Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:18:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745161 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #21150 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 14:51:57 »

Sziasztok!

A ventillátor kapcsolójának a hátuljáról kicsúsztak a vákumcsövek. Tud nekem valaki valamiféle leírást, rajzot, képet mutatni, vagy küldeni, hogy hogyan kéne visszaraknom? 
Köszi!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #21151 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 16:30:41 »

Sziasztok!

A ventillátor kapcsolójának a hátuljáról kicsúsztak a vákumcsövek. Tud nekem valaki valamiféle leírást, rajzot, képet mutatni, vagy küldeni, hogy hogyan kéne visszaraknom? 
Köszi!
Ha a csatlakozó rajta van a végén akkor csak visszadugod mint egy csatlakozót.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21152 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 23:46:41 »

Sziasztok!

Mi az ajánlott gyerekülés a 18-36kg kategoriában 2-es kombi mondeohoz? Azért kérdezem, mert a hátsó ülés biztonsági öve előrébbről indul, mint az ülés háttámlája, tehát a saját övvel bekötendő gyerekülésekhez az öv először hátrafeléá indul el, ami egy esetleges baleset esetén elég nagy szabad teret enged az ülés elmozdulásának...

Érthető?

Köszi

Petidoki

Cybex Solution X-et használunk, és használtunk már az MKII-ben is.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21153 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 07:55:12 »

Sziasztok!

Mi az ajánlott gyerekülés a 18-36kg kategoriában 2-es kombi mondeohoz? Azért kérdezem, mert a hátsó ülés biztonsági öve előrébbről indul, mint az ülés háttámlája, tehát a saját övvel bekötendő gyerekülésekhez az öv először hátrafeléá indul el, ami egy esetleges baleset esetén elég nagy szabad teret enged az ülés elmozdulásának...

Érthető?

Köszi

Petidoki
engem szintén zavart ez. nekem át van vezetve az öv a fejtámlán, és így sokkal feszesebb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #21154 Dátum: 2013.05.21 kedd, 21:03:04 »

Ha a csatlakozó rajta van a végén akkor csak visszadugod mint egy csatlakozót.
Hát az az igazság, hogy nemtom hogy kéne lennie a csöveknek, de ahogy lejöttek a kapcsoló hátuljáról, beestek a box alá Smiley Lehet ez is csak úgy volt összesuszterolva, mint nagyon sok dolog ezen az autón. Egyre érdekesebb megoldásokat találok rajta, ahogy jobban megismerem.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #21155 Dátum: 2013.05.21 kedd, 21:59:49 »

Hát az az igazság, hogy nemtom hogy kéne lennie a csöveknek, de ahogy lejöttek a kapcsoló hátuljáról, beestek a box alá Smiley Lehet ez is csak úgy volt összesuszterolva, mint nagyon sok dolog ezen az autón. Egyre érdekesebb megoldásokat találok rajta, ahogy jobban megismerem.
szerintem akkor az le volt dugózva , hogy ne csak a szélvédőre fújjon és szétesett. Régebbi topicokban nézz utána.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21156 Dátum: 2013.05.22 szerda, 01:00:10 »

helo. kérdezném hogy az mk1 és az mk2 ajtón van külömbség a zár résznél?
Mert én ugy jártam hogy a jobb ajtón leljebb van a zár rész mint a balon, vagy a másik mondim jobbos ajtaján.
Az első képen a normál méret van LINK
A másodikon pedik az amelyiken lejjebb van LINK
mindkettő a töréstől mértem. amelyiken lejjebb van annak a fogadója is lejjebb van ütve/csavarozva,látszik hogy nem a helyén van mert a lyuk elég jól látszik ahol a felső csavarnak kellene lennie.
Nem is zár rendesen mert emeli az ajtót egy kicsit...
Gond nincs mert van egy másik jobbos ajtóm, csak érdekelne hogy ez hogy létezik???

Igen van. Sajnos... Sad Nem csereszabatosak, az MK2-esnél más lett picit a B-oszlop is és teljesen más a zárszerkezet. (be sem fér az MK1-es ajtóba, az MK2-es villanyzár, kb. 1 cm eltérés miatt... Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #21157 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 20:33:01 »

szerintem akkor az le volt dugózva , hogy ne csak a szélvédőre fújjon és szétesett. Régebbi topicokban nézz utána.
akkor majd körülnézek, köszi
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21158 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:08:31 »

Igen van. Sajnos... Sad Nem csereszabatosak, az MK2-esnél más lett picit a B-oszlop is és teljesen más a zárszerkezet. (be sem fér az MK1-es ajtóba, az MK2-es villanyzár, kb. 1 cm eltérés miatt... Sad )
értem. a központi rendesen működik, de bármilyen kulcsal ki lehet nyitni ezt az ajtót, egy pizit fordít akármilyen kulcs és már nyílik is...valószínűleg ezért.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21159 Dátum: 2013.05.24 péntek, 17:52:54 »

értem. a központi rendesen működik, de bármilyen kulcsal ki lehet nyitni ezt az ajtót, egy pizit fordít akármilyen kulcs és már nyílik is...valószínűleg ezért.

MK1-es ajtód van, MK2-es zárszerkezettel, jól értem? Hogy sikerült belevarázsolni?
A kulcsforgatás dolog nem kizárt, de azt orvosolhatod a zárhelyzet-érzékelő kampó és zárbetét műanyag izéjét összekötő fémpálca méretezésével. (vagy túl hosszú, vagy túl rövid Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21160 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:56:55 »

komplett műszerfal párnát nagy munka kiszedni? cserélni szeretném más színűre, kíváncsi vagyok mire készüljek. Ezenkívül az összes ülés, ajtókárpit, padlószőnyeg középső box, az össszes műanyagborítás vigyor3 Félnap elég rá? 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21161 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:58:19 »

komplett műszerfal párnát nagy munka kiszedni? cserélni szeretném más színűre, kíváncsi vagyok mire készüljek. Ezenkívül az összes ülés, ajtókárpit, padlószőnyeg középső box, az össszes műanyagborítás vigyor3 Félnap elég rá? 
Fél nap alatt 12 órát értesz? Mert annyi valószínűleg elég lesz Smiley. Ha még nem csináltál ilyet, ne számíts kevesebbre.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21162 Dátum: 2013.05.24 péntek, 22:02:09 »

Fél nap alatt 12 órát értesz? Mert annyi valószínűleg elég lesz Smiley. Ha még nem csináltál ilyet, ne számíts kevesebbre.

Egyenlőre a műszerfalpárnához azt sem tudom hogy kezdjek hozzá nyes egyébként olyan 6órát szerettem volna rá szánni  hehe az üléseket kb 5perc alatt kikapom, a műanyagokat sem elsőnek veszem már ki vigyor3 azt nem tudom hogy a párnába vannak fűzve rögzítve kábelek vagy nem. Kormányt le kell hozzá venni?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21163 Dátum: 2013.05.25 szombat, 00:00:02 »

Egyenlőre a műszerfalpárnához azt sem tudom hogy kezdjek hozzá nyes egyébként olyan 6órát szerettem volna rá szánni  hehe az üléseket kb 5perc alatt kikapom, a műanyagokat sem elsőnek veszem már ki vigyor3 azt nem tudom hogy a párnába vannak fűzve rögzítve kábelek vagy nem. Kormányt le kell hozzá venni?
Könyöklőbox kiszed, rádió kivesz, A oszloptakarók ki, ajtózsanér magasságában az ajtótömítés mögött van fedél mindkét oldalon, ami mögött van 2-2 csavar. Ezen felül a lábtérvilágítás környékén is van 1-1 csavar, a jobb oldali csak a kesztyűtartó kivétele után férhető hozzá - asszem. A légbeömlőkre figyelj, csatlakozásokat szedd szét (jobb A oszlop alja, biztitábla).
A kormányt ajánlott levenni, szék is könnyebben kijön Smiley.

Most hirtelen ilyen későn csak ennyi jött elő Smiley.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21164 Dátum: 2013.05.25 szombat, 00:12:42 »

Könyöklőbox kiszed, rádió kivesz, A oszloptakarók ki, ajtózsanér magasságában az ajtótömítés mögött van fedél mindkét oldalon, ami mögött van 2-2 csavar. Ezen felül a lábtérvilágítás környékén is van 1-1 csavar, a jobb oldali csak a kesztyűtartó kivétele után férhető hozzá - asszem. A légbeömlőkre figyelj, csatlakozásokat szedd szét (jobb A oszlop alja, biztitábla).
A kormányt ajánlott levenni, szék is könnyebben kijön Smiley.

Most hirtelen ilyen későn csak ennyi jött elő Smiley.

Köszi Smiley ez is nagy segítség. 1uttal remelélem pár nyekergő hangot is megtudok szüntetni Smiley majd teszek kepet, milyen volt, milyen lett smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21165 Dátum: 2013.05.25 szombat, 05:49:16 »

Könyöklőbox kiszed, rádió kivesz, A oszloptakarók ki, ajtózsanér magasságában az ajtótömítés mögött van fedél mindkét oldalon, ami mögött van 2-2 csavar. Ezen felül a lábtérvilágítás környékén is van 1-1 csavar, a jobb oldali csak a kesztyűtartó kivétele után férhető hozzá - asszem. A légbeömlőkre figyelj, csatlakozásokat szedd szét (jobb A oszlop alja, biztitábla).
A kormányt ajánlott levenni, szék is könnyebben kijön Smiley.

Most hirtelen ilyen későn csak ennyi jött elő Smiley.

... madzagok széthúz ... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21166 Dátum: 2013.05.25 szombat, 09:48:37 »

... madzagok széthúz ... Wink

ezek már rutindolgok  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21167 Dátum: 2013.05.25 szombat, 11:18:42 »

... madzagok széthúz ... Wink
Ezt írtam:
... csatlakozásokat szedd szét (jobb A oszlop alja, biztitábla).
...
Vagy nem erre gondoltál? Smiley
Naplózva
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #21168 Dátum: 2013.05.25 szombat, 12:22:20 »

Ma sikerült összekoccolnom egy szembe jövő autóval a tükrömet. (Azért sem húztam félre Smiley) Valami csoda folytán kívülről nem lett különösebb baja, de a tükörlap lezúzódott. Már találtam az Unix kínálatában occsóért (convex, fűthető 2000 körül). Hogyan kell kicserélni? Le kell szerelni az egészet az ajtóról vagy valahogyan ki lehet puttyintani magát a tükröt?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21169 Dátum: 2013.05.25 szombat, 16:27:10 »

Ma sikerült összekoccolnom egy szembe jövő autóval a tükrömet. (Azért sem húztam félre Smiley) Valami csoda folytán kívülről nem lett különösebb baja, de a tükörlap lezúzódott. Már találtam az Unix kínálatában occsóért (convex, fűthető 2000 körül). Hogyan kell kicserélni? Le kell szerelni az egészet az ajtóról vagy valahogyan ki lehet puttyintani magát a tükröt?

ha a kezedben lesz a tükörlap meglátod Smiley
amúgy csak ki kell pattintani, majd vissza
Naplózva
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #21170 Dátum: 2013.05.25 szombat, 18:26:55 »

ha a kezedben lesz a tükörlap meglátod Smiley
amúgy csak ki kell pattintani, majd vissza
Köszönöm.
Naplózva
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #21171 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 12:35:55 »

Megint én... Kigyulladt a karbantartás jelző mini-villáskulcs a műszerfalon. Gondolom az olajcserére figyelmeztetne. A nullázástól számítva hány kilométerenként kezd világítani?
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #21172 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 12:59:07 »

A 3 gombos távirányítós kulcsba milyen elem való? Egyik pillanatról a másikra már nem nyitott semmit, úgyhogy ez az első kör amit lefutok, nagyon remélem hogy ez a hiba forrása. Nem szedném szét a kulcsot amíg meg nincs meg az új elem, mert úgy tudom ha szétbombázom a kulcsot akkor 5 percem van betenni az új elemet máskülönben újra kell tanítani a kulcsot.

Köszönöm előre is a választ.  worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21173 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 14:53:44 »

A 3 gombos távirányítós kulcsba milyen elem való? Egyik pillanatról a másikra már nem nyitott semmit, úgyhogy ez az első kör amit lefutok, nagyon remélem hogy ez a hiba forrása. Nem szedném szét a kulcsot amíg meg nincs meg az új elem, mert úgy tudom ha szétbombázom a kulcsot akkor 5 percem van betenni az új elemet máskülönben újra kell tanítani a kulcsot.

Köszönöm előre is a választ.  worship

CR2032
http://www.ebay.co.uk/itm/181109736168?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Praktikerben 320 Huf darabja Varta-ból.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #21174 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 15:03:35 »


Köszöntem!  worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21175 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:37:17 »

Megint én... Kigyulladt a karbantartás jelző mini-villáskulcs a műszerfalon. Gondolom az olajcserére figyelmeztetne. A nullázástól számítva hány kilométerenként kezd világítani?
Ha jól emlékszem, akkor 15000 km-enként gyullad fel a lámpácska (szervízkulcs).
Nekem nem akkor volt az olajcsere, hanem minden 10000 km-nél.
Kiegyenesített gemkapcsot kis lyukon benyomod, nyomvatartod, gyújtást ráadod, tartod és elvileg így kialszik.  wave

A tükörért kár volt.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #21176 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:46:16 »

Ha jól emlékszem, akkor 15000 km-enként gyullad fel a lámpácska (szervízkulcs).
Nekem nem akkor volt az olajcsere, hanem minden 10000 km-nél.
Kiegyenesített gemkapcsot kis lyukon benyomod, nyomvatartod, gyújtást ráadod, tartod és elvileg így kialszik.  wave

A tükörért kár volt.  szomoru1

Én is tízenként cserélek olajat. A tükröt én is sajnálom. rinya Az előbb szedtem darabokra. Kicsit megcsiszolgattam kívülről. Mindjárt lemegyek és lelakkozom. Holnap cserélem a tükröt és szebb lesz, mint újkorában.  vigyor3
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #21177 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:47:35 »


Sajnos az elem csere nem oldott meg semmit..  szomoru1 Mi a következő lépés? Biztosíték?

Egyik pillanatról a másikra ment tönkre. Itthon még nyitottam, zártam, csomagtartót is nyitottam. Majd 2 utcával arrébb meg már meg sem nyikkant...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21178 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:56:48 »

Én is tízenként cserélek olajat. A tükröt én is sajnálom. rinya Az előbb szedtem darabokra. Kicsit megcsiszolgattam kívülről. Mindjárt lemegyek és lelakkozom. Holnap cserélem a tükröt és szebb lesz, mint újkorában.  vigyor3

Tudom, hogy jó gazdája vagy az autódnak!  eljen Wink

Sikerült a szervízkulcs ikont nullázni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21179 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 18:49:02 »

Sajnos az elem csere nem oldott meg semmit..  szomoru1 Mi a következő lépés? Biztosíték?

Egyik pillanatról a másikra ment tönkre. Itthon még nyitottam, zártam, csomagtartót is nyitottam. Majd 2 utcával arrébb meg már meg sem nyikkant...

Akkor elfelejtette. Tanítsd hozzá újra a kulcsot.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #21180 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 20:09:23 »

Akkor elfelejtette. Tanítsd hozzá újra a kulcsot.

Ha azt úgy kell ahogyan gondolom akkor innentől kezdve nem lesz központi záram.. Kell hozzá a piros kulcs ugye?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21181 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 20:32:04 »

Ha azt úgy kell ahogyan gondolom akkor innentől kezdve nem lesz központi záram.. Kell hozzá a piros kulcs ugye?
Nem kell.
Azt hiszem a 0-ból II-es állásba és vissza elforgatod 4x, 3 másodpercen belül. Lesz talán egy sípolás, világít a led az óránál.
Ekkor megnyomod a távcsocsó gombját, pl nyitás (akár többször is). Aztán vársz míg kialszik a piros led. Azaz kilép a tanítási fázisból.

Ha ez sem oldja meg a gondodat, akkor ugyan ezt kell csinálni, csak előtte le kell venni az aksi sarut 1/2 órára.

Biztos van jobb leírás is erről itt a fórumon.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #21182 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:00:56 »

Nem kell.
Azt hiszem a 0-ból II-es állásba és vissza elforgatod 4x, 3 másodpercen belül. Lesz talán egy sípolás, világít a led az óránál.
Ekkor megnyomod a távcsocsó gombját, pl nyitás (akár többször is). Aztán vársz míg kialszik a piros led. Azaz kilép a tanítási fázisból.

Ha ez sem oldja meg a gondodat, akkor ugyan ezt kell csinálni, csak előtte le kell venni az aksi sarut 1/2 órára.

Biztos van jobb leírás is erről itt a fórumon.  wave
A kezelési könyvben megtalálod a kulcs tanítás leírását. Fenn van a honlapon
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #21183 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:02:15 »

Nem kell.
Azt hiszem a 0-ból II-es állásba és vissza elforgatod 4x, 3 másodpercen belül. Lesz talán egy sípolás, világít a led az óránál.
Ekkor megnyomod a távcsocsó gombját, pl nyitás (akár többször is). Aztán vársz míg kialszik a piros led. Azaz kilép a tanítási fázisból.

Ha ez sem oldja meg a gondodat, akkor ugyan ezt kell csinálni, csak előtte le kell venni az aksi sarut 1/2 órára.

Biztos van jobb leírás is erről itt a fórumon.  wave

Most keresgéltem a fórumon és a neten egyaránt és találtam a tiédhez hasonló leírást.

"A verzió:

1       Rakd be a gyujtáskapcsolóba és fordítsd II állásból O-ba és vissza négyszer (4x) 3 másodperc alatt.
2       Vedd ki a kulcsot, tanulási fázisban van az "imobilájzer" 20 másodpercig ( LED ég folyamatosan).
3       Nyomj meg egy gombot a kulcson, a LED villogással jelzi, hogy elfogadta a kódolást.
4       Várjál még, hogy lejárjon a tanulási fázis ideje (20 másodperc).

B verzió:

1       Indítókulcsot forgasd II-be, majd 3 másodpercen belül négyszer kapcsolj II-bõl I-be.
2       A mûszerfalon (órában) lévõ visszajelzõ LED világítani fog.
3       Fordítsd O-ba a kulcsod, nyomd a nyitás gombot és tartsd nyomva addig, míg az órába lévõ PATS LED nem villan négyszer.
4       Fordítsd II-be az indítókulcsot, majd vissza O-ba."

Remélem hogy ez megoldja, mert tiszta ideg voltam a mai nap.. esik az eső, reflexből kocsiba megnyomtam a csomagtartó nyitót, a kulcsot a gyújtáskapcsolóban hagytam (közben hangosan szól a zene) kiszállok, hátra megyek mondom mi a francért nem nyílik.. ja igen.. FUUUUUUCK!

Akkor elfelejtette. Tanítsd hozzá újra a kulcsot.

A kezelési könyvben megtalálod a kulcs tanítás leírását. Fenn van a honlapon

Köszönöm remélem sikerül és működőképes lesz újra. Wink
Naplózva
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #21184 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:38:14 »

Tudom, hogy jó gazdája vagy az autódnak!  eljen Wink

Sikerült a szervízkulcs ikont nullázni?

Persze. Összehoztam. Köszi.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21185 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 23:52:47 »

Persze. Összehoztam. Köszi.
OK.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #21186 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 12:16:14 »

Sajnos még mindig nem jó.. Sad

Végig zongoráztam mind a 2 programozási módszert vagy 3* de semmi. Most a következő az az lesz hogy leveszem az akkut. Mind a 2 programozási módszer szépen végig futott és működött is ahogy kell. Amikor megnyomtam a gombot akkor kialudt a led  és rendesen villogott vártam a leírtak alapján 20 ms-t de semmi...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21187 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 13:40:06 »

Sajnos még mindig nem jó.. Sad

Végig zongoráztam mind a 2 programozási módszert vagy 3* de semmi. Most a következő az az lesz hogy leveszem az akkut. Mind a 2 programozási módszer szépen végig futott és működött is ahogy kell. Amikor megnyomtam a gombot akkor kialudt a led  és rendesen villogott vártam a leírtak alapján 20 ms-t de semmi...
Nekem is volt ilyen anno, hogy eldobta. Akku saru le, fél óra múlva vissza, tanítás és jó lett.
Persze az autót is újra kell tanítani aksisarule után.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #21188 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 14:01:33 »

Sziasztok!

Gondolkodom egy szaladgálós autó vásárlásán, és egy mk2 mondeo lenne egyelőre a legesélyesebb.
 
Benzinest szeretnék, sedant leginkább, esetleg 5 ajtóst. Centrálzár, klíma, és legalább elöl villanyablak, meg szervó alapelvárás. Öreg dízelbe nem tenyerelnék bele szívesen, ebben az árfekvésben meg pláne.

Tudtok mondani pár dolgot, amire figyeljek vásárlásnál? Illetve mire számíthatok egy ilyen autóval? 350-500K lenne a keret. Egyáltalán, pl 370-ért lehet jót venni?

A benzinesekből amennyire hallottam az 1.8 nem rossz, ebben gondolkodom első sorban, de elég láma vagyok benzinesben, 10 éve volt utoljára, azóta csak dízeleztem. Vezettem 1.6-ost ( igaz mk1-ben, de gondolom ua), nekem az gyenge volt, és iszákos is. Ha az 1.8 csak erősebb, már az is jó. Az autót leginkább rövid távokra használnánk, városon belül. Mennyit esznek ilyen üzemben? 10?

Negatívumról annyit tudok, hogy ezt is szereti a rozsda, és gyenge a futóműve. Vagy erre már vannak jól bevált receptek? Benzines motorból adódó specifikus típushibák vannak?

Nem akarok nagyon offolni, jöhet PÜ-be is!

EIK!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21189 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 14:55:37 »

Sziasztok!

Gondolkodom egy szaladgálós autó vásárlásán, és egy mk2 mondeo lenne egyelőre a legesélyesebb.
 
Benzinest szeretnék, sedant leginkább, esetleg 5 ajtóst. Centrálzár, klíma, és legalább elöl villanyablak, meg szervó alapelvárás. Öreg dízelbe nem tenyerelnék bele szívesen, ebben az árfekvésben meg pláne.

Tudtok mondani pár dolgot, amire figyeljek vásárlásnál? Illetve mire számíthatok egy ilyen autóval? 350-500K lenne a keret. Egyáltalán, pl 370-ért lehet jót venni?

A benzinesekből amennyire hallottam az 1.8 nem rossz, ebben gondolkodom első sorban, de elég láma vagyok benzinesben, 10 éve volt utoljára, azóta csak dízeleztem. Vezettem 1.6-ost ( igaz mk1-ben, de gondolom ua), nekem az gyenge volt, és iszákos is. Ha az 1.8 csak erősebb, már az is jó. Az autót leginkább rövid távokra használnánk, városon belül. Mennyit esznek ilyen üzemben? 10?

Negatívumról annyit tudok, hogy ezt is szereti a rozsda, és gyenge a futóműve. Vagy erre már vannak jól bevált receptek? Benzines motorból adódó specifikus típushibák vannak?

Nem akarok nagyon offolni, jöhet PÜ-be is!

EIK!
szaladgálós autónak biztosan nem vennék mondeót
fiesta, escort bőven elég lenne, ha már ford kereteken belül akarsz maradni
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #21190 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 14:58:20 »

szaladgálós autónak biztosan nem vennék mondeót
fiesta, escort bőven elég lenne, ha már ford kereteken belül akarsz maradni

első körben ezek is jöttek szóba, de a családot nem szeretném olyan autóban tudni, amibe beleáll egy motoros/biciklis és baj van. Tudom, ez az én hülyeségem, de ennek megfelelően vállalom a plusz köktségeket is.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #21191 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 14:59:26 »

első körben ezek is jöttek szóba, de a családot nem szeretném olyan autóban tudni, amibe beleáll egy motoros/biciklis és baj van. Tudom, ez az én hülyeségem, de ennek megfelelően vállalom a plusz köktségeket is.
eljen
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21192 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:38:38 »

első körben ezek is jöttek szóba, de a családot nem szeretném olyan autóban tudni, amibe beleáll egy motoros/biciklis és baj van. Tudom, ez az én hülyeségem, de ennek megfelelően vállalom a plusz köktségeket is.

Akkor viszont nem vagy tisztában a "szaladgálós" autó fogalmával.

Abban többnyire 1, néha 2 ember ül, a lehető legkisebb a városi parkolás és manőverezés megkönnyítése végett, benzines (hogy hamar bemelegedjen és legyen fűtés a rövid utakon), a praktikum és a jó pakolhatóság pedig másodlagos szempont.

Amire te gondolsz az egy második családi autó.  

Viszont, ha a biztonság az elsődleges szempontok között van, akkor 500e alatt 2002 utáni kisebb autókat nézegess. Teszem azt egy 2002-es Clio, Punto,   Fiesta legalább annyit (de szerintem bőven többet) tud aktív és passzív biztonság terén, mint a II-es Mondeo.

Fordnál pedig ne ragadj le, annyi jó és szerethető más márka létezik 500e alatt, hogy csak na. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.27 hétfő, 15:40:19 írta drof » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #21193 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:17:21 »

Akkor viszont nem vagy tisztában a "szaladgálós" autó fogalmával.

Abban többnyire 1, néha 2 ember ül, a lehető legkisebb a városi parkolás és manőverezés megkönnyítése végett, benzines (hogy hamar bemelegedjen és legyen fűtés a rövid utakon), a praktikum és a jó pakolhatóság pedig másodlagos szempont.

Amire te gondolsz az egy második családi autó.  

Viszont, ha a biztonság az elsődleges szempontok között van, akkor 500e alatt 2002 utáni kisebb autókat nézegess. Teszem azt egy 2002-es Clio, Punto,   Fiesta legalább annyit (de szerintem bőven többet) tud aktív és passzív biztonság terén, mint a II-es Mondeo.

Fordnál pedig ne ragadj le, annyi jó és szerethető más márka létezik 500e alatt, hogy csak na. integet2

Kb stimmel.

Leginkább egy ember fog benne ülni, néha még 2 kisgyerek is, ők leginkább az ovi/suli és az otthon relációjában. Viszont ha éppen arról van szó, befér az egész család, meg a kis biciklik, stb. Benzines kell, hogy hamar bemelegedjen, a kis méret nem releváns, mert nem szeretjük, és mert a mostani off is van ekkora. Belvárosban nem nagyon fog mozogni amúgy sem. Franciákat, olaszokat semmi esetre sem szeretnék, van elég bajom azok nélkül is  hehe A fiesták 500-nál kezdődnek csak, szóval felejtős, de azt már bevállalnám, első szériás fókuszokkal is így vagyok,  de nyilván nem a legnagyobb választás jelen esetben egyik sem, lévén első szériások, és a legalja a választéknak. Nem akarok feltétlen a fordnál maradni, most is van off amit szeretek, de egy mk2 mondeo tetszene minden szempontból. Vagy le akartok mindenképpen beszélni róla?  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21194 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:03:15 »

Kb stimmel.

Leginkább egy ember fog benne ülni, néha még 2 kisgyerek is, ők leginkább az ovi/suli és az otthon relációjában. Viszont ha éppen arról van szó, befér az egész család, meg a kis biciklik, stb. Benzines kell, hogy hamar bemelegedjen, a kis méret nem releváns, mert nem szeretjük, és mert a mostani off is van ekkora. Belvárosban nem nagyon fog mozogni amúgy sem. Franciákat, olaszokat semmi esetre sem szeretnék, van elég bajom azok nélkül is  hehe A fiesták 500-nál kezdődnek csak, szóval felejtős, de azt már bevállalnám, első szériás fókuszokkal is így vagyok,  de nyilván nem a legnagyobb választás jelen esetben egyik sem, lévén első szériások, és a legalja a választéknak. Nem akarok feltétlen a fordnál maradni, most is van off amit szeretek, de egy mk2 mondeo tetszene minden szempontból. Vagy le akartok mindenképpen beszélni róla?  vigyor3

2 dolgot javasolnék még megfontolásra.

Ad 1: A 2000-es évek eleje óta nem lehet már alappal mondani a "francia/olasz soha" és a "csakanémet/csakajapán" szöveget, mert egyrészt már okafogyott (amikor a Mercedesben Magneti Marelli az elektronika, a Fiatban meg Bosch....a piaci verseny és a beszállítók keveredése miatt), másrészt ez a 80-90-es évek beidegződéséből ered, amikor minden lerúgott olasz/francia fhos hozzánk jött még egy utolsó kört tenni a bontó előtt "nyugati import" címszó alatt, amiből csak annyit fogott fel a kollektív köztudat, hogy ezek az autók mind szharok. Ez akkor sem volt teljesen igaz, ma meg már abszolúte nem az. Egy Fiestával pl. pont annyi baj van 200e alatt, mint teszem azt egy Saxo-val.

Személyes tapasztalatom pedig az, hogy a német tüftig összeszerelés és minőség elmehet a búspitsába, ha a nullkilométeres (valójában volt benne 4km) új Superb-ben a 19km-nél meghal az ECU és trélerezés az első élmény a reggel frissen-ropogósan átvett autóval. Persze, értem én, hogy német, meg problémamentes, meg agyonüthetetlen és örökéletpluszegynapmertcsehnémet, de én csak annyit vettem ebből a fene nagy minőségből észre, hogy megdöglött alattunk a nagy német technika 2009-ben. falbav

Ad. 2: A 2-es Mondeo már nem az a kategória, aminél két olajcsere közben becsúszhat egy ablaktörlőlapát csere is. Azok már koros autók, sok kilométerrel, annál is több gányolt sérüléssel, másodvonalbeli javításokkal és faluszéli heftölésekkel. Ami igazán fontos, az az, hogy ezeknél már bármi komoly csereigény is felmerülhet az említett kokányolások nélkül is, hát még azokkal. 500e alatti értékben eladóknál legalábbis biztosan. Mármint itthon.

Én ma, 2013 közepén már semmi esetre sem vennék MK2-es Mondeo-t napi járós autónak, ha van a zsebemben 500e. Annyiért már autókat is adnak, problémák nélkül.

Szerintem. wave    
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.27 hétfő, 19:05:28 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21195 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:36:29 »

Én ma, 2013 közepén már semmi esetre sem vennék MK2-es Mondeo-t napi járós autónak, ha van a zsebemben 500e. Annyiért már autókat is adnak, problémák nélkül. 
én csakazértis mk1-et vennék, még ha lenne is annyi a a zsebemben
nekem egyszerűen tetszik, mégha bármikor képes arra, hogy megszívasson valamivel Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21196 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:48:16 »

én csakazértis mk1-et vennék, még ha lenne is annyi a a zsebemben
nekem egyszerűen tetszik, mégha bármikor képes arra, hogy megszívasson valamivel Smiley

Hobbiautónak én is bármikor vennék I-est és II-est is. Tartok is egyet otthon a garázsban. nyes

Napi igavonónak viszont nem. Wink
Naplózva
mutantattila
Vendég
« Új hozzászólás #21197 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:05:43 »

Az én véleményem nem releváns, mert még csak kb. 4 hónapja vagyok egy 1.8-as MKII. kombi tulaja. Lehet, hogy csak én vagyok szerencsés és kifogtam egy jó példányt, de életem legszerethetőbb autója, pedig túl vagyok már néhányon. Sokat megyek vele és minden nap. Talán egy kicsit lomha, de tudtam, hogy nem sportautó, amikor megvettem. Semmi rosszat nem tudok rá mondani.  taps
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #21198 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:09:04 »

Az én véleményem nem releváns, mert még csak kb. 4 hónapja vagyok egy 1.8-as MKII. kombi tulaja. Lehet, hogy csak én vagyok szerencsés és kifogtam egy jó példányt, de életem legszerethetőbb autója, pedig túl vagyok már néhányon. Sokat megyek vele és minden nap. Talán egy kicsit lomha, de tudtam, hogy nem sportautó, amikor megvettem. Semmi rosszat nem tudok rá mondani.  taps
Szerethető és szerelhető. Ha az alapokat rendbe teszed akkor sokáig jó lesz.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21199 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:20:29 »

Szerethető és szerelhető. Ha az alapokat rendbe teszed akkor sokáig jó lesz.

Csak hát ugye második autót nem azért vesz az ember, hogy az alapokat rendbe tegye.

Félreértés ne essék, szeretem a Mondeot, főleg az MK2-eseket, de második - mindennapi szaladgálós - autónak egy III-as Mondeo mellé nem ajánlanám.

Nyilván más a helyzet, ha valami öregebb/kisebb autóból ül át az ember egy MK2-esbe úgy, hogy az az egyetlen autója. Az upgrade.
Itt viszont most nem erről van szó. wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.