Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:04:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 376 377 [378] 379 380 381 382 383 384 385 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745420 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #18850 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 18:48:44 »

A jeladót, már kiszedtem és nem láttam semmi hibát benne, igaz ellenálás mérést nem végeztem rajta. Az alapjárati motor, még ezek alatt helyezkedik el?
hát,ránézésre nem tudod megnézni,jó jelet ad-e....az alapjárati a szívósor alatt van.két 8-as (vagy 10-es?) csavar tartja.Ha először szeded ki kb. egy óra...ha sokadszor 15 perc...kell alá új tömítés,gondoskodj róla mielőtt leszeded. http://www.n d s m o n d e o.hu/fitting/fr/fr.htm
A szóközöket hagyd ki...
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.25 hétfő, 18:50:29 írta szuperhangya » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18851 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 19:07:00 »

hát,ránézésre nem tudod megnézni,jó jelet ad-e....az alapjárati a szívósor alatt van.két 8-as (vagy 10-es?) csavar tartja.Ha először szeded ki kb. egy óra...ha sokadszor 15 perc...kell alá új tömítés,gondoskodj róla mielőtt leszeded. http://www.n d s m o n d e o.hu/fitting/fr/fr.htm
A szóközöket hagyd ki...
Úgy legalább nem működik. Ha jól leírnád, segíthetnél!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18852 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 19:20:11 »

Úgy legalább nem működik. Ha jól leírnád, segíthetnél!

ha rendesen leírja, moderálja az oldal. szóközök nélkül nálam jó.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18853 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 19:24:32 »

ha rendesen leírja, moderálja az oldal. szóközök nélkül nálam jó.
Most már nálam is. Valamit elrontottam. Köszi!
Naplózva
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #18854 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 21:01:54 »

hát,ránézésre nem tudod megnézni,jó jelet ad-e....az alapjárati a szívósor alatt van.két 8-as (vagy 10-es?) csavar tartja.Ha először szeded ki kb. egy óra...ha sokadszor 15 perc...kell alá új tömítés,gondoskodj róla mielőtt leszeded. http://www.n d s m o n d e o.hu/fitting/fr/fr.htm
A szóközöket hagyd ki...

Köszönöm a segítséget!
Sikerült megnyitnom az ajánlott oldalt, nagyon korrektül megvan csinálva!
A tömítések beszerzése után nekilátok a tisztításnak.
További szép napot!  integet2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18855 Dátum: 2012.06.26 kedd, 07:50:47 »

A tegnapi esőzés meghozta a gyümölcsét: beázott a verda az anyós lábánál. Olvastam, hogy nem vagyok ezzel egyedül... Hol keressem a hibát?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18856 Dátum: 2012.06.26 kedd, 08:30:42 »

A tegnapi esőzés meghozta a gyümölcsét: beázott a verda az anyós lábánál. Olvastam, hogy nem vagyok ezzel egyedül... Hol keressem a hibát?
Pollenszűrőház nincs a helyén, vagy el van vetemedve. Én kicseréltem, mert kissé el volt deformálódva (bontott 2-3000 Ft). Van aki csak szilózva visszarakta.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18857 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:30:25 »

Pollenszűrőház nincs a helyén, vagy el van vetemedve. Én kicseréltem, mert kissé el volt deformálódva (bontott 2-3000 Ft). Van aki csak szilózva visszarakta.  integet2

Nekem mosás után jön be a víz ott de nem sok, és nem is mindig. így nem is foglalkoztam vele eddig. De ránézek én is mostmár, nehogy zenélni kezdjen a venti csapágya.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18858 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:37:40 »

Pollenszűrőház nincs a helyén, vagy el van vetemedve. Én kicseréltem, mert kissé el volt deformálódva (bontott 2-3000 Ft). Van aki csak szilózva visszarakta.  integet2
Köszi, megnézem  integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18859 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:40:07 »

Aztán referáljatok.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18860 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:44:05 »

Aztán referáljatok.  wave

oksa, szűrőt is kell lassan cserélni, esedékes lesz hamarosan nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18861 Dátum: 2012.06.26 kedd, 13:19:56 »

oksa, szűrőt is kell lassan cserélni, esedékes lesz hamarosan nyes
Én most cseréltem és azóta ázik be  hehe
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18862 Dátum: 2012.06.26 kedd, 14:29:04 »

Én most cseréltem és azóta ázik be  hehe

 eplus2 hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18863 Dátum: 2012.06.27 szerda, 09:35:50 »

Én most cseréltem és azóta ázik be  hehe

Nem a beázós fajtát kellett volna venni.  eplus2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18864 Dátum: 2012.06.27 szerda, 12:59:37 »

Nem a beázós fajtát kellett volna venni.  eplus2
Ez volt az olcsó és volt hozzá ajándék vödör... most már tudom miért  2funny
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18865 Dátum: 2012.06.27 szerda, 16:00:32 »

Ez volt az olcsó és volt hozzá ajándék vödör... most már tudom miért  2funny

Akkor meg mit panaszkodsz itt!  2funny
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #18866 Dátum: 2012.06.29 péntek, 09:33:43 »

Halli valami tudos segitcségère lenne szükségem mk2 be mk3 mas kormányt akkarok rakni ez megoldhato viszont tempomatot szeretnèk a kocsiba utolagosan be rakni.  A kérdés az hogy a csatlakzok menyire 1 formák a Két tipusban
kedves segitcségeteket elöreis köszönöm worship
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18867 Dátum: 2012.06.29 péntek, 09:59:06 »

Halli valami tudos segitcségère lenne szükségem mk2 be mk3 mas kormányt akkarok rakni ez megoldhato viszont tempomatot szeretnèk a kocsiba utolagosan be rakni.  A kérdés az hogy a csatlakzok menyire 1 formák a Két tipusban
kedves segitcségeteket elöreis köszönöm worship

A csatlakozó, az átvezető teljesen más lesz. Alapból ott indul, hogy az MK3 légzsákja 2 patronos, tehát baj esetén nem fog teljesen felfúvódni a légzsák (MK3-ban az ülés helyzete alapján dönti el, mennyire fújja a légzsákot), illetve ha más az ellenállása, mint az MK1-MK2-é, akkor még hibát is fog dobálni, és az egész rendszer leáll. A tempomatot elvileg meg tudod csinálni, mivel ugyanaz a modul az MK3-ban, mint az MK1-MK2-ben, és a kapcsolókhoz tartozó ellenállásértékek emiatt azonosak. Természetesen a kábelezéseket/csatlakozókat már neked kell kitalálnod. Továbbá azt is ellenőrizd, hogy a két kormányon azonos helyre esik-e az index visszakapcsolójának a nyelve. Ha egyébként megnyugtat, én MK4-ét építem most az autóba. Ott már sokkal murisabb, mert kb a szivargyújtón kívül minden CAN-bus-os... napi pár órát kell csak rajta meditálni, hogy majd működjön. vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #18868 Dátum: 2012.06.29 péntek, 10:55:24 »

A csatlakozó, az átvezető teljesen más lesz. Alapból ott indul, hogy az MK3 légzsákja 2 patronos, tehát baj esetén nem fog teljesen felfúvódni a légzsák (MK3-ban az ülés helyzete alapján dönti el, mennyire fújja a légzsákot), illetve ha más az ellenállása, mint az MK1-MK2-é, akkor még hibát is fog dobálni, és az egész rendszer leáll. A tempomatot elvileg meg tudod csinálni, mivel ugyanaz a modul az MK3-ban, mint az MK1-MK2-ben, és a kapcsolókhoz tartozó ellenállásértékek emiatt azonosak. Természetesen a kábelezéseket/csatlakozókat már neked kell kitalálnod. Továbbá azt is ellenőrizd, hogy a két kormányon azonos helyre esik-e az index visszakapcsolójának a nyelve. Ha egyébként megnyugtat, én MK4-ét építem most az autóba. Ott már sokkal murisabb, mert kb a szivargyújtón kívül minden CAN-bus-os... napi pár órát kell csak rajta meditálni, hogy majd működjön. vigyor3
ne. haragudj de nem vágom mi az a can bus rendszer. de èrdekelne
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18869 Dátum: 2012.06.29 péntek, 11:29:37 »

... Ha egyébként megnyugtat, én MK4-ét építem most az autóba. Ott már sokkal murisabb, mert kb a szivargyújtón kívül minden CAN-bus-os... napi pár órát kell csak rajta meditálni, hogy majd működjön. vigyor3
Agyament állat! Smiley nyes eljen Grin taps
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18870 Dátum: 2012.06.29 péntek, 17:35:24 »

ne. haragudj de nem vágom mi az a can bus rendszer. de èrdekelne


Egy számítógépes kommunikációs rendszer, a modern autógyártás "csodája". Itt találsz egy kis irományt róla: http://rs1.sze.hu/~hodossy/Ipari%20buszrendszerek/G%E9pj%E1rm%FBvek%20CAN-BUSZ%20rendszerei-Vereckei.pdf

Kb. az összehasonlítás végett: a MK1-MK2-es Mondeo világításkapcsolója 15 lábas, és jó vastag vezetékek futnak bele, mivel közvetlen zárja az összes lámpa áramkörét. Az MK3-as kapcsolója is még 16 lábas. Ott már nagyrészt reléken keresztül, közvetve zárja az áramköröket... az MK4 világításkapcsolója 6 lábas. Ebből egy sima +/- pár, egy Can +/- pár, a maradék meg a műszerfali világítás. A biztosítéktábla is már egy "számítógép, és a kapott infók alapján kapcsolgatja a megtápláláshoz szükséges delejt.

A rendszer mellett pro és kontra vannak érvek. Fizikálisan tényleg egyszerűbb az egész, a kevesebb vezeték kevesebb hibaforrást jelent egy autóban. A számítógépes vezérlés miatt minden rendszerről információt lehet gyűjteni, sokkal pontosabb, kifinomultabban lehet az autó rendszereit szabályozni, és kényelmi extrák tömkelegét lehet össze-vissza variálni. Másik oldalról viszont jóvalta bonyolultabb minden az autóban, hisz már az ablakemelés is számítógépes parancsok útján zajlik, és a kifinomultabb rendszer sokkal érzékenyebb/sérülékenyebb. Bármilyen javításához már magasan képzett szakember kell, aki mind hardveresen, mind szoftveresen ért az adott autóhoz. Vannak akik technikai vívmánynak tartják, vannak akik a modernkori autógyártás rákfenéjének, autógyárak szemét pénzlehúzásának - ez szubjektív, annak függvényében, hogy kinek milyen autó jut, mennyit élvezheti a kényelmi extrákat, vagy költi fél vagyonát szervizelésre.

Én mivel számos 2001 utáni extrát szívesen látnék a gépemben, viszont magát az autót nem cserélném le (leginkább, mert a 90-es évek new edge formaterve tetszik a legjobban), ezért megpróbálom ráhúzni az új platformot egy régi vasra. 2004 utáni 3-as Mondi az alap, mert ott már két külön (vezérlések / extrák) buszrendszer is fut egymás mellett (a facelift előttiben még csak egy van), viszont az autó fő részeinek a vezérlése még javarészt analóg, így ezen a téren már a nagyjából kiforrott, és megszokott dolgok maradnak. Az ECU a fő pont, hisz a rendszert is meg a motor is az vezérli (és a kis fém doboz leginkább motorspecifikus), de szerencsére az MK1-MK2-MK3 közt maradt motorbeli kontinuitás a Duratec V6 alakjában (ami, ha nem lenne, akkor vagy brutális építést/átépítés kellene a hajtásláncban, vagy az elektromos vezérlésben kellene csodákat csinálnom - pl MK3 ECU-ra Zetec EPROM-ot iratni), így elviekben simán megvalósítható egy MK1 V6, MK3 vezérléssel.

Ha minden jól megy, jövő hét végére készül el a műszerfaliköteg "szörnyem", (GEM modul, kétzónás, elektronyos szervós digitklíma, automata fényszóró/ablaktörlő, ovál mp3-as Sony hifi hangvezérléssel, és hasonló úri huncutságok), úgyhogy majd rakok ki néhány elborzasztó képeket a "tyúkbélről".  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18871 Dátum: 2012.06.29 péntek, 21:47:52 »

Agyament állat! Smiley nyes eljen Grin taps
nyes Igazi Mondeo-s !  worship taps eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #18872 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:45:20 »

köszönöm DANJO- nak sok sikert hozzá.  Remélem élöbeis látni fogom a csoda masinádat Smiley le a kalapal elöted
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18873 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:45:45 »

Én mivel számos 2001 utáni extrát szívesen látnék a gépemben, viszont magát az autót nem cserélném le (leginkább, mert a 90-es évek new edge formaterve tetszik a legjobban), ezért megpróbálom ráhúzni az új platformot egy régi vasra. 2004 utáni 3-as Mondi az alap, mert ott már két külön (vezérlések / extrák) buszrendszer is fut egymás mellett (a facelift előttiben még csak egy van), viszont az autó fő részeinek a vezérlése még javarészt analóg, így ezen a téren már a nagyjából kiforrott, és megszokott dolgok maradnak. Az ECU a fő pont, hisz a rendszert is meg a motor is az vezérli (és a kis fém doboz leginkább motorspecifikus), de szerencsére az MK1-MK2-MK3 közt maradt motorbeli kontinuitás a Duratec V6 alakjában (ami, ha nem lenne, akkor vagy brutális építést/átépítés kellene a hajtásláncban, vagy az elektromos vezérlésben kellene csodákat csinálnom - pl MK3 ECU-ra Zetec EPROM-ot iratni), így elviekben simán megvalósítható egy MK1 V6, MK3 vezérléssel.

Ha minden jól megy, jövő hét végére készül el a műszerfaliköteg "szörnyem", (GEM modul, kétzónás, elektronyos szervós digitklíma, automata fényszóró/ablaktörlő, ovál mp3-as Sony hifi hangvezérléssel, és hasonló úri huncutságok), úgyhogy majd rakok ki néhány elborzasztó képeket a "tyúkbélről".  vigyor3
Te beteg vagy  nyes nyes eplus2 taps
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #18874 Dátum: 2012.06.30 szombat, 09:26:24 »

Te beteg vagy  nyes nyes eplus2 taps
Tiszteljük mások agymenését.Ha sikerül megvalósítanod,akkor egyik kedvenc íróm,Rejtő Jenő szavaival élve "...le a kalapot előtte,mert úgyis lerepül..."
Azért remélem néha-néha dokumentálod a történéseket és kéz és lábtörést a megvalósításhoz!
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18875 Dátum: 2012.06.30 szombat, 18:55:28 »

Dokumentálás mára csak annyi, hogy tegnap este végre beraktam a hibátlan, nem szétnyílt, nem felkunkorodó MK2-es műszerfalpárnát, fekete (!!!) színben...  vigyor3 Ilyenkor mindig olyan érzés önt el, mint ha új autóm lenne.  smile
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18876 Dátum: 2012.06.30 szombat, 22:50:48 »

Dokumentálás mára csak annyi, hogy tegnap este végre beraktam a hibátlan, nem szétnyílt, nem felkunkorodó MK2-es műszerfalpárnát, fekete (!!!) színben...  vigyor3 Ilyenkor mindig olyan érzés önt el, mint ha új autóm lenne.  smile
Honnan van neked fekete Mk2 műszerfal párnád?
Én is azt vadászok, de mindenkitől azt hallom, hogy Mk2-ben nem volt fekete, csak sötét- és világosszürke, meg liláskék.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18877 Dátum: 2012.06.30 szombat, 23:56:56 »

Honnan van neked fekete Mk2 műszerfal párnád?
Én is azt vadászok, de mindenkitől azt hallom, hogy Mk2-ben nem volt fekete, csak sötét- és világosszürke, meg liláskék.

Valószínűsítem, hogy festett, mert az a bizonyos "fekete", már nem létezett MK2-esben... Smiley
(volt egyébként sötétkék is, láttam egyet, hát nem egy szépség... akár a lilás...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18878 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 16:28:40 »

Valószínűsítem, hogy festett, mert az a bizonyos "fekete", már nem létezett MK2-esben... Smiley
(volt egyébként sötétkék is, láttam egyet, hát nem egy szépség... akár a lilás...)

Ott a pont. vigyor3 Fekete valóban nem létezik (az enyémen kívül  smile). Direkt írtam be, hogy Gabit zavarba hozzam, mivel ő állandóan azt keres...  eplus2
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18879 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 20:01:09 »

Ott a pont. vigyor3 Fekete valóban nem létezik (az enyémen kívül  smile). Direkt írtam be, hogy Gabit zavarba hozzam, mivel ő állandóan azt keres...  eplus2

Gonosz  nyes eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18880 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 22:00:43 »

Ott a pont. vigyor3 Fekete valóban nem létezik (az enyémen kívül  smile). Direkt írtam be, hogy Gabit zavarba hozzam, mivel ő állandóan azt keres...  eplus2
Tongue duhos2 Grin taps Wink
És vifílkószt egy ilyen festés? Tartós lesz?
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18881 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 00:43:15 »

Tongue duhos2 Grin taps Wink
És vifílkószt egy ilyen festés? Tartós lesz?

Sufnituningnál azért macerás az ár / tartósság kérdése.  smile Kb fél éve festettem le, aztán azóta keményen ki volt téve az időjárásnak, mivel állandóan kerülgettem, pakoltam. Azért próbáltam beszerelés előtt, de úgy tűnik, hogy kb az anyaggal együtt sérül max, megindulni nem nagyon fog (bőrmintába jól beleül a festék). Ehhez mondjuk jó előkészítés kellett, mivel egy bontott műszerfalpárnát nem gyengén kellett szilikonlemosóban fürdetni. Egyelőre nem találtam benne hibát. Smiley Max annyi, hogy a középkonzolt is alkalomadtán festeni kell, mivel a koromfekete műszerfalpárna mellett kijött, hogy az eddig feketének hitt MK1-es műanyagoknak van egy nagyon gyenge kékes árnyalata is.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18882 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 08:55:29 »

Sufnituningnál azért macerás az ár / tartósság kérdése.  smile Kb fél éve festettem le, aztán azóta keményen ki volt téve az időjárásnak, mivel állandóan kerülgettem, pakoltam. Azért próbáltam beszerelés előtt, de úgy tűnik, hogy kb az anyaggal együtt sérül max, megindulni nem nagyon fog (bőrmintába jól beleül a festék). Ehhez mondjuk jó előkészítés kellett, mivel egy bontott műszerfalpárnát nem gyengén kellett szilikonlemosóban fürdetni. Egyelőre nem találtam benne hibát. Smiley Max annyi, hogy a középkonzolt is alkalomadtán festeni kell, mivel a koromfekete műszerfalpárna mellett kijött, hogy az eddig feketének hitt MK1-es műanyagoknak van egy nagyon gyenge kékes árnyalata is.

Talán ahol a térded/combod, vagy inkább az utas lába ér hozzá a közepén ott kell vigyázni, nehogy pl. nejednek a fehér szoknyájából szürke legyen. Cheesy
(a többi részt nagyon érinti az ember... nálam aki az anyósoldal lufija mögé pakol valamit, helyből fejberúgom... Grin )
Éééés az ápolás? A szilikon vagy hasonló műszerfalápoló nem viszi a festéket?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.02 hétfő, 08:57:43 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #18883 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 09:25:40 »

Talán ahol a térded/combod, vagy inkább az utas lába ér hozzá a közepén ott kell vigyázni, nehogy pl. nejednek a fehér szoknyájából szürke legyen. Cheesy
(a többi részt nagyon érinti az ember... nálam aki az anyósoldal lufija mögé pakol valamit, helyből fejberúgom... Grin )
Éééés az ápolás? A szilikon vagy hasonló műszerfalápoló nem viszi a festéket?
a legjobb duma..."...mama,én mondtam,hogy ne szállj be...főleg ne előre......"  eplus2
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18884 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 11:00:59 »

Talán ahol a térded/combod, vagy inkább az utas lába ér hozzá a közepén ott kell vigyázni, nehogy pl. nejednek a fehér szoknyájából szürke legyen. Cheesy
(a többi részt nagyon érinti az ember... nálam aki az anyósoldal lufija mögé pakol valamit, helyből fejberúgom... Grin )
Éééés az ápolás? A szilikon vagy hasonló műszerfalápoló nem viszi a festéket?

Le van már diszkréten szilikonozva, de nem szedte le. Amíg nitro hígítóval nem kezdek műszerfalat ápolni, addig nem lesz probléma. nyes Párom hasonlatosan gyászhuszár, úgyhogy ha valamikor kitalálná a festék, hogy fogjon (mondjuk elég vékonyan lett hozzá felhordva), az olyan lenne, mint ha egy néger kisgyerek kenné magát össze csokival...  eplus2 Egyébként elégedett vagyok a cuccal, na. smile Kísérleti jelleggel csináltam, de egyelőre bejött, csak a többi műanyagot is illesztenem kell majd árnyalatban. Közben biztosító is kifizette a lezúzott lökősömet, úgyhogy jövő héten viszem fényezni az újat. Ha így haladok, talán még egyszer autó is lesz a vasamból...  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18885 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 11:51:59 »

A "gyönyörűségem" - izé, Mondeom - megint alkotott, érdekelne, hogy tapasztalt-e valaki hasonlót, vagy van-e tipp, hogy mi lehet.

Vasárnap a melegben (du. 4-5 körül) elindultam vissza melóba. A szokásos tömeg akik csak dögleni jöttek le a Balatonra, szintén mentek hazafelé ilyenkor már, szóval az indulásnál elég sokat álltam a lámpáknál, hosszú kocsisorok elhaladtára várva. A visszajelzőn mindig látom, hogy nem áll be középre a hőfokmutatóm, hanem kitér egész a pirosig, majd onnan kúszik le az A és L közé, néha esetleg az M és A közé is hajlandó lemenni. (Amióta meleg van ezt játssza - kimértem a termosztátban a gombát, kb. 95°os víznél kapcsol be egy ventit, aztán 110-120°nál maxon pörög már mindkét venti egész addig, amíg 80°nem lesz a vizem -> valszeg az óracsoporthoz menőgomba bohóckodik, vagy csak simán át kell mosnom a hűtőt, mert ha rányomom a klímát, vagy egy parkolóban járó motorral várok 1-2 percet, akkor simán beáll középre a mutató, de menet közben, mondjuk amikor a kamion farától 1 métere van a kocsi orra, akkor csak bekapcsolt klímával lehet a mutatót beállítani középre.)
Naszóval.

A sok álldogálás és lassú döcögés közben felment a hőmérő mutató, ezért benyomtam a klímát. Az előttem 60-70-el kapaszkodósávban döcögő jófiúkat előztem (egy MK II és egy windszörfös MK IV) - szóljon ha valaki magára ismer:)

Tehát - hegymenet, 10-12%os emelkedő 3.-ban kb. 5000es fordulaton 100-al haladok lassacskán felfelé. Egy gázálláson mentem végig, de az autó elkezdett nyomatékszegény lenni, majd mintha megtoltak volna, kilőtt. Aztán ezt 4 alkalommal eljátszotta egymás után, amikor valami furcsa szagot kezdtem érezni, és valahogy meggyógyult a klímám (fosta befelé a hideget, 3-as fokozatban volt a kapcsoló, és a kezem majd lefagyott + elég büdös szag jött egy darabig, mintha hűtőfolyadékra hasonlított volna a szag). Kinyomtam a klímát, és a motor belassulgatása megszűnt, szépen egyenletesen ment tovább. Aztán később, már egyenes utakon többször benyomtam a klímát, de még szoknom kell, hogy ennyire hideget csinál a kocsiban. (Eddig soha nem működött, így nem tapasztaltam a hűsítő hatását.)

No, valakinek tippje hogy ki lehet ez a vacakolás a motorral? Hogy elfogy aztán megugrik? Gázt nem adtam többet/kevesebbet, a fordulatszám is viszonylag stabilan állt, 1-200 fordulatot ingadozott max. (vagy egyszerűen itt már annyira a nyomatékcsúcson túl, a leeső ágban van, hogy klímával menetben ennyit jelent 1-200 fordulat ingadozása is? - bár akkor meg egyenletesen kellett volna gyorsulnia, hisz ahogy egyik a fordulat, úgy nő a nyomaték is...).

Ha van valakinek tippje, meghallgatom, mert - bár javítani nem szükséges, de érdekel a téma, mert ilyet még nem tapasztaltam. nemtudom



Ja, másik fejvakarós történet. Már nem először fordul elő, hogy menet közben kis nyikorgást hallok. Ha behúzom picit a kéziféket, akkor elhallgat. Már rutinból megyek is, és a jobb hátsó kerékcsavarokat meghúzkodom - mindig lelazul, kb. egy negyed fordulatot tudok húzni a kerékkulccsal rajta ilyenkor, utána elhallgat. Az alufelni baromi forró si volt ekkor, amikor meghúzkodtam a csavarokat. Aztán mentem még a kocsival, nem nyikorgott tovább, a felni hőmérséklete is ugyanolyan volt, mint a többi felnié. Mitől lazulhat le időnként annál az egy keréknél az anya? Már télen, lemezfelni+téligumi kombinációnál is előjött egyszer, de akkor ráfogtam a saját ügyetlenségemre, hogy nem húztam meg eléggé az anyákat. Aztán alufelnivel már 2x előjött. Most majd megkenem a tőcsavarokat Loctite 243-al szerintem, hátha jobb lesz. El lehetnek nyúlva a tőcsavarok, vagy miaizém lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.02 hétfő, 11:58:14 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18886 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 13:02:16 »

A "gyönyörűségem" - izé, Mondeom - megint alkotott, érdekelne, hogy tapasztalt-e valaki hasonlót, vagy van-e tipp, hogy mi lehet.

Vasárnap a melegben (du. 4-5 körül) elindultam vissza melóba. A szokásos tömeg akik csak dögleni jöttek le a Balatonra, szintén mentek hazafelé ilyenkor már, szóval az indulásnál elég sokat álltam a lámpáknál, hosszú kocsisorok elhaladtára várva. A visszajelzőn mindig látom, hogy nem áll be középre a hőfokmutatóm, hanem kitér egész a pirosig, majd onnan kúszik le az A és L közé, néha esetleg az M és A közé is hajlandó lemenni. (Amióta meleg van ezt játssza - kimértem a termosztátban a gombát, kb. 95°os víznél kapcsol be egy ventit, aztán 110-120°nál maxon pörög már mindkét venti egész addig, amíg 80°nem lesz a vizem -> valszeg az óracsoporthoz menőgomba bohóckodik, vagy csak simán át kell mosnom a hűtőt, mert ha rányomom a klímát, vagy egy parkolóban járó motorral várok 1-2 percet, akkor simán beáll középre a mutató, de menet közben, mondjuk amikor a kamion farától 1 métere van a kocsi orra, akkor csak bekapcsolt klímával lehet a mutatót beállítani középre.)
Naszóval.

A sok álldogálás és lassú döcögés közben felment a hőmérő mutató, ezért benyomtam a klímát. Az előttem 60-70-el kapaszkodósávban döcögő jófiúkat előztem (egy MK II és egy windszörfös MK IV) - szóljon ha valaki magára ismer:)

Tehát - hegymenet, 10-12%os emelkedő 3.-ban kb. 5000es fordulaton 100-al haladok lassacskán felfelé. Egy gázálláson mentem végig, de az autó elkezdett nyomatékszegény lenni, majd mintha megtoltak volna, kilőtt. Aztán ezt 4 alkalommal eljátszotta egymás után, amikor valami furcsa szagot kezdtem érezni, és valahogy meggyógyult a klímám (fosta befelé a hideget, 3-as fokozatban volt a kapcsoló, és a kezem majd lefagyott + elég büdös szag jött egy darabig, mintha hűtőfolyadékra hasonlított volna a szag). Kinyomtam a klímát, és a motor belassulgatása megszűnt, szépen egyenletesen ment tovább. Aztán később, már egyenes utakon többször benyomtam a klímát, de még szoknom kell, hogy ennyire hideget csinál a kocsiban. (Eddig soha nem működött, így nem tapasztaltam a hűsítő hatását.)

No, valakinek tippje hogy ki lehet ez a vacakolás a motorral? Hogy elfogy aztán megugrik? Gázt nem adtam többet/kevesebbet, a fordulatszám is viszonylag stabilan állt, 1-200 fordulatot ingadozott max. (vagy egyszerűen itt már annyira a nyomatékcsúcson túl, a leeső ágban van, hogy klímával menetben ennyit jelent 1-200 fordulat ingadozása is? - bár akkor meg egyenletesen kellett volna gyorsulnia, hisz ahogy egyik a fordulat, úgy nő a nyomaték is...).

Ha van valakinek tippje, meghallgatom, mert - bár javítani nem szükséges, de érdekel a téma, mert ilyet még nem tapasztaltam. nemtudom



Ja, másik fejvakarós történet. Már nem először fordul elő, hogy menet közben kis nyikorgást hallok. Ha behúzom picit a kéziféket, akkor elhallgat. Már rutinból megyek is, és a jobb hátsó kerékcsavarokat meghúzkodom - mindig lelazul, kb. egy negyed fordulatot tudok húzni a kerékkulccsal rajta ilyenkor, utána elhallgat. Az alufelni baromi forró si volt ekkor, amikor meghúzkodtam a csavarokat. Aztán mentem még a kocsival, nem nyikorgott tovább, a felni hőmérséklete is ugyanolyan volt, mint a többi felnié. Mitől lazulhat le időnként annál az egy keréknél az anya? Már télen, lemezfelni+téligumi kombinációnál is előjött egyszer, de akkor ráfogtam a saját ügyetlenségemre, hogy nem húztam meg eléggé az anyákat. Aztán alufelnivel már 2x előjött. Most majd megkenem a tőcsavarokat Loctite 243-al szerintem, hátha jobb lesz. El lehetnek nyúlva a tőcsavarok, vagy miaizém lehet?

Ki-be kapcsolgat a klímakompresszor.
Jó öreg "mondeo betegség".
Hozzá kell szokni és belekalkulálni a vezetési stílusodba. Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #18887 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 15:58:39 »

Sziasztok!

Utolsó hozzászólásom óta pár dolog ki lett cserélve az autón, most már nem ropog, kattog, csörög..., viszont egy dolog nem szűnt meg. Amikor jobbra tekerem ütközésig a kormányt, a végállás előtt, olyan mintha "beesne" a kormány, és amikor elengedem, nem tekeredik vissza automatikusan, hanem marad, mintha beragadt volna. Ki lett cserélve a toronycsapágy, lengéscsillapító, gömbcsukló, ezekkel megjavult sok minden, de ez nem. Aki cserélte a cuccokat, azt tanácsolta vigyem el futóműbeállításra. Attól tartok a kormányműnél van a gond.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #18888 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 16:21:45 »

Ki-be kapcsolgat a klímakompresszor.
Jó öreg "mondeo betegség".
Hozzá kell szokni és belekalkulálni a vezetési stílusodba. Wink
oké,de a büdös szag mi lehet?Csak be van rohadva a klímája vagy valami más?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18889 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 17:10:08 »

oké,de a büdös szag mi lehet?Csak be van rohadva a klímája vagy valami más?

Hát, mivel eddig nem dolgozott a klíma, vagy a kompresszor "újbóli" életre kelésének a szaga, vagy lévén, hogy nem használta a klímát, lehet, hogy át kellene takarítani a fűtőboxot klímatisztítóval. Persze ezek csak tippek. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18890 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 18:25:10 »

Ja, másik fejvakarós történet. Már nem először fordul elő, hogy menet közben kis nyikorgást hallok. Ha behúzom picit a kéziféket, akkor elhallgat. Már rutinból megyek is, és a jobb hátsó kerékcsavarokat meghúzkodom - mindig lelazul, kb. egy negyed fordulatot tudok húzni a kerékkulccsal rajta ilyenkor, utána elhallgat. Az alufelni baromi forró si volt ekkor, amikor meghúzkodtam a csavarokat. Aztán mentem még a kocsival, nem nyikorgott tovább, a felni hőmérséklete is ugyanolyan volt, mint a többi felnié. Mitől lazulhat le időnként annál az egy keréknél az anya? Már télen, lemezfelni+téligumi kombinációnál is előjött egyszer, de akkor ráfogtam a saját ügyetlenségemre, hogy nem húztam meg eléggé az anyákat. Aztán alufelnivel már 2x előjött. Most majd megkenem a tőcsavarokat Loctite 243-al szerintem, hátha jobb lesz. El lehetnek nyúlva a tőcsavarok, vagy miaizém lehet?

Milyen csavarok vannak milyen felnihez? Lehet, hogy nem passzolnak össze?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18891 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:08:17 »

Hát, mivel eddig nem dolgozott a klíma, vagy a kompresszor "újbóli" életre kelésének a szaga, vagy lévén, hogy nem használta a klímát, lehet, hogy át kellene takarítani a fűtőboxot klímatisztítóval. Persze ezek csak tippek. Smiley

Hétvégén megyek haza, van otthon Loctite klímatisztító spré (ajándék volt egy Henkel-Loctite-Terosone szakmai napon). Megpróbálom azzal átnyomatni a rendszert, habár az első sor úgy kezdődik a használati útmutatón, hogy "kapcsolja a klímát belső keringetésre" ami ugyebár Mondeo betegség miatt nincs (ledugózva a vákuumcső).
Igazából csak az elején, amikor visszatért a klíma, akkor volt nagyon büdös. Utána egyre jobban ment el a szag, majd a végén már csak egy pici szaga volt. Szóval lehet, hogy valami dugulás lehetett a rendszerben, vagy nem tudom, amit a magas fordulatszámon való üzemelés miatt eldurrantott vagy hasonló. Ha hétvégén még mindig jó lesz, akkor tényleg megpróbálom ezzel a klímatisztítóval megpucolni, hátha bejön.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18892 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:28:06 »

Igazából csak az elején, amikor visszatért a klíma, akkor volt nagyon büdös. Utána egyre jobban ment el a szag, majd a végén már csak egy pici szaga volt. Szóval lehet, hogy valami dugulás lehetett a rendszerben, vagy nem tudom, amit a magas fordulatszámon való üzemelés miatt eldurrantott vagy hasonló. Ha hétvégén még mindig jó lesz, akkor tényleg megpróbálom ezzel a klímatisztítóval megpucolni, hátha bejön.
Milyen volt a szag? klasszikus hűtőgépszag?
A Loctite kb annyit ér, mint egy wc illatosító spray.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #18893 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:34:47 »

Milyen volt a szag? klasszikus hűtőgépszag?
A Loctite kb annyit ér, mint egy wc illatosító spray.

Vegyél motip habot.Szerintem a legjobb.Sajnos felénk nincs egy multinál sem,vettem helyette preventet.Vazze,büdösebb mint amilyen a klíma volt...ha minden igaz,holnap kapok,úgyhogy csinálhatom újra....
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18894 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:52:59 »

Milyen volt a szag? klasszikus hűtőgépszag?
A Loctite kb annyit ér, mint egy wc illatosító spray.
kb. a fagyálló szagához tudnám hasonlítani (vagy a "tesco gazdaságos téli szélvédőmosó folyadék" szagához, mindig keverem a kettőt). Pár perceg nagyon erősen jött, majd egyre jobban eltűnt, aztán kikapcsoltam a klímát, és később amikor visszakapcsoltam, akkor szintén nagyon picit jött valami szag, de azt nem tudnám mihez hasonlítani.

A Loctite ingyen volt, pénzt én sem adtam volna ilyenért. De ki azért nem dobom, ha már itt van, még lejár nekem a szavatossága Smiley
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18895 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 20:03:07 »

kb. a fagyálló szagához tudnám hasonlítani (vagy a "tesco gazdaságos téli szélvédőmosó folyadék" szagához, mindig keverem a kettőt). Pár perceg nagyon erősen jött, majd egyre jobban eltűnt, aztán kikapcsoltam a klímát, és később amikor visszakapcsoltam, akkor szintén nagyon picit jött valami szag, de azt nem tudnám mihez hasonlítani.

A Loctite ingyen volt, pénzt én sem adtam volna ilyenért. De ki azért nem dobom, ha már itt van, még lejár nekem a szavatossága Smiley
Sajnos én adtam érte. A motip hab klasszisokkal jobb, de az sem csoda.

Nem lehet hogy megült vhol akár egyik akár másik? Nem volt lukas korábban a fűtőradiátorod? pl maradhatott hűtőfolyadék a fűtőboxban, bár nem hiszem
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #18896 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 21:10:59 »

No akkor ami történt az elmúlt 1 hétben:
- miközben mentem a megjósolt alkatrészekért (toronycsapány, szimering, szilentek), sikeresen megtörtem az autó jobb elejét (lámpa,lökös,sárvédő csere), de sajnos sem ez a külső behatás, sem az említett alkatrészek nem hoztak áttörést. Sem a rugó nem volt eltörve, isten igazán a szilentek is még tűrhető állapotban voltak.

A szerelő szerint vélhetően a váltóban/féltengely környékén lehet a probléma forrása. Ma próbálgattam és simán lehet a dolog váltóban és/vagy a jobb oldalon, mert olyan, mintha szétrázná a cuccot a féltengely... fene tudja.

A kálvária tovább folytatódik Smiley Akinek esetleg van még tippje azt szívesen várom Cheesy

Még szóba jöhet a féltengely is rázás, kattanás alászedett indulásnál. de ezek csak úgy is találgatások. majd írd meg mi okozta kíváncsi vagyok.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18897 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 22:37:27 »

Loctite klímatisztító spré első sor úgy kezdődik a használati útmutatón, hogy "kapcsolja a klímát belső keringetésre" ami ugyebár Mondeo betegség miatt nincs (ledugózva a vákuumcső).

Ha kiveszed a kesztyűtartót akkor hozzáférsz az ajtóhoz ami a külső/belső keringetést váltja...
Szépen kitámasztod a vákumgömbőt és már mehet is a pucolás "belső" keringetésen...


Üdv: VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18898 Dátum: 2012.07.03 kedd, 00:09:02 »

No akkor ami történt az elmúlt 1 hétben:
- miközben mentem a megjósolt alkatrészekért (toronycsapány, szimering, szilentek), sikeresen megtörtem az autó jobb elejét (lámpa,lökös,sárvédő csere), de sajnos sem ez a külső behatás, sem az említett alkatrészek nem hoztak áttörést. Sem a rugó nem volt eltörve, isten igazán a szilentek is még tűrhető állapotban voltak.

A szerelő szerint vélhetően a váltóban/féltengely környékén lehet a probléma forrása. Ma próbálgattam és simán lehet a dolog váltóban és/vagy a jobb oldalon, mert olyan, mintha szétrázná a cuccot a féltengely... fene tudja.

A kálvária tovább folytatódik Smiley Akinek esetleg van még tippje azt szívesen várom Cheesy


Akkor való színű hogy jobboldali belső féltengely csukló. de ez csak tipp! Ezt úgy tudják kideríteni ha felemelik az autót beindítják (üresbe) lassan forognak a kerekek, és halk kattogó recsegő hangot ad, ha kuka.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #18899 Dátum: 2012.07.03 kedd, 08:25:30 »

Szevasztok,

MK2 4 ajtós csomagtér ajtó teleszkópjainak cseréje alkalmaával elakadtunk ott hogy egyszerűen nem férünk hozzá a belső rögzítési ponthoz. Ergo nem tudjuk levenni a régi teleszkópot mert lövésünk nincs hogyan férjünk hozzá.  Van ennek valami trükkje ? Valaki csinált már ilyet ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 376 377 [378] 379 380 381 382 383 384 385 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.