Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:39:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745843 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22650 Dátum: 2014.07.18 péntek, 23:24:25 »

Amennyire mobilon látom, top zustand! Nem drága ez így, főleg kint. Egy ilyen autóért.....


szerintem kicsit erős az ár, a fotók alapján csak egy hanyag garázsvarázs látszik Smiley  ám ennyit megadnék egy amúgy tökéletes állapotú ténylegesen 200alatt futott mk2 kombiért, de mivel 1000+km nem megyek el megnézni Smiley
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22651 Dátum: 2014.07.19 szombat, 11:28:26 »

szerintem kicsit erős az ár, a fotók alapján csak egy hanyag garázsvarázs látszik Smiley  ám ennyit megadnék egy amúgy tökéletes állapotú ténylegesen 200alatt futott mk2 kombiért, de mivel 1000+km nem megyek el megnézni Smiley

A mobile-s járgány még bőven meg is éri a pénzét, láthatóan sehol semmi rohadás, belül nem kopott, nem karcos; karosszériaelemek úgy állnak ahogy kell (lehet egyáltalán nem volt törve), ..  Határozottan jól néz ki így Cheesy A multifunkciós kormányt meg tudjuk be annak, hogy távirányítós a rádiója Smiley
A másik viszont, hát pfff... legalább rakott volna alufelniket fel a fényképezéshez, ne ezekkel a rozsdás szarokkal legyen már Cheesy Meg sebességfüggő szervókormány; ott azért felröhögtem. Legjobb esetben 400 környékén elviszik, és akkor már boldog lehet h ennyit kap érte.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22652 Dátum: 2014.07.19 szombat, 18:00:13 »

A mobile-s járgány még bőven meg is éri a pénzét, láthatóan sehol semmi rohadás, belül nem kopott, nem karcos; karosszériaelemek úgy állnak ahogy kell (lehet egyáltalán nem volt törve), ..  Határozottan jól néz ki így Cheesy A multifunkciós kormányt meg tudjuk be annak, hogy távirányítós a rádiója Smiley
A másik viszont, hát pfff... legalább rakott volna alufelniket fel a fényképezéshez, ne ezekkel a rozsdás szarokkal legyen már Cheesy Meg sebességfüggő szervókormány; ott azért felröhögtem. Legjobb esetben 400 környékén elviszik, és akkor már boldog lehet h ennyit kap érte.
Hogy érné már meg? Nem vagy tisztában mi az ára egy mk2-nek.
akkor érné meg, ha itthon lenne magyar papírokkal.
 a hahus autóról:
az mk2-t 320-ért adtam el úgy, hogy a kasznin voltak apró javítani valók, de műszakilag makulátlan(bármit is jelentsen a makula szó  eplus2)
amíg 350 felett hirdettem plusz naári kerekekkel, addig még csak érdeklődő sem volt. így külön árulva 380-ér adtam el. azt sztem nemhogy 400-ért de 3-ért sem nagyon viszik el. 730  falbav  eplus2
 ködkámpa takaró nincs meg, vonóhorog helyére a dugó nincs meg, az első ülés minek bőr, ha egy ocsmány huzat van rajt? olyan igénytelen a gazdája, hogy a fénykép kedvéért sem vette le, vagy akár takarította volna ki a kocsit
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.19 szombat, 18:06:21 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #22653 Dátum: 2014.07.20 vasárnap, 17:14:36 »

Sziasztok!
Lassan kezd lejönni a tető kárpit belülről.
Nincs esetleg valakinek ötlete,tapasztalata,vagy valami praktikája,h kulturáltan meg lehessen javítani,vagy
vegyek bontottan másikat és dobjam fel a helyére,m nem érdemes kínlódni vele?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22654 Dátum: 2014.07.20 vasárnap, 21:15:02 »

Sziasztok!
Lassan kezd lejönni a tető kárpit belülről.
Nincs esetleg valakinek ötlete,tapasztalata,vagy valami praktikája,h kulturáltan meg lehessen javítani,vagy
vegyek bontottan másikat és dobjam fel a helyére,m nem érdemes kínlódni vele?
Előre is köszi a segítséget!
utóbbi.
nem hiszem, hogy nagy ára lenne, sosem kell senkinek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22655 Dátum: 2014.07.20 vasárnap, 21:54:22 »

Nagy amit kinéztem, elvitte a cica. Sad
Pedig 400euro volt, olyan kék mint ami kell és még messze sem volt.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22656 Dátum: 2014.07.20 vasárnap, 22:12:16 »

Sziasztok!
Lassan kezd lejönni a tető kárpit belülről.
Nincs esetleg valakinek ötlete,tapasztalata,vagy valami praktikája,h kulturáltan meg lehessen javítani,vagy
vegyek bontottan másikat és dobjam fel a helyére,m nem érdemes kínlódni vele?
Előre is köszi a segítséget!
Ne kínlódj, nincs rá megoldás, keress bontottat!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22657 Dátum: 2014.07.22 kedd, 22:05:28 »

Hogy érné már meg? Nem vagy tisztában mi az ára egy mk2-nek.
akkor érné meg, ha itthon lenne magyar papírokkal.

Írtam az embernek, hogy adnék érte 750eurót Cheesy kíváncsi vagyok válaszol e egyáltalán  eplus2
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #22658 Dátum: 2014.07.23 szerda, 07:22:42 »

Sziasztok!
Lassan kezd lejönni a tető kárpit belülről.
Nincs esetleg valakinek ötlete,tapasztalata,vagy valami praktikája,h kulturáltan meg lehessen javítani,vagy
vegyek bontottan másikat és dobjam fel a helyére,m nem érdemes kínlódni vele?
Előre is köszi a segítséget!

Próbáld meg ezzel a ragasztóval, én most ragasztottam vissza a visszapillantó tükör feletti részt. Ha sokat raksz akkor átüt a kárpiton.
http://kohazy.hu/index.php?id=termekek&product=pattex-superfix-ragaszto-tubusos&art_id=133&hj=4&nyelv=hun
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22659 Dátum: 2014.07.23 szerda, 08:25:22 »

Sziasztok!
Lassan kezd lejönni a tető kárpit belülről.
Nincs esetleg valakinek ötlete,tapasztalata,vagy valami praktikája,h kulturáltan meg lehessen javítani,vagy
vegyek bontottan másikat és dobjam fel a helyére,m nem érdemes kínlódni vele?
Előre is köszi a segítséget!

Az előző autómnál nekem is lejött.
Próbáltam spray ragasztót, de egy hét után lejött újra.
Ahová több került, átütött. Tehát ronda lett.
A bolyhos felület miatt a kétoldalas ragasztó sem fogta meg.
Végül felgombostűztem, mert szívás volt kicserélni.
Most a mondeómon is jön le, de nem tudom, mekkora szivacs a csere.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22660 Dátum: 2014.07.23 szerda, 17:48:08 »

Az előző autómnál nekem is lejött.
Próbáltam spray ragasztót, de egy hét után lejött újra.
Ahová több került, átütött. Tehát ronda lett.
A bolyhos felület miatt a kétoldalas ragasztó sem fogta meg.
Végül felgombostűztem, mert szívás volt kicserélni.
Most a mondeómon is jön le, de nem tudom, mekkora szivacs a csere.


A ragasztgatást én se javaslom, próbáltam, háááát... átütött, nem lehetett ugyanarra a formára igazítani (ráncos lett, és nyúlt, stb); és bár a ragasztó megfogja a szövetet és a felső rétegét a szivacsos résznek, de az meg újra szét fog foszlani az alsóbb rétegekben (felszerelt állapotban pont fejjel lefele értendő Smiley ).
Az egész tetőkárpit panel cseréje attól függ, hogy milyen karosszériájúról beszélünk. Kombinál és az 5-ajtósnál viszonylag egyszerű; kapaszkodók, csillárok, napellenzők le (kipattintani, ill. pár csavar), meg szépen finoman a tetőoszlopok burkolatait kell lerángatni - nem kell teljesen, egyik oldalon elég éppen csak, másik oldalon annyira, hogy a tetején egy jó 10 centire elálljon az eredeti helyéről, akkor már ki lehet fűzni a tetőkárpit. A burkolatok patentjaival viszont csak finoman! Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22661 Dátum: 2014.07.23 szerda, 19:00:30 »

Sziasztok!
Segítséget, tanácsot kérnék: Történt a hétvégén, hogy többed magunkkal leugrottunk a Balatonra, megérkezéskor a hátsó ülésen utazó illető jelezte, hogy nem tudja kinyitni az ajtót (jobb hátsó) mire észbe kaptam, már reccsent is a kilincs, mint kiderült- nekem is kiment a fejemből, hogy a gyerekzár be volt kapcsolva. Gyorsan megnéztem mi történt. A belső kilincs lógott, kívülről lehetett nyitni, csukni, a zár is rendben működött. Hazaérve lekaptam a belső kilincs borítását és láttam, hogy a nyitó fülből kiakadt a bowden. Visszaakasztottam,  kikapcsoltam a gyerekzárat, majd következett a próba, aminek annyi lett az eredménye, hogy most se kívülről, se belülről nem lehet nyitni az ajtót. A zár motorja is elég zajos lett. Valaki tudna abban segíteni, hogy ilyenkor hogyan lehet kinyitni az ajtót (roncsolás nélkül), illetve mi az amit utána meg kell nézni?

Sorry a hosszú rizsáért, de így kerek a történet.  smile

Köszi.
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #22662 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 09:07:10 »

Sziasztok! Tanácsotokat szeretném kérni egy számomra nem túl vidám dologgal kapcsolatban. Nem akarom túlzottan részletezni, de az a helyzet, hogy belátható időn belül nem fogom tudni használni a bal lábamat. Mondeo II 1.8 benzinesem van; 2000-es évjárat, nyolc éve nálam, tipp-topp, 190ekm, nagyon jó műszaki és esztétikai állapotban, rendszeresen és lelkiismeretesen szervizelve.
Azt szeretném kérdezni, hogy beépíthető-e automata váltó. (1.8-ban nem tudom, hogy létezett-e, 2.0-ban igen). Ha igen, mekkora munka, pénz stb. Igazság szerint megtartanám a kocsit az előélete és állapota miatt. Az is igaz, hogy 14 éves, ér kb. párszázezer forintot és serc-perc múlva 18-20 éves lesz... Érdemes nekiállnom? Ha igen, mennyire lutri egy tizenéves bontott automata váltó? (Nagyon...)  Mennyiből lehetne abszolút megbízható állapotba hozni?
El nem adom a gépet, legfeljebb a fiamé lesz.
Mi a véleményetek, miben gondolkodjak? Előre is köszönöm.  worship  worship  wave  wave

P.S.: Természetesen végigolvastam az automata váltós topikot, tudom, hogy sokan szidják a Mondeo automatáját, mégis örömmel veszem a segítséget.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.27 vasárnap, 09:28:04 írta mcsaba » Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22663 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 09:47:23 »

Sziasztok! Tanácsotokat szeretném kérni egy számomra nem túl vidám dologgal kapcsolatban. Nem akarom túlzottan részletezni, de az a helyzet, hogy belátható időn belül nem fogom tudni használni a bal lábamat. Mondeo II 1.8 benzinesem van; 2000-es évjárat, nyolc éve nálam, tipp-topp, 190ekm, nagyon jó műszaki és esztétikai állapotban, rendszeresen és lelkiismeretesen szervizelve.
Azt szeretném kérdezni, hogy beépíthető-e automata váltó. (1.8-ban nem tudom, hogy létezett-e, 2.0-ban igen). Ha igen, mekkora munka, pénz stb. Igazság szerint megtartanám a kocsit az előélete és állapota miatt. Az is igaz, hogy 14 éves, ér kb. párszázezer forintot és serc-perc múlva 18-20 éves lesz... Érdemes nekiállnom? Ha igen, mennyire lutri egy tizenéves bontott automata váltó? (Nagyon...)  Mennyiből lehetne abszolút megbízható állapotba hozni?
El nem adom a gépet, legfeljebb a fiamé lesz.
Mi a véleményetek, miben gondolkodjak? Előre is köszönöm.  worship  worship  wave  wave

P.S.: Természetesen végigolvastam az automata váltós topikot, tudom, hogy sokan szidják a Mondeo automatáját, mégis örömmel veszem a segítséget.  wave

nem tudom csinált e valaki már ilyent. Automatáról kézire szoktak, az általában sikerül. Nem olyan szuperek a ford automaták amúgy.
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #22664 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 21:50:26 »

Sziasztok !

Segítséget kérnék, hogy a mondeóm klímáját honnan tudom tisztítani mert vettem egy flakon habos tisztítót ?
Tudtok olyat aki járt már úgy, hogy a klíma rendszer nyomáspróbája jó de vákumot nem lehet csinálni rajta?
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #22665 Dátum: 2014.07.29 kedd, 20:32:28 »

Sziasztok !

Segítséget kérnék, hogy a mondeóm klímáját honnan tudom tisztítani mert vettem egy flakon habos tisztítót ?
Tudtok olyat aki járt már úgy, hogy a klíma rendszer nyomáspróbája jó de vákumot nem lehet csinálni rajta?

Szia!
Én is a habos tisztítót szoktam használni,este kiszedem a pollenszűrőt,mögé befújom fullon és a szellőzőket is belülről telifújom.
Reggelre eloszlik,visszateszem a pollenszűrőt és egy darabig jó.
A másik problémádat passzolom.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22666 Dátum: 2014.07.30 szerda, 23:13:06 »


A szervószivattyú szimeringje cserélhető?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22667 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 09:35:48 »

A szervószivattyú szimeringje cserélhető?
Megnéztem a bontottban.
Szerintem igen, bár nem lesz 1xrű.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22668 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:26:21 »

Megnéztem a bontottban.
Szerintem igen, bár nem lesz 1xrű.

Köszi.



Olajleeresztő csavart minden olajcserénél érdemes cserélni? Előző alkalommal cseréltem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22669 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:48:31 »

Köszi.



Olajleeresztő csavart minden olajcserénél érdemes cserélni? Előző alkalommal cseréltem.
nem, de a tömítését kéne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22670 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:57:38 »

nem, de a tömítését kéne

Elvileg nem lehet, csak csavarral együtt... https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530519-olaj-leereszto-csavar/111387-olaj-leereszto-csavar-ford-mondeo-1994-2007-21mm
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22671 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 16:03:09 »

dehogynem, ráadásul 2 féle is előfordult. az egyiken egy gummibetétes alátét volt a tömítés, ezt lehet is bárhol kapni, a másikban meg egy o gyűrű volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22672 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 17:49:01 »

dehogynem, ráadásul 2 féle is előfordult. az egyiken egy gummibetétes alátét volt a tömítés, ezt lehet is bárhol kapni, a másikban meg egy o gyűrű volt

Ebben kérnék egy kis segítséget, mert én csak azt az egy megoldást találom Fordéknál, amely szerint a tömítés nem bontható, csavarral együtt árulják.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22673 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 18:53:13 »

Ebben kérnék egy kis segítséget, mert én csak azt az egy megoldást találom Fordéknál, amely szerint a tömítés nem bontható, csavarral együtt árulják.
Ez kell Nekedhttps://cromax.hu/-/111081-olaj-leereszto-csavar-alatet-ford:    Abból is agyári, annak a külső íve fém , belseje gumi.http://alkatresztar.hu/webshop3/index.php?param=1&center=arlista&rendezes=kod   005578 a száma
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22674 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 23:55:00 »

Ez kell Nekedhttps://cromax.hu/-/111081-olaj-leereszto-csavar-alatet-ford:    Abból is agyári, annak a külső íve fém , belseje gumi.http://alkatresztar.hu/webshop3/index.php?param=1&center=arlista&rendezes=kod   005578 a száma

Nekem most az általam lentebb linkelt csavar van betéve, amin elvileg nem bontható az alátét. Akkor kell vennem sima peremes csavart és hozzá az általad linkelt gyári tömítést? A cromaxos linked nem működik, és ott nem is találom ezt konkrétan. A másik linken van még 1005578 is, az miben különbözik? Csak mert elvileg 2-féle átmérő létezik tudtommal.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takzso
Vendég
« Új hozzászólás #22675 Dátum: 2014.08.01 péntek, 08:16:27 »

Sziasztok!

Ha valaki tudja a képen jelölt vákumcső hová csatlakozik, kérem ne tartsa magába! worship

http://kepfeltoltes.hu/140801/v_kumcs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

/98-s 2.5v6/
Köszönöm!
Zsolt
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.01 péntek, 08:18:31 írta takzso » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22676 Dátum: 2014.08.01 péntek, 10:28:37 »

Sziasztok!

Ha valaki tudja a képen jelölt vákumcső hová csatlakozik, kérem ne tartsa magába! worship

http://kepfeltoltes.hu/140801/v_kumcs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

/98-s 2.5v6/
Köszönöm!
Zsolt

Ez a hátsó hengersor kartergázcsöve. A szelepfedél és a gumi szívócső között fut. A szívócsövedben gondolom ledugózták a becsatlakozását. Ezen kívül van még 2 kartergázcső: egy ugyanilyen a másik szelepfedélből, és egy a forgattyúsház felől a pillangószelep mögött alulról csatlakozik a szívósor öntvénybe (előtte PCV szelep). Ahogy nézem a képeden, ez utóbbi be van kötve rendesen.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22677 Dátum: 2014.08.01 péntek, 22:50:15 »

Nekem most az általam lentebb linkelt csavar van betéve, amin elvileg nem bontható az alátét. Akkor kell vennem sima peremes csavart és hozzá az általad linkelt gyári tömítést? A cromaxos linked nem működik, és ott nem is találom ezt konkrétan. A másik linken van még 1005578 is, az miben különbözik? Csak mert elvileg 2-féle átmérő létezik tudtommal.
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530520-olaj-leereszto-csavar-alatet/287739-olaj-leereszto-csavar-alatet-ford-mondeo-1992-1996-2_5    bal felső, nem ez az csak így néz ki
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
joppi
Vendég
« Új hozzászólás #22678 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 14:37:50 »

Üdv. Mk2 1.8 td-n, a klíma feszítő görgönél a csavar fellazult. Kézzel ki tudtam csavarni, és a görgőt levenni. A csapágy szemlátomást jó, szépen forog nem akad. Viszont most a visszaszerelésnél falba ütköztem mert a torx kulcsom nem fér oda a csavarhoz hogy meg
 tudjam húzni. Valakinek ötlet a problémára?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22679 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 20:17:57 »

Üdv. Mk2 1.8 td-n, a klíma feszítő görgönél a csavar fellazult. Kézzel ki tudtam csavarni, és a görgőt levenni. A csapágy szemlátomást jó, szépen forog nem akad. Viszont most a visszaszerelésnél falba ütköztem mert a torx kulcsom nem fér oda a csavarhoz hogy meg
 tudjam húzni. Valakinek ötlet a problémára?

nincs torx kulcs, 8-as imbusz van. torx még, ha hozzáférne akkor is elnyalódik, mert nem fogja meg rendesen. rövidre vágott végű belemegy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #22680 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 22:25:52 »

Üdv!
Kikaptam ma a műszerfal visszajelzőit egy kis izzócserére.
Meglepetésre 1 kivételével mind jó volt.
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143537_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143541_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143544_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_154724_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_154728_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Írtátok,hogy gyújtás ráadás után nektek működnek a visszajelzők.Hát nálam nem!Tényleg csak nálam nem??Minden  visszajelzőek fel kell villannia egy pillanatra???
https://www.youtube.com/watch?v=JXUckxkbCfY&feature=youtu.be
Az ülésmagasság állítót megoldotta már valaki házilag?2 komponensű ragasztó vagy valami hasonlóra gondolok.Vízzel vágó,eszterga,maró gép van a cégnél ahol dolgozok,tehát megoldható lenne az ujragyártás is talán de ezen ferde fogazás van.
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22681 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 23:22:01 »

Üdv!
Kikaptam ma a műszerfal visszajelzőit egy kis izzócserére.
Meglepetésre 1 kivételével mind jó volt.
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143537_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143541_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143544_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_154724_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_154728_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Írtátok,hogy gyújtás ráadás után nektek működnek a visszajelzők.Hát nálam nem!Tényleg csak nálam nem??Minden  visszajelzőek fel kell villannia egy pillanatra???
https://www.youtube.com/watch?v=JXUckxkbCfY&feature=youtu.be
Az ülésmagasság állítót megoldotta már valaki házilag?2 komponensű ragasztó vagy valami hasonlóra gondolok.Vízzel vágó,eszterga,maró gép van a cégnél ahol dolgozok,tehát megoldható lenne az ujragyártás is talán de ezen ferde fogazás van.


A komplett AWS világít néhány másodpercre. http://kepfeltoltes.hu/140803/16052014486_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A színvisszaadást ne részletezzük, ez már a ledesített AWS. Smiley Ha a világítás nincsen felkapcsolva akkor az autó sziluettjén kívül ugyanúgy világít minden. Ülésmagasság állító motort ha nem sikerül megoldanod őt keresd: http://fogaskerekgyarto.hu/ Egyébként nem jellemző az izzók hibája az AWS-ben, mert nem 12V-osak, hanem 14. Azért kezdenek csak tizen év után tönkremenni. Smiley A legtöbbet világító izzó megy hamar tönkre, az pl 2db ami az autó sziluettjét világítja át. Meg egyénileg ha valamelyik többet világít.
Naplózva
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #22682 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 10:32:55 »



A komplett AWS világít néhány másodpercre. http://kepfeltoltes.hu/140803/16052014486_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A színvisszaadást ne részletezzük, ez már a ledesített AWS. Smiley Ha a világítás nincsen felkapcsolva akkor az autó sziluettjén kívül ugyanúgy világít minden. Ülésmagasság állító motort ha nem sikerül megoldanod őt keresd: http://fogaskerekgyarto.hu/ Egyébként nem jellemző az izzók hibája az AWS-ben, mert nem 12V-osak, hanem 14. Azért kezdenek csak tizen év után tönkremenni. Smiley A legtöbbet világító izzó megy hamar tönkre, az pl 2db ami az autó sziluettjét világítja át. Meg egyénileg ha valamelyik többet világít.
Köszi!
A világítás egyik izzója ki van égve de a többi mind jó.Mi lehet a hiba,hogy nekem nem világítanak?
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22683 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 10:54:04 »

Köszi!
A világítás egyik izzója ki van égve de a többi mind jó.Mi lehet a hiba,hogy nekem nem világítanak?


Simán lehet AWS hiba, a modul tönkrement. Próbálj meg hibát generálni, hogy a visszajelzés működik-e. Vegyél ki 1-2 izzót, húzd le a hűtővíz és az albalmosó folyadék visszajelzőjének csatiját. Esetleg még lehet a fékbetét visszajelzést is kipróbálhatod. Ha semmilyen hibavisszajelzés nincsen, és az ajtónyitásokra sem reagál akkor csere.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22684 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 11:32:51 »

Van valakinek általános 5lete a nyiszorgó műanyagok nyiszorgástalanítására?   vigyor3
Tudom, hogy ahány - annyi, de valami általános trükk van-e?  help
Részemről megőrülök attól, hogy 1 csendes autóban ezt kell hallgatni ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22685 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 11:41:38 »

Van valakinek általános 5lete a nyiszorgó műanyagok nyiszorgástalanítására?   vigyor3
Tudom, hogy ahány - annyi, de valami általános trükk van-e?  help
Részemről megőrülök attól, hogy 1 csendes autóban ezt kell hallgatni ...


Szőrös szigcsi. Cheesy http://www.hestore.hu/prod_10030417.html Szerintem 99%-ban megfelelő lesz.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22686 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 13:49:35 »



Szőrös szigcsi. Cheesy http://www.hestore.hu/prod_10030417.html Szerintem 99%-ban megfelelő lesz.

BAKTER!
Ezmekkora5let!!
Már próbáltam szilikontól kezdve, varjúhájon át, hódkloákáig, de semmi nem segített tartósan.
Ez királynak tűnik.
7végén veszek is egyet.
Köszönöm!  worship worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #22687 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 16:33:14 »

http://kepfeltoltes.hu/140803/16052014486_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  Jól látom a képen hogy mintha világitana a szellőző állítója? Vagy ez nem meglepő dolog?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22688 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 16:49:10 »

BAKTER!
Ezmekkora5let!!
Már próbáltam szilikontól kezdve, varjúhájon át, hódkloákáig, de semmi nem segített tartósan.
Ez királynak tűnik.
7végén veszek is egyet.
Köszönöm!  worship worship


Örülök hogy tetszik. Cheesy Én elég régóta használom már, még arra is amire kitalálták. Smiley Csak a TESA gyártmányt vedd meg ha lenne más fajta!
Naplózva
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #22689 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 23:30:28 »



Simán lehet AWS hiba, a modul tönkrement. Próbálj meg hibát generálni, hogy a visszajelzés működik-e. Vegyél ki 1-2 izzót, húzd le a hűtővíz és az albalmosó folyadék visszajelzőjének csatiját. Esetleg még lehet a fékbetét visszajelzést is kipróbálhatod. Ha semmilyen hibavisszajelzés nincsen, és az ajtónyitásokra sem reagál akkor csere.
Köszi.Holnap kipróbálom.Ajtónyitásra reagál.Még a féklámpát is jelezte,hogy kiégett.
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #22690 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 12:43:30 »

Sziasztok! A szerelőm rá akar beszélni egy flakon Würth injektor tisztítóra. Még sosem használtam ilyesmit. Mi erről a fórumos tapasztalat? (A kocsinak semmi baja; nem rángat, jól húz stb.) Köszönöm szépen a válaszokat.  worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
takzso
Vendég
« Új hozzászólás #22691 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 12:44:29 »

Sziasztok!
http://kepfeltoltes.hu/140807/kobor_cs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140807/kobor_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hátha Valaki tudja?! worship
A képen látható ledugózott csövet hová kell csatlakoztatni? falbav

Eddig a légszűrő alsó csatlakozására volt ráhúzva, az egyszer már nyomozott kartergáz visszavezető cső pedig  lógott a levegőben.
A fogyasztásom 16l-körül mozgott, az üresjárati alapjárat pedig 1500-körül volt. Visszavittem a szervizbe ezt a megoldást találták a fogyasztás és a magas fordulatszám orvoslására. A fogyi visszaesett kb10l-környékére, az alapjárat 550-körül van.
Gyanús, hogy ez a megoldás nem az igazi.

Vélemények?

Üdv
Zsolt/2.5 v6/
 
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22692 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 15:45:27 »

Sziasztok!
http://kepfeltoltes.hu/140807/kobor_cs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140807/kobor_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hátha Valaki tudja?! worship
A képen látható ledugózott csövet hová kell csatlakoztatni? falbav

Eddig a légszűrő alsó csatlakozására volt ráhúzva, az egyszer már nyomozott kartergáz visszavezető cső pedig  lógott a levegőben.
A fogyasztásom 16l-körül mozgott, az üresjárati alapjárat pedig 1500-körül volt. Visszavittem a szervizbe ezt a megoldást találták a fogyasztás és a magas fordulatszám orvoslására. A fogyi visszaesett kb10l-környékére, az alapjárat 550-körül van.
Gyanús, hogy ez a megoldás nem az igazi.

Vélemények?

Üdv
Zsolt/2.5 v6/
 

Nem vagyok nagy spíler autószerelésben, de úgy vélem, azt a gyárban azért találták ki, hogy valahová csatlakozzon.
Nekem ez egy kókányolós, nem-tudom-mi-a-baj megoldásnak tűnik.  levele
UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #22693 Dátum: 2014.08.08 péntek, 23:02:52 »

Sziasztok!
http://kepfeltoltes.hu/140807/kobor_cs__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140807/kobor_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hátha Valaki tudja?! worship
A képen látható ledugózott csövet hová kell csatlakoztatni? falbav

Eddig a légszűrő alsó csatlakozására volt ráhúzva, az egyszer már nyomozott kartergáz visszavezető cső pedig  lógott a levegőben.
A fogyasztásom 16l-körül mozgott, az üresjárati alapjárat pedig 1500-körül volt. Visszavittem a szervizbe ezt a megoldást találták a fogyasztás és a magas fordulatszám orvoslására. A fogyi visszaesett kb10l-környékére, az alapjárat 550-körül van.
Gyanús, hogy ez a megoldás nem az igazi.

Vélemények?

Üdv
Zsolt/2.5 v6/


Szia ma megnéztem nekem a tűzfalon van valami kerek műanyag abba megy bele
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22694 Dátum: 2014.08.09 szombat, 08:04:57 »

BAKTER!
Ezmekkora5let!!
Már próbáltam szilikontól kezdve, varjúhájon át, hódkloákáig, de semmi nem segített tartósan.
Ez királynak tűnik.
7végén veszek is egyet.
Köszönöm!  worship worship

Akartam javasolni. Smiley Ez a fajta bandázs szalag sok mindenre jó, csak sajnos errefelé a boltokban méregdrágán adják. (szerencsére a piacon egy szerszámos figura teríti a nagy-széles tekercset 5-600 Ft-ért Grin )
Arra figyelj, hogy csak TESA legyen, a többi ***, nem tudom 3M van-e, de eddig ez vált be nekem is, akár "alátét"-nek, akár kábelköteg összefogára használva. Még valami: ha pl. kábeleket tekersz vele be, arra számíts, hogy leszedés után a maga a kábel úgy fog ragadni, hogy fél évig kell nitrohigítóval, vagy lakkbenzinnel törölgetni... Meg persze a kezedre is ragad. Persze ez főleg akkor érvényes, ha áttekered a szalagot saját magán is, ill. melegebb helyeken van, hosszabb ideig. Smiley
A műanyag felületre ragasztod, akkor nincs ilyen probléma. A lényeg, hogy tiszta legyen a felület. Az sem baj, ha egymásra tolsz két csíkot, vastagabb is lesz, meg jobb. Cheesy
Egyébként komolyabb helyekre filc korongok is jók, de annál még jobb a csillagos-autógyárban "talált", öntapadós textil lap. Grin (csak sajna nem én "találom" és kevés van nekem is belőle...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22695 Dátum: 2014.08.09 szombat, 08:12:10 »

http://kepfeltoltes.hu/140803/16052014486_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  Jól látom a képen hogy mintha világitana a szellőző állítója? Vagy ez nem meglepő dolog?

De az !  wow1 Kár, hogy nagy valószínűséggel, csak fényt kapott valahonnan, mert háttérvilágításos tekerőt MK1-2 Mondeo-ban nem láttam még...
(sokat filóztam, hogy miképp lehetne ezt "gyárinak tűnő" eljárással megoldani, de egyelőre sikertelenül... Még a tekerő csíkját csak-csak meg lehetne oldani, de a piktogramok már komolyabb dió)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22696 Dátum: 2014.08.09 szombat, 08:21:53 »

Üdv!
Kikaptam ma a műszerfal visszajelzőit egy kis izzócserére.
Meglepetésre 1 kivételével mind jó volt.
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143537_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143541_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_143544_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_154724_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140803/20140803_154728_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Írtátok,hogy gyújtás ráadás után nektek működnek a visszajelzők.Hát nálam nem!Tényleg csak nálam nem??Minden  visszajelzőek fel kell villannia egy pillanatra???
https://www.youtube.com/watch?v=JXUckxkbCfY&feature=youtu.be
Az ülésmagasság állítót megoldotta már valaki házilag?2 komponensű ragasztó vagy valami hasonlóra gondolok.Vízzel vágó,eszterga,maró gép van a cégnél ahol dolgozok,tehát megoldható lenne az ujragyártás is talán de ezen ferde fogazás van.

Igen, fel kéne, amolyan "öntesztet" végez. Ill. gyújtás után a két hátsó lámpajelzőnek is világítania kell, amíg rá nem lépsz a fékre egyszer, hogy csekkolja, azok is rendben vannak. (bár ezt már a izzó-ellenőrző modul végzi (lent a biztosítéktábla környékén, egy nagyobb szürke (UTÁLATOS FRANCIA!!!) doboz, sok-sok kábellel) és ő adja az infót az AWS-nek)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #22697 Dátum: 2014.08.09 szombat, 16:03:01 »

De az !  wow1 Kár, hogy nagy valószínűséggel, csak fényt kapott valahonnan, mert háttérvilágításos tekerőt MK1-2 Mondeo-ban nem láttam még...
(sokat filóztam, hogy miképp lehetne ezt "gyárinak tűnő" eljárással megoldani, de egyelőre sikertelenül... Még a tekerő csíkját csak-csak meg lehetne oldani, de a piktogramok már komolyabb dió)

Hm,kár pedig egész látványos.  Wink
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #22698 Dátum: 2014.08.09 szombat, 17:45:57 »

Igen, fel kéne, amolyan "öntesztet" végez. Ill. gyújtás után a két hátsó lámpajelzőnek is világítania kell, amíg rá nem lépsz a fékre egyszer, hogy csekkolja, azok is rendben vannak. (bár ezt már a izzó-ellenőrző modul végzi (lent a biztosítéktábla környékén, egy nagyobb szürke (UTÁLATOS FRANCIA!!!) doboz, sok-sok kábellel) és ő adja az infót az AWS-nek)
Lehúzott MAF,lambda,hűtővíz mennyiség jelző de semmi nem világít.Csak az ajtókat jelzi meg a féklámpát.
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #22699 Dátum: 2014.08.09 szombat, 20:59:42 »

Hm,kár pedig egész látványos.  Wink

Igen, nekem is tetszik Smiley

Lehúzott MAF,lambda,hűtővíz mennyiség jelző de semmi nem világít.Csak az ajtókat jelzi meg a féklámpát.

Az elsők nem számítanak neki, csak a hűtővíz. (meg más egyéb, célszerűbb lenne kivenni a műszerfalból és lehúzni a két csatiját, lehet, hogy emlékezetkiesésben szenved Cheesy )

Reset-et is nyomtál rajta? Hátha. (középen, alul, kis fogpiszkálóval nyomható gomb) Ha nem segít az sem, akkor valószínű, hogy cserés lesz.
(nem vészes az ára, hacsak nem szívtál napokat a ledesítésével Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.