Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:10:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745455 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #20750 Dátum: 2013.03.27 szerda, 07:34:48 »

Hát ez tényleg nem az autóhibája. Csak tudnám miért vagyok ennyire szerencsétlen az autószerelőkkel.. Ismerős esküszik rá én meg ezek után többet oda nem viszem el, nekem nem jött be. Állítása szerint a bontós haverja miatt ült ennyit az autón hogy mindig rossz féltengelyt hozott.. Minősíthetetlen. Ezek az autószerelők mindig azt mondanak amit akarnak, és úgy dolgoznak ahogy nekik jólesik. -.-" Abban a reményben mondtam azt hogy jó szerezd be te az alkatrészt mert akkor nem kell bajlódni a postával és árban ugyan ott vagyok és az azonnal ott van kéznél. jajj de nagyot tévedtem..

Mikor fogok végre kifogni egy lelkiismeretes, jó, megbízható  szerelőt. Annyira szeretném magamnak csinálni az autót de egyszerűen nem merek belenyúlni mert félek, bonyulutnak látom. Fejben mindig megvan az elképzelés, a szétszerelés nagyon megy de utána.. tiszta Mr. Bean  hehe
elbaszni egy "szakember" is el tudja, mint látod
most akkor mitől is tartasz? Cheesy
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20751 Dátum: 2013.03.27 szerda, 08:09:09 »

elbaszni egy "szakember" is el tudja, mint látod
most akkor mitől is tartasz? Cheesy

Igaz!  taps
Naplózva
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #20752 Dátum: 2013.03.27 szerda, 09:34:54 »

Saját tapasztalat, a többiek lehet hogy mást írnak.Én most cseréltem termosztátot és ha függőlegesen áll akkor üzem meleg.Alapjáraton csak az "o"-ig megy fel. Ilyen hidegben kb. 10-15 perc.

Hálásan köszönöm!!  worship Nekem jelenleg a normál jelzés elején tartózkodik hosszútávon is, az "N" betűt sem éri el. A szerelő (többekközött) igyekezett megnyugtatni, hogy Mondeónál ez a normális. Gyanús volt, hogy egy jégkunyhóban jobb a fűtés, de ezt szintén típustünetnek magyarázták.  wow1  gun
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20753 Dátum: 2013.03.27 szerda, 09:48:25 »

Hálásan köszönöm!!  worship Nekem jelenleg a normál jelzés elején tartózkodik hosszútávon is, az "N" betűt sem éri el. A szerelő (többekközött) igyekezett megnyugtatni, hogy Mondeónál ez a normális. Gyanús volt, hogy egy jégkunyhóban jobb a fűtés, de ezt szintén típustünetnek magyarázták.  wow1  gun
Ne higgy a szerelőnek, 1esen olyan fűtésem van mintha a csomagtartóban valaki rakná a kályhát.Amúgy van egy gyári 92 fokos új termosztátom tavalyi áron ha érdekel.Hidd el csodákra képes.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rewolt
Vendég
« Új hozzászólás #20754 Dátum: 2013.03.27 szerda, 09:54:40 »

Ne higgy a szerelőnek, 1esen olyan fűtésem van mintha a csomagtartóban valaki rakná a kályhát.Amúgy van egy gyári 92 fokos új termosztátom tavalyi áron ha érdekel.Hidd el csodákra képes.

Amúgy érdekel  nyes Mennyi a tavalyi ár? Mert nekem csak nemrégóta van meg a gép.  smile
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #20755 Dátum: 2013.03.27 szerda, 10:06:49 »

Amúgy érdekel  nyes Mennyi a tavalyi ár? Mert nekem csak nemrégóta van meg a gép.  smile
Ment privát!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20756 Dátum: 2013.03.27 szerda, 10:40:56 »

Megjártam a szerelőt. Először én vezettem, érezte a rázkódást. Majd átvette, ment vele, érezte a rázkódást. Üresben is rázkódott. Ment még egy kört most eszeveszettül meghajtotta és abba maradt a remegés. Azt mondja hogy a felni belseje telement hóval és az rázhatta, most a 100 valamennyivel menés kiverte belőle. Haza fele mentem egy kis országutat nem éreztem remegést, utána elmentem csapatni 20 centis hóba újra telement a kerék eleinte rázott majd abba maradt. De azt mondta ha jön az olvadás és nem lesz már latyak meg hó és továbbra is fenn áll a rázkódás nyugodtan vigyem vissza.

Ha ez tényleg így van akkor: "Everything went better than expected"  Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20757 Dátum: 2013.03.27 szerda, 11:07:12 »

Megjártam a szerelőt. Először én vezettem, érezte a rázkódást. Majd átvette, ment vele, érezte a rázkódást. Üresben is rázkódott. Ment még egy kört most eszeveszettül meghajtotta és abba maradt a remegés. Azt mondja hogy a felni belseje telement hóval és az rázhatta, most a 100 valamennyivel menés kiverte belőle. Haza fele mentem egy kis országutat nem éreztem remegést, utána elmentem csapatni 20 centis hóba újra telement a kerék eleinte rázott majd abba maradt. De azt mondta ha jön az olvadás és nem lesz már latyak meg hó és továbbra is fenn áll a rázkódás nyugodtan vigyem vissza.

Ha ez tényleg így van akkor: "Everything went better than expected"  Smiley

nem semmi  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20758 Dátum: 2013.03.27 szerda, 11:36:09 »

... Ment még egy kört most eszeveszettül meghajtotta és abba maradt a remegés. Azt mondja hogy a felni belseje telement hóval és az rázhatta, ...
És mennyi hó volt a felni egyik ívében, 3 kilogramm? Ugyan, menjen már.
De te tudod, ha neked sem ráz, akkor jó, kíváncsi vagyok, mi lesz vele 2-3 héten belül - visszaugrott a csillag a helyére Smiley.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #20759 Dátum: 2013.03.27 szerda, 12:46:13 »

Megjártam a szerelőt. Először én vezettem, érezte a rázkódást. Majd átvette, ment vele, érezte a rázkódást. Üresben is rázkódott. Ment még egy kört most eszeveszettül meghajtotta és abba maradt a remegés. Azt mondja hogy a felni belseje telement hóval és az rázhatta, most a 100 valamennyivel menés kiverte belőle. Haza fele mentem egy kis országutat nem éreztem remegést, utána elmentem csapatni 20 centis hóba újra telement a kerék eleinte rázott majd abba maradt. De azt mondta ha jön az olvadás és nem lesz már latyak meg hó és továbbra is fenn áll a rázkódás nyugodtan vigyem vissza.

Ha ez tényleg így van akkor: "Everything went better than expected"  Smiley
Te figyelj, hány éves vagy? És még hiszel a mesében? ? ? ?
Én most jöttem haza Harkányból, álltam nagy hóban, mentem nagy hóban, meg rajtad kívül még több száz millió ember jár télen hóban. Nem ráz a hó miatt. Nem marad a felniben. Stimt? Be ne edd már ezt a süket dumát. vigyor3 falbav
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20760 Dátum: 2013.03.27 szerda, 14:49:55 »

Megjártam a szerelőt. Először én vezettem, érezte a rázkódást. Majd átvette, ment vele, érezte a rázkódást. Üresben is rázkódott. Ment még egy kört most eszeveszettül meghajtotta és abba maradt a remegés. Azt mondja hogy a felni belseje telement hóval és az rázhatta, most a 100 valamennyivel menés kiverte belőle. Haza fele mentem egy kis országutat nem éreztem remegést, utána elmentem csapatni 20 centis hóba újra telement a kerék eleinte rázott majd abba maradt. De azt mondta ha jön az olvadás és nem lesz már latyak meg hó és továbbra is fenn áll a rázkódás nyugodtan vigyem vissza.

Ha ez tényleg így van akkor: "Everything went better than expected"  Smiley

Nem, badarságot beszélt. A hó és felni között párhuzamot vonni baromság. Ha ráz, akkor ott valami rossz, ha nem ráz akkor épp "fedi a hibáját". Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20761 Dátum: 2013.03.27 szerda, 18:10:09 »

És mennyi hó volt a felni egyik ívében, 3 kilogramm? Ugyan, menjen már.
De te tudod, ha neked sem ráz, akkor jó, kíváncsi vagyok, mi lesz vele 2-3 héten belül - visszaugrott a csillag a helyére Smiley.

Te figyelj, hány éves vagy? És még hiszel a mesében? ? ? ?
Én most jöttem haza Harkányból, álltam nagy hóban, mentem nagy hóban, meg rajtad kívül még több száz millió ember jár télen hóban. Nem ráz a hó miatt. Nem marad a felniben. Stimt? Be ne edd már ezt a süket dumát. vigyor3 falbav

Nem, badarságot beszélt. A hó és felni között párhuzamot vonni baromság. Ha ráz, akkor ott valami rossz, ha nem ráz akkor épp "fedi a hibáját". Smiley

Hát szeretném azt hinni hogy tényleg csak ennyi volt. Logikusnak tűnhet, ha nem jó helyen vannak a centír súlyok akkor is rázhat. Mikor mentem az autóért akkor azon az úton én avattam fel a szűz havat, hófúvás volt  nem egyszer az autó alja is folyamatosan szántotta a havat. Meg ugye voltam kipróbálni is nagy üres havas placcon, teljesen alászedett kormánynál sem recseg. Mielőtt mentem a szerelőhöz akkor üresben is kipróbáltam rázott.

Teljesen logikus az is amiket ti mondtatok, a teljes igazság akkor fog kiderülni ha az összes hó elolvadt(persze most is szakad). Az a lényeg hogy most jónak érzem. 
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20762 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:09:11 »

Hát szeretném azt hinni hogy tényleg csak ennyi volt. Logikusnak tűnhet, ha nem jó helyen vannak a centír súlyok akkor is rázhat. Mikor mentem az autóért akkor azon az úton én avattam fel a szűz havat, hófúvás volt  nem egyszer az autó alja is folyamatosan szántotta a havat. Meg ugye voltam kipróbálni is nagy üres havas placcon, teljesen alászedett kormánynál sem recseg. Mielőtt mentem a szerelőhöz akkor üresben is kipróbáltam rázott.

Teljesen logikus az is amiket ti mondtatok, a teljes igazság akkor fog kiderülni ha az összes hó elolvadt(persze most is szakad). Az a lényeg hogy most jónak érzem. 

Őszintén kívánom, hogy úgy legyen, de tartok tőle, hogy más lesz ott a gond. A centírozásnál használt ólmok is inkább 70-80 km/h felett érezhetőek, ha rosszak, vagy még nagyobb sebességen. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20763 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:14:10 »

Őszintén kívánom, hogy úgy legyen, de tartok tőle, hogy más lesz ott a gond. A centírozásnál használt ólmok is inkább 70-80 km/h felett érezhetőek, ha rosszak, vagy még nagyobb sebességen. Wink

Pont 70-nél kezdett érződni, ahogy egyre gyorsabban mentem egyre intenzívebb lett a rázás. Városba nem éreztem semmit.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20764 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:32:10 »

Pont 70-nél kezdett érződni, ahogy egyre gyorsabban mentem egyre intenzívebb lett a rázás. Városba nem éreztem semmit.
ne aggódj! főleg, ha van rá gari. jártam terepezni eleget...a felnibe tapadt sár a beton úton majd szét rázta a kasznit...
van, aki megérez a kerékben 10g eltérést is. egy marék hó simán be tud rázni.
ha olvadás után is lesznek vele gondok, akkor meg vissza tudod vinni.
nekem teljesen logikusnak tűnik a dolog. olyan nincs a futóműben, ami egy kiadós nyúzás után múlik el...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20765 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:36:24 »

ne aggódj! főleg, ha van rá gari. jártam terepezni eleget...a felnibe tapadt sár a beton úton majd szét rázta a kasznit...
van, aki megérez a kerékben 10g eltérést is. egy marék hó simán be tud rázni.
ha olvadás után is lesznek vele gondok, akkor meg vissza tudod vinni.
nekem teljesen logikusnak tűnik a dolog. olyan nincs a futóműben, ami egy kiadós nyúzás után múlik el...

Nagyon örülnék neki ha tényleg csak ennyi lenne!  taps
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20766 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 09:56:38 »

és miért nem fiestát ajánlunk?
Mert eszembe sem jutott... Grin Pedig jó kis autók azok is. Smiley

Janny : Vegyél Fiestát ! Wink

Nem, köszi. Nem akarok még egy Fordot. Kettő elég volt. A Skodák most nagyon megtetszettek, főleg afelé húz a szívem, illetve a Suzuki felé a tudat miatt, hogy az mennyit kibír.De ez még nagyon a jövő zenéje. Sok mindentől függ. Volt két túrám egy Octáviával az elmúlt két hétben, és hát, nem hittem, hogy ennyit tudnak ezek. Tényleg ledöbbentem. 11k km-el kölcsönözte ki a cég, 17k-val visszavittük. 4*1200km-es hossző táv, plusz némi rövid táv. 1,6TDi motor, qaz első 1200km-es túrán a 180-as végebességet alig lehetett kipréselni belőle. Az utolsó úton már 180-as utazótempóval jöttünk Németo. bizonyos szakaszain, és előzéskor 200km/h felett járt a GPS. Midamellett majdnem fapados, de barmi kényelmes volt. A 10-12 órás utakat simán végigültem benne. Jóautó, és 6litert evett ilyen tempónál is (MK IV Mondeot szoktak általában bérelni ilyen hosszú tára, csak az most ki volt adva az összes a cégnél - az 2,0 TDCI, és 8,5 alatt nem áll meg fogyasztásban.) A lényeg, hogy egyre több pozitív élményem van ezzel a márkával.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_1.9_tdi_rabbit-6716848 Jut is marad is! még pénzed is marad ezzel kimész a világból!

Ez még mindig öreg. 2000-es évjárat, vagy annál fiatalabb amit megcéloztam. Nem kell megint egy retro autó a '90-es évekből eplus2 Meg kinézetre is úgy vagyok vele, hogy a 2-es formája nekem tetszik, viszont öreg, *** érzés beállni vele a jó autók közé. A 2-es mondeo még azért megállja valamennyire a helyét. A Fabia szintén. A Swift már nem. Nehéz kérdés. wow1


No meg a dízellel nagyon vigyázni kell. Itt is olvasom folyamatosan: adagoló, p.csúcs, stb. Nem akarok költeni rá. Én tudom magamról, hogy ha beülök, akkor menni kell. Nem fogom indítás után járatni egy piit, hogy had melegedjen. Hidegen kímélem ezt a benzinest is, de ez azt jelenti, hogy 3000-es fordulatom már váltok, nem húzatom el 5000-ig. A dízel ezt nem tudom mennyire szeretné. Aztán még ott van egy turbó is. Mind-mind potenciális veszélyforrás. Félek az öreg dízeltől na, főleg, mivel nem értek hozzá. Ha elmennék venni is, nem tudnám, mit kell megnézni/meghallgatni rajta. Szóval inkább a kis benzinesek.


Figy, 500-ért viheted a mostani Mondeomat, '99-es 1.8 TD Turnier Wink 6,5-ből bárhol eljársz vele, most volt vezérműszíjcserén, meg egy-két apróság. Csak a kerékíveket kell már lassan cserélni Cheesy
Köszi, de nem. Dízel is, öreg is, Ford is, meg baromi nagy is. Ez elég sok ponton üti az elképzelésemet.  vigyor3


De miért is itt írom ezt, az MK2 általánosban? Smiley Beteszem a saját topikomba is, ha valaki válaszolna rá, az kérem itt tegye: http://mondeo.hu/index.php?topic=8670.msg762843#new






Szerk: Annyit még végszóként, hogy tegnap este hazaértem Németo-ból, kocsiba bepakoltam a söröket nyes és a kp. zár tökéletesen nyitott-zárt. Vagy a sör kellett neki, vagy csak pihennie kellett - vagy megint megjött számára a nyár, és eleget duzzogott. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.28 csütörtök, 09:59:28 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20767 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 10:20:14 »

Nem fogom indítás után járatni egy piit, hogy had melegedjen. Hidegen kímélem ezt a benzinest is, de ez azt jelenti, hogy 3000-es fordulatom már váltok, nem húzatom el 5000-ig.


Nekem az egész szövegből ez szúrta a szememet a legjobban. Benzinesnek sem árt ha fél-egypecig még jár, főleg hideg időben hogy az automata szívató végig menjen. Minek pörgeted 3000-ig? Akkor csak nem a kocsi hibája ha sokat eszik, hanem a felhasználóban van a hiba. Nekem akkor megy 2000 fölé a fordulatom ha ki kell lőni, amúgy meg simán megy 1500-2000 tartományba. Városba nyilván nem kapcsolok fel 5-be mert minek, de országúton 90-nél nekem pont 2000-et pörög.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20768 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 10:27:59 »

Tényleg ledöbbentem. 11k km-el kölcsönözte ki a cég, 17k-val visszavittük. 4*1200km-es hossző táv, plusz némi rövid táv. 1,6TDi motor, qaz első 1200km-es túrán a 180-as végebességet alig lehetett kipréselni belőle. Az utolsó úton már 180-as utazótempóval jöttünk Németo. bizonyos szakaszain, és előzéskor 200km/h felett járt a GPS. Midamellett majdnem fapados, de barmi kényelmes volt. A 10-12 órás utakat simán végigültem benne. Jóautó, és 6litert evett ilyen tempónál is (MK IV Mondeot szoktak általában bérelni ilyen hosszú tára, csak az most ki volt adva az összes a cégnél - az 2,0 TDCI, és 8,5 alatt nem áll meg fogyasztásban.)

Na ez meg habi a javából. Másféltonnás 105 lóerős 1.6 dízelről beszélünk, ahhoz hogy az 180-200  körül menjen nagyon kell neki taposni (már ha bírja egyáltalán a tempót) nem ehet 6 litert.. Normál 90-nél meg eszik akkor 3 liter? Ugyan már.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20769 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 11:19:01 »

Na ez meg habi a javából. Másféltonnás 105 lóerős 1.6 dízelről beszélünk, ahhoz hogy az 180-200  körül menjen nagyon kell neki taposni (már ha bírja egyáltalán a tempót) nem ehet 6 litert.. Normál 90-nél meg eszik akkor 3 liter? Ugyan már.


Azt ne feledd, hogy 1200km-ről beszélünk, amiből kb. 150-200-at tehetsz meg ilyen tempóval, mert ennyi a nagy lejtős szakasz, meg a többi 110-120-as tempó, a sok tábla, meg hát a kigyorsítási/lassítási szakaszok. És 1200km-re vetítve 6liter.

Nekem az egész szövegből ez szúrta a szememet a legjobban. Benzinesnek sem árt ha fél-egypecig még jár, főleg hideg időben hogy az automata szívató végig menjen. Minek pörgeted 3000-ig? Akkor csak nem a kocsi hibája ha sokat eszik, hanem a felhasználóban van a hiba. Nekem akkor megy 2000 fölé a fordulatom ha ki kell lőni, amúgy meg simán megy 1500-2000 tartományba. Városba nyilván nem kapcsolok fel 5-be mert minek, de országúton 90-nél nekem pont 2000-et pörög.

Nem tudom. Itt kaptam a leb.szásokat kb. 1 éve, hogy miért váltok el 2000-nél, nem szabad, nincs kihasználva a nyomaték, 3000-en kell váltani. Most meg az a baj, hogy 3000en váltok?  vigyor3
fél-1 percig? Annyit simán jár. Motor beröffent, ajtó becsuk, táska lerak, öv beköt, lámpa felkapcsol, körbenéz, aztán kigurul az út széléről. Az indítás utáni járatás szerintem nem 1 perc, hanem amikor az ember 3-5 percig járatja, hoyg ne a teljesen hideg hengerfalat karistolja a hideg gyűrű terhelésen.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20770 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 11:59:12 »


Azt ne feledd, hogy 1200km-ről beszélünk, amiből kb. 150-200-at tehetsz meg ilyen tempóval, mert ennyi a nagy lejtős szakasz, meg a többi 110-120-as tempó, a sok tábla, meg hát a kigyorsítási/lassítási szakaszok. És 1200km-re vetítve 6liter.

Nem tudom. Itt kaptam a leb.szásokat kb. 1 éve, hogy miért váltok el 2000-nél, nem szabad, nincs kihasználva a nyomaték, 3000-en kell váltani. Most meg az a baj, hogy 3000en váltok?  vigyor3
fél-1 percig? Annyit simán jár. Motor beröffent, ajtó becsuk, táska lerak, öv beköt, lámpa felkapcsol, körbenéz, aztán kigurul az út széléről. Az indítás utáni járatás szerintem nem 1 perc, hanem amikor az ember 3-5 percig járatja, hoyg ne a teljesen hideg hengerfalat karistolja a hideg gyűrű terhelésen.

Azt írtad hogy ilyen tempónál eszik 6litert, nem azt hogy 1200 km-en annyi volt az átlag, lehet a fedélzeti annyit írt de ha utána számolnátok több lenne az. Na mindegy ez nem is annyira lényeg.

Miért ne szabadna korán elváltani? Ha nincs szükség a nyomatékra csak mész akkor minek forgatnád fölöslegesen. Az  autónak meg bírni kéne, nem szabadna dadogni, erőtlennek lenni. Ki gyorsítani alacsony fordulatból hülyeség mert akkor nő a fajlagos fogyasztásod, amikor kell az erő akkor visszapakolod és már lódul is, de addig minek forogjon fölöslegesen a motor. De ha szépen fokozatosan gyorsulsz akkor nem kell a 3000-es fordulat.

Én általánosságban 1500-2100 között használom az autót úgy hogy a megengedett felett +10km-el, véleményem szerint nagyon jó fogyasztási eredményeket érek el vele és mégis mindig az élen autózok, nem szoktak engem előzni. Sokat használom a motorféket, csak akkor nyomom a féket ha nagyon muszáj. Az a lényeg hogy átgondoltan, előre látóan kell vezetni. Fateromat is állandóan szidom mert látja hogy jön a kanyar de még nyomja a gázt és a kanyar előtt lép egy nagyot a fékbe, vagy látja hogy piros a lámpa de még mindig nyomja neki aztán nagyot fékez. Ez a vezetési forma növeli a fogyasztás és jobban kopnak a fékbetétek is. Én mindig időben leveszem a gázról a lában és hagyom motorfékkel gurulni az autót és fékezés nélkül beveszem az éles kanyarokat is, mivel nem sietek oda lámpához időközben zöldre vált és alig veszítettem energiát, lehet hogy elment mellettem 2 autó a belsősávban de mivel én lendületbe vagyok vissza is veszem az előnyömet.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20771 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 15:54:37 »


Nem tudom. Itt kaptam a leb.szásokat kb. 1 éve, hogy miért váltok el 2000-nél, nem szabad, nincs kihasználva a nyomaték, 3000-en kell váltani. Most meg az a baj, hogy 3000en váltok?  vigyor3
fél-1 percig? Annyit simán jár. Motor beröffent, ajtó becsuk, táska lerak, öv beköt, lámpa felkapcsol, körbenéz, aztán kigurul az út széléről. Az indítás utáni járatás szerintem nem 1 perc, hanem amikor az ember 3-5 percig járatja, hoyg ne a teljesen hideg hengerfalat karistolja a hideg gyűrű terhelésen.

Hehe, olyan fordulatszamtartomany kell, aminel mar van eleg nyomatek, hogy erolkodes nelkul vigye a bodet a motor. En az 1.8 TD-vel 2000 alatt mindig elvaltok, sik uton legalabbis; ott mar majdnem maxon van a nyomatek, minek huzatni, nem is porog annyira, stb. Viszont mondjuk egy domboldalon felfele mar 3000 fole is elzavarom, valtas utan se szabad visszaesnie olyan fordulatra, hogy a turbo ne toljon, mert akkor csak kinoznam szegenyket. Smiley
Hidegjaratasrol: igazibol az se tesz a legjobbat a motornak, ha sokat jaratod egy helyben. Ugy alig melegszik, viszont csuszik/forog/mocorog benne minden. Igaz itt is az, hogy mertekletesseggel: nem alapjaraton eroltetve, de nem is porgetve, vagy nagy gazzal, de gyakorlatilag azonnal el lehet indulni, benzinessel is, dizellel is. Amig nem adsz nagy terhelest a nem eleg hig olajjal (turbo), ill. nem hevited szet a jeghideg motorblokkban a hengerfej kornyeket padloig nyomott gazpedallal, addig nem lesz vele semmi gond.
Leallitasnal viszont a turbot (mar akinek van) azert erdemes visszahuteni egy par (tucat) masodperces alapjarattal Smiley Ennek a hossza is fugg az elotte kapott terhelestol, 160-180-as autopalyazas utan egy percig alapjarat kell neki, nyugodt varosi kozlekedesnel nem dinamikus gyorsitasokkal, motorfekezesekkel, meg 2000-2500 fole nem kergetett fordulatszammal gyakorlatilag megallas utan azonnal le is lehet allitani a gepet.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #20772 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 16:00:42 »

Azt írtad hogy ilyen tempónál eszik 6litert, nem azt hogy 1200 km-en annyi volt az átlag, lehet a fedélzeti annyit írt de ha utána számolnátok több lenne az. Na mindegy ez nem is annyira lényeg.

Miért ne szabadna korán elváltani? Ha nincs szükség a nyomatékra csak mész akkor minek forgatnád fölöslegesen. Az  autónak meg bírni kéne, nem szabadna dadogni, erőtlennek lenni. Ki gyorsítani alacsony fordulatból hülyeség mert akkor nő a fajlagos fogyasztásod, amikor kell az erő akkor visszapakolod és már lódul is, de addig minek forogjon fölöslegesen a motor. De ha szépen fokozatosan gyorsulsz akkor nem kell a 3000-es fordulat.

Én általánosságban 1500-2100 között használom az autót úgy hogy a megengedett felett +10km-el, véleményem szerint nagyon jó fogyasztási eredményeket érek el vele és mégis mindig az élen autózok, nem szoktak engem előzni. Sokat használom a motorféket, csak akkor nyomom a féket ha nagyon muszáj. Az a lényeg hogy átgondoltan, előre látóan kell vezetni. Fateromat is állandóan szidom mert látja hogy jön a kanyar de még nyomja a gázt és a kanyar előtt lép egy nagyot a fékbe, vagy látja hogy piros a lámpa de még mindig nyomja neki aztán nagyot fékez. Ez a vezetési forma növeli a fogyasztás és jobban kopnak a fékbetétek is. Én mindig időben leveszem a gázról a lában és hagyom motorfékkel gurulni az autót és fékezés nélkül beveszem az éles kanyarokat is, mivel nem sietek oda lámpához időközben zöldre vált és alig veszítettem energiát, lehet hogy elment mellettem 2 autó a belsősávban de mivel én lendületbe vagyok vissza is veszem az előnyömet.
eljen  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20773 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:25:23 »

hali.

Vettem 2db kormány belsőösszekötőt, (csak mert ez még nem új hehe ezen kívül minden) mennyire macera ennek a cseréje, hozzá lehet férni könnyen? egy futómű állítás sem ártana utána gondolom..........
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20774 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:31:35 »

hali.

Vettem 2db kormány belsőösszekötőt, (csak mert ez még nem új hehe ezen kívül minden) mennyire macera ennek a cseréje, hozzá lehet férni könnyen? egy futómű állítás sem ártana utána gondolom..........

Az nekem most lett cserélve, hát fingom sincs hogy mennyi macera. De az tuti hogy utána kell egy futómű beállítás.  Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20775 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:32:29 »

Az nekem most lett cserélve, hát fingom sincs hogy mennyi macera. De az tuti hogy utána kell egy futómű beállítás.  Smiley

miért lett cserélve?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20776 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:34:23 »

miért lett cserélve?

Mert az egyik csak lógott. Mikor eltört a rugóm akkor derült ki, addig meg nem foglalkoztam vele.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20777 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:42:00 »

Mert az egyik csak lógott. Mikor eltört a rugóm akkor derült ki, addig meg nem foglalkoztam vele.

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200672-kormanyosszekoto-gombfej/3899-kormanyosszekoto-belso-gombfej-ford-mondeo-1992-2000-352mm

Erről beszélünk ugye? nekem van egy kis kormány remegésem és már másra nem tudok gondoloni, minden új, felni gumi okés, féltengelyek jók, futómű nem rég volt állítva..... pöcsöm kivan eplus2 nagyon érzékeny az első futóműve ennek az autónak, nem is értem hogyan tudták ilyen szarra csinálni  Undecided 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20778 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:49:56 »

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200672-kormanyosszekoto-gombfej/3899-kormanyosszekoto-belso-gombfej-ford-mondeo-1992-2000-352mm

Erről beszélünk ugye? nekem van egy kis kormány remegésem és már másra nem tudok gondoloni, minden új, felni gumi okés, féltengelyek jók, futómű nem rég volt állítva..... pöcsöm kivan eplus2 nagyon érzékeny az első futóműve ennek az autónak, nem is értem hogyan tudták ilyen szarra csinálni  Undecided 

Ja bocs, nekem külső összekötő volt cserélve.  http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2000/1_8/BENZIN/futomu---kormanyzas/futomu-alkatreszek/kormanyosszekoto-gombfej
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20779 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:58:31 »


Meg kinézetre is úgy vagyok vele, hogy a 2-es formája nekem tetszik, viszont öreg, *** érzés beállni vele a jó autók közé. A 2-es mondeo még azért megállja valamennyire a helyét. A Fabia szintén. A Swift már nem. Nehéz kérdés.


Hát ez érdekes. Én büszkébben állok be az MK1-es Mondeommal a "jó autók" közé (amik szemetek és nem érnek semmit... hidd el, sok autónk volt már, a Yaris Verso-tól a Tuaregig, 7-es BMW-ig), mint faterom jelenlegi MK2-es faceliftes Galaxyjával.
Azért, mert ez még akkor is autó lesz mikor már a "jó autók"-ból iszod a kólát. Cheesy
Fabia? Hiába a VW konszern, attól még egy alsó kategóriás kocsi marad, akár a Suzuki.  Undecided
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20780 Dátum: 2013.03.29 péntek, 15:58:44 »

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200672-kormanyosszekoto-gombfej/3899-kormanyosszekoto-belso-gombfej-ford-mondeo-1992-2000-352mm

Erről beszélünk ugye? nekem van egy kis kormány remegésem és már másra nem tudok gondoloni, minden új, felni gumi okés, féltengelyek jók, futómű nem rég volt állítva..... pöcsöm kivan eplus2 nagyon érzékeny az első futóműve ennek az autónak, nem is értem hogyan tudták ilyen szarra csinálni  Undecided 
nem akarlak elkeseríteni, de szerintem ettől nem fog megszűnni a remegés...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20781 Dátum: 2013.03.29 péntek, 16:36:29 »

nem akarlak elkeseríteni, de szerintem ettől nem fog megszűnni a remegés...

valószínű, de ha cseréltél már ilyet leírhatnád hogy kell, bár megoldom ha senki nem cserélt még, ennyitől nem ijedek be.......... Van két bontott féltengelyem, szerintem azokat elküldüm felújításra, hiába veszek bontottat, mind ugyan olyan öreg autóból való, mind ugyan abban a pontban forog kopik.....
Sanszosabb hogy a belső poharak, csillagok kopottak..... De beszerelés előtt kézzel gincsolgattam és semmi kotyogás rendellenég nem volt.... (jobb lett egyébként sokkal csere után) De a lábtérben érezni minimális rezgést, illetve a kormányon is ha két újjal fogom meg..... terhelésen erősebb, de egyenletes tempónál is érezni..... Egyébként egy hétvégi sofőr szerintem észre sem venné. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20782 Dátum: 2013.03.29 péntek, 16:41:41 »

valószínű, de ha cseréltél már ilyet leírhatnád hogy kell, bár megoldom ha senki nem cserélt még, ennyitől nem ijedek be.......... Van két bontott féltengelyem, szerintem azokat elküldüm felújításra, hiába veszek bontottat, mind ugyan olyan öreg autóból való, mind ugyan abban a pontban forog kopik.....
Sanszosabb hogy a belső poharak, csillagok kopottak..... De beszerelés előtt kézzel gincsolgattam és semmi kotyogás rendellenég nem volt.... (jobb lett egyébként sokkal csere után) De a lábtérben érezni minimális rezgést, illetve a kormányon is ha két újjal fogom meg..... terhelésen erősebb, de egyenletes tempónál is érezni..... Egyébként egy hétvégi sofőr szerintem észre sem venné.  
nem cseréltem még ezeket a vackokat, csak komplett kormányművet.
de mst megint csak azt kérdezem, amit szoktam. üresben is ráz? vagy csak terhelésnél és motorféknél. ugye erre a válasz egyértelmű megoldást ad, hogy a hiba a hajtásláncban van, vagy a futóműben.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20783 Dátum: 2013.03.29 péntek, 16:56:23 »

nem cseréltem még ezeket a vackokat, csak komplett kormányművet.
de mst megint csak azt kérdezem, amit szoktam. üresben is ráz? vagy csak terhelésnél és motorféknél. ugye erre a válasz egyértelmű megoldást ad, hogy a hiba a hajtásláncban van, vagy a futóműben.

Erre nem tudok válaszolni, mert 100-nál nem szoktam kinyomni a kuplungot.... de megnézem holnap. motorféknél terhelésnél csinálja az biztos.. de *** jó út kell hozzá hogy kiszűrhető legyen Undecided 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20784 Dátum: 2013.03.29 péntek, 17:03:46 »

Erre nem tudok válaszolni, mert 100-nál nem szoktam kinyomni a kuplungot.... de megnézem holnap. motorféknél terhelésnél csinálja az biztos.. de *** jó út kell hozzá hogy kiszűrhető legyen Undecided 
na ezt lesz nehéz találni. hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20785 Dátum: 2013.03.29 péntek, 17:07:38 »

na ezt lesz nehéz találni. hehe

 eplus2 gun
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20786 Dátum: 2013.03.29 péntek, 19:17:00 »

nem cseréltem még ezeket a vackokat, csak komplett kormányművet.
de mst megint csak azt kérdezem, amit szoktam. üresben is ráz? vagy csak terhelésnél és motorféknél. ugye erre a válasz egyértelmű megoldást ad, hogy a hiba a hajtásláncban van, vagy a futóműben.

Nem birtam magammal Cheesy elmentem egy korre. Csinalja uresben is. Szerintem fektarcsa ut egy picit, fekezesnel van egy kis kormany remeges, persze nagyobb sebessegrol lasitva erezni csak.... Minel gyorsabban megyek annal nagyobb a remeges, 200nal mar jo ut sem kell hogy kiszurheto legyen. szerinted, szerintetek?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20787 Dátum: 2013.03.29 péntek, 19:28:17 »

Nem birtam magammal Cheesy elmentem egy korre. Csinalja uresben is. Szerintem fektarcsa ut egy picit, fekezesnel van egy kis kormany remeges, persze nagyobb sebessegrol lasitva erezni csak.... Minel gyorsabban megyek annal nagyobb a remeges, 200nal mar jo ut sem kell hogy kiszurheto legyen. szerinted, szerintetek?
nagyon más nincs. első körben kerekek és tárcsák leszed. mindegyiknek minden oldalát pucold meg rendesen, aztán visszapakolni az egészet.szerintem nem fekszik fel rendesen valamelyik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20788 Dátum: 2013.03.29 péntek, 19:39:25 »

nagyon más nincs. első körben kerekek és tárcsák leszed. mindegyiknek minden oldalát pucold meg rendesen, aztán visszapakolni az egészet.szerintem nem fekszik fel rendesen valamelyik.

Remélem megúszom ennyivel! De lehet nem, baloldalt csapágyas volt, olyan szinten kotyogott a kerék, hogy az már életveszélyesnek nézett ki falbav lehet +bosszulta a tárcsa szomoru1 mert azóta érzem fékezésnél azt a kis remegést.... bár gyorsan orvosolva lett a hiba egy kerékcsapággyal (skf) bírta két hétig se  eplus2 aztán vettem komplett csonkállványt, aminek a kerékagy és tárcsa felfekvési pontjait fémtisztára felcsiszoltam  smile A tárcsát viszont nem mert szerelő csreélte a csonkállványt, szerszámozatlanságom hiánya miatt  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20789 Dátum: 2013.03.29 péntek, 22:59:53 »

.... Minel gyorsabban megyek annal nagyobb a remeges, 200nal mar jo ut sem kell hogy kiszurheto legyen. szerinted, szerintetek?
Közlekedjél lassabban nyes.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20790 Dátum: 2013.03.29 péntek, 23:45:22 »

Közlekedjél lassabban nyes.

Talán 2x ha mentem vele ennyivel mióta megvan, ebből egyszer megnéztem mi a vége smile egyébként érdekes hogy 140től hogy meglódul 5ikbe addig meg semmi, mondjuk 100tól gyorsítva. az az igazság hogy én 100-120nál többel nem megyek. De most megküldtem kicsit  eplus2 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20791 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 00:33:23 »

Nem birtam magammal Cheesy elmentem egy korre. Csinalja uresben is. Szerintem fektarcsa ut egy picit, fekezesnel van egy kis kormany remeges, persze nagyobb sebessegrol lasitva erezni csak.... Minel gyorsabban megyek annal nagyobb a remeges, 200nal mar jo ut sem kell hogy kiszurheto legyen. szerinted, szerintetek?

Ha ráz a kormány nagyobb sebességről való fékezésnél, akkor az egyértelműen féktárcsa. Rosszul kopott be, vagy 8-as van benne. Smiley
(több más autós "élményem" is volt már ilyen...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20792 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 00:51:19 »

Ha ráz a kormány nagyobb sebességről való fékezésnél, akkor az egyértelműen féktárcsa. Rosszul kopott be, vagy 8-as van benne. Smiley
(több más autós "élményem" is volt már ilyen...)

Azt tudom én smile de szitál fékezés nélkül is.....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #20793 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 12:43:33 »

Azt tudom én smile de szitál fékezés nélkül is.....


És ha leveszed a pici lábad a gázról akkor változik a szitálás???
Mert ha kivan a belső féltengelycsuklód az is rázhatja az autót....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #20794 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:30:00 »

Sziasztok!

Ma egy kanyarban felkeményedett a szervó. Szerencsére épp lassítottam, kb 30-nál történt, de meglepődtem, hogy egyszercsak erősebben kell tekerni.. Mivel elég esős idő van, sok a pocsolya így valami vizes problémára gyanakszom (a kanyar egyébként aránylag száraz volt, tehát nem egy pocsolyában gázolás lepett meg.)
Van tippetek, hogy mi okozhatja? Köszi!  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20795 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:37:13 »

Sziasztok!

Ma egy kanyarban felkeményedett a szervó. Szerencsére épp lassítottam, kb 30-nál történt, de meglepődtem, hogy egyszercsak erősebben kell tekerni.. Mivel elég esős idő van, sok a pocsolya így valami vizes problémára gyanakszom (a kanyar egyébként aránylag száraz volt, tehát nem egy pocsolyában gázolás lepett meg.)
Van tippetek, hogy mi okozhatja? Köszi!  wave

Ugyan ezzel küzdök én is MK3-nál, még nem sikerült rájönni az okára.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20796 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:52:00 »

Ugyan ezzel küzdök én is MK3-nál, még nem sikerült rájönni az okára.

szíjcsere? olajszint?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20797 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:55:15 »

szíjcsere? olajszint?

Olaj le lett cserélve, néha jó, néha nem, de inkább nem, ez nem jött be.
Melyik szíj? Azt hol tudom ellenőrizni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20798 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 20:05:05 »

Olaj le lett cserélve, néha jó, néha nem, de inkább nem, ez nem jött be.
Melyik szíj? Azt hol tudom ellenőrizni?

ha mk3 nál nem csak 1 szíj van?
ha hiányzik a kis takaró a kerék mellől, pont a szíjra csapja a vizet.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #20799 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 20:06:27 »

szíjcsere? olajszint?

Visszagondolva pár napja is csinált ilyet, szintén esős időben, csak nem ilyen durván. Szárazon eddig nem volt gond, na meg esősben sem állandó a hiba.

ha mk3 nál nem csak 1 szíj van?
ha hiányzik a kis takaró a kerék mellől, pont a szíjra csapja a vizet.

Nekem szinte az egész alsó motorburkolat hiányzik.. lehet h ez az elem is.. (?)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.