Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:35:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745069 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18100 Dátum: 2012.05.04 péntek, 17:44:42 »

Nemnemnem... a márkaszervíz nagyon drága. Ha nincs pirosad, akkor csak egy transzponder kell egy akármilyen kulcsból és komolyabban felszerelt kulcsmásolók géppel tudják klónozni. Itt Kecskeméten is van 2db ilyen kulcsos. (akikről tudok Smiley )
Úgy tudod leellenőrizni egyébként, hogy "mesterkulcs-e" (bár biztos nem az, mert abból nem jön ki a transzponder és minden esetben piros), hogy rádobod a gyújtást, majd leveszed és a óra melletti piros ledecske kivilágít kb. gyújtáslevétel után 1-2 mp elteltével, pár másodpercre. Ez csak a piros kulccsal érhető el, a sima kulcs kivétele után nem gyullad ki a led.
Ha kell transzponder szívesen küldök neked, van fölösben. Azt és Te kulcsodat elviszed egy hozzáértő(!) kulcsmásolóhoz és ő leklónozza a transzpondert, majd utána úgyis másoltatnod kell a bicskakulcs szárakat (amit szerintem javasolni fog a kulcsos is, hogy NE a csomagban található szárakat használjátok, mert hulladék gyenge anyagból vannak, hanem ad erősebb fémből készülteket) és akkor kiderül, hogy jól csinálta-e a klónozást.
Privátban küldesz címet, én küldök transzpondert. Wink


Köszönöm szépen a transpondereket! Biztonságban megérkeztek a bombabiztos csomagolásnak hála  worship
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18101 Dátum: 2012.05.04 péntek, 17:46:52 »

Tud valaki "hozzáértő" kulcsmásolót Budapesten? Bicskakulcsba kéne kulcsszárat másolni, valamint GYÁRI (hála [Error]-nak) transpondereket kell tanítani. Victor Hugo u. Bem József u. kilőve  Grin
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18102 Dátum: 2012.05.04 péntek, 21:51:13 »

Úgy döntöttem, hogy elég volt a hosszbordás szíj szakadásától való rettegésből, ...
Mert ezért az SKF készletért kicsit sokallom a 36ezret, egy nadrágszíjért meg 2 műanyag görgőért. ...

Itt most csak én érzek antagonisztikus oximoront? Huh? laugh
Szerintem itt drof arra gondolt, hogy SKF-re amit írtál árat, az a vezérműszíj készletre vonatkozik, te pedig hosszbordás szíjat akarsz venni. Ami Unixnál a legdrágább 10488.- listaáron.
A képeden látott görgő pedig 10960.- unixnál:

Szerintem menj be valamelyik nagy autóalkatrész kereskedésbe, és ollózzatok össze egy árat. Aztán majd meglátod.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18103 Dátum: 2012.05.04 péntek, 21:52:10 »

Köszönöm szépen a transpondereket! Biztonságban megérkeztek a bombabiztos csomagolásnak hála  worship
eljen vigyor3 wave
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18104 Dátum: 2012.05.04 péntek, 21:59:15 »

Szerintem itt drof arra gondolt, hogy SKF-re amit írtál árat, az a vezérműszíj készletre vonatkozik, te pedig hosszbordás szíjat akarsz venni. Ami Unixnál a legdrágább 10488.- listaáron.
A képeden látott görgő pedig 10960.- unixnál:

Szerintem menj be valamelyik nagy autóalkatrész kereskedésbe, és ollózzatok össze egy árat. Aztán majd meglátod.
ezt a görgőt meg nem is kell megvenni 10-ért. másik csapágyat bele, azt jóvan 1200 ft

bocs, közben megnéztem a képet, mégis kéne a görgőt cserélni, de az jó egy bontott is 1-2 ezresért, azán mehet a csapágycsere
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.04 péntek, 22:16:21 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18105 Dátum: 2012.05.04 péntek, 22:10:58 »

Én nem érzem az oxidációt vagy mit  idiota

Addig jó, ha fut 1500km-t az autó. Viszont ha most felteszem az új (bontott) szervószivattyút (a mostani csöpög és folyton olajos tőle a motor), akkor lehet, hogy elszaggatja a rossz szíjat. Viszont ha nem ütemezem be már most a cseréjét, akkor júliusban megy lakatoshoz és rakatok küszöböket fel, mert most gyakorlatilag nincs. Augusztusra be van ütemezve a műszaki, májusra a kipufogó foltozgatása, júniusra meg a 2 kormány + 1 trapézgömbfej csere. Lakatos meg majd tavasszal. Aztán majd egyszer jöhet végre a vezérműszíj meg a gyertya-gyertyakábel csere is. De ennyi pénz a földön nincs, havi 10k-t tudok költeni az autóra (benzinen felül), abból nem lehet már a jövő hétre beütemezni egy ekkora volumenű kiadást. Ezért tervezek, ütemezek, és járom 3x körbe, hogy mit kell cserélni ilyenkor, mire számítsak, hol kapom meg legolcsóbban, nehogy bukjak rajta, mert megfontolatlanul nem a megfelelőt/nem a legolcsóbb helyen vettem meg.

Jó srác vagy, nem bántalak. Csináld csak, tervezz meg mindent szépen és legyen is szerencséd a terveket illetően.  integet2
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18106 Dátum: 2012.05.04 péntek, 22:39:03 »

ezt a görgőt meg nem is kell megvenni 10-ért. másik csapágyat bele, azt jóvan 1200 ft
Elvileg azért néz ki ilyen "fikásan" a görgő, mert megszorult egyszer a csapágy, ráégett a szíj, és csak csapágyat cseréltem a görgőben + a szíjat cserélték le. Így aztán a görgőre ráégett gumidarabok az új szíjba is belemartak.

Szerintem itt drof arra gondolt, hogy SKF-re amit írtál árat, az a vezérműszíj készletre vonatkozik, te pedig hosszbordás szíjat akarsz venni. Ami Unixnál a legdrágább 10488.- listaáron.
A képeden látott görgő pedig 10960.- unixnál:
http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/%5C01202%5C01202307.unk
Szerintem menj be valamelyik nagy autóalkatrész kereskedésbe, és ollózzatok össze egy árat. Aztán majd meglátod.

Bocsánat, a füzetembe jegyzetelgetem az árakat, és egyből bevéstem ide. Szóval, amit néztem hosszbordásszíj készlet ára 58 979 -40% kedvezmény = 35 387,4 Na szóval bocsánat, nem árlistából hanem füzetből írtam. Tényleg egy nagy oximoron vagyok, mindig ellentmondásokba keveredek még saját magammal szemben is.

Jó srác vagy, nem bántalak. Csináld csak, tervezz meg mindent szépen és legyen is szerencséd a terveket illetően.  integet2

Nem vagyok én jó srác, csak egy szenvedő alany, aki nem tud mit kezdeni magával. A szíjért fizetni kell, szóval nehéz rá pénzt szerezni, pedig baromi fontos lenne. Bezzeg a cégnél úgy néz ki, hogy a szerszámüzemben vízzel kivágják a lemez cuccokat a toronymerevítőhöz egy-két héten belül, meg ha össze tudnak szedni hozzá csöveket, akkor el is készítik 1-2 hónapon belül. Utána lehet a Bakonyban bohóckodni hazafelé. Ez egyáltalán nem fontos, de ingyen van, szóval valószínűleg élni fogok vele.
Bántásnak meg nem veszek semmit, maximum erélyesebb hangvételű pozitív kritikának. - A kritikának pedig mindig örülök, csak az esetek 99%ában még erélyesebb kritikával válaszolok, ami nem túl pozitív, de van ez a jellemhibám  Roll Eyes



Szóval akkor végül is szavaitokból úgy veszem ki -,már ha jól értem-, hogy valahogy próbáljuk meg átnézni melyik görgők, csapágyak haltak be, és azt cseréljük, ne az összeset kapásból - meg persze a szíjat.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18107 Dátum: 2012.05.04 péntek, 23:12:16 »

Elvileg azért néz ki ilyen "fikásan" a görgő, mert megszorult egyszer a csapágy, ráégett a szíj, és csak csapágyat cseréltem a görgőben + a szíjat cserélték le. Így aztán a görgőre ráégett gumidarabok az új szíjba is belemartak.

Bocsánat, a füzetembe jegyzetelgetem az árakat, és egyből bevéstem ide. Szóval, amit néztem hosszbordásszíj készlet ára 58 979 -40% kedvezmény = 35 387,4 Na szóval bocsánat, nem árlistából hanem füzetből írtam. Tényleg egy nagy oximoron vagyok, mindig ellentmondásokba keveredek még saját magammal szemben is.

Nem vagyok én jó srác, csak egy szenvedő alany, aki nem tud mit kezdeni magával. A szíjért fizetni kell, szóval nehéz rá pénzt szerezni, pedig baromi fontos lenne. Bezzeg a cégnél úgy néz ki, hogy a szerszámüzemben vízzel kivágják a lemez cuccokat a toronymerevítőhöz egy-két héten belül, meg ha össze tudnak szedni hozzá csöveket, akkor el is készítik 1-2 hónapon belül. Utána lehet a Bakonyban bohóckodni hazafelé. Ez egyáltalán nem fontos, de ingyen van, szóval valószínűleg élni fogok vele.
Bántásnak meg nem veszek semmit, maximum erélyesebb hangvételű pozitív kritikának. - A kritikának pedig mindig örülök, csak az esetek 99%ában még erélyesebb kritikával válaszolok, ami nem túl pozitív, de van ez a jellemhibám  Roll Eyes



Szóval akkor végül is szavaitokból úgy veszem ki -,már ha jól értem-, hogy valahogy próbáljuk meg átnézni melyik görgők, csapágyak haltak be, és azt cseréljük, ne az összeset kapásból - meg persze a szíjat.
amúgy minta alapján akár szíjat is vehetsz a csapágyboltban, nagyobb helyeken van
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18108 Dátum: 2012.05.05 szombat, 11:00:29 »

Elvileg azért néz ki ilyen "fikásan" a görgő, mert megszorult egyszer a csapágy, ráégett a szíj, és csak csapágyat cseréltem a görgőben + a szíjat cserélték le. Így aztán a görgőre ráégett gumidarabok az új szíjba is belemartak.

Bocsánat, a füzetembe jegyzetelgetem az árakat, és egyből bevéstem ide. Szóval, amit néztem hosszbordásszíj készlet ára 58 979 -40% kedvezmény = 35 387,4 Na szóval bocsánat, nem árlistából hanem füzetből írtam. Tényleg egy nagy oximoron vagyok, mindig ellentmondásokba keveredek még saját magammal szemben is.

Nem vagyok én jó srác, csak egy szenvedő alany, aki nem tud mit kezdeni magával. A szíjért fizetni kell, szóval nehéz rá pénzt szerezni, pedig baromi fontos lenne. Bezzeg a cégnél úgy néz ki, hogy a szerszámüzemben vízzel kivágják a lemez cuccokat a toronymerevítőhöz egy-két héten belül, meg ha össze tudnak szedni hozzá csöveket, akkor el is készítik 1-2 hónapon belül. Utána lehet a Bakonyban bohóckodni hazafelé. Ez egyáltalán nem fontos, de ingyen van, szóval valószínűleg élni fogok vele.
Bántásnak meg nem veszek semmit, maximum erélyesebb hangvételű pozitív kritikának. - A kritikának pedig mindig örülök, csak az esetek 99%ában még erélyesebb kritikával válaszolok, ami nem túl pozitív, de van ez a jellemhibám  Roll Eyes



Szóval akkor végül is szavaitokból úgy veszem ki -,már ha jól értem-, hogy valahogy próbáljuk meg átnézni melyik görgők, csapágyak haltak be, és azt cseréljük, ne az összeset kapásból - meg persze a szíjat.

Igen, végig kéne csekkolnod őket és egyenlőre akkor a hibás görgők csapágyait cserélni. A toronymerevítőt szerintem csináltasd meg, ha Neked nem is kell, szerintem sokan megvennék innen. Smiley
Ha gondolod megkérdezhetem az itteni boltban az árakat, nekem is van kedvezményem.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18109 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:47:56 »

Igen, végig kéne csekkolnod őket és egyenlőre akkor a hibás görgők csapágyait cserélni. A toronymerevítőt szerintem csináltasd meg, ha Neked nem is kell, szerintem sokan megvennék innen. Smiley
Ha gondolod megkérdezhetem az itteni boltban az árakat, nekem is van kedvezményem.

Ezt megköszönném. Nekem csak Cromaxban van 5-10%om (ha épp olyan kedve van az eladónak és megadja), meg Unixban 40.

Szombaton (már mint 1 hét múlva) megyek a falugondnokság garázsába, aknából átnézzük a kipufogórendszert, meg ha olyan helyen lyukas, akkor meg is foltozzuk (valószínűleg rezonátorcső lesz a hibás, mert nagyon az orrától jön a hang, azt meg nem szerencsés foltozgatni). Ott jobban meg tudjuk majd nézni a lentebbi görgőket is. Fent 1 biztos hogy kuka, a másik jó, de a többivel még nem találkoztam. Ha a jobb első dobbetétet leszedjük, akkor láthatóvá válik, vagy hogy lehet meglátni a görgőket?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18110 Dátum: 2012.05.05 szombat, 14:21:40 »

Ezt megköszönném. Nekem csak Cromaxban van 5-10%om (ha épp olyan kedve van az eladónak és megadja), meg Unixban 40.

Szombaton (már mint 1 hét múlva) megyek a falugondnokság garázsába, aknából átnézzük a kipufogórendszert, meg ha olyan helyen lyukas, akkor meg is foltozzuk (valószínűleg rezonátorcső lesz a hibás, mert nagyon az orrától jön a hang, azt meg nem szerencsés foltozgatni). Ott jobban meg tudjuk majd nézni a lentebbi görgőket is. Fent 1 biztos hogy kuka, a másik jó, de a többivel még nem találkoztam. Ha a jobb első dobbetétet leszedjük, akkor láthatóvá válik, vagy hogy lehet meglátni a görgőket?


Ha tompa traktorhangja van alacsony fordulaton akkor nézzétek meg a katit is lehet szét van esve a bele nálam így kezdődött a furcsa hang előlről... lyuk nem volt
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18111 Dátum: 2012.05.05 szombat, 14:41:05 »


Ha tompa traktorhangja van alacsony fordulaton akkor nézzétek meg a katit is lehet szét van esve a bele nálam így kezdődött a furcsa hang előlről... lyuk nem volt

Olyan 1500-as fordulattól kezd nagyobb hangja lenni, és olyan 2500-3000es fordulat körül elhallgat. A két fordulat közt van egy felfutás meg egy lefutás hangerőben. 2000-2200as fordulat körül a leghangosabb. Nem traktor hangja van, hanem tipikusan olyan, mint amikor kifúj valahol. Viszont jönni nem jön ki sehol a füst (nem látszik), és ha befogom a végét, akkor elkezd fuldokolni a motor.

Ha a katalizátor a rossz, annak még örülnék is. Van otthon egy 1,8b Mondeo alól kibontott rendszer (univerzális kati+középdob+hátsó dob). De ha leömlő tömítés, vagy rezonátorcső, akkor nagyobb a baj. (Mármint akkor pénzbe fog kerülni a javítás.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18112 Dátum: 2012.05.05 szombat, 15:09:06 »

Olyan 1500-as fordulattól kezd nagyobb hangja lenni, és olyan 2500-3000es fordulat körül elhallgat. A két fordulat közt van egy felfutás meg egy lefutás hangerőben. 2000-2200as fordulat körül a leghangosabb. Nem traktor hangja van, hanem tipikusan olyan, mint amikor kifúj valahol. Viszont jönni nem jön ki sehol a füst (nem látszik), és ha befogom a végét, akkor elkezd fuldokolni a motor.

Ha a katalizátor a rossz, annak még örülnék is. Van otthon egy 1,8b Mondeo alól kibontott rendszer (univerzális kati+középdob+hátsó dob). De ha leömlő tömítés, vagy rezonátorcső, akkor nagyobb a baj. (Mármint akkor pénzbe fog kerülni a javítás.)

írtad hogy nagyon gyenge kilimával az lehet a katalizátor nálam az volt a másik tünet. a rezonátor az látszik ha alá nézel szét van foszlódva, de én akár hogy befogom a kiput nem tudnám lefulasztani, előbb nyomja el a kezem a végétől. a leömlő tömítést nem tudom elképzelni hogy rossz lenne, esetleg azt hogy meg lett bontva és nem jól vannak meghúzva a csavarok és ott fúj ki..
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18113 Dátum: 2012.05.05 szombat, 18:25:28 »

írtad hogy nagyon gyenge kilimával az lehet a katalizátor nálam az volt a másik tünet. a rezonátor az látszik ha alá nézel szét van foszlódva, de én akár hogy befogom a kiput nem tudnám lefulasztani, előbb nyomja el a kezem a végétől. a leömlő tömítést nem tudom elképzelni hogy rossz lenne, esetleg azt hogy meg lett bontva és nem jól vannak meghúzva a csavarok és ott fúj ki..

Hát ha én befogom, akkor sem fullad le teljesen, mert nem vagyok elég erős, de hallani a hangján, hogy esik a fordulat, az alapjárati motor nem győz korrigálni, és erőlködik, hogy ellökje a kezem. Ha lyukas lenne, akkor ugyebár a gáz ott szökne ki, és nem fuldokolna, hisz így vagy úgy, de kint lenne a gáz. A rezonátorcső egy rakás rozsda, ezt már korábban is láttam amikor alatta feküdtem (nem napozási célzattal), ezért gyanús, a leömlőnél a tömítést pedig egy idő után be szokta dolgozni a leömlőbe, és ott fújkál. Láttam már ilyet, legutóbb egy Merci Vitonál.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18114 Dátum: 2012.05.05 szombat, 20:57:54 »

Ma rájöttem, hogy unom a mostani lámpasötétítést. Éppen volt nálam minden, úgyhogy nekiálltam.

Nitro levitte a régit, a lámpát nem bántotta. A lámpák kiszedése nem vót eccerű, 3 éve én raktam be szilikonnal megerősítve a gyári tömítést. Most el kellett vágni snitzerrel a kötést, addig meg sem moccant. Mondjuk cserébe sosem ázott be.

Szal ilyen volt.


Aztán feltettem a 2012-es legújabb Lexus kristály lámpákat. Annyira kristály, hogy teljesen átlátszik.




Most meg ilyen.














Legalább nem unatkoztam.

Tuningolás közben megtámadott egy sün (igazi, nem egyenruhás). Nekiszaladt a lábamnak, felnézett, megkérdezte, hogy miért nem férek el, aztán elszaladt. Gondolom neki is sok volt a nitró meg a festék belélegzése. hehe  
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18115 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:04:16 »


Szép autó. A lámpa meg eredetiben biztos jobban néz ki, mint a képen. Ez nem adja ki a szépségét. Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18116 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:08:26 »

Ma rájöttem, hogy unom a mostani lámpasötétítést. Éppen volt nálam minden, úgyhogy nekiálltam.

Nitro levitte a régit, a lámpát nem bántotta. A lámpák kiszedése nem vót eccerű, 3 éve én raktam be szilikonnal megerősítve a gyári tömítést. Most el kellett vágni snitzerrel a kötést, addig meg sem moccant. Mondjuk cserébe sosem ázott be.


Tuningolás közben megtámadott egy sün (igazi, nem egyenruhás). Nekiszaladt a lábamnak, felnézett, megkérdezte, hogy miért nem férek el, aztán elszaladt. Gondolom neki is sok volt a nitró meg a festék belélegzése. hehe  
fólián nem gondolkoztál?? azzal egyszerűbb vigyor3

a lökös kivágásán a kipufnék finomíthatnál még vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18117 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:11:07 »

fólián nem gondolkoztál?? azzal egyszerűbb vigyor3

Az pénzbe kerül és nem lehet vele eltölteni egy teljes délutánt, meg festékflakonnal fújni sem lehet akkor.  Nem kell. smile

a lökös kivágásán a kipufnék finomíthatnál még vigyor3

Minek? Pontosabban, kinek? eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18118 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:16:18 »

Az pénzbe kerül és nem lehet vele eltölteni egy teljes délutánt, meg festékflakonnal fújni sem lehet akkor.  Nem kell. smile

Minek? Pontosabban, kinek? eplus2
jah, értem, én a hátsó lámpákra vettem a világosabb szürkéből, csak fel kéne rakni.

mert csúnya. nem hiszem el, hogy nem szúrja a szemed.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18119 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:20:49 »

jah, értem, én a hátsó lámpákra vettem a világosabb szürkéből, csak fel kéne rakni.

mert csúnya. nem hiszem el, hogy nem szúrja a szemed.


Hát már hogy a pékbe szúrná a szemem?

Vagy te sokat közlekedsz a saját autód mögött?

Én eddig 2x vettem észre, hogy nem szép. Amikor felraktam 2 éve és most, hogy írtad.
Le se xarom, hiszen nem látom. taps
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18120 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:34:38 »

Ma rájöttem, hogy unom a mostani lámpasötétítést. Éppen volt nálam minden, úgyhogy nekiálltam.

Nitro levitte a régit, a lámpát nem bántotta. A lámpák kiszedése nem vót eccerű, 3 éve én raktam be szilikonnal megerősítve a gyári tömítést. Most el kellett vágni snitzerrel a kötést, addig meg sem moccant. Mondjuk cserébe sosem ázott be.

Szal ilyen volt.




Legalább nem unatkoztam.

Tuningolás közben megtámadott egy sün (igazi, nem egyenruhás). Nekiszaladt a lábamnak, felnézett, megkérdezte, hogy miért nem férek el, aztán elszaladt. Gondolom neki is sok volt a nitró meg a festék belélegzése. hehe  

Szép munka  eljen De szerintem jobb volt sokkal ahogy az első kép mutatja (az nekem nagyon bejön) ez a mostani egy sötét autón mutatna jól, nekem túl sötét világosabban jóbban mutatna.
Egyébként szép autó, nagyon egyben van  eljen de a kipu az tényleg csálé  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18121 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:38:22 »

Szép munka  eljen De szerintem jobb volt sokkal ahogy az első kép mutatja (az nekem nagyon bejön) ez a mostani egy sötét autón mutatna jól, nekem túl sötét világosabban jóbban mutatna.
Egyébként szép autó, nagyon egyben van  eljen de a kipu az tényleg csálé  hehe

Azt már untam nagyon, kellett valami változtatás, de a full fekete nem jön be.

Ez van, jelenleg ezt tudom nyújtani. taps
Megnyugvásotokra legyen mondva, hogy senkinek nem volt még ideje észrevenni menet közben, nem volt rá idejük. eplus2
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18122 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:42:00 »

Hát ha én befogom, akkor sem fullad le teljesen, mert nem vagyok elég erős, de hallani a hangján, hogy esik a fordulat, az alapjárati motor nem győz korrigálni, és erőlködik, hogy ellökje a kezem. Ha lyukas lenne, akkor ugyebár a gáz ott szökne ki, és nem fuldokolna, hisz így vagy úgy, de kint lenne a gáz. A rezonátorcső egy rakás rozsda, ezt már korábban is láttam amikor alatta feküdtem (nem napozási célzattal), ezért gyanús, a leömlőnél a tömítést pedig egy idő után be szokta dolgozni a leömlőbe, és ott fújkál. Láttam már ilyet, legutóbb egy Merci Vitonál.

Else tudom képzelni hogy dolgozza be három rétegű acél lemezből van bazisok csavarral körbe fogva, furatokkal... nemrég cseréltem leömlőt mert elvolt repedve és megsem volt pisszenve a tömítés, bár attól fügetllenül újra cseréltem nem volt drága.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18123 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:45:04 »

Szép munka  eljen De szerintem jobb volt sokkal ahogy az első kép mutatja (az nekem nagyon bejön) ez a mostani egy sötét autón mutatna jól, nekem túl sötét világosabban jóbban mutatna.
Egyébként szép autó, nagyon egyben van  eljen de a kipu az tényleg csálé  hehe


Csatlakoznék az előttem szólóhoz, nekem is jobban bejön az 1. képen lévő hátsólámpa. Remélem nem veszed nagyon a szívedre de a végkifejlet olyan semmilyen, NEKEM.  Undecided Am nagyon tetszik az ótód jó ebbe a színbe meg nagyon szép állapotú is. taps
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18124 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:45:54 »

Megnyugvásotokra legyen mondva, hogy senkinek nem volt még ideje észrevenni menet közben, nem volt rá idejük. eplus2


 eplus2 eljen
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18125 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:47:41 »



Ez van, jelenleg ezt tudom nyújtani. taps
Megnyugvásotokra legyen mondva, hogy senkinek nem volt még ideje észrevenni menet közben, nem volt rá idejük. eplus2

azt el is hiszem  eplus2 irigylem is a motort belőle  idiota
Egyszer hátha nekem is össze jönne egy átépítés, bánom mint a kutya legalább v6 lenne, de mikor vettem nem volt jó állapotú a piacon csak nagyon lelakottak, nem volt időm várni sügősbe kellett egy másik autó, bár ez sem rossz de nem V6  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18126 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:53:07 »

azt el is hiszem  eplus2 irigylem is a motort belőle  idiota
Egyszer hátha nekem is össze jönne egy átépítés, bánom mint a kutya legalább v6 lenne, de mikor vettem nem volt jó állapotú a piacon csak nagyon lelakottak, nem volt időm várni sügősbe kellett egy másik autó, bár ez sem rossz de nem V6  hehe

Én is így jártam anno, kellet az új és nem volt normális ST200. Lett hát sima V6 és átépítés. Nem bántam meg, azóta sem láttam olyan magyar papíros ST200-at, amire kiadtam volna pénzt.

Itthon lefingottak vannak többnyire, sajnos.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18127 Dátum: 2012.05.05 szombat, 22:42:53 »

Én is így jártam anno, kellet az új és nem volt normális ST200. Lett hát sima V6 és átépítés. Nem bántam meg, azóta sem láttam olyan magyar papíros ST200-at, amire kiadtam volna pénzt.

Itthon lefingottak vannak többnyire, sajnos.

Itt Szolnokon van egy nagyon szép eredeti tuning mentes ST200-as 1 millióért volt hirdetve a hahu-n de 800k-ért cserélt gazdát. Szerencsére azért még akadnak kivételek.  smile

Nekem nagy álmom egy ST200-as de Macikát nem cserélném le max mellé kéne egy. Ezt csak halkan mondom nehogy meghallja az én szerelmem hogy tisztálatlan gondolataim vannak egy másik autóval kapcsolatban.
Lips Sealed
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18128 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:20:18 »

Hát már hogy a pékbe szúrná a szemem?

Vagy te sokat közlekedsz a saját autód mögött?

Én eddig 2x vettem észre, hogy nem szép. Amikor felraktam 2 éve és most, hogy írtad.
Le se xarom, hiszen nem látom. taps

Szép autó, örülök, hogy van közöttünk olyan is aki unalomból cserél lámpát... Grin
De komolyan, nem irigységből mondom. Wink
Viszont én szégyellném magam egy ilyen kipufogóval, ilyen kivágással... most komolyan. Nem látod? Mer' a hátsó lámpákat látod? Grin
Hát egy ilyen szép seggen hogy néz már ki az a csajla cső, egy kirobbantott műanyaggal körülvéve?!  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18129 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:21:42 »

Itt Szolnokon van egy nagyon szép eredeti tuning mentes ST200-as 1 millióért volt hirdetve a hahu-n de 800k-ért cserélt gazdát. Szerencsére azért még akadnak kivételek.  smile

Nekem nagy álmom egy ST200-as de Macikát nem cserélném le max mellé kéne egy. Ezt csak halkan mondom nehogy meghallja az én szerelmem hogy tisztálatlan gondolataim vannak egy másik autóval kapcsolatban.
Lips Sealed

Hasonló cipőben járok magam is... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18130 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:32:34 »

Szép autó, örülök, hogy van közöttünk olyan is aki unalomból cserél lámpát... Grin
De komolyan, nem irigységből mondom. Wink
Viszont én szégyellném magam egy ilyen kipufogóval, ilyen kivágással... most komolyan. Nem látod? Mer' a hátsó lámpákat látod? Grin
Hát egy ilyen szép seggen hogy néz már ki az a csajla cső, egy kirobbantott műanyaggal körülvéve?!  eplus2
hát jobban mint az eleje Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18131 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:38:30 »

Szép autó, örülök, hogy van közöttünk olyan is aki unalomból cserél lámpát... Grin
De komolyan, nem irigységből mondom. Wink
Viszont én szégyellném magam egy ilyen kipufogóval, ilyen kivágással... most komolyan. Nem látod? Mer' a hátsó lámpákat látod? Grin
Hát egy ilyen szép seggen hogy néz már ki az a csajla cső, egy kirobbantott műanyaggal körülvéve?!  eplus2

Csajla cső, mi? Látom te is szakértő vagy.  eplus2 vigyor3
Az nem számít, hogy az a gyári kipuff gyári króm vége.

Most komolyan hülyéskedtek? Majd jobban megy az autóm, ha a többségnek tetsző, szép kerek kipuff kivágás van a csajla gyári krómvég körül? Hát had ne szégyelljem már magam amiatt, hogy a többség szerint csak az a jó, ami szép is.

Holnap szaladok is egy új lökösért, gyorsan kivágom a tolatóradarok és a kipuff helyét szép ívesen, aztán egyből lefényezem, nehogy má' ne legyen szép. Meg akkor már lefényezem a mocitetőt is mert van rajta pár kavicsnyom és nem szép. Meg veszek 2 új lámpát is előre, mert már 2 éves és van rajta 4 karc, nem szép. Meg az ajtókat is fényezem gyorsan, mivel van rajtuk esztétikai hiba, karcok és rányitás is, az sem szép.

Nem kerek a kipuff kivágás a lökösben, és? Ennél nagyobb bajunk ne legyen. És egyébként is, kérdezte valaki? A lámpát nézzétek, az az érdekes ma.

Egy bölcs kolléga szavait idézve: az autó nem attól jó, hogy úgy néz ki, mint amit most gyártottak.

Érdekes egyébként, hogy elsőként pont annak szúrja a képen a szemét az asszimmetrikus kivágás, akinek a jóval fiatalabb autóján hámlik le a tetőről a festék és a rozsda. Na az, az bökné a szemem és szégyenkeznék is miatta. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18132 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:42:14 »


Érdekes egyébként, hogy elsőként pont annak szúrja a képen a szemét az asszimmetrikus kivágás, akinek a jóval fiatalabb autóján hámlik le a tetőről a festék és a rozsda. Na az, az bökné a szemem és szégyenkeznék is miatta. eplus2
olyat hol olvastál, hogy hámlik?? wow1 duhos2 hnap lefotózom neked, aki nem tudja, hogy mit kell rajta nézni, észre sem veszi.

amúgy tdi-sek szokták mondani, hogy minnél kautikasabban néz ki, annál jobban megy. vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18133 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:44:42 »

olyat hol olvastál, hogy hámlik?? wow1 duhos2 hnap lefotózom neked, aki nem tudja, hogy mit kell rajta nézni, észre sem veszi.

amúgy tdi-sek szokták mondani, hogy minnél kautikasabban néz ki, annál jobban megy. vigyor3

Le ne fotózd, mert aztán jönnek a hsz.-ek, hogy nem szép és valamit kezdened kellene vele, meg hogy járhatsz ilyennel. nyes eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18134 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:46:51 »

Le ne fotózd, mert aztán jönnek a hsz.-ek, hogy nem szép és valamit kezdened kellene vele, meg hogy járhatsz ilyennel. nyes eplus2
fogok is, úgy másfél hónap múlva szélvédőcserével egybekötve műszaki előtt. előtte nem akarok, mert amilyen szerencsém van úgyis kapok még addig követ a szélvédőre falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18135 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:48:10 »

Le ne fotózd, mert aztán jönnek a hsz.-ek, hogy nem szép és valamit kezdened kellene vele, meg hogy járhatsz ilyennel. nyes eplus2
amúgy szerintem meg lehet úgy csinálni, hogy nem kelljenújra fényezni.

meg nem azt írtam, hogy ne járj vele beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18136 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:50:33 »

amúgy szerintem meg lehet úgy csinálni, hogy nem kelljenújra fényezni.

meg nem azt írtam, hogy ne járj vele beka3

Meg lehet biztosan, de foglalkozzon vele az, akinek nincs jobb időtöltése annál, hogy egy 12 éves autón a kipuff nyílás kerekségét méregesse egy fotón. taps
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18137 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 00:52:10 »

Csajla cső, mi? Látom te is szakértő vagy.  eplus2 vigyor3
Az nem számít, hogy az a gyári kipuff gyári króm vége.

Most komolyan hülyéskedtek? Majd jobban megy az autóm, ha a többségnek tetsző, szép kerek kipuff kivágás van a csajla gyári krómvég körül? Hát had ne szégyelljem már magam amiatt, hogy a többség szerint csak az a jó, ami szép is.

Holnap szaladok is egy új lökösért, gyorsan kivágom a tolatóradarok és a kipuff helyét szép ívesen, aztán egyből lefényezem, nehogy má' ne legyen szép. Meg akkor már lefényezem a mocitetőt is mert van rajta pár kavicsnyom és nem szép. Meg veszek 2 új lámpát is előre, mert már 2 éves és van rajta 4 karc, nem szép. Meg az ajtókat is fényezem gyorsan, mivel van rajtuk esztétikai hiba, karcok és rányitás is, az sem szép.

Nem kerek a kipuff kivágás a lökösben, és? Ennél nagyobb bajunk ne legyen. És egyébként is, kérdezte valaki? A lámpát nézzétek, az az érdekes ma.

Egy bölcs kolléga szavait idézve: az autó nem attól jó, hogy úgy néz ki, mint amit most gyártottak.

Érdekes egyébként, hogy elsőként pont annak szúrja a képen a szemét az asszimmetrikus kivágás, akinek a jóval fiatalabb autóján hámlik le a tetőről a festék és a rozsda. Na az, az bökné a szemem és szégyenkeznék is miatta. eplus2

Szinte éreztem ezt a reakciót. Smiley Én nem rosszindulatból írtam, sőt, mint írtam örülök a munkád gyümölcsének, de a két kép között látszólag visszalépés a kipufogó. Persze biztos jobb, vagy tudom is én, csak megjegyeztem, hogy ha már ilyen szép a kocsi, meg foglalkozol a hátsó lámpákkal, akkor hogyhogy nem zavart az. De ha Téged nem zavar, akkor engem sem, felejtsd el, hogy írtam.   Wink
(még azt mégérdeklődöm, hogy ez ugye V6-os jószág? azokon nem két vég van? vagy csak az ST-k kaptak duplát?)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18138 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 01:01:22 »

olyat hol olvastál, hogy hámlik?? wow1 duhos2 hnap lefotózom neked, aki nem tudja, hogy mit kell rajta nézni, észre sem veszi.

amúgy tdi-sek szokták mondani, hogy minnél kautikasabban néz ki, annál jobban megy. vigyor3

akkor az én 17 éves vasam szárnyal nagyon Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18139 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 06:17:55 »

Szinte éreztem ezt a reakciót. Smiley Én nem rosszindulatból írtam, sőt, mint írtam örülök a munkád gyümölcsének, de a két kép között látszólag visszalépés a kipufogó. Persze biztos jobb, vagy tudom is én, csak megjegyeztem, hogy ha már ilyen szép a kocsi, meg foglalkozol a hátsó lámpákkal, akkor hogyhogy nem zavart az. De ha Téged nem zavar, akkor engem sem, felejtsd el, hogy írtam.   Wink
(még azt mégérdeklődöm, hogy ez ugye V6-os jószág? azokon nem két vég van? vagy csak az ST-k kaptak duplát?)
Bocs, hogy belevau, de a V6-on tényleg csak egy van, cserébe az ellenkező oldalon, mint a Zetec motorosoknak. Nekem is az 1.8-as zöldön hátulról nézve bal oldalon volt egy csőcsonk, a V6-on meg jobb oldalt van. Ez nekem is csak a napokban tűnt fel.
Viszont engem is ért egy nagy meglepetés, amikor a tető csomagtartót akartam átrakni, mert a nagy kitolhatós létrát kellett volna szállítanom. MK 2-MK 2, de mégsem egyforma. A rögzítő csavarok egymáshoz képest (mármint a két egymás melletti lyuk) az újabbikon 3,5 mm-el közelebb vannak egymáshoz, és 1,5 mm-el lejjebb, közelebb a sín csatorna aljához. Így a saját készítésű savállóból gyártott, fekete por festett bivalyerős szerkezet ment a levesbe, vagyis odaadtam az új tulajnak. Ő meg örült neki. rinya
A V6-ra meg csinálhatok újat. Mondjuk nem nagy ügy, csak inkább érdekes, hogy milyen különbségek vannak a kettő autó között. Persze vannak ennél sokkal szembetűnőbb, nagyobb különbségek is, de az a típus miatt van. vigyor3
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18140 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 07:03:56 »

Gratula Dorfnak a lámpákhoz!

Tegnap voltam gumisnál és vettem (használt) nyári gumikat, mivel úgy éreztem vége a téli szezonnak  vigyor3
Amint kikanyarodtam a kapun éreztem, hogy jobbra elhúz a kormány. Félreáll, gumikat vizslat, nincs defekt. Be az első benzinkútra, guminyomás rendben. A téli gumikkal nem csinálta, a nyárival viszont lemegy az útról. Elvileg 4 egyforma gumit kaptam, de az egyik első 2008-as a másik pedig 2010-es. Ez okozhatja? Vagy a futóművem eddig is *** volt, csak a téli gumik már "megszokták"?

Várom a tippeket, de ennek úgyis futóműves lesz a vége  rinya
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18141 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 09:32:18 »

Szinte éreztem ezt a reakciót. Smiley Én nem rosszindulatból írtam, sőt, mint írtam örülök a munkád gyümölcsének, de a két kép között látszólag visszalépés a kipufogó. Persze biztos jobb, vagy tudom is én, csak megjegyeztem, hogy ha már ilyen szép a kocsi, meg foglalkozol a hátsó lámpákkal, akkor hogyhogy nem zavart az. De ha Téged nem zavar, akkor engem sem, felejtsd el, hogy írtam.   Wink
(még azt mégérdeklődöm, hogy ez ugye V6-os jószág? azokon nem két vég van? vagy csak az ST-k kaptak duplát?)
valóban látszólag visszalépés, mert az első képen is pont ugyanígy néz ki  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18142 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 10:52:39 »

Én nem rosszindulatból írtam, sőt, mint írtam örülök a munkád gyümölcsének, de a két kép között látszólag visszalépés a kipufogó.

Nem vettem rosszindulatnak, csak nem értem, hogy egy ilyen hülyeségen miért van kiakadva mindenki.  Huh?

De most már értem: azért tűnt fel mindenkinek, mert Zsóttika felhívta rá a figyelmet, egyébként észre sem vettétek volna. nyes
Tudod, hogy honnan tudom? Onnan, hogy az összes képen ugyan az a kipuff és ugyan az a lökös van, ugyan azzal a kivágással. De te látod a visszalépést a két kép között. falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 10:54:45 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18143 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 10:55:04 »

Nem vettem rosszindulatnak, csak nem értem, hogy egy ilyen hülyeségen miért van kiakadva mindenki.  Huh?

De most már értem: azért tűnt fel mindenkinek, mert Zsóttika felhívta rá a figyelmet, egyébként észre sem vettétek volna. nyes
Tudod, hogy honnan tudom? Onnan, hogy az összes képen ugyan az a kipuff és ugyan az a lökös van van, ugyan azzal a kivágással. De te látod a visszalépést a két kép között. falbav
egyik birka megy a másik után   nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18144 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 10:56:36 »

Bocs, hogy belevau, de a V6-on tényleg csak egy van, cserébe az ellenkező oldalon, mint a Zetec motorosoknak. Nekem is az 1.8-as zöldön hátulról nézve bal oldalon volt egy csőcsonk, a V6-on meg jobb oldalt van. Ez nekem is csak a napokban tűnt fel.
Pontosítanék: Az 1.6-1.8 akon 1 kipuff dob van a vezető oldalon.

2.0 és 2.5 2 kipuffdob (mindkét oldalon) jobb oldali kivezetéssel.

ST200-on  2 dob oldalankénti kivezetéssel. laugh
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18145 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:00:29 »

Pontosítanék: Az 1.6-1.8 akon 1 kipuff dob van a vezető oldalon.

2.0 és 2.5 2 kipuffdob (mindkét oldalon) jobb oldali kivezetéssel.

ST200-on  2 dob oldalankénti kivezetéssel. laugh
Köszi, így már világos. Én nem értek ennyire a Mondeokhoz, csak szeretem!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18146 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:02:09 »

egyik birka megy a másik után   nyes

Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18147 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:03:57 »


Jaj, de jóóóó!  vigyor3 taps
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18148 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:58:37 »

Szerintem nem vagyok komplett...

Ha az autóm az ablakom előtt áll akkor állandóan kinézek nehogy valami történjen vele. Már többször eljátszottam azt ha valaki leparkol elé és ott beszélgetnek, most éppen cigiztek mellette felöltözök lemegyek és indulást színlelek hogy eltakarodjanak előle de aztán csak kutatok a kesztyű tartóba ha kitartó és nem hajlandó elállni akkor ráindítok és teszek egy tisztelet kört a városba.  idiota Komolyan mondom orvosi eset vagyok vagy csak egy garázsra lenne szükségem? Cheesy
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18149 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 12:05:40 »

Pontosítanék: Az 1.6-1.8 akon 1 kipuff dob van a vezető oldalon.

2.0 és 2.5 2 kipuffdob (mindkét oldalon) jobb oldali kivezetéssel.

ST200-on  2 dob oldalankénti kivezetéssel. laugh

én meg úgy tudom hogy 98-tól vagy 99-től már csak egy dob van hátul baloldali kivezetéssel (2.0)  beka3 az azelőtieknél úgy van ahogy mondod
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.