persze mielőtt elindulsz egy hosszú útra nézd át tüzetesen a kocsidat.
Nekem a pótkerék alatt van néhány alap szerszám is amivel tudok a legtöbb gondot orvosolni.

A baj úgyis ott üt be, ahol a legkevésbé számítasz rá és úgyis a legjobbkor. Kár rettegni tőle, felkészülni viszont nem haszontalan.

Tegnap pl. elszakadt a gázbowdenem, a belváros legforgalmasabb részén (Alagút előtt). Pont siettem az alkatrészboltba a tartalék autóhoz, ami szét volt szedve a garázsban. 2 autóból kettő mozgásképtelen, én sietésben, budai csúcsforgalom mögöttem, fehér ruhában. Ennél csak akkor lett volna ideálisabb, ha a kórházba sietek a szülő asszonyhoz.

Nem maradt sok alternatív választásom. Alapjáraton buszsávba be, gázbowden mókolás. Volt nálam minden szükséges, így fél óra alatt végeztem. De erre mondjuk kifejezetten készültem, tavaly augusztus óta. Csoda, hogy eddig bírta.

Viszont készületlenül nagyon nem lett volna kellemes a szitu.

Fentieket nem tanácsnak szántam, Yooccoo-t és astor-t leszámítva nem ismerek még egy olyan hülye állatot magamon kívül, aki fel van készülve termoszcserétől a vízpumpa cserén át a vízcsövezésig, futóművezésig.

Ilyenkor viszont  nagyon jól jön az a hülyeségem, hogy komplett szervízkellékes és tartalék alkatrészes láda van a csomiban. Olyan ez, mint a poroltó a kocsiban. Drága, haszontalan és sok helyet foglal, cserébe sohasem kell. Azaz csak egyszer, de akkor nagyon. eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17804 Dátum: 2012.04.11 szerda, 22:54:24 »

azt sem értem, miről beszélsz...
termoszt utoljára apámmal cseréltem, mert az övében forralt bor volt, az enyémben meg tea.... vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17805 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:00:55 »

azt sem értem, miről beszélsz...
termoszt utoljára apámmal cseréltem, mert az övében forralt bor volt, az enyémben meg tea.... vigyor3
apád tudott róla?  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17806 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:04:18 »



Hát olcsóbb, gyorsabb és kényelmesebb, mint a tréler. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:20:20 írta Zsolteey » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17807 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:06:28 »

apád tudott róla?  vigyor3
azt mondtam cseréltünk, nem azt, hogy elloptam duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17808 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:07:14 »

azt mondtam cseréltünk, nem azt, hogy elloptam duhos2
úgy is ki lehet cserélni, hogy ő csak később tudja meg, hogy cseréltetek  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17809 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:08:20 »

úgy is ki lehet cserélni, hogy ő csak később tudja meg, hogy cseréltetek  eplus2
jellemző...és akkor csodálkozom, hogy hiányzik fele a donornak... eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17810 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:11:58 »

jellemző...és akkor csodálkozom, hogy hiányzik fele a donornak... eplus2
szerinted miért megy májusban még egy kört és miért nem fért be a tetőkárpit a fityeszbe?  nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17811 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:25:56 »

szerinted miért megy májusban még egy kört és miért nem fért be a tetőkárpit a fityeszbe?  nyes
bakker..de naiv vagyok... idiota
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17812 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 07:41:47 »

bakker..de naiv vagyok... idiota

Meg a fahéjat se felejtsd el. Jó lesz kanálban, most nem kell az asszony szájára kenni. hehe
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #17813 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 08:16:27 »

A baj úgyis ott üt be, ahol a legkevésbé számítasz rá és úgyis a legjobbkor. Kár rettegni tőle, felkészülni viszont nem haszontalan.

Tegnap pl. elszakadt a gázbowdenem, a belváros legforgalmasabb részén (Alagút előtt). Pont siettem az alkatrészboltba a tartalék autóhoz, ami szét volt szedve a garázsban. 2 autóból kettő mozgásképtelen, én sietésben, budai csúcsforgalom mögöttem, fehér ruhában. Ennél csak akkor lett volna ideálisabb, ha a kórházba sietek a szülő asszonyhoz.

Nem maradt sok alternatív választásom. Alapjáraton buszsávba be, gázbowden mókolás. Volt nálam minden szükséges, így fél óra alatt végeztem. De erre mondjuk kifejezetten készültem, tavaly augusztus óta. Csoda, hogy eddig bírta.

Viszont készületlenül nagyon nem lett volna kellemes a szitu.


Hmm. köszi!
Hány km/év után adta meg magát a gázbowden?
Fentieket nem tanácsnak szántam, Yooccoo-t és astor-t leszámítva nem ismerek még egy olyan hülye állatot magamon kívül, aki fel van készülve termoszcserétől a vízpumpa cserén át a vízcsövezésig, futóművezésig.

Ilyenkor viszont  nagyon jól jön az a hülyeségem, hogy komplett szervízkellékes és tartalék alkatrészes láda van a csomiban. Olyan ez, mint a poroltó a kocsiban. Drága, haszontalan és sok helyet foglal, cserébe sohasem kell. Azaz csak egyszer, de akkor nagyon. eplus2
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17814 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 08:42:07 »

Hmm. köszi!
Hány km/év után adta meg magát a gázbowden?

Irreleváns. Amiatt szakadt el, hogy toldva volt. Mivel az ST200-as gázbowden vége másmilyen (ellentétes forgású pillangószelephez másfajta való) és nem lehetett itthon kapni Kómaxban se, megtoldotta a Yooccoo a sima V6-ét.

Természetesen nem a toldásnál pattant el, hanem előtte, mivel - az én kérésemre - feszesebbre toldotta, mint a gyári beállítás. Azért akartam feszesebbre, mert így érezhetően jobb lett a gázreakció, ami az erősebb motorhoz és a rövidebb váltóhoz hozzáadva komoly élményfaktort jelent.
Viszont így feszült a toldás előtt. Már január óta figyeltem, mert kezdett bolyhosodni-pöndörödni. Mostanáig bírta.

Aki nem szeret útszélén bowdennel vacakolni, az ne toldja! Most rendelhetem UK-ból az új bowdent, addig meg pihi van a garázsban. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.12 csütörtök, 08:53:50 írta drof » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17815 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:28:13 »

Irreleváns. Amiatt szakadt el, hogy toldva volt. Mivel az ST200-as gázbowden vége másmilyen (ellentétes forgású pillangószelephez másfajta való) és nem lehetett itthon kapni Kómaxban se, megtoldotta a Yooccoo a sima V6-ét.

Természetesen nem a toldásnál pattant el, hanem előtte, mivel - az én kérésemre - feszesebbre toldotta, mint a gyári beállítás. Azért akartam feszesebbre, mert így érezhetően jobb lett a gázreakció, ami az erősebb motorhoz és a rövidebb váltóhoz hozzáadva komoly élményfaktort jelent.
Viszont így feszült a toldás előtt. Már január óta figyeltem, mert kezdett bolyhosodni-pöndörödni. Mostanáig bírta.

Aki nem szeret útszélén bowdennel vacakolni, az ne toldja! Most rendelhetem UK-ból az új bowdent, addig meg pihi van a garázsban. vigyor3
csodálkozom, hogy nem alakítod ideiglenesen kézigázosra a vasat. a külső tükörre ráhurkolsz egy pecazsinórt, a másik végét meg a pillangóra és akkor tudod neki húzni eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17816 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:53:54 »

Sziasztok! Lenne egy sajátos kérdésem, Mondeo 2-vel kapcsolatban! Munkára használunk egy 1,8 16V benzinest, de a motor feladta a harcot... Jó hír azonban, hogy van egy 1,6 16V motor (ajándékba), amit szeretnék beletenni a szekérbe! Szerintetek kivitelezhető ez? Van-e valami gyakorlati akadálya, hogy működjön benne ez az 1,6-os blokk? Köszi előre is!

Semmi akadálya. ECU legyen hozzá, meg kulcs az ECU-höz, ha PATS-os.
Naplózva
csavargo
Vendég
« Új hozzászólás #17817 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:11:40 »

Semmi akadálya. ECU legyen hozzá, meg kulcs az ECU-höz, ha PATS-os.

Köszönöm az infót! Ez igazán jó hír! Szóval kellene a motorvezérlő, a többit nem értem... :-) Mindegy az, hogy a kasztni 99-es, a motor pedig 94-es?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17818 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:18:21 »

Köszönöm az infót! Ez igazán jó hír! Szóval kellene a motorvezérlő, a többit nem értem... :-) Mindegy az, hogy a kasztni 99-es, a motor pedig 94-es?

Az nem teljesen mindegy, mert a felfüggesztés eltér, de szerintem belemegy.

A motorvezérlő (ECU) kell. Ahhoz van egy kulcs. Ha gyárilag indításgátlós (PATS) az ECU, akkor csak a hozzá való kulccsal fog indulni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17819 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:22:23 »

Az nem teljesen mindegy, mert a felfüggesztés eltér, de szerintem belemegy.

A motorvezérlő (ECU) kell. Ahhoz van egy kulcs. Ha gyárilag indításgátlós (PATS) az ECU, akkor csak a hozzá való kulccsal fog indulni.
meg sanszos, hogy nem fog egyezni a motortéri köteg ...
Naplózva
csavargo
Vendég
« Új hozzászólás #17820 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 12:50:36 »

meg sanszos, hogy nem fog egyezni a motortéri köteg ...

Na igen, talán ez az egyik legfontosabb kérdés... :-/
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17821 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 14:23:38 »

meg sanszos, hogy nem fog egyezni a motortéri köteg ...
nem sanszos az, hanem tuti. ezen kívül tuti málik a szigetelés róla, mivel 94-es.
több gondod lesz vele, mint ha veszel egy komplett blokkot...
ha meg melóra használod, akkor nem hétvégi babrálásra, hanem megbízhatóságra mész gondolom...
ellenőrzött származású és állapotú gyártási év azonos blokkal ezt tudod elérni. de ez csak az én véleményem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17822 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 15:14:59 »

Köszönöm az infót! Ez igazán jó hír! Szóval kellene a motorvezérlő, a többit nem értem... :-) Mindegy az, hogy a kasztni 99-es, a motor pedig 94-es?
Ugyan nem tudom, hogy merre laksz, de mk2-nél előfordul olyan motor, ami a te '99-es kocsidba sokkal megfelelőbb lenne, mint az ajándékba kapott '94-es kocsi motorja.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17823 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 15:40:08 »

Ugyan nem tudom, hogy merre laksz, de mk2-nél előfordul olyan motor, ami a te '99-es kocsidba sokkal megfelelőbb lenne, mint az ajándékba kapott '94-es kocsi motorja.

Szerintem ezt hiába mondjátok neki. Van otthon egy 1.6-osa ingyé', ha megbízható autóra szeretne beruházni, akkor fel sem merült volna a kisebb és régebbi blokk beszerelése. vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17824 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 19:33:39 »

Szerintem ezt hiába mondjátok neki. Van otthon egy 1.6-osa ingyé', ha megbízható autóra szeretne beruházni, akkor fel sem merült volna a kisebb és régebbi blokk beszerelése. vigyor3
na jó, csak ez nem egy csepel bicikli lánckereke...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17825 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:09:18 »

na jó, csak ez nem egy csepel bicikli lánckereke...
majd rájön ...
szerelő elhajtja, egyedül meg nem tudja megcsinálni
Naplózva
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #17826 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:40:32 »

Sziasztok!
Van 1 bontott 2-s mondeóm,fűthető első szélvédővel.
Be szeretném építeni a gépembe.
Milyen módon lehetne kiszerelni,hogy ne törjön össze.
Minden megoldás érdekelne.
 Köszönöttel!
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #17827 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:42:19 »

Sziasztok!
Van 1 bontott 2-s mondeóm,fűthető első szélvédővel.
Be szeretném építeni a gépembe.
Milyen módon lehetne kiszerelni,hogy ne törjön össze.
Minden megoldás érdekelne.
 Köszönöttel!
Óvatosan!  angel
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17828 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:08:36 »

Sziasztok!
Van 1 bontott 2-s mondeóm,fűthető első szélvédővel.
Be szeretném építeni a gépembe.
Milyen módon lehetne kiszerelni,hogy ne törjön össze.
Minden megoldás érdekelne.
 Köszönöttel!
elég erőteljesen haladó szintű feladat. kivágó drót, rengeteg türelem és jó adag szerencse. ha először csinálnád, hagyd a fenébe, mert mire beépítésre kerül, tuti, hogy minimum a fele a fűtőszálaknak szakadt lesz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17829 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:48:19 »

Sziasztok!
Van 1 bontott 2-s mondeóm,fűthető első szélvédővel.
Be szeretném építeni a gépembe.
Milyen módon lehetne kiszerelni,hogy ne törjön össze.
Minden megoldás érdekelne.
 Köszönöttel!

Legolcsóbb megoldás a kivágódrót.
De ahogy astor is írta ha nincs a kezedbe a dolog akkor könnyen kárt is tudsz tenni nem csak a szélvédőben de akár a műszerfalban is.
Inkább hívj egy szélvédőst aki kivágja neked.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #17830 Dátum: 2012.04.13 péntek, 07:07:53 »

Legolcsóbb megoldás a kivágódrót.
De ahogy astor is írta ha nincs a kezedbe a dolog akkor könnyen kárt is tudsz tenni nem csak a szélvédőben de akár a műszerfalban is.
Inkább hívj egy szélvédőst aki kivágja neked.
Az autó nagyon vidéken van. Pár szerelőfélével beszéltem,nem vállalták.
"nagy flexel" nem lehet kivágni? A műszerfal és a kaszni nem érdekel! A vezetékekre meg vigyázok ha sikerül.
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17831 Dátum: 2012.04.13 péntek, 07:21:38 »

Az autó nagyon vidéken van. Pár szerelőfélével beszéltem,nem vállalták.
"nagy flexel" nem lehet kivágni? A műszerfal és a kaszni nem érdekel! A vezetékekre meg vigyázok ha sikerül.

nem véletlenül nem vállalták ...
de amúgy meg üvegessel kéne beszélned, nem szerelővel
ha kivágod a karosszériából, nem fogod tudni az üvegről leszedni a maradék ragasztót és fémet sérülés nélkül
csak a damilos/huzalos módszerrel lehet, de az PRO kategóriás munka
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17832 Dátum: 2012.04.13 péntek, 08:25:18 »

Az autó nagyon vidéken van. Pár szerelőfélével beszéltem,nem vállalták.
"nagy flexel" nem lehet kivágni? A műszerfal és a kaszni nem érdekel! A vezetékekre meg vigyázok ha sikerül.


A vezetékekre könnyen tudsz vigyázni mert oldalt jól látható helyen vannak.
Az nem jó megoldás, hogy ha körbevágod mert utána tényleg nem fogod tudni könnyen lepucolni róla a sallangot.
Merre van az autó? Ha nincs messze tőlem akkor szívesen segítek.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #17833 Dátum: 2012.04.13 péntek, 15:38:57 »

A vezetékekre könnyen tudsz vigyázni mert oldalt jól látható helyen vannak.
Az nem jó megoldás, hogy ha körbevágod mert utána tényleg nem fogod tudni könnyen lepucolni róla a sallangot.
Merre van az autó? Ha nincs messze tőlem akkor szívesen segítek.
Borsodban 1 pici falu Abaújalpár,de köszönöm a segítséget.
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
csavargo
Vendég
« Új hozzászólás #17834 Dátum: 2012.04.13 péntek, 16:49:19 »

nem sanszos az, hanem tuti. ezen kívül tuti málik a szigetelés róla, mivel 94-es.
több gondod lesz vele, mint ha veszel egy komplett blokkot...
ha meg melóra használod, akkor nem hétvégi babrálásra, hanem megbízhatóságra mész gondolom...
ellenőrzött származású és állapotú gyártási év azonos blokkal ezt tudod elérni. de ez csak az én véleményem...

Ebben nyilván van valami! :-)
Naplózva
csavargo
Vendég
« Új hozzászólás #17835 Dátum: 2012.04.13 péntek, 16:51:38 »

Ugyan nem tudom, hogy merre laksz, de mk2-nél előfordul olyan motor, ami a te '99-es kocsidba sokkal megfelelőbb lenne, mint az ajándékba kapott '94-es kocsi motorja.

A blokkok ára változó, de nyilván lesz valami egyszerűbb megoldás! Való igaz, hogy az öreg blokk már...szal fene tudja milyen! Amikor azt kibontották kocsiból, még egy gurigát ért az én Mondeom... :-P
Naplózva
csavargo
Vendég
« Új hozzászólás #17836 Dátum: 2012.04.13 péntek, 16:53:45 »

Szerintem ezt hiába mondjátok neki. Van otthon egy 1.6-osa ingyé', ha megbízható autóra szeretne beruházni, akkor fel sem merült volna a kisebb és régebbi blokk beszerelése. vigyor3

A privát kocsi az más nyilván! De nem is Q7-es a melós kocsi! :-DDDDDD
Naplózva
csavargo
Vendég
« Új hozzászólás #17837 Dátum: 2012.04.13 péntek, 16:54:35 »

majd rájön ...
szerelő elhajtja, egyedül meg nem tudja megcsinálni

Elhajtani biztosan nem fog, van mit ledolgoznia... :-)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17838 Dátum: 2012.04.13 péntek, 19:27:14 »

A blokkok ára változó, de nyilván lesz valami egyszerűbb megoldás! Való igaz, hogy az öreg blokk már...szal fene tudja milyen! Amikor azt kibontották kocsiból, még egy gurigát ért az én Mondeom... :-P
annyi állás én nem biztos, hogy beraknám ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17839 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:13:32 »

annyi állás én nem biztos, hogy beraknám ...
mint előbb említettem én nem is próbálkoznék. akkor sem, ha fizetnek érte.
arról nem is beszélve, ha esetleg össze is jönne, az 1.6 idővel jóval többe kerülne, mint mondjuk egy vett 2.0...
de ez szintén csak egy vélemény...az enyém vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #17840 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:07:42 »

Sziasztok! Mekkora meló lecserélni az ékszíjat a kettes Mondeon? Milyen gyártmányt vegyek? Kell hozzá célszerszám?
Köszönöm a válaszokat!  worship integet2
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17841 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:14:12 »

Sziasztok! Mekkora meló lecserélni az ékszíjat a kettes Mondeon? Milyen gyártmányt vegyek? Kell hozzá célszerszám?
Köszönöm a válaszokat!  worship integet2

Attól függ. Kereket leszedni, kerékjárati ívet leszedni, ékszíj fedelet leszedni, stb... Aki csinált ilyet, annak egyszerű, én szakira bízom inkább. Smiley
Márkából a Gates-t vagy a PowerGrip-et ajánlom. (esetleg Nipparts)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #17842 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:39:29 »

Attól függ. Kereket leszedni, kerékjárati ívet leszedni, ékszíj fedelet leszedni, stb... Aki csinált ilyet, annak egyszerű, én szakira bízom inkább. Smiley
Márkából a Gates-t vagy a PowerGrip-et ajánlom. (esetleg Nipparts)

Köszi! Persze, az emberemhez fogom vinni, csak úgy kiváncsiskodtam, hogy mire számítsak... Az eddigi kocsijaimba én is Gates-t szoktam venni. Köszönöm!  worship
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17843 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:34:05 »

Köszi! Persze, az emberemhez fogom vinni, csak úgy kiváncsiskodtam, hogy mire számítsak... Az eddigi kocsijaimba én is Gates-t szoktam venni. Köszönöm!  worship

Nem nagy munka ha a kezedbe van.
Max fél óra.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17844 Dátum: 2012.04.17 kedd, 15:00:58 »

Egy ismerősömnek nem nyílik ki a jobb hátsó ajtója. 
MKII kombi, de MKI-es zárral.
Külső belső kilincs mozog, visszahúz, zármechanika jó (amit lehet látni belülről).
Ajtókárpit letépve és minden mozog.
Valószínű a zárnyelv nem mozog.
Valami ötlet, hogy hogy lehetne kinyitni?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17845 Dátum: 2012.04.17 kedd, 15:37:56 »

Egy ismerősömnek nem nyílik ki a jobb hátsó ajtója. 
MKII kombi, de MKI-es zárral.
Külső belső kilincs mozog, visszahúz, zármechanika jó (amit lehet látni belülről).
Ajtókárpit letépve és minden mozog.
Valószínű a zárnyelv nem mozog.
Valami ötlet, hogy hogy lehetne kinyitni?

vélhetően a gyerekzár akadt ki
meg kell próbálni kitapogatni, sajnos konkrétan nem tudom már, hogy sikerült kinyitnom
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17846 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:52:13 »

vélhetően a gyerekzár akadt ki
meg kell próbálni kitapogatni, sajnos konkrétan nem tudom már, hogy sikerült kinyitnom

De ha a gyerekzár lenne a ludas akkor kívülről nyitható lenne nem?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17847 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:16:26 »

De ha a gyerekzár lenne a ludas akkor kívülről nyitható lenne nem?
nekem megakadt középállásban és sehonnan nem volt nyitva
tehát nem gyerekzár állásban volt, hanem a kettő között
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #17848 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:23:45 »

De ha a gyerekzár lenne a ludas akkor kívülről nyitható lenne nem?
 
Hello  a rugo a zárba a hején van mert engem az szopatot
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17849 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:24:11 »

 
Hello  a rugo a zárba a hején van mert engem az szopatot

Nem tudom. Majd leírom neki az infókat.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.