Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:50:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745097 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22900 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 10:45:09 »

nem megy tönkre, csak feleslegesen növeli a fogyasztásod.

Egzakt!

Köszönöm!

UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22901 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 11:34:28 »

Auto klímánál természetesen ráküldi a rendszer a fűtést is a szélvédő páramentesítése funkcióban, de maga a klímaberendezés soha nem fűt Cheesy
Röviden a működése (dióhéjban, csak azoknak akik még sose foglalkoztak a témával):
ugyanazt csinálja, mint egy hűtőgép: egy kompresszor összesűríti a rendszerben lévő gázt, ez emiatt felmelegszik; a hőt leadja a klímahűtőn -az autó elejében, általában egyben a motorhűtővel-. Az így lehűtött és nyomásnövelt gáz ezután a szellőzőrendszerben lévő párologtatóban kitágul, ezáltal azt lehűti. Ezen a hideg sz*ron küldi keresztül a levegőt a szellőzőventi. A levegő itt lehűl, egyúttal a páratartalma kicsapódig a hideg felületen; így küld hideg és száraz levegőt a kocsi belterébe. Ha erre ráküldjük a fűtést, akkor a lehűtött levegőt felfűti a rendszer, viszont marad ugyanolyan száraz. Sőt, a relatív páratartalma ezzel még csökken is Smiley
Ez egy korrekt leírás.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22902 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 11:36:32 »

Egzakt!

Köszönöm!

UFF
Így van, ahogy vzoli mondja, de nem jelentős. Ha viszont nem használod valóban kiszáradhatnak a tömítések és elszivároghat a hűtő közeg.
Hetente akkor is használd legalább egyszer.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22903 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 13:05:28 »

Így van, ahogy vzoli mondja, de nem jelentős. Ha viszont nem használod valóban kiszáradhatnak a tömítések és elszivároghat a hűtő közeg.
Hetente akkor is használd legalább egyszer.

Köszönöm mindenkinek a kimerítő tájékoztatást.  worship
Summa-summárum: Nem használom, mert fölösleges ("fűtésre"), de heti 1x bekapcsolom kicsit.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22904 Dátum: 2014.11.22 szombat, 07:35:03 »

Köszönöm mindenkinek a kimerítő tájékoztatást.  worship
Summa-summárum: Nem használom, mert fölösleges ("fűtésre"), de heti 1x bekapcsolom kicsit.



A klíma nem tud fűteni az MK2-ben! Az más kérdés hogy ha meleg levegőre állítod meleget fog fújni, de csak azért mert a fűtőradiátor felől érkezik a meleg. A klíma ekkor páramentesít, kivonja a levegőből párát és nem lesz belülről párás az ablak. Persze ez akkor igaz ha 4°C alatt elindul a kompresszor. Nálam nem indul el... Sad
Naplózva
FrenkyHun
Vendég
« Új hozzászólás #22905 Dátum: 2014.11.26 szerda, 07:05:28 »

Sziasztok!

Sajna nem működik rendesen a fűtésem. Mindegy hogy hova van tekerve a kapcsoló, csak a szélvédőre tolja a levegőt. Terelő lapát van eltörve esetleg? Mennyire kell szétbontani a műszerfalat?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22906 Dátum: 2014.11.26 szerda, 07:18:27 »

Sziasztok!

Sajna nem működik rendesen a fűtésem. Mindegy hogy hova van tekerve a kapcsoló, csak a szélvédőre tolja a levegőt. Terelő lapát van eltörve esetleg? Mennyire kell szétbontani a műszerfalat?
Esélyes, hogy a fűtéskapcsolód romlott el. Ritka mint a fehér holló.
Naplózva
FrenkyHun
Vendég
« Új hozzászólás #22907 Dátum: 2014.11.26 szerda, 07:36:26 »

Esélyes, hogy a fűtéskapcsolód romlott el. Ritka mint a fehér holló.

2 hete van meg a kocsi, de kicsit kezdenek idegeseíteni a problémák. Úgy néz ki, hogy nem rendes gazdája volt előttem...
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #22908 Dátum: 2014.11.26 szerda, 07:49:43 »

Ez nem az a vákuum hiba, amikor nem tudod állítani, hogy hova fújjon? http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
PZs
Esélyes, hogy a fűtéskapcsolód romlott el. Ritka mint a fehér holló.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #22909 Dátum: 2014.11.26 szerda, 07:51:29 »

Lehet jó gazdája volt, de ezek nem fiatal autók.
Nálam 4,5 éve van a kocsi  nyes és szép lassan jönnek elő az öregségből eredő hibák.  falbav De szinte mind orvosolható és kevés pénzből!  taps

2 hete van meg a kocsi, de kicsit kezdenek idegeseíteni a problémák. Úgy néz ki, hogy nem rendes gazdája volt előttem...
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22910 Dátum: 2014.11.26 szerda, 08:00:22 »

Lehet jó gazdája volt, de ezek nem fiatal autók.
Nálam 4,5 éve van a kocsi  nyes és szép lassan jönnek elő az öregségből eredő hibák.  falbav De szinte mind orvosolható és kevés pénzből!  taps


És bár szinte minden csavarozva van (ki a túró találta fel a patentokat??), azért az egyszerűbb szerelések is tudnak elég macerásak lenni; fél autót le kell bontani hogy valamihez hozzáférj Cheesy A Mondeozáshoz ez is hozzátartozik Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
FrenkyHun
Vendég
« Új hozzászólás #22911 Dátum: 2014.11.26 szerda, 08:05:30 »

Lehet jó gazdája volt, de ezek nem fiatal autók.
Nálam 4,5 éve van a kocsi  nyes és szép lassan jönnek elő az öregségből eredő hibák.  falbav De szinte mind orvosolható és kevés pénzből!  taps


A korral nincs bajom, a Bravam is ennyi idős volt. Smiley Amikor megvettem, azt mondták hogy fel lett újítva a motorja, mert szakadt a vezérlés. Haverom azt mondta, és utólag még pár dízeles ismerősöm, hogy tényleg szép hangja van a motornak. Csak hát voltak gondok. Próbaúton rázott a fék. Biztos sokat állt, majd be lesz járatva a tárcsa. Mondom jól van. Elvittem kíváncsiságképpen egy állapotfelmérésre, na ott kiderült hogy mind a 4 tárcsa kuka, kézifékbovden elszakadt a fékpadon, mert be volt rohadtva, és a két külső féltengelycsukló is kuka. Szerelőnél kicsit könnyeztem is, amikor nyújtotta a számlát. (Kedvezmémmyel)
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #22912 Dátum: 2014.11.26 szerda, 08:05:40 »

Én szeretem szerelni, csak mindig ősszel és télen kell műanyag patenthoz nyúlnom, amikor nagyon könnyen törnek.
 gun Én azon gondolkozom, melyik cég gazdagodott meg a patentokon! Szerintem a 90-es években még nem Kínából rendelték.  
És bár szinte minden csavarozva van (ki a túró találta fel a patentokat??), azért az egyszerűbb szerelések is tudnak elég macerásak lenni; fél autót le kell bontani hogy valamihez hozzáférj Cheesy A Mondeozáshoz ez is hozzátartozik Smiley
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #22913 Dátum: 2014.11.26 szerda, 08:13:01 »

Sajnálatos!
Én bíztam az eladómban! De hiba volt: belülről szálszakadt gumikkal adta el, amiket csak itthon vettem észre - 300km jöttem vele autópályán; kuplung csere, hengerfej sikoltatás, szelep cserék, és szilentek tömkelege lett azóta cserélve. Még van, lesz mit cserélnem, mert jönnek elő a hibák, de én így is szeretem!
A korral nincs bajom, a Bravam is ennyi idős volt. Smiley Amikor megvettem, azt mondták hogy fel lett újítva a motorja, mert szakadt a vezérlés. Haverom azt mondta, és utólag még pár dízeles ismerősöm, hogy tényleg szép hangja van a motornak. Csak hát voltak gondok. Próbaúton rázott a fék. Biztos sokat állt, majd be lesz járatva a tárcsa. Mondom jól van. Elvittem kíváncsiságképpen egy állapotfelmérésre, na ott kiderült hogy mind a 4 tárcsa kuka, kézifékbovden elszakadt a fékpadon, mert be volt rohadtva, és a két külső féltengelycsukló is kuka. Szerelőnél kicsit könnyeztem is, amikor nyújtotta a számlát. (Kedvezmémmyel)
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
FrenkyHun
Vendég
« Új hozzászólás #22914 Dátum: 2014.11.26 szerda, 08:31:16 »

Sajnálatos!
Én bíztam az eladómban! De hiba volt: belülről szálszakadt gumikkal adta el, amiket csak itthon vettem észre - 300km jöttem vele autópályán; kuplung csere, hengerfej sikoltatás, szelep cserék, és szilentek tömkelege lett azóta cserélve. Még van, lesz mit cserélnem, mert jönnek elő a hibák, de én így is szeretem!

Ezek ellenére én is szeretem. Smiley Más kategória, mint a fiat. Barátnőm élvezi az ülésfűtést, (az övé müxik) én a nagy csomagteret, és azt hogy a gyerek elfér úgy mögöttem a gyerekülésben, hogy nem rúgja le a vesém a háttámlán keresztül. Cheesy Mondjuk a dízel dinamizmust még szoknom kell. Nem egy fürge teremtés. Smiley
Naplózva
baka13
Vendég
« Új hozzászólás #22915 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 22:52:01 »

Sziasztok. Most vettem egy mk2-es 99-es kombi mondeot. 1,8Td. előtte 1,8 zetec benzinesem volt, azt már tudtam hogy használjam. Ezeket a dízeleket tartósan mekkora fordulaton lehet használni? Pl autópályára gondolok. Azt már tudom hogy a turbó 2000-nél indul be.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22916 Dátum: 2014.11.28 péntek, 10:12:23 »

Sziasztok. Most vettem egy mk2-es 99-es kombi mondeot. 1,8Td. előtte 1,8 zetec benzinesem volt, azt már tudtam hogy használjam. Ezeket a dízeleket tartósan mekkora fordulaton lehet használni? Pl autópályára gondolok. Azt már tudom hogy a turbó 2000-nél indul be.
Előre is köszönöm a válaszokat.

2000-nél már bőven fullon pörög a turbó, jóval előbb beindul Smiley Attól nem kell félni hogy pl. autópályázással szétpörgeted a motort, tartós haladásra 50-60 környékén már elég az 5. fokozat is, onnantól felfele meg főleg. (4.ben természetesen nem pályázunk, viszont pár havonta üzemmeleg motornál érdemes menni néhány km-t 4000-es fordulat felett hogy kiégjen a lerakódott korom.) Ha minden rendben van a motorban (nincs halálán a turbó, vagy ilyesmi), akkor 150-160-as utazótempót el lehet érni, bár ott már mászik a fogyasztás is szépen felfelé. Igaziból egyvalamire kell odafigyelni: hidegen ne told ki a szemét (turbó elhalálozik tőle), leállítás előtt hagyd mindig visszaállni alapjáratra először, had pörög le a turbó (különben elhalálozik), illetve pályázás után legyen egy lassabb szakasz is kisebb fordulaton, vagy hagyd alapjáraton fél-egy percig pöfögni hogy visszahűljön a turbó (különben a turbó elhalálozik). Jó szórakozást ehhez a verdához is  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.28 péntek, 10:14:23 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
baka13
Vendég
« Új hozzászólás #22917 Dátum: 2014.11.28 péntek, 12:06:06 »

2000-nél már bőven fullon pörög a turbó, jóval előbb beindul Smiley Attól nem kell félni hogy pl. autópályázással szétpörgeted a motort, tartós haladásra 50-60 környékén már elég az 5. fokozat is, onnantól felfele meg főleg. (4.ben természetesen nem pályázunk, viszont pár havonta üzemmeleg motornál érdemes menni néhány km-t 4000-es fordulat felett hogy kiégjen a lerakódott korom.) Ha minden rendben van a motorban (nincs halálán a turbó, vagy ilyesmi), akkor 150-160-as utazótempót el lehet érni, bár ott már mászik a fogyasztás is szépen felfelé. Igaziból egyvalamire kell odafigyelni: hidegen ne told ki a szemét (turbó elhalálozik tőle), leállítás előtt hagyd mindig visszaállni alapjáratra először, had pörög le a turbó (különben elhalálozik), illetve pályázás után legyen egy lassabb szakasz is kisebb fordulaton, vagy hagyd alapjáraton fél-egy percig pöfögni hogy visszahűljön a turbó (különben a turbó elhalálozik). Jó szórakozást ehhez a verdához is  wave
     Köszönöm a választ worship
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22918 Dátum: 2014.11.28 péntek, 19:39:20 »

Sziasztok. Most vettem egy mk2-es 99-es kombi mondeot. 1,8Td. előtte 1,8 zetec benzinesem volt, azt már tudtam hogy használjam. Ezeket a dízeleket tartósan mekkora fordulaton lehet használni? Pl autópályára gondolok. Azt már tudom hogy a turbó 2000-nél indul be.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv, itt nálunk!
Nekem most TD-m van.95%-ban autópályán használom.250 km-es szakaszokat megyek vele egyhuzamban 130-140-es tempóban.A turbo 1500körül kezd tolni.Mindig bemelegítem és leállítás után alapjáraton ketyeg egy-két percig.Fogyasztásom ami 100 ezer km átlaga 7,6l nyáron klímával télen ülésfűtéssel.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
baka13
Vendég
« Új hozzászólás #22919 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 10:09:19 »

Sziasztok.

Megint kérdésem lenne. 99-es Mk II-es 1,8 Td mondeom Múltkor tanácsotokat megfogadva, megpróbáltan egy kicsit jobban pörgetni, ugyanis én nem járok csak 90 max 100km/h-val ehez bőven elég a 2000-es fordulat. De 2500-as fordulatnál úgy elkezd csörögni mint régen a Ladák amiknek rossz volt a szelephézagjuk. Ez szerintetek mitől lehet? Pl: szelephézag, vagy adagoló? Nem volt még dízel mondeóm, de volt egy escortom ugyan ilyen dízel motorral, az ilyet nem csinált. Egyébként lucas adagoló van rajta.

Előre is köszönöm a válaszokat
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #22920 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 21:00:15 »

Sziasztok,

Mondeo MK2 oldallégzsákos, elektromos magasságállítós vezetőüléshez kérnék segítséget.

A hibajelenség:
- az ülést emelve csak a bal oldala emelkedik
- az ülés jobb hátsó felfogatási pontja körül valami eltört, elengedett, az ülés emiatt "lötyög" a helyén

Mivel viszonylag kevés időm/energiám van a megoldásra, a lehető legegyszerűbb megoldást keresem.

Ha találok ugyanilyen ülést, akkor le tudom szerelni arról a sínt, alsó keretet, emelő mechanikát, stb. és át tudom tenni az enyémre?
Van esetleg valakinek ilyen eladó?

Komplett ülést, ülésszettet nem szeretnék venni, nem tudom hol tárolni.

A segítséget előre is köszönöm!
Schmidi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22921 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 21:30:45 »

Sziasztok,

Mondeo MK2 oldallégzsákos, elektromos magasságállítós vezetőüléshez kérnék segítséget.

A hibajelenség:
- az ülést emelve csak a bal oldala emelkedik
- az ülés jobb hátsó felfogatási pontja körül valami eltört, elengedett, az ülés emiatt "lötyög" a helyén

Mivel viszonylag kevés időm/energiám van a megoldásra, a lehető legegyszerűbb megoldást keresem.

Ha találok ugyanilyen ülést, akkor le tudom szerelni arról a sínt, alsó keretet, emelő mechanikát, stb. és át tudom tenni az enyémre?
Van esetleg valakinek ilyen eladó?

Komplett ülést, ülésszettet nem szeretnék venni, nem tudom hol tárolni.

A segítséget előre is köszönöm!
Schmidi

Hello Schmidi!  wave
Át lehet építeni az alsó váz keretet, de szerintem, csak üléssel egyben tudsz venni bontóból. Esetleg keresd meg Fusimot, hátha maradt/van neki.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22922 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 21:34:22 »

Hello Schmidi!  wave
Át lehet építeni az alsó váz keretet, de szerintem, csak üléssel egyben tudsz venni bontóból. Esetleg keresd meg Fusimot, hátha maradt/van neki.
Igazából kicsi az esély, hogy lesz egy jó vezetőülés.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22923 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 21:39:22 »

Igazából kicsi az esély, hogy lesz egy jó vezetőülés.
Lehet rossz is, akár háttámla törött, csak az alsó váz keret legyen jó. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22924 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 21:42:30 »

Lehet rossz is, akár háttámla törött, csak az alsó váz keret legyen jó. Wink
Tudom. De amiket eddig láttam, annak mind hasonló baja volt.
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #22925 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 21:46:46 »

Hello Schmidi!  wave
Át lehet építeni az alsó váz keretet, de szerintem, csak üléssel egyben tudsz venni bontóból. Esetleg keresd meg Fusimot, hátha maradt/van neki.

Köszönöm, beszélek vele.
A lényeg, hogy akkor át lehet szerelni, van értelme elkezdeni keresni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22926 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 21:58:09 »

Köszönöm, beszélek vele.
A lényeg, hogy akkor át lehet szerelni, van értelme elkezdeni keresni.
Igen. Fusimot akkor érdemes keresni, ha MKI-é is megegyezik az MKII szerkezetével. Amúgy meg net, bontósok, stb.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #22927 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 09:18:26 »

Tudom. De amiket eddig láttam, annak mind hasonló baja volt.

Ha lemondok a magasságállítás opcióról, akkor egy sima ülés kerete is átszerelhető, vagy az más a mechanika miatt?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22928 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 09:51:05 »

Ha lemondok a magasságállítás opcióról, akkor egy sima ülés kerete is átszerelhető, vagy az más a mechanika miatt?
A jobb kormányos bal oldali ülés jó oda. Átszerelhető. Jobb oldali nem jó.
Mk3 mehanika jó lehet vajon?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22929 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:35:53 »

A jobb kormányos bal oldali ülés jó oda. Átszerelhető. Jobb oldali nem jó.
Mk3 mehanika jó lehet vajon?
Mk3 alja nem jó. Más az ülés kialakítása, nem levehető az ülőlapról a szerkezet.
Mk1 ülés alja oldalról, alulról.
Ha az Mk2 széke is ilyen, akkor hétvégén lehet, hogy tudok nézni egyet anyumék padlásán neked. Arra nem emlékszem, hogy a motor is benne van-e, de azt a tiedből át lehet tenni.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22930 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:51:24 »

Mk3 alja nem jó. Más az ülés kialakítása, nem levehető az ülőlapról a szerkezet.
Mk1 ülés alja oldalról, alulról.
Ha az Mk2 széke is ilyen, akkor hétvégén lehet, hogy tudok nézni egyet anyumék padlásán neked. Arra nem emlékszem, hogy a motor is benne van-e, de azt a tiedből át lehet tenni.
Igen,már emlékszem.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22931 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:59:01 »

Mk3 alja nem jó. Más az ülés kialakítása, nem levehető az ülőlapról a szerkezet.
Mk1 ülés alja oldalról, alulról.
Ha az Mk2 széke is ilyen, akkor hétvégén lehet, hogy tudok nézni egyet anyumék padlásán neked. Arra nem emlékszem, hogy a motor is benne van-e, de azt a tiedből át lehet tenni.

Hirtelen nincs kép nálam az MK2-es ülésről, viszont szedtem már szét olyat párszor; eléggé teljesenugyanannak tűnik.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #22932 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 15:05:43 »

Mk3 alja nem jó. Más az ülés kialakítása, nem levehető az ülőlapról a szerkezet.
Mk1 ülés alja oldalról, alulról.
Ha az Mk2 széke is ilyen, akkor hétvégén lehet, hogy tudok nézni egyet anyumék padlásán neked. Arra nem emlékszem, hogy a motor is benne van-e, de azt a tiedből át lehet tenni.

Jól hangzik, tedd meg kérlek, hogy megnézed!

Köszönöm előre is!
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22933 Dátum: 2014.12.03 szerda, 10:53:47 »

sziasztok,

a mostani mk2 hirdetések közül felismertek valamilyen fórumos autót? vagy melyiket kerülnétek? az egyik munkásomnak kellene, és ha lehet nem vennék szhart.

előre is köszi

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_vonohorog-abs-digit.klima-8469725
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_jo_motor._uzembiztos_allapot-8308404
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-8340250

válaszokat -ha lehet- privátban légyszi.

köszi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22934 Dátum: 2014.12.03 szerda, 13:30:35 »

sziasztok,

a mostani mk2 hirdetések közül felismertek valamilyen fórumos autót? vagy melyiket kerülnétek? az egyik munkásomnak kellene, és ha lehet nem vennék szhart.

előre is köszi

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_vonohorog-abs-digit.klima-8469725
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_jo_motor._uzembiztos_allapot-8308404
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-8340250

válaszokat -ha lehet- privátban légyszi.

köszi
Add neki a tiédet, gondolom nem xar, mert mindig dícséred.  eplus2 Ha nem adod neki akkor az is minősítés.  Cheesy
Te veszed neki?
Nekem nem ismerős egyik sem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22935 Dátum: 2014.12.03 szerda, 14:11:24 »

Add neki a tiédet, gondolom nem xar, mert mindig dícséred.  eplus2 Ha nem adod neki akkor az is minősítés.  Cheesy
Te veszed neki?
Nekem nem ismerős egyik sem.
rettenet vicces, kár hogy most rossz passzban vagyok. köszi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22936 Dátum: 2014.12.03 szerda, 15:03:14 »

rettenet vicces, kár hogy most rossz passzban vagyok. köszi
mi folyamatosan rossz paszban vagyunk, majd megszokod  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22937 Dátum: 2014.12.03 szerda, 16:04:13 »

mi folyamatosan rossz paszban vagyunk, majd megszokod  Cheesy

Jjjjjjjjaaaaaaaa, hogy a járgány miatt vagyok ilyen?  wow1 nyes
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22938 Dátum: 2014.12.03 szerda, 18:38:40 »

sziasztok,

a mostani mk2 hirdetések közül felismertek valamilyen fórumos autót? vagy melyiket kerülnétek? az egyik munkásomnak kellene, és ha lehet nem vennék szhart.

előre is köszi

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_vonohorog-abs-digit.klima-8469725
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx_jo_motor._uzembiztos_allapot-8308404
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-8340250

válaszokat -ha lehet- privátban légyszi.

köszi
Én a harmadikat választanám.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
AGY
Vendég
« Új hozzászólás #22939 Dátum: 2014.12.03 szerda, 20:45:52 »

Sziasztok MK2 1.8 16v 1998-s a bordásszíj cseréje után hidegbe indításkor csikorgó hang, melegedés után megszünik a csikorgás.Mi lehet az ok?Nem elég feszes a szíj?Milyen feszítése van a szíjnak, automata?
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22940 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 08:42:18 »

Sziasztok MK2 1.8 16v 1998-s a bordásszíj cseréje után hidegbe indításkor csikorgó hang, melegedés után megszünik a csikorgás.Mi lehet az ok?Nem elég feszes a szíj?Milyen feszítése van a szíjnak, automata?
Úgy tudom, hogy automata a szíjfeszítés. Lehet, hogy elfáradta magát.
Lehet kapni sprayt, ami segít a csikorgáson.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22941 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 09:34:11 »

Úgy tudom, hogy automata a szíjfeszítés. Lehet, hogy elfáradta magát.
Lehet kapni sprayt, ami segít a csikorgáson.

1-2 hétig megoldja a spray a dolgot, hosszabb távon viszont a nyikorgó szíjat és/vagy a kopott csapágyat illik cserélni. Van még pár szíj a motortérben, ki kell hallgatózni hogy melyik kiabál, kicserélni azt is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #22942 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 19:57:38 »

Sziasztok!MK2 1.6 16v Zetek motor 1988:Hazafelé kigyulladt az akku piktogram.Megnéztem,a bordásszíj teljesen meg volt lazulva.Az automata szíjfeszítő görgő abszolűt nem működik.13-as kulccsal ha jobbra,balra mozgatom csak kattan,kérdésem.hogy lehet-e,érdemes-e javítani,vagy egyből csere?
Naplózva

kalti57
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22943 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 09:20:17 »

... lehet-e,érdemes-e javítani,vagy egyből csere?
Lehet és érdemes is javítani.
Cserével.
Naplózva
Pubi33
Vendég
« Új hozzászólás #22944 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 20:28:00 »

Sziasztok.Mk2 1.6 16V Zetec mikor bemelegszik a motor,eléggé füstöl.(kipufogón) Nem kék,nem fehér,inkább barnás.Legalább is én igy látom.Olaj fogyasztás 13 ezrenként 1 lityó.És eszik is vagy 15 liter benzint az tuti  vigyor3 Amugy indul,megy.Esetleg tipp,mitől lehet.Köszönöm.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22945 Dátum: 2014.12.09 kedd, 13:01:59 »

Sziasztok.Mk2 1.6 16V Zetec mikor bemelegszik a motor,eléggé füstöl.(kipufogón) Nem kék,nem fehér,inkább barnás.Legalább is én igy látom.Olaj fogyasztás 13 ezrenként 1 lityó.És eszik is vagy 15 liter benzint az tuti  vigyor3 Amugy indul,megy.Esetleg tipp,mitől lehet.Köszönöm.
Na hát ha tényleg ennyi benzint fogyaszt, akkor az sok. Utána kéne járni, hogy tényleg annyi-e az annyi, és megoldani a gondot.
Injektor tisztító bejátszott már?
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #22946 Dátum: 2014.12.09 kedd, 15:07:29 »

Mk3 alja nem jó. Más az ülés kialakítása, nem levehető az ülőlapról a szerkezet.
Mk1 ülés alja oldalról, alulról.
Ha az Mk2 széke is ilyen, akkor hétvégén lehet, hogy tudok nézni egyet anyumék padlásán neked. Arra nem emlékszem, hogy a motor is benne van-e, de azt a tiedből át lehet tenni.

Szia,

sikerült esetleg megnézned, hogy van-e ilyened?

Köszi,
Schmidi
Naplózva
Pubi33
Vendég
« Új hozzászólás #22947 Dátum: 2014.12.09 kedd, 15:09:56 »

Na hát ha tényleg ennyi benzint fogyaszt, akkor az sok. Utána kéne járni, hogy tényleg annyi-e az annyi, és megoldani a gondot.
Injektor tisztító bejátszott már?

Még nem próbáltam az injektor tisztitót.De kipróbálom.A fogyasztást ugy néztem hogy az üres tankba tettem 10litert,és 70km- ert mentem el vele.Majd megállt  vigyor3 De ezt a 70et is nyugdijasan,igaz városban.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22948 Dátum: 2014.12.09 kedd, 23:15:02 »

Szia,

sikerült esetleg megnézned, hogy van-e ilyened?

Köszi,
Schmidi
Hali!
Bocsi, de egyéb elfoglaltságaim voltak a hétvégén (judo verseny lebonyolítás), így elmaradt a kimenetel.
Viszont szombaton tuti megyek, akkor megnézem, ha ráér addig és nem szereztél még máshonnan.
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #22949 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:17:43 »

Hali!
Bocsi, de egyéb elfoglaltságaim voltak a hétvégén (judo verseny lebonyolítás), így elmaradt a kimenetel.
Viszont szombaton tuti megyek, akkor megnézem, ha ráér addig és nem szereztél még máshonnan.

Szia,

rendben, köszönöm, nincs még máshonnan.

Naplózva
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.