Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:07:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 412 413 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 425 426 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745131 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20900 Dátum: 2013.04.09 kedd, 08:38:39 »

Hello! Ezt azoktól kérdezem akinek 1.8-as MK2-es kombi Mondeo-ja van. Nektek mennyit fogyaszt a kocsi, mert nekem iszonyú sokat. Olyan 11,5 l/100 km és van, hogy 12 l is megeszik. Van valami tippetek amivel tudnám csökkenteni a fogyasztást. Előre is köszönet!  worship worship

Szerintem ott tényleg bibivan mert nekem a legutóbbi átlag fogyim 80% város 20% országúttal 8,6/100km-re jött ki és nem volt tatás menetel, országúton 120 - 140-el mentem folyamatosan mondom kicsit meg kell járatni a sok város után. Nem gondolnám hogy az a pár kg+ amit a kombi eredményez okozza ezt. Mert ha már én beülök az autómba akkor már egy kombi súlyával vetekszik.  nyes Vagy a vezetési stíluson kell változtatni vagy tényleg műszaki hiba okozza. Én is megtudok etetni 12litert de akkor sokat járatom egy helybe meg minden lámpánál kinyomom a szemét.  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20901 Dátum: 2013.04.09 kedd, 11:32:17 »

Szerintem ott tényleg bibivan mert nekem a legutóbbi átlag fogyim 80% város 20% országúttal 8,6/100km-re jött ki és nem volt tatás menetel, országúton 120 - 140-el mentem folyamatosan mondom kicsit meg kell járatni a sok város után. Nem gondolnám hogy az a pár kg+ amit a kombi eredményez okozza ezt. Mert ha már én beülök az autómba akkor már egy kombi súlyával vetekszik.  nyes Vagy a vezetési stíluson kell változtatni vagy tényleg műszaki hiba okozza. Én is megtudok etetni 12litert de akkor sokat járatom egy helybe meg minden lámpánál kinyomom a szemét.  vigyor3
Valószínű nem azonos körülmények között használjátok.
EGR-el szerelt verzio 11,1-11,7 l/100km van megadva a gyártó által városi környezetre, kerék és gumimérettől függően. Használati útmutató 194-196 oldal.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20902 Dátum: 2013.04.09 kedd, 12:14:38 »

Köszönöm! Jól nézem a képeken, hogy 3-féle helyen szerelték be (leszámítva a hátsó kerékjárat esetét): közvetlenül az ABS-re, a hátsó futómű körül alul, és a főfékhengerre? Némi eltérés van az eltérő cikkszámú szelepek között mi?
Huh?  nemtudom Passz.
Naplózva
csabcser
Vendég
« Új hozzászólás #20903 Dátum: 2013.04.09 kedd, 15:10:34 »

Sziasztok!Kb 1 hónapja vettem egy Mk 2-es 1.8 16 V Turnier Mondeot,őszintén megmondom féltem a Fordtól mint a nősüléstől,de sokkal jobb mint amilyennek gondoltam előző gazdája szépen leamortizálta "Lomis fazon" ettől függetlenül jó az autó.Kezdődött ott hogy 80 90-nél többet nem ment amióta elkezdtem használni huzatom rendesen már nem füstöl és megy ahogy kell,na de nem mesélni jöttem az lenne a kérdésem,hogy valaki nem tud ebbe nekem szélvédőt előre olcsón valamint hátsó lökhárítót,mert ami rajta van úgy néz ki mint ami megjárta Afganisztánt. Shocked
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20904 Dátum: 2013.04.10 szerda, 13:57:06 »

Sziasztok!Kb 1 hónapja vettem egy Mk 2-es 1.8 16 V Turnier Mondeot,őszintén megmondom féltem a Fordtól mint a nősüléstől,de sokkal jobb mint amilyennek gondoltam előző gazdája szépen leamortizálta "Lomis fazon" ettől függetlenül jó az autó.Kezdődött ott hogy 80 90-nél többet nem ment amióta elkezdtem használni huzatom rendesen már nem füstöl és megy ahogy kell,na de nem mesélni jöttem az lenne a kérdésem,hogy valaki nem tud ebbe nekem szélvédőt előre olcsón valamint hátsó lökhárítót,mert ami rajta van úgy néz ki mint ami megjárta Afganisztánt. Shocked
Először is Üdv köztünk, gratula a gépjárműhöz!

Azután, mi neked az olcsó? Ha megkapsz egy szélvédőt 10e-ért, de kell érte autóznod 150 km-t v. futárral elhozatni, vagy a közeledben kapnál pl. 16e-ért?  Cheesy

Ezt csak azért írtam, mert nincs a profilodban, merre is lakol.
Amúgy tedd fel a keresési igényedet az adokveszek topikban, biztos, hogy lesz rá ajánlat. Pl. én is ajánlanék, de nekem a XVI. kerületben van egy bontott, nem tudom, onnan milyen távol élsz.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20905 Dátum: 2013.04.10 szerda, 14:42:21 »

Sziasztok!Kb 1 hónapja vettem egy Mk 2-es 1.8 16 V Turnier Mondeot,őszintén megmondom féltem a Fordtól mint a nősüléstől,de sokkal jobb mint amilyennek gondoltam előző gazdája szépen leamortizálta "Lomis fazon" ettől függetlenül jó az autó.Kezdődött ott hogy 80 90-nél többet nem ment amióta elkezdtem használni huzatom rendesen már nem füstöl és megy ahogy kell,na de nem mesélni jöttem az lenne a kérdésem,hogy valaki nem tud ebbe nekem szélvédőt előre olcsón valamint hátsó lökhárítót,mert ami rajta van úgy néz ki mint ami megjárta Afganisztánt. Shocked

Arra készülj fel, hogy hátsó lökhárítót nehéz lesz találni jó állapotút.
Szélvédőt tudok adni. Sima vagy fűthető kellene?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20906 Dátum: 2013.04.10 szerda, 16:50:06 »

Arra készülj fel, hogy hátsó lökhárítót nehéz lesz találni jó állapotút.
Szélvédőt tudok adni. Sima vagy fűthető kellene?
fűthető bőrös eplus2 ...nekem taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #20907 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:15:44 »

fűthető bőrös eplus2 ...nekem taps
Rózsafa betéttel nem lehetne? Vagy legalább körbe a szélén? vigyor3 nyes
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #20908 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 21:31:20 »

Sziasztok! Szeretném végre beszerelni az autómba a fényszóró mosót, csak sajnos nem tudom a méreteket. Megpróbáltam már kérdezni, de nem válaszolt senki. Esetleg ha van köztetek olyan akinek van gyári fényszóró mosója, és érez hozzá ingerenciát lemérné nekem hogy hol helyezkedik el pontosan a kettő fúvóka? Első sorban a kettő fúvóka belső oldala közötti távolság kellene, és a lámpától való távolság. Elvileg nem kell más méret. Ha esetleg tudtok képeket küldeni a csövek beszerelt helyzetéről, az fantasztikus lenne. :-D Köszönöm a segítséget! Esetleg segítség: http://kepfeltoltes.hu/130322/Mondeo_lampamoso_small_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #20909 Dátum: 2013.04.12 péntek, 12:25:26 »

Sziasztok! Még új vagyok itt, Nagy Andrásnak hívnak és nem rég jutottam hozzá egy gyönyörű MKII-es Mondeo Turnier 2.5 V6-hoz, természetesen automata váltóval szerelve.  Wink Remélem jó helyre írok, lenne néhány kérdésem az autóval kapcsolatban. Karosszériája kiváló, egy körömnyi rozsda sincs sehol, motor is jól húz (jah kérem 1.4-es Astra után  Grin ), váltó szépen kapcsol, habár még ez az első automatás autóm, szóval valami fogyasztáscsökkentő vezetéstechnikát leírhatnátok, hogy a legjobb vele közlekedni. A vízhőfok mutatóm ki van feküdve a pirosba, de folyamatosan ott van, onnan el sem mozdul még a reggeli hidegindításkor sem, mi lehet ezzel a probléma, mit nézzek meg először szerintetek? A jobb oldalt lévő kis grafikus kijelzőn egyébként mutatja, ha valami nyűgje van, tehát alacsony hűtőfolyadék szintnél kigyulladt a kis sárga lámpa, feltöltöttem a hiányzó 1 decit, azóta nem világít. Kérdésem az lenne még, hogyha esetleg melegedne a motor, akkor ott oldalt a grafikus kijelzőbe világít valami, vagy csak a mérőműszerre hagyatkozhatok (ami ugye jelenleg nem üzemel)? Jó lenne nem megfőzni a hengerfejet.  Shocked Szóval elöljáróban ennyi kérdésem lett volna, nem tudom, hogy kell képet feltölteni, de amint rájövök teszek fel a drágaságról.  Cool
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #20910 Dátum: 2013.04.12 péntek, 12:33:39 »

Sziasztok! Még új vagyok itt, Nagy Andrásnak hívnak és nem rég jutottam hozzá egy gyönyörű MKII-es Mondeo Turnier 2.5 V6-hoz, természetesen automata váltóval szerelve.  Wink Remélem jó helyre írok, lenne néhány kérdésem az autóval kapcsolatban. Karosszériája kiváló, egy körömnyi rozsda sincs sehol, motor is jól húz (jah kérem 1.4-es Astra után  Grin ), váltó szépen kapcsol, habár még ez az első automatás autóm, szóval valami fogyasztáscsökkentő vezetéstechnikát leírhatnátok, hogy a legjobb vele közlekedni. A vízhőfok mutatóm ki van feküdve a pirosba, de folyamatosan ott van, onnan el sem mozdul még a reggeli hidegindításkor sem, mi lehet ezzel a probléma, mit nézzek meg először szerintetek? A jobb oldalt lévő kis grafikus kijelzőn egyébként mutatja, ha valami nyűgje van, tehát alacsony hűtőfolyadék szintnél kigyulladt a kis sárga lámpa, feltöltöttem a hiányzó 1 decit, azóta nem világít. Kérdésem az lenne még, hogyha esetleg melegedne a motor, akkor ott oldalt a grafikus kijelzőbe világít valami, vagy csak a mérőműszerre hagyatkozhatok (ami ugye jelenleg nem üzemel)? Jó lenne nem megfőzni a hengerfejet.  Shocked Szóval elöljáróban ennyi kérdésem lett volna, nem tudom, hogy kell képet feltölteni, de amint rájövök teszek fel a drágaságról.  Cool

Szia!

Gratulálok a szörnyeteghez, és üdv az oldalon!
Hamarosan elárasztanak a tanácsokkal a "mestörök".  hehe
A maxon fekvő vízhőórára az én tippem a teljes zárlat a jeladónál vagy a vezetékénél, mivel ez ellenállásértékekkel mahinál.
Ha jól tudom, (és nálad is úgy van) az alsó vízhőfokjeladó lesz az a termosztátháznál. Onnan kezdve lehet elindulni a hibakeresésnél. Nekem mk1-esem van, de azon a jeladón, a kábel tövénél leporladt a szigetelés, ilyenkor érdemes lezsugorcsövezni. Másról nincs információm, majd a többiek. Smiley
(A vízhőfokórában egyébként soha ne bízz 100%-ig akkor se, ha működik! )

 integet2
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #20911 Dátum: 2013.04.12 péntek, 13:03:14 »

Szia!

Gratulálok a szörnyeteghez, és üdv az oldalon!
Hamarosan elárasztanak a tanácsokkal a "mestörök".  hehe
A maxon fekvő vízhőórára az én tippem a teljes zárlat a jeladónál vagy a vezetékénél, mivel ez ellenállásértékekkel mahinál.
Ha jól tudom, (és nálad is úgy van) az alsó vízhőfokjeladó lesz az a termosztátháznál. Onnan kezdve lehet elindulni a hibakeresésnél. Nekem mk1-esem van, de azon a jeladón, a kábel tövénél leporladt a szigetelés, ilyenkor érdemes lezsugorcsövezni. Másról nincs információm, majd a többiek. Smiley
(A vízhőfokórában egyébként soha ne bízz 100%-ig akkor se, ha működik! )

 integet2

Szia! Köszönöm, ez így elsőre számomra kicsit sok információ.  Grin Szóval, ha jól értelmezem akkor a termosztátháznál van a jeladó, ami vagy teljes egészében kuka, avagy csak az abból kijövő kábel ereszthetett el. Fuhh, szerintem rá fog menni egy jó vasárnap, mire rájövök.  Cheesy Ha valakinek van elég ideje leírni, egy gyors csináld házilagot szívesen fogadok.  Wink Automata váltós cartársaktól kérdezném, hogy istenigazából hogy tudnám a legoptimálisabban használni a városban a gépet? Rájöttem, hogy van Overdrive rajta, ami jól jön mivel olyan 58 km/h-nál vált fel négyesbe és ha kicsit csökken a sebesség vagy erősebb gázt nyomok akkor visszavált hármasba, utána vissza négy, vissza három, vissza négy, ez így lehet nem tesz jót a fogyasztásnak.  Smiley Mondjuk azt a pár liter pluszt nem sajnálom tőle, hiszen egy élmény a véhat.  worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20912 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:47:08 »

Sziasztok! Még új vagyok itt, Nagy Andrásnak hívnak és nem rég jutottam hozzá egy gyönyörű MKII-es Mondeo Turnier 2.5 V6-hoz, természetesen automata váltóval szerelve.  Wink Remélem jó helyre írok, lenne néhány kérdésem az autóval kapcsolatban. Karosszériája kiváló, egy körömnyi rozsda sincs sehol, motor is jól húz (jah kérem 1.4-es Astra után  Grin ), váltó szépen kapcsol, habár még ez az első automatás autóm, szóval valami fogyasztáscsökkentő vezetéstechnikát leírhatnátok, hogy a legjobb vele közlekedni. A vízhőfok mutatóm ki van feküdve a pirosba, de folyamatosan ott van, onnan el sem mozdul még a reggeli hidegindításkor sem, mi lehet ezzel a probléma, mit nézzek meg először szerintetek? A jobb oldalt lévő kis grafikus kijelzőn egyébként mutatja, ha valami nyűgje van, tehát alacsony hűtőfolyadék szintnél kigyulladt a kis sárga lámpa, feltöltöttem a hiányzó 1 decit, azóta nem világít. Kérdésem az lenne még, hogyha esetleg melegedne a motor, akkor ott oldalt a grafikus kijelzőbe világít valami, vagy csak a mérőműszerre hagyatkozhatok (ami ugye jelenleg nem üzemel)? Jó lenne nem megfőzni a hengerfejet.  Shocked Szóval elöljáróban ennyi kérdésem lett volna, nem tudom, hogy kell képet feltölteni, de amint rájövök teszek fel a drágaságról.  Cool

Üdv a Fordbvzik között !  wave

A vizes dologra azt mondom, hogy azonnal nézesd meg, ill. cseréltess termosztátot is. Plusz ellenőrizd a vezetékeket. Smiley (biztos ami biztos)
Egyébként igen, csak a mérőóra egyetlen infóforrás a folyadékhőt tekintve. (persze lehet beletenni pluszba utólagos mérőműszereket is)
A V6 melegszik rendesen, tehát fontos a hőmérséklet.
Automata V6 esetén szerintem nem sok üzemanyag megtakarításról beszélhetünk. 12-14 alá az nem fog menni. Sad
(egy tipp: ne nagy gázzal indulj, ne pörögjön föl a motor nagyon indulásnál, hanem szépen folyamatosan gyorsíts... ami egy V6 alatt elképzelhetetlen, de lehet Cheesy )

Használd egészséggel ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20913 Dátum: 2013.04.13 szombat, 22:45:20 »

Szia! Köszönöm, ez így elsőre számomra kicsit sok információ.  Grin Szóval, ha jól értelmezem akkor a termosztátháznál van a jeladó, ami vagy teljes egészében kuka, avagy csak az abból kijövő kábel ereszthetett el. Fuhh, szerintem rá fog menni egy jó vasárnap, mire rájövök.  Cheesy Ha valakinek van elég ideje leírni, egy gyors csináld házilagot szívesen fogadok.  Wink Automata váltós cartársaktól kérdezném, hogy istenigazából hogy tudnám a legoptimálisabban használni a városban a gépet? Rájöttem, hogy van Overdrive rajta, ami jól jön mivel olyan 58 km/h-nál vált fel négyesbe és ha kicsit csökken a sebesség vagy erősebb gázt nyomok akkor visszavált hármasba, utána vissza négy, vissza három, vissza négy, ez így lehet nem tesz jót a fogyasztásnak.  Smiley Mondjuk azt a pár liter pluszt nem sajnálom tőle, hiszen egy élmény a véhat.  worship
ha van a kocsiban tempomat, akkor használd. litereket fog megspórolni neked, mert optimalizáltan gyorsít úgy, hogy a második szívósor pl. soha nem nyit ki.
40 felett nyomd be és azzal gyorsíts. simán 10 alá viheti a fogyidat. ha nincs, akkor szerezz be, mert gyorsan megtérül az ára és a kényelem amit nyújt megfizethetetlen. minden másra meg ott van a master kártya hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20914 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 09:08:51 »

ha van a kocsiban tempomat, akkor használd. litereket fog megspórolni neked, mert optimalizáltan gyorsít úgy, hogy a második szívósor pl. soha nem nyit ki.
40 felett nyomd be és azzal gyorsíts. simán 10 alá viheti a fogyidat. ha nincs, akkor szerezz be, mert gyorsan megtérül az ára és a kényelem amit nyújt megfizethetetlen. minden másra meg ott van a master kártya hehe

Igen, a tempomat jó. Bár én csak pályán használom. (és nem is az öregben, mert abban nincsen még Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mrmorgan
Vendég
« Új hozzászólás #20915 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 14:32:52 »

Üdv a Fordbvzik között !  wave

A vizes dologra azt mondom, hogy azonnal nézesd meg, ill. cseréltess termosztátot is. Plusz ellenőrizd a vezetékeket. Smiley (biztos ami biztos)
Egyébként igen, csak a mérőóra egyetlen infóforrás a folyadékhőt tekintve. (persze lehet beletenni pluszba utólagos mérőműszereket is)
A V6 melegszik rendesen, tehát fontos a hőmérséklet.
Automata V6 esetén szerintem nem sok üzemanyag megtakarításról beszélhetünk. 12-14 alá az nem fog menni. Sad
(egy tipp: ne nagy gázzal indulj, ne pörögjön föl a motor nagyon indulásnál, hanem szépen folyamatosan gyorsíts... ami egy V6 alatt elképzelhetetlen, de lehet Cheesy )

Használd egészséggel ! Wink


Szia! Nagyon szépen köszönöm, mindjárt nekifekszek a gépnek és megnézem amit meg tudok, én sem szeretném megolvasztani a hengerfejeket. Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20916 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 18:51:56 »

Szia! Nagyon szépen köszönöm, mindjárt nekifekszek a gépnek és megnézem amit meg tudok, én sem szeretném megolvasztani a hengerfejeket. Cheesy
eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #20917 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 22:22:11 »

Sziasztok!

Megint muszáj informálodnom, mert a drágaság úgy döntött, (TD) hogy mikor elindulok és nem 1km/év^2 gyorsulással teszem ezt, akkor a bal elejéből- nem tudom pontosan kivenni, hogy honnan, egy-két kattanást hallat. Az mind egy neki, hogy előre vagy hátra indulok. Talpas/szilent/kutyacsont, stab rúd gumi októberben volt cserélve(na jó a bal első talpas az ma délután, mert futóműbeállításnál tudtam meg, hogy selejtes volt az előző és fél év alatt ki is dőlt-azt hittem ha azt kicserélem akkor jó lesz, de nem így lett). Az lenne az én nagy kérdésem, hogy mi a fene kattoghat benne? Kissé csalódott vagyok, hogy minden egyes indulásnál mint valami 100 éves izület, úgy kattog. Köszönöm előre is a segítséget! worship
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20918 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 18:07:28 »

Sziasztok!

Megint muszáj informálodnom, mert a drágaság úgy döntött, (TD) hogy mikor elindulok és nem 1km/év^2 gyorsulással teszem ezt, akkor a bal elejéből- nem tudom pontosan kivenni, hogy honnan, egy-két kattanást hallat. Az mind egy neki, hogy előre vagy hátra indulok. Talpas/szilent/kutyacsont, stab rúd gumi októberben volt cserélve(na jó a bal első talpas az ma délután, mert futóműbeállításnál tudtam meg, hogy selejtes volt az előző és fél év alatt ki is dőlt-azt hittem ha azt kicserélem akkor jó lesz, de nem így lett). Az lenne az én nagy kérdésem, hogy mi a fene kattoghat benne? Kissé csalódott vagyok, hogy minden egyes indulásnál mint valami 100 éves izület, úgy kattog. Köszönöm előre is a segítséget! worship

Én a kerékcsapágyra tippelnék először. Másodszor meg a féltengelyre.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20919 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:24:02 »

 help Valaki tudna nekem segíteni abban hogy mennyiért lehet egy 1.8 td kombit átalakitani hátsó tárcsafékesre??ÉS mi kell hozzá??
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #20920 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:40:13 »

help Valaki tudna nekem segíteni abban hogy mennyiért lehet egy 1.8 td kombit átalakitani hátsó tárcsafékesre??ÉS mi kell hozzá??

Keresd meg Vilót, ő segít neked, nem csillagászati összeg, én 16-20 körül vettem a szettet, meg a bárdiba 40% os kedvezménnyel vettem két kézifékkötelet, az vagy 5-6 ezer volt. Meg kell hozzá 1 szabad szombat Smiley
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20921 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 20:47:27 »

help Valaki tudna nekem segíteni abban hogy mennyiért lehet egy 1.8 td kombit átalakitani hátsó tárcsafékesre??ÉS mi kell hozzá??
nyerget tudok adni 10-ért egy párat fékcsővel. kézifékkötél kell még hozzá, meg tárcsa+betét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #20922 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:31:05 »

Sziasztok!

Megint muszáj informálodnom, mert a drágaság úgy döntött, (TD) hogy mikor elindulok és nem 1km/év^2 gyorsulással teszem ezt, akkor a bal elejéből- nem tudom pontosan kivenni, hogy honnan, egy-két kattanást hallat. Az mind egy neki, hogy előre vagy hátra indulok. Talpas/szilent/kutyacsont, stab rúd gumi októberben volt cserélve(na jó a bal első talpas az ma délután, mert futóműbeállításnál tudtam meg, hogy selejtes volt az előző és fél év alatt ki is dőlt-azt hittem ha azt kicserélem akkor jó lesz, de nem így lett). Az lenne az én nagy kérdésem, hogy mi a fene kattoghat benne? Kissé csalódott vagyok, hogy minden egyes indulásnál mint valami 100 éves izület, úgy kattog. Köszönöm előre is a segítséget! worship
Féltengely lesz szerintem. Nálam is így kezdődött. Mindegy neki hogy merre tekered, vagy merre mész a cseréig csak rosszabb lesz.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #20923 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 21:38:06 »

Sziasztok! Klímával kapcsoltadban szeretnék kérdezni. Digit klimás a vas. 2.0 16v
A kompresszor mindig ki-be kapcsolgat?
A hűtő ventilátor is csak időszakosan megy?  (és ez nincs összhangban a kompresszor működésével)
21 fokra állított szabályzónál csak hűvös levegőt fúj ez a jó?
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20924 Dátum: 2013.04.16 kedd, 07:01:28 »

Sziasztok! Klímával kapcsoltadban szeretnék kérdezni. Digit klimás a vas. 2.0 16v
A kompresszor mindig ki-be kapcsolgat?
A hűtő ventilátor is csak időszakosan megy?  (és ez nincs összhangban a kompresszor működésével)
21 fokra állított szabályzónál csak hűvös levegőt fúj ez a jó?
valószínű kevés a gáz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20925 Dátum: 2013.04.16 kedd, 10:19:12 »

nyerget tudok adni 10-ért egy párat fékcsővel. kézifékkötél kell még hozzá, meg tárcsa+betét
És hátsó védőlemez? vigyor3
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20926 Dátum: 2013.04.16 kedd, 10:24:41 »

És hátsó védőlemez? vigyor3
az is van valahol Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20927 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:07:37 »

Sziasztok! Klímával kapcsoltadban szeretnék kérdezni. Digit klimás a vas. 2.0 16v
A kompresszor mindig ki-be kapcsolgat?
A hűtő ventilátor is csak időszakosan megy?  (és ez nincs összhangban a kompresszor működésével)
21 fokra állított szabályzónál csak hűvös levegőt fúj ez a jó?

A ki-be kapcsolgatás normális. A venti is akkor kapcsol, ha szükség van rá. Mondjuk pl. a mai napon nálam (szintén digitklíma), folyamatosan mentek a ventik. (TD-ben kettő van)
Az mindegy, hogy mennyire állítod, a klíma fix hideget csinál és azt fújja az utastérbe, amit a szenzor érzékel (a műszerkeretben, kis rácsos karika mögött, a fekomp/órá-tól balra) és mikor a beltér eléri a 21 fokot akkor visszább vesz a fújásból.
Igazából úgy tudod tesztelni a klíma 100%-os hideg-befúvását, hogy LO-ra teszed, benyomod neki az A/C-t, padlóra tekered az AUTO-t és hőmérővel a szellőzőrácsoknál mérsz egy hőfokot. Kb. 7 fok ami jó. Ha hidegebb az nem baj, ha melegebb, akkor kevés a gáz, vagy nagyon koszos a klímahűtőd elöl. Bár előbbi a valószínűsíthetőbb. Smiley (ha csak rá kell tölteni, az nem egy vészes összeg, 2-3 forint max.)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20928 Dátum: 2013.04.17 szerda, 18:59:25 »

nyerget tudok adni 10-ért egy párat fékcsővel. kézifékkötél kell még hozzá, meg tárcsa+betét

más nem kell hozzá valami csonkállványról is hallottam hogy az kell hozzá_??
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20929 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:05:54 »

más nem kell hozzá valami csonkállványról is hallottam hogy az kell hozzá_??

Nem árt, a felfogatás végett. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20930 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:10:02 »

más nem kell hozzá valami csonkállványról is hallottam hogy az kell hozzá_??
kombihoz nem kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20931 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:10:24 »

Nem árt, a felfogatás végett. Smiley
a kombin rajta van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20932 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 19:45:43 »

a kombin rajta van

NEM ÉN VOLTAM ! idiota
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20933 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 19:47:46 »

 eplus2
NEM ÉN VOLTAM ! idiota
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20934 Dátum: 2013.04.19 péntek, 18:04:49 »


 help
Mi lehet a gond? Kicseréltem az ECU-t. Az új ECU-hoz tartozó kulcsból átraktam a csipet és a gyújtás kapcsolón lévő vevőt is átszereltem. Még is letilt, mintha nem ismerné fel a kulcsot  help
Van még más is amit cserélni kéne? Az indításgátló vezérlője netán nem az ECU-ban van?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20935 Dátum: 2013.04.19 péntek, 18:27:34 »

help
Mi lehet a gond? Kicseréltem az ECU-t. Az új ECU-hoz tartozó kulcsból átraktam a csipet és a gyújtás kapcsolón lévő vevőt is átszereltem. Még is letilt, mintha nem ismerné fel a kulcsot  help
Van még más is amit cserélni kéne? Az indításgátló vezérlője netán nem az ECU-ban van?

Elméletben a PATS rendszer az ECU-t tiltja. Hogy benzinesnél egyben van-e vagy külön a két modul azt nem tudom.
Az sem kizárt, hogy rossz kulcsot kaptál... Sad (mármint nem az ahhoz valót)
Illetve kéne egy újratanítás, de ahhoz kell a piros kulcs, vagy két ahhoz az ECU-hoz való felprogramozott kulcs.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20936 Dátum: 2013.04.19 péntek, 19:51:13 »

Elméletben a PATS rendszer az ECU-t tiltja. Hogy benzinesnél egyben van-e vagy külön a két modul azt nem tudom.
Az sem kizárt, hogy rossz kulcsot kaptál... Sad (mármint nem az ahhoz valót)
Illetve kéne egy újratanítás, de ahhoz kell a piros kulcs, vagy két ahhoz az ECU-hoz való felprogramozott kulcs.

Összehasonlítva a 2 ECU súlya érezhetően más. Az enyém '97-es, a másik 2000-es, utóbbi a könnyebb. Lehetséges, hogy azért mert az újabbaknál nem az ECU-ban van az immo vezérlője.

A régi csippel és érzékelővel egyébként bármelyik ECU-val, sőt ECU nélkül is lehet indítózni, de az újjal semmit nem hajlandó, csak villog a led az óra mellett, pedig 1 autóból származnak
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.19 péntek, 19:56:58 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20937 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:23:37 »

Összehasonlítva a 2 ECU súlya érezhetően más. Az enyém '97-es, a másik 2000-es, utóbbi a könnyebb. Lehetséges, hogy azért mert az újabbaknál nem az ECU-ban van az immo vezérlője.

A régi csippel és érzékelővel egyébként bármelyik ECU-val, sőt ECU nélkül is lehet indítózni, de az újjal semmit nem hajlandó, csak villog a led az óra mellett, pedig 1 autóból származnak

Hmmm... Akkor lehet, hogy kéne a PATS modul a bontott kocsiból.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20938 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:32:32 »

Hmmm... Akkor lehet, hogy kéne a PATS modul a bontott kocsiból.

Az az ami a gyújtáskapcsolón van (fekete gyűrűs egység)? Az megvan, azt fogalmaztam érzékelőnek az előbbiekben.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #20939 Dátum: 2013.04.20 szombat, 00:05:55 »

Sziasztok!
Elindult egy repedés a szélvédőmön falbav kavicsfelverődés végett.
Ha veszek bontottat be lehet rakni házilag.
Voltam szélvédősnél azt mondta hogy 12000 a munkadíj de bontottat nem ajánlja mert az kivételkor mindig sérül ,és 10 ből 6 szor elreped berakás után.
Újat meg még ne rakjunk bele mert augusztusba megy műszakira és addig lehet megint követ kapnék úgyhogy várjunk vele, de addig is megfúrja 4000 ért. Jó üzletember ....a lehető legdrágább megoldást ajánlotta. Mi az igazság? Meg lehet bontottból házilag csinálni?
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20940 Dátum: 2013.04.20 szombat, 01:28:41 »

Sziasztok!
Elindult egy repedés a szélvédőmön falbav kavicsfelverődés végett.
Ha veszek bontottat be lehet rakni házilag.
Voltam szélvédősnél azt mondta hogy 12000 a munkadíj de bontottat nem ajánlja mert az kivételkor mindig sérül ,és 10 ből 6 szor elreped berakás után.
Újat meg még ne rakjunk bele mert augusztusba megy műszakira és addig lehet megint követ kapnék úgyhogy várjunk vele, de addig is megfúrja 4000 ért. Jó üzletember ....a lehető legdrágább megoldást ajánlotta. Mi az igazság? Meg lehet bontottból házilag csinálni?

Házilag szinte esélytelen. Ha megfúrja a két végét, akkor nem reped tovább. Ha olyan szerencsés vagy, hogy jó helyen van (az ablaktörlő lapát ahol töröl, ott nem lehet repedés, azon kívül lehet), akkor ezzel be is zárult a móka, így átmegy műszakin. Ha nem, akkor csere. Ha normálisan van kivéve a bontott, akkor simán berakható, de csak szakember, és tényleg 12-15 a beragasztás reális ára. Drága a ragasztó is, meg olyan spec technika kell hozzá, hogy úgy sem tudod otthon megoldani....
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #20941 Dátum: 2013.04.20 szombat, 10:25:23 »

Az az ami a gyújtáskapcsolón van (fekete gyűrűs egység)? Az megvan, azt fogalmaztam érzékelőnek az előbbiekben.
Nem.
A PATS - már ha van benne - akkor a hamutartó alatt, a váltó előtt van, a zölddel keretezett helyen.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20942 Dátum: 2013.04.20 szombat, 11:31:14 »

Nem.
A PATS - már ha van benne - akkor a hamutartó alatt, a váltó előtt van, a zölddel keretezett helyen.

Köszi. Csak mert PATS modulként a gyújtáskapcsolón lévő cuccot dobja ki pl a cromax is. Ehhez ki kell bontani a középboxot, vagy elég a váltószoknyát lehúzni?
Mi ennek a modulnak a funkciója pontosan? Ez ellenőrzi az érzékelt transpondert?
És amelyik Mondeokban nincs ott a váltónál, azoknál hol van?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #20943 Dátum: 2013.04.20 szombat, 12:52:53 »

de bontottat nem ajánlja mert az kivételkor mindig sérül ,

Hülyeség.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #20944 Dátum: 2013.04.20 szombat, 12:54:47 »

Ha normálisan van kivéve a bontott, akkor simán berakható, de csak szakember, és tényleg 12-15 a beragasztás reális ára.

10e pesten anyaggal együtt a Soroksárin. Megvárható.

Drága a ragasztó is, meg olyan spec technika kell hozzá, hogy úgy sem tudod otthon megoldani....

Dinitrol 1,5-2e. Nem drága.

Nem igaz. A kiszedés és a berakás is megoldható házilag.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #20945 Dátum: 2013.04.20 szombat, 13:17:59 »

Sziasztok!
Elindult egy repedés a szélvédőmön falbav kavicsfelverődés végett.
Ha veszek bontottat be lehet rakni házilag.
Voltam szélvédősnél azt mondta hogy 12000 a munkadíj de bontottat nem ajánlja mert az kivételkor mindig sérül ,és 10 ből 6 szor elreped berakás után.
Újat meg még ne rakjunk bele mert augusztusba megy műszakira és addig lehet megint követ kapnék úgyhogy várjunk vele, de addig is megfúrja 4000 ért. Jó üzletember ....a lehető legdrágább megoldást ajánlotta. Mi az igazság? Meg lehet bontottból házilag csinálni?
Nekem 18.000 volt a szélvédőcsere (üveg+munkadíj) zsír új szélvédővel,kb. 20 percig tartott.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20946 Dátum: 2013.04.20 szombat, 14:09:36 »

Köszi. Csak mert PATS modulként a gyújtáskapcsolón lévő cuccot dobja ki pl a cromax is. Ehhez ki kell bontani a középboxot, vagy elég a váltószoknyát lehúzni?
Mi ennek a modulnak a funkciója pontosan? Ez ellenőrzi az érzékelt transpondert?
És amelyik Mondeokban nincs ott a váltónál, azoknál hol van?

A gyútáskapcsolón a transmitter gyűrű van csak, az lényegében csak egy "antenna". Lehet, hogy elég csak a lábtér lemezeket levenni, hogy odaférj. Bár a tuti az, hogy ha kiveszed a konzolt. Smiley
Elvileg ez ellenőrzi a transmittert a kulcsban és ad jelet az ECU-nak, hogy engedheti a indítózást. Tehát a kérdésedre a válasz : Igen. Smiley
Max. még az anyós lábánál lehet a kesztyűtartó környékén, inkább a kasztni felé, a "sarokban". Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #20947 Dátum: 2013.04.20 szombat, 14:40:18 »

A gyútáskapcsolón a transmitter gyűrű van csak, az lényegében csak egy "antenna". Lehet, hogy elég csak a lábtér lemezeket levenni, hogy odaférj. Bár a tuti az, hogy ha kiveszed a konzolt. Smiley
Elvileg ez ellenőrzi a transmittert a kulcsban és ad jelet az ECU-nak, hogy engedheti a indítózást. Tehát a kérdésedre a válasz : Igen. Smiley
Max. még az anyós lábánál lehet a kesztyűtartó környékén, inkább a kasztni felé, a "sarokban". Cheesy

Szóval ha akarok két új immo chipet akkor nem ecut kell cserélni hanem azt a modult a box alatt? 
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #20948 Dátum: 2013.04.20 szombat, 14:42:27 »

A gyútáskapcsolón a transmitter gyűrű van csak, az lényegében csak egy "antenna". Lehet, hogy elég csak a lábtér lemezeket levenni, hogy odaférj. Bár a tuti az, hogy ha kiveszed a konzolt. Smiley
Elvileg ez ellenőrzi a transmittert a kulcsban és ad jelet az ECU-nak, hogy engedheti a indítózást. Tehát a kérdésedre a válasz : Igen. Smiley
Max. még az anyós lábánál lehet a kesztyűtartó környékén, inkább a kasztni felé, a "sarokban". Cheesy

Értem. Akkor ez hiányzik. A modul ugyanolyan kialakítású a beszerelés helyétől függetlenül? Tudna nekem valaki egy fotót mutatni a konkrét alkatrészről? Neten nem találok.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #20949 Dátum: 2013.04.20 szombat, 15:26:41 »

Nekem 18.000 volt a szélvédőcsere (üveg+munkadíj) zsír új szélvédővel,kb. 20 percig tartott.
Hol csinálták? Az jó ár nagyon. Tatabányán a fószer 30000 at mondott új szélvédővel. gun
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 412 413 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 425 426 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.