Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:25:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 364 365 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745175 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #17850 Dátum: 2012.04.18 szerda, 08:04:21 »

Nem tudom. Majd leírom neki az infókat.
ja és a ajto lemez boritása felè vavan.
Mi ugy birtuk kinyitni hogy lelazitotuk a ajtot
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17851 Dátum: 2012.04.18 szerda, 15:00:12 »

ja és a ajto lemez boritása felè vavan.
Mi ugy birtuk kinyitni hogy lelazitotuk a ajtot

Azt már én is javasoltam neki.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17852 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 05:15:13 »

Sziasztok.Szervóolajat szeretnék cserélni de nem tudom hogyan kezdjek neki mert nem találtam azt a csatlakozót amit ebben a leirásban irtak http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf. Köszi a segitséget
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17853 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 11:59:03 »

Sziasztok.Szervóolajat szeretnék cserélni de nem tudom hogyan kezdjek neki mert nem találtam azt a csatlakozót amit ebben a leirásban irtak http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf. Köszi a segitséget

Én a szervóolaj hűtő alsó csövéről szoktam lehúzni a gumicsövet és onnan leereszteni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17854 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 12:30:03 »

Sziasztok.Szervóolajat szeretnék cserélni de nem tudom hogyan kezdjek neki mert nem találtam azt a csatlakozót amit ebben a leirásban irtak http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf. Köszi a segitséget

Hát kettes Mondeon ne is nagyon keresd a 3-as Mondeo csatlakozóját.  wow1

Elől keresd meg a szevóolaj hűtőt (nem biztos, hogy van!) és ott húzd szét a csatlakozót.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #17855 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 18:16:16 »

Hát kettes Mondeon ne is nagyon keresd a 3-as Mondeo csatlakozóját.  wow1

Elől keresd meg a szevóolaj hűtőt (nem biztos, hogy van!) és ott húzd szét a csatlakozót.
A szerelőm a nyomáskapcsolót szedte ki, és csavart bele vmilyen gázos/vizes colos menetű csődarabot, amire gumicsövet húzott, és úgy már folyhatott is egy dobozba a "fáradt" olaj.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17856 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:26:25 »

Nemrég egyik ismerősösömet utaztattam a kocsimba aki autóvásárlás előtt áll, mondanom sem kell hogy beleszeretett a Mondeomba! Cheesy

Fontos neki az alacsony fogyasztás, a viszonylag nagy méret és hogy ne kombi legyen. Mivel neki nem számít a teljesítmény ezért az 1.8TD ajánlottam. 

Mondjatok már pár infót hogy a dizlinél mire figyeljen oda. + Hogy alakul a fogyija városba-országúton-vegyesen.

Együtt néztünk pár autót és mondta hogy kérdezzelek meg benneteket hogy mi a véleményetek róla vagy hogy ismerős-e?

Ezeket találtuk:

A számomra a legszimpatikusabbal kezdeném, alacsony ár, nekem őszintének tűnik hogy nem olyan csilivili és a km állása is hihető, ja meg persze a színe Wink

Igaz neki ez tetszett a legkevésbé: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_clx_klima-5666794


Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17857 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:26:48 »

2.: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx_ghia_klima_akcios_aron-5705980
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17858 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:27:11 »

3.: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx_friss_muszakival-5656305
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17859 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:27:59 »

Ezt meg csak úgy mert szerelmes lett bele de ez a keretén már kívül esik.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_clx-5665296
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17860 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:31:05 »

Ezt meg csak úgy mert szerelmes lett bele de ez a keretén már kívül esik.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_clx-5665296
én inkább ezt vinném, ez ha olyan állapotban van, mint a képeken, meg tényleg rendesen volt szerlvizelve, akjor jó kis kocsi lehet eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17861 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:14:23 »

Nemrég egyik ismerősösömet utaztattam a kocsimba aki autóvásárlás előtt áll, mondanom sem kell hogy beleszeretett a Mondeomba! Cheesy

Fontos neki az alacsony fogyasztás, a viszonylag nagy méret és hogy ne kombi legyen. Mivel neki nem számít a teljesítmény ezért az 1.8TD ajánlottam. 

Mondjatok már pár infót hogy a dizlinél mire figyeljen oda. + Hogy alakul a fogyija városba-országúton-vegyesen.

Együtt néztünk pár autót és mondta hogy kérdezzelek meg benneteket hogy mi a véleményetek róla vagy hogy ismerős-e?

Ezeket találtuk:

A számomra a legszimpatikusabbal kezdeném, alacsony ár, nekem őszintének tűnik hogy nem olyan csilivili és a km állása is hihető, ja meg persze a színe Wink

Igaz neki ez tetszett a legkevésbé: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_clx_klima-5666794




oké hogy dizelt.... de minden áron clx vagy glx.... miért nem ghia  idiota? majd bánni fogja. inkább venne egy fullos v6  nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17862 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:21:54 »

oké hogy dizelt.... de minden áron clx vagy glx.... miért nem ghia  idiota? majd bánni fogja. inkább venne egy fullos v6  nyes
hát ja. már mondani sem merem...7.4-et mutat a fedcomp eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17863 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:29:29 »

hát ja. már mondani sem merem...7.4-et mutat a fedcomp eplus2
nálam meg 4,2-őt eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17864 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:32:17 »

hát ja. már mondani sem merem...7.4-et mutat a fedcomp eplus2

simán nyomatékból megy nem erőlködik.... nekem meg most a 15lityót simán beveri  eplus2 hanem többet, összeolvadt a katim olyan szinten hogy 4000 fölé alig bír pörögni a motor  vigyor3 tegnap 80km utra tankoltam 20litert  nyes nehogy neérjek haza  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17865 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:34:35 »

nálam meg 4,2-őt eplus2

akkor valami azzal nem okés  zavart2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17866 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:35:57 »

akkor valami azzal nem okés  zavart2
hehe nincs vele semmi gond eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17867 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:41:19 »

hehe nincs vele semmi gond eplus2

akkor a lábadban a hiba  idiota
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17868 Dátum: 2012.04.20 péntek, 00:49:30 »

akkor a lábadban a hiba  idiota
400km 90-100-as szabályos tempóban normál gyorsításokkal és kész vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17869 Dátum: 2012.04.20 péntek, 01:19:04 »

400km 90-100-as szabályos tempóban normál gyorsításokkal és kész vigyor3

nekem 6.2 volt a legjobb Sopron Nyíregyháza 120 autópálya 90-100 országút persze akkor még jó volt a katalizátorom  hehe azon gondolkozok ki kellene ütni amíg nem lesz helyette másik csak nem tudom hogy kell  szomoru1 gondolom valami menetes szár vagy valami acélrudat kellene püfölni... csak ha jól tudom ennél még egyben van a lemlőig a katalizátor és a cső http://webshop.langauto.hu/frmSzettKep.aspx?autoid=5823  nem tudom ezt hogy lehetne kibelezni
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17870 Dátum: 2012.04.20 péntek, 01:26:35 »

oké hogy dizelt.... de minden áron clx vagy glx.... miért nem ghia  idiota? majd bánni fogja. inkább venne egy fullos v6  nyes

Beavattam már a felszereltségi szintekbe elmagyaráztam de e téren azt mondja nincsen nagy igénye. De az apja 1.2-es Pandája után még az 1.8-as TD is egy luxus versenygép.  eplus2 A V6-ról hallani sem akar.  vigyor3

Én speciel úgy vettem Macikát hogy ez volt az első mondi amit megnéztem és fingom nem volt a felszereltségi szintekről. De szerintem így is egy viszonylag jól felszereltet választottam GLX-ből, csak fed comp hiányzik belőle (remélem elő van kábelezve) meg a Recaro belső, többre nincs szükségem. De az biztos hogy most már minimum 2.0-t vennék szerintem azzal lehet a kiegyensúlyozottabb. vagy egy ST200-at  hehe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17871 Dátum: 2012.04.20 péntek, 05:52:13 »

nekem 6.2 volt a legjobb Sopron Nyíregyháza 120 autópálya 90-100 országút persze akkor még jó volt a katalizátorom  hehe azon gondolkozok ki kellene ütni amíg nem lesz helyette másik csak nem tudom hogy kell  szomoru1 gondolom valami menetes szár vagy valami acélrudat kellene püfölni... csak ha jól tudom ennél még egyben van a lemlőig a katalizátor és a cső http://webshop.langauto.hu/frmSzettKep.aspx?autoid=5823  nem tudom ezt hogy lehetne kibelezni

Ha a meglévő mindenképp xar, és másikat kell venni, akkor nyugodtan kiütheted. Le kell venni, 1 hosszú véső + kalapács kombóval összetöröd a betétet, és kirázod a házból, aztán visszaszereled. Kicsit jobb lesz a gázreakciója az autónak, kicsit dobozhangja lesz a katidnak.
Katalizátor: Univerzálisat csak átalakítva tudsz belerakni (macera), a gyári új meg 190eFt, legegyszerűbb a bontott  (ami meg kicsit lutri, bár, hogy egyben van, az leellenőrizhető).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17872 Dátum: 2012.04.20 péntek, 07:11:30 »

hát ja. már mondani sem merem...7.4-et mutat a fedcomp eplus2
az enyém is ... csak nálam sajnos eltér 10%-ot a valóstól Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17873 Dátum: 2012.04.20 péntek, 08:59:26 »

Katalizátor: Univerzálisat csak átalakítva tudsz belerakni (macera), a gyári új meg 190eFt, legegyszerűbb a bontott  (ami meg kicsit lutri, bár, hogy egyben van, az leellenőrizhető).
Na ilyen tanácsokat ne adjál. Bontott katalizátor nagyjából addig lesz jó, amíg éppen össze nem olvad az is. 1 hét -3 év között bármi lehet. Ha már pénzt és munkát áldozunk katalizátor cserére, akkor nagyon nagy hülyeség bontottat venni.

Bontott: 10-15e és kevés hátralévő élet
Univerzális : 15e és 3 év garancia.

Beszerelés:
Bontott: 5e
Univerzális: 5e
Egyikkel sincs semmi macera, odaadod a kipuffosnak aki beszereli 10 perc alatt.

HA, ismétlem, HA kell alakítani az univerzálishoz, akkor az ki is merül 2 cső meghajlításában. Amit megcsinál a kipuffos az 5e-s beszerelési ár keretében.

Összköltség:
Bontott 15-20e
Univerzális új: 20e

Utóbbi 3 év garanciával.

Aki ezek fényében bontottat vesz és heftöli be, annak csak gratulálni tudok.

Nem véletlen az sem, hogy a bontósok többsége nem árul bontott katit, hanem leadja árában a katigyűjtőknek.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17874 Dátum: 2012.04.20 péntek, 09:04:17 »

az enyém is ... csak nálam sajnos eltér 10%-ot a valóstól Cheesy

Az enyém is 7.4-et eszik. Csak Fiesta és nem megy. eplus2

Cserébe a 100e-s nagyszervíz teljes költsége 6.200 huf volt.

Jó a dízel, megy, keveset eszik! Csak szervízbe ne kelljen vele menni. eplus2
(Tegnap vittem egy céges MKIII-at pcsúcs felújításra/cserére 217e km-rel az órában. Pont annyi lesz a számla, mint a Fityesz vételára. szomoru1)

Azesté meg 9.8-at mutat most. Cserébe viszont nagyon megy. Főleg az új, állítható feszességű gázbowdennel (á lá Yookkóó). Majdnem olyan, mint az elektromos gázpedál reakció állítás, csak ez manuális. hehe
Naplózva
kiri
Vendég
« Új hozzászólás #17875 Dátum: 2012.04.20 péntek, 10:18:32 »

Szeretném kérdezni hogy akkusaru mitöl oxidálodik?
Mi okozhatja ezt a jelenséget.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17876 Dátum: 2012.04.20 péntek, 10:53:22 »

Na ilyen tanácsokat ne adjál. Bontott katalizátor nagyjából addig lesz jó, amíg éppen össze nem olvad az is. 1 hét -3 év között bármi lehet. Ha már pénzt és munkát áldozunk katalizátor cserére, akkor nagyon nagy hülyeség bontottat venni.

Bontott: 10-15e és kevés hátralévő élet
Univerzális : 15e és 3 év garancia.

Beszerelés:
Bontott: 5e
Univerzális: 5e
Egyikkel sincs semmi macera, odaadod a kipuffosnak aki beszereli 10 perc alatt.

HA, ismétlem, HA kell alakítani az univerzálishoz, akkor az ki is merül 2 cső meghajlításában. Amit megcsinál a kipuffos az 5e-s beszerelési ár keretében.

Összköltség:
Bontott 15-20e
Univerzális új: 20e

Utóbbi 3 év garanciával.

Aki ezek fényében bontottat vesz és heftöli be, annak csak gratulálni tudok.

Nem véletlen az sem, hogy a bontósok többsége nem árul bontott katit, hanem leadja árában a katigyűjtőknek.



Én pedig bevallom őszintén bontottat akarok venni Krisztiántól egy 60mérföldes katinak illene bírni..... azt magamnak is megtudom csinálni kiütni meg muszály leszek addig mig nem jön meg az "új" mert már lassan lefullad
, és gondolom a lambdának sem tesz jót...   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17877 Dátum: 2012.04.20 péntek, 10:59:00 »

Azesté meg 9.8-at mutat most. Cserébe viszont nagyon megy. Főleg az új, állítható feszességű gázbowdennel (á lá Yookkóó). Majdnem olyan, mint az elektromos gázpedál reakció állítás, csak ez manuális. hehe
na, be is raktad már?
ezek szerint akkor elég hosszú a bowden hozzá
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17878 Dátum: 2012.04.20 péntek, 11:06:51 »

na, be is raktad már?
ezek szerint akkor elég hosszú a bowden hozzá

Nem raktam be, csak belepróbáltam. Majd hétvégén.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17879 Dátum: 2012.04.20 péntek, 11:09:08 »

Én pedig bevallom őszintén bontottat akarok venni Krisztiántól egy 60mérföldes katinak illene bírni..... azt magamnak is megtudom csinálni kiütni meg muszály leszek addig mig nem jön meg az "új" mert már lassan lefullad
, és gondolom a lambdának sem tesz jót...   

Ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz. taps
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17880 Dátum: 2012.04.20 péntek, 11:19:41 »

Szeretném kérdezni hogy akkusaru mitöl oxidálodik?
Mi okozhatja ezt a jelenséget.
A kipárolgó kénsavgőz+oxigén+levegő páratartalma+áram= zöld takony = grün span
Megoldás: leszedés, fémtisztára csiszolás, összeszerelés majd bezsírozás. 2 év gari a tanácsom.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17881 Dátum: 2012.04.20 péntek, 11:33:25 »

Ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz. taps

Neked univerzális van 3000ccm? vagy bontott st220 van feltéve? Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17882 Dátum: 2012.04.20 péntek, 13:09:22 »

Neked univerzális van 3000ccm? vagy bontott st220 van feltéve? Roll Eyes

Univerzális 5000ccm. Nehogymá ott ne férjen ki a gáz. eplus2

Continental, 3 év garival. 22e+5e a szerelés csőhajlítással, hegesztéssel, cink sprével. Örök élet +1 nap.

Azért ekkora, mert a 2 leömlőkati helyett spagetti van. taps
Ilyen jóféle.
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/DecatManifoldAndYPipe?authkey=Gv1sRgCMTdk_uLiuGHVQ#
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17883 Dátum: 2012.04.20 péntek, 13:11:15 »

Na ilyen tanácsokat ne adjál. Bontott katalizátor nagyjából addig lesz jó, amíg éppen össze nem olvad az is. 1 hét -3 év között bármi lehet. Ha már pénzt és munkát áldozunk katalizátor cserére, akkor nagyon nagy hülyeség bontottat venni.

Bontott: 10-15e és kevés hátralévő élet
Univerzális : 15e és 3 év garancia.

Beszerelés:
Bontott: 5e
Univerzális: 5e
Egyikkel sincs semmi macera, odaadod a kipuffosnak aki beszereli 10 perc alatt.

HA, ismétlem, HA kell alakítani az univerzálishoz, akkor az ki is merül 2 cső meghajlításában. Amit megcsinál a kipuffos az 5e-s beszerelési ár keretében.

Összköltség:
Bontott 15-20e
Univerzális új: 20e

Utóbbi 3 év garanciával.

Aki ezek fényében bontottat vesz és heftöli be, annak csak gratulálni tudok.

Nem véletlen az sem, hogy a bontósok többsége nem árul bontott katit, hanem leadja árában a katigyűjtőknek.


Ezert irtam, hogy lutri. Nyilvan az uj a jobb valasztas. Mivel a motor elott van fuggolegesen, ezert gondoltam, hogy  macerasabb az univerzalisat hozza igazitani.
Amit nem ertek, hogy-hogy olvad szet a keramia? Nekem kipuf. cserenel talaltunk  keramia darabot a dobban, ami arra utal, hogy korabban odauthettek.  De olvadas nem  volt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17884 Dátum: 2012.04.20 péntek, 13:22:39 »

Ezert irtam, hogy lutri. Nyilvan az uj a jobb valasztas. Mivel a motor elott van fuggolegesen, ezert gondoltam, hogy  macerasabb az univerzalisat hozza igazitani.
Amit nem ertek, hogy-hogy olvad szet a keramia? Nekem kipuf. cserenel talaltunk  keramia darabot a dobban, ami arra utal, hogy korabban odauthettek.  De olvadas nem  volt.

2 féle halála van, a szétesés (mechanikai rázkódás, odabaxás miatt) és az elolvadás. Elolvadni akkor tud, ha nem jó a gázáramlás, megreked nála a forró gáz. Ez többnyire a szétesés utáni fázis, a szétesett méhsejtek keresztben állva nem engedik a gázt áramolni, rengeteg elégetlen és forró üa reked a katiban ami szétolvasztja a kerámiát és eldugul véglegesen a kati.

Ezért kell már a zörgésénél cserélni. Amikor már csörög-zörög, akkor már vége van. Onnan már csak a dupla fogyasztás és az eldugult kati van hátra.

Én emiatt soha nem vennék bontottat. Hiába keveset futott autóból van, ha 1-2x odavágták a padlózathoz, vagy csak rázós úton használták, simán széteshet a hazai utakon 1-2 nap alatt is.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17885 Dátum: 2012.04.20 péntek, 17:00:28 »

Univerzális 5000ccm. Nehogymá ott ne férjen ki a gáz. eplus2

Continental, 3 év garival. 22e+5e a szerelés csőhajlítással, hegesztéssel, cink sprével. Örök élet +1 nap.

Azért ekkora, mert a 2 leömlőkati helyett spagetti van. taps
Ilyen jóféle.
https://picasaweb.google.com/114860196275929329940/DecatManifoldAndYPipe?authkey=Gv1sRgCMTdk_uLiuGHVQ#

Ezek már láttam és állati  eplus2 inkább a katiról mutass képet eplus2 Egyébként azért ragaszkodnék a gyári katihoz mert ahoz van optimalizálva a motor kellő folytása ha jobban folyt az nem jó ha nem folyt annyira mint a gyári az sem jó vigyor3 ezért akarok gyári bontottat
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17886 Dátum: 2012.04.20 péntek, 17:05:36 »

2 féle halála van, a szétesés (mechanikai rázkódás, odabaxás miatt) és az elolvadás. Elolvadni akkor tud, ha nem jó a gázáramlás, megreked nála a forró gáz. Ez többnyire a szétesés utáni fázis, a szétesett méhsejtek keresztben állva nem engedik a gázt áramolni, rengeteg elégetlen és forró üa reked a katiban ami szétolvasztja a kerámiát és eldugul véglegesen a kati.

Ezért kell már a zörgésénél cserélni. Amikor már csörög-zörög, akkor már vége van. Onnan már csak a dupla fogyasztás és az eldugult kati van hátra.

Én emiatt soha nem vennék bontottat. Hiába keveset futott autóból van, ha 1-2x odavágták a padlózathoz, vagy csak rázós úton használták, simán széteshet a hazai utakon 1-2 nap alatt is.

Persze lutri de azért olyat Krisz nem küldene amin látszik felületi ütődés, meghát nem esik az azért olyan könnyen szét... "remélem  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17887 Dátum: 2012.04.20 péntek, 17:29:07 »

Holnap fogok először kimerészkedni terepre Macikával.. Kíváncsi leszek hogy fogja venni az akadályokat meg az erdőt Cheesy Attól félek hogy nagyon megfog ülni ezért a többiek majd csak sétálnak mellette  eplus2 mert már most tele a csomagtartó 70 üveg sör rekesszel, sörsátor, főzéshez a cuccok, hang cucc, sátrak meg még több alkohol.  eplus2
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17888 Dátum: 2012.04.20 péntek, 17:32:21 »

Holnap fogok először kimerészkedni terepre Macikával.. Kíváncsi leszek hogy fogja venni az akadályokat meg az erdőt Cheesy Attól félek hogy nagyon megfog ülni ezért a többiek majd csak sétálnak mellette  eplus2 mert már most tele a csomagtartó 70 üveg sör rekesszel, sörsátor, főzéshez a cuccok, hang cucc, sátrak meg még több alkohol.  eplus2

Gondolhatjátok hogy ma milyen jót Tetriszeztem Wink
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #17889 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:19:49 »

Egy nagy kérdésem lenne a jelenlévő szakértőkhöz. Smiley

Az összes vízlehúzóm offon van, majd kb. őszre jut rá pénzem hogy cseréljem, ezért nehezen megy fel az első elektromos ablak.  Wink
A jobb oldali ajtót ha vezető oldalról próbálom felhúzni, akkor kb. 10 centivel a vége előtt befeszül, és megáll, nem hajlandó feljebb menni, csak lefelé megy.  falbav
Viszont, ha átnyúlok, és a jobb oldali ajtón lévő gombot nyomom, akkor lassan elindul felfelé, és végig felmegy. Ez mitől lehet? (Ha bal oldali gombot nyomom, és valaki tenyérrel igazítja hátrafelé az ablakot, akkor is felmegy, szóval a kapcsoló küldi rá a delejt, de nem értem, hogy az egyik gombbal miért megy fel, a másikkal meg miért nem?)  Huh?Huh?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17890 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:55:30 »

Ezek már láttam és állati  eplus2 inkább a katiról mutass képet eplus2 Egyébként azért ragaszkodnék a gyári katihoz mert ahoz van optimalizálva a motor kellő folytása ha jobban folyt az nem jó ha nem folyt annyira mint a gyári az sem jó vigyor3 ezért akarok gyári bontottat

Tessék. eplus2


Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17891 Dátum: 2012.04.20 péntek, 21:15:56 »

Egy nagy kérdésem lenne a jelenlévő szakértőkhöz. Smiley

Az összes vízlehúzóm offon van, majd kb. őszre jut rá pénzem hogy cseréljem, ezért nehezen megy fel az első elektromos ablak.  Wink
A jobb oldali ajtót ha vezető oldalról próbálom felhúzni, akkor kb. 10 centivel a vége előtt befeszül, és megáll, nem hajlandó feljebb menni, csak lefelé megy.  falbav
Viszont, ha átnyúlok, és a jobb oldali ajtón lévő gombot nyomom, akkor lassan elindul felfelé, és végig felmegy. Ez mitől lehet? (Ha bal oldali gombot nyomom, és valaki tenyérrel igazítja hátrafelé az ablakot, akkor is felmegy, szóval a kapcsoló küldi rá a delejt, de nem értem, hogy az egyik gombbal miért megy fel, a másikkal meg miért nem?)  Huh?Huh?

a kapcsolókra nem tudom a választ.
az üveged alján van egy műanyag tappancs, amit feltehetően elengedett a gyári ragacs. újra ragasztással is lehet próbálkozni, de egyszerűbb a csere...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17892 Dátum: 2012.04.20 péntek, 22:36:36 »

Tessék. eplus2




gondoltam hogy van róla képed  eplus2 egyébként feltéve gondoltam  beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17893 Dátum: 2012.04.20 péntek, 23:03:17 »

Egy nagy kérdésem lenne a jelenlévő szakértőkhöz. Smiley

Az összes vízlehúzóm offon van, majd kb. őszre jut rá pénzem hogy cseréljem, ezért nehezen megy fel az első elektromos ablak.  Wink
A jobb oldali ajtót ha vezető oldalról próbálom felhúzni, akkor kb. 10 centivel a vége előtt befeszül, és megáll, nem hajlandó feljebb menni, csak lefelé megy.  falbav
Viszont, ha átnyúlok, és a jobb oldali ajtón lévő gombot nyomom, akkor lassan elindul felfelé, és végig felmegy. Ez mitől lehet? (Ha bal oldali gombot nyomom, és valaki tenyérrel igazítja hátrafelé az ablakot, akkor is felmegy, szóval a kapcsoló küldi rá a delejt, de nem értem, hogy az egyik gombbal miért megy fel, a másikkal meg miért nem?)  Huh?Huh?

logkis magyarázat van rá
mégpedig az, hogy más méretű a vezeték, ami a baloldalról vezérli, míg a jobboldalon meg közvetlenül kapja a delejt
ugyanis nem arra találták ki, hogy billentgesse meg még egyensúlyozzon az üveggel, hanem hogy szépen egyenesen felhúzza
tehát lényegében normális az, hogy nem húzza fel, hiszen nem ez a dolga
kvázi jelzi neked, hogy ott hiba van és meg kell javítani, mert a megoldás nem az, hogy kézzel igazgatod, amíg le nem ég a motor, rosszabb esetben az autó ...  Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17894 Dátum: 2012.04.21 szombat, 05:32:41 »

logkis magyarázat van rá
mégpedig az, hogy más méretű a vezeték, ami a baloldalról vezérli, míg a jobboldalon meg közvetlenül kapja a delejt
ugyanis nem arra találták ki, hogy billentgesse meg még egyensúlyozzon az üveggel, hanem hogy szépen egyenesen felhúzza
tehát lényegében normális az, hogy nem húzza fel, hiszen nem ez a dolga
kvázi jelzi neked, hogy ott hiba van és meg kell javítani, mert a megoldás nem az, hogy kézzel igazgatod, amíg le nem ég a motor, rosszabb esetben az autó ...  Wink

ámen  vigyor3 nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #17895 Dátum: 2012.04.21 szombat, 06:55:46 »

a kapcsolókra nem tudom a választ.
az üveged alján van egy műanyag tappancs, amit feltehetően elengedett a gyári ragacs. újra ragasztással is lehet próbálkozni, de egyszerűbb a csere...

Én azt hittem csak azért billen előre, mert a vízlehúzó annyira feszíti, meg karistolja az elejét az üvegnek, hogy attól nem bír menni.
Csere csak azért bonyolult, mert nehéz ilyen szépen fóliázott üveget találni, plusz ne is legyen karcos, meg még a csere előtt illene kicserélni mind a 4 vízlehúzót. Erre meg nincs pénz, majd ha júniusban átmegy műszakin, és utána hónapokban sikerül pénzt összeszedni, akkor cserélem. Addig meg ígymarad.

logkis magyarázat van rá
mégpedig az, hogy más méretű a vezeték, ami a baloldalról vezérli, míg a jobboldalon meg közvetlenül kapja a delejt
ugyanis nem arra találták ki, hogy billentgesse meg még egyensúlyozzon az üveggel, hanem hogy szépen egyenesen felhúzza
tehát lényegében normális az, hogy nem húzza fel, hiszen nem ez a dolga
kvázi jelzi neked, hogy ott hiba van és meg kell javítani, mert a megoldás nem az, hogy kézzel igazgatod, amíg le nem ég a motor, rosszabb esetben az autó ...  Wink

Igen-igen, értem, tudom a megoldást: alapesetben nem húzom le azt az ablakot, a vezető oldalit is csak kb. félig szoktam lehúzni, mert onnan még visszamegy, ha lassan is. Azért a kábel hosszúsága ennyire nem hiszem, hogy befolyásolja ezt a felhúzósdit alapesetben. Hisz persze, van egy ellenállása a kábelnek, na de ekkora? Ennyivel több lenne az elveszett delej pár centivel hosszabb kábelen? No, majd kiderítem valahogy. Mindenesetre érdekes, hogy az egyik gombbal szép lassan felhúzza, a másikkal meg megáll.



A végére egy bónuszkérdést feltennék más témával kapcsolatban is.
Már télen is éreztem, hogy a kocsi háta túl könnyű, a havas úton kanyar után néha már-már megpróbált megelőzni a kocsi fara. Akkor arra fogtam, hogy hátul kicsit öregebb is, meg kopottabb is a téli gumi, biztos azért ilyen.
Ma beálltam cégnél a parkolóban egy ugyanilyen MK2 kombi mellé, benéztem, nincs megpakolva a csomagtartója, olyan üres, mint az enyém. Mégis, ilyen különbség van a kettő közt:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
(A bordó az enyém  vigyor3 ) Szerencsétlennek a fara olyan magasan áll a másikhoz képest, hogy... Nem csodálom, hogy néha elkaszált a kanyarokban. Ez mitől lehet? Ennyit számít, hogy az előző tulaj a komplett futómű felújítás keretében vett bele hátra új rugókat (is)? Esetleg nem megfelelő rugókat vehetett, és most azért áll úgy, ahogy? Vagy ez lenne a normál állapot?
Azért a különbség szemmel látható, a másik kocsi mintha tökig lenne pakolva, úgy ül lent a földön az enyémhez képest... És ez nem biztos (biztos hogy nem) hogy jót tesz a menetstabilitásnak, kanyarbevételeknek.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 07:10:16 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17896 Dátum: 2012.04.21 szombat, 10:33:23 »

Én azt hittem csak azért billen előre, mert a vízlehúzó annyira feszíti, meg karistolja az elejét az üvegnek, hogy attól nem bír menni.
Csere csak azért bonyolult, mert nehéz ilyen szépen fóliázott üveget találni, plusz ne is legyen karcos, meg még a csere előtt illene kicserélni mind a 4 vízlehúzót. Erre meg nincs pénz, majd ha júniusban átmegy műszakin, és utána hónapokban sikerül pénzt összeszedni, akkor cserélem. Addig meg ígymarad.

Igen-igen, értem, tudom a megoldást: alapesetben nem húzom le azt az ablakot, a vezető oldalit is csak kb. félig szoktam lehúzni, mert onnan még visszamegy, ha lassan is. Azért a kábel hosszúsága ennyire nem hiszem, hogy befolyásolja ezt a felhúzósdit alapesetben. Hisz persze, van egy ellenállása a kábelnek, na de ekkora? Ennyivel több lenne az elveszett delej pár centivel hosszabb kábelen? No, majd kiderítem valahogy. Mindenesetre érdekes, hogy az egyik gombbal szép lassan felhúzza, a másikkal meg megáll.



A végére egy bónuszkérdést feltennék más témával kapcsolatban is.
Már télen is éreztem, hogy a kocsi háta túl könnyű, a havas úton kanyar után néha már-már megpróbált megelőzni a kocsi fara. Akkor arra fogtam, hogy hátul kicsit öregebb is, meg kopottabb is a téli gumi, biztos azért ilyen.
Ma beálltam cégnél a parkolóban egy ugyanilyen MK2 kombi mellé, benéztem, nincs megpakolva a csomagtartója, olyan üres, mint az enyém. Mégis, ilyen különbség van a kettő közt:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
(A bordó az enyém  vigyor3 ) Szerencsétlennek a fara olyan magasan áll a másikhoz képest, hogy... Nem csodálom, hogy néha elkaszált a kanyarokban. Ez mitől lehet? Ennyit számít, hogy az előző tulaj a komplett futómű felújítás keretében vett bele hátra új rugókat (is)? Esetleg nem megfelelő rugókat vehetett, és most azért áll úgy, ahogy? Vagy ez lenne a normál állapot?
Azért a különbség szemmel látható, a másik kocsi mintha tökig lenne pakolva, úgy ül lent a földön az enyémhez képest... És ez nem biztos (biztos hogy nem) hogy jót tesz a menetstabilitásnak, kanyarbevételeknek.

Nálam eléggé fáradtak már a rugók hátul, tehát ül, viszont hóban sosem csúszott ki a fara... (csak ha dikert csúsztattam, de akkor sem pördült)
Magam is akarok rugókat cserélni, de ha így felugrik a feneke akkor asszem rövidebb rugókat kap, lufikkal... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17897 Dátum: 2012.04.21 szombat, 10:44:27 »

Nálam eléggé fáradtak már a rugók hátul, tehát ül, viszont hóban sosem csúszott ki a fara... (csak ha dikert csúsztattam, de akkor sem pördült)
Magam is akarok rugókat cserélni, de ha így felugrik a feneke akkor asszem rövidebb rugókat kap, lufikkal... Smiley
nem kell ahhoz rövidebb rugó, jó a benne lévő
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #17898 Dátum: 2012.04.21 szombat, 18:07:03 »

Nemrég egyik ismerősösömet utaztattam a kocsimba aki autóvásárlás előtt áll, mondanom sem kell hogy beleszeretett a Mondeomba! Cheesy
Fontos neki az alacsony fogyasztás, a viszonylag nagy méret és hogy ne kombi legyen. Mivel neki nem számít a teljesítmény ezért az 1.8TD ajánlottam. 

a kombit teljesen kizárja? biztos nem jöhet szóba?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17899 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:02:00 »

nem kell ahhoz rövidebb rugó, jó a benne lévő

Ha így fog állni új rugókkal akkor vicces lenne... főleg, hogy RS feneke van Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 364 365 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.