Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:13:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745471 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20350 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 19:41:35 »

Relatív. Elég sok idő. Ülések, középkonzol, kardánbox, ...
Üléseket szerintem nem kell kiszedni, csak jól hátratolni - ha jól tudom.
De igen, előbb csekkolja le a bakokat.
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20351 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 19:59:30 »

Üdv! lecseréltem a mondeomba a hűtőfolyadékot és nem tudom mennyire jó fajta ez a fagyálló amit beletettem tudna valaki mondani róla valami véleményt? help

http://fagyallo-folyadek.arukereso.hu/glicosam-1-kg-70c-fagyallo-the-filtershop-p56843400/velemenyek.html
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20352 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:14:47 »

Üdv! lecseréltem a mondeomba a hűtőfolyadékot és nem tudom mennyire jó fajta ez a fagyálló amit beletettem tudna valaki mondani róla valami véleményt? help

http://fagyallo-folyadek.arukereso.hu/glicosam-1-kg-70c-fagyallo-the-filtershop-p56843400/velemenyek.html
Bocsi , de ha lecserélted nem mindegy, előtte kellett volna utánanézni! wave
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20353 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:35:43 »

Valószínűbbnek tartom a sebesség jeladó (vss) szarakodását, a váltón találod meg, itt: http://escortclub.hu/e107_files/public/1327518884_4072_FT138650_mtx75_valto_jelolve.jpg köszönet a képért Janny-nak smile. Az új egyébként drága, előbb keress rajta földelési, és kontakt hibát. ha nincs változás keress működő bontottat, vagy ha van rá mód, kérj egy működőt kipróbálásra. A fals levegő nem csinál ilyet szerintem, ha jól működik az alapjárati motorod, korrigálná.......
Délelőtt kiszereltem a jeladót, de nem találtam rajta mechanikai sérülést, mérni nem tudtam mert nem tudom mit mérjek a három érintkezési ponton. Köszönöm a képet amit küldtél, de ez szerintem nem mk2 Mondeo váltó, legalábbis az enyémben nincs kilométeróra kihajtás. Ilyen jeladó van benne:https://cromax.hu/-/141947-sebesseg-jelado-ford-mondeo-2000-2007focus-1998-2005
 falbav
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 21:46:55 írta barzol007 » Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20354 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:38:44 »

Bocsi , de ha lecserélted nem mindegy, előtte kellett volna utánanézni! wave
Tisztában vagyok vele én is  ingyen volt  Grin ugy hogy ha rossz fajta akkor veszek egy normálisat!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20355 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:44:26 »

Délelőtt kiszereltem a jeladót, de nem találtam rajta mechanikai sérülést, mérni nem tudtam mert nem tudom mit mérjek a három érintkezési ponton. Köszönöm a képet amit küldtél, de ez szerintem nem mk2 Mondeo váltó, legalábbis az enyémben nincs kilométeróra kihajtás. Ilyen jeladó van benne:https://cromax.hu/-/141947-sebesseg-jelado-ford-mondeo-2000-2007focus-1998-2005
 falbav
ha kiszedted a jeladót, akkor mégis van. különben mit szedtél belőle ki? a váltó hátulján van, közel a jobb féltengely-kihajtáshoz. kis fekete doboz 3 kábellel, és hatszög formával. talán 27-es kulcs fogja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20356 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:49:50 »

Üdv! lecseréltem a mondeomba a hűtőfolyadékot és nem tudom mennyire jó fajta ez a fagyálló amit beletettem tudna valaki mondani róla valami véleményt? help

http://fagyallo-folyadek.arukereso.hu/glicosam-1-kg-70c-fagyallo-the-filtershop-p56843400/velemenyek.html
én ennek a piros változatát szoktam használni, azzal semmi baj nincs.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20357 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:53:10 »

ha kiszedted a jeladót, akkor mégis van. különben mit szedtél belőle ki? a váltó hátulján van, közel a jobb féltengely-kihajtáshoz. kis fekete doboz 3 kábellel, és hatszög formával. talán 27-es kulcs fogja

Amit én kiszedtem azt a fenti linken megnézheted, ott található ahol te írtad, de nem hatszögletű.
 integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20358 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:56:48 »

Amit én kiszedtem azt a fenti linken megnézheted, ott található ahol te írtad, de nem hatszögletű.
 integet2
akkor a tied már fekete szelepfedeles? valószínű újabb motorod van. a kép jó, mk2-nek általában ilyen van, a tied valószínű a legutolsó kiadás, és már az új rendszerrel van szerelve
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20359 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:59:47 »

akkor a tied már fekete szelepfedeles? valószínű újabb motorod van. a kép jó, mk2-nek általában ilyen van, a tied valószínű a legutolsó kiadás, és már az új rendszerrel van szerelve
Igen fekete szelepfedeles, 2000.08. havi ha jól emlékszem.
 nyes
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20360 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 22:06:15 »

Sziasztok fórumtársak! Az elektromos topikban már tettem fel ezt a kérdést máshogyan, csak közben volt időm az autóval foglalkozni. Néhány hete vásároltam egy '98-as MK2 Turnier Ghia-t (2.0 16V) (NGA motorkódos) A szokásos cseréken már túl vagyok, szépen megy is a gép. De sajnálatos módon az előző gazdája iszonyatosan elhanyagolta, a használaton -és talán a rendszeres olajcserén kívül- más nem nagyon jutott szegénynek. Sok mindent átnéztem már az autón, szerencsére túlnyomórészt minden elektromos rendszere jól működik. A fennálló problémáim is részben elektromosak részben mechanikusak. Az 5 ajtóból a központizár vezérlő csak 2 ajtót vezérel, többet nem. Kezdeném a B1-es ajtóval: kulccsal és belülről zárva vezérli a B2-es ajtót, és a csomagtér ajtót. A J1 és a J2 nem megy. Tehát a B1-es ajtó kapcsolója a vezérlőt működteti. A J1-es ajtót belülről zárva megy a B1-es ajtó és a B2-es és a csomagtér. A kapcsoló erről is működik. A motorok hangja sem hallatszik a hibás ajtók felöl, de a jó motort a nem működő oldalára átrakva működik, tehát elvileg nem vezérlő baj van. (Ezek már a gyorsabb mechanikás ajtózárak, nem a lassabbak mint amik az előző '96-os MK2-mben voltak) Távirányítóval a helyzet annyiban változik hogy bezárja az ajtókat, de a zárt pozícióvisszajelzés hiánya miatt vissza is nyit. Kulccsal a B1 felöl próbálva a kettős zár tökéletesen működik, ha a hibásan működő ajtókat manuálisan zárom be belülről. Az ajtókapcsolókat szétszedtem, kitisztítottam és WD40-nel befújtam, hogy ne oxidálódjon le. Azok már jók. Szerintetek az ajtózárakban van leoxidálódva minden érintkező és ki kell vennem mindet vagy lehet esetleg más probléma is? A zárakat egyébként is terveztem kiszedni és kitakarítani, csak a kérdés az hogy a gond ott lehet-e? A zárakat mennyire lehet szétszedni javítás és takarítás céljából? Más..: A klímakompresszor minden hőmérsékleten elindul páramentesíteni? Vagy van olyan hőfok ami alatt nem megy (lefagyás miatt)? Még a klíma részt nem tudtam megnézetni, azért kérdezem. Úgy általánosságban tudok valami típushibát ami erre a szériára nagyjából jellemző lehet? Nagyon Köszönöm a segítséget!
Naplózva
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20361 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 22:15:35 »

Sziasztok fórumtársak! Az elektromos topikban már tettem fel ezt a kérdést máshogyan, csak közben volt időm az autóval foglalkozni. Néhány hete vásároltam egy '98-as MK2 Turnier Ghia-t (2.0 16V) (NGA motorkódos) A szokásos cseréken már túl vagyok, szépen megy is a gép. De sajnálatos módon az előző gazdája iszonyatosan elhanyagolta, a használaton -és talán a rendszeres olajcserén kívül- más nem nagyon jutott szegénynek. Sok mindent átnéztem már az autón, szerencsére túlnyomórészt minden elektromos rendszere jól működik. A fennálló problémáim is részben elektromosak részben mechanikusak. Az 5 ajtóból a központizár vezérlő csak 2 ajtót vezérel, többet nem. Kezdeném a B1-es ajtóval: kulccsal és belülről zárva vezérli a B2-es ajtót, és a csomagtér ajtót. A J1 és a J2 nem megy. Tehát a B1-es ajtó kapcsolója a vezérlőt működteti. A J1-es ajtót belülről zárva megy a B1-es ajtó és a B2-es és a csomagtér. A kapcsoló erről is működik. A motorok hangja sem hallatszik a hibás ajtók felöl, de a jó motort a nem működő oldalára átrakva működik, tehát elvileg nem vezérlő baj van. (Ezek már a gyorsabb mechanikás ajtózárak, nem a lassabbak mint amik az előző '96-os MK2-mben voltak) Távirányítóval a helyzet annyiban változik hogy bezárja az ajtókat, de a zárt pozícióvisszajelzés hiánya miatt vissza is nyit. Kulccsal a B1 felöl próbálva a kettős zár tökéletesen működik, ha a hibásan működő ajtókat manuálisan zárom be belülről. Az ajtókapcsolókat szétszedtem, kitisztítottam és WD40-nel befújtam, hogy ne oxidálódjon le. Azok már jók. Szerintetek az ajtózárakban van leoxidálódva minden érintkező és ki kell vennem mindet vagy lehet esetleg más probléma is? A zárakat egyébként is terveztem kiszedni és kitakarítani, csak a kérdés az hogy a gond ott lehet-e? A zárakat mennyire lehet szétszedni javítás és takarítás céljából? Más..: A klímakompresszor minden hőmérsékleten elindul páramentesíteni? Vagy van olyan hőfok ami alatt nem megy (lefagyás miatt)? Még a klíma részt nem tudtam megnézetni, azért kérdezem. Úgy általánosságban tudok valami típushibát ami erre a szériára nagyjából jellemző lehet? Nagyon Köszönöm a segítséget!
A klíma kérdésben tudok segíteni! A gyári könyve szerint +4 c fok alatt nem indul a szivattyú, de a mi kicsit ellentmondásos, hogy azt javasolja, hogy havonta legalább 30 percet járassuk. Nagy fagyokban ez nem lehetséges.
Ha kevés a rendszerben a gáz nyomása akkor +4 c fok felett sem fog beindulni! nyes
 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 22:24:56 írta barzol007 » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20362 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:51:53 »

A klíma kérdésben tudok segíteni! A gyári könyve szerint +4 c fok alatt nem indul a szivattyú, de a mi kicsit ellentmondásos, hogy azt javasolja, hogy havonta legalább 30 percet járassuk. Nagy fagyokban ez nem lehetséges.
Ha kevés a rendszerben a gáz nyomása akkor +4 c fok felett sem fog beindulni! nyes
 Wink

Ha digit-klímás, akkor miután felmelegedett a motor üzemi hőmérsékletre, belövi a kompresszort időnként, 0 fok alatt is. Venti nélkül, persze. Smiley
A könyv téved. Cheesy A digitklíma pedig rettentő érdekes dolog, majd mindenkinél máshogy működik... Összetettük a fejünket és arra jutottunk, hogy ezek nézik az ECU-t, a vízhőfokot, a belső hőmérőt, a külsőket, a napszenzort és még ki tudja milyen szenzorokat. Ebből állapítja meg magának a helyes dolgot, ami nem mindig helyes. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20363 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:03:55 »

Délelőtt kiszereltem a jeladót, de nem találtam rajta mechanikai sérülést, mérni nem tudtam mert nem tudom mit mérjek a három érintkezési ponton. Köszönöm a képet amit küldtél, de ez szerintem nem mk2 Mondeo váltó, legalábbis az enyémben nincs kilométeróra kihajtás. Ilyen jeladó van benne:https://cromax.hu/-/141947-sebesseg-jelado-ford-mondeo-2000-2007focus-1998-2005
 falbav

No, megnéztem neked a VSS működését és hogyanját, hogy mit hogy lehet méricskélni a jóságához.

Tehát, a kihajtott tengely fordulatszámát figyeli, és körülfordulásonként 8 impulzus jelet generál. 1 mérföld megtétele alatt ez épp 8000 impulzus (szóval valami angol muki tervezte vigyor3 ). Így gyakorlatilag egy kvázi szinusz jelet generál, és a jel frekvenciájából (azaz, hogy mennyi idő kell adott mennyiségű impulzushoz) számolja a fordulatszámot, és a sebességet.

Namost, ez azt jelenti, hogy az egyik szálon meg kell hogy találj egy fix 12V-ot, ezzel táplálja a szenzort, és a másik két láb lesz a jel és a földpont. Ezekre kell egy oszcilloszkópot kötni, és nézni a jelet különböző fordulatszámokon. Ha valahol nem szép a hullám, vagy kiugró jelek vannak, akkor adott tartományban sz@r a szenzor.


Na, minthogy nem minden háztartásban fordul elő szkóp (mindenesetre baromi ritka a magas ára miatt), javaslom szerezz egy bontott darabot, és próbáld meg kicserélni.



A fenti ábráról: az én, "szürke" szelepfedeles, '97-es Mondeom alvázszámára hozta ki ezt a képet, de az ábrán látható 33-as alkatrészhez hasonlítanám a te szenzorodat. Bár lehet tévedek, és máshogy néz ki, de nem sokkal különbözik szerintem Wink
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20364 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:40:37 »

én ennek a piros változatát szoktam használni, azzal semmi baj nincs.

Köszi a segítséget  worship igen utána kérdeztem egy autóboltos srácnál és azt mondta hogy ez a kék fajta ez nem jó bele ö is a pirosat ajánlotta
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20365 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:52:43 »

A klíma kérdésben tudok segíteni! A gyári könyve szerint +4 c fok alatt nem indul a szivattyú, de a mi kicsit ellentmondásos, hogy azt javasolja, hogy havonta legalább 30 percet járassuk. Nagy fagyokban ez nem lehetséges.
Ha kevés a rendszerben a gáz nyomása akkor +4 c fok felett sem fog beindulni! nyes
 Wink

A klímám manuális, és jelenleg csak az ECU emeli a motor fordulatszámát, és a ventilátor indul el. Még a kompresszor kuplungját sem hallom. Tehát az biztos nem megy. Az ok lehet az alacsony külső hőmérséklet, illetve a kevés hűtőközeg a rendszerben. Azért szerettem volna próbálni a klímát használni hogy az olaj megkenje a tömítéseket, de így esélytelen. Majd ha langyosabb lesz az idő talán... A zár problémámra valami megoldást tudok-e?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20366 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:04:58 »

A klímám manuális, és jelenleg csak az ECU emeli a motor fordulatszámát, és a ventilátor indul el. Még a kompresszor kuplungját sem hallom. Tehát az biztos nem megy. Az ok lehet az alacsony külső hőmérséklet, illetve a kevés hűtőközeg a rendszerben. Azért szerettem volna próbálni a klímát használni hogy az olaj megkenje a tömítéseket, de így esélytelen. Majd ha langyosabb lesz az idő talán... A zár problémámra valami megoldást tudok-e?

Nálam valami be volt ragadva a klímánál. Benyomtam a gombját, világított az, de nem csinált semmit, nem húzott be. Aztán egyszer bekapcsolva felejtettem, és hegynek felfelé meghajtottam a masinált, mert siettem. A tartós 4-5000-es fordulat alatt, jó nagy terhelés közben egyszer csak lomha lett a motor, majd megint ment, majd megint nem. Aztán kikapcsoltam a klímát (ez a megy-nem megy dolog állítólag természetes, nagy terhelésnél kikapcsol a klíma hogy ne vegye el a motortól az erőt, aztán egy idő után visszakapcsol). Lehet, hogy neked is egy ilyet meg kéne játszani, megfuttatni egy kicsikét, had menjen, bekapcsolt klímával. Aztán hátha neked is elkapja a fonalat - nagy bajod nem lezs egy ilyen próbából, max pár liter benzined bánja... Wink
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
62eszoli0
Vendég
« Új hozzászólás #20367 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:07:09 »

Sziasztok.Nekem olyan kérdésem lenne, van olyan aki ért a 2.es mondeo központ zárjához. Az a problémám A bal első ajtónál nyitni nem lehet csak bezárni.Merre induljak el, mert én valami kontakt hibára gondolok,de biztos van olyan aki már járt ,igy vagy hasonlóan. Köszönöm. Boldogabb új évet kivánok minden mondeós klubtagnak.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20368 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:10:40 »

Sziasztok.Nekem olyan kérdésem lenne, van olyan aki ért a 2.es mondeo központ zárjához. Az a problémám A bal első ajtónál nyitni nem lehet csak bezárni.Merre induljak el, mert én valami kontakt hibára gondolok,de biztos van olyan aki már járt ,igy vagy hasonlóan. Köszönöm. Boldogabb új évet kivánok minden mondeós klubtagnak.

kh-s lesz ott valami. Ha nagyon lusta vagy a zárnál spiccelj be wd40-nel Cheesy egy darabig talán megoldás. Nekem az volt.
Lehet még kh-s az átvezetőnél, nekem pl totál "vízköves" volt ott. Ha nem akarsz félmegoldást, kárpit le zár ki megpucol, kapcsoló kimér, reménykedik, ha jó összekerak Smiley
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20369 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:17:30 »

Sziasztok.Nekem olyan kérdésem lenne, van olyan aki ért a 2.es mondeo központ zárjához. Az a problémám A bal első ajtónál nyitni nem lehet csak bezárni.Merre induljak el, mert én valami kontakt hibára gondolok,de biztos van olyan aki már járt ,igy vagy hasonlóan. Köszönöm. Boldogabb új évet kivánok minden mondeós klubtagnak.

Nálam a mostani Mondeomnál, meg az előző Escortnál is ugyanez volt a hibajelenség, és sajnos ez a drótkulcsok hibája. Escortnál el volt kopva a zár, ezért nem nyílt (zárni meg ugye bármelyik drótkulcsos Ford kulccsal tudod, az Escortom kulcsai a Mondeomat simán zárják minden ajtóból, csak a nyitáshoz nem ismerik fel). A Mondeot az előző tulajnál felnyomták, látszanak a bal első ajtón a mechanikai sérülések, emiatt ment tönkre a lamellaköteg. Nálam csak a zárcsere segítene. ->ha behúzza a kp. zárat, akkor nem hinném, hogy kontakt hiba, hisz akkor logikusan be se zárná, de ne legyen igazam!

Addig is úgy vagyok vele, hogy jön valami csaj, nyitom neki jobb1-nél az ajtót, szépen beszáll, azt hiszi mekkora arc ez a srác hogy előre nyitja az ajtót  nyes aztán kiszálláskor a kezébe nyomom a kulcsot, hogy "magad után csukd már be!" Akkor feltűnik neki, hogy lehet, nem is csupán udvariasságból nyitotta ki neki az ajtót ez a jófej srác.  eplus2
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20370 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:33:45 »

kh-s lesz ott valami. Ha nagyon lusta vagy a zárnál spiccelj be wd40-nel Cheesy egy darabig talán megoldás. Nekem az volt.
Lehet még kh-s az átvezetőnél, nekem pl totál "vízköves" volt ott. Ha nem akarsz félmegoldást, kárpit le zár ki megpucol, kapcsoló kimér, reménykedik, ha jó összekerak Smiley



Én is hasonló gonddal küzdök, csak több zárnál is. :-( Én a J2-es zárat szereltem ki, és nézegettem miképpen is lehetne szétszedni. Nálam a 14 év alatt igen sokat ment a mechanika és a motor is. Átlagosan használva több mint 30 órát ment a motorja. Érdekes számok ezek, nem tűnik soknak az ha naponta csak 3x van ki-be zárva az ajtó. Én is első körben kh-ra gondolok, csak cserezár híján nem mertem állat módjára nekiesni a technikának. Kimérni sem nagyon tudtam hogy a 3 vezetékből melyik mi. Sok év alatt simán le tudott oxidálódni minden érintkező. Most ott tartok hogy szereznem kell egy másik még jól működő zárat, azt belerakni, és a régit szétbombázni. A helyzetemet még bonyolítja hogy reteszzáras a masina, nem standard zárszerkezet van benne. Nálam az átvezetőknél még a gyári "kenőanyag" volt az érintkezőkön, víz -elvileg- nem folyt bele, nem volt nyoma. Azt tudjátok esetleg hogy a központizár vezérlő melyik kettő vezetékje felelős a nyitásért és a zárásért? Utólagosan szeretnék egy Spal AP-85-öt beszerelni a gépbe, csak ezért kérdezem.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20371 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:22:24 »



Én is hasonló gonddal küzdök, csak több zárnál is. :-( Én a J2-es zárat szereltem ki, és nézegettem miképpen is lehetne szétszedni. Nálam a 14 év alatt igen sokat ment a mechanika és a motor is. Átlagosan használva több mint 30 órát ment a motorja. Érdekes számok ezek, nem tűnik soknak az ha naponta csak 3x van ki-be zárva az ajtó. Én is első körben kh-ra gondolok, csak cserezár híján nem mertem állat módjára nekiesni a technikának. Kimérni sem nagyon tudtam hogy a 3 vezetékből melyik mi. Sok év alatt simán le tudott oxidálódni minden érintkező. Most ott tartok hogy szereznem kell egy másik még jól működő zárat, azt belerakni, és a régit szétbombázni. A helyzetemet még bonyolítja hogy reteszzáras a masina, nem standard zárszerkezet van benne. Nálam az átvezetőknél még a gyári "kenőanyag" volt az érintkezőkön, víz -elvileg- nem folyt bele, nem volt nyoma. Azt tudjátok esetleg hogy a központizár vezérlő melyik kettő vezetékje felelős a nyitásért és a zárásért? Utólagosan szeretnék egy Spal AP-85-öt beszerelni a gépbe, csak ezért kérdezem.
Nos mivel én is a zárral szívtam, beszereltem egy zárvezérlőt.
A gyári központ a kesztyűtartó mögött van, a zöld csati  13as és 16os lába a nyit zár van pozitív is ott, de arra nem emléxem melyik.
Naplózva
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20372 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:36:33 »

No, megnéztem neked a VSS működését és hogyanját, hogy mit hogy lehet méricskélni a jóságához.

Tehát, a kihajtott tengely fordulatszámát figyeli, és körülfordulásonként 8 impulzus jelet generál. 1 mérföld megtétele alatt ez épp 8000 impulzus (szóval valami angol muki tervezte vigyor3 ). Így gyakorlatilag egy kvázi szinusz jelet generál, és a jel frekvenciájából (azaz, hogy mennyi idő kell adott mennyiségű impulzushoz) számolja a fordulatszámot, és a sebességet.

Namost, ez azt jelenti, hogy az egyik szálon meg kell hogy találj egy fix 12V-ot, ezzel táplálja a szenzort, és a másik két láb lesz a jel és a földpont. Ezekre kell egy oszcilloszkópot kötni, és nézni a jelet különböző fordulatszámokon. Ha valahol nem szép a hullám, vagy kiugró jelek vannak, akkor adott tartományban sz@r a szenzor.


Na, minthogy nem minden háztartásban fordul elő szkóp (mindenesetre baromi ritka a magas ára miatt), javaslom szerezz egy bontott darabot, és próbáld meg kicserélni.

Köszönöm a munkádat! wave
Én nem próbálkozom a kiméréssel, inkább próbálok egy bontottat szerezni, ahogy javasoltad.
Sajnos az ismerőseimnek csak I-es Mondeoja van.
 wave
 

A fenti ábráról: az én, "szürke" szelepfedeles, '97-es Mondeom alvázszámára hozta ki ezt a képet, de az ábrán látható 33-as alkatrészhez hasonlítanám a te szenzorodat. Bár lehet tévedek, és máshogy néz ki, de nem sokkal különbözik szerintem Wink
Naplózva
AirWolf
Vendég
« Új hozzászólás #20373 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:10:15 »

Sziasztok,
Lassan a tulajdonomba kerül egy szép 1,8-as Mondeo, és a kérdésem az, hogy a fékpedál lenyomásánál eőrsen "pumpál", de az ABS rendesen működik, ha satuzok. A másik gondom, hogy erős kopogása van a futómű felől. (erre a szomszéd nagyon kedves szerelő bácsi azt mondja, hogy a kormányműből jön, és semmit nem befolyásol, de engem nagyon zavar...) Lehet, hogy ezek a kérdések már voltak, én nem leltem rájuk.
Előre is köszönöm a válaszokat. szép estét nektek!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20374 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:22:46 »

Sziasztok,
Lassan a tulajdonomba kerül egy szép 1,8-as Mondeo, és a kérdésem az, hogy a fékpedál lenyomásánál eőrsen "pumpál", de az ABS rendesen működik, ha satuzok. A másik gondom, hogy erős kopogása van a futómű felől. (erre a szomszéd nagyon kedves szerelő bácsi azt mondja, hogy a kormányműből jön, és semmit nem befolyásol, de engem nagyon zavar...) Lehet, hogy ezek a kérdések már voltak, én nem leltem rájuk.
Előre is köszönöm a válaszokat. szép estét nektek!

valószínűleg öreg, és hullámos a féktárcsa, ezért érzed a lábadon.
A kormányművet sztem a bácsi nagyon tág értelemben veszi, inkább futómű lesz az. meg kell nézni a szilenteket, gömbfejeket
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AirWolf
Vendég
« Új hozzászólás #20375 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:30:56 »

valószínűleg öreg, és hullámos a féktárcsa, ezért érzed a lábadon.
A kormányművet sztem a bácsi nagyon tág értelemben veszi, inkább futómű lesz az. meg kell nézni a szilenteket, gömbfejeket
köszi, a szilentek és gömbfejek rendben, alámásztunk a műhelyben, rángttuk, és meglámpáztuk...
A tárcsát is végigsimogattam, nem tűnt hullámosnak, meg a "visszaütés" olyan hektikus, egyszer simán fékez, egyszer meg rugdos... azért megnézetem még egy igazi Mondis szakivla is, van Érden, akit ajánlanátok?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20376 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:13:38 »

köszi, a szilentek és gömbfejek rendben, alámásztunk a műhelyben, rángttuk, és meglámpáztuk...
A tárcsát is végigsimogattam, nem tűnt hullámosnak, meg a "visszaütés" olyan hektikus, egyszer simán fékez, egyszer meg rugdos... azért megnézetem még egy igazi Mondis szakivla is, van Érden, akit ajánlanátok?


A tárcsáknak elég pár század is. Ahhoz pedig elég jó kéz kell, hogy azt észrevedd.   nyes
Kis sebességnél is pumpál vagy csak bizonyos sebesség felett.
Én pl múlt héten cseréltem a tárcsákat mert 120-130 feletti fékezésnél már elég jól megrángatta a kocsi elejét.
Meg meg is kéne mérni a szélességét. 24mm az új és 22,2mm-re kophat le.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AirWolf
Vendég
« Új hozzászólás #20377 Dátum: 2013.01.08 kedd, 14:26:32 »

A tárcsáknak elég pár század is. Ahhoz pedig elég jó kéz kell, hogy azt észrevedd.   nyes
Kis sebességnél is pumpál vagy csak bizonyos sebesség felett.
Én pl múlt héten cseréltem a tárcsákat mert 120-130 feletti fékezésnél már elég jól megrángatta a kocsi elejét.
Meg meg is kéne mérni a szélességét. 24mm az új és 22,2mm-re kophat le.
Nagyon köszönöm a választ, sajna ABS lesz a gond (vagy szenzor, vagy a "központi agy"), mert már nem is működik az ABS, hanem blokkol, kicsit előbb a bal oldali utna gyorsan  ajobb is...
Szóval köszönöm szépen még egyszer, kutakodunk tovább, hátha csak a bal oldali szenzor lesz a hibás...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20378 Dátum: 2013.01.09 szerda, 13:45:58 »

Sziasztok.Nekem olyan kérdésem lenne, van olyan aki ért a 2.es mondeo központ zárjához. Az a problémám A bal első ajtónál nyitni nem lehet csak bezárni.Merre induljak el, mert én valami kontakt hibára gondolok,de biztos van olyan aki már járt ,igy vagy hasonlóan. Köszönöm. Boldogabb új évet kivánok minden mondeós klubtagnak.
Majdnem 100%-ra mondom, hogy kopás lesz ott, ahogy Janny is írta.
Az én autómban is úgy volt/van, hogy a sokat használt kulcs valamiért nem nyit a jobb oldali ajtón - bal ajtózárral tökéletesen műkszik. Ezt a kulcsot próbálgattuk, ezt használtuk, előző tulaj is inkább ezt használta, látszik is rajta. Mindegy, nem foglalkoztam vele, nem fontos, télen (tavaly) nem lehet parkolóban szerelni Smiley. Aztán jött egy felvilágosult ötlet, amikor megtudtam én is azt, hogy zárni minden zárat zár a kulcs, de nyitni nem. Nosza, elő másik - keveset használt - kulcs, próba. Minden tökéletesen megy. Nyitja és zárja mindkét oldalról.
Ezek szerint elkopott az elsődleges kulcs - és vele egy picit talán a bal zárbetét is -, annyira, hogy nem passzol már a jobb oldalihoz, így azt nem nyitja. Semmi elektromos hiba, csak kopás.
Meg kéne próbálnod a másik kulccsal - már ha van.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20379 Dátum: 2013.01.09 szerda, 14:52:33 »

megemelt autó, kotyogó vezető oldali kerék. kerékcsapágyas..... Jól gondolom? Nyáron volt cserélve falbav
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #20380 Dátum: 2013.01.09 szerda, 14:56:29 »

megemelt autó, kotyogó vezető oldali kerék. kerékcsapágyas..... Jól gondolom? Nyáron volt cserélve falbav
Jól gondolod,de nézd meg,hogy a féltengely végén nem lazult-e meg a rögzítő anya!Ha esetleg igen akkor sanszos,hogy az agy is meg van kopva és el tud forogni a csapágy belsejében,ami mikrorezgéseket kelt és szét tudja verni az új csapágyat pár ezer km alatt.
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #20381 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 11:04:07 »

Hello megint, tavasszal a bal küszöböt, és a két hátsó kerékívet ki kell lakatoltatnom. Szerintetek kb milyen összegre számítsak úgy mindenestől? (Lakatolás+fényezés)
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20382 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 11:31:14 »

Hello megint, tavasszal a bal küszöböt, és a két hátsó kerékívet ki kell lakatoltatnom. Szerintetek kb milyen összegre számítsak úgy mindenestől? (Lakatolás+fényezés)

kb 80-100e
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #20383 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 13:37:05 »

kb 80-100e

 rinya
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #20384 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 13:45:33 »

rinya
Egy küszöbjavító 3-4 ezer,a sárvédőjavítóív 4-5 ezer/oldal,nekem a lakatos 5000 Ft-ért cserélte darabját(ez eddig kb.25-30e),fényezés elemenként 10-12e,úgyhogy szerintem 60-70e-ben megáll.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20385 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 14:22:04 »

Egy küszöbjavító 3-4 ezer,a sárvédőjavítóív 4-5 ezer/oldal,nekem a lakatos 5000 Ft-ért cserélte darabját(ez eddig kb.25-30e),fényezés elemenként 10-12e,úgyhogy szerintem 60-70e-ben megáll.

Így számolva, igen.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20386 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 14:34:32 »

Így számolva, igen.  Wink

Függ sok mindentől. A javítóívek minősége, a lakatos munkabére (amin nem szabad spórólni, inkább legyen egy 10-essel több, de nem kezdjen rohadni 1 év múlva megint...), ill. a festék és a fényező ára. Én is fölfelé kerekítenék. Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #20387 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 16:31:05 »

Így számolva, igen.  Wink
Nagy mértékben függ attól, hogy eladásra készíti elő az ember az autót, vagy megtartásra. Nyilván, Te megtartásos árat számoltál, ami még inkább több, mint kevesebb. A 60-70 az eladásos, olyan tartsd a kéményt, amíg átveszem a pénzt! nyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20388 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 16:58:27 »

Nagy mértékben függ attól, hogy eladásra készíti elő az ember az autót, vagy megtartásra. Nyilván, Te megtartásos árat számoltál, ami még inkább több, mint kevesebb. A 60-70 az eladásos, olyan tartsd a kéményt, amíg átveszem a pénzt! nyes
kb
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20389 Dátum: 2013.01.11 péntek, 16:02:05 »

megemelt autó, kotyogó vezető oldali kerék. kerékcsapágyas..... Jól gondolom? Nyáron volt cserélve falbav

Meg volt a csere. Ingyen skf ingyen munkadíj.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20390 Dátum: 2013.01.12 szombat, 19:35:44 »

Sziasztok meg tudnátok nekem mondani hogy mivel lehet a leghatékonyabban kitakarítani a mondeo kiegyenlítőtartályát?? Huh?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20391 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:20:28 »

Sziasztok meg tudnátok nekem mondani hogy mivel lehet a leghatékonyabban kitakarítani a mondeo kiegyenlítőtartályát?? Huh?

Én vízkőoldóval pucoltam ki, de kivettem a helyéről, és szépen ki is öblítettem utána.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20392 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:38:47 »

Én vízkőoldóval pucoltam ki, de kivettem a helyéről, és szépen ki is öblítettem utána.

Az is jó, de tényleg qrvára ki kell öblíteni, ill. nem árt egy pohármosó kefe (az a régi drótos fajta), azzal elég mélyre be lehet dolgozni.

Sokat kell rázni, öblögetni, kefélni (nah nem úgy, az hatástalan a vödörre  eplus2), idővel tiszta lesz. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20393 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 17:50:18 »

 nyes

Én a tiszítást suroló cuccal csináltam (olaj meg kosz pusztító kézmosó ) abba vannak durva szemcsék. De persze vizkőnél.... sósav az mindent visz ! jöhetnek nekem itt az ilyen olyan vizkő oldóval. ilyenkor ha csak müanyag van akkó mehet neki .. persze ha fém is akkor csak óvatosabban. Nem eszi meg egyből 0-ra a fémet de azé nem árt tudni.
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20394 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 17:51:57 »

 nyes


Én a tiszítást suroló cuccal csináltam (olaj meg kosz pusztító kézmosó ) abba vannak durva szemcsék. De persze vizkőnél.... sósav az mindent visz ! jöhetnek nekem itt az ilyen olyan vizkő oldóval. ilyenkor ha csak müanyag van akkó mehet neki .. persze ha fém is akkor csak óvatosabban. Nem eszi meg egyből 0-ra a fémet de azé nem árt tudni. Mondjuk én koszos cumót vettem ki belőle így vizkővel nem volt bajom. Egész jó átlásztó lett. bár a sárga fagyálló az lásztik úgyis jól.

 Cool
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20395 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:12:08 »

... bár a sárga fagyálló az lásztik úgyis jól.
Huh? ÖÖÖÖöööö, nem jól tudom, hogy pirosnak kéne lennie a fagyállónak? Vagy ez valami még jobb?
Naplózva
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20396 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 19:06:56 »


Üdv !


Nem tudom.
van a ződ  meg ilyen sárgás (okker) féle színű. legalábbis úgy néz ki hogy narancs sárga féle.
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20397 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 21:06:19 »

nyes


Én a tiszítást suroló cuccal csináltam (olaj meg kosz pusztító kézmosó ) abba vannak durva szemcsék. De persze vizkőnél.... sósav az mindent visz ! jöhetnek nekem itt az ilyen olyan vizkő oldóval. ilyenkor ha csak müanyag van akkó mehet neki .. persze ha fém is akkor csak óvatosabban. Nem eszi meg egyből 0-ra a fémet de azé nem árt tudni. Mondjuk én koszos cumót vettem ki belőle így vizkővel nem volt bajom. Egész jó átlásztó lett. bár a sárga fagyálló az lásztik úgyis jól.

 Cool

Ha van benne szintjelzőgomba az AWS-hez, akkor a sósav nem a legjobb ötlet... Smiley
Fagyállóból több szín is akad, a pirosat szokták mondani, de csak azért mert a márkás gyártók nagyrészt olyat készítenek. (ezért pl. a piros teszkó fagyálló hiába piros, egy rakás sz*r, de pl. anno még Prelix fagyállót is vettem ami színtelen volt... kilója került vagy 3e forintba...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20398 Dátum: 2013.01.16 szerda, 20:46:11 »

Sziasztok!

Bocsi mindenkitől hogy ezt most ide írom de most nincs időm megkeresni erre a megfelelő topikot!

Kellene nekem gyorsban egy gyári CD-tár vezérlős technika mert az enyémnek a kijelzője elkezdett sztrájkolni!
Akár jó lenne olyan CD-s rádió is amelyiknek a CD-része kukás mert csak a tárvezérlőről hallgatok MP3-at meg néha egy kis rádiót de természetesen hibátlan CD-s vagy MP3-as fejegység is szóba jöhet és szinte bármilyen gyors megoldás érdekel! A fizetés átutalással vagy mehet kápéban is ha esetleg össze tudjuk hozni a személyes átvételt! De a részemről akár csere is szóba jöhet MK2-es alkatrészekre Tomtom GPS-re vagy Olympus digitális fényképezőgépre esetleg Amilo laptopcuccokra mert az autóalkatrészek mellett ilyesmikkel is foglalkozom már ha éppen van rá egy kis időm! Ha valakinek van esetleg elfekvőben vagy eladóban ilyen technikája akkor nyugodtan keressen PM-ben vagy emilben! Előre is köszönöm!  wave
hello

van egy gyári hibátlan 5000rds eon-om, tekerőgombos cdtáras, kóddal, füzettel 3000ft, vagy van egy donornak való ugyan ilyen kopott tekerőgombbal, előlap nélkül 1000ft-ért Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #20399 Dátum: 2013.01.23 szerda, 10:26:14 »

Nekem távirányitó rész kellene tojáskulcshoz, honnan lehetne szerezni? A Ford boltban 33e ft a gyári.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.