Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 09:55:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1464
1465
1466
1467
1468
1469
1470
[
1471
]
1472
1473
1474
1475
1476
1477
1478
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19903479 alkalommal)
Koniman
és 43 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73500 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 21:36:00 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.11.20 hétfő, 21:25:30
Sziasztok,
Ezt lehet, hogy a felni-gumi-ba kellene kérdezni de egy kicsit MK3 specifikus.
Szóval: MK3-as Mondira T-s sebesség indexszel (190km/h) téli gumit szabad feltenni?
130 felett nem tervezek vele utazni (család/gyerekek) így feelslegesnek átom a H-t vagy a V-t.
Érdekelne a véleményetek!
Köszönöm,
BM
En meg nem lattam rendort itthon, aki a gumi sebessegindexet nezegette volna.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73501 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 21:40:03 »
Minap vki lekoccolta a jobb tükrömet, ami félig kifordult, simán visszafordítottam, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.
Erre ma próbálom elektromosan behajtani, és csak félig sem fordul be.
Valami kiakadt, túlfordult, akármi.
Lehet ezzel vmit kezdeni? Erőszakolni nem akartam.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73502 Dátum:
2017.11.20 hétfő, 22:48:57 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.11.20 hétfő, 21:25:30
Sziasztok,
Ezt lehet, hogy a felni-gumi-ba kellene kérdezni de egy kicsit MK3 specifikus.
Szóval: MK3-as Mondira T-s sebesség indexszel (190km/h) téli gumit szabad feltenni?
130 felett nem tervezek vele utazni (család/gyerekek) így feelslegesnek átom a H-t vagy a V-t.
Érdekelne a véleményetek!
Köszönöm,
BM
Simán. Nekem is olyan volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73503 Dátum:
2017.11.21 kedd, 07:19:32 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.11.20 hétfő, 21:40:03
Minap vki lekoccolta a jobb tükrömet, ami félig kifordult, simán visszafordítottam, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.
Erre ma próbálom elektromosan behajtani, és csak félig sem fordul be.
Valami kiakadt, túlfordult, akármi.
Lehet ezzel vmit kezdeni? Erőszakolni nem akartam.
Üdv, Ferqó
valszeg ledarálta a fogaskereket. másikat tudsz tenni helyette.komplett tükröt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73504 Dátum:
2017.11.21 kedd, 08:07:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.21 kedd, 07:19:32
valszeg ledarálta a fogaskereket. másikat tudsz tenni helyette.komplett tükröt.
akkor így marad
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73505 Dátum:
2017.11.21 kedd, 10:21:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.11.20 hétfő, 22:48:57
Simán. Nekem is olyan volt.
AndyA
Köszi,
Akkor ez eldőlt!
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73506 Dátum:
2017.11.21 kedd, 18:18:13 »
Hali.az mitől lehet hogy villódzik minden lámpa a kocsiban alapjáraton?(műszerfal,tompított,belső lámpák szóval minden)ha rakok rá terhelést pl első ablak fűtés,vagy ülesfűtés akkor nem villódzik.aksi gyenge esetleg?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73507 Dátum:
2017.11.21 kedd, 18:27:50 »
Idézetet írta: B1987 - 2017.11.21 kedd, 18:18:13
Hali.az mitől lehet hogy villódzik minden lámpa a kocsiban alapjáraton?(műszerfal,tompított,belső lámpák szóval minden)ha rakok rá terhelést pl első ablak fűtés,vagy ülesfűtés akkor nem villódzik.aksi gyenge esetleg?
Generátor ? Rendesen tölt?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73508 Dátum:
2017.11.21 kedd, 18:58:56 »
Sziasztok!
Első féktárcsák lennének cserélve a holnapi napon. A kérdésem az lenne, hogy úgy emlékszünk a tőcsavaroknál van ilyen rugós alátét. Na azokat hogyan lehet szakszerűen eltávolítani? Nem akarjuk szétbarmolni őket és még ha lehet vissza is tennénk a végén a helyükre. Van ezekkel az alátétekkel valami tapasztalatotok? Valamint esetleg valami tudnivaló, hogy mire érdemes figyelni a tárcsák és betétek cseréje során? Előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73509 Dátum:
2017.11.21 kedd, 19:04:37 »
Idézetet írta: brughom - 2017.11.21 kedd, 18:27:50
Generátor ? Rendesen tölt?
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73510 Dátum:
2017.11.21 kedd, 19:06:32 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.11.21 kedd, 18:58:56
Sziasztok!
Első féktárcsák lennének cserélve a holnapi napon. A kérdésem az lenne, hogy úgy emlékszünk a tőcsavaroknál van ilyen rugós alátét. Na azokat hogyan lehet szakszerűen eltávolítani? Nem akarjuk szétbarmolni őket és még ha lehet vissza is tennénk a végén a helyükre. Van ezekkel az alátétekkel valami tapasztalatotok? Valamint esetleg valami tudnivaló, hogy mire érdemes figyelni a tárcsák és betétek cseréje során? Előre is köszönöm.
a menetről lelehet őket hajtani egy csavarhúzóval,és vissza is.Én sose cseréltem őket.Csak a tárcsa megfogására szolgálnak kerékcserekor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73511 Dátum:
2017.11.21 kedd, 19:25:42 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.11.21 kedd, 18:58:56
Sziasztok!
Első féktárcsák lennének cserélve a holnapi napon. A kérdésem az lenne, hogy úgy emlékszünk a tőcsavaroknál van ilyen rugós alátét. Na azokat hogyan lehet szakszerűen eltávolítani? Nem akarjuk szétbarmolni őket és még ha lehet vissza is tennénk a végén a helyükre. Van ezekkel az alátétekkel valami tapasztalatotok? Valamint esetleg valami tudnivaló, hogy mire érdemes figyelni a tárcsák és betétek cseréje során? Előre is köszönöm.
A féktuskónál a "csúszkákat" is ellenőrizd le, hogy mozognak-e.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73512 Dátum:
2017.11.21 kedd, 20:07:00 »
Idézetet írta: Gaaabika - 2017.11.21 kedd, 20:05:15
Hellò. 2003as Ford Mondeom van. 2.0 tdci motorral. Nemrèg vàsàroltam. Eddig minden rendbe volt. Pàr dolgot cserèltünk rajta. Minap vezetès közbe kètszer rangatott, aztàn ment tovàbb. De azòta halatszik csendbe a szelep zörej. Mi lehet az oka? :-)
egy kérdést egy topicban tegyél fel pls.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73513 Dátum:
2017.11.21 kedd, 20:26:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.21 kedd, 19:06:32
a menetről lelehet őket hajtani egy csavarhúzóval,és vissza is.Én sose cseréltem őket.Csak a tárcsa megfogására szolgálnak kerékcserekor.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73514 Dátum:
2017.11.21 kedd, 20:27:16 »
Idézetet írta: brughom - 2017.11.21 kedd, 19:25:42
A féktuskónál a "csúszkákat" is ellenőrizd le, hogy mozognak-e.
Rendben, megnézzük őket. Neked is köszi!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73515 Dátum:
2017.11.21 kedd, 21:16:26 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.11.21 kedd, 18:58:56
Sziasztok!
Első féktárcsák lennének cserélve a holnapi napon. A kérdésem az lenne, hogy úgy emlékszünk a tőcsavaroknál van ilyen rugós alátét. Na azokat hogyan lehet szakszerűen eltávolítani? Nem akarjuk szétbarmolni őket és még ha lehet vissza is tennénk a végén a helyükre. Van ezekkel az alátétekkel valami tapasztalatotok? Valamint esetleg valami tudnivaló, hogy mire érdemes figyelni a tárcsák és betétek cseréje során? Előre is köszönöm.
Nem rugós, koronás. Simán lecsavarod menet iránt. A legelején kellhet valami szerszám a megindításához, mert kézzel nem férsz hozzá, pl. egyenes csavarhúzó. Ha nem Ford gyári felnid van, ahol van egy kis fészek a felni felfekvési felületén ezeknek, akkor vissza se rakd, mert üthet tőle a felnid/féked.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73516 Dátum:
2017.11.21 kedd, 21:25:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.11.21 kedd, 21:16:26
Nem rugós, koronás. Simán lecsavarod menet iránt. A legelején kellhet valami szerszám a megindításához, mert kézzel nem férsz hozzá, pl. egyenes csavarhúzó. Ha nem Ford gyári felnid van, ahol van egy kis fészek a felni felfekvési felületén ezeknek, akkor vissza se rakd, mert üthet tőle a felnid/féked.
AndyA
Ha jól tudom gyári lemezfelniken vannak a téligumijaim, eddig nem hallottam volna hogy ütnek, tehát akkor gondolom/remélem van rajtuk ez a kis "fészek" kialakítás.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73517 Dátum:
2017.11.21 kedd, 22:34:52 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.11.21 kedd, 21:25:03
Ha jól tudom gyári lemezfelniken vannak a téligumijaim, eddig nem hallottam volna hogy ütnek, tehát akkor gondolom/remélem van rajtuk ez a kis "fészek" kialakítás.
Így van.
Nekem Ronal felnijeim vannak, de nem azok, amiket hivatalosan a Fordnak gyártott. Ezeken is van fészek, de az átmérője pont határeset. Ha úgy sikerül meghúzni a kerékanyát, akkor jó, ha nem, akkor üt, főleg fékezéskor. Ki is dobtam az összes ilyen vackot...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73518 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:18:24 »
Gyengélkedő akku okozhat enyhe megtorpanást erőteljesebb gázadásra hideg motornál?
Pontosabban arra gondolok, hogy a generátornak nagyon kell dolgozni a gyengébb akksi miatt. Van ilyen?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73519 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:33:06 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.23 csütörtök, 17:18:24
Gyengélkedő akku okozhat enyhe megtorpanást erőteljesebb gázadásra hideg motornál?
Pontosabban arra gondolok, hogy a generátornak nagyon kell dolgozni a gyengébb akksi miatt. Van ilyen?
A gyengélkedő akkut mindenképpen kikell zárni.Bár a megtorpanáshoz nem sokk köze lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73520 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:37:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.23 csütörtök, 17:33:06
A gyengélkedő akkut mindenképpen kikell zárni.Bár a megtorpanáshoz nem sokk köze lehet.
Nem is megtorpanásnak nevezném, inkább dadogás. De nem olyan gyújtáskimaradásos. Teccikérteni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73521 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:49:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.23 csütörtök, 17:37:34
Nem is megtorpanásnak nevezném, inkább dadogás. De nem olyan gyújtáskimaradásos. Teccikérteni?
nemhiszem.
De meddig tart az akkut feltölteni , ellenőrizni? Minden tél előtt az egyik legfontosabb dolog,aminek rendben kell lennie. Teccikérteni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73522 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 17:56:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.23 csütörtök, 17:49:30
nemhiszem.
De meddig tart az akkut feltölteni , ellenőrizni? Minden tél előtt az egyik legfontosabb dolog,aminek rendben kell lennie. Teccikérteni?
Holnap ellenőriztetem valahol.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73523 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 15:42:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.23 csütörtök, 17:56:13
Holnap ellenőriztetem valahol.
Ma megnézettem az aksit. 12.2V, ami a szaki szerint kevés, és nem is ment feljebb, plusz terhelővilla alatt lement 5V-ra, ami szulfátosodásra enged következtetni. Igazából indít(még), de közben néha már bedobja az esp piktogramot.
A cserén kívül van más megoldás? Ez a szulfátlanítási töltési izé ér valamit?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73524 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 15:45:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.27 hétfő, 15:42:22
Ma megnézettem az aksit. 12.2V, ami a szaki szerint kevés, és nem is ment feljebb, plusz terhelővilla alatt lement 5V-ra, ami szulfátosodásra enged következtetni. Igazából indít(még), de közben néha már bedobja az esp piktogramot.
A cserén kívül van más megoldás? Ez a szulfátlanítási töltési izé ér valamit?
lehet tökölődni, de a vége úgyis csere
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73525 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 15:50:30 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.11.27 hétfő, 15:45:28
lehet tökölődni, de a vége úgyis csere
Csak azért akarom még kitolni a cserét ameddig csak lehet, mert egy spirálcellás akkuról van szó, amit a hangcucc miatt fájóbb szívvel cserélnék le.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73526 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 16:20:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.27 hétfő, 15:50:30
Csak azért akarom még kitolni a cserét ameddig csak lehet, mert egy spirálcellás akkuról van szó, amit a hangcucc miatt fájóbb szívvel cserélnék le.
Én kicserélném, mert jönnek a hidegek és ott fogsz állni pislogva, hogy miért nem indul egy fél nap állás után. Szerintem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73527 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 18:25:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.27 hétfő, 15:50:30
Csak azért akarom még kitolni a cserét ameddig csak lehet, mert egy spirálcellás akkuról van szó, amit a hangcucc miatt fájóbb szívvel cserélnék le.
Akkor vegyél egy másik spirálcellás akkut,ami jó!
5V nem játék.11alá nem eshetne.Egyszer hamarosan majd beírod, hogy sürgősen szükséged van egy akkura,mert reggel nem indult.
Felesleges a csodát várni,ez jobb már nem lesz.A saját érdeked.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73528 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 18:26:36 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.27 hétfő, 15:50:30
Csak azért akarom még kitolni a cserét ameddig csak lehet, mert egy spirálcellás akkuról van szó, amit a hangcucc miatt fájóbb szívvel cserélnék le.
Pár nap, pár hét. Inkább még most cseréld, amíg el tudsz menni az új akkuért lábon.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73529 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 18:52:29 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.11.27 hétfő, 18:26:36
Pár nap, pár hét. Inkább még most cseréld, amíg el tudsz menni az új akkuért lábon.
utána kézen kell mennie?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73530 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 18:59:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.27 hétfő, 18:52:29
utána kézen kell mennie?
vannak olyan szituációk...
Meg cifrábbak is.
Pl amikor orra esik az ember a maligántól,a keze hátrafelé lóg,a lábai meg még mennének és hajtanak előre.Na akkor jön le a plazúr a képről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73531 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 19:01:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.27 hétfő, 18:59:15
vannak olyan szituációk...
Meg cifrábbak is.
Pl amikor orra esik az ember a maligántól,a keze hátrafelé lóg,a lábai meg még mennének és hajtanak előre.Na akkor jön le a plazúr a képről.
jó, de olyankor nem kell akksiért menni, ezt mindenki tudja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73532 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 19:49:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.27 hétfő, 19:01:09
jó, de olyankor nem kell akksiért menni, ezt mindenki tudja
a láb akkor is menni akar....na most aksiért vagy bármi másért,már mellékes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73533 Dátum:
2017.11.27 hétfő, 20:26:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.27 hétfő, 18:52:29
utána kézen kell mennie?
Teeeeee
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73534 Dátum:
2017.11.28 kedd, 07:38:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.27 hétfő, 18:52:29
utána kézen kell mennie?
Utána már a saját lábán kell neki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73535 Dátum:
2017.11.28 kedd, 11:05:46 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.27 hétfő, 18:25:02
Akkor vegyél egy másik spirálcellás akkut,ami jó!
5V nem játék.11alá nem eshetne.Egyszer hamarosan majd beírod, hogy sürgősen szükséged van egy akkura,mert reggel nem indult.
Felesleges a csodát várni,ez jobb már nem lesz.A saját érdeked.
Este kiszerelt állapotban feltöltöttem, most 12,64-et mutat.(még a szobában) Nemsokára beszerelem és rámérek indítózás közben is, illetve hagyom állni 1-2napot, úgyis hidegek vannak, majd rámérek megint. Azért érdekes ez az egész, mert terhelővillával jól megküldte párszor a szaki, lement 5V-re meg 200as indítóra, mégis pöcc-röff indult. Azt gondolom, ha már kuka lenne, be se indult volna egy olyan lemerítés után.
Persze ha cserés ki fogom cserélni, de kicsit méregetek előtte.
Ja, egy láma kérdés. Indítózás közben egyen vagy váltófeszültségre kell állítani a multimétert?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73536 Dátum:
2017.11.28 kedd, 11:20:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.28 kedd, 11:05:46
Este kiszerelt állapotban feltöltöttem, most 12,64-et mutat.(még a szobában) Nemsokára beszerelem és rámérek indítózás közben is, illetve hagyom állni 1-2napot, úgyis hidegek vannak, majd rámérek megint. Azért érdekes ez az egész, mert terhelővillával jól megküldte párszor a szaki, lement 5V-re meg 200as indítóra, mégis pöcc-röff indult. Azt gondolom, ha már kuka lenne, be se indult volna egy olyan lemerítés után.
Persze ha cserés ki fogom cserélni, de kicsit méregetek előtte.
Ja, egy láma kérdés. Indítózás közben egyen vagy váltófeszültségre kell állítani a multimétert?
egyenfesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73537 Dátum:
2017.11.28 kedd, 16:51:24 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.28 kedd, 11:05:46
Ja, egy láma kérdés. Indítózás közben egyen vagy váltófeszültségre kell állítani a multimétert?
nemá...
Dízelre!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73538 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 08:39:26 »
Sziasztok,
Az milyen hibára utalhat, hogy ha állóhelyzetből kanyarodok 90 kokban, akkor a kb az ív felénél valami furcsa hallható és érezhető a kormányon. Mintha a kormány, vagy a kerekek ugranának egy kicsit. Kb mintha rámennék valamire...
Korábban olyan problémám volt, hogy nagyobb sebességgel (2-esben, 3-asban) kanyarodtam, vagy körforgalomba mentem, kitartott kormánynál búgó hangot lehetett hallani. Ez a rezgés a kormányon is érezhető volt. Ez most nagyon ritkán jön elő.
Merre érdemes elindulni? Futómű, féltengely, szervószíj-feszítő?
Sajnos elég nehéz leírni a jelenséget, de hátha ráismer valaki.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73539 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 08:50:05 »
Idézetet írta: schecter - 2017.11.30 csütörtök, 08:39:26
Sziasztok,
Az milyen hibára utalhat, hogy ha állóhelyzetből kanyarodok 90 kokban, akkor a kb az ív felénél valami furcsa hallható és érezhető a kormányon. Mintha a kormány, vagy a kerekek ugranának egy kicsit. Kb mintha rámennék valamire...
Korábban olyan problémám volt, hogy nagyobb sebességgel (2-esben, 3-asban) kanyarodtam, vagy körforgalomba mentem, kitartott kormánynál búgó hangot lehetett hallani. Ez a rezgés a kormányon is érezhető volt. Ez most nagyon ritkán jön elő.
Merre érdemes elindulni? Futómű, féltengely, szervószíj-feszítő?
Sajnos elég nehéz leírni a jelenséget, de hátha ráismer valaki.
Koppanásig, de legalábbis erősen kitekert kormánynál bugó-morgó hang, ugrálás stb. az jellemzően féltengelycsukló.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73540 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 09:21:24 »
Jobb hátsó kerékcsapágyat kellene cserélnem.
Tudom, hogy lehet kapni egyben a kerékaggyal, de csak csapágyat lehet cserélni? Ha igen, mennyi macerás?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73541 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 09:52:37 »
Idézetet írta: ultio - 2017.11.30 csütörtök, 09:21:24
Jobb hátsó kerékcsapágyat kellene cserélnem.
Tudom, hogy lehet kapni egyben a kerékaggyal, de csak csapágyat lehet cserélni? Ha igen, mennyi macerás?
Csak egyben lehet kapni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73542 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 12:37:57 »
Köszi!
Akkor ha alánéz a szerelő, gondolom lát erre utaló jeleket. Szakadt gumiharang pl., ugye?
Tavaly kapott egy bontott szervószivattyút és alőször azt hittem onnan jön a probléma.
Idézetet írta: AndyA - 2017.11.30 csütörtök, 08:50:05
Koppanásig, de legalábbis erősen kitekert kormánynál bugó-morgó hang, ugrálás stb. az jellemzően féltengelycsukló.
AndyA
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73543 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 14:29:16 »
Idézetet írta: ultio - 2017.11.30 csütörtök, 09:21:24
Jobb hátsó kerékcsapágyat kellene cserélnem.
Tudom, hogy lehet kapni egyben a kerékaggyal, de csak csapágyat lehet cserélni? Ha igen, mennyi macerás?
Nem lehet roncsolás nélkül szétszedni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73544 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 14:41:51 »
Idézetet írta: ultio - 2017.11.30 csütörtök, 09:21:24
Jobb hátsó kerékcsapágyat kellene cserélnem.
Tudom, hogy lehet kapni egyben a kerékaggyal, de csak csapágyat lehet cserélni? Ha igen, mennyi macerás?
nagyon macerás,de sajnos utána összerakni lehetetlen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73545 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 14:55:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.30 csütörtök, 14:41:51
nagyon macerás,de sajnos utána összerakni lehetetlen.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek, akkor agycsere is lesz.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73546 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 15:27:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.28 kedd, 11:05:46
Este kiszerelt állapotban feltöltöttem, most 12,64-et mutat.(még a szobában) Nemsokára beszerelem és rámérek indítózás közben is, illetve hagyom állni 1-2napot, úgyis hidegek vannak, majd rámérek megint. Azért érdekes ez az egész, mert terhelővillával jól megküldte párszor a szaki, lement 5V-re meg 200as indítóra, mégis pöcc-röff indult. Azt gondolom, ha már kuka lenne, be se indult volna egy olyan lemerítés után.
Persze ha cserés ki fogom cserélni, de kicsit méregetek előtte.
Ja, egy láma kérdés. Indítózás közben egyen vagy váltófeszültségre kell állítani a multimétert?
Nos, 2-3 nap kinti pihenés követően 12.04V-ot mutatott, ami indítózás közben leesett 10.5-re, de onnan szépen gyorsan visszaállt 14.2-re, csak a szélvédőfűtés tudta levinni 13 körülire. Ugye jól gondolom, hogy a 12.04 nem túl sok 3 nap állás után...?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73547 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 17:08:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.30 csütörtök, 15:27:22
Nos, 2-3 nap kinti pihenés követően 12.04V-ot mutatott, ami indítózás közben leesett 10.5-re, de onnan szépen gyorsan visszaállt 14.2-re, csak a szélvédőfűtés tudta levinni 13 körülire. Ugye jól gondolom, hogy a 12.04 nem túl sok 3 nap állás után...?
a 10,5 nem túl sok egy feltöltött akkunál.még nem is volt hideg ebben a 3 napban.savsűrűséget kellene méretni,abból azért lehet következtetni a feltöltött akku állapotára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73548 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 17:11:33 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.30 csütörtök, 17:08:09
a 10,5 nem túl sok egy feltöltött akkunál.még nem is volt hideg ebben a 3 napban.savsűrűséget kellene méretni,abból azért lehet következtetni a feltöltött akku állapotára.
Nekem a 12.64-ről 12.04 sem tetszik.
Szerintem ennél az akkunál nem is lehet savsűrűséget mérni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73549 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 17:18:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.11.30 csütörtök, 17:11:33
Nekem a 12.64-ről 12.04 sem tetszik.
Szerintem ennél az akkunál nem is lehet savsűrűséget mérni.
ha nem lehet a savhoz hozzáférni,akkor biztosan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
1464
1465
1466
1467
1468
1469
1470
[
1471
]
1472
1473
1474
1475
1476
1477
1478
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ