Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:46:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 421 422 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745867 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20700 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 17:24:10 »

eddig, akikről tudok, hogy motort cseréltek és vele az ecu-t is, azoknál elég volt a chipet cserélni. ebben van mk1 és 2 is.

Akkor ezekszerint az immo vezérlője benne kell, hogy legyen a motorvezérlő házában. Okés, ha így van, akkor sima ügy.

Még annyi, hogy a csippet milyen módon lehet kiszedni, hogyan van rögzítve a kulcsházban?
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.21 csütörtök, 17:26:31 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20701 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 18:00:26 »

Akkor ezekszerint az immo vezérlője benne kell, hogy legyen a motorvezérlő házában. Okés, ha így van, akkor sima ügy.

Még annyi, hogy a csippet milyen módon lehet kiszedni, hogyan van rögzítve a kulcsházban?
elvileg igen. bár az immónak le kellene tiltani az önindítót, meg a gyújtást is...ezért írtam, hogy elvileg...

a sima kulcsot próbáltam szétszedni, de feladtam, mert arra jutottam, hogy roncsolás nélkül nem fog menni. a gombos(távcsocsós) kulcsból szétszerelés után ki lehet venni simán.
biztosan meg van a módszer a sima kulcsból is, csak én aztat nem tudom.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #20702 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 18:34:25 »

Még annyi, hogy a csippet milyen módon lehet kiszedni, hogyan van rögzítve a kulcsházban?

Hát így.



Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20703 Dátum: 2013.03.22 péntek, 00:10:56 »

Hát így.



 eljen
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20704 Dátum: 2013.03.22 péntek, 10:46:41 »

Tudnátok írni méreteket az alábbi kép betűihez? Szeretném beépíteni a lámpamosót, de ugye fogalmam sincsen hol van gyárilag. Remélem a kép alapján be tudjátok nekem méretezni. :-) Köszönöm!

http://kepfeltoltes.hu/view/130321/Mondeo_lampamoso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Én inkább más méretezést javasolnék, biztosabb és egyszerűbb - szerintem.
C és D megmarad, A és B elfelejt, helyett inkább a két furat egymástól való távolságát méresd le, amit megfelezve a lökös/embléma közepétől tudsz lemérni.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20705 Dátum: 2013.03.22 péntek, 10:57:34 »

Én inkább más méretezést javasolnék, biztosabb és egyszerűbb - szerintem.
C és D megmarad, A és B elfelejt, helyett inkább a két furat egymástól való távolságát méresd le, amit megfelezve a lökös/embléma közepétől tudsz lemérni.


Lehet egyszerűbb, nekem hirtelen ezt adta ki... :-) Módosítom a képet... Köszi az ötletet.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20706 Dátum: 2013.03.22 péntek, 12:15:20 »



Lehet egyszerűbb, nekem hirtelen ezt adta ki... :-) Módosítom a képet... Köszi az ötletet.

mk2 nél nincs feljelölve a másik oldalon?
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20707 Dátum: 2013.03.22 péntek, 12:25:24 »

mk2 nél nincs feljelölve a másik oldalon?


Hogy érted hogy nincsen feljelölve a másik oldalon? Elég szerintem ennyi, ahogy HegeGabi is írta, a hűtőrács logó közepétől ki tudom mérni a távolságokat, a többi meg úgyis szimmetrikus. Nem? A #20783 hozzászólásomban van a kép módosítva, annak a válaszában a régi van még.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.22 péntek, 12:26:59 írta szabi_zoli82 » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20708 Dátum: 2013.03.22 péntek, 12:35:02 »



Hogy érted hogy nincsen feljelölve a másik oldalon? Elég szerintem ennyi, ahogy HegeGabi is írta, a hűtőrács logó közepétől ki tudom mérni a távolságokat, a többi meg úgyis szimmetrikus. Nem? A #20783 hozzászólásomban van a kép módosítva, annak a válaszában a régi van még.

én úgy értem, hogy pl az mk3-nál ha benézel a lökös mögé, akkor ott van a fényszórómosó kupakjának a helye felkarcolva(vagy öntve) így nem kell méregetni, hasonlítgatni, csak leveszed a lököst és fúrsz.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20709 Dátum: 2013.03.22 péntek, 12:48:54 »

én úgy értem, hogy pl az mk3-nál ha benézel a lökös mögé, akkor ott van a fényszórómosó kupakjának a helye felkarcolva(vagy öntve) így nem kell méregetni, hasonlítgatni, csak leveszed a lököst és fúrsz.


Így már értem...Majd belesek mögé. Azért a beépítést megpróbálnám a lökös leszedése nélkül végrehajtani. Azt tudod egyébként hogy mekkora nyomással dolgozik a lámpamosó szivattyúja? Mert amit vettem szettet, ahhoz a tartály van meg, a kettő mosófej és az Y osztója. Persze a csőcsonkok megvannak. Azért lényeges ez, hogy milyen csövet szerezzek be hozzá.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20710 Dátum: 2013.03.22 péntek, 15:55:19 »



Így már értem...Majd belesek mögé. Azért a beépítést megpróbálnám a lökös leszedése nélkül végrehajtani. Azt tudod egyébként hogy mekkora nyomással dolgozik a lámpamosó szivattyúja? Mert amit vettem szettet, ahhoz a tartály van meg, a kettő mosófej és az Y osztója. Persze a csőcsonkok megvannak. Azért lényeges ez, hogy milyen csövet szerezzek be hozzá.

Elég nagy nyomáson. A gyári legalább 2 cm vastag (a fala is legalább 2-3mm), amíg elér a nyomáselosztóhoz. (olyan 40cm mindössze a szivattyútól.. sőt kevesebb) Legalábbis így emlékszem... Smiley (ez egy MK2-esé volt)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20711 Dátum: 2013.03.22 péntek, 19:10:52 »

Elég nagy nyomáson. A gyári legalább 2 cm vastag (a fala is legalább 2-3mm), amíg elér a nyomáselosztóhoz. (olyan 40cm mindössze a szivattyútól.. sőt kevesebb) Legalábbis így emlékszem... Smiley (ez egy MK2-esé volt)


Hát ez remek, remélem azért nem oly nagy a nyomás hogy értelmes pénzért ne találjak hozzá csövet. :-) A képen látott csőcsonkokból rájöttem arra hogy nem csak "pisil", csak biztos ami biztos alapon rákérdeztem...
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20712 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 15:44:20 »

Eljött a tavasz, és valahogy megint előjött az előző tavasszal is zavaró problémám. Akkor nem tudtatok rá válaszolni, most felteszem újra, hátha.

Hogy tudom manuálisan bezárni a csomagtérajtót?
A be. és a 2 hátsó ajtót bezárom a belső kilincs benyomásával ugye. A je. ajtót kívülről kulccsal. Viszont mivel a zárhelyzet érzékelő (vagy mi az a piros kis műanyag pöcök) nem nyomódik meg, a kp. zár nem húz be. Az 5 ajtóból 4 így zárva van, de a csomagtér ajtó gombnyomásra ugyanúgy nyílik. Hogy lehet ezt bezárni? (Rosszarcú indiánok közt, csillaggarázsban parkol az autó, nem kockáztatnék, be kell zárni. Bár kezdem azt látni, hogy idióta volt a Ford, és nem gondolt erre - bár akkor minek tette zárhatóvá a 4 ajtót, ha az 5.et nem teszi zárhatóvá...)
Ma kb. 20 percet szenvedtem, hogy a kp. zár bezárjon. Amennyire be tudtam lesni a belső kilincs takaró alá, ha bezárom a belső kilincset, nem éri el a piros kis pöcköt. Ha erőltetve benyomom, eléri és egyből zár. Végül kulccsal annyit kellett tennem, hogy a kulccsal rövid ideig nyitok majd azonnal áttekerem zárási állapotba a kulcsot, és akkor egymás után nyit-zár a rendszer, és zárva marad. De ezt így nem játszhatom naponta, amíg nem jön meg a jóidő, így le kellene zárni a csomiajtót valahogy. Gondolkodtam azon, hoyg a biztosítékát kéne kiszedni, de akkor mindig kivesz-berak - ez nem megoldható, meg hosszadalmas is.

Tehát: hogy lehet bezárni az 5. ajtót? Vagy ha nem lehet, akkor miért scak a 4 ajtóra rakott zárat az a szerencsétlen tervező?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #20713 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 15:59:09 »

Eljött a tavasz, és valahogy megint előjött az előző tavasszal is zavaró problémám. Akkor nem tudtatok rá válaszolni, most felteszem újra, hátha.

Hogy tudom manuálisan bezárni a csomagtérajtót?
A be. és a 2 hátsó ajtót bezárom a belső kilincs benyomásával ugye. A je. ajtót kívülről kulccsal. Viszont mivel a zárhelyzet érzékelő (vagy mi az a piros kis műanyag pöcök) nem nyomódik meg, a kp. zár nem húz be. Az 5 ajtóból 4 így zárva van, de a csomagtér ajtó gombnyomásra ugyanúgy nyílik. Hogy lehet ezt bezárni? (Rosszarcú indiánok közt, csillaggarázsban parkol az autó, nem kockáztatnék, be kell zárni. Bár kezdem azt látni, hogy idióta volt a Ford, és nem gondolt erre - bár akkor minek tette zárhatóvá a 4 ajtót, ha az 5.et nem teszi zárhatóvá...)
Ma kb. 20 percet szenvedtem, hogy a kp. zár bezárjon. Amennyire be tudtam lesni a belső kilincs takaró alá, ha bezárom a belső kilincset, nem éri el a piros kis pöcköt. Ha erőltetve benyomom, eléri és egyből zár. Végül kulccsal annyit kellett tennem, hogy a kulccsal rövid ideig nyitok majd azonnal áttekerem zárási állapotba a kulcsot, és akkor egymás után nyit-zár a rendszer, és zárva marad. De ezt így nem játszhatom naponta, amíg nem jön meg a jóidő, így le kellene zárni a csomiajtót valahogy. Gondolkodtam azon, hoyg a biztosítékát kéne kiszedni, de akkor mindig kivesz-berak - ez nem megoldható, meg hosszadalmas is.

Tehát: hogy lehet bezárni az 5. ajtót? Vagy ha nem lehet, akkor miért scak a 4 ajtóra rakott zárat az a szerencsétlen tervező?

Pedig ha a központid nem zár be akkor nem veszi el a villanyt a csomiajtótól ezért tudod nyitni. vagy kiveszed a bizttosítékát vagy lehúzod a csomiajtó zárjáról a stekkert és akkor csak kulccsal tudod nyitni manuálisan.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20714 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 16:28:09 »

Megvan az st szettem taps taps taps wow1
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20715 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 16:46:06 »

Pedig ha a központid nem zár be akkor nem veszi el a villanyt a csomiajtótól ezért tudod nyitni. vagy kiveszed a bizttosítékát vagy lehúzod a csomiajtó zárjáról a stekkert és akkor csak kulccsal tudod nyitni manuálisan.

magyarul sehoyg nem tudom bezárni? Hát, az Escortomban anno intelligensebb volt a rendszer.. jól van, ez Mondeo Wink
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20716 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:43:03 »

Megvan az st szettem taps taps taps wow1

Grat hozzá eljen már csak lekell fényezni  vigyor3 aztán mehet fel.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #20717 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:21:09 »

magyarul sehoyg nem tudom bezárni? Hát, az Escortomban anno intelligensebb volt a rendszer.. jól van, ez Mondeo Wink

hidd el ki van ez találva csak nem érted a működését.

ha elveszed a villanyt a zártól akkor mindig zárva van. csak akkor kulccsal manuálisan tudod nyitni. de amint elengeded a kulcsot azonnal zárva van.


2 választásod van:

1 rendbe rakatod a központi zár rendszert (bezárt ajtóknál tiltsa a hátsó nyomógombot.)

2 lehúzod a csatlakozót  a csomiatóról a csatit ( ilyenkor mindig zárva van. csak a kulcsod elfordításával tudod kinyitni de ha kiveszed a kulcsod ismét zárva van.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 18:39:53 írta Tomo7 » Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20718 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:43:08 »

magyarul sehoyg nem tudom bezárni? Hát, az Escortomban anno intelligensebb volt a rendszer.. jól van, ez Mondeo Wink

Nézd meg a mostani autók többségét, még csak zárgomba sincs az ajtókon Cheesy Ha nincs nafta, akkor max a bejárati ajtót tudod nyitni-zárni.. A Mondeot komolyabb autónak tervezték, így nem szaroztak ilyenekkel, hogy még oda is külön zár. Úgyis alapfelszereltség a központi, akkor meg levan a gond, ha meg elromlik, akkor mivel nagy, szép és drága autó, ezért a tulaj majd úgyis elviszi szervízbe, ahol cserélik egyben az egész hátsó zárszerkezetet, és a probléma egy kellemes összeg ellenében letudva.
Szerintem kövesd a példájukat: vegyél egy komplett bontott hátsó zárszerkezetet, és cseréld ki. Nem tudom pontosan milyen árban mehetnek az ilyenek, de néhány ezresből megúszhatod. Oszt jónapot  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20719 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:31:13 »

magyarul sehoyg nem tudom bezárni? Hát, az Escortomban anno intelligensebb volt a rendszer.. jól van, ez Mondeo Wink
Janikám szídod a tervezőt, azért,  mert rossz zárral nem működik rendeltetésszerűen az autód. Na ne már.
Inkább szídjad a Francia gyártót,  aki az elektromos nyitómodult gyártotta. Vegyél bontottat, helyszínen kipróbálva kb 3000 HUF.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20720 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:59:07 »

Janikám szídod a tervezőt, azért,  mert rossz zárral nem működik rendeltetésszerűen az autód. Na ne már.
Inkább szídjad a Francia gyártót,  aki az elektromos nyitómodult gyártotta. Vegyél bontottat, helyszínen kipróbálva kb 3000 HUF.  wave

annyit már nem szeretnék rákölteni. El szeretném adni, nem felújítani! Minek öntsem bele a lóvét, ha nem akarom megtartani?

Nézd meg a mostani autók többségét, még csak zárgomba sincs az ajtókon Cheesy Ha nincs nafta, akkor max a bejárati ajtót tudod nyitni-zárni.. A Mondeot komolyabb autónak tervezték, így nem szaroztak ilyenekkel, hogy még oda is külön zár. Úgyis alapfelszereltség a központi, akkor meg levan a gond, ha meg elromlik, akkor mivel nagy, szép és drága autó, ezért a tulaj majd úgyis elviszi szervízbe, ahol cserélik egyben az egész hátsó zárszerkezetet, és a probléma egy kellemes összeg ellenében letudva.
Szerintem kövesd a példájukat: vegyél egy komplett bontott hátsó zárszerkezetet, és cseréld ki. Nem tudom pontosan milyen árban mehetnek az ilyenek, de néhány ezresből megúszhatod. Oszt jónapot  vigyor3

Hát nem ezt mondtam? idézem: "jól van, ez Mondeo Wink "

Amúgy hátsó zárszerkezetet nem kell venni. Elől van valami elcsúszva, hisz kulcs elfordítására csak azt az egy ajtót zárja, a kp. zárat nem vezérli. De ez tavaly is így volt, kb. 1 hónapig, utána észhez tért. Remélem most is így lesz.

Szép és drága autó? 230-ért vettem! vigyor3
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20721 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:33:17 »

annyit már nem szeretnék rákölteni. El szeretném adni, nem felújítani! Minek öntsem bele a lóvét, ha nem akarom megtartani?

Hát nem ezt mondtam? idézem: "jól van, ez Mondeo Wink "

Amúgy hátsó zárszerkezetet nem kell venni. Elől van valami elcsúszva, hisz kulcs elfordítására csak azt az egy ajtót zárja, a kp. zárat nem vezérli. De ez tavaly is így volt, kb. 1 hónapig, utána észhez tért. Remélem most is így lesz.

Szép és drága autó? 230-ért vettem! vigyor3
230 ért vetted,  és azt hitted nem kell majd költni rá.  laugh
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20722 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:38:19 »

230 ért vetted,  és azt hitted nem kell majd költni rá.  laugh

nem, dehogy. ráköltöttem 300-at eddig. ennyi elég volt, nem költök rá többet, mert akármennyit rákölthetek, akkor sem lesz belőle egy 1000-es Swift, sem egy 1,2-es Fabia. Ezek tudnák most a céljaimat jól szolgálni, mert ezek kicsit, keveset esznek, városban praktikusak, meg úgyis egyedül utazok rövid távot. Mondeo nem ez a kategória. Addig, amíg kb. havi 4-500km-t megyek vele, és havi 40-50-be kerül nekem, nem kell. Inkább veszek egy Swiftet. Csak addig kell kihúznom, amíg meg nem veszi valaki.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20723 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:50:51 »

nem, dehogy. ráköltöttem 300-at eddig. ennyi elég volt, nem költök rá többet, mert akármennyit rákölthetek, akkor sem lesz belőle egy 1000-es Swift, sem egy 1,2-es Fabia. Ezek tudnák most a céljaimat jól szolgálni, mert ezek kicsit, keveset esznek, városban praktikusak, meg úgyis egyedül utazok rövid távot. Mondeo nem ez a kategória. Addig, amíg kb. havi 4-500km-t megyek vele, és havi 40-50-be kerül nekem, nem kell. Inkább veszek egy Swiftet. Csak addig kell kihúznom, amíg meg nem veszi valaki.
Most lebuktál Jani! 230-ért vetted  300-ért árulod.Te nepper vagy vazze! nyes nyes nyes nyes
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20724 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 23:35:40 »

nem, dehogy. ráköltöttem 300-at eddig. ennyi elég volt, nem költök rá többet, mert akármennyit rákölthetek, akkor sem lesz belőle egy 1000-es Swift, sem egy 1,2-es Fabia. Ezek tudnák most a céljaimat jól szolgálni, mert ezek kicsit, keveset esznek, városban praktikusak, meg úgyis egyedül utazok rövid távot. Mondeo nem ez a kategória. Addig, amíg kb. havi 4-500km-t megyek vele, és havi 40-50-be kerül nekem, nem kell. Inkább veszek egy Swiftet. Csak addig kell kihúznom, amíg meg nem veszi valaki.

Azért vigyázz az 1, meg 1.2 literes motorokkal, nem 1 ismerős képtelen eljárni velük 8-9 lityó alatt. (no nyomaték, no lóerő -> taposni kell, akkor meg iszik)
A legjobb számodra szerintem egy VW dízel lenne. Egy régi. Keveset esznek, jó motorjuk van. Mondjuk nem olcsók sajnos azok sem. Sad
Vagy MK1-es Fóka TDCi?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20725 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 08:11:12 »

Azért vigyázz az 1, meg 1.2 literes motorokkal, nem 1 ismerős képtelen eljárni velük 8-9 lityó alatt. (no nyomaték, no lóerő -> taposni kell, akkor meg iszik)
A legjobb számodra szerintem egy VW dízel lenne. Egy régi. Keveset esznek, jó motorjuk van. Mondjuk nem olcsók sajnos azok sem. Sad
Vagy MK1-es Fóka TDCi?

Úgy számolgattam, hogy kb. 500-at tudok majd összeszedni az újra, ha sikerül 250 körül eladnom a Mondeot. 500-ból olyan VW dízelt, amire nem kell rákölteni a  gatyámat, és 12 évnél nem öregebb, kapok? vigyor3
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20726 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 08:48:50 »

Úgy számolgattam, hogy kb. 500-at tudok majd összeszedni az újra, ha sikerül 250 körül eladnom a Mondeot. 500-ból olyan VW dízelt, amire nem kell rákölteni a  gatyámat, és 12 évnél nem öregebb, kapok? vigyor3
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_rabbit-6716848 Jut is marad is! még pénzed is marad ezzel kimész a világból!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20727 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 08:49:19 »

Úgy számolgattam, hogy kb. 500-at tudok majd összeszedni az újra, ha sikerül 250 körül eladnom a Mondeot. 500-ból olyan VW dízelt, amire nem kell rákölteni a  gatyámat, és 12 évnél nem öregebb, kapok? vigyor3

Figy, 500-ért viheted a mostani Mondeomat, '99-es 1.8 TD Turnier Wink 6,5-ből bárhol eljársz vele, most volt vezérműszíjcserén, meg egy-két apróság. Csak a kerékíveket kell már lassan cserélni Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20728 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:02:33 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_rabbit-6716848 Jut is marad is! még pénzed is marad ezzel kimész a világból!

Hát ezt éppen nem ajánlanám, de a 3-as Golfok nagyon jók, akartam is javasolni. Sőt, egy 2-es Golf meg maga a királyság ! Smiley
(csak abból tényleg nehéz találni jót)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20729 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:08:46 »

Hát ezt éppen nem ajánlanám, de a 3-as Golfok nagyon jók, akartam is javasolni. Sőt, egy 2-es Golf meg maga a királyság ! Smiley
(csak abból tényleg nehéz találni jót)
és miért nem fiestát ajánlunk?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20730 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:46:11 »

és miért nem fiestát ajánlunk?

Mert eszembe sem jutott... Grin Pedig jó kis autók azok is. Smiley

Janny : Vegyél Fiestát ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20731 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:51:37 »

Mert eszembe sem jutott... Grin Pedig jó kis autók azok is. Smiley

Janny : Vegyél Fiestát ! Wink
nem tudom, mekkora az ember, de 180cm felett elég kényelmetlen a fityesz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20732 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 17:46:24 »

nem tudom, mekkora az ember, de 180cm felett elég kényelmetlen a fityesz...
220 felett  nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20733 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 22:39:43 »

és miért nem fiestát ajánlunk?

Mert az is ford hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #20734 Dátum: 2013.03.26 kedd, 16:31:36 »

Üdv!

Szeretném megtudni, 1.8TD mennyi idő alatt éri el az üzemi hőfokot, és olyankor hol illik állnia a mutatónak? Hallottam soknál sokabb rémhírt ezügyben.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20735 Dátum: 2013.03.26 kedd, 17:29:21 »

Na végre elkészült az autóm. Ki lett cserélve a törött féltengely. Viszont máris felmerült egy probléma. 70km/h fölött úgy ráz az autóm mint egy ezeréves dízel, remeg a műszerfal, a hátsó ülés sor, a kormány és egyszóval az egész kasztni. Nem megy olyan gördülékenyen mint eddig. alacsony sebesség tartományban, városi használatban nem érzékelhető de 90-100 körül már veszélyesen remeg.

Összefüggésbe hozható a frissen kicserélt féltengellyel?
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #20736 Dátum: 2013.03.26 kedd, 18:31:12 »

Na végre elkészült az autóm. Ki lett cserélve a törött féltengely. Viszont máris felmerült egy probléma. 70km/h fölött úgy ráz az autóm mint egy ezeréves dízel, remeg a műszerfal, a hátsó ülés sor, a kormány és egyszóval az egész kasztni. Nem megy olyan gördülékenyen mint eddig. alacsony sebesség tartományban, városi használatban nem érzékelhető de 90-100 körül már veszélyesen remeg.

Összefüggésbe hozható a frissen kicserélt féltengellyel?
Igen ha használt szart tettek be
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20737 Dátum: 2013.03.26 kedd, 19:37:22 »

Igen ha használt szart tettek be

Igen bontott került bele. Nyilván akkor egy szarrá használt..  szomoru1 Amikor szerelte akkor mondtam neki hogy majd viszek féltengelyt én, de ő meg azt mondta hogy tud egy jót és garanciát vállal rá. Hát akkor holnap a garanciát érvényesíteni is fogom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20738 Dátum: 2013.03.26 kedd, 19:54:10 »

Igen bontott került bele. Nyilván akkor egy szarrá használt..  szomoru1 Amikor szerelte akkor mondtam neki hogy majd viszek féltengelyt én, de ő meg azt mondta hogy tud egy jót és garanciát vállal rá. Hát akkor holnap a garanciát érvényesíteni is fogom.
vagy szarul van valami összerakva ...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20739 Dátum: 2013.03.26 kedd, 20:19:59 »

Na végre elkészült az autóm. Ki lett cserélve a törött féltengely. Viszont máris felmerült egy probléma. 70km/h fölött úgy ráz az autóm mint egy ezeréves dízel, remeg a műszerfal, a hátsó ülés sor, a kormány és egyszóval az egész kasztni. Nem megy olyan gördülékenyen mint eddig. alacsony sebesség tartományban, városi használatban nem érzékelhető de 90-100 körül már veszélyesen remeg.

Összefüggésbe hozható a frissen kicserélt féltengellyel?

igen.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20740 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:22:18 »

Igen bontott került bele. Nyilván akkor egy szarrá használt..  szomoru1 Amikor szerelte akkor mondtam neki hogy majd viszek féltengelyt én, de ő meg azt mondta hogy tud egy jót és garanciát vállal rá. Hát akkor holnap a garanciát érvényesíteni is fogom.
mikor ráz? tudom, hülye kérdésnek hangzik...de!
ha terhelés és motorfék alatt, akkor a belső csuklónál van gebasz. ha fékezésnél/szabadon futásnál, akkor a csonkállvány környéke. vagy nem húzta meg a féltengely anyát, vagy nem fekszik fel a tárcsa és a kerék.
a belső csuklót illetően két hiba lehet. vagy kopott, vagy összerakásnál az egyik görgő a harangban landolt.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20741 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:26:58 »

Grat hozzá eljen már csak lekell fényezni  vigyor3 aztán mehet fel.

jajajaja  vigyor3
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20742 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:37:58 »

vagy összerakásnál az egyik görgő a harangban landolt.

A brutál rázást talán ez magyarázná a leginkább. Ha kopott akkor is ráz az biztos, de nem olyan vészesen (+furcsa búgó, mohogó ad) tudom mert már 2xlett cserélve a jobboldali  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #20743 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:44:38 »

A brutál rázást talán ez magyarázná a leginkább. Ha kopott akkor is ráz az biztos, de nem olyan vészesen (+furcsa búgó, mohogó ad) tudom mert már 2xlett cserélve a jobboldali  eplus2
Nekem volt olyan,hogy lecsúszott az egyik görgő a csillagról,de az már elindulás után érezhető,gyorsításkor úgy ugrál a kocsi eleje,mint egy bakkecske. nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20744 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:59:48 »

Nekem volt olyan,hogy lecsúszott az egyik görgő a csillagról,de az már elindulás után érezhető,gyorsításkor úgy ugrál a kocsi eleje,mint egy bakkecske. nyes
attól is függ, melyik oldali... erről nincs infóm...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20745 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:50:33 »

Üdv!

Szeretném megtudni, 1.8TD mennyi idő alatt éri el az üzemi hőfokot, és olyankor hol illik állnia a mutatónak? Hallottam soknál sokabb rémhírt ezügyben.
Saját tapasztalat, a többiek lehet hogy mást írnak.Én most cseréltem termosztátot és ha függőlegesen áll akkor üzem meleg.Alapjáraton csak az "o"-ig megy fel. Ilyen hidegben kb. 10-15 perc.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20746 Dátum: 2013.03.26 kedd, 23:26:30 »

attól is függ, melyik oldali... erről nincs infóm...

bal
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20747 Dátum: 2013.03.26 kedd, 23:51:28 »

mikor ráz? tudom, hülye kérdésnek hangzik...de!
ha terhelés és motorfék alatt, akkor a belső csuklónál van gebasz. ha fékezésnél/szabadon futásnál, akkor a csonkállvány környéke. vagy nem húzta meg a féltengely anyát, vagy nem fekszik fel a tárcsa és a kerék.
a belső csuklót illetően két hiba lehet. vagy kopott, vagy összerakásnál az egyik görgő a harangban landolt.

Amikor nyomom neki a gázt, érzem a pedálon is a remegést. Illetve motorféknél is amíg be nem áll egy alacsonyabb sebességre. Üresben nem gurítottam ki a kocsit. Vezető oldai féltengely szóval a rövidebb. 2 hétig volt ott az autóm.. csávó kihozott egy zsákot 4 mondeo féltengellyel mert azok nem lettek jók.. az egyik 1 cm-el rövidebb a másik 1 cm hosszam a harmadik automata váltós a 4. már nem tudom hogy annak mi volt a gyíkja. Már nagyon a tököm kivan.. vihetem vissza ás kitudja megint mikor lesz autóm.  szomoru1

Ugrálni nem ugrál az autó, parkolóba teljesen alászedett kormánnyal nyomtam egy kövéret mind 2 irányba, nem recsegett, nem ropogott.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20748 Dátum: 2013.03.27 szerda, 00:03:26 »

Amikor nyomom neki a gázt, érzem a pedálon is a remegést. Illetve motorféknél is amíg be nem áll egy alacsonyabb sebességre. Üresben nem gurítottam ki a kocsit. Vezető oldai féltengely szóval a rövidebb. 2 hétig volt ott az autóm.. csávó kihozott egy zsákot 4 mondeo féltengellyel mert azok nem lettek jók.. az egyik 1 cm-el rövidebb a másik 1 cm hosszam a harmadik automata váltós a 4. már nem tudom hogy annak mi volt a gyíkja. Már nagyon a tököm kivan.. vihetem vissza ás kitudja megint mikor lesz autóm.  szomoru1

Ugrálni nem ugrál az autó, parkolóba teljesen alászedett kormánnyal nyomtam egy kövéret mind 2 irányba, nem recsegett, nem ropogott.

nem lehet hoszzabb mert mind egyforma.............., csak max szét csuszik egy picit a belsőcsukló (az is a feladata) Akkor biztos kopott és azért ráz. Miért ült rajta két hétig? 1óra a csere max. Erről megint nem az autód tehet  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20749 Dátum: 2013.03.27 szerda, 00:32:44 »

nem lehet hoszzabb mert mind egyforma.............., csak max szét csuszik egy picit a belsőcsukló (az is a feladata) Akkor biztos kopott és azért ráz. Miért ült rajta két hétig? 1óra a csere max. Erről megint nem az autód tehet  szomoru1

Hát ez tényleg nem az autóhibája. Csak tudnám miért vagyok ennyire szerencsétlen az autószerelőkkel.. Ismerős esküszik rá én meg ezek után többet oda nem viszem el, nekem nem jött be. Állítása szerint a bontós haverja miatt ült ennyit az autón hogy mindig rossz féltengelyt hozott.. Minősíthetetlen. Ezek az autószerelők mindig azt mondanak amit akarnak, és úgy dolgoznak ahogy nekik jólesik. -.-" Abban a reményben mondtam azt hogy jó szerezd be te az alkatrészt mert akkor nem kell bajlódni a postával és árban ugyan ott vagyok és az azonnal ott van kéznél. jajj de nagyot tévedtem..

Mikor fogok végre kifogni egy lelkiismeretes, jó, megbízható  szerelőt. Annyira szeretném magamnak csinálni az autót de egyszerűen nem merek belenyúlni mert félek, bonyulutnak látom. Fejben mindig megvan az elképzelés, a szétszerelés nagyon megy de utána.. tiszta Mr. Bean  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 421 422 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.