Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:03:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745415 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18350 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:48:53 »

A ventilátort a hőgomba vezérli  taperouleaupatisserie

És a hőgomba vezetéke hova megy? Közvetlenül a ventillátorra? Roll Eyes
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18351 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:50:11 »

gombaaaaa Cheesy
akkor minek van a kocsiban ecu, ha nem csinál semmit?

Így lett tökéletes a kocsi súlyeloszlása. buck Még ezt sem tudtad?  duhos2
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18352 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:50:28 »

És a hőgomba vezetéke hova megy? Közvetlenül a ventillátorra? Roll Eyes
és képzeld, ha a hosszabbító végét bedugod a saját aljazatába, ingyen áramot kapsz  hehe
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18353 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:50:49 »

gombaaaaa Cheesy
akkor minek van a kocsiban ecu, ha nem csinál semmit?

Azért hogy a gomba vezérelje az ecut  idiota circling
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18354 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:50:58 »

Így lett tökéletes a kocsi súlyeloszlása. buck Még ezt sem tudtad?  duhos2
mi van akkor, ha van van tempomat a kocsiban?  Roll Eyes eplus2
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18355 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:52:27 »

mi van akkor, ha van van tempomat a kocsiban?  Roll Eyes eplus2

akkor van egy + hőgomba is  miaz
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18356 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:52:55 »

gombaaaaa Cheesy
akkor minek van a kocsiban ecu, ha nem csinál semmit?

Azért az ecu-nak nem csak az a dolga, hogy a ventilátort kapcsolgassa wave Azért van a hőgomba. Ahhoz nem kell digitális jel, elér egy ellenállásértéket és zárja az áramkört. Azért ez nem egy túlbonyolított rendszer, a computer csak összezavarná  eplus2
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18357 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:53:41 »

mi van akkor, ha van van tempomat a kocsiban?  Roll Eyes eplus2

Akkor az EÜ dobozt át kell raknod a másik oldalra a csomagtartóban, különben oldalra fog húzni a kocsi!   wow3 wow2
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18358 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:53:55 »

És a hőgomba vezetéke hova megy? Közvetlenül a ventillátorra? Roll Eyes
Igen
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18359 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:54:23 »

Igen
meglepődnél Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18360 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:54:52 »

és képzeld, ha a hosszabbító végét bedugod a saját aljazatába, ingyen áramot kapsz  hehe

Na persze.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z8yW5cyXXRc
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18361 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:56:45 »

Igen

És te szerelted is már ezeket a dolgokat, vagy tanultad valahol?  Roll Eyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18362 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:57:11 »

eplus2 taps
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18363 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:58:23 »


 nyes eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18364 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:01:52 »

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18365 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:08:18 »


Ebből nekem nem egyértelmű. Ettől még lehet egy ECU a két dugasz között.

Érdekelne a pontos válasz, mert ma pont ezzel töltöttem az időmet a Fiestán és nem vagyok már biztos egyik verzióban sem. laugh
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18366 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:11:19 »

Ebből nekem nem egyértelmű. Ettől még lehet egy ECU a két dugasz között.

Érdekelne a pontos válasz, mert ma pont ezzel töltöttem az időmet a Fiestán és nem vagyok már biztos egyik verzióban sem. laugh
na látod, azt gond nélkül el tudom képzelni, hogy nekikezdtél valaminek és fingod sincs róla, hogy fejezd be  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18367 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:13:42 »

na látod, azt gond nélkül el tudom képzelni, hogy nekikezdtél valaminek és fingod sincs róla, hogy fejezd be  vigyor3

Az a bajom, hogy nem mutatott jól a hőmérő. Kicseréltem, az sem mutat jól. Kicseréltem a termoszt már télen, akkor sem változott semmi. Ma kicseréltem a hőgombát (kicsit) mégsem változott semmi. Kicseréltem újra a hőfokmutató műszert, a helyzet változatlan.

Így aztán már le is szharom. eplus2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18368 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:18:50 »

És a hőgomba vezetéke hova megy? Közvetlenül a ventillátorra? Roll Eyes
A Haynes kapcsolási diagrammja szerint a "Coolant temperature sensor" jele az ecuba megy. Automata és manuális váltósnál egyaránt
A "coolant temperature sender" pedig a műszeregységbe közvetlenül.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18369 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:22:26 »

De az egészben akkor sem értem, hogy 100 fokos víznél, miért van WarmingUp üzemmódban az ecu???
Ezt mi vezérli?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18370 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:23:41 »

A Haynes kapcsolási diagrammja szerint a "Coolant temperature sensor" jele az ecuba megy. Automata és manuális váltósnál egyaránt
A "coolant temperature sender" pedig a műszeregységbe közvetlenül.


Tegyük fel, hogy a Fiestában is így van. Akkor jó szenzort cseréltem ki (kicsi, coolant temperature sender), csak a végeredmény maradt el. hehe
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18371 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:26:00 »

Tegyük fel, hogy a Fiestában is így van. Akkor jó szenzort cseréltem ki (kicsi, coolant temperature sender), csak a végeredmény maradt el. hehe
Fiestához a 83-89 évjáratban van Haynes-em, az neked nem jó ugye?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18372 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:16:24 »

Fiestához a 83-89 évjáratban van Haynes-em, az neked nem jó ugye?

Van hozzá Haynes-em, abból néztem ki én is, hogy a kisebbik szenzor megy a mutatóra. Kicseréltem hát azt, meg a mutatót és a termoszt is, de nincs változás.

Emiatt kezdtem azt gondolni, hogy az ECU-re jelet toló temp sensor (termoszon) kavar be. De az nem tud, mivel nem áll kapcsolatban a műszerrel.

Igazából nem értem, de nem is akkora dolog. integet2

Köcce a helpet.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18373 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:26:15 »

Van hozzá Haynes-em, abból néztem ki én is, hogy a kisebbik szenzor megy a mutatóra. Kicseréltem hát azt, meg a mutatót és a termoszt is, de nincs változás.

Emiatt kezdtem azt gondolni, hogy az ECU-re jelet toló temp sensor (termoszon) kavar be. De az nem tud, mivel nem áll kapcsolatban a műszerrel.

Igazából nem értem, de nem is akkora dolog. integet2

Köcce a helpet.
cseréld ki az egységet, lehet az mondta be az unalmast
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18374 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:43:58 »

cseréld ki az egységet, lehet az mondta be az unalmast

Mármint a hőmérőt? Kicseréltem, ugyan azt mutatja, mint a másik.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18375 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:55:51 »

Mármint a hőmérőt? Kicseréltem, ugyan azt mutatja, mint a másik.
akkor fíl dö difförönsz Cheesy
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18376 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 23:02:16 »

Az a bajom, hogy nem mutatott jól a hőmérő. Kicseréltem, az sem mutat jól. Kicseréltem a termoszt már télen, akkor sem változott semmi. Ma kicseréltem a hőgombát (kicsit) mégsem változott semmi. Kicseréltem újra a hőfokmutató műszert, a helyzet változatlan.

Így aztán már le is szharom. eplus2
A műszernek külön jeladója van. Mondeon egy kábel megy rá, ha ezt lehúzod lakonyul a műszer, de minden megy tovább. Szerintem a Fiestán sincs másképp.

szerk: közben látom, idáig már te is eljutttál  nyes

Következő tippem: mérd ki a jeladó és a műszer közti ellenállást. Ezek a bigyók ellenállás változásra gerjednek, én most éppen az üa szintjelzővel szopok  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.21 hétfő, 23:05:01 írta siky » Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18377 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 23:09:10 »

Ebből nekem nem egyértelmű. Ettől még lehet egy ECU a két dugasz között.

Érdekelne a pontos válasz, mert ma pont ezzel töltöttem az időmet a Fiestán és nem vagyok már biztos egyik verzióban sem. laugh

Ettől még lehet. A pontos válasz az, hogy lementem megnézni, hogy a V6-on hogy van, de csak egy hatalmas szívósort és egy zárhidat láttam  eplus2 Megtaláltam a műszer jeladóját a termosztát előtt, de a hőgombát, vagy az ecu jeladóját nem. A hűtőn kerestem a hőgombát, de nem leltem. Az tuti, hogy a Renault Megane I-en, a Rover 623 Si-n és a Honda Accord 2.2 Vtech '96-on a hűtőn van a gomba és semmi köze az ecu-hoz, közvetlenül kapcsolja a ventit.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18378 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 23:12:33 »

Ettől még lehet. A pontos válasz az, hogy lementem megnézni, hogy a V6-on hogy van, de csak egy hatalmas szívósort és egy zárhidat láttam  eplus2 Megtaláltam a műszer jeladóját a termosztát előtt, de a hőgombát, vagy az ecu jeladóját nem. A hűtőn kerestem a hőgombát, de nem leltem. Az tuti, hogy a Renault Megane I-en, a Rover 623 Si-n és a Honda Accord 2.2 Vtech '96-on a hűtőn van a gomba és semmi köze az ecu-hoz, közvetlenül kapcsolja a ventit.
az egr alatt van, a tűzfal felé néz a csatlakozója
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18379 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 23:54:09 »

akkor fíl dö difförönsz Cheesy
Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18380 Dátum: 2012.05.22 kedd, 09:29:58 »

az egr alatt van, a tűzfal felé néz a csatlakozója
A V6-on is?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18381 Dátum: 2012.05.22 kedd, 09:41:37 »

Igazából nem értem, de nem is akkora dolog. integet2
Nekem II-es Fiestám volt, 1,3CWH blokkal, volt benne egy fűtést elosztó "Y" elágazás, műanyag csőből, megrepedt, szivárgott, bontva nem találtam, kicseréltem rézcsöves fittingekkel. EZután nem mutatott jól a mutató. Hosszas xarakodás után, végül rendeltem hozzá gyári "Y"-ont, de semmit. Ezután bármit csináltam, cseréltem  nem volt jó.Végül így vették még "aprópénzért" az autót.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18382 Dátum: 2012.05.22 kedd, 09:50:27 »

A V6-on is?
csak a v6-on, a többinél elöl van a termosztátházon
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18383 Dátum: 2012.05.22 kedd, 09:53:34 »

Most már egyre jobban érdekel, hogy mi okozza, okozta a hibát. Én a kábelre voksolok, szerintem azzal van valami gáz.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18384 Dátum: 2012.05.22 kedd, 10:01:43 »

Az a bajom, hogy nem mutatott jól a hőmérő. Kicseréltem, az sem mutat jól. Kicseréltem a termoszt már télen, akkor sem változott semmi. Ma kicseréltem a hőgombát (kicsit) mégsem változott semmi. Kicseréltem újra a hőfokmutató műszert, a helyzet változatlan.
Ugyan az én autóm Mk1 Mondeo, és nem FIesta, és azt sem tudom, hogy a hőmérő mutató Fiestán hogyan működik, de annyit hozzá tudok tenni, hogy nekem is volt bajom a vízhőfok mutatóval.
Bő 1,5 éve elkezdett egyre alacsonyabb hőfokot mutatni, pár hónapja már alig mozdult ki a mutató. A termosztátházon az alsó jeladó lett cserélve, azóta pöpecül mozog a mutató a vízhőfoknak megfelelően. Látom rajta azt is, mikor nyit a termosztát, és azt is, mikor kapcsol ki-be a hűtőventilátor. Azóta öröm és bódottá'! Grin
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18385 Dátum: 2012.05.22 kedd, 10:37:15 »

Ugyan az én autóm Mk1 Mondeo, és nem FIesta, és azt sem tudom, hogy a hőmérő mutató Fiestán hogyan működik, de annyit hozzá tudok tenni, hogy nekem is volt bajom a vízhőfok mutatóval.
Bő 1,5 éve elkezdett egyre alacsonyabb hőfokot mutatni, pár hónapja már alig mozdult ki a mutató. A termosztátházon az alsó jeladó lett cserélve, azóta pöpecül mozog a mutató a vízhőfoknak megfelelően. Látom rajta azt is, mikor nyit a termosztát, és azt is, mikor kapcsol ki-be a hűtőventilátor. Azóta öröm és bódottá'! Grin
Igazából X aktás a dolog. Van 2 mutatóm, mindegyikkel pont ugyan azt mutatja. Termosz új, víz 88 fokos, fűtés rendben, alsó jeladó új.

2 dolog lehetséges: az új gomba is kaki (megesik néha gyári új alkatrésszel is, nem lehetetlen), vagy vezeték gond van.
Már csak a kimérés maradt. Megnézem majd az ellenállását az új és a régi gombának is, hátha.
Annyira nem zavaró a dolog, hiszen a motorhőmérséklet rendben van. Azért álltam neki, mert tartottam attól (szerencsére alaptalanul), hogy arról a gombáról megy jel az ECU-höz is, ami viszont nem jó. Ha folyton hideget mutat neki, akkor túldúsít, ami növeli a fogyit, előzésnél/padlógáznál meg fuldoklásba csap át.
 
Utóbbi a téli hónapokban megvolt, mára viszont elmúlt. A fogyi meg 7-7.89 (vegyes/BP). Azt nem tudom, hogy sok-e, először van ilyen tücsökpöts motorú autó a kezeim alatt.

Ha jól értem, a termosztátházon lévő gomba az ECU-höz megy, de annak nincs köze a hőfok mutatóhoz. Jól tudom?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18386 Dátum: 2012.05.22 kedd, 10:38:50 »

Nekem II-es Fiestám volt, 1,3CWH blokkal, volt benne egy fűtést elosztó "Y" elágazás, műanyag csőből, megrepedt, szivárgott, bontva nem találtam, kicseréltem rézcsöves fittingekkel. EZután nem mutatott jól a mutató. Hosszas xarakodás után, végül rendeltem hozzá gyári "Y"-ont, de semmit. Ezután bármit csináltam, cseréltem  nem volt jó.Végül így vették még "aprópénzért" az autót.

Az jó kis ritka jószág, itthon alig volt azzal a mocival (1.3 CVH).

Meg a tiéd még W is volt? Nem semmi lehetett a hangja a sima CVH-hoz képest. eplus2  vigyor3
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18387 Dátum: 2012.05.22 kedd, 11:22:06 »

...
Ha jól értem, a termosztátházon lévő gomba az ECU-höz megy, de annak nincs köze a hőfok mutatóhoz. Jól tudom?
Bele akartam kuksizni a Tisokosba, de nemcsak évjárat van egy prá, hanem az első évjáratban is ('89-'95) van vagy 6-7 fajta motor. Mivel hirtelen nem tudom a kocsid paramétereit, tovább nem is kutakodtam.

Egyébként jó ötlet a hőfokjeladó ellenállását megmérni hidegen és melegen is (csak ilyenkor vigyázz, mert megégetheted a kezecskédet Grin), illetve a jeladótól a műszerig vezető kábelt is megmérheted, hátha azzal van valami.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18388 Dátum: 2012.05.22 kedd, 11:34:30 »

Bele akartam kuksizni a Tisokosba, de nemcsak évjárat van egy prá, hanem az első évjáratban is ('89-'95) van vagy 6-7 fajta motor. Mivel hirtelen nem tudom a kocsid paramétereit, tovább nem is kutakodtam.

Egyébként jó ötlet a hőfokjeladó ellenállását megmérni hidegen és melegen is (csak ilyenkor vigyázz, mert megégetheted a kezecskédet Grin), illetve a jeladótól a műszerig vezető kábelt is megmérheted, hátha azzal van valami.

1.1 OHV CFi 1994/11. vigyor3
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18389 Dátum: 2012.05.22 kedd, 11:36:58 »

Szevasztok!

Erdeklodnek ha elszeretnem adni a kepen lathato bordo mk2-es angol automat.
Az aoutorol roviden en vagyok a harmadik tulaj, 75 ezer van oraban(persze merfold).
Most csereltem muszakira rajta lengokarokat elol.meg fektarcsat,betetet. Az autot kb egy eve hasznalom semmi gondom nem volt csak tankolni kellet. Ja alenyeg:) 1.8 as mocival van szerelve, es 1996 os a verda. Van hozza alufelni, meg egy garnitura teligumi lemezfelnin.

Válasz az e-mailre:
Javaslom a Használtautó.hu-t. EZEN A LINKEN megtalálod a te autódnak megfelelő jelenleg eladó kocsikat. Sok sikert!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18390 Dátum: 2012.05.22 kedd, 12:03:29 »

1.1 OHV CFi 1994/11. vigyor3
Lehet, hogy az alábbiakat már tudod, ha igen, bocsi.
Itt egy kép a motorról, ezen a B6/C1312-vel jelölt a mutatóhoz tartozó hőfok jeladó. Erről 1 tyúkbél (Barna/Fehér) megy vagy közvetlen a műszercsoporthoz, vagy közbe van iktatva egy 6 lábú csatlakozó ami itt van: "engine compartment, on engine bulkhead, Left-Hand Drive (LHD)".
Műszercsoport csati 1 sorban 6+9 láb. A jeladó a 3-asra megy (a 6 lábú csoport szélső lába az 1-es - Barna/Zöld).
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18391 Dátum: 2012.05.22 kedd, 13:20:05 »

Lehet, hogy az alábbiakat már tudod, ha igen, bocsi.
Itt egy kép a motorról, ezen a B6/C1312-vel jelölt a mutatóhoz tartozó hőfok jeladó. Erről 1 tyúkbél (Barna/Fehér) megy vagy közvetlen a műszercsoporthoz, vagy közbe van iktatva egy 6 lábú csatlakozó ami itt van: "engine compartment, on engine bulkhead, Left-Hand Drive (LHD)".
Műszercsoport csati 1 sorban 6+9 láb. A jeladó a 3-asra megy (a 6 lábú csoport szélső lába az 1-es - Barna/Zöld).

Ez nem az a moci, a képen egy 1.4/1.6 CVH EFi van. Wink
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #18392 Dátum: 2012.05.22 kedd, 13:29:43 »

A melegedés okára gondolt  Wink..........  nekem még dugóban se nagyon megy 100fok felé a víz. és nem is szoktam hagyni hogy felmenjen, bekapcsolom a klimát és a venti már kapcsol is szinte rögtön  eplus2 

Ja, plusz oda tolja a meleget a klímából ... nem tartom nagyon okos ötletnek.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18393 Dátum: 2012.05.22 kedd, 13:29:59 »

Ez nem az a moci, a képen egy 1.4/1.6 CVH EFi van. Wink
Az lehet, viszont ez az ábra van az EFI, CFI, Karburátoros és Dízel motorhoz is. Sőt, még a Zetec-hez is. Smiley
Ha a te motorodon nem ott van a jeladó, ahol a kép jelöli, akkor nem tudok többet.
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18394 Dátum: 2012.05.22 kedd, 13:52:57 »

A blokkon elvileg kettő van. Az egyik a vízhőfok mérőnek ad jelen (egy vezetékes), a másik az ECU-nak (két vezetékes). Ami neked kell az a hűtőn van valamelyik oldalon és két vezeték van rajta.


igen, ilyen csatija van a termosztátházon lévőnek. ami a hűtőn van, annak olyasmi, mint a oldalsó tükörnek, olyan fémrugóval biztosított
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18395 Dátum: 2012.05.22 kedd, 14:07:35 »

még egy ilyet is találtam a nagy szerelgetés közepette: https://plus.google.com/photos/111251662603515272281/albums/5723166507463556945
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18396 Dátum: 2012.05.22 kedd, 15:47:20 »

Az jó kis ritka jószág, itthon alig volt azzal a mocival (1.3 CVH).

Meg a tiéd még W is volt? Nem semmi lehetett a hangja a sima CVH-hoz képest. eplus2  vigyor3
Jaja 1,3 dupla w motoros  ....., elírtam no..
Ritka volt, mert svájcból hozták, 1980-as paprjai voltak, átsavazott motorszámmal, AF-es engedéllyel. viszont "fürgefütyi" volt, jobban ugrott mint a Mondeo. Persze, hiszen a teljesítmény-tömeg aránya azért jobb volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Asztalos Taki
Vendég
« Új hozzászólás #18397 Dátum: 2012.05.22 kedd, 17:52:13 »

Válasz az e-mailre:
Javaslom a Használtautó.hu-t. EZEN A LINKEN megtalálod a te autódnak megfelelő jelenleg eladó kocsikat. Sok sikert!


koszi a valaszod sokat segiettel!
annak ellenere hogy hulyen tettem fe a kerdesem:)
valoszinu marad itt a kocsi es itt adok tul rajta.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18398 Dátum: 2012.05.22 kedd, 18:32:41 »


jah, ez dízel. és ez sem közvetlen a ventillátorhoz megy. abban(ventillátorban, meg hűtőben) meg pláne nincs semmilyen gomba.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.22 kedd, 18:34:48 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18399 Dátum: 2012.05.22 kedd, 18:46:46 »

De az egészben akkor sem értem, hogy 100 fokos víznél, miért van WarmingUp üzemmódban az ecu???
Ezt mi vezérli?
kimértem a jeladót: 20k-s tartományban hidegen 17,25, R és M között (elvileg a normál működés) 2,9. Lehet, h régebben cserélve lett és rossz hőértékűt tettek bele??? a vezetékek ellenállása 0, szal mindenképp a jeladó a bibis. mikor levettem a légbeömlőt, h a vezetékeket ki tudjam mérni, kiderült, h az egyik befecskendező vezetéke annyira elöregedett, h kő kemény és töredezik. ezt is orvosoltam, ha már ott vagyok. a jeladó egyik vezetéke bemegy a blokk mögé egy másik hengeres "tartályba", a másik vezeték meg a pillangó szelephez egy ovális, háromvezetékes csatiban végződik.
a klímakompresszor kuplungja is kuka, ékszíj sincs rajta, holnap kiderül mennyiért reparálják meg Sad
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.22 kedd, 18:48:56 írta Ribizke » Naplózva
Oldalak: 1 ... 361 362 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 374 375 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.