Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 02:17:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10168064 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #7150 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 07:50:17 »

a tied is zötét zöld metál? mert én kevertettem az enyémhez 1 jó nagy spray-t, de alig kellett belőle 1 kicsi ráadásul 1 árnyalattal sötétebb lett, ha érdekel dunakeszin megtudod nézi
Nem, az enyém fekete. Mennyiért kevernek mostanság egy flakonnyit?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7151 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 12:34:11 »

ottho shimán!
Kiveszed az aksit,meg a tartóját-najó azt nem kell. vigyor3
Az akku alatt lakozik a váltó tetején a hátramenet kapcsi.Asszem 6e píz.kicseréled azt csókolom! Wink wave

 worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #7152 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 14:16:18 »

Nem, az enyém fekete. Mennyiért kevernek mostanság egy flakonnyit?

Vateran nezz korul. A jomultkoraban idezett be valaki egy linket, ahol 4 rugo korul kinaltak postakoltseggel. En mondjuk inkabb elmentem eloben az autoval, hogy ahhoz keverjek ki a szint, meg akkor is, ha szinkod alapjan kivalasztott pontos receptbol dolgoztak, nem talalomra kevertek. Ugy 5 rugo lett egy flakon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #7153 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 15:13:43 »

Vateran nezz korul. A jomultkoraban idezett be valaki egy linket, ahol 4 rugo korul kinaltak postakolt***el. En mondjuk inkabb elmentem eloben az autoval, hogy ahhoz keverjek ki a szint, meg akkor is, ha szinkod alapjan kivalasztott pontos receptbol dolgoztak, nem talalomra kevertek. Ugy 5 rugo lett egy flakon.

AndyA
Mekkora flakonnal kapsz ennyiért kevertet?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7154 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 17:09:29 »

Mekkora flakonnal kapsz ennyiért kevertet?

3deci metálos festék kikeverve volt 3000ft + 3deci lakk 1500ft, de a lakk nem valami jó, vagy csak én bénáztam el
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7155 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 17:20:59 »

Csináltam egy ilyet,hátha érdekel valakit.


 wow1 már le is mentettem, nagy vagy Bunyek urfi worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7156 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 17:55:54 »

Mondeo biztositéktábla 2001-től

http://bunyek.blogspot.com/2011_09_01_archive.html

« Utoljára szerkesztve: 2011.09.12 hétfő, 22:03:40 írta Bunyek » Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #7157 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 19:25:33 »

Sziasztok!

Ha veszek egy tempomat kacsoló szettet és Ghia felszereltségem van (elvileg, mert a forgalmi szerint nem), akkor csak rákapcsolódok és programozás és kész? integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7158 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 19:34:05 »

Sziasztok!

Ha veszek egy tempomat kacsoló szettet és Ghia felszereltségem van (elvileg, mert a forgalmi szerint nem), akkor csak rákapcsolódok és programozás és kész? integet2
nézz be a lábtérnél. ha megvan a vezetékelés, akkor igen Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #7159 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:04:40 »

Épített már be vki utólagosan szivargyújtó csatlakozót a csomagtérbe?
Nem kombi gépnél, amikben van - hanem 4 vagy 5 ajtósnál.
Ez a tervem a közeljövőben, de a foglalat jó elhelyezésénél elakadtam.
Van vkinek kép, hogy néz ki, hová van rögzítve a foglalat egy kombiban?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #7160 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:08:19 »

Épített már be vki utólagosan szivargyújtó csatlakozót a csomagtérbe?
Nem kombi gépnél, amikben van - hanem 4 vagy 5 ajtósnál.
Ez a tervem a közeljövőben, de a foglalat jó elhelyezésénél elakadtam.
Van vkinek kép, hogy néz ki, hová van rögzítve a foglalat egy kombiban?
Én raktam be. Most nem tudok képet feltenni, de a kalaptartó mellett van két oldalt a műanyag takaró. Az alá valahova odacsavaroztam. A célnak tökéletesen megfelel. Az volt a cél, hogy csurig pakolt csomagtartónál is hozzá lehessen férni, és ne is törhesse le semmi.
Sőt én még a kesztyűtartóba is tettem egyet. Azt használom gyakran a navihoz. Nem tekeredik a váltó és a rádió előtt a zsinór.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #7161 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:11:06 »

Én raktam be. Most nem tudok képet feltenni, de a kalaptartó mellett van két oldalt a műanyag takaró. Az alá valahova odacsavaroztam. A célnak tökéletesen megfelel. Az volt a cél, hogy csurig pakolt csomagtartónál is hozzá lehessen férni, és ne is törhesse le semmi.
Sőt én még a kesztyűtartóba is tettem egyet. Azt használom gyakran a navihoz. Nem tekeredik a váltó és a rádió előtt a zsinór.
eljen zseni vagy. A navi rövid madzagja engem is sírba tesz. Jól kell elhelyezni a foglalatot, mert ált. rövidek a csatlakozó vezetékek.
Az volna még az extra, ha a hátsó ülésbe is lehetne tenni, hogy a gyerkőc tudná nézni a mesét, és nem foglalná le a gyári szivargyújtót
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.12 hétfő, 21:16:27 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7162 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:32:42 »

2006-os 2.2 TDCi, szoftverfrissítése után miben változnak a beállítások? Érdemes egyáltalán megcsináltatni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #7163 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:53:58 »

Épített már be vki utólagosan szivargyújtó csatlakozót a csomagtérbe?
Nem kombi gépnél, amikben van - hanem 4 vagy 5 ajtósnál.
Ez a tervem a közeljövőben, de a foglalat jó elhelyezésénél elakadtam.
Van vkinek kép, hogy néz ki, hová van rögzítve a foglalat egy kombiban?

Anno par eve Angolhonban valami 5 fontert vettem BMW szivargyujto aljzatot felhajthato fedellel. Hasonlo arban lehet manapsag is. Ha erdekes, elokotrom a cikkszamokat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7164 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:52:01 »

2006-os 2.2 TDCi, szoftverfrissítése után miben változnak a beállítások? Érdemes egyáltalán megcsináltatni?
ez csak az tudja neked megmondani aki a wds műszerrel rácsatizik,és ha van frissítés hozzá,akkor írja ki ,hogy mi változott az új sw-n.
általában érdemes a frissítést rádobni,de csak ha nincs csippelve,mert az elszáll! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7165 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:54:53 »

ez csak az tudja neked megmondani aki a wds műszerrel rácsatizik,és ha van frissítés hozzá,akkor írja ki ,hogy mi változott az új sw-n.
általában érdemes a frissítést rádobni,de csak ha nincs csippelve,mert az elszáll! Wink

Tudsz ilyen kollégát, aki vállalja a mutatványt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7166 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:38:10 »

Tudsz ilyen kollégát, aki vállalja a mutatványt?
Természetesen.
Bp.Könyves Kálmán Körút Autó Fort (a Lurdy házzal szemben).
Keresd vik-et (Németh Viktort)! Wink wave

amúgy kivagyol?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7167 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:40:29 »

Természetesen.
Bp.Könyves Kálmán Körút Autó Fort (a Lurdy házzal szemben).
Keresd vik-et (Németh Viktort)! Wink wave

amúgy kivagyol?
gyengek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7168 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:47:54 »

gyengek vigyor3
Karcsi?!  nyes
De ő miért kérdez ilyen marhaságot?
Személyesen ismeri Vik-et.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7169 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:54:48 »

Karcsi?!  nyes
De ő miért kérdez ilyen marhaságot?
Személyesen ismeri Vik-et.....
szerintemőaz vigyor3 képek alapján...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7170 Dátum: 2011.09.14 szerda, 10:33:56 »

Karcsi?!  nyes
De ő miért kérdez ilyen marhaságot?
Személyesen ismeri Vik-et.....

Igen vigyor3

Csak azért, mert hátha tudsz egyéb alternatívát. Hogy mi miatt? Majd egyszer személyesen elmondom a részleteket.
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #7171 Dátum: 2011.09.14 szerda, 21:38:47 »

nézz be a lábtérnél. ha megvan a vezetékelés, akkor igen Wink
Arra a vezetékelésre gondolsz ami a beszerelési útmutatóban szereplő képeken van? Roll Eyes Azóta sem tudtam benézni a lábtérbe, mert ahogy beültem előre kellett néznem és haladnom Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7172 Dátum: 2011.09.14 szerda, 22:29:05 »

Arra a vezetékelésre gondolsz ami a beszerelési útmutatóban szereplő képeken van? Roll Eyes Azóta sem tudtam benézni a lábtérbe, mert ahogy beültem előre kellett néznem és haladnom Wink
igen, az, ami a leírásban van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #7173 Dátum: 2011.09.14 szerda, 22:37:36 »

igen, az, ami a leírásban van
Köszi, holnap megnézem
Ha az megvan, akkor annyira nem drága mulatság a kapcsolókat beszerezni. 10e-ért van a Vaterán, talán attól a sráctól akit Kokkaikoko is említett a találkozón (Angliából küldi).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7174 Dátum: 2011.09.14 szerda, 22:43:09 »

Köszi, holnap megnézem
Ha az megvan, akkor annyira nem drága mulatság a kapcsolókat beszerezni. 10e-ért van a Vaterán, talán attól a sráctól akit Kokkaikoko is említett a találkozón (Angliából küldi).
szerintem Motorcrafttól egyszerűbb és gyorsabb Wink

am a kapcsolók tényleg nem drágák, én a korményra valókat 4e-ért vettem, a pedálra meg 3,5r-ért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #7175 Dátum: 2011.09.14 szerda, 22:59:11 »

szerintem Motorcrafttól egyszerűbb és gyorsabb Wink

am a kapcsolók tényleg nem drágák, én a korményra valókat 4e-ért vettem, a pedálra meg 3,5r-ért
OK, KÖSZI AZ INFÓT !!! Intézkedem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7176 Dátum: 2011.09.14 szerda, 23:05:59 »

Igen vigyor3

Csak azért, mert hátha tudsz egyéb alternatívát. Hogy mi miatt? Majd egyszer személyesen elmondom a részleteket.
asszem tudom..... a ventillátor miatt.....?! Roll Eyes

Amúgy bármelyik fordszervíz tudja ezt az opciót.bemész,kéred,hogy nézzék meg,hogy van-e frissebb sw!Ennyi.
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7177 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 14:56:33 »

Én raktam be. Most nem tudok képet feltenni, de a kalaptartó mellett van két oldalt a műanyag takaró. Az alá valahova odacsavaroztam. A célnak tökéletesen megfelel. Az volt a cél, hogy csurig pakolt csomagtartónál is hozzá lehessen férni, és ne is törhesse le semmi.
Sőt én még a kesztyűtartóba is tettem egyet. Azt használom gyakran a navihoz. Nem tekeredik a váltó és a rádió előtt a zsinór.

Na ezekről tényleg belinkelhetnél egy egy képet, de főként az érdekelne, hogy honnan szedted le a kraftot hozzá...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7178 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 15:14:34 »

asszem tudom..... a ventillátor miatt.....?! Roll Eyes

Amúgy bármelyik fordszervíz tudja ezt az opciót.bemész,kéred,hogy nézzék meg,hogy van-e frissebb sw!Ennyi.
 Wink wave

Jól tudod. Sajnos összesen ~90 forintom bánta az esetet. Végül csak a szénkefét kellett cserélni.

Köszi, kb milyen árban lehet ez a mutatvány?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7179 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 16:02:35 »

kocsim nem indul ma  reggel ota.
nincs aram , ez a hiba oka, kp zar nem muxik., belso vilagitas meg mukodik, ora, hifi detto.

Ebedszunetben hazarohantam es mas hijjan mertem aramot az akksin, ugy ahogy volt, 13 V-t mutat.
Olvastam itt hogy lehet testkabel problema. Ahogy nezem 2 kabel indul a negativrol, az egyik valahova jobbra egy katulya ala, a masik a motor fele. Ezeket majd megnezem estere hogy merre mennek es mit csinalnak. Van csereakksim is, igaz, csak 55 Ah-s de egy probara megteszi, nem igaz?

Ugy gondoltam eloszor akksit cserelek, probalok inditani, ha megy, akkor tutira akksi lehet.
Hogy vizsgalom meg az akksit akkor? A rajta levo kemlelo-lukon talan meg latszik a zold szin, nem vagyok biztos benne.





Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #7180 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 16:11:08 »

Ebedszunetben hazarohantam es mas hijjan mertem aramot az akksin, ugy ahogy volt, 13 V-t mutat.
Olvastam itt hogy lehet testkabel problema. Ahogy nezem 2 kabel indul a negativrol, az egyik valahova jobbra egy katulya ala, a masik a motor fele. Ezeket majd megnezem estere hogy merre mennek es mit csinalnak. Van csereakksim is, igaz, csak 55 Ah-s de egy probara megteszi, nem igaz?

Ugy gondoltam eloszor akksit cserelek, probalok inditani, ha megy, akkor tutira akksi lehet.
Hogy vizsgalom meg az akksit akkor? A rajta levo kemlelo-lukon talan meg latszik a zold szin, nem vagyok biztos benne.

Nem aramot, hanem feszt mertel az akksin, az meg uresjaratban nem jelent sokat. Ugy merd a feszt, hogy kozben raadod a gyujtast. Ha olyankor leesik a fesz a beka seneke ala, akkor mar egybol tudod, mi a helyzet. Viszont a fedelzeti elektronika olyan picit fogyaszt, hogy ha azzal megvan a 13V, akkor azoknak jarnia is kellene rola. Nezd meg a testkabelt elobb, annak nagyobb eselyet adnam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7181 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 16:21:41 »

kocsim nem indul ma  reggel ota.
nincs aram , ez a hiba oka, kp zar nem muxik., belso vilagitas meg mukodik, ora, hifi detto.

Ebedszunetben hazarohantam es mas hijjan mertem aramot az akksin, ugy ahogy volt, 13 V-t mutat.
Olvastam itt hogy lehet testkabel problema. Ahogy nezem 2 kabel indul a negativrol, az egyik valahova jobbra egy katulya ala, a masik a motor fele. Ezeket majd megnezem estere hogy merre mennek es mit csinalnak. Van csereakksim is, igaz, csak 55 Ah-s de egy probara megteszi, nem igaz?

Ugy gondoltam eloszor akksit cserelek, probalok inditani, ha megy, akkor tutira akksi lehet.
Hogy vizsgalom meg az akksit akkor? A rajta levo kemlelo-lukon talan meg latszik a zold szin, nem vagyok biztos benne.

Nagyon egyszerű dolog. Valakit odaállítasz feszültséget mérni, te meg indítózol. A 13V egy nagyon jó érték, ha már 12V felett van, annak indítania kellene (kivéve...).
(Az sem lenne rossz, hogy még előtte belépsz az info menübe, és ott megnézed az aksi feszültségét.)
Ha az aksi le van merülve, azaz gyenge, akkor 10-11 alatt feszültséget fogsz mérni indítózás alatt. Vagy kevesebbet.
Ebben az esetbe szerintem cellazárlatos az aksi (persze nem biztos). Viszont, ha megvan a feszültség, akkor biz testkábel hiba lehet.
Testkábel 2 van. Az egyik az aksi és a test között van, a másik a motor és a test között. Bikakábellel lehet helyettesíteni (azaz, párhuzamosan kötni).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7182 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 16:25:22 »

szoval kell egy segitseg aki forgassa a kulcsot  taps
inditozni hiaba inditozok, mert csak a mutatok ugralnak osszevissza, meg kigyullad nehany ego a muszerfalban es pislakol mint a karacsonyfa.

Mar jartam igy egy lakziban, akkor benzines, off autoval. Reggel nem volt mivel hazamenni. Betoltak, aztan imadkoztunk hogy ne fullasszam le a motort hazaig :-)

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7183 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 16:30:16 »

szoval kell egy segitseg aki forgassa a kulcsot  taps
inditozni hiaba inditozok, mert csak a mutatok ugralnak osszevissza, meg kigyullad nehany ego a muszerfalban es pislakol mint a karacsonyfa.

Mar jartam igy egy lakziban, akkor benzines, off autoval. Reggel nem volt mivel hazamenni. Betoltak, aztan imadkoztunk hogy ne fullasszam le a motort hazaig :-)

Akkor lépj be az info menübe, és ott nézd meg a feszültséget.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7184 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 20:33:08 »

Jól tudod. Sajnos összesen ~90 forintom bánta az esetet. Végül csak a szénkefét kellett cserélni.

Köszi, kb milyen árban lehet ez a mutatvány?
kb5eft.....szerintem fél órát számolnak fel rá.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #7185 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:34:37 »

szoval kell egy segitseg aki forgassa a kulcsot  taps
inditozni hiaba inditozok, mert csak a mutatok ugralnak osszevissza, meg kigyullad nehany ego a muszerfalban es pislakol mint a karacsonyfa.

Mar jartam igy egy lakziban, akkor benzines, off autoval. Reggel nem volt mivel hazamenni. Betoltak, aztan imadkoztunk hogy ne fullasszam le a motort hazaig :-)

Raakasztod a feszmerot az akksira es kirakod a szelvedore, hogy belulrol lasd, azutan beulsz es inditozol...  falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7186 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:51:27 »

szoval kell egy segitseg aki forgassa a kulcsot  taps
inditozni hiaba inditozok, mert csak a mutatok ugralnak osszevissza, meg kigyullad nehany ego a muszerfalban es pislakol mint a karacsonyfa.

Mar jartam igy egy lakziban, akkor benzines, off autoval. Reggel nem volt mivel hazamenni. Betoltak, aztan imadkoztunk hogy ne fullasszam le a motort hazaig :-)



http://www.youtube.com/watch?v=QN8jfk04ORw

Ha ez van akkor akksi kuka...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7187 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:53:10 »

http://www.youtube.com/watch?v=QN8jfk04ORw

Ha ez van akkor akksi kuka...
nekem akksi halálkor nem volt ilyen... egyszerűen eldobta a feszt Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7188 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 23:17:19 »

most jovok lentrol. mar annyira se viszi az akksi a karacsonyfat  beka3 mint a Bunyek altal linkelt film. delben meg nyitotta a kp zarat magatol.
Igyhat a regi aksi a pot-kocsi csomagtartojaban landolt. Azt nem tudom eldonteni hogy lemerult vagy teljesen elszallt, egymagaban nyomja a 13 voltot, terhelessel (pl kulcs elfordit) lemaszik 8-8,5-re. Beraktam az off autoba, egybekotve az abban levo 45AH-al (ez 74-es) es nem indult be a benzines 1.4-es motor. Lehet a kabeljeim se jok, fene tudja.

Holnap megyek megnezek egy jasz-akkut a bardinal, ez a legolcsobb megoldas most, meg olcsobb 20%-al mint a hazai 2 marka (rombat, caranda). ha 2 evet kibir, akkor mar okes vagyok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7189 Dátum: 2011.09.16 péntek, 00:09:58 »

most jovok lentrol. mar annyira se viszi az akksi a karacsonyfat  beka3 mint a Bunyek altal linkelt film. delben meg nyitotta a kp zarat magatol.
Igyhat a regi aksi a pot-kocsi csomagtartojaban landolt. Azt nem tudom eldonteni hogy lemerult vagy teljesen elszallt, egymagaban nyomja a 13 voltot, terhelessel (pl kulcs elfordit) lemaszik 8-8,5-re. Beraktam az off autoba, egybekotve az abban levo 45AH-al (ez 74-es) es nem indult be a benzines 1.4-es motor. Lehet a kabeljeim se jok, fene tudja.

Holnap megyek megnezek egy jasz-akkut a bardinal, ez a legolcsobb megoldas most, meg olcsobb 20%-al mint a hazai 2 marka (rombat, caranda). ha 2 evet kibir, akkor mar okes vagyok.

Ha ennyire nagy a belső ellenállása  vigyor3 azaz, így leesik a feszültség, az az aksi biz nem jó... ha hiányzik a folyadék, annak pótlása javíthat, de ha az is megvan... akkor valószínűleg új aksi lesz a vége.
Ne feledd, 175 mm magasnak kell lennie az aksinak, nem 190. Befér a magasabb is, de akkor nem tudod jól rátenni az aksi fedőjét.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.16 péntek, 10:17:02 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #7190 Dátum: 2011.09.16 péntek, 08:15:31 »

most jovok lentrol. mar annyira se viszi az akksi a karacsonyfat  beka3 mint a Bunyek altal linkelt film. delben meg nyitotta a kp zarat magatol.
Igyhat a regi aksi a pot-kocsi csomagtartojaban landolt. Azt nem tudom eldonteni hogy lemerult vagy teljesen elszallt, egymagaban nyomja a 13 voltot, terhelessel (pl kulcs elfordit) lemaszik 8-8,5-re. Beraktam az off autoba, egybekotve az abban levo 45AH-al (ez 74-es) es nem indult be a benzines 1.4-es motor. Lehet a kabeljeim se jok, fene tudja.

Holnap megyek megnezek egy jasz-akkut a bardinal, ez a legolcsobb megoldas most, meg olcsobb 20%-al mint a hazai 2 marka (rombat, caranda). ha 2 evet kibir, akkor mar okes vagyok.

A Jasz-akku nem egy nagy szam, de par evre megjarja. Tobbeknek van kedvezmenye arra (nekem is), ha kell, szolj.

Ha terhelesre 8 V van egy akksiban, az kakukkmarci. Azzal mar barmit csinalhatsz, rovidesen irany az uj akksi.

Osszekotni meg nem jo az akksikat, mert a doglott lehuzza a meg elot is, egy ilyen proba nem sok mindenre jo.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nihill
Vendég
« Új hozzászólás #7191 Dátum: 2011.09.16 péntek, 08:57:41 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék, ha van valakinek ötele, mit nézzünk meg az autón.
Tegnap kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon, és elkezdett rángatni az autó. Előjele nem volt semmi, eddig tökéletesen ment. (2001es évjárat 2.0 benzines).
Érzésre olyan, mintha kihagyna a gyújtás, de a gyertyákat kivéve nem láttam semmi furcsát (bár nem vagyok autószerelő)
Az alapjárat is rángat, 500 vagy alatta forog a motor, le is áll néha.
Viszont ha leállítom, utána néha jó vagy bő fél percig, és csak utána kezd el megint rángatni (sokat nem próbáltam persze, csak ahogy haza mentem vele)
Az akksi szemre teljesen rendben van, a saruk tiszták. Feszültséget igaz nem mértem rajta, viszont ezzel nem lehet gond, pöccre indul, erőlködés nélkül. Fél éves Banner akksi van benne.
A generátor környékén viszont valami folyást látok, nem tudom mi az de már régen is így volt, az se új dolog.
Ami még történt tegnap, hogy mintha resetelt volna a műszerfal, menet közben. A fordulat és sebesség visszaesett 0ra, minden lámpa kigyulladt, a fogyasztás és kilométer adatok helyén --- jelek voltak, de közben ugyan úgy ment tovább az autó, majd visszajöttek a mutatók és elaludtak a lámpák (a sárga motor lámpa maradt)
Este jön egy elektromos szerelő ismerősöm megnézni, bár nem mondeóval foglalkozik, de hátha észre vesz valamit.
Ha valakinek van ötlete mi lehet ez, szívesen venném.

köszönöm
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #7192 Dátum: 2011.09.16 péntek, 09:06:40 »

Ha terhelesre 8 V van egy akksiban, az kakukkmarci. Azzal mar barmit csinalhatsz, rovidesen irany az uj akksi.

Osszekotni meg nem jo az akksikat, mert a doglott lehuzza a meg elot is, egy ilyen proba nem sok mindenre jo.
A bardinal van nekem is kedvezmenyem, azert lett Jasz. A helyi gyartasu az kb 15 EUR-al lett volna tobb ugyanabban a kapacitasban.
A masik akkut leadom valahol, mert nincs kedvem tokolni vele.

A Jasz egy kicsit magas lett, nem is miatta, hanem a negativ csatlakozas kivitelezese miatt nem csukodik a kupak az akksira. Ahogy tegnap nezegettem, lehet hogy saru-csere lesz, mert a vasagabbik szalrol lerepedt a szigeteles ahol a saruba csatlakozik es igencsak tele volt rezoxiddal (zoldes por gondolom az).
Mivel lehet ezeket kenni antioxidanskent? A papir vazelint ir, nekem csak csapagyzsirom van, jo az is?
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7193 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:02:13 »

szoval kell egy segitseg aki forgassa a kulcsot  taps
inditozni hiaba inditozok, mert csak a mutatok ugralnak osszevissza, meg kigyullad nehany ego a muszerfalban es pislakol mint a karacsonyfa.

Ma reggel ugyanez a jelenség fogadott (pár Mondeo-s társat riasztottam is worship ). Bikázás, majd az első akkumulátor kereskedő. Már cserélve és minden tökéletes.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7194 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:17:49 »

Ma reggel ugyanez a jelenség fogadott (pár Mondeo-s társat riasztottam is worship ). Bikázás, majd az első akkumulátor kereskedő. Már cserélve és minden tökéletes.
szuzi is ugyanezt produkciózta, mikor megmakkant az akksija. szal az normális, hogy az ember nem tudja meg a hiba okát..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #7195 Dátum: 2011.09.16 péntek, 10:45:54 »

A bardinal van nekem is kedvezmenyem, azert lett Jasz. A helyi gyartasu az kb 15 EUR-al lett volna tobb ugyanabban a kapacitasban.
A masik akkut leadom valahol, mert nincs kedvem tokolni vele.

A Jasz egy kicsit magas lett, nem is miatta, hanem a negativ csatlakozas kivitelezese miatt nem csukodik a kupak az akksira. Ahogy tegnap nezegettem, lehet hogy saru-csere lesz, mert a vasagabbik szalrol lerepedt a szigeteles ahol a saruba csatlakozik es igencsak tele volt rezoxiddal (zoldes por gondolom az).
Mivel lehet ezeket kenni antioxidanskent? A papir vazelint ir, nekem csak csapagyzsirom van, jo az is?

Én szilikon zsírral kentem meg a sarukat. Aszonták az jó rá. wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7196 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:05:14 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék, ha van valakinek ötele, mit nézzünk meg az autón.
Tegnap kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon, és elkezdett rángatni az autó. Előjele nem volt semmi, eddig tökéletesen ment. (2001es évjárat 2.0 benzines).
Érzésre olyan, mintha kihagyna a gyújtás, de a gyertyákat kivéve nem láttam semmi furcsát (bár nem vagyok autószerelő)
Az alapjárat is rángat, 500 vagy alatta forog a motor, le is áll néha.
Viszont ha leállítom, utána néha jó vagy bő fél percig, és csak utána kezd el megint rángatni (sokat nem próbáltam persze, csak ahogy haza mentem vele)
Az akksi szemre teljesen rendben van, a saruk tiszták. Feszültséget igaz nem mértem rajta, viszont ezzel nem lehet gond, pöccre indul, erőlködés nélkül. Fél éves Banner akksi van benne.
A generátor környékén viszont valami folyást látok, nem tudom mi az de már régen is így volt, az se új dolog.
Ami még történt tegnap, hogy mintha resetelt volna a műszerfal, menet közben. A fordulat és sebesség visszaesett 0ra, minden lámpa kigyulladt, a fogyasztás és kilométer adatok helyén --- jelek voltak, de közben ugyan úgy ment tovább az autó, majd visszajöttek a mutatók és elaludtak a lámpák (a sárga motor lámpa maradt)
Este jön egy elektromos szerelő ismerősöm megnézni, bár nem mondeóval foglalkozik, de hátha észre vesz valamit.
Ha valakinek van ötlete mi lehet ez, szívesen venném.

köszönöm
Inkább vidd el egy gyári diagra ott megmondják mi a hibakód,jegyezd meg a azámát és gyere vissza segítünk.Azért a müszerek ugrálásából kindulva egy akksi mérést tegyél és terhelve is mérjétek meg a töltést.Terhelésnél tegyél rá minden fogyasztót.Sok szerencsét
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7197 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:22:34 »

Én szilikon zsírral kentem meg a sarukat. Aszonták az jó rá. wave
az a csapzsír az szerintem, a szilikonzsír. valszeg Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7198 Dátum: 2011.09.17 szombat, 19:45:41 »

ennyiért tartaléknak is megéri szerintem akinek ilyen van...

http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/mondeo_320d_turbo_elekronika_10.000
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #7199 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:30:14 »


Akkumulátor csere után a zárás közbeni leengedés és felhúzás, illetve a gombnyomásra történő automatikus ablak mozgatás nem működik. Régebben a Wiki-n fent volt a dolog, de most nem találtam a wiki-t sem. Kérnék egy pici segítséget. Köszi vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.