Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 20:21:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 111   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 1872448 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 14:04:23 »

Igen, beszéltem vele. Jövő hét utáni héten tud vállalni.

Köszönöm szépen.
Örülünk  vigyor3, remélem elégedett leszel!   integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2012.10.26 péntek, 18:53:52 »

Sziasztok! Most már hetek óta bújom a  netet és semmi. Kérném a segítségeteket.
MK3 facliftes első lökhárító kellene koptatóval panhter black színben. Sem ebay, sem magy.ország hirdetései között nem találtam használhatót, persze elfogadható áron.
Esetleg valaki tudna segíteni, azt megköszönném. Bontókba is telefonáltam már , írtam, de ebben a színben ha van is , csak hátsó. falbav
Esetleg valami egyedi is érdekelne. Segítségeteket előre is köszi.
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2012.10.26 péntek, 19:12:37 »

Sziasztok! Most már hetek óta bújom a  netet és semmi. Kérném a segítségeteket.
MK3 facliftes első lökhárító kellene koptatóval panhter black színben. Sem ebay, sem magy.ország hirdetései között nem találtam használhatót, persze elfogadható áron.
Esetleg valaki tudna segíteni, azt megköszönném. Bontókba is telefonáltam már , írtam, de ebben a színben ha van is , csak hátsó. falbav
Esetleg valami egyedi is érdekelne. Segítségeteket előre is köszi.
 worship
Nemhinném, h lesz olyan ami színbe passzol és nem is kell festeni. Veszel 1 akármilyen színűt, és lefújatod.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2012.10.26 péntek, 19:17:13 »

Hát ha nem lesz más akkor ez lesz a megoldás!
Viszont akkor érdekelne akár egyedi, vagy átalakított is.  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 04:49:32 »

Sziasztok
A jobb első ülés láb részénél (a tűzfalnál) beázik az autó. Arra lehet valami vízelvezető ami eldugult vagy a szélvédő ereszti be a vizet? Köszi
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 06:47:10 »

Sziasztok
A jobb első ülés láb részénél (a tűzfalnál) beázik az autó. Arra lehet valami vízelvezető ami eldugult vagy a szélvédő ereszti be a vizet? Köszi
Ha a kesztyűtartó mögül föntről jön a víz, akkor a pollenszűrőn keresztül jön be a víz.  Nincs visszarakva rendesen a borítás a szélvédőnél, vagy a vízelvezető bedugult.  Ha ott minden jó, akkor szélvédőnél jöhet.  Szárítsd ki mert ilyen időben hamar bebüdösödik.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
oriat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 08:34:26 »

Sziasztok
A jobb első ülés láb részénél (a tűzfalnál) beázik az autó. Arra lehet valami vízelvezető ami eldugult vagy a szélvédő ereszti be a vizet? Köszi

Szia!

Már én is jártam így. Ilyenkor a pollenszűrő-házon keresztül érkezik a víz az utastérbe. A rosszabbik hír, hogy mindezt a szellőztetőmotoron keresztül teszi  szomoru1 Nálam a szélvédő alján lévő műanyag sín vált le az üveg aljáról. Ebbe kellene belemenni a pollenszűrő feletti műanyagnak, ami elvezeti a vizet. Ha nem így van, akkor az üvegen lefolyó víz egyenesen a pollenszűrőbe csurog.
Ebben az esetben a megoldás szerencsére egyszerű:
A sínt vissza lehet ragasztani az üvegre, a borító műanyagot figyelmesen a helyére tenni és a beázás megszűnik.
Egyszerűbb eset, amit Dentcraft említett, hogy a borító van rosszul a helyére téve, akkor csak azt kell megigazítani.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 08:39:54 írta oriat » Naplózva

1993 Mondeo MK1 1.8 16V
2004 Mondeo MK3 2.0 TDCi, EGR off, Octane blue, 5 ajtó, 5 sebesség..
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 09:32:10 »

Oké köszőnöm a segítséget!! Ha eláll az eső megnézem.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2012.10.30 kedd, 12:39:12 »

sziasztok,
MK3 jobb elso sarvedot hogyan tudnam leszedni?
lehet eleg lenne csak a doblemezt, bar azok a patentok iszonyatosan oda vannak "kotve"

A kerek "utan" a sarvedo aljan van egy benyomodas, azt szerenem vissza egyengetni.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2012.10.30 kedd, 13:30:39 »

sziasztok,
MK3 jobb elso sarvedot hogyan tudnam leszedni?
lehet eleg lenne csak a doblemezt, bar azok a patentok iszonyatosan oda vannak "kotve"

A kerek "utan" a sarvedo aljan van egy benyomodas, azt szerenem vissza egyengetni.
Dobbetétet vedd csak ki.  Keress olyan vasat, pajszert akármit, amivel a keréknek nekitámasztva ki tudod nyomkodni. Tekerj rá rongyot, és inkább 5 kicsit nyomjál mint 1 nagyot.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2012.10.30 kedd, 14:42:42 »

sziasztok,
MK3 jobb elso sarvedot hogyan tudnam leszedni?
lehet eleg lenne csak a doblemezt, bar azok a patentok iszonyatosan oda vannak "kotve"

A kerek "utan" a sarvedo aljan van egy benyomodas, azt szerenem vissza egyengetni.

Szia

A dobbetét patentok nem oda vannak "kötve", csak trükkösek kicsit.  Wink
Tisztogass le egy patentot és látni fogod a közepén azt a kis kör alakú műanyag pöcköt ami feszíti a patentot. Amíg az benne van nem fogod kivenni. Én egy vékony szöggel nyomkodtam be a pöcköket, de mielőtt nekiállsz célszerű valami nagyobb kartont a földre teríteni, mert nem fogod megtalálni a kis pöcköket, vagy veszel pár db új patentot tartalékba.
így néz ki: http://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-karosszeriara-szerelt-reszek/21320277-sarvedo-dobbetet-rogzites/9285-sarvedo-dobbetet-rogzito-patent-ford-mondeo-2007-
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2012.10.30 kedd, 23:41:08 »

koszi szepen!!
Naplózva
oriat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2012.11.09 péntek, 20:09:05 »

Sziasztok!

Az autómon az alábbi sérülést sikerült okozni. Korábban már kerestem színben egyező bontottat, de sajnos sikertelen volt a próbálkozás. Kérdésem, hogy tud-e valaki megbízható szakit, akihez bizalommal fordulhatok a folytonossági hiány megszüntetése érdekében?

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_12_mcomstv7ab.jpg

Sziasztok!

Az autóm lökhárítója sikeresen meggyógyult. A mester szép munkát végzett.  eljen

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_9_5bjh9uwdbx.jpg
Naplózva

1993 Mondeo MK1 1.8 16V
2004 Mondeo MK3 2.0 TDCi, EGR off, Octane blue, 5 ajtó, 5 sebesség..
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2012.11.09 péntek, 20:48:58 »

Sziasztok!

Az autóm lökhárítója sikeresen meggyógyult. A mester szép munkát végzett.  eljen

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_9_5bjh9uwdbx.jpg
Azért legközelebb legyél óvatosabb! Szép munkának tűnik!  integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2012.11.09 péntek, 21:00:43 »

Sziasztok!

Az autóm lökhárítója sikeresen meggyógyult. A mester szép munkát végzett.  eljen

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_9_5bjh9uwdbx.jpg

Szep lett.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 15:11:32 »

Sziasztok!

Tető antennát nehéz lecserélni, mert az enyém eltört illetve menete is kikopott úgyhogy újat sem tudok csavarni bele, szóval újat kellett vennem!

Köszi előre is az ötleteket!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 16:39:55 »

Sziasztok!

Tető antennát nehéz lecserélni, mert az enyém eltört illetve menete is kikopott úgyhogy újat sem tudok csavarni bele, szóval újat kellett vennem!

Köszi előre is az ötleteket!

A belső világítást meg a paneljét kell kiszedni, és egy Tx20 tartja a talpat. Pár perc az egész.
Naplózva
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 22:00:27 »

Sziasztok Urak!

Nem tom jó helyen érdeklődöm-e (karosszéria), de érzésre ide sorolnám, amit kérdeznék...ha nem ez a megfelelő hely, akkor utólag is bocs érte!
Arra lettem figyelmes, h az ablakmosó tartályomból "szökik" a cucc - tócsa marad alatta.
Már aláfeküdtem, s látszik, hogy csöpög. A vas xenonos, gyári fényszóró mosós. Megmondom őszintén, h ma este, zseblámpás világítgatások közepedte nem sikerült rájönnöm, hogy hogy is kellene kiszabadítanom a tartályt. Meg szeretnék győződni róla, h mi a csöpögés, szivárgás oka és természetesen orvosolni is.
Tudna segíteni vki, hogy miként lehet kiműteni a tartályt a lehető legegyszerűbben?

Köszi előre is!
Vik
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 22:04:20 »

Sziasztok Urak!

Nem tom jó helyen érdeklődöm-e (karosszéria), de érzésre ide sorolnám, amit kérdeznék...ha nem ez a megfelelő hely, akkor utólag is bocs érte!
Arra lettem figyelmes, h az ablakmosó tartályomból "szökik" a cucc - tócsa marad alatta.
Már aláfeküdtem, s látszik, hogy csöpög. A vas xenonos, gyári fényszóró mosós. Megmondom őszintén, h ma este, zseblámpás világítgatások közepedte nem sikerült rájönnöm, hogy hogy is kellene kiszabadítanom a tartályt. Meg szeretnék győződni róla, h mi a csöpögés, szivárgás oka és természetesen orvosolni is.
Tudna segíteni vki, hogy miként lehet kiműteni a tartályt a lehető legegyszerűbben?

Köszi előre is!
Vik
nem kell kiszedni-amúgy nagy szivas.
a cső csúszott le a motorrol,rosszabb esetben a csőcsonk tört el a motorrol.aknarol csekkolhato alulról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 22:09:22 »

Köszi Alf!

Akkor nőgyógyászkodva lecsekkolom a csatikat Smiley.
Remélemm igazad lesz!

Vik
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 23:01:27 »

Köszi Alf!

Akkor nőgyógyászkodva lecsekkolom a csatikat Smiley.
Remélemm igazad lesz!

Vik

Szia! Ha mégis a tartály repedt el, akkor a kiszerelés előtt szerintem próbáljátok meg megkeresni, hogy hol, és betaknyolni valami tömítőanyaggal/kétkomponensű ragasztóval (természetesen csak ha hozzáférhető), mert ahogy Alf is mondta, a kocsi orrát rendesen szét kell a cseréhez bombázni.
Naplózva
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 23:22:15 »

Sziasztok!

Alfnak igaza lett - részben - mert a tartály aljában lévő "duplacsonkú" szivattyú csatiból az egyik a bűnös. Ami furcsa a másikhoz képest is, hogy függőlegesen fel-le van egy pár mm-es játéka, míg a másik, ami nem csöpög, passzol.
Nekem úgy tűnik, minta a rácuppanó cső gyárilag sem kellene, h gumis mivoltából adódóan gumisan rászoruljon, hanem mintha a csonk kúp alatti részén kellene lennie egy o-gyűrűnek, ami majd a csövet belülről paláston letömíti. Létezhet? A gyári gumitömlő vége, mintha műanyag vagy keményebb gumi lenne direkt. Vagy ez csak az idő vas foga? Smiley
Most megpróbálok vmi robbantott ábrás rajzot keresni hozzá.
Ha van ebben tapasztalatotok, szívesen veszem az infót (akár cáfolat, akár megerősítés).

Köszi,
Vik
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2012.11.20 kedd, 07:36:06 »

Sziasztok!

Alfnak igaza lett - részben - mert a tartály aljában lévő "duplacsonkú" szivattyú csatiból az egyik a bűnös. Ami furcsa a másikhoz képest is, hogy függőlegesen fel-le van egy pár mm-es játéka, míg a másik, ami nem csöpög, passzol.
Nekem úgy tűnik, minta a rácuppanó cső gyárilag sem kellene, h gumis mivoltából adódóan gumisan rászoruljon, hanem mintha a csonk kúp alatti részén kellene lennie egy o-gyűrűnek, ami majd a csövet belülről paláston letömíti. Létezhet? A gyári gumitömlő vége, mintha műanyag vagy keményebb gumi lenne direkt. Vagy ez csak az idő vas foga? Smiley
Most megpróbálok vmi robbantott ábrás rajzot keresni hozzá.
Ha van ebben tapasztalatotok, szívesen veszem az infót (akár cáfolat, akár megerősítés).

Köszi,
Vik

Erősen félrevezető az aláírásod... Smiley

A tartály alján van a lyuk, ahová bemegy a szivattyú csonkja, de az simán csak egy O-gyűrűs tömítést kapott, és kész. Lehet, hogy csak kirázódott a helyéről?

Ha szét kell szedni az autó orrát, az nem eccerű. Maszk ki, fényszórók ki, kerékjárati ív eleje kicsavaroz. A lököst két csavar tartja oldalanként a sárvédőnél olyan módon, hogy alulról egy nagyon hosszú cuccal kell tudni felnyúlni a csavar fejéhez (aknából leginkább, alámászva nem egyszerű), miközben a sárvédő szélébe beleperemezett anyát célszerű egy másik kulccsal a fényszóró ill. a kerékjárat felől benyúlva tartani, mert általában eléggé berohad ahhoz, hogy az első mozdulattal átszakítsd a peremezést, és utána csak körbeforgatni tudod.

Azután már simán lejön és mindent látni fogsz, amire csak kiváncsi vagy. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2012.11.20 kedd, 16:36:13 »

Köszi a részletezést, de nem tervezem a látottak alapján, hogy kivegyem a tartályt (a hallottak alapján meg pláne nem  wow1)!
Asszem a gyári csatis rész helyett egy sima, rugalmas gumitömlős résszel váltom ki a szivattyúcsonkhoz csatlakozó részt, és kész.
Nem a szivattyú és a tartály közt szivárog, hanem a "duplacsövű"  Cheesy szivattyú tartály felöli csonkja és a rá csatlakozó tömlő közt.

Szedtetek már szét ilyen csatit? Kellene itt bármi o-gyűrűnek lennie vagy csak simán a csonk kúpján fenékre ültetett tömlővégnek kellene tömítenie?

Majd beszámolok az eredményről, ha meg lesz.

Köszi,
Vik(tor)
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2012.11.20 kedd, 16:52:59 »

Köszi a részletezést, de nem tervezem a látottak alapján, hogy kivegyem a tartályt (a hallottak alapján meg pláne nem  wow1)!
Asszem a gyári csatis rész helyett egy sima, rugalmas gumitömlős résszel váltom ki a szivattyúcsonkhoz csatlakozó részt, és kész.
Nem a szivattyú és a tartály közt szivárog, hanem a "duplacsövű"  Cheesy szivattyú tartály felöli csonkja és a rá csatlakozó tömlő közt.

Szedtetek már szét ilyen csatit? Kellene itt bármi o-gyűrűnek lennie vagy csak simán a csonk kúpján fenékre ültetett tömlővégnek kellene tömítenie?

Majd beszámolok az eredményről, ha meg lesz.

Köszi,
Vik(tor)

Hi,

Nekem is ez volt a gond, hogy a szivattyú és a gumicső között van egy (talán) kúpos kemény műanyag és itt szivárgott az ablakmosóm. Én simán fogtam és kiszedtem ezt a közdarabot és rátoltam a gyári csövet a szivattyúra. Így éppen oda ér, de én a biztonság kedvéért tettem egy rugós szorítóbilincset a csőre, nehogy lecsússzon. Ez a megoldás a mai napig kifogástalanúl működik. Nem is értettem, hogy a gyár mi a fenének teszi azt a közdarabot oda. Extra lóvé és ráadásul még bosszúságot is okoz.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2012.11.20 kedd, 17:14:15 »

Hi,

Nekem is ez volt a gond, hogy a szivattyú és a gumicső között van egy (talán) kúpos kemény műanyag és itt szivárgott az ablakmosóm. Én simán fogtam és kiszedtem ezt a közdarabot és rátoltam a gyári csövet a szivattyúra. Így éppen oda ér, de én a biztonság kedvéért tettem egy rugós szorítóbilincset a csőre, nehogy lecsússzon. Ez a megoldás a mai napig kifogástalanúl működik. Nem is értettem, hogy a gyár mi a fenének teszi azt a közdarabot oda. Extra lóvé és ráadásul még bosszúságot is okoz.
Nekem meg a közdarab nélkül nem is ér el a cső a csonkig úgy, hogy rá lehessen húzni.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2012.11.20 kedd, 17:30:18 »

Igen, nálam is sanszos, h rövid lenne műa. csonk nélkül.
Most még megpróbálom o-gyűrű beillesztésével (sziv.csonk kúpja és a tömlő műa.csatija közé).
Ha passzosan rá tudom pattintani, nyertem.
Ha nem, marad a gumitömlőzés.  Wink

Érthetetlen ez a túlbonyolított megoldás Fordéktól!

Viktor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2012.11.20 kedd, 17:40:11 »

Hi,

Nekem is ez volt a gond, hogy a szivattyú és a gumicső között van egy (talán) kúpos kemény műanyag és itt szivárgott az ablakmosóm. Én simán fogtam és kiszedtem ezt a közdarabot és rátoltam a gyári csövet a szivattyúra. Így éppen oda ér, de én a biztonság kedvéért tettem egy rugós szorítóbilincset a csőre, nehogy lecsússzon. Ez a megoldás a mai napig kifogástalanúl működik. Nem is értettem, hogy a gyár mi a fenének teszi azt a közdarabot oda. Extra lóvé és ráadásul még bosszúságot is okoz.
lábszelep van benne, ami nem engedi le a mosófolyadékot a csövekből. Így rövidül az idő, amíg elér a víz a fúvókákig. Az persze nem világos, hogy miért nem inkább késlelteve indul az ablaktörlő? 3mp elég lenne ahhoz, hogy ne szárazon töröljön először.  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:03:21 »

Igen, nálam is sanszos, h rövid lenne műa. csonk nélkül.
Most még megpróbálom o-gyűrű beillesztésével (sziv.csonk kúpja és a tömlő műa.csatija közé).
Ha passzosan rá tudom pattintani, nyertem.
Ha nem, marad a gumitömlőzés.  Wink

Érthetetlen ez a túlbonyolított megoldás Fordéktól!

Viktor
nem bonyolítás,visszacsapó szelep.
Amúgy meg csövezd össze oszt csókolom.de ha zavar a visszafolyás,lehet visszacsapót beszerelni a cső bármely szakaszába akár utólagost is,vagy univerzálist.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:44:09 »

Sziasztok!

Nos, túl vagyok rajta. Semmi visszacsapó szelep, csak egy sima PA6.6 műa. csonk, másik felén tömlővéges kialakítással (pont mint a szivattyún). A tartályban lévő folyadékoszlop súlya maga a "visszacsapó"...
Így kis tömlőigazítást követően kb 8-10 mm-t kényelmesen tudtam csalni lefelé, s a kis műa.csati kivételt követően direktbe ráhúztam a szivattyúra. Elég passszosan ment rá, de most rajta van tövig és sehol egy csepp se.  Wink

Köszi a segítséget, hozzászólásokat!
Üdv,
Viktor
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2012.11.27 kedd, 08:58:47 »

Sziasztok!
Véleményetekre, illetve tapasztalaitokra lennék kíváncsi a cromax álltal forgalmazott első lökhárítóról!
Üdv
farika worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2012.11.27 kedd, 11:53:11 »

Sziasztok!
Véleményetekre, illetve tapasztalaitokra lennék kíváncsi a cromax álltal forgalmazott első lökhárítóról!
Üdv
farika worship
ha gyári, akkor jó, ha utángyártott, akkor meg kétesélyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsozi
Vendég
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:45:10 »

Tudna valaki segíteni, hogyan kell leszerelni egy 2006-os Ghia jobb hátsó ajtókárpitját?
A csavarokat kitekertem körben és a kilincsnél, de fent az ablaknál még nem akarja megadni magát.
És ha ezen túljutok az elektromos zárat lehet javítani? Se kulccsal, se gombbal nem záródik ez az ajtó, belülről sem.

előre is köszi
Zsozi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:50:15 »

Tudna valaki segíteni, hogyan kell leszerelni egy 2006-os Ghia jobb hátsó ajtókárpitját?
A csavarokat kitekertem körben és a kilincsnél, de fent az ablaknál még nem akarja megadni magát.
És ha ezen túljutok az elektromos zárat lehet javítani? Se kulccsal, se gombbal nem záródik ez az ajtó, belülről sem.

előre is köszi
Zsozi

Középen a fogantyúban lévő T20-es csavart is kicsavartad?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2012.11.27 kedd, 22:23:01 »

Tudna valaki segíteni, hogyan kell leszerelni egy 2006-os Ghia jobb hátsó ajtókárpitját?
A csavarokat kitekertem körben és a kilincsnél, de fent az ablaknál még nem akarja megadni magát.
És ha ezen túljutok az elektromos zárat lehet javítani? Se kulccsal, se gombbal nem záródik ez az ajtó, belülről sem.

előre is köszi
Zsozi

A zárat javítani nem nagyon van értelme, óccón kapni bontottat. Amit nem írtad, hogy kicsavartál, az a kapaszkodónál lévő csavar, de nem Tx20, hanem az is Ph2. Az ajtó felé ki kell pattintani a műanyag betétet, ami belül van, és az alatt van a csavar.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2012.12.01 szombat, 10:08:00 »

Szevasztok,

FL előtti MK3-asokon az ajtók alja belső oldalon hajlamos rozsdásodni. Tudtok ajánlani Bp.-en jókezű szakit erre, vállalható árban ?

Kösz, FD.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2012.12.01 szombat, 11:38:47 »

Szevasztok,

FL előtti MK3-asokon az ajtók alja belső oldalon hajlamos rozsdásodni. Tudtok ajánlani Bp.-en jókezű szakit erre, vállalható árban ?

Kösz, FD.
vegyél nem rozsdásodó faceliftes ajtót és azt festesd le Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 15:24:45 »

Szevasztok,

FL előtti MK3-asokon az ajtók alja belső oldalon hajlamos rozsdásodni. Tudtok ajánlani Bp.-en jókezű szakit erre, vállalható árban ?

Kösz, FD.
Ez otthon is simán megoldható. És még bírja 2 évig minimum.
Ha a korrózió csak felületi,
1 lecsiszolod egy durvább smirgilvel
száraz ecsettel leporolod,
majd egy 800-as vagy 1000-essel, addig, h a felületen ne legyenek kitüremkedések.
újabb porolás.
rozsdamaró, amit hagysz száradni, 1 cigi-nyi időre  eplus2
Maszkolod a felületet.
majd a színhez passzoló (bármelyik festékboltban kapható) alapozóval alapozod.
újabb vizes csiszolás.
hagyod száradni.
végül 2 rétegben fújod színkódra kevert spray- vel.
ennyi. ED CHINA elbújhat  eplus2  eplus2
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 13:12:08 »

Ez otthon is simán megoldható. És még bírja 2 évig minimum.
Ha a korrózió csak felületi,
1 lecsiszolod egy durvább smirgilvel
száraz ecsettel leporolod,
majd egy 800-as vagy 1000-essel, addig, h a felületen ne legyenek kitüremkedések.
újabb porolás.
rozsdamaró, amit hagysz száradni, 1 cigi-nyi időre  eplus2
Maszkolod a felületet.
majd a színhez passzoló (bármelyik festékboltban kapható) alapozóval alapozod.
újabb vizes csiszolás.
hagyod száradni.
végül 2 rétegben fújod színkódra kevert spray- vel.
ennyi. ED CHINA elbújhat  eplus2  eplus2

Köszönöm a tanácsot ! Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2012.12.11 kedd, 19:50:48 »

alsó motorvédő burkolat esetén facelift előtti és utániban mi a különbség??

5-6-os váltó, vagy??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2012.12.11 kedd, 19:59:04 »

Ez otthon is simán megoldható. És még bírja 2 évig minimum.
Ha a korrózió csak felületi,
1 lecsiszolod egy durvább smirgilvel
száraz ecsettel leporolod,
majd egy 800-as vagy 1000-essel, addig, h a felületen ne legyenek kitüremkedések.
újabb porolás.
rozsdamaró, amit hagysz száradni, 1 cigi-nyi időre  eplus2
Maszkolod a felületet.
majd a színhez passzoló (bármelyik festékboltban kapható) alapozóval alapozod.
újabb vizes csiszolás.
hagyod száradni.
végül 2 rétegben fújod színkódra kevert spray- vel.
ennyi. ED CHINA elbújhat  eplus2  eplus2
aztán meg lesed, h tavasszal jön megint elő a rozsda   hehe     2 lemez közül, ami össze van peremezve, nem lehet kiirtani az a baj....    ha a fordék kiüregelték volna, sose rohadna el.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2012.12.11 kedd, 19:59:51 »

alsó motorvédő burkolat esetén facelift előtti és utániban mi a különbség??
egyiké nem passzol a másikra  vigyor3  
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:02:18 »

aztán meg lesed, h tavasszal jön megint elő a rozsda   hehe     2 lemez közül, ami össze van peremezve, nem lehet kiirtani az a baj....    ha a fordék kiüregelték volna, sose rohadna el.
elvileg a faceliftes már nem rohad...

van is belőle már 4 szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:02:40 »

egyiké nem passzol a másikra  vigyor3  
ezt tudom, ezért kérdezem, hogy mit vegyek az öszvérre vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:04:00 »

elvileg a faceliftes már nem rohad...

van is belőle már 4 szomoru1
mert azt kiüregelték.   semmilyen kocsiból nem szabad megvenni az első kiadást ilyenek/hasonlók  miatt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:06:01 »

ezt tudom, ezért kérdezem, hogy mit vegyek az öszvérre vigyor3
3 mm-es savállót, az ér is valamit
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:11:24 »

3 mm-es savállót, az ér is valamit
taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2012.12.11 kedd, 21:52:26 »

Valaki meg tudná mondani, hogy a fl utáni hátsó lökös alsó burkolata rámegy-e a fl előttire?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2012.12.11 kedd, 22:03:37 »

Valaki meg tudná mondani, hogy a fl utáni hátsó lökös alsó burkolata rámegy-e a fl előttire?
Rámegy, mert az enyémen is az van, a nagy prizmás... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2012.12.11 kedd, 22:10:28 »

Rámegy, mert az enyémen is az van, a nagy prizmás... Wink

A prizma miatt kérdezem, mert sikerült szereznem krómos hátsó lámpát, amiben ugye nincs prizma, mert azoknál a lökösre rakták a prizmát. És nem mindegy, hogy csak azt veszem meg vagy az egész lököst. Ma mondták, hogy ez mindenképp meg kell oldanom, mert nem engedik át a műszakin. A másik megoldás az lenne, hogy a műszakira visszateszem a régi lámpát. Esetleg azt nem tudod, hogy elfogadják-e, hogy ragasztok piros fényvisszaverő csíkot a lökösre?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 111   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.