Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:21:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745786 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #21350 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:51:34 »

Dugózd le a három színes gumicsövet!És megoldódik a probléma.
köszi, megnézem
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21351 Dátum: 2013.06.25 kedd, 22:13:25 »

Sziasztok!

Az mk2 szellőző/fűtő ventillátor kapcsolója mennyiben különbözik az mk1-től? Csak mk1 könyvhöz tudok hozzájutni, és addig nem akarom szétszedni. Nem tudok váltogatni a különböző fújásirányok között.
Köszi

Szia,
Egyforma, csak annyi a különbség, hogy ha ablakra irányítod, nem kapcsolja be a klímát.

Ha van bátorságod szétszedni az amúgy is rossz kapcsolót, van esély megjavítani. sűrű szilikonolaj(pl rc autómodell teleszkópolaja), és pillanatragasztó kell csak
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #21352 Dátum: 2013.06.26 szerda, 19:54:14 »

Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem, hogy MK2 kézifék kar ügyben tud-e valaki segíteni? Az automata után állítója ment tönkre, lehet-e javítani vagy lehet-e kapni újat esetleg csak bontottat?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21353 Dátum: 2013.06.26 szerda, 21:01:26 »

Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem, hogy MK2 kézifék kar ügyben tud-e valaki segíteni? Az automata után állítója ment tönkre, lehet-e javítani vagy lehet-e kapni újat esetleg csak bontottat?


http://www.talkford.com/topic/206207-adjusting-the-handbrake-adjuster/
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #21354 Dátum: 2013.06.26 szerda, 22:08:14 »

Sziasztok!
Lassan eljutok oda, hogy felgyújtom az autót.
Az alapjelenség, hogy  rángat az ebadta. Jellemzően a 2000 f/p körül, de pl alapjáraton is olyan a hangja, mintha egy egy ütem kimaradna, mintha karburálatlan lenne.
Ezt benzinen is csinálja, és gázon is. A gázos fogyasztás ismét az egekben, legutóbb 47 literrel, 330km mentem
Ami új: katalizátor, lambda, gyertya, trafó, kábel. Változás nincs.
Hibakód nincs, természetesen.
Ltft érték 5-10%
Ami gyanús, de már régóta, az előgyújtás szöge 30 fok körüli értékekre is fel tud menni, ez normális??
Elképzelhető, hogy vmelyik jeladó ad fals értéket? A holtponti és a vezérműtengelyen lévőkre gondolok.
Avagy van vkinek vmi értelems ötlete, hogy merre érdemes elindulni?
Üdv, Ferqó


Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21355 Dátum: 2013.06.28 péntek, 20:02:58 »

nem tudtam hova írjam ezért ide írom.
A klíma csöveit, a tűzfalnál hogyan lehet szétszedni hogy aztán össze is lehessen rakni? Jah és ha össze van rakva, akkor kompresszorral ha nyomok bele levegőt hogy megnézzem jól lett-e összerakva az mehet? Mármint azzal nem ártok neki?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.29 szombat, 05:52:27 írta layzi » Naplózva
Pech
Vendég
« Új hozzászólás #21356 Dátum: 2013.06.28 péntek, 20:04:22 »

Sziasztok! A kérdésem az lenne hogy egy 97-es 2000-es automatát szeretnék venni szerintetek bele merjek vágni vagy maradjak a manuálisnál, ha igen akkor mire figyeljek az automatánál vásárláskor. Amúgy elméletileg 190000 kilométer van benne. Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #21357 Dátum: 2013.06.28 péntek, 22:54:51 »

Sziasztok! A kérdésem az lenne hogy egy 97-es 2000-es automatát szeretnék venni szerintetek bele merjek vágni vagy maradjak a manuálisnál, ha igen akkor mire figyeljek az automatánál vásárláskor. Amúgy elméletileg 190000 kilométer van benne. Válaszokat előre is köszönöm!
Legyen pénzed tankolni nyes nyes nyes
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #21358 Dátum: 2013.07.03 szerda, 19:29:13 »

Hát, a kútra már úgy gurultam be. Kb. 15km-el korábban már elkezdett kihagyogatni a motor, mert nem kapott mindig üzemanyagot. Alig jutottam fel a hegytetőre, a kúthoz. Viszont így kell a tank méretét megnézi, hogy üres tankkal állok be. De mondom, első katt volt (jó, 67,8-nál, aztán már 68-ra kikerekítettem). Mindig itt, ezen az Agip kúton tankolok, mert itt a legolcsóbb (most 401 Ft volt a Forensis-es -8 levonása után, a következő árban a Lukoil 403-al). Nem tudom, mennyire tudnak ezek átbacni, de ezek szerint lehet, hogy még sem a fogyasztása sok az autónak, hanem a kút trükközik?

Ismét tankoltam. Jelzem, még volt a kocsiban benzin, a csórólámpa bevillanása után kb. 60-70km-el mentem el tankolni, ott meg ugye még van benne bőven (ahogy tapasztaltam lámpa bevillanása után 120-130km-el kezd el fuldokolni, és akkor még ügyes, óvatos vezetéssel újabb 20km körül kijön belőle, és ott kell elkezdeni talpalni valami kút felé).

Szóval, még van benne üa, most nem Agip-ra mentem direkt, hanem Lukoil kútra, az eredmény: 66,8liter ment bele a pisztoly első kattanásáig. taps 745km-t mentem az előző teletanktól mostanáig, tehát ha jól számolom, 9et eszik. Téli gumival, kb. 15%ban klímával, na meg elég dinamikus vezetési stílusban (hosszú távokon).

De, a lényeg: ismét belement közel 67 liter... Hogy lehet ez, hisz azt mondjátok 60 literes a tankja, meg a kezelési könyv is 58 litert ír... Huh? És ne feledjük, első kattanásig ment bele, tehát ott még vagy 2 liter belerakható.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21359 Dátum: 2013.07.03 szerda, 21:09:01 »

Ismét tankoltam. Jelzem, még volt a kocsiban benzin, a csórólámpa bevillanása után kb. 60-70km-el mentem el tankolni, ott meg ugye még van benne bőven (ahogy tapasztaltam lámpa bevillanása után 120-130km-el kezd el fuldokolni, és akkor még ügyes, óvatos vezetéssel újabb 20km körül kijön belőle, és ott kell elkezdeni talpalni valami kút felé).

Szóval, még van benne üa, most nem Agip-ra mentem direkt, hanem Lukoil kútra, az eredmény: 66,8liter ment bele a pisztoly első kattanásáig. taps 745km-t mentem az előző teletanktól mostanáig, tehát ha jól számolom, 9et eszik. Téli gumival, kb. 15%ban klímával, na meg elég dinamikus vezetési stílusban (hosszú távokon).

De, a lényeg: ismét belement közel 67 liter... Hogy lehet ez, hisz azt mondjátok 60 literes a tankja, meg a kezelési könyv is 58 litert ír... Huh? És ne feledjük, első kattanásig ment bele, tehát ott még vagy 2 liter belerakható.
Legközelebb egy harmadik kútnál tankoljál!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #21360 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 14:14:08 »


Egy gyors kérdés: Az összes hátsó tárcsafékes mondeón az autó eleje felé van szerelve a féknyereg?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21361 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 14:42:36 »

Egy gyors kérdés: Az összes hátsó tárcsafékes mondeón az autó eleje felé van szerelve a féknyereg?
Ezt úgy hívják, hogy tengely elött vagy mögött elhelyezett féknyereg, konkrétan nem tudom a választ, nem ismerem az összes mondeot.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #21362 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 14:58:45 »

Ezt úgy hívják, hogy tengely elött vagy mögött elhelyezett féknyereg, konkrétan nem tudom a választ, nem ismerem az összes mondeot.

Akkor megérte hozzászólnod...

Közben megtudtam, hogy MKII-nél elől van, MKI-nél pedig hátrafelé. De már nincs értelme törölnöm a hsz-t, mivel érkezett rá, egy rendkívül hasznos bejegyzés... Az, hogy itt a fórumon milyen szavakkal ír le valaki valamit, az 100%osan mindegy, a lényeg, hogy teljesen érthető legyen.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21363 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 15:00:50 »

Akkor megérte hozzászólnod...

Közben megtudtam, hogy MKII-nél elől van, MKI-nél pedig hátrafelé. De már nincs értelme törölnöm a hsz-t, mivel érkezett rá, egy rendkívül hasznos bejegyzés... Az, hogy itt a fórumon milyen szavakkal ír le valaki valamit, az 100%osan mindegy, a lényeg, hogy teljesen érthető legyen.
Gondoltam, ha rákeresel, akkor a keresésben segített volna a hozzászólásom, hogy megtaláld amit keresel, különben szívesen!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21364 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 18:05:09 »

Akkor megérte hozzászólnod...

Közben megtudtam, hogy MKII-nél elől van, MKI-nél pedig hátrafelé.
nem feltétlenül tudtad jól meg. kombinál pl hátul van akár mk1, akár mk2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #21365 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 08:01:06 »

Sziasztok.

Megvan  a mondim!!  vigyor3 Klímás 2.0 kombi,98-as.Tegnap elvitték a fókát,délután el is mentem ezért. Ma átnézem mit kell kicserélgetnem a kötelező dolgokon kívül,aztán majd beszámolok,megérte-e a pénzét,vagy sem. Hazafele (170km) szépen teljesített,fogyasztás is jónak tűnik.Amiben kérnék tanácsot,miből milyet érdemes venni.
-Hosszbordás szíj (ha jól néztem van feszítő és vezető is hozzá.Ezekben lehet csak csapágyat cserélni?Focusban simán cseréltem!)
-olaj+szűrő+levegőszűrő (gyári 5-30+gyári olajszűrő+ UFI levegőszűrő (elvileg prémium a cromaxnál) a terv.
-Valszeg első fék
-gyertya (érdemes platinát?? nem olcsó... )

Ezeket biztos cserélem,a többi majd vizit után kiderül.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21366 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 18:18:44 »

Sziasztok.

Megvan  a mondim!!  vigyor3 Klímás 2.0 kombi,98-as.Tegnap elvitték a fókát,délután el is mentem ezért. Ma átnézem mit kell kicserélgetnem a kötelező dolgokon kívül,aztán majd beszámolok,megérte-e a pénzét,vagy sem. Hazafele (170km) szépen teljesített,fogyasztás is jónak tűnik.Amiben kérnék tanácsot,miből milyet érdemes venni.
-Hosszbordás szíj (ha jól néztem van feszítő és vezető is hozzá.Ezekben lehet csak csapágyat cserélni?Focusban simán cseréltem!)
-olaj+szűrő+levegőszűrő (gyári 5-30+gyári olajszűrő+ UFI levegőszűrő (elvileg prémium a cromaxnál) a terv.
-Valszeg első fék
-gyertya (érdemes platinát?? nem olcsó... )

Ezeket biztos cserélem,a többi majd vizit után kiderül.

Szerintem érdemes a platinát belerakni, de abból is a gyárit (motorcraft). Nekem az előző MKIII 1.8-asomban iridiumos Motorcraftok voltak, én nem cseréltem egyszer sem, beleraktam az autóba 100e km-t és nem volt vele gondom. Télen is pöccre indult.
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #21367 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 18:47:13 »

Szerintem érdemes a platinát belerakni, de abból is a gyárit (motorcraft). Nekem az előző MKIII 1.8-asomban iridiumos Motorcraftok voltak, én nem cseréltem egyszer sem, beleraktam az autóba 100e km-t és nem volt vele gondom. Télen is pöccre indult.

Úgy tűnik gyertyát még nem kell cserélnem.Platina van benne,30.000 km-el.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21368 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 19:00:04 »

Úgy tűnik gyertyát még nem kell cserélnem.Platina van benne,30.000 km-el.

A hosszbordás szíjnál viszont ne spórolj, 1-2 ezer fitying darabja, azon már ne múljon a boldogság Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #21369 Dátum: 2013.07.09 kedd, 09:14:56 »

Sziasztok!

Injektor kiszereléshez kell célszerszám?
Vagy van vmi trükk, hogyan kell?
Motor: "ezüst" szelepfedeles 2,0 literes
Köszönöm
Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #21370 Dátum: 2013.07.09 kedd, 12:40:33 »

Mi a különbség a fekete,meg az ezüst szelepfedeles között? Az enyém fekete. Nekem még újak ezek a dolgok...  integet2
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #21371 Dátum: 2013.07.09 kedd, 13:03:41 »

Mi a különbség a fekete,meg az ezüst szelepfedeles között? Az enyém fekete. Nekem még újak ezek a dolgok...  integet2

ezüst szelepfedél = "Mondeo motor", fekete = "Focus motor". Fejlesztési generációkat jelöl. Escortban is volt Escort Zetec, majd Mondeo Zetec (Focus azt hiszem már nem), Mondeoban is volt Mondeo és Focus is. Alapvetően annyi, hogy a Focushoz továbbfejlesztették a Zetec motort, és ha már van egy újabb, jobb generáció, akkor azt rakták bele a régebbi típusokba is, hogy egységesítsék a gyártást. A lényeg, hogy nagyon sok dologban eltér a kettő egymástól, és a legtöbb alkatrész nem kompatibilis - tehát ha bontott/új cuccot keresel, majd figyelj erre.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #21372 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:25:34 »

ezüst szelepfedél = "Mondeo motor", fekete = "Focus motor". Fejlesztési generációkat jelöl. Escortban is volt Escort Zetec, majd Mondeo Zetec (Focus azt hiszem már nem), Mondeoban is volt Mondeo és Focus is. Alapvetően annyi, hogy a Focushoz továbbfejlesztették a Zetec motort, és ha már van egy újabb, jobb generáció, akkor azt rakták bele a régebbi típusokba is, hogy egységesítsék a gyártást. A lényeg, hogy nagyon sok dologban eltér a kettő egymástól, és a legtöbb alkatrész nem kompatibilis - tehát ha bontott/új cuccot keresel, majd figyelj erre.

Aha. Akkor az enyém már újabb,jobb.  vigyor3 Köszi.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21373 Dátum: 2013.07.09 kedd, 17:27:47 »

ezüst szelepfedél = "Mondeo motor", fekete = "Focus motor". Fejlesztési generációkat jelöl. Escortban is volt Escort Zetec, majd Mondeo Zetec (Focus azt hiszem már nem), Mondeoban is volt Mondeo és Focus is. Alapvetően annyi, hogy a Focushoz továbbfejlesztették a Zetec motort, és ha már van egy újabb, jobb generáció, akkor azt rakták bele a régebbi típusokba is, hogy egységesítsék a gyártást. A lényeg, hogy nagyon sok dologban eltér a kettő egymástól, és a legtöbb alkatrész nem kompatibilis - tehát ha bontott/új cuccot keresel, majd figyelj erre.
nekem ami tönkrement az szürke szelepfedeles volt, most raktuk be az új motort ami fekete szelepfedeles, én annyit vettem észre külömbséget hogy az injektorsor más rajta, a szürkén jobbról, a feketén balról csatlakozik az üzemanyag, meg újabb a karburátor rajta. mást nem vettem észre..
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21374 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:18:10 »

nekem ami tönkrement az szürke szelepfedeles volt, most raktuk be az új motort ami fekete szelepfedeles, én annyit vettem észre külömbséget hogy az injektorsor más rajta, a szürkén jobbról, a feketén balról csatlakozik az üzemanyag, meg újabb a karburátor rajta. mást nem vettem észre..
Ezt nem igazán értem, más az injektor sor és újabb a karburátor!!!!?? Milyen tuning motort vettél?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21375 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:33:49 »

Ezt nem igazán értem, más az injektor sor és újabb a karburátor!!!!?? Milyen tuning motort vettél?
fém karburátor helyett félig műanyag van, más a bovden huzogatós része is, és mint mondtam a feketén másképp van az injektor sor mint az régi szürkémen, a régin olyan furi gumicső, meg összevisszaság volt, mármint szerintem, ezen van egy sor aztánm kész, balrol csatlakozik két cső, ez olyan rendezett. Már nem tudom megmutatni milyen volt és ez milyen mert azt szétkaptam már, de nekem ez a fekete sokkal rendezettebb. az is érdekes hogy a régi motornál másképp volt a bal oldali bak is mint ennél, volt rajt egy baszott nagy öntvény, ezen csak van egy szép bak rajt a motoron és kész, most hogy beraktuk ezt a motort, kétszer annyi hely van a motortétben  mint volt. egyébként már akkor láttam amikor a másikból kiszedtük mert már azon is több hely volt meg rend volt benne. Nem tudom, mért de én ezt láűtom és szerintem ez a külömbség...
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #21376 Dátum: 2013.07.09 kedd, 19:55:43 »

fém karburátor helyett félig műanyag van, más a bovden huzogatós része is, és mint mondtam a feketén másképp van az injektor sor mint az régi szürkémen, a régin olyan furi gumicső, meg összevisszaság volt, mármint szerintem, ezen van egy sor aztánm kész, balrol csatlakozik két cső, ez olyan rendezett. Már nem tudom megmutatni milyen volt és ez milyen mert azt szétkaptam már, de nekem ez a fekete sokkal rendezettebb. az is érdekes hogy a régi motornál másképp volt a bal oldali bak is mint ennél, volt rajt egy baszott nagy öntvény, ezen csak van egy szép bak rajt a motoron és kész, most hogy beraktuk ezt a motort, kétszer annyi hely van a motortétben  mint volt. egyébként már akkor láttam amikor a másikból kiszedtük mert már azon is több hely volt meg rend volt benne. Nem tudom, mért de én ezt láűtom és szerintem ez a külömbség...

Ezek nem karburátoros motorok, hanem injektorosak. Amire te gondolsz, az a szívósor, azaz a légszűrőtől a motorig vezető rendszer.

De van ott még ezer apró változás is, amit szemmel nem is biztos, hogy észreveszel, pl. a blokk mikro-/(makro-)geometriája, esetleg szenzorok, termosztát ilyesmi. Pontosan nem ismerem a különbségeket, de biztos, hogy reszeltek rajta a motorfejlesztők párat amikor bevezették ezt. Wink
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21377 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:14:08 »

Ezek nem karburátoros motorok, hanem injektorosak. Amire te gondolsz, az a szívósor, azaz a légszűrőtől a motorig vezető rendszer.

De van ott még ezer apró változás is, amit szemmel nem is biztos, hogy észreveszel, pl. a blokk mikro-/(makro-)geometriája, esetleg szenzorok, termosztát ilyesmi. Pontosan nem ismerem a különbségeket, de biztos, hogy reszeltek rajta a motorfejlesztők párat amikor bevezették ezt. Wink
na úgy értettem, injektorsorról beszéltem Cheesy nem tudom a karburátor hogy jutott eszembe Cheesy
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21378 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:18:17 »

nekem ami tönkrement az szürke szelepfedeles volt, most raktuk be az új motort ami fekete szelepfedeles, én annyit vettem észre külömbséget hogy az injektorsor más rajta, a szürkén jobbról, a feketén balról csatlakozik az üzemanyag, meg újabb a karburátor rajta. mást nem vettem észre..
gondolom nem szedted szét egyiket sem, mert a különbség a motorba van. Jó igaz más a vízpumpa is meg más a tartóbak is, gyújtó trafó, maf, katalizátor, kipufogó,pillangó szelep, egr szelep, más karter rendszer, stb, stb....de a lényeges változtatások magában a motorban vannak....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21379 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:23:17 »

gondolom nem szedted szét egyiket sem, mert a különbség a motorba van. Jó igaz más a vízpumpa is meg más a tartóbak is, gyújtó trafó, maf, katalizátor, kipufogó,pillangó szelep, egr szelep, más karter rendszer, stb, stb....de a lényeges változtatások magában a motorban vannak....
amíg működik nem szedem szét Cheesy
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21380 Dátum: 2013.07.09 kedd, 20:33:47 »

amíg működik nem szedem szét Cheesy

ezeken bírja a karburátor, nem kell szét szedni  beka3 eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21381 Dátum: 2013.07.09 kedd, 22:23:03 »

ezeken bírja a karburátor, nem kell szét szedni  beka3 eplus2
GONOSZ VAGY duhos2 lényeg hogy kicsit más a felső rész, meg több a hely. ha beindul majd az meg még jobb lessz Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21382 Dátum: 2013.07.09 kedd, 23:55:01 »

GONOSZ VAGY duhos2 lényeg hogy kicsit más a felső rész, meg több a hely. ha beindul majd az meg még jobb lessz Smiley

 vigyor3 idiota
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #21383 Dátum: 2013.07.10 szerda, 08:29:29 »

A bontott szélvédőről mivel lehet leszedni a ragasztót? Van valamilyen vegyszer vagy marad a kapirgálás?
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21384 Dátum: 2013.07.10 szerda, 13:13:05 »



az enyém is ezt csinálja, csak a hátsó ajtónál mögöttem  Undecided nagyon zavaró, de menetszél nem jön be. Nem volt törve....
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:59:20 írta Zsolteey » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21385 Dátum: 2013.07.10 szerda, 13:15:43 »

az enyém is ezt csinálja, csak a hátsó ajtónál mögöttem  Undecided nagyon zavaró, de menetszél nem jön be. Nem volt törve....

Elől a vízlehúzó gumi szokott zajoskodni. Kiszerel, alupor kiszed belőle és mehet vissza.

Hátul az elektromos ablakemelés miatt nem mindig megy fel teljesen az ablak, hiányzik 3-5mm. Kézzel rá kell segíteni.
És ott is púposodik a vízlehúzó......
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21386 Dátum: 2013.07.10 szerda, 15:59:24 »

Elől a vízlehúzó gumi szokott zajoskodni. Kiszerel, alupor kiszed belőle és mehet vissza.

Hátul az elektromos ablakemelés miatt nem mindig megy fel teljesen az ablak, hiányzik 3-5mm. Kézzel rá kell segíteni.
És ott is púposodik a vízlehúzó......


Lehet valahol kapni újonnan és nem aranyáron azt a fajta vízlehúzót, ami az ajtó éléig elér, nem csak az ablak végéig? Márkaszervízben érdeklődtem, ott csak a rövidet tudták volna 7000/db-ért hozni. Kéne belőle új, mert a mostanin is kezdi megenni az ónpestis a merevítőt benne, aztán karcolja szanaszét az üveget..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21387 Dátum: 2013.07.10 szerda, 16:50:26 »

Lehet valahol kapni újonnan és nem aranyáron azt a fajta vízlehúzót, ami az ajtó éléig elér, nem csak az ablak végéig? Márkaszervízben érdeklődtem, ott csak a rövidet tudták volna 7000/db-ért hozni. Kéne belőle új, mert a mostanin is kezdi megenni az ónpestis a merevítőt benne, aztán karcolja szanaszét az üveget..

Cromaxnál tavaly lehetett.

De nem kell új. Szedd ki a régit, kapirgáld ki belőle az alumániumot és mehet is vissza.

NB.: a hátsónak a B oszlopra nyúló része le van ragasztva az ajtóra, azzal csak óvatosan kiszereléskor. Cheesy
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21388 Dátum: 2013.07.10 szerda, 17:46:12 »

Cromaxnál tavaly lehetett.

De nem kell új. Szedd ki a régit, kapirgáld ki belőle az alumániumot és mehet is vissza.

NB.: a hátsónak a B oszlopra nyúló része le van ragasztva az ajtóra, azzal csak óvatosan kiszereléskor. Cheesy

Félek nem lesz elég merev a cucc Cheesy (tudom, tudom, túl sokat aggódok minden sz*ron) Mondjuk ha sikerülne roncsolás nélkül kiszedni a régi fémet, aztán valami horganyzott lemezből gyártani bele újat.. akkor már csak ragasztó kell a végére  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #21389 Dátum: 2013.07.10 szerda, 18:48:45 »

Félek nem lesz elég merev a cucc Cheesy (tudom, tudom, túl sokat aggódok minden sz*ron) Mondjuk ha sikerülne roncsolás nélkül kiszedni a régi fémet, aztán valami horganyzott lemezből gyártani bele újat.. akkor már csak ragasztó kell a végére  vigyor3

Én is kiszedtem elöl egy darabon,mert púposodott,össze is b.szta az üveget. De lehet kiszedem végig,mert nem az igazi... Akkor jó lesz az úgy?
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21390 Dátum: 2013.07.10 szerda, 21:09:20 »

Kb 20 ropiért kaptok új garnitúrát.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21391 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:19:21 »

Kb 20 ropiért kaptok új garnitúrát.  szomoru1
ja ... 20 ropi egy kis adag szarért
kinek futja rá?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21392 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 08:20:15 »

Cromaxnál tavaly lehetett.

De nem kell új. Szedd ki a régit, kapirgáld ki belőle az alumániumot és mehet is vissza.

NB.: a hátsónak a B oszlopra nyúló része le van ragasztva az ajtóra, azzal csak óvatosan kiszereléskor. Cheesy
csak ha sokáig nincs kikaparva, hanem karcoltatod az üveget, akkor egy idő után a gumi abban a kihajlott állapotban megkeményedik és hiába szeded ki a töltetet, nem simul rá az üvegre
aztán jön az ajtóázás, szőnyegázás Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21393 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 10:45:39 »

ja ... 20 ropi egy kis adag szarért
kinek futja rá?
Egyetértek, ezért is raktam ezt a smiley-t:  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
laszlol89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #21394 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 10:48:19 »

Helló, nem tudja valaki, hogy mi lehet a gond, mivel a levegőlapátkát nem mozgatja semmerre a központi konzolon a tekerővel, mivel csak az ablakra fújja a levegőt, se lábra se szembe. És minél hamarabb megszeretném oldani, mert kmásfél hét mulva megyek nyaralni és ezt megszeretném javítni. Esetleg valami őtletek ha van?
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #21395 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:18:07 »

Helló, nem tudja valaki, hogy mi lehet a gond, mivel a levegőlapátkát nem mozgatja semmerre a központi konzolon a tekerővel, mivel csak az ablakra fújja a levegőt, se lábra se szembe. És minél hamarabb megszeretném oldani, mert kmásfél hét mulva megyek nyaralni és ezt megszeretném javítni. Esetleg valami őtletek ha van?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
Naplózva
laszlol89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #21396 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:22:44 »



Köszi szépen a segítséget Smiley
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #21397 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:24:14 »


Köszi szépen a segítséget Smiley
Szivesen,ezért van a fórum. Wink
Naplózva
laszlol89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #21398 Dátum: 2013.07.16 kedd, 00:24:42 »

Elveszítettem a CD lejátszó kódját, honnan szerezhetem meg  azt a 4 kombinációjú kódot?
Esetleg ha kiveszem a CD lejátszót és rá van írva?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21399 Dátum: 2013.07.16 kedd, 09:19:15 »

Elveszítettem a CD lejátszó kódját, honnan szerezhetem meg  azt a 4 kombinációjú kódot?
Esetleg ha kiveszem a CD lejátszót és rá van írva?

Nincs ráírva. Vedd ki a fejet, az M-el kezdődő sorszámot tedd be pl ide és fogsz rá kapni kódot. Persze ez akkor működik, ha gyári a CD lejátszó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.