Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:05:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745426 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #22800 Dátum: 2014.09.23 kedd, 08:20:52 »

Sziasztok!

Kellene nekem egy kuplungszett az autómba és az a kérdésem hogy van erre valami okosság hogy ne kerüljön csillióba?
Esetleg más típusé is jó-e bele (1,8?) vagy érdemesebb esetleg darabokba megvenni és ti melyiket ajánljátok?
És aki már cserélt és látta az állapotát attól kérdezem hogy muszáj mindent kicserélni vagy elég csak a tárcsát?
Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv: Attila


UI: és bocsi hogy ide írtam de a kuplungosba mát 6-hó óta nem írt senki!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22801 Dátum: 2014.09.23 kedd, 13:00:51 »

...
UI: és bocsi hogy ide írtam de a kuplungosba mát 6-hó óta nem írt senki!
Mivel senki nem kérdez.
De ha te ott kérdeztél volna, akkor felugrik a lista elejére, és mindenki látja, hogy van friss hsz. Cheesy

Amúgy nem tudom.
De hallottam már olyat, hogy külföldről rendelt szett sokkal kevesebbe volt, mint az itthoni árak.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22802 Dátum: 2014.09.23 kedd, 14:29:20 »

Sziasztok!

Ezt a hőmérséklet érzékelőt (finis: 93BB10K936AA) hol kell keresni a kocsiban? http://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/161122829418_1_0_1/1000x1000.jpg

Előre is köszönöm.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22803 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:21:45 »

Sziasztok!

Ezt a hőmérséklet érzékelőt (finis: 93BB10K936AA) hol kell keresni a kocsiban? http://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/161122829418_1_0_1/1000x1000.jpg

Előre is köszönöm.
Elöl a lökhárító alatt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22804 Dátum: 2014.09.23 kedd, 16:34:53 »

Sziasztok!

Ezt a hőmérséklet érzékelőt (finis: 93BB10K936AA) hol kell keresni a kocsiban? http://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/161122829418_1_0_1/1000x1000.jpg

Előre is köszönöm.


Ha van fedcompod és/vagy AWS kijelződ akkor bal oldalon találod, ha digitklímád is van akkor mindkettő oldalon találsz egyet. Ha egyik sincsen neked akkor nem fogsz ilyet találni.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22805 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:22:26 »



Ha van fedcompod és/vagy AWS kijelződ akkor bal oldalon találod, ha digitklímád is van akkor mindkettő oldalon találsz egyet. Ha egyik sincsen neked akkor nem fogsz ilyet találni.

Köszi. Meg találtam.  worship
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #22806 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:44:52 »

Sziasztok!

Kellene nekem egy kuplungszett az autómba és az a kérdésem hogy van erre valami okosság hogy ne kerüljön csillióba?
Esetleg más típusé is jó-e bele (1,8?) vagy érdemesebb esetleg darabokba megvenni és ti melyiket ajánljátok?
És aki már cserélt és látta az állapotát attól kérdezem hogy muszáj mindent kicserélni vagy elég csak a tárcsát?
Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv: Attila


UI: és bocsi hogy ide írtam de a kuplungosba mát 6-hó óta nem írt senki!

Mindent cserélj egyben. Oltári nagy szop@cs cserélni, és ha a használt cumó visszamegy bele, elehet, hogy néhány hét-hónap múlva megint nekiállhatsz szétszedni. Sok a meló vele.

Ha jót akarsz magadnak, MK1-be való kuplungtárcsát és szerkezetet vegyél bele, az kicsit nagyobb, így nehezebb kinyírni, viszont vígan elfér benne (a motor is meg a váltó is ugyanaz, mint MK1-és, csak a kuplungot vették kisebbre aztán széthullik).

Nézd meg az árakat rendesen, számolj utána. Én anno Unixban vettem, mert ott volt kedvezmény, a komplett Sachs kuplungszett kb. 10%-al volt drágább, mint egy kuplung tárcsa + egy kuplung szerkezet.
A csapágy meg önmaga drágább, mint a tárcsa + a szerkezet együttvéve. Smiley

Az 1,8 és 2,0 benzn motornak ugyanolyan a kuplungja, 1,6-ról nem tudok nyilatkozni, de használtat nem biztos, hogy beletennék, mert nem tudhatod mikor fog széthullani.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Honved
Vendég
« Új hozzászólás #22807 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:31:52 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy lassan nagykorúvá váló 1.8-as benzines Mondeomon időszerűnek érzek egy gyertyacserét. Utoljára 80'0000 km-nél volt cserélve, most 165'000-nél járunk.
Milyen gyertyát érdemes venni bele? Ha szerelőhöz viszem mi számít reális árnak szereléssel együtt? Mire érdemes még odafigyelni ezzel kapcsolatban?

Előre is köszönöm!

Ádám
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22808 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:38:36 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy lassan nagykorúvá váló 1.8-as benzines Mondeomon időszerűnek érzek egy gyertyacserét. Utoljára 80'0000 km-nél volt cserélve, most 165'000-nél járunk.
Milyen gyertyát érdemes venni bele? Ha szerelőhöz viszem mi számít reális árnak szereléssel együtt? Mire érdemes még odafigyelni ezzel kapcsolatban?

Előre is köszönöm!

Ádám
Gyárit vegyél bele! A csere díját meg kérdezd meg előre a szerelőtől!  integet2
Pl.: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7435-gyujtogyertya-ford-focus-1998-2005-1_8-2_0
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #22809 Dátum: 2014.09.30 kedd, 17:18:45 »

Sziasztok! Csak kíváncsiság képen!  Milyen a fogyasztása a v6-ak?  Tél-nyár,város,pálya?  Nekem csak 1.8-asaim voltak mindig. Nagy a különbség? Az 1.8 és 2.0 között szerintem meg nem érdemes ugrálni. Nem? wave
Naplózva
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #22810 Dátum: 2014.09.30 kedd, 17:22:39 »

Még valami!!  Az 1.8-ashoz,jó egy 2.5-ből való,kétskálás,ac pumpa,hogy jöjjenek az adatok a fedélzetihez? Nem kavar be semminek?  Illetve,milyen nehéz ezt cserélni? Nekem a sima van bent,ami gyári még.
Köszi!! wave wave
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #22811 Dátum: 2014.09.30 kedd, 17:50:29 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy lassan nagykorúvá váló 1.8-as benzines Mondeomon időszerűnek érzek egy gyertyacserét. Utoljára 80'0000 km-nél volt cserélve, most 165'000-nél járunk.
Milyen gyertyát érdemes venni bele? Ha szerelőhöz viszem mi számít reális árnak szereléssel együtt? Mire érdemes még odafigyelni ezzel kapcsolatban?

Előre is köszönöm!

Ádám
Nagyon egyszerű a csere, otthon 10 perc az egész.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22812 Dátum: 2014.09.30 kedd, 18:52:54 »

Sziasztok! Csak kíváncsiság képen!  Milyen a fogyasztása a v6-ak?  Tél-nyár,város,pálya?  Nekem csak 1.8-asaim voltak mindig. Nagy a különbség? Az 1.8 és 2.0 között szerintem meg nem érdemes ugrálni. Nem? wave


Nálam 9.5-10 liter közt van a nagy átlag, van abban minden. Országúton 8, autópálya 9-9.5, városban 10.5, illetve ha sokat jársz dugóban (Bp), akkor 11.5
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Toy
Vendég
« Új hozzászólás #22813 Dátum: 2014.09.30 kedd, 18:57:56 »

Nálam 9.5-10 liter közt van a nagy átlag, van abban minden. Országúton 8, autópálya 9-9.5, városban 10.5, illetve ha sokat jársz dugóban (Bp), akkor 11.5

 Köszönöm szépen!  wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22814 Dátum: 2014.09.30 kedd, 19:34:49 »

Nálam 9.5-10 liter közt van a nagy átlag, van abban minden. Országúton 8, autópálya 9-9.5, városban 10.5, illetve ha sokat jársz dugóban (Bp), akkor 11.5

Nálam ugyanezek az értékek.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Honved
Vendég
« Új hozzászólás #22815 Dátum: 2014.10.04 szombat, 15:54:11 »

Nagyon egyszerű a csere, otthon 10 perc az egész.

Azt szeretném még kérdezni, hogy vékony vagy vastag menetes-e a gyertya?

Ádám
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #22816 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 13:41:00 »

Azt szeretném még kérdezni, hogy vékony vagy vastag menetes-e a gyertya?

Ádám
16-os gyertyakulcs kell, ha ez érdekelt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #22817 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 20:59:32 »

1999-es ferdehátó mondihoz keresek kölcsönbe (műszakihoz) csomagtérajtót
Naplózva
iván
Vendég
« Új hozzászólás #22818 Dátum: 2014.10.07 kedd, 18:54:28 »

sziasztok érdeklődnék hogy 2mondeo benzines 1.8 nagyonjo motoral karbantartva
menyi a végsebessége?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22819 Dátum: 2014.10.07 kedd, 19:44:31 »

sziasztok érdeklődnék hogy 2mondeo benzines 1.8 nagyonjo motoral karbantartva
menyi a végsebessége?
Egy Mondeónak mennyi vagy kettőnek?, mert nem mindegy!  Cheesy
PL 1x205 vagy 2x 205 Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22820 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:20:47 »

sziasztok érdeklődnék hogy 2mondeo benzines 1.8 nagyonjo motoral karbantartva
menyi a végsebessége?
Óra szerint vagy GPS szerint?Mert nem mindegy rinya
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22821 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 06:16:22 »

Óra szerint vagy GPS szerint?Mert nem mindegy rinya


195/65R15 gumikkal mindegy hogy óra vagy GPS, mert ugyanazt mutatja a kettő. 30-50-90-100-120-140km/h-nál tesztelve. Smiley
Naplózva
Christof
Vendég
« Új hozzászólás #22822 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 08:54:13 »

Helló mindenkinek! Még új vagyok a fórumon,és viszonylag friss mk2 v6 automata tulaj vagyok. Lenne pár észrevételem,gondoltam megosztom veletek. Az első ami rögtön szemet szúrt,hogy sokan a fogyasztáson aggódnak. Szerény véleményem az,hogy aki véhatban gondolkodik pláne automatában az ne akarjon alacsony fogyasztást. Ez az konstrukció nem takarékos városi bevásárlókocsi. Ha ekkora problémát okoz a tankolás akkor mi lesz ha bele kell nyúlni az autóba? Váltó,futómű,motor esetleg elektronika vagy egyéb más zsebbenyúlós javítás is beeshet. Ha a fogyasztáson aggódók is olvassák,akkor az adataim a következők : város,nyugodt nagypapás tempo,óvatos elindulás,óvatos kigyorsítás,sebesség korlátozások betartásával overdrive kikapcsolva 13 liter. Ugyan így de overdrive bekapcsolva 11-12 liter. Város,gyakran nagygáz,intenzív gyorsításokkal,néha nagyon intenzíven  bekapcsolt overdrive 12-13 liter. Város,állat módjára,pedál koppan 15 liter. Országút,autópálya,város tehát vegyes, normális stílusban,néha egy egy előzés, overdrive ki,10 liter. Csak pályán (német) 150-170- es tempoval 9 liter körül alakul. Overdrive hasznos gomb,de városban felesleges. Nem hagyom,hogy negyedikbe kapcsoljon mert alacsony fordulaton(1000-1200) erőlködik és többet kér. Ha csak hármasig vált fel akkor 50km/h 1500, 70km/h 1800-2000 a fordulat. Ott érzi jól magát a motor. Ez csupán az én tapasztalatom. Nálam így alakul a fogyasztás. Egyébként lehet ha játszom vele és óvatoskodom akkor lemehetne 10 alá. De akkor minek a véhat? Minek a 170 lovacska? Így megfelel. Élvezem. A fogyasztásért kárpótol az automata kényelme,a motor hangja és ereje,a bőr recsegése és illata. További élvezetes kilómétereket kívánok mindenkinek!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22823 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 20:17:09 »



195/65R15 gumikkal mindegy hogy óra vagy GPS, mert ugyanazt mutatja a kettő. 30-50-90-100-120-140km/h-nál tesztelve. Smiley
A tiedben lehet,az enyémnél kerek 10 a különbség.Amúgy kerék méret nem volt megadva, csak hogy nagyon jó a motor és karban van tartva taps
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
iván
Vendég
« Új hozzászólás #22824 Dátum: 2014.10.11 szombat, 19:19:21 »

szia ora szerint.
köszönöm.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22825 Dátum: 2014.10.15 szerda, 18:57:10 »


Nem kérek látatlanban diagnosztizálást, de leírom az esetet, hátha ez típushiba, és ebből adódóan nagy eséllyel szétszerelés nélkül is lehetne tudni, hogy mi a gond. Ha jártatok már így, akkor írjatok:
Száraz, tiszta aszfalton állóhelyzetben, vagy guruláskor valamivel a kormányzás megkezdése után hangos csattanás hallatszik (mindkét irányban). Csúszós útfelületen, vagy nagyobb tempónál ez nem fordul elő. Szervóval, vagy anélkül, az is mindegy. Az már biztos futóműalkatrészek, gömbfejek kizárva, ezek meg lettek vizsgálva. Valahonnan a kormánymű felől hallható, és vélhetően annak felfüggesztése laza valahol. De hátha valaki tud biztosabbat.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #22826 Dátum: 2014.10.15 szerda, 23:14:25 »

Nem kérek látatlanban diagnosztizálást, de leírom az esetet, hátha ez típushiba, és ebből adódóan nagy eséllyel szétszerelés nélkül is lehetne tudni, hogy mi a gond. Ha jártatok már így, akkor írjatok:
Száraz, tiszta aszfalton állóhelyzetben, vagy guruláskor valamivel a kormányzás megkezdése után hangos csattanás hallatszik (mindkét irányban). Csúszós útfelületen, vagy nagyobb tempónál ez nem fordul elő. Szervóval, vagy anélkül, az is mindegy. Az már biztos futóműalkatrészek, gömbfejek kizárva, ezek meg lettek vizsgálva. Valahonnan a kormánymű felől hallható, és vélhetően annak felfüggesztése laza valahol. De hátha valaki tud biztosabbat.

A toronycsapágy ugrik egyet a toronyban és az adja ezt a hangot!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22827 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 05:08:56 »

A toronycsapágy ugrik egyet a toronyban és az adja ezt a hangot!  wave
az érdekes lenne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22828 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 18:25:08 »

Nem kérek látatlanban diagnosztizálást, de leírom az esetet, hátha ez típushiba, és ebből adódóan nagy eséllyel szétszerelés nélkül is lehetne tudni, hogy mi a gond. Ha jártatok már így, akkor írjatok:
Száraz, tiszta aszfalton állóhelyzetben, vagy guruláskor valamivel a kormányzás megkezdése után hangos csattanás hallatszik (mindkét irányban). Csúszós útfelületen, vagy nagyobb tempónál ez nem fordul elő. Szervóval, vagy anélkül, az is mindegy. Az már biztos futóműalkatrészek, gömbfejek kizárva, ezek meg lettek vizsgálva. Valahonnan a kormánymű felől hallható, és vélhetően annak felfüggesztése laza valahol. De hátha valaki tud biztosabbat.
Ha megtalálod, majd értesíts, érdekel.
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22829 Dátum: 2014.10.17 péntek, 13:33:30 »

Sziasztok !

Van egy olyan problémám,hogy menet közben a fordulat felment 3500 felé és úgy maradt,pedálról láb le,pedál lökdösése,semmi,majd a motort leállítottam.
A pedálnál azt látom hogy a bowden lóg,motorháztető nyit,bowden mozgat,majd ok.
Első eset tegnap,ma többször is csinálta.
Mi lehet a gond ?
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22830 Dátum: 2014.10.17 péntek, 20:08:58 »

Sziasztok !

Van egy olyan problémám,hogy menet közben a fordulat felment 3500 felé és úgy maradt,pedálról láb le,pedál lökdösése,semmi,majd a motort leállítottam.
A pedálnál azt látom hogy a bowden lóg,motorháztető nyit,bowden mozgat,majd ok.
Első eset tegnap,ma többször is csinálta.
Mi lehet a gond ?

Ha a pedál és a kipörgésgátló között lóg a bowden, a pillangószelep felé pedig szorul, akkor a kipörgésgátlóban keresd a hibát. Például  kirojtosodott a bowden, és akad benne. Menetirány szerint a jobbos lámpa mögött találod a TCS (ASR) állítószerkezetét.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22831 Dátum: 2014.10.17 péntek, 20:16:38 »

Ha a pedál és a kipörgésgátló között lóg a bowden, a pillangószelep felé pedig szorul, akkor a kipörgésgátlóban keresd a hibát. Például  kirojtosodott a bowden, és akad benne. Menetirány szerint a jobbos lámpa mögött találod a TCS (ASR) állítószerkezetét.
A kipörgésgátló szétszereléséről nincs valami leírás?
Mennyire bonyolult a szétszerelése?
Köszönöm a segítséget !
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #22832 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:30:13 »

A kipörgésgátló szétszereléséről nincs valami leírás?
Mennyire bonyolult a szétszerelése?
Köszönöm a segítséget !

Egyszerű. A műanyag burkolat kézzel lejön. Emlékeim szerint 1 csavar rögzíti a kasznihoz az egységet (max 2). Ha ezt kiszeded, akkor már ki tudod emelni a helyéről, és tudsz "játszani" a bowdenekkel. Csak előtte jegyezd meg, hogy voltak eredetileg befűzve.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22833 Dátum: 2014.10.18 szombat, 10:56:00 »

Egyszerű. A műanyag burkolat kézzel lejön. Emlékeim szerint 1 csavar rögzíti a kasznihoz az egységet (max 2). Ha ezt kiszeded, akkor már ki tudod emelni a helyéről, és tudsz "játszani" a bowdenekkel. Csak előtte jegyezd meg, hogy voltak eredetileg befűzve.

Köszönöm !
Megtaláltam a hibát,a pedálnál szálkásodott ki.
Most már csak vennem kell egy bowdent.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22834 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 11:09:49 »

Létezhet, hogy magasabb kategóriás autónak jobb a zajcsillapítása?
A 7végén beültem egy 2.0-s, Ghia Mondeóba és annyira halk volt, hogy azt hittem, nem is jár a motor.
Semmi motor- szél- vagy menetzaj nincs.
Az enyémben azért - diszkréten ugyan - lehet ezeket hallani.
Törődjek bele vagy cserével orvosolható vagy gond van nálam?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22835 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 11:12:45 »

Létezhet, hogy magasabb kategóriás autónak jobb a zajcsillapítása?
A 7végén beültem egy 2.0-s, Ghia Mondeóba és annyira halk volt, hogy azt hittem, nem is jár a motor.
Semmi motor- szél- vagy menetzaj nincs.
Az enyémben azért - diszkréten ugyan - lehet ezeket hallani.
Törődjek bele vagy cserével orvosolható vagy gond van nálam?
Létezik. A Ghia-kba vastagabb padlókárpit került. Lehet más szigetelés is eltérő vastagságú/minőségű.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22836 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 12:46:51 »

Létezik. A Ghia-kba vastagabb padlókárpit került. Lehet más szigetelés is eltérő vastagságú/minőségű.

Keresek Mk2-es komplett belső szigetelést.
Csak Ghia vagy magasabb fokozatú felszereltség érdekel.   nyes

Megyek a "keres" topicba.

Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22837 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:16:54 »

Létezhet, hogy magasabb kategóriás autónak jobb a zajcsillapítása?
A 7végén beültem egy 2.0-s, Ghia Mondeóba és annyira halk volt, hogy azt hittem, nem is jár a motor.
Semmi motor- szél- vagy menetzaj nincs.
Az enyémben azért - diszkréten ugyan - lehet ezeket hallani.
Törődjek bele vagy cserével orvosolható vagy gond van nálam?

Svájci ismerősnek volt egy MK1-es 5-ajtós 2.0-s Ghia-ja. Na az kb. süketszoba volt az ST-hez képest, pedig az se hangos Cheesy Bár ő azt hiszem eleve rendelt bele még plusz hangszigetelést mikor vette..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #22838 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:59:32 »

Jó napot. 2-3 éve nem voltam ezen az oldalon. Eddig, hogy lekopogjam semmi bajom nem volt az én kis MK2-esemmel. Most azonban alkatrészre lenne szükségem, ugyanis elgörbült a "gólyalábam", egy kis koccanásnak köszönhetően  Undecided A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem-e tudná valaki MK2 Krisztián telefonszámát, elérhetőségét? Sajnos nincs időm keresgélni biztos megtalálnám az oldalon, de így remélem gyorsabban meglesz. Segítségeteket előre is köszönöm.....  wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22839 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 11:03:49 »

Jó napot. 2-3 éve nem voltam ezen az oldalon. Eddig, hogy lekopogjam semmi bajom nem volt az én kis MK2-esemmel. Most azonban alkatrészre lenne szükségem, ugyanis elgörbült a "gólyalábam", egy kis koccanásnak köszönhetően  Undecided A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem-e tudná valaki MK2 Krisztián telefonszámát, elérhetőségét? Sajnos nincs időm keresgélni biztos megtalálnám az oldalon, de így remélem gyorsabban meglesz. Segítségeteket előre is köszönöm.....  wave
Nem olyan bonyolult kikeresni, profiljában ott a száma http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
Hétköznap 9-17-ig tudod hívni. Szerintem már MKII-eket nem bont, csak MKIII-at. Egy hívást azért megér. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22840 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 13:34:12 »

Jó napot. 2-3 éve nem voltam ezen az oldalon. Eddig, hogy lekopogjam semmi bajom nem volt az én kis MK2-esemmel. Most azonban alkatrészre lenne szükségem, ugyanis elgörbült a "gólyalábam", egy kis koccanásnak köszönhetően  Undecided A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem-e tudná valaki MK2 Krisztián telefonszámát, elérhetőségét? Sajnos nincs időm keresgélni biztos megtalálnám az oldalon, de így remélem gyorsabban meglesz. Segítségeteket előre is köszönöm.....  wave
Vilo-t keresd, ő van helyette!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22841 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:47:27 »

Sziasztok!

Zárgarnitúra cserén gondolkodom. Sajnos eddig csak olyan megoldásokat találtam, amik 1 db (többé- kevésbé) kopott kulccsal rendelkeztek. Tehát, ha a "piros" kulcsról le kell mondanom, akkor megoldás lehet, ha a donor kocsi PATS modulját is elkérem? Vagy ebben az esetben a motorvezérlő is kell?
Esetleg volna valaki, akinek van zárgarnitúrája piros kulccsal, vagy infrás kulccsal?
2 dolgot nem akarok, ami biztos:
- megvenni a Cromax- ban az újat 64 ezerért.
- egy vagyont kiadni a márkaszervizes kulcsprogramozásért.

Valami megoldást kellene találnom, mert jelenleg csak 1 fekete kulcsom van egy infra kulcs távirányítós részével. Viszont a fekete kulcs annyira kopott, hogy tulajdon képen egy simára polírozott fém darab, ráadásul nyitni csak az anyós felől lehet.  rinya

Előre is köszi.
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #22842 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 20:24:35 »

Sziasztok!
Zárgarnitúra cserén gondolkodom....

Ha jól értem, akkor a zárakkal nincs gondod, csak a (z egyetlen) kulcsod kopott el? Mert ha ez a helyzet, akkor zár alapján valószínűleg tudnak hozzá új kulcsot csinálni. Főleg ha az elektronikát át lehet menteni. Korábban küzdött valaki hasonló problémával itt a fórumon, egy Nyugati pályaudvar közelében lévő kulcsmásolót ajánlottak neki Budapesten, ha jól emlékszem. 
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.26 vasárnap, 20:33:51 írta LogoutX » Naplózva

MK II 2.0 Zetec
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #22843 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 07:26:44 »

Ha jól értem, akkor a zárakkal nincs gondod, csak a (z egyetlen) kulcsod kopott el? Mert ha ez a helyzet, akkor zár alapján valószínűleg tudnak hozzá új kulcsot csinálni. Főleg ha az elektronikát át lehet menteni. Korábban küzdött valaki hasonló problémával itt a fórumon, egy Nyugati pályaudvar közelében lévő kulcsmásolót ajánlottak neki Budapesten, ha jól emlékszem. 
Sajnos bonyolultabb a helyzet. Az infrás kulcsból (amiben valójában nincs benne a kulcs fém szára) csak a transzpondert érdemes átmenteni, mert kontaktos benne mindkét mikrókapcsoló. A zárbetétek közül pedig a vezető oldali rossz, csak zárni lehet, nyitni nem, a csomagtartó zárja sem az igazi.
Tehát ha lehet, akkor inkább kicserélném az egészet.
Naplózva
Wolfgang
Vendég
« Új hozzászólás #22844 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:13:05 »

Sziasztok,

MK2 2000. 1,8 benzin.

Hat kérdésem van:

1. Megcsináltam nemrég ezt a "motorvezérlő betanítást", az itt olvasottak szerint, pontosan. Ott azt írta, hogy minden fogyasztót kapcsoljak ki, úgy csináljam meg. Jól is működött minden, de azóta néha megint leesik az alapjárat, ha pl kanyarodok és ki van nyomva a kuplung..stb... Nem úgy kellett volna megcsinálnom ezt a motorvezérlő betanítást, hogy közben bekapcsolok mindent, pl hátsó szélvédőfűtést, rádiót, ablakemelőket mozgatom, fűtést ráadom, stb... Ugyanis most hogy ezek mennek, lehet ez okozza azt pl, ha az ablakemelőt kattig nyomom, simán leeseik a fordulatszám... Mi lehet az oka?

2. Jelenleg az autón 195/70/R15 ös gumik vannak. Az előző tulaj akitől vettem, ő a lehető legnagyobb erre felszerelhető gumit tetette föl, mert ami rajta volt, azt kicsinek ítélte meg...ez meg olyan, ha megrakom a csomagtartót, akkor majdnem hozzáér a karosszéria... Szóval mi a gyári méret? A mondeo könyvben 195/60/R15 van írva... (ez csak nem néz ki olyan bután?)

3. Egy hosszabb útra mentünk nyáron és hazafelé kivillant az ABS jelző, és úgy is maradt. Megálltunk 10 percre, majd elaludt. Azóta ez adhoc módon újra és újra előjön... MI lehet, biztosíték?

4. Ezt már régóta csinálja, de senki nem adott rá választ. Nem lehet megmondani, hogy mikor, hidegen vagy melegen vagy mit tudom én. Az van, hogy indításkor nem indul be, hanem ilyen furcsa rángatás van... de nem ez a nyekergős nem indulás, hanem olyan, mintha talán nem robbanna be a motor, vagy nem kapná el minden henger... Amúgy minden rendben van - gyertyák cserélve, indítókábel cserélve, stb...

5. Lehet utólag beleszerelni olyan comupert, amelyik mutatja a külső hőmérsékletet vagy a fogyasztást, vagy stb...Nekem ami van a cd fölött, az csak az órát mutatja, semmi mást...

6. Lehet kapni vezetőülést bontottan, amelyiket lehet elektromosan magasságot állítani? Nem tudom, h ebben a típusban eredetileg olyan volt-e... Azóta cserélték, de ebben most olyan van, amelyiken ott az elektromos gomb, de nem működik...

Ezek apróságok, mert az autó rendben van, megy szépen a hibák ellenére...

Köszi a válaszokat előre is,

Üdv,
W.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22845 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:49:39 »

Sziasztok,

MK2 2000. 1,8 benzin.

Hat kérdésem van:

1. Megcsináltam nemrég ezt a "motorvezérlő betanítást", az itt olvasottak szerint, pontosan. Ott azt írta, hogy minden fogyasztót kapcsoljak ki, úgy csináljam meg. Jól is működött minden, de azóta néha megint leesik az alapjárat, ha pl kanyarodok és ki van nyomva a kuplung..stb... Nem úgy kellett volna megcsinálnom ezt a motorvezérlő betanítást, hogy közben bekapcsolok mindent, pl hátsó szélvédőfűtést, rádiót, ablakemelőket mozgatom, fűtést ráadom, stb... Ugyanis most hogy ezek mennek, lehet ez okozza azt pl, ha az ablakemelőt kattig nyomom, simán leeseik a fordulatszám... Mi lehet az oka?

2. Jelenleg az autón 195/70/R15 ös gumik vannak. Az előző tulaj akitől vettem, ő a lehető legnagyobb erre felszerelhető gumit tetette föl, mert ami rajta volt, azt kicsinek ítélte meg...ez meg olyan, ha megrakom a csomagtartót, akkor majdnem hozzáér a karosszéria... Szóval mi a gyári méret? A mondeo könyvben 195/60/R15 van írva... (ez csak nem néz ki olyan bután?)

3. Egy hosszabb útra mentünk nyáron és hazafelé kivillant az ABS jelző, és úgy is maradt. Megálltunk 10 percre, majd elaludt. Azóta ez adhoc módon újra és újra előjön... MI lehet, biztosíték?

4. Ezt már régóta csinálja, de senki nem adott rá választ. Nem lehet megmondani, hogy mikor, hidegen vagy melegen vagy mit tudom én. Az van, hogy indításkor nem indul be, hanem ilyen furcsa rángatás van... de nem ez a nyekergős nem indulás, hanem olyan, mintha talán nem robbanna be a motor, vagy nem kapná el minden henger... Amúgy minden rendben van - gyertyák cserélve, indítókábel cserélve, stb...

5. Lehet utólag beleszerelni olyan comupert, amelyik mutatja a külső hőmérsékletet vagy a fogyasztást, vagy stb...Nekem ami van a cd fölött, az csak az órát mutatja, semmi mást...

6. Lehet kapni vezetőülést bontottan, amelyiket lehet elektromosan magasságot állítani? Nem tudom, h ebben a típusban eredetileg olyan volt-e... Azóta cserélték, de ebben most olyan van, amelyiken ott az elektromos gomb, de nem működik...

Ezek apróságok, mert az autó rendben van, megy szépen a hibák ellenére...

Köszi a válaszokat előre is,

Üdv,
W.


Hali

2. A jelenlegi gumik már túl nagyok, ugyanez /65-ben már oké, de a /60 -ast tekinthetjük optimálisnak. Egyébként elég nagy szórás van a gyári méreteknél, a régebbi és gyengébb példányoknál a 185/65 R14 is meg volt adva mint gyári méret, ami azért elég kicsike. A legnagyobb "szabályos" méret a járgányra a 205/50 R16 (/55 is jó), 215/45 R17 (megfelelő ET-jű felnivel a 225/45 R17 is felmegy).

6. Természetesen volt ilyen, elég sokat szereltek vele gyárilag. Ha nem megy, akkor a következő hibák lehetnek:
-nincs jól rádugva a kapcsolóra a kábel (nem érintkezik)
-biztosíték égett ki
-a padlón lévő csatlakozóba (ülés alatt) nincs jól bedugva a kábel
-valahol máshol van szakadás a kábeleiben
-ha a motor egyébként forog: ledarálódott a fogaskerék, ezt okos módon műanyagból gyártották..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22846 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 19:47:17 »

Sziasztok Mk1-2 tulajok.
Kéne 1 kis segítség mekkora az agymérete a mk1-2nek ill van e különbség a kettő között ill ez van rá írva az alufelnire ET 38 7Jx15h2 jó e hozzá 4*108 az osztókör. 
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22847 Dátum: 2014.10.28 kedd, 09:09:28 »

Sziasztok Mk1-2 tulajok.
Kéne 1 kis segítség mekkora az agymérete a mk1-2nek ill van e különbség a kettő között ill ez van rá írva az alufelnire ET 38 7Jx15h2 jó e hozzá 4*108 az osztókör. 
Hali!
A felni közép furat méretére gondolsz "agyméret" alatt? Az 63,3mm.
Az ET38 ismereteim alapján kicsit széles nyomtávot fog adni 7" széles felni esetében (gyári Turbo felni: 6"x16" és ET40).
De fel kell próbálni és megnézni, hogy elfér-e, kanyarodáskor nem ér bele sehová.
Vagy jelentkezik valaki, akinek ilyen paraméterekkel rendelkező kereke van és elmondja a tutit.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22848 Dátum: 2014.10.28 kedd, 09:34:31 »

MK2 2000. 1,8 benzin.

1. Megcsináltam nemrég ezt a "motorvezérlő betanítást", az itt olvasottak szerint, pontosan. Ott azt írta, hogy minden fogyasztót kapcsoljak ki, úgy csináljam meg. Jól is működött minden, de azóta néha megint leesik az alapjárat, ha pl kanyarodok és ki van nyomva a kuplung..stb... Nem úgy kellett volna megcsinálnom ezt a motorvezérlő betanítást, hogy közben bekapcsolok mindent, pl hátsó szélvédőfűtést, rádiót, ablakemelőket mozgatom, fűtést ráadom, stb... Ugyanis most hogy ezek mennek, lehet ez okozza azt pl, ha az ablakemelőt kattig nyomom, simán leeseik a fordulatszám... Mi lehet az oka?

2. Jelenleg az autón 195/70/R15 ös gumik vannak. Az előző tulaj akitől vettem, ő a lehető legnagyobb erre felszerelhető gumit tetette föl, mert ami rajta volt, azt kicsinek ítélte meg...ez meg olyan, ha megrakom a csomagtartót, akkor majdnem hozzáér a karosszéria... Szóval mi a gyári méret? A mondeo könyvben 195/60/R15 van írva... (ez csak nem néz ki olyan bután?)

3. Egy hosszabb útra mentünk nyáron és hazafelé kivillant az ABS jelző, és úgy is maradt. Megálltunk 10 percre, majd elaludt. Azóta ez adhoc módon újra és újra előjön... MI lehet, biztosíték?

4. Ezt már régóta csinálja, de senki nem adott rá választ. Nem lehet megmondani, hogy mikor, hidegen vagy melegen vagy mit tudom én. Az van, hogy indításkor nem indul be, hanem ilyen furcsa rángatás van... de nem ez a nyekergős nem indulás, hanem olyan, mintha talán nem robbanna be a motor, vagy nem kapná el minden henger... Amúgy minden rendben van - gyertyák cserélve, indítókábel cserélve, stb...

5. Lehet utólag beleszerelni olyan comupert, amelyik mutatja a külső hőmérsékletet vagy a fogyasztást, vagy stb...Nekem ami van a cd fölött, az csak az órát mutatja, semmi mást...

6. Lehet kapni vezetőülést bontottan, amelyiket lehet elektromosan magasságot állítani? Nem tudom, h ebben a típusban eredetileg olyan volt-e... Azóta cserélték, de ebben most olyan van, amelyiken ott az elektromos gomb, de nem működik...
Helló!
1, A betanítást úgy kell, ahogy le van írva. Ismereteim alapján csak ha automata klímád van, akkor azt kell bekapcsolni. Nekem eddig mindig bevált, nem okozott semmi problémát a papír szerinti betanítás.
Ha teljesen fel/lehúzott ablaknál tovább nyomod az ablakemelő kapcsolót de a motor csak erőlködik és emiatt leesik a fordulatszám, ott szerintem más gond lesz (akksi?, generátor?).

2, a gyári méret a 195/60R15. De ennél olcsóbb a /65, és így még a km órád sem fog annyit csalni.

3, Valamelyik csatlakozó rakoncátlankodik. WD40-et szoktak ajánlani márkatársak.

4, Na, ezt egy kicsit bővebben, mert nekem így kusza, nem értem. Smiley

5, Lehet. Viszont ellenőrizd, hogy az órába hány szál kábel megy. Mert ha csak 5, akkor kicsit nagyobb volumenű munka beszerelni az egyéb cuccokat, hogy megfelelően működjön az a kompóter.

6, Ahogy thomyka is írta: egyáltalán van rá csatlakoztatva delej? Még az is lehet, hogy nincs is bekábelezve az ülés alatt, mert olyan felszereltségű az autód. Ha van kábel, csatlakoztatva is van, akkor multiméter elő, és ellenőrizd, hogy van-e delej a csatiban. Ha nincs, akkor valami nem oké (bizti, catlakozóérintkezés, kábelszakadás). Ha van, akkor az ülés részen kell elektromos anomáliát keresni.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22849 Dátum: 2014.10.28 kedd, 10:06:31 »

Helló!
1, A betanítást úgy kell, ahogy le van írva. Ismereteim alapján csak ha automata klímád van, akkor azt kell bekapcsolni. Nekem eddig mindig bevált, nem okozott semmi problémát a papír szerinti betanítás.
Ha teljesen fel/lehúzott ablaknál tovább nyomod az ablakemelő kapcsolót de a motor csak erőlködik és emiatt leesik a fordulatszám, ott szerintem más gond lesz (akksi?, generátor?).

2, a gyári méret a 195/60R15. De ennél olcsóbb a /65, és így még a km órád sem fog annyit csalni.

3, Valamelyik csatlakozó rakoncátlankodik. WD40-et szoktak ajánlani márkatársak.

4, Na, ezt egy kicsit bővebben, mert nekem így kusza, nem értem. Smiley

5, Lehet. Viszont ellenőrizd, hogy az órába hány szál kábel megy. Mert ha csak 5, akkor kicsit nagyobb volumenű munka beszerelni az egyéb cuccokat, hogy megfelelően működjön az a kompóter.

6, Ahogy thomyka is írta: egyáltalán van rá csatlakoztatva delej? Még az is lehet, hogy nincs is bekábelezve az ülés alatt, mert olyan felszereltségű az autód. Ha van kábel, csatlakoztatva is van, akkor multiméter elő, és ellenőrizd, hogy van-e delej a csatiban. Ha nincs, akkor valami nem oké (bizti, catlakozóérintkezés, kábelszakadás). Ha van, akkor az ülés részen kell elektromos anomáliát keresni.



A WD-40-re egy észrevétel! Sok problémám adódott vele a gyengeáramú csatlakozásoknál. A benne lévő kenőanyag rövid idő elteltével szigetelni kezdett. Csatlakozók tisztítására már csak kizárólag féktisztítót vagy sima kontakt tisztítót használok. Nálam a 195/65R15-ös gumi bevált, semmit sem csak a km óra. A túl nagy eltérés okozhat galibát az ABS működésében a gyáritól eltérő kerék fordulatszám miatt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.