Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:27:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745180 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #20450 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 14:02:54 »

Üdv az Uraknak!
Új Mondeo tulaj vagyok. "Styleair" régi zöld kombiját vettem meg. Tegnap bele került az LPG. Van ennek egy kis 3X3 centis kapcsolója, amit el kellene helyezni a műszerfalon. Mondtam a szerelőnek, hogy ne csináljon vele semmit majd én megoldom. Mielőtt feleslegesen lebontom a műszerfalat, inkább kérdezek. Kinéztem neki egy jó helyet. Pont a gyújtás kapcsoló előtt a tükör állító kapcsolótól balra van egy viszonylag sima rész. A kérdés az lenne, hogy van ott valami hátul vagy fúrhatom?
Csak annyit tennék hozzá, hogy olyan helyre tedd, ahol könnyen rálátsz és könnyedén eléred rajta az üzemmódváltó kapcsolót/gombot.
Nekem a kipörgésgátló/kitörésgátló kapcsolója melletti üres részre került a gázvisszajelző. A váltókar konkrétan kitakarja, így adott fokozatokban nem látom, csak ha nyújtogatom a nyakam, illetve az átkapcsoláshoz gumi kéz kell néha, tán 5. ben.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #20451 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 14:26:49 »

Csak annyit tennék hozzá, hogy olyan helyre tedd, ahol könnyen rálátsz és könnyedén eléred rajta az üzemmódváltó kapcsolót/gombot.
Nekem a kipörgésgátló/kitörésgátló kapcsolója melletti üres részre került a gázvisszajelző. A váltókar konkrétan kitakarja, így adott fokozatokban nem látom, csak ha nyújtogatom a nyakam, illetve az átkapcsoláshoz gumi kéz kell néha, tán 5. ben.
Üdv
Azért tervezem, hogy a gyújtáskapcsoló elé teszem, mert így tudom nyomni a gombot, miközben indítózok, ha egyből gázzal akarom indítani. A szintjelző különösebben nem érdekel. A napi számlálóból tudni fogom, hogy mennyi van még benne. Ma akartam csinálni, de derékig ér a hó a kertemben. Nem ideális idő a szereléshez. Sad
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20452 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:11:08 »

Na mi a furcsa a képen?




Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20453 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:24:09 »


Na mi a furcsa a képen?



Mk3 ülés Mk2-ben ?

Nao yoo...
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20454 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:28:36 »

Sajnálattal hallom.  szomoru1
És most mit hajt?
azt nem tudom. valami offot.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #20455 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:30:12 »

Na mi a furcsa a képen?
Szerintem az, hogy vizes flaska van az ülésen és nem sörösüveg.  Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20456 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:31:10 »

Na mi a furcsa a képen?
az eleje, gondolom nem volt túl melós.
a hátsó az okozott fejtörést?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20457 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:37:52 »

az eleje, gondolom nem volt túl melós.
a hátsó az okozott fejtörést?

Mindkettő melós volt.
Hátul széltében minden ok, a zár is jó helyen van, csak nem ugyanolyan arányban osztott a háttámla. Emiatt kb 50mm-rel odébb kellett tenni a középső rögzítést. Mivel ahhoz hogy hozzáférjek kívülről most nem volt sok esélyem, fixre hegesztettem. ezt leszámítva sétagalopp volt. Az ülőlap ami a szetthez volt nem bepattintós, hanem zsanéros volt, ennek kellett még két lukat fúrnom, egyenlőre lemezcsavarral, későbbiekben fog kapni rendes szegecsanyát.
A középső öv is más, emiatt a régit likvidálni kellett, és kicserélni az mk3 fix nem kicsatolható alsó rögzítőjére.

Az első szerencsére egyszerűbb volt, mert az simán bement a helyére, csak az övbekötés keskenyebb, de azon segített a sikítós fűrész, az övfeszítő alá nagyobb távtartó kellett, és egy stift is, elfordulás ellen. A csatik ugyanolyanok, csak a központi csatira nincs szükség.
A CDtár konzolját is át kellett alakítani, mert persze az sem illeszkedett.

Az eredmény látható, érdekes módon több lett a hely hátul, gondolom a kagylósított üléspárna miatt.

Az ajtókárpit szövetrészét kéne még valamivel mondjuk egyszínű feketére színezni, arra még nincs ötletem.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20458 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:39:20 »

Szerintem az, hogy vizes flaska van az ülésen és nem sörösüveg.  Wink

 eplus2 git
azért fogyott sör Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20459 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:10:28 »

...
Az első szerencsére egyszerűbb volt, mert az simán bement a helyére, csak az övbekötés keskenyebb, de azon segített a sikítós fűrész, az övfeszítő alá nagyobb távtartó kellett, és egy stift is, elfordulás ellen...
Hali!

Gratula!
Érdeklődnék, hogy az elsők tényleg simán bemennek a régiek helyére? Semmi probléma nincs a felfogatással? Csak mert mástól azt hallottam, hogy az alsó részt cserélni kell, nem kompatibilis a rögzítő rész.
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20460 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:14:43 »

Hali!

Gratula!
Érdeklődnék, hogy az elsők tényleg simán bemennek a régiek helyére? Semmi probléma nincs a felfogatással? Csak mert mástól azt hallottam, hogy az alsó részt cserélni kell, nem kompatibilis a rögzítő rész.
Köszi, Üdv, HegeGabi.

Ne higgy nekik. tökéletesen illeszkedik. Még a csatlakozók is (igaz nekem csak övfeszítő és emelőmotor) de stimmeltek.
Ahogy írtam, az öv alsó bekötését el kell flexelni kb a felére, és egy távtartó (3db 12es alátát) és egy stift(6os csavar önzárós anyával) kell még az övfeszítőnek.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20461 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:49:02 »

Na mi a furcsa a képen?

A vezető lábánál nincsen lerögzítve a szőnyeg!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20462 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:54:52 »

A vezető lábánál nincsen lerögzítve a szőnyeg!  Wink

amúgy tényleg, de még csak nem is bele való Cheesy a v6 levetett szőnyegeit kapta
Naplózva
Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #20463 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:31:32 »

Sziasztok.Tud valaki egy jó autó bontót Budapesten vagy a környékén?
Előre is köszönöm:)
Kezd gallyon lenni a mondeóm Sad
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20464 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:36:57 »

Sziasztok.Tud valaki egy jó autó bontót Budapesten vagy a környékén?
Előre is köszönöm:)
Kezd gallyon lenni a mondeóm Sad
Jobban jársz ha itt kérdezősködsz!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20465 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:39:32 »

Sziasztok.Tud valaki egy jó autó bontót Budapesten vagy a környékén?
Előre is köszönöm:)
Kezd gallyon lenni a mondeóm Sad
keresd "mk2" kollégát a bontós topikokban
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #20466 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:47:04 »

Sziasztok.Tud valaki egy jó autó bontót Budapesten vagy a környékén?
Előre is köszönöm:)
Kezd gallyon lenni a mondeóm Sad
Szerintem a keres-kínál rovat ér annyit, mint egy bontó. Bár ott egyből látod a cuccot, igaz, meg is fizeted ezt a "látványt"!
Naplózva
Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #20467 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:20:04 »

Köszi mimdenkinek worship
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #20468 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 22:01:26 »

Segítsetek!
Néha berángat a motor kb 2-3000 f/p körül,de úgy istenigazából az alapjárata is egyenetlen ilyenkor. Benzinen, gázon egyaránt. Hibakód nincs. Igen, valszeg gyújtás hiba.
Gyertyák jók. Próbaképpen kicseréltem a kábeleket arra, amit korábban vettem ki az autóból, kb 2-3 éve. Láss csodát, az autó nem rángat, életre kelt, sőt sokkal jobb lett mint volt. NA ez tartott kb 2 napig, ma megint berángatott. ROnda az hogy csak néha, azaz kontakthiba. DE a mai nap olyat csinált, hogy jöttem hazafele, hegyre fel, rángat, majd egyszercsak magához tért, autó meglódult, és ezzel egyidőben a központi zár elkezdett kapcsolgatni ill kattant egyet, tudom ez a klasszikus mondeo zár betegség. De annyira cakkra egyszerre történt, hogy szerintem van összefüggés. Korábban olvastam, hogy vki a zár kattogást feszültségeséssel hozta összefüggésbe, ha ez így van, akkor vajon hol kezdjek hibát keresni? (A trafó szintén 2-3 éves, a gyertyák, kb 1 évesek, az egyes hengeré pár hónapos mert elrepedt a szigetelése, a kábelek jelnleg az eredeti 16 évesek).
JA és még vmi, mostanság pocsojába menve megcsúszik a hosszbordás szíj, a szíjban kb 90e km van, de nem repedezett, szerelő szerint a feszítőt kellene cserélni,( a pénztárcám szerint meg nem.)  Mennyit bír egy szíj? ELképzelhető, hogy a generátor túl nagy terhelést vesz fel, pl az előző elektromos nyányé miatt, és ott csúszik meg a szíj? Az egész csuszamlás kb 1-2 másodperc, de érződik is a motor erején, hogy nem terhelik a segédgépek egy rövid ideig.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20469 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 22:22:19 »

Szerintem a keres-kínál rovat ér annyit, mint egy bontó. Bár ott egyből látod a cuccot, igaz, meg is fizeted ezt a "látványt"!

Többet. Itt legalább 80%-ban értenek is az adott autóhoz, alkatrészhez, plusz ismertebb kollega esetén nincs cumi. Smiley
(arról nem is beszélve, hogy az árak itt korrektebbek, mint egy mezei bontóban, ahol egy lámpatest 20e forint, egy sima óra meg 8 rongy, mert azt hiszik, hogy fedkomp Cheesy...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #20470 Dátum: 2013.02.15 péntek, 13:59:09 »

Segítsetek!
Néha berángat a motor kb 2-3000 f/p körül,de úgy istenigazából az alapjárata is egyenetlen ilyenkor. Benzinen, gázon egyaránt. Hibakód nincs. Igen, valszeg gyújtás hiba.
Valószínüleg elöregedtek a gyertyakábelek.
Szerintem cseréld le újra gyertyákkal eggyütt.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20471 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 16:59:34 »


Janny!
Vettem egy bontott sebesség jeladót ahogy javasoltad, kipróbáltam vele, de ugyan azt a hibát csinálja. Mármint pörgeti az alapjáratot, de csak ha lendületbe van az autó, álló helyzetben normális.
Most jön az érdekesség, ha lehúzom a jeladóról a kábelt a kilóméteróra nem működik, de tökéletes a motorfékem és az alapjárat is vissza esik 1000-re a kuplung benyomásával vagy üresben gurulás közben!
Mennyi az esélye, hogy a régi jeladó és a bontott ugyan olyan rossz, de tulajdonképpen a fő funkcióját, az óra működtetését mindkettő hibátlanul ellátja.
Ha arra gondolok, mi lehet még ami érzékeli a mozgást, csak a blokkolásgátlók, de a kontroll lámpa nem mutat hibát. Időközben elvittem hibakód olvasásra, de semmi!
Ott a márkaszervizben a nagy tudású szaki azt mondta, hogy az alapjárati motor a rossz. Én közöltem vele, hogy most cseréltem ki újra, meg a seb jeladót egy bontottra.
Azt mondta, hogy attól hogy új még lehet,hogy rossz, de arra a kérdésemre, hogy miért csak mozgás közben pörgeti az alapjáratot 1600-2000 közé azt mondta, hogy fogalma sincs!
Fasza kis márkaképviseleti szerelő!
Arra próbált rábeszélni, hogy kérjek egy időpontot, és mint mondta "időt meg pénzt nem sajnálva meglehet találni a baját, cserélgetni kell az alkatrészeket"!
 gun
A fent leírt kábellehúzással jól működő autó is bizonyítja, hogy az alapjárati motor jól működik!
Várom a szakértők hozzászólását!
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 17:08:37 írta barzol007 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20472 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 17:18:27 »

akkor ezek szerint nem ott van a baj. az előző szenzor is jó, valószínű, csak valahol a jeladó és az ecu között van gubanc. próbáld meg levenni az ecu csatlakozóját. wd40 neki és rakd vissza. próbáld meg úgy. ha marad a gond ugyan az, akkor el lehet indulni onnan visszafelé a csatlakozásokat átnézni. szerintem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20473 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 17:52:25 »

akkor ezek szerint nem ott van a baj. az előző szenzor is jó, valószínű, csak valahol a jeladó és az ecu között van gubanc. próbáld meg levenni az ecu csatlakozóját. wd40 neki és rakd vissza. próbáld meg úgy. ha marad a gond ugyan az, akkor el lehet indulni onnan visszafelé a csatlakozásokat átnézni. szerintem...
Köszi, holnap megpróbálom!
Én is gondoltam kontakt hibára, mert ez a hiba már öt éve kísért, előjön pár hétre aztán hosszú szünet. Most december eleje óta nem szűnik.
Már itt-ott átnéztem, de az ecu csatlakozót még békén hagytam.
 wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20474 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 17:56:18 »

Köszi, holnap megpróbálom!
Én is gondoltam kontakt hibára, mert ez a hiba már öt éve kísért, előjön pár hétre aztán hosszú szünet. Most december eleje óta nem szűnik.
Már itt-ott átnéztem, de az ecu csatlakozót még békén hagytam.
 wave
akkor lehet, csak nincs meghúzva rendesen...az volna a legjobb, ha csak annyi lenne a baja Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20475 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:03:10 »

No, lássuk. A VSS a váltóban adja a sebesség jelet, elküldi az ECU-nak, ami onnan továbbítja a műszerfalnak.

Van még a VRS, ami a lendkerék fogazatát figyeli. Ez adja a jelet az EDIS-nek, ami továbbítja ECU-nak hogy beavatkozhasson, valamint a műszerfalnak hogy lásd mennyire pörgeted a masinát, és ez szolgáltatja a gyújtást is.




Minthogy írod, hogy minden OK, megy szépen a műszerfal, meg alapvetően minden jó, így nem hinném hogy az EU lábai korrodáltak lennének - hisz akkor a műszerfaladon sem menne tökéletesen az információszolgáltatás (nem látnád mennyire lobog a hajad a szélben a tempótól). Persze ha hozzáférsz az EU-hoz, mindenképp fújkodd meg kontakt sprayvel a csatit.

Ám hogy mire gondolok, mi is lehet a hiba? Nos, elérkezett az az idő, amikor semmire nem gondolok (esetleg ECU hibára - ehhez viszont találni kellene valami környékbeli bontóst/márkatársat, aki ad egy, a tiéddel megegyező ECU-t fél órára, hogy kipróbáld vele a paripát).
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20476 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:30:54 »

No, lássuk. A VSS a váltóban adja a sebesség jelet, elküldi az ECU-nak, ami onnan továbbítja a műszerfalnak.

Van még a VRS, ami a lendkerék fogazatát figyeli. Ez adja a jelet az EDIS-nek, ami továbbítja ECU-nak hogy beavatkozhasson, valamint a műszerfalnak hogy lásd mennyire pörgeted a masinát, és ez szolgáltatja a gyújtást is.




Minthogy írod, hogy minden OK, megy szépen a műszerfal, meg alapvetően minden jó, így nem hinném hogy az EU lábai korrodáltak lennének - hisz akkor a műszerfaladon sem menne tökéletesen az információszolgáltatás (nem látnád mennyire lobog a hajad a szélben a tempótól). Persze ha hozzáférsz az EU-hoz, mindenképp fújkodd meg kontakt sprayvel a csatit.

Ám hogy mire gondolok, mi is lehet a hiba? Nos, elérkezett az az idő, amikor semmire nem gondolok (esetleg ECU hibára - ehhez viszont találni kellene valami környékbeli bontóst/márkatársat, aki ad egy, a tiéddel megegyező ECU-t fél órára, hogy kipróbáld vele a paripát).
Köszönöm a segítséget!
Már kezdtem látni az alagút végét, de a hozzászólásod elolvasása után beomlott a vége!
Remélem egyszerűbb lesz a megoldás és nem az ecu hibája okozza, mert ha igen akkor így marad amíg nálam szolgál a kicsike.
 hehe
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20477 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 20:23:41 »

Hali!

Egy ismerősnek van egy garnitúra eredeti Ford felnije 15"-os olcsón megszámítaná 12k az egészért gumival (a 4-ből 2 eléggé csúnya). Viszont olyan probléma van hogy a felni kupakot nem lehet leszedni mert kerék őr van rajta és kulcsa már nincs meg. Így nem is tudtam rajta ET számot nézni meg semmit de nyilván 4X108-as a felni és 15 colos ez tuti.
Azt szeretném megtudni hogy hogyan lehet eltávolítani a kupakot rongálás nélkül, esetleg közös kulcsa van az összes ilyen ford felninek?
Mellékelek képeket hogy melyik típusú felniről van szó, esetleg kép alapján megtudjátok mondani hogy jó-e a mondira vagy sem. Mert úgy tudom hogy ebből a típusból többféle ET számú és szélességű van.



Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20478 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:07:36 »

No, lássuk. A VSS a váltóban adja a sebesség jelet, elküldi az ECU-nak, ami onnan továbbítja a műszerfalnak.

már mér az ecu-n keresztül menne a vss jel a műszerfalhoz? ezt mire alapozod?
mert tis szerint nem így van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20479 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:11:52 »

Hali!

Egy ismerősnek van egy garnitúra eredeti Ford felnije 15"-os olcsón megszámítaná 12k az egészért gumival (a 4-ből 2 eléggé csúnya). Viszont olyan probléma van hogy a felni kupakot nem lehet leszedni mert kerék őr van rajta és kulcsa már nincs meg. Így nem is tudtam rajta ET számot nézni meg semmit de nyilván 4X108-as a felni és 15 colos ez tuti.
Azt szeretném megtudni hogy hogyan lehet eltávolítani a kupakot rongálás nélkül, esetleg közös kulcsa van az összes ilyen ford felninek?
Mellékelek képeket hogy melyik típusú felniről van szó, esetleg kép alapján megtudjátok mondani hogy jó-e a mondira vagy sem. Mert úgy tudom hogy ebből a típusból többféle ET számú és szélességű van.
nekem ilyen van.
a csavart ki tudod fúrni és a helyére rakhatsz másikat, miután átfuttattál a lyukon egy menetfúrót, hogy kitakarítsd a csavar maradékát. a kupak csavarjáról is rakhatnál fel képet...
az enyémen mondjuk imbusz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20480 Dátum: 2013.02.19 kedd, 00:02:22 »

nekem ilyen van.
a csavart ki tudod fúrni és a helyére rakhatsz másikat, miután átfuttattál a lyukon egy menetfúrót, hogy kitakarítsd a csavar maradékát. a kupak csavarjáról is rakhatnál fel képet...
az enyémen mondjuk imbusz...

Pl ha azt a megoldást választom hogy kifúrom akkor maga a kupak még bepattan a helyére vagy maga a zár tartja a kupakot a helyén? Mert ha csak simán lyukason marad engem az sem zavarna.

Sajna arról nem készítettem képet és le is merült a telefon a 3 kép után.  falbav

És az igaz hogy ebből a felniből több ET számos is létezhet?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20481 Dátum: 2013.02.19 kedd, 00:07:27 »

nekem ilyen van.
a csavart ki tudod fúrni és a helyére rakhatsz másikat, miután átfuttattál a lyukon egy menetfúrót, hogy kitakarítsd a csavar maradékát. a kupak csavarjáról is rakhatnál fel képet...
az enyémen mondjuk imbusz...

Most találtam a neten ilyen a zár rajta:

http://app.nventree.co.uk/Media/Resize/Custom/0a513433bc654df6b661044ba18a5568.jpg?maxWidth=700
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20482 Dátum: 2013.02.19 kedd, 02:07:02 »

Pl ha azt a megoldást választom hogy kifúrom akkor maga a kupak még bepattan a helyére vagy maga a zár tartja a kupakot a helyén? Mert ha csak simán lyukason marad engem az sem zavarna.

Sajna arról nem készítettem képet és le is merült a telefon a 3 kép után.  falbav

És az igaz hogy ebből a felniből több ET számos is létezhet?
ez nem zár. nálam legalább is nem az. szerintem az általad megnézetten sem, mert az egyik képen látszik a csavar másik fele. elvileg átmenő csavar. nálam legalább is az.ez az egy csavar tartja a helyén a kupakot. de szerintem ki lehet azt tekerni csavarnyúzóval...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20483 Dátum: 2013.02.19 kedd, 11:15:41 »

ez nem zár. nálam legalább is nem az. szerintem az általad megnézetten sem, mert az egyik képen látszik a csavar másik fele. elvileg átmenő csavar. nálam legalább is az.ez az egy csavar tartja a helyén a kupakot. de szerintem ki lehet azt tekerni csavarnyúzóval...

Elég sötét volt már mikor mentem érte, majd ma megint elnézek és jobban szemügyre veszem. Ha meg nem olyan egyszerű a lecsavarozása akkor meg elkérek egyet és elviszem egy gumishoz hogy milyen lehetőségek vannak még. Mert az az igazság hogy mikor kaptam a telefont hogy van egy garnitúra felni nyári gumival 12k-ért álmomba sem gondoltam volna hogy mikor oda megyek hogy gyári Ford könnyűfémekkel találom szembe magam. Köszi az eddigi segítséget!  worship
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20484 Dátum: 2013.02.19 kedd, 11:19:00 »

ez nem zár. nálam legalább is nem az. szerintem az általad megnézetten sem, mert az egyik képen látszik a csavar másik fele. elvileg átmenő csavar. nálam legalább is az.ez az egy csavar tartja a helyén a kupakot. de szerintem ki lehet azt tekerni csavarnyúzóval...
de zár ...  Wink
ugye drof-nak meg nekem ugyanolyan felnink van kinézetre, a különbség viszont az, hogy nála az agyat eltakaró kupak pattintós műanyag, nálam pedig csavarrögzítéses fém fedél
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #20485 Dátum: 2013.02.19 kedd, 12:41:11 »

de zár ...  Wink
ugye drof-nak meg nekem ugyanolyan felnink van kinézetre, a különbség viszont az, hogy nála az agyat eltakaró kupak pattintós műanyag, nálam pedig csavarrögzítéses fém fedél

Volt.

Nekem már nincs olyan. wave
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20486 Dátum: 2013.02.19 kedd, 12:53:16 »

de zár ...  Wink
ugye drof-nak meg nekem ugyanolyan felnink van kinézetre, a különbség viszont az, hogy nála az agyat eltakaró kupak pattintós műanyag, nálam pedig csavarrögzítéses fém fedél

Akkor már csak a fúrás marad?  szomoru1 Még nem tudtam elmenni érte, mert nincs most otthon az öreg, de már nagyon furdal a kíváncsiság.

Amúgy mi a legkisebb ET-szám ami még faszásan felfér a Mondira és nem lesz tőle túl széles a nyomtáv (magyarul ne érjen bele a kasztniba)?  Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20487 Dátum: 2013.02.19 kedd, 13:40:31 »

Akkor már csak a fúrás marad?  szomoru1 Még nem tudtam elmenni érte, mert nincs most otthon az öreg, de már nagyon furdal a kíváncsiság.

Amúgy mi a legkisebb ET-szám ami még ***ásan felfér a Mondira és nem lesz tőle túl széles a nyomtáv (magyarul ne érjen bele a kasztniba)?  Smiley
megnézhetjük, hogy az én kulcsom jó-e hozzá, bár ezért nem hiszem, hogy feljössz pestre Cheesy
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20488 Dátum: 2013.02.19 kedd, 13:47:14 »

megnézhetjük, hogy az én kulcsom jó-e hozzá, bár ezért nem hiszem, hogy feljössz pestre Cheesy

Az a baj hogy az csak egyszeri megoldás lenne, elég egy defekt valahol a puszta közepén és nem tudom levenni a kerekeket (mert azért csak esztétikusabb a kupakokkal). Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20489 Dátum: 2013.02.19 kedd, 14:03:01 »

Az a baj hogy az csak egyszeri megoldás lenne, elég egy defekt valahol a puszta közepén és nem tudom levenni a kerekeket (mert azért csak esztétikusabb a kupakokkal). Cheesy
az enyém mint alapján készült már, mert a gyári eltört  Wink
Naplózva
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20490 Dátum: 2013.02.19 kedd, 15:38:11 »

akkor ezek szerint nem ott van a baj. az előző szenzor is jó, valószínű, csak valahol a jeladó és az ecu között van gubanc. próbáld meg levenni az ecu csatlakozóját. wd40 neki és rakd vissza. próbáld meg úgy. ha marad a gond ugyan az, akkor el lehet indulni onnan visszafelé a csatlakozásokat átnézni. szerintem...
Pontosan hol találom az ecu-t?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20491 Dátum: 2013.02.19 kedd, 16:45:18 »

már mér az ecu-n keresztül menne a vss jel a műszerfalhoz? ezt mire alapozod?
mert tis szerint nem így van.

Erről rajzom nincs, ezt csak hallomásból ismert dolgokra alapoztam. Viszont tis az okosabb, ezért én kérek elnézést a téves információért! worship
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20492 Dátum: 2013.02.19 kedd, 17:06:59 »

Pontosan hol találom az ecu-t?
ha szemben állsz a kocsival, a bal odalon a szervó kiegyenlítő tartály mögött.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20493 Dátum: 2013.02.19 kedd, 17:57:13 »

ha szemben állsz a kocsival, a bal odalon a szervó kiegyenlítő tartály mögött.
Köszi!
Szerintem megtaláltam,a jobb toronycsapágy mögött van jól belemezelve és szögecselve és sok kábel megy bele.Még nem tudom hogy férek hozzá.
 Nekem a szervó tartály a jobb fényszóró mögött van az ablakmosó tartály és a hűtőfolyadék tartály  mellett.
 wave
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20494 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:58:25 »

Na megvettem a felniket. Végül azt a kis izét egy kisméretű fogóval kitudtuk csavarni.  nyes Vagy rendszeresítek egy olyan fogót az autóba vagy majd simán csak egy csillagfejű csavart teszek a helyébe. Voltam gumisnál is megnézte őket, felpróbáltuk és nagyon patent. Megnézte a centírózógépen is és ott sem volt rendellenesség, jó helyen voltak a centírsúlyok is. A gumi 1-2 szezont még lefut.

Majd alufelni csavarokat kell szereznem hozzá, a gumis mondta hogy az egy kicsit borsos ha újakat veszek, majd hátha lesz valakinek itt a fórumon addigra ócsóért. Olvastam már itt ilyet hogy jó rá a Wartburg alufelni csavar is a Fordokra csak ugye olcsóbb, ez hogy is van?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20495 Dátum: 2013.02.19 kedd, 20:07:20 »

Na megvettem a felniket. Végül azt a kis izét egy kisméretű fogóval kitudtuk csavarni.  nyes Vagy rendszeresítek egy olyan fogót az autóba vagy majd simán csak egy csillagfejű csavart teszek a helyébe. Voltam gumisnál is megnézte őket, felpróbáltuk és nagyon patent. Megnézte a centírózógépen is és ott sem volt rendellenesség, jó helyen voltak a centírsúlyok is. A gumi 1-2 szezont még lefut.

Majd alufelni csavarokat kell szereznem hozzá, a gumis mondta hogy az egy kicsit borsos ha újakat veszek, majd hátha lesz valakinek itt a fórumon addigra ócsóért. Olvastam már itt ilyet hogy jó rá a Wartburg alufelni csavar is a Fordokra csak ugye olcsóbb, ez hogy is van?
A lemez felnimhez 100 ft volt a Wartburg kerékanya a legolcsóbb Ford meg 350 volt akkor.szorozd be gyorsan 16-al. Nem mindegy!Gratulálok a felnikhez jó vétel volt!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20496 Dátum: 2013.02.19 kedd, 20:14:27 »

A lemez felnimhez 100 ft volt a Wartburg kerékanya a legolcsóbb Ford meg 350 volt akkor.szorozd be gyorsan 16-al. Nem mindegy!Gratulálok a felnikhez jó vétel volt!

Az acélfelninél tényleg így van, csak kíváncsi vagyok hogy a könnyűfémnél is ez a helyzet.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20497 Dátum: 2013.02.19 kedd, 20:16:02 »

Na megvettem a felniket. Végül azt a kis izét egy kisméretű fogóval kitudtuk csavarni.  nyes Vagy rendszeresítek egy olyan fogót az autóba vagy majd simán csak egy csillagfejű csavart teszek a helyébe. Voltam gumisnál is megnézte őket, felpróbáltuk és nagyon patent. Megnézte a centírózógépen is és ott sem volt rendellenesség, jó helyen voltak a centírsúlyok is. A gumi 1-2 szezont még lefut.

Majd alufelni csavarokat kell szereznem hozzá, a gumis mondta hogy az egy kicsit borsos ha újakat veszek, majd hátha lesz valakinek itt a fórumon addigra ócsóért. Olvastam már itt ilyet hogy jó rá a Wartburg alufelni csavar is a Fordokra csak ugye olcsóbb, ez hogy is van?

Warnyú volt aluval is szerelve? wow1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20498 Dátum: 2013.02.19 kedd, 20:18:43 »

Warnyú volt aluval is szerelve? wow1

Tudtommal ez a gyári felni a Wartburgon: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/1988_Wartburg_353_%28993_cc%29.jpg/800px-1988_Wartburg_353_%28993_cc%29.jpg
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20499 Dátum: 2013.02.19 kedd, 20:20:24 »


Nem semmi, nem tudtam  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.