Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:09:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 447 448 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745440 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #22000 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 16:56:22 »

szerintem is, de ettől még nem tilos. A forgalmiban azért megnézném mi van a színhez írva Cheesy

Hát ezüst, mi más.  falbav
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22001 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:03:46 »

Hát ezüst, mi más.  falbav


az nem szín, hanem egy fém  eplus2
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #22002 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 23:27:16 »

Sziasztok!

Ma sikerült elhagytam a motortartó bölcső egyik hátsó rögzítőcsavarját. Szerencsére odavert egy nagyot az alváznak, úgyhogy észrevettem és még sikerült megtalálnom alátéttel együtt. Visszaraktam, meghúztam amennyire tudtam, a túloldali is laza volt. Később villáskulccsal ráhúztam mindkettőre (az elsők szerencsére stabilak voltak). Mindez kuplungcsere után 7000 km-rel... Az incidens után természetesen alaposan át lesz nézetve az autó, a kérdésem az lenne, hogy cserélhető-e ennek az anyája (illetve hogyan van rögzítve az utastér felől elérhető kis kuckójában)? Ha nem cserélhető, akkor féktisztítós tisztítás és Loctite csavarrögzítőn kívül mást nemigen lehet/kell bevetni, ugye?

Naplózva

MK II 2.0 Zetec
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22003 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 04:11:13 »

Sziasztok!

Ma sikerült elhagytam a motortartó bölcső egyik hátsó rögzítőcsavarját. Szerencsére odavert egy nagyot az alváznak, úgyhogy észrevettem és még sikerült megtalálnom alátéttel együtt. Visszaraktam, meghúztam amennyire tudtam, a túloldali is laza volt. Később villáskulccsal ráhúztam mindkettőre (az elsők szerencsére stabilak voltak). Mindez kuplungcsere után 7000 km-rel... Az incidens után természetesen alaposan át lesz nézetve az autó, a kérdésem az lenne, hogy cserélhető-e ennek az anyája (illetve hogyan van rögzítve az utastér felől elérhető kis kuckójában)? Ha nem cserélhető, akkor féktisztítós tisztítás és Loctite csavarrögzítőn kívül mást nemigen lehet/kell bevetni, ugye?
nem kell semmit bevetni, csak meghúzni rendesen
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.23 hétfő, 04:59:39 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22004 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 13:40:45 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=1721.350 Itt elég hosszan tudsz róla olvasni.

Ahhá! Oké, thnx Smiley Innentől csak úgy fogom említeni, hogy "Az oldal aminek nem mondjuk ki a nevét" Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22005 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 13:52:24 »

Ahhá! Oké, thnx Smiley Innentől csak úgy fogom említeni, hogy "Az oldal aminek nem mondjuk ki a nevét" Cheesy

Kb.
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #22006 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 20:20:13 »

nem kell semmit bevetni, csak meghúzni rendesen


Én sem gondolnám túllihegni ha 150...1000km után esett volna ki, de így hogy nem egész 7000km-t elment problémamentesen valószínűleg megvolt azért húzva.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22007 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 20:33:52 »

Én sem gondolnám túllihegni ha 150...1000km után esett volna ki, de így hogy nem egész 7000km-t elment problémamentesen valószínűleg megvolt azért húzva.
ha meg van húzva sosem esik ki. eddig tartotta a rozsda. viszont, ha beragasztod, többet nem veszed ki a nyúlvány roncsolása nélkül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Subotai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



E-mail
« Új hozzászólás #22008 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:49:55 »

Szevasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Szeretném szétszerelni az elektromosan állítható tükröt mert nem mozgatja a motor jobbra és balra csak zümmög.
Le fel persze megy rendesen. Ha esetleg valaki szedett szét ilyet megköszönném ha le tudná írni hogyan kell megelőzve a bénázásomat. :-)
1998.-as kombi
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1,8 TD 1998.
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #22009 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 23:05:10 »

tps-t megnézted az adagoló tetején?
sikerült kimérnem 0,25 az érték,tehát akkor ez gondolom kuka...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22010 Dátum: 2013.09.24 kedd, 09:44:39 »

Szevasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Szeretném szétszerelni az elektromosan állítható tükröt mert nem mozgatja a motor jobbra és balra csak zümmög.
Le fel persze megy rendesen. Ha esetleg valaki szedett szét ilyet megköszönném ha le tudná írni hogyan kell megelőzve a bénázásomat. :-)
1998.-as kombi
Előre is köszönöm a segítséget.
A tükörlapot óvatosan ki kell pattintani, és hozzáférsz a motorokhoz.
Ha ennél több kell - levenni a komplett tükröt az ajtóról -, az már kicsit bonyolultabb.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22011 Dátum: 2013.09.24 kedd, 09:45:28 »

sikerült kimérnem 0,25 az érték,tehát akkor ez gondolom kuka...

lazítsd fel és forgasd 0.6 ig Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22012 Dátum: 2013.09.24 kedd, 09:46:48 »

Ahhá! Oké, thnx Smiley Innentől csak úgy fogom említeni, hogy "Az oldal aminek nem mondjuk ki a nevét" Cheesy

 falbav
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #22013 Dátum: 2013.09.24 kedd, 14:07:57 »

Sziasztok!

Elérkezett a várva várt idő: Eladtam a RizsRakétát!!!!! Most már "autót" kéne vennem  nyes

Nézegetem folyamatosan a Mondikat, van is egy-két kiszemelt példány, most fogom őket felhívni. De ettől függetlenül ha valaki tud valamit, bármilyen ajánlatot, javaslatot szívesen fogadok!!!

Annyi változás állt be időközben, hogy látva a felhozatalt, kénytelen voltam életmódbeli változásokat eszközölni: Kombi volt a fő keresési szempont, ezt egy kicsit lazítottam, az 5 ajtós is szóba jöhet "B" tervként. (sedan továbbra se)

Köszönöm, és üdv mindenkinek!
 worship
Naplózva
Subotai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



E-mail
« Új hozzászólás #22014 Dátum: 2013.09.24 kedd, 15:17:27 »

A tükörlapot óvatosan ki kell pattintani, és hozzáférsz a motorokhoz.
Ha ennél több kell - levenni a komplett tükröt az ajtóról -, az már kicsit bonyolultabb.

Köszönöm. Akkor megpróbálom.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1,8 TD 1998.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22015 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:36:12 »

sikerült kimérnem 0,25 az érték,tehát akkor ez gondolom kuka...
nem az a lényeg, hogy mennyi, azt lehet állítani. elfordítod 0,6-ig, aztán jó. csak akkor kell visszább venni, ha 4,2-nél több a vége. a lényeg az, hogy ahogy mozgatod a kart, menjen folyamatosan felfelé, ne legyen szakadás, vagy össze-vissza ugrálás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #22016 Dátum: 2013.09.24 kedd, 21:18:03 »

nem az a lényeg, hogy mennyi, azt lehet állítani. elfordítod 0,6-ig, aztán jó. csak akkor kell visszább venni, ha 4,2-nél több a vége. a lényeg az, hogy ahogy mozgatod a kart, menjen folyamatosan felfelé, ne legyen szakadás, vagy össze-vissza ugrálás
próbáltam úgy is,hogy mérés közben mozgattam a kart,köztes állásban semmit nem mér,végállásban pedig ugyancsak 0,25 és villog...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #22017 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 14:39:04 »

Szevasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Szeretném szétszerelni az elektromosan állítható tükröt mert nem mozgatja a motor jobbra és balra csak zümmög.
Le fel persze megy rendesen. Ha esetleg valaki szedett szét ilyet megköszönném ha le tudná írni hogyan kell megelőzve a bénázásomat. :-)
1998.-as kombi
Előre is köszönöm a segítséget.

Maga a ház rugos megoldással van rögzitve. A tükörlapot kell leszedni onnan már nem nehéz. Én lefelé nem tudom mozgatni a jobb tökröm, pár éve egy motoros leütötte és eltört a mozgato rudazat.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #22018 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 15:52:28 »

Sziasztok!  integet2
 help

Van egy visszatérő problémám, amit a mondeommal szereztem. (már megvan szegényke majd 6 éve).
Az elektromos topikban már lerendeztem az elektromos bajait, viszont a kézifékkel nem boldogulok. Kerestem a fórumon, de csak kardánboxos kérdést/hozzászólást találtam.
Szóval a lényeg: A kézifékem egyáltalán nem fog, pedig már a maxon kattan (megszámoltam, 9 katt de semmi hatás)
12%os emelkedő, és gurul, hiába van tökig húzva a kar. Érdemes otthon bajlódnom vele, vagy fizessek a szakinak, vagy ha van érzékem hozzá (van némi, de nem autószerelő a végzettségem), akkor meg tudom magam is oldani a bajt?
Megmondom őszintén, inkább magam bajlódok vele, minthogy szerelőnek fizessek. Csak akkor viszem oda, ha már annyira bonyolult, hogy keresztbe áll tőle a fülem.
 Használható Vélemény? Ötlet? Tanács?  worship
Üdv:
Tibchi
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 17:09:40 írta ghostforme » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22019 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 17:32:41 »

Sziasztok!  integet2
 help

Van egy visszatérő problémám, amit a mondeommal szereztem. (már megvan szegényke majd 6 éve).
Az elektromos topikban már lerendeztem az elektromos bajait, viszont a kézifékkel nem boldogulok. Kerestem a fórumon, de csak kardánboxos kérdést/hozzászólást találtam.
Szóval a lényeg: A kézifékem egyáltalán nem fog, pedig már a maxon kattan (megszámoltam, 9 katt de semmi hatás)
12%os emelkedő, és gurul, hiába van tökig húzva a kar. Érdemes otthon bajlódnom vele, vagy fizessek a szakinak, vagy ha van érzékem hozzá (van némi, de nem autószerelő a végzettségem), akkor meg tudom magam is oldani a bajt?
Megmondom őszintén, inkább magam bajlódok vele, minthogy szerelőnek fizessek. Csak akkor viszem oda, ha már annyira bonyolult, hogy keresztbe áll tőle a fülem.
 Használható Vélemény? Ötlet? Tanács?  worship
Üdv:
Tibchi

Két eset lehetséges:

1. Annyira megnyúlt a kézifék bowden, hogy már nem képes dolgozni. ->kuka
2. Be kell állítani.
(3.) Ha automata utánállításos (ezt nem tudom, hogy itt van-e ilyen vagy, hogy csak ez van), akkor a kézifékkaron levő utánállító szerkezet köszönt el ->a kézifékkar kuka.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22020 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 20:38:06 »

Két eset lehetséges:

1. Annyira megnyúlt a kézifék bowden, hogy már nem képes dolgozni. ->kuka
ilyen nincs
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #22021 Dátum: 2013.09.27 péntek, 08:15:23 »

Sziasztok!  integet2
 help

Van egy visszatérő problémám, amit a mondeommal szereztem. (már megvan szegényke majd 6 éve).
Az elektromos topikban már lerendeztem az elektromos bajait, viszont a kézifékkel nem boldogulok. Kerestem a fórumon, de csak kardánboxos kérdést/hozzászólást találtam.
Szóval a lényeg: A kézifékem egyáltalán nem fog, pedig már a maxon kattan (megszámoltam, 9 katt de semmi hatás)
12%os emelkedő, és gurul, hiába van tökig húzva a kar. Érdemes otthon bajlódnom vele, vagy fizessek a szakinak, vagy ha van érzékem hozzá (van némi, de nem autószerelő a végzettségem), akkor meg tudom magam is oldani a bajt?
Megmondom őszintén, inkább magam bajlódok vele, minthogy szerelőnek fizessek. Csak akkor viszem oda, ha már annyira bonyolult, hogy keresztbe áll tőle a fülem.
 Használható Vélemény? Ötlet? Tanács?  worship
Üdv:
Tibchi

Szia.

Akkor íme egy 4. lehetőség... A bowden ahogy ráfut a kézifékkarra,egy félkör alakú "pályán" jut el a bekötési pontig. Azon a pályán egy (lehet több,csak nekem már letörtek!  Undecided ) kis karom tartja rajt,hogy oldalra ne tudjon lecsúszni.Nekem az a kis karom volt kihajolva,így félig lecsúszott róla a bowden,ezért nem tudta kellőképpen megfeszíteni amikor betéptem a kart. Tünetek ugyan azok,mint neked.De ezzel megjavult. Ha leszeded a kardánboxot, és jobban rálátsz a fékkarra,látni fogod miről beszélek! Sok sikert!  wave
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #22022 Dátum: 2013.09.27 péntek, 09:12:48 »

Sziasztok!  integet2
 help

Van egy visszatérő problémám, amit a mondeommal szereztem. (már megvan szegényke majd 6 éve).
Az elektromos topikban már lerendeztem az elektromos bajait, viszont a kézifékkel nem boldogulok. Kerestem a fórumon, de csak kardánboxos kérdést/hozzászólást találtam.
Szóval a lényeg: A kézifékem egyáltalán nem fog, pedig már a maxon kattan (megszámoltam, 9 katt de semmi hatás)
12%os emelkedő, és gurul, hiába van tökig húzva a kar. Érdemes otthon bajlódnom vele, vagy fizessek a szakinak, vagy ha van érzékem hozzá (van némi, de nem autószerelő a végzettségem), akkor meg tudom magam is oldani a bajt?
Megmondom őszintén, inkább magam bajlódok vele, minthogy szerelőnek fizessek. Csak akkor viszem oda, ha már annyira bonyolult, hogy keresztbe áll tőle a fülem.
 Használható Vélemény? Ötlet? Tanács?  worship
Üdv:
Tibchi

http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3

Nekem ez volt a probléma...
Nagy nehezen megoldottam de csak mechanikusan alulról lehet feszíteni most már.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22023 Dátum: 2013.09.27 péntek, 09:50:51 »

Sziasztok!  integet2
 help

Van egy visszatérő problémám, amit a mondeommal szereztem. (már megvan szegényke majd 6 éve).
Az elektromos topikban már lerendeztem az elektromos bajait, viszont a kézifékkel nem boldogulok. Kerestem a fórumon, de csak kardánboxos kérdést/hozzászólást találtam.
Szóval a lényeg: A kézifékem egyáltalán nem fog, pedig már a maxon kattan (megszámoltam, 9 katt de semmi hatás)
12%os emelkedő, és gurul, hiába van tökig húzva a kar. Érdemes otthon bajlódnom vele, vagy fizessek a szakinak, vagy ha van érzékem hozzá (van némi, de nem autószerelő a végzettségem), akkor meg tudom magam is oldani a bajt?
Megmondom őszintén, inkább magam bajlódok vele, minthogy szerelőnek fizessek. Csak akkor viszem oda, ha már annyira bonyolult, hogy keresztbe áll tőle a fülem.
 Használható Vélemény? Ötlet? Tanács?  worship
Üdv:
Tibchi

Tárcsa, vagy dobfék?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22024 Dátum: 2013.09.27 péntek, 09:55:41 »

ilyen nincs

Jó jó egy kicsit eltúloztam. Annyira tényleg nem tud megnyúlni.  vigyor3
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22025 Dátum: 2013.09.27 péntek, 10:01:59 »

Két eset lehetséges:

1. Annyira megnyúlt a kézifék bowden, hogy már nem képes dolgozni. ->kuka
2. Be kell állítani.
(3.) Ha automata utánállításos (ezt nem tudom, hogy itt van-e ilyen vagy, hogy csak ez van), akkor a kézifékkaron levő utánállító szerkezet köszönt el ->a kézifékkar kuka.

Nem tud megnyúlni. Autómata utánállítost is be kell állítani, főleg dobféknél. De ha rosszak azok a bizonyos ricnik (a dobban) akkor pár napon belül ismét elmegy a kézifék. Tárcsásnál más gond van, vagy nagyon kopott a tárcsa, és a betét, vagy a nyeregben keresendő a hiba, amit felújítás orvosol.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #22026 Dátum: 2013.09.27 péntek, 10:56:04 »

Tárcsa, vagy dobfék?

Dobfékes a csórikám. Sajna a kardánboxot is ki kell operálnom, mert a kézifékkar köpenye egy az egyben leesett róla. Semmi nem tartja a helyén. Se pillragacs, se palmatex, seaz a hőpisztolyos ragasztó. Sajna ez is utólag, általam beszerelt "extra", ugyanis az előző tulaj szétbarmolta a gyári kardánt, és oda vésette bele az amúgy sem oda való hátsó ablakemelő kapcsolókat. Így szereztem egy könyöktámaszosat. Ennak a köpenye sz@rrá volt rongyolódva, az enyémnek meg az a kis műanyaga volt széttörve. Így a kettőből lett egy, némi női kéz beavatkozással (varrás).
Erre is keresek valami megoldást már egy jó ideje (A hőre lágyuló száradó ragacs jó is lett volna, ha a kocsiban nyáron nem sivatagi viszonyok uralkodtak volna.) Gyárilag a pöckök rá vannak olvasztva, vagyis a végük, szóval egy csere izgalmas kihívás.
Ma megnézem azt a racsni részt, meg photo/photo/photo is lesz, hátha valaki jobban lát valamit, amit én nem. A szétszedéssel soha nincs bajom Cheesy:D
Az összerakáskor meg.... email
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #22027 Dátum: 2013.09.27 péntek, 13:13:07 »

Dobfékes a csórikám. Sajna a kardánboxot is ki kell operálnom, mert a kézifékkar köpenye egy az egyben leesett róla. Semmi nem tartja a helyén. Se pillragacs, se palmatex, seaz a hőpisztolyos ragasztó. Sajna ez is utólag, általam beszerelt "extra", ugyanis az előző tulaj szétbarmolta a gyári kardánt, és oda vésette bele az amúgy sem oda való hátsó ablakemelő kapcsolókat. Így szereztem egy könyöktámaszosat. Ennak a köpenye sz@rrá volt rongyolódva, az enyémnek meg az a kis műanyaga volt széttörve. Így a kettőből lett egy, némi női kéz beavatkozással (varrás).
Erre is keresek valami megoldást már egy jó ideje (A hőre lágyuló száradó ragacs jó is lett volna, ha a kocsiban nyáron nem sivatagi viszonyok uralkodtak volna.) Gyárilag a pöckök rá vannak olvasztva, vagyis a végük, szóval egy csere izgalmas kihívás.
Ma megnézem azt a racsni részt, meg photo/photo/photo is lesz, hátha valaki jobban lát valamit, amit én nem. A szétszedéssel soha nincs bajom Cheesy:D
Az összerakáskor meg.... email

Ragasztáshoz esetleg egy ilyen?
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID-4615E180-4DEDD72E/henkel_huu/hs.xsl/full-product-list-teroson-5409.htm?countryCode=hu&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001G37V
Bár lehet kicsit drasztikus, meg ha veszel ilyet, játsz vele először, mert amihez hozzáér, ez ottmarad, ezt még higítóval is nehéz levakarni hogy eltávolítsd a felesleget a felületről. Viszont eddig amit ezzel felragasztottam, az fent is maradt, még a barbárok is csak darabokban tudták széttépkedni a felragasztott cuccokat.  gun
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22028 Dátum: 2013.09.27 péntek, 13:21:35 »

Ragasztáshoz esetleg egy ilyen?
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID-4615E180-4DEDD72E/henkel_huu/hs.xsl/full-product-list-teroson-5409.htm?countryCode=hu&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001G37V
Bár lehet kicsit drasztikus, meg ha veszel ilyet, játsz vele először, mert amihez hozzáér, ez ottmarad, ezt még higítóval is nehéz levakarni hogy eltávolítsd a felesleget a felületről. Viszont eddig amit ezzel felragasztottam, az fent is maradt, még a barbárok is csak darabokban tudták széttépkedni a felragasztott cuccokat.  gun

Akkor lehet, hogy az életszínvonalat is ezzel kellene felragasztani?  eplus2
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #22029 Dátum: 2013.09.28 szombat, 22:14:17 »

Kedves Mondeo-sok!

Közétek szerettem volna tartozni, de úgy hozta az élet, hogy egy másik esélyes márka futott be végül. Mint ahogyan korábban említettem, felnőttkorú Opel van már egy a családban, és most sikerült egy szintén felnőtt korú, kihagyhatatlan autót találni.  vigyor3

Ezúton szeretném megköszönni MINDENKI segítségét!!! Elláttatok hasznos vásárlási tanácsokkal, tippekkel. Egyfelől sajnálom, hogy nem sikerült elfogadható Fordot találnom, másrészt viszont örülök az új autómnak.

Nagyon jó kis közösség, fórum vagytok! Tartsátok meg jó szokásotokat, és segítsetek mindig egymásnak.

Én most elköszönök, mától már egy másik "táborba" tartozom. Minden jót kívánok Nektek!

 worship

Sziasztok!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22030 Dátum: 2013.09.28 szombat, 22:19:15 »

Kedves Mondeo-sok!

Közétek szerettem volna tartozni, de úgy hozta az élet, hogy egy másik esélyes márka futott be végül. Mint ahogyan korábban említettem, felnőttkorú Opel van már egy a családban, és most sikerült egy szintén felnőtt korú, kihagyhatatlan autót találni.  vigyor3

Ezúton szeretném megköszönni MINDENKI segítségét!!! Elláttatok hasznos vásárlási tanácsokkal, tippekkel. Egyfelől sajnálom, hogy nem sikerült elfogadható Fordot találnom, másrészt viszont örülök az új autómnak.

Nagyon jó kis közösség, fórum vagytok! Tartsátok meg jó szokásotokat, és segítsetek mindig egymásnak.

Én most elköszönök, mától már egy másik "táborba" tartozom. Minden jót kívánok Nektek!

 worship

Sziasztok!

Balesetmentes közlekedést, és sok örömet kívánok, az új autódhoz, minél kevesebb hibával.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22031 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 21:29:13 »

Kedves Mondeo-sok!

Közétek szerettem volna tartozni, de úgy hozta az élet, hogy egy másik esélyes márka futott be végül. Mint ahogyan korábban említettem, felnőttkorú Opel van már egy a családban, és most sikerült egy szintén felnőtt korú, kihagyhatatlan autót találni.  vigyor3

Ezúton szeretném megköszönni MINDENKI segítségét!!! Elláttatok hasznos vásárlási tanácsokkal, tippekkel. Egyfelől sajnálom, hogy nem sikerült elfogadható Fordot találnom, másrészt viszont örülök az új autómnak.

Nagyon jó kis közösség, fórum vagytok! Tartsátok meg jó szokásotokat, és segítsetek mindig egymásnak.

Én most elköszönök, mától már egy másik "táborba" tartozom. Minden jót kívánok Nektek!

 worship

Sziasztok!


Leld örömödet benne és használd egészséggel ! Wink

(még ha Opel is...  eplus2 Bocs, nem tudtam kihagyni Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ricsi4x
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #22032 Dátum: 2013.10.08 kedd, 18:06:31 »

Sziasztok,

Ford Mondeo MK2 2.0 benzines manuális váltós kocsim van.
Az a problémám, hogy amikor kocsi bemelegszik rendesen akkor elkezd fulladozni az alapjárat amikor a magasabb fordulatról (kb.2000 fölött) elengedem a gázt és nem nyomom leesik a fordulat olyan 200-300-re és onnan rántja vissza olyan 800-ra szinte ose fullad le teljesen hogy leáljon a motor de nagyon zavaró! Motor váltó cserélve lett benn és előtte is csinálta szóval kizárva!
Légtömegmérő jó !

Szerintetek mi lehet a probléma?? (ötleteket várok)

Előre is köszi!
 
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22033 Dátum: 2013.10.08 kedd, 18:15:01 »

Sziasztok,

Ford Mondeo MK2 2.0 benzines manuális váltós kocsim van.
Az a problémám, hogy amikor kocsi bemelegszik rendesen akkor elkezd fulladozni az alapjárat amikor a magasabb fordulatról (kb.2000 fölött) elengedem a gázt és nem nyomom leesik a fordulat olyan 200-300-re és onnan rántja vissza olyan 800-ra szinte ose fullad le teljesen hogy leáljon a motor de nagyon zavaró! Motor váltó cserélve lett benn és előtte is csinálta szóval kizárva!
Légtömegmérő jó !

Szerintetek mi lehet a probléma?? (ötleteket várok)

Előre is köszi!
 
Ötlet 1: lambdaszonda. Húzd le a csatiját, és ha akkor is ugyanúgy viselkedik az baj.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
krolcsi
Vendég
« Új hozzászólás #22034 Dátum: 2013.10.08 kedd, 18:38:00 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Van pár hónapja nekem egy Ford Mondeo mk2 1.8Td 1999 évjáratú fehér kombi. Kiszeretném cserélni az ékszíjat ahol az adagoló hajtja a szervot és sajnos van egy bőkenő hogy az adagoló alatt van egy feszitő görgő azt hogy lehet kilazitani?? Mert anélkül nem tudom kivenni a szervonak a ékszíját mert ütközik a feszitő görgőnek. Valami Tipp??
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22035 Dátum: 2013.10.08 kedd, 18:50:09 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Van pár hónapja nekem egy Ford Mondeo mk2 1.8Td 1999 évjáratú fehér kombi. Kiszeretném cserélni az ékszíjat ahol az adagoló hajtja a szervot és sajnos van egy bőkenő hogy az adagoló alatt van egy feszitő görgő azt hogy lehet kilazitani?? Mert anélkül nem tudom kivenni a szervonak a ékszíját mert ütközik a feszitő görgőnek. Valami Tipp??
˘

Kijön az.
Naplózva
krolcsi
Vendég
« Új hozzászólás #22036 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:02:01 »

Csak kérdés hogy hogy jön ki mert az adagoló szíjtárcsája ütközik a alatta lévő feszitő görgönek és ez pont egy vonalban van. A szervo ékjszijat nem tudom kivenni mert ott a feszitő görgő szóval a gőrgőt hogy lehet kilazitani hogy letudjam venni a szervoszivatyúnak az éksziját?
Naplózva
ricsi89
Vendég
« Új hozzászólás #22037 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:25:52 »

Ötlet 1: lambdaszonda. Húzd le a csatiját, és ha akkor is ugyanúgy viselkedik az baj.  integet2

Hello

Köszi a gyors választ, de az kilőve mert cseréve lett csak elfelejtettem írni! Esetleg van még valami tipped?

Köszi
Ricsi
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22038 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:28:40 »

Csak kérdés hogy hogy jön ki mert az adagoló szíjtárcsája ütközik a alatta lévő feszitő görgönek és ez pont egy vonalban van. A szervo ékjszijat nem tudom kivenni mert ott a feszitő görgő szóval a gőrgőt hogy lehet kilazitani hogy letudjam venni a szervoszivatyúnak az éksziját?

most cseréltem a 7végén, tényleg kijön, egyszerűbb kifeszíteni, mint a környéken bármit kilazítani.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22039 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:36:34 »

Csak kérdés hogy hogy jön ki mert az adagoló szíjtárcsája ütközik a alatta lévő feszitő görgönek és ez pont egy vonalban van. A szervo ékjszijat nem tudom kivenni mert ott a feszitő görgő szóval a gőrgőt hogy lehet kilazitani hogy letudjam venni a szervoszivatyúnak az éksziját?
a szíjtárcsát is leszeded, és akkor nem kell az alatta levő sz@rokkal bajlódni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krolcsi
Vendég
« Új hozzászólás #22040 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:47:42 »

Köszönöm Szépen! Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22041 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 16:36:14 »

Hogyan érdemes nekiállni az üléskárpit lehúzásának (háttámla)? Lehetséges egyáltalán? Van valami trükkje? Gyári szövetet hol lehet venni hozzá?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22042 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 16:46:32 »

Hogyan érdemes nekiállni az üléskárpit lehúzásának (háttámla)?
Lehetséges egyáltalán?
Van valami trükkje?
Gyári szövetet hol lehet venni hozzá?
Először is kiveszed az autóból... Grin Aztán szétszeded - leszeded a támlát az ülőlapról. Majd alulról nekikezdesz a dolognak. Mindig picit haladsz felfele, és egyesével bontod a drótokat. Az elején kicsit nehéz a szűkössége miatt átküzdeni az oldaltámla szivacsokon.
Fentebb leírtam. Lehet, van még valami, de most hirtelen ennyi.
 Huh? Lehet még egyáltalán?
Úgy emlékeztem, hogy van egy cikkem fenn Wikin, amiben le van írva 1-2 dolog. Huh?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22043 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 20:47:42 »

Hogyan érdemes nekiállni az üléskárpit lehúzásának (háttámla)? Lehetséges egyáltalán? Van valami trükkje? Gyári szövetet hol lehet venni hozzá?

Járműkárpitozással foglalkozunk, gyári szövetet nem fogsz találni boltban 100%. 4-5 éves autókhoz is nehéz szerezni, ha lehet egyáltalán, MK2-eshez max. picit hasonló létezhet. (persze messze nem olyan minőségben, mint a gyári, akkorról Sad ) Olyat, mint pl. HegeGabié vagy az enyém, lehetetlen már szerezni, még hasonlót sem készítenek. (a kékes/szürkés/feketés-kockás plüss belső rész, de fekete/mélyszürke plüss sincs apró fehéres pöttyökkel ami a külső rész - esetünkben)
Vagy donor-üléshuzat, vagy több donor-üléshuzat összevarrása, természetesen a akkor már az anyós oldalán is, vagy komplett újrahúzás, ha normális belsőt szeretnél. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22044 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:38:52 »

Hogyan érdemes nekiállni az üléskárpit lehúzásának (háttámla)? Lehetséges egyáltalán? Van valami trükkje? Gyári szövetet hol lehet venni hozzá?
Én keresnék egy teljesen fekete mk3 szettet.  Kombiba biztosan berakható.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22045 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:40:03 »

Én keresnék egy teljesen fekete mk3 szettet.  Kombiba biztosan berakható.
Jah.... befér, de minek szállítanád ide-oda?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22046 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:57:06 »

Jah.... befér, de minek szállítanád ide-oda?  eplus2

Jajj te nagyonnagyon  falbav
Majd szépen kinyitott a szemed ha legközelebb látod a kombimat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22047 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 22:01:49 »

Jajj te nagyonnagyon  falbav
Majd szépen kinyitott a szemed ha legközelebb látod a kombimat.

Mit nézzek rajta, kombi. Simán belefér az mk3 ülésszett.....nagy kocsi.
De még mindig nem tudom hová akarod cipelni.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22048 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 22:04:25 »

Mit nézzek rajta, kombi. Simán belefér az mk3 ülésszett.....nagy kocsi.
De még mindig nem tudom hová akarod cipelni.  eplus2

 exploserderage exploserderage
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22049 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:30:15 »

Mit nézzek rajta, kombi. Simán belefér az mk3 ülésszett.....nagy kocsi.
De még mindig nem tudom hová akarod cipelni.  eplus2
nyes Grin Grin
Naplózva
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 447 448 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.