Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:23:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 454 455 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745172 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22350 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 13:37:15 »

sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi az a gumi méret ami 15"-ban felmegy a kocsira mert a könyve csak kettőt ír:195/60 vagy a 205/55,az lenne a kérdés hogy a 195/65 jó lehet-e,ill a 205/60-as.kössz
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22351 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 14:18:52 »

sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi az a gumi méret ami 15"-ban felmegy a kocsira mert a könyve csak kettőt ír:195/60 vagy a 205/55,az lenne a kérdés hogy a 195/65 jó lehet-e,ill a 205/60-as.kössz

A 195/65 R15 még bőven tűréshatáron belül van, ill. ha megnézzük, hogy mi a legkisebb és a legnagyobb méret (átmérőben) ami felmegy a Mondeo-ra, akkor meg főleg jó. Nyugodtan felrakhatod!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22352 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:21:31 »

A 195/65 R15 még bőven tűréshatáron belül van, ill. ha megnézzük, hogy mi a legkisebb és a legnagyobb méret (átmérőben) ami felmegy a Mondeo-ra, akkor meg főleg jó. Nyugodtan felrakhatod!
ok nagyon szépen köszönöm
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22353 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:30:52 »

ok nagyon szépen köszönöm

Hmm.. na utánaszámoltam, mondjuk felső határon van, de simán el kell hogy férjen Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #22354 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 22:09:27 »

A papírozásban valósi segítségen mi értesz, mert az itteni szervíz nagyon forszírozza az igazolást a bontott horgonyról Tongue


Privi ment!  smile
Minden megoldható Tongue
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22355 Dátum: 2014.03.11 kedd, 19:02:44 »

Hello.
1. Mért van az, hogy a pillangószelepemen nincsen lyuk? A régiben volt egy kb 1mm-es lyuk. A másik, hogy hirteken gázadásnál akkorát szippant a pillangószelep hogy a kocsi megtorpan, és valószínűleg nem jut elég levegő neki mert olyan hangja van mintha falsot szicna, de a pillangószelepnek van ez a hangja. Mért csinálja és mért torpan meg a koxsi. Uj gyertyák légszűrőt kapott, 2 gyujtokábel szettem van ugyan az a jelenség. Levettem a pillangósuelepről a házat, és akkor is akkorát szippant hirtelen... Mi a baj??
2.
Ennek ikyennek kell lennie?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.12 szerda, 13:36:32 írta layzi » Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22356 Dátum: 2014.03.12 szerda, 19:38:13 »

Sziasztok !

Segítségeteket szeretném kérni,nem indul az autóm.
Önindító működik,de a tápszivattyú nem búg gyújtás ráadására.
Fedkompos 2.0benzines  mk2 az autó.
5 vezeték van bekötve a tápszivattyúba,ha a gyújtást ráadom egy vezetéken van 12V.
Arra tippelek hogy a tápszivattyú ment tönkre.
Csak egy vezetéken kell lennie 12V-nak ?
Mit nézzek még meg ?
Kérlek segítsetek !
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22357 Dátum: 2014.03.12 szerda, 19:40:25 »

sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi az a gumi méret ami 15"-ban felmegy a kocsira mert a könyve csak kettőt ír:195/60 vagy a 205/55,az lenne a kérdés hogy a 195/65 jó lehet-e,ill a 205/60-as.kössz

Nekem is az van rajta,semmi probléma nincs vele.
Téli és nyári gumim is 195/65 15".
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22358 Dátum: 2014.03.12 szerda, 20:52:34 »

Önindító működik,de a tápszivattyú nem búg gyújtás ráadására.
Fedkompos 2.0benzines  mk2 az autó.
5 vezeték van bekötve a tápszivattyúba,ha a gyújtást ráadom egy vezetéken van 12V.
Arra tippelek hogy a tápszivattyú ment tönkre.
Csak egy vezetéken kell lennie 12V-nak ?
Mit nézzek még meg ?
Kérlek segítsetek !
Igen, csak egy kábelen kell lennie 12V-nak, a 3-as lábon, a Lila/Narancs vezetéken.
Ha mégsem működik, szivattyú hiba van - szerintem.
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22359 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:05:00 »

Igen, csak egy kábelen kell lennie 12V-nak, a 3-as lábon, a Lila/Narancs vezetéken.
Ha mégsem működik, szivattyú hiba van - szerintem.

Nekem nem a hármas,hanem a négyes vagy ötös lábon van a 12V.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.12 szerda, 21:06:31 írta balais » Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22360 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:13:00 »

4-es láb (Fekete/kék) test.
5-ös láb a műszercsoporttól jön, és az üzemanyagszint méréshez szükséges. Lehet, hogy van rajta 12V gyújtás után.
3-as láb a a pumpa tápja. Ha nincs fesz, akkor nézd meg a biztonsági kapcsolót, vagy a pumpa reléjét.
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22361 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:23:31 »

4-es láb (Fekete/kék) test.
5-ös láb a műszercsoporttól jön, és az üzemanyagszint méréshez szükséges. Lehet, hogy van rajta 12V gyújtás után.
3-as láb a a pumpa tápja. Ha nincs fesz, akkor nézd meg a biztonsági kapcsolót, vagy a pumpa reléjét.
Akkor nem kap tápot a szivattyú ?
A lábnál lévő biztonsági kapcsolóra gondolsz ?
A relét hogy tudom megállapítani hogy jó-e ?

Bocs hogy ennyit kérdezősködöm.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22362 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 08:32:46 »

Akkor nem kap tápot a szivattyú ?
A lábnál lévő biztonsági kapcsolóra gondolsz ?
A relét hogy tudom megállapítani hogy jó-e ?

Bocs hogy ennyit kérdezősködöm.
Úgy tűnik.
Igen.
12V-al leteszteled kézben (pl. számítógép tápegységgel). Itt a képen van 3 barna relé egymás felett. A középső a benzinpumpáé. Szerintem rajta van a belső áramkör képe, az alapján biztosan kiigazodsz. De ha már van kezedben 12V, akkor magát a pumpát is kipróbálhatod: csati le róla, majd közvetlenül a megfelelő lábra adni megfelelő polaritást és figyelni, hogy felzúg-e? Ha nem zúg, akkor meg is van a hiba, nem kell tovább keresgélni. Ha csöndben marad, akkor lehet tovább lépni.

Egyelőre nincs gond. Ha nincs időm, nem reagálok Cheesy.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22363 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 08:33:30 »

Szerintem nem igazán.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #22364 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 08:34:04 »

valóban, de most meg 10/db
akkor lehet nem is cserélem ki, inkább eladom az enyémeket Cheesy
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22365 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 12:12:34 »

Szerintem nem igazán.
mért áll el ennyire mind a kettő?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22366 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 16:17:49 »

Hello.
1. Mért van az, hogy a pillangószelepemen nincsen lyuk? A régiben volt egy kb 1mm-es lyuk. A másik, hogy hirteken gázadásnál akkorát szippant a pillangószelep hogy a kocsi megtorpan, és valószínűleg nem jut elég levegő neki mert olyan hangja van mintha falsot szicna, de a pillangószelepnek van ez a hangja. Mért csinálja és mért torpan meg a koxsi. Uj gyertyák légszűrőt kapott, 2 gyujtokábel szettem van ugyan az a jelenség. Levettem a pillangósuelepről a házat, és akkor is akkorát szippant hirtelen... Mi a baj??

Az a lyuk a motorfék üzem miatt szükséges amennyiben teljesen bezár a pillangószelep. Amelyiken nincs lyuk, ott eleve nem zár be hermetikusan a szelep gázelvételnél.

Hirtelen gáznál természetes a nagy szippantás, de zárt szívórendszerrel, zárt szűrőházzal ez nem hallatszik ki élesen. ha mégis hallod hangosabban mint korábban, akkor füleld ki hol szív falsot.

Ha megtorpan, akkor túl sok levegőt kap, tehát a pillangó szelep mögött (szívósor irányában) valahol rossz egy tömítés, vagy valamelyik szintén mögé csatlakozó cső (pl kartergáz visszavezető) van elrepedve. Ennek az az oka, hogy a fojtószelep mögött szívott fals levegőt nem tudja mérni a légtömegmérő, így nem tud róla a motorvezérlő, és nem ad hozzá plusz üzemanyagot. Ha járó motornál befújkálsz a szívórendszernek kívülről féktisztítóval, akkor picit fel fog pörögni a motor amint tömítetlen részhez fújsz.

A másik lehetőség az, hogy az elégtelen benzinnyomás miatt hirtelen gáznál nem jut elegendő üzemanyag a levegőhöz. Ezt okozhatja eltömődött benzinszűrő, vagy egyéb dugulás a benzinrendszerben. Mérj benzinnyomást.

Ezeken kívül lehet más oka is, de leggyakrabban ezek közül valamelyik szokta okozni az általad vázolt problémát.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.13 csütörtök, 16:22:54 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22367 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 17:05:45 »

Úgy tűnik.
Igen.
12V-al leteszteled kézben (pl. számítógép tápegységgel). Itt a képen van 3 barna relé egymás felett. A középső a benzinpumpáé. Szerintem rajta van a belső áramkör képe, az alapján biztosan kiigazodsz. De ha már van kezedben 12V, akkor magát a pumpát is kipróbálhatod: csati le róla, majd közvetlenül a megfelelő lábra adni megfelelő polaritást és figyelni, hogy felzúg-e? Ha nem zúg, akkor meg is van a hiba, nem kell tovább keresgélni. Ha csöndben marad, akkor lehet tovább lépni.

Egyelőre nincs gond. Ha nincs időm, nem reagálok Cheesy.

Tápszivattyút leteszteltem,működik külső táppal.
A relét kicseréltem , de nem történt változás.
Vittem hozzá tápot,így eltudtam vinni az autót,de a hiba még nincs meg.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22368 Dátum: 2014.03.14 péntek, 15:40:02 »

Tápszivattyút leteszteltem,működik külső táppal.
A relét kicseréltem , de nem történt változás.
Vittem hozzá tápot,így eltudtam vinni az autót,de a hiba még nincs meg.
A vészkapcsoló sem oldott ki?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22369 Dátum: 2014.03.14 péntek, 15:41:17 »

mért áll el ennyire mind a kettő?
Talán ki van kopva valami gumialkatrész.
Egyébként a fénykép alapállapotban készült, vagy egyik irányba ki van tekerve teljesen a kormány?
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #22370 Dátum: 2014.03.14 péntek, 20:22:52 »

na nekem az az átkötés nincsen, és ha nincs benne egyikben sem a relé akkor nincs belső világításom az oránál. Biztos van vqlami funkcioja más is, meet igy semmi értelme annak hogy plussz egy relé kapcsolgatja a világítást belül, pláne hogy mindkettőne köze van hozzá, meet mint irtam ha az egyik nincs benne akkor gyujtásnál kialszik. Nem értem :-( Ezelőtt nekem sem lehetett nyitni a csomit ha gyujtás rá volt adva, de most ki lehet. Riasztós kp zárvegység van most benne, ezelőtt csak sima távos egység volt. Nekem az jobban tetszett mikor járt a motor akkor nem lehetett nyitni.

a kék foglalatba relé vagy átkötés kell. a skandinávoknál volt benn relé a funkciója az hogy felkapcsolt világításnál tiltja a műszerfal világítást amíg a kulcsot nem fordítod gyújtásra.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.14 péntek, 21:47:41 írta Tomo7 » Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22371 Dátum: 2014.03.15 szombat, 07:25:37 »

A vészkapcsoló sem oldott ki?
A hiba elhárítva,a riasztó nem adta ki a jelet a tápszivattyúnak,mert elégett benne valami.
Köszönöm a segítséget.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22372 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:51:33 »

Talán ki van kopva valami gumialkatrész.
Egyébként a fénykép alapállapotban készült, vagy egyik irányba ki van tekerve teljesen a kormány?

alapállapotban. Ha jár a motor és tekergetem a kormányt akkor egyenletesen mozog két irányba, de ugyanugy hézeggal. Ha felemelem a kocsit akkor ráül a gumi. Nem tudom a kutyacsontom el van kopva az biztos cserés az lehet baja esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 13:58:40 írta layzi » Naplózva
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #22373 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:09:21 »

Nekem is az van rajta,semmi probléma nincs vele.
Téli és nyári gumim is 195/65 15".
köszi az infót így spórolhatok a 4db gumin 15000.- worship
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
kisspeter82
Vendég
« Új hozzászólás #22374 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:43:36 »

Sziasztok nem tudja valaki esetleg az ST200 nak gyári alufelni ETszáma mennyi lehet???
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22375 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:49:36 »

Sziasztok nem tudja valaki esetleg az ST200 nak gyári alufelni ETszáma mennyi lehet???
Ha emlékeim nem csalnak, akkor  ET 49.
Naplózva
kisspeter82
Vendég
« Új hozzászólás #22376 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:50:46 »

Et 49 a gyári 17-es alufelninek???
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22377 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:52:14 »

Sziasztok nem tudja valaki esetleg az ST200 nak gyári alufelni ETszáma mennyi lehet???
Hello-hello!
Nem voltál minin! Pedig vártuk az új sztorikat.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22378 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:53:01 »

Et 49 a gyári 17-es alufelninek???
Igen, pont ezért nem vettem meg korábban egy garniturát, mert nem fért el alatta a Brembo féknyereg.
Naplózva
kisspeter82
Vendég
« Új hozzászólás #22379 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:54:28 »

Bocsánat betegek voltak a lányaim és itthon voltam velük
Naplózva
kisspeter82
Vendég
« Új hozzászólás #22380 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:56:17 »

Köszönöm a felni kérdésben a segítséget!!! nyes
Naplózva
kisspeter82
Vendég
« Új hozzászólás #22381 Dátum: 2014.03.15 szombat, 20:00:18 »

Legközelebbin ott leszek  wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22382 Dátum: 2014.03.15 szombat, 20:09:44 »

Legközelebbin ott leszek  wave
Semmi gond.  Wink  Használd a válasz gombot, és a ..."/quote]" rész után írj! Akkor mindenki látja, hogy kinek válaszoltál. S ha elrontod, vagy kimaradt valami, akkor van "módosít" gomb is az üzeneteidnél.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22383 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 18:51:41 »

alapállapotban. Ha jár a motor és tekergetem a kormányt akkor egyenletesen mozog két irányba, de ugyanugy hézeggal. Ha felemelem a kocsit akkor ráül a gumi. Nem tudom a kutyacsontom el van kopva az biztos cserés az lehet baja esetleg?
Ahogy más is említette, a toronyszilentek lehetnek a problémásak. Megkoptak, és összenyomódtak.
De mivel nem ropog, max kátyúk felett kopoghat.
Naplózva
das
Vendég
« Új hozzászólás #22384 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 16:29:11 »

Sziasztok!

Két napja vettem egy  97-es 1.8td kombit. Az autó vételekor is tudtam egy viszonylag kellemetlen problémájáról: mindkét gyári kulcs el van kopva elég rendesen, és a gyújtés kapcsoló még ezeknél is jobban, borzalmas nehéz eltekerni a kulcsot, csak egy bizonyos technikával lehetséges. Esetleg tudnátok segíteni, mi lehetne a legjobb/olcsóbb megoldás a problémára? nem szeretném beletörni a kulcsokat, ezért szerintem vagy ezt az egészet kéne felújítani, vagy bontottan venni bele zárbetéteket, hogy ne két kulcsos legyen, viszont akkor ahhoz ki kellene iktatni az immo-t, amit nem tudom hogy lehet/lehet-e

Köszi előre is!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22385 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 18:45:27 »

Sziasztok!

Két napja vettem egy  97-es 1.8td kombit. Az autó vételekor is tudtam egy viszonylag kellemetlen problémájáról: mindkét gyári kulcs el van kopva elég rendesen, és a gyújtés kapcsoló még ezeknél is jobban, borzalmas nehéz eltekerni a kulcsot, csak egy bizonyos technikával lehetséges. Esetleg tudnátok segíteni, mi lehetne a legjobb/olcsóbb megoldás a problémára? nem szeretném beletörni a kulcsokat, ezért szerintem vagy ezt az egészet kéne felújítani, vagy bontottan venni bele zárbetéteket, hogy ne két kulcsos legyen, viszont akkor ahhoz ki kellene iktatni az immo-t, amit nem tudom hogy lehet/lehet-e

Köszi előre is!
immonak nincs köze a kulcshoz, max annyi, hogy a belsejében van a chip. veszel egy jó állapotú bontott garnitúrát, átteszed az elektromos tekercset, és öröm bódottá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
das
Vendég
« Új hozzászólás #22386 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:29:05 »

immonak nincs köze a kulcshoz, max annyi, hogy a belsejében van a chip. veszel egy jó állapotú bontott garnitúrát, átteszed az elektromos tekercset, és öröm bódottá

Köszi szépen a gyors választ! Smiley sokat segítettél.

Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22387 Dátum: 2014.03.19 szerda, 07:59:32 »

Sziasztok!
A tanksapka szelep eltömődéséről illetve annak tisztításáról tudok infóval szolgálni? Valaki csinált már ilyet? Illetve milyen jelenségeket produkálhat ha nem tud megfelelően szellőzni a tank? Most tekintsünk el a jelen lévő 'szisszenéstől' amit letekerésnél produkál. A menettulajdonságokra tekintettel lehet? Egy másik jelen lévő problémával kapcsolatban is várom az ötleteket. Mégpedig néha előfordul hogy hirtelen kövér gáznál megtorpan az autó. Ha szépen folyamatosan nyomom a gázt akkor nem, csak alkalmanként hirtelen kövér gáznál. Ami eddig cserélve mióta nálam van az autó: Gyertyák (Motorcraft Platinumra cserélve) Benzinszűrő gyárira, pillangószelep tisztítás és tömítés csere, gyertyakábelek csatlakozóinak tisztítása, jelenleg injektortisztító is van benne (Pro-Tec). A gyertyakábeleket korábban kimértem, és beírtam akkor azt a választ kaptam hogy az ellenállásuk megfelelő. Sötétben nem szikrázik a motorterem. :-) Hol nézzek még körül, vagy milyen beruházásokat/cseréket kellene beütemezni? Köszönöm.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22388 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:36:27 »

Sziasztok!
A tanksapka szelep eltömődéséről illetve annak tisztításáról tudok infóval szolgálni? Valaki csinált már ilyet? Illetve milyen jelenségeket produkálhat ha nem tud megfelelően szellőzni a tank? Most tekintsünk el a jelen lévő 'szisszenéstől' amit letekerésnél produkál. A menettulajdonságokra tekintettel lehet? Egy másik jelen lévő problémával kapcsolatban is várom az ötleteket. Mégpedig néha előfordul hogy hirtelen kövér gáznál megtorpan az autó. Ha szépen folyamatosan nyomom a gázt akkor nem, csak alkalmanként hirtelen kövér gáznál. Ami eddig cserélve mióta nálam van az autó: Gyertyák (Motorcraft Platinumra cserélve) Benzinszűrő gyárira, pillangószelep tisztítás és tömítés csere, gyertyakábelek csatlakozóinak tisztítása, jelenleg injektortisztító is van benne (Pro-Tec). A gyertyakábeleket korábban kimértem, és beírtam akkor azt a választ kaptam hogy az ellenállásuk megfelelő. Sötétben nem szikrázik a motorterem. :-) Hol nézzek még körül, vagy milyen beruházásokat/cseréket kellene beütemezni? Köszönöm.
Szerintem pedig ez gyertyakábel lesz.
Minden fordulaton csinálja a torpanást, mikor odalépsz neki? Vagy csak pl. 2500rpm környékén?
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22389 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:05:12 »

Szerintem pedig ez gyertyakábel lesz.
Minden fordulaton csinálja a torpanást, mikor odalépsz neki? Vagy csak pl. 2500rpm környékén?


Te tudsz valamit. :-) 2.000-2.500 körül szokta csinálni jellemzően. A tanksapit illetően van valami ötleted? Az nálad is tök ugyanilyen. -elvileg-
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #22390 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:51:33 »

Sziasztok!

Ford Mondeo (97) 1.8 Dieselem van. A kézikönyvben olvastam,hogy létezik olyan óra, amiben fogyasztást, átlagfogyasztást is lehet nézni.
Az én órám kicsit más, mint a leírásban. Egyszerű óra, két gombbal. Lehetséges az,hogy kicserélem és mutatni fogja?

A másik kérdésem pedig a figyelmeztető display-al kapcsolatos. Ilyet is szeretnék, de nem tudom,hogy meg van-e a kábelezés.
Azt tudom már,hogy elektromos tükröket fel lehetne rakni, mert a kábel bent van.
Szerintetek be lehet tenni?

Köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22391 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:49:25 »

Ford Mondeo (97) 1.8 Dieselem van. A kézikönyvben olvastam,hogy létezik olyan óra, amiben fogyasztást, átlagfogyasztást is lehet nézni.
Az én órám kicsit más, mint a leírásban. Egyszerű óra, két gombbal. Lehetséges az,hogy kicserélem és mutatni fogja?

A másik kérdésem pedig a figyelmeztető display-al kapcsolatos. Ilyet is szeretnék, de nem tudom,hogy meg van-e a kábelezés.
Azt tudom már,hogy elektromos tükröket fel lehetne rakni, mert a kábel bent van.
Szerintetek be lehet tenni?
Neked órád van, nem fedélzeti kompóter, mint ahogy a leírás említi. Ha kicseréled az órád a fedkomp-ra, akkor is mutatni fogja az órát. A fogyasztást és a maradék üzemanyagot nem fogja, mert dízel. Gyárilag is csak benzinesekben volt ez a fedkomp. Ja, nézd meg, hogy hány madzag megy az órád csatlakozójába. Ha több, mint 5 (ami szerintem kizárt), akkor még kábelezni sem kell.

AWS-nek hívják, így tudsz rákeresni. A kábelezést meg tudod nézni, ha bekukkantasz a műszercsoport keret mögé.
Be lehet tenni az AWS-t, csak két csavar kell hozzá és egy másik műszercsoport keret, amin ki van vágva a helye. Viszont így olyan lesz, mint nálam, csak dísz és nem működik, ahhoz, hogy működjön, kábelezés is kell Grin.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #22392 Dátum: 2014.03.19 szerda, 21:48:21 »



Te tudsz valamit. :-) 2.000-2.500 körül szokta csinálni jellemzően. A tanksapit illetően van valami ötleted? Az nálad is tök ugyanilyen. -elvileg-

hali!

nekem a kezem elfújja majdnem a nyomás letekerésnél. Vadiuj tanksapkát vettem. Kérdeztem már itt , azt mondták okés a nagy nyomás. De nem tudom mennyire kell annak lennie.
Enyém nagyon torpant de nem csak egy helyen. szépen 1000 -enként felfelé haladva. minél nagyobb fordulat volt annál nagyobbakat rántva.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22393 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:05:51 »

hali!

nekem a kezem elfújja majdnem a nyomás letekerésnél. Vadiuj tanksapkát vettem. Kérdeztem már itt , azt mondták okés a nagy nyomás. De nem tudom mennyire kell annak lennie.
Enyém nagyon torpant de nem csak egy helyen. szépen 1000 -enként felfelé haladva. minél nagyobb fordulat volt annál nagyobbakat rántva.



Nálad a rángatást a TPS szenzor hibája okozhatja. Nálam nincsen rángatás folyamatos gázadásnál. Persze ettől még nálam is sz@rakodhat a TPS szenzor. De szeretném a hibát jól körüljárni. A tanksapi levétel nálam nem olyan durva. Véleményem szerint nem normális ha ilyen nagy a nyomáskülönbség a tankban. Nem véletlen van benne a szelep, ami elvileg kétirányú. De hátha kapok rá megoldást valakitől.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #22394 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:45:07 »



Nálad a rángatást a TPS szenzor hibája okozhatja. Nálam nincsen rángatás folyamatos gázadásnál. Persze ettől még nálam is sz@rakodhat a TPS szenzor. De szeretném a hibát jól körüljárni. A tanksapi levétel nálam nem olyan durva. Véleményem szerint nem normális ha ilyen nagy a nyomáskülönbség a tankban. Nem véletlen van benne a szelep, ami elvileg kétirányú. De hátha kapok rá megoldást valakitől.

nálam nem ez volt a probléma. ahogy már itt irtam párszor , az AC alatti kis L alakú szűrő elvolt tömődve. Tisztitás után rendbe is jött.
De szerintem se normális ekkora nyomás.

Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22395 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 05:22:47 »

nálam nem ez volt a probléma. ahogy már itt irtam párszor , az AC alatti kis L alakú szűrő elvolt tömődve. Tisztitás után rendbe is jött.
De szerintem se normális ekkora nyomás.




Már bennem is felmerült egy AC szűrő és egy tank tisztítás. Az AC kiszedése mennyire nyűgös? Illetve a szűrőt mivel és hogy pucoltad ki?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22396 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:27:35 »

hali. ez vajon mi és egyáltalán gyári lehet mert életemben nem láttam még ilyet Huh?
http://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-Holzdekor-Klimasteuerung-Klimaautomatik-Holz-MK1-MK2-93-00-/281288163617?pt=DE_Autoteile&hash=item417e14c121
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22397 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:31:23 »

Mk1 gyári automata klímavezérlő.
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #22398 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 11:04:21 »



Már bennem is felmerült egy AC szűrő és egy tank tisztítás. Az AC kiszedése mennyire nyűgös? Illetve a szűrőt mivel és hogy pucoltad ki?

hát nem egyszerü kiszedni. Nem egyemberes melo ha még nem volt kiszedve. jobb esetben kijön (előtte fujd be jól wd40-el akko megkönnyited a dolgod) , rosszabb esetben mint nálam, törik a müanyag.
de még igy is használható.

utána meg simán egy kefével elkezdtem letakaritani a szürőt. miután megszáradt persze.
sokkal többet nem tudsz neki tenni.

Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22399 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 17:45:52 »

hát nem egyszerü kiszedni. Nem egyemberes melo ha még nem volt kiszedve. jobb esetben kijön (előtte fujd be jól wd40-el akko megkönnyited a dolgod) , rosszabb esetben mint nálam, törik a müanyag.
de még igy is használható.

utána meg simán egy kefével elkezdtem letakaritani a szürőt. miután megszáradt persze.
sokkal többet nem tudsz neki tenni.




Jövő hétvégén fogok szerintem sort keríteni neki. Majd jó alaposan körbefújom WD40-nel. :-) Ha jó lesz az idő akkor lehet hogy leszedem a tankot is, és kipucolom azt is. Sajnos ma volt egy kellemetlen kalandom a kettő első féknyereg munkahengerrel. Mindkettő be volt rohadva, így cserélni kellett őket. Ezek után alaposabban körbenézem az autó minden lehetséges pontját, mert elképesztően trehány volt a járgány előző gazdája. Nem kevés meló lesz, de magamnak csinálom. :-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 454 455 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.