Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 08:14:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1591890 alkalommal)
Tibor69
és 12 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2800 Dátum:
2018.05.04 péntek, 15:58:58 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.05.04 péntek, 15:10:35
Alles klar!
Ugyanakkor a mai napig nincs a márkakereskedöknél info, ahogy fogalmaznak,“ töletek mint tulajoktol hallunk ezt azt“
Bullshit!
Szerintem nem beszélhetnek róla, kötik őket a szerződéseikben foglalt kötelezettségek...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2801 Dátum:
2018.05.04 péntek, 18:56:33 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.04 péntek, 14:26:19
Segítek, mert okos vagyok.
NINCS még facelift a eu-ban. Cirka Októberre várható... A csomagokat színeket cserélgethetik egy - egy ciklus alatt, de ezt nem nevezik fészliftnek...
Fészlifttel majd érkezik új lőkös + lámpák és eltűnik a váltókar. Minőségi javulásra nincs gari, továbbra is made in szpéjn... a Ford kaksizik a mondeó/fúzió usa selling point keresgélésre, az eladások elenyesző százalékát teszik ki. Éppen nem ráfizetés a gyártása és pont, de senki nem fog a pelusba pipilni, ha éppen fikházza vagy ajnározza a piac. (Nagyságrendileg minden 2. nisszán páspáj/tojoda ravnégy vásárlónak kellene mondi/fjúzsn - ba ülnie, hogy jöjjenek a számok. Reális?)
A kertibudik (kugli, eddzs) & kis/kompakt (fieszka & fóka) kategória hasít, oda mennek fejlesztések, a középkategória meg pihen. Ha lesz rá igény, marad, ha nem vesztek (na nem pont Ti, hanem é.amerika + kína) eleget, akkor alszik.
Forrás: Ford Hungária egyik okos embere
No és az 1.5ecoboostrol vmi? Most 165LE-nek írják. Remélem nem 3 hengeres lesz...
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2802 Dátum:
2018.05.04 péntek, 19:08:39 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.04 péntek, 18:56:33
No és az 1.5ecoboostrol vmi? Most 165LE-nek írják. Remélem nem 3 hengeres lesz...
Szeretnéd mi! De hát nem értem, mi a bajod a kéthengerrel? Trabiból is kb. 3M darabot gyártottak ennyi hengerrel és mégis mennyire szeretik az emberek. Ezért hát Te se legyél telhetetlen! (a kispolskiról nem is beszéljek)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2803 Dátum:
2018.05.04 péntek, 19:10:46 »
Biztos nem vennék ilyen 3hengeres vmit! 150-200ezer km-nél meg széthullik? Kivan úgy hegyezve mint a dög!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2804 Dátum:
2018.05.04 péntek, 20:43:31 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.04 péntek, 19:08:39
Szeretnéd mi! De hát nem értem, mi a bajod a kéthengerrel? Trabiból is kb. 3M darabot gyártottak ennyi hengerrel és mégis mennyire szeretik az emberek. Ezért hát Te se legyél telhetetlen! (a kispolskiról nem is beszéljek)
Nem hiszem, hogy szerették. Max a fanatikusok
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2805 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 11:24:52 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.04 péntek, 18:56:33
No és az 1.5ecoboostrol vmi? Most 165LE-nek írják. Remélem nem 3 hengeres lesz...
Az értekezés a mondeo/fusion-ről, -mint modellek- szólt, motorokat nem boncolgatott. 1,5ekobúúszt passz. Szerintem 80-100.000 - et gond nélkül elmegy...
De kicsinek gondolom egy ~1700kg-os bódéhoz...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2806 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 12:43:30 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.07 hétfő, 11:24:52
Az értekezés a mondeo/fusion-ről, -mint modellek- szólt, motorokat nem boncolgatott. 1,5ekobúúszt passz. Szerintem 80-100.000 - et gond nélkül elmegy...
De kicsinek gondolom egy ~1700kg-os bódéhoz...
Nem megy pedig rosszul. A kérdés csak az volt,hogy minden más az euro 6.2-es ahhoz képest, amit kipróbáltam és rendeltem...
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2807 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 13:06:04 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.07 hétfő, 12:43:30
Nem megy pedig rosszul. A kérdés csak az volt,hogy minden más az euro 6.2-es ahhoz képest, amit kipróbáltam és rendeltem...
Hát nemtom, de a fókánál már csak 3 hengeres benzines motorok lesznek, 1.0 és 1.5 literesek. Meglehet a mondeonál is csökkenni fog a hengerszám....
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2808 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 13:08:00 »
Idézetet írta: titta - 2018.05.07 hétfő, 13:06:04
Hát nemtom, de a fókánál már csak 3 hengeres benzines motorok lesznek, 1.0 és 1.5 literesek. Meglehet a mondeonál is csökkenni fog a hengerszám....
Akkorn ez már elég ok lehet,hogy elálljak a szerződéstől...
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2809 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 15:26:50 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.07 hétfő, 11:24:52
Az értekezés a mondeo/fusion-ről, -mint modellek- szólt, motorokat nem boncolgatott. 1,5ekobúúszt passz. Szerintem 80-100.000 - et gond nélkül elmegy...
De
kicsinek gondolom
egy ~1700kg-os bódéhoz...
Kevés 165ló a bódéhoz??
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2810 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 15:58:35 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.07 hétfő, 15:26:50
Kevés 165ló a bódéhoz??
Nem a ló,a hengerek száma!
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2811 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 16:09:26 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.07 hétfő, 12:43:30
Nem megy pedig rosszul. A kérdés csak az volt,hogy minden más az euro 6.2-es ahhoz képest, amit kipróbáltam és rendeltem...
Bizonyos, hogy tudnának egy 1 literes motort is beépíteni a mondeo-ba, amivel jól menne. Az alapkérdés a megbízhatóság és tartósság inkább. Szerintem...
(Nem vagyok downsizing hívő, sőt...)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2812 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 16:37:30 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.07 hétfő, 15:26:50
Kevés 165ló a bódéhoz??
ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2813 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 16:39:27 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.07 hétfő, 16:37:30
ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...
Ha a 40-et viszi, akkor mehet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2814 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 16:46:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.07 hétfő, 16:39:27
Ha a 40-et viszi, akkor mehet...
WD40-et?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2815 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 19:25:37 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.07 hétfő, 16:09:26
Bizonyos, hogy tudnának egy 1 literes motort is beépíteni a mondeo-ba, amivel jól menne. Az alapkérdés a megbízhatóság és tartósság inkább. Szerintem...
(Nem vagyok downsizing hívő, sőt...)
Én sem,de az 1.5-öt határesetként még elfogadtam 4 hengerrel, turbóval. Erre el akarnak venni 1 hengert... Nem tudom fejlődött-e annyit a technika, hogy ne legyen érezhető hangban/remegésben. Nehogymár a motoromban több henger legyen!
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2816 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 20:16:45 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.07 hétfő, 16:37:30
ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...
Gondolod, hogy ez a 165 ló gyengébb mint a tdci ménesbe terelt 150?
Vagy az is használhatatlanul kevés?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2817 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 20:26:37 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.07 hétfő, 19:25:37
Én sem,de az 1.5-öt határesetként még elfogadtam 4 hengerrel, turbóval. Erre el akarnak venni 1 hengert... Nem tudom fejlődött-e annyit a technika, hogy ne legyen érezhető hangban/remegésben. Nehogymár a motoromban több henger legyen!
Most az a
tény
fáj, hogy 3 henger?
Magam részéről, ha nem gyengébb, nem kellemetlenebb, nem iszik érdemben többet és nem macerásabb a fenntartása mint a megszokott traktor, én vállalnám. Nem lesz kisebb a farkam ha kevesebb elöl a henger...
Elég sokat jártam bérautóval az elmúlt években Az általam eddig próbált kisturbók (vw/skoda, ford focus, pug) az első kettő feltételt teljesítették, de a harmadikat nagyon nem (az negyedikről csak a sajtóból van infom, az se pozitív).
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2818 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 20:30:40 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.07 hétfő, 20:16:45
Gondolod, hogy ez a 165 ló gyengébb mint a tdci ménesbe terelt 150?
Vagy az is használhatatlanul kevés?
Elvagyok én bőven a 150 (
) lovammal. Útóljára 2009 körül volt benzines autóm (1.6i fóka), de az vagy evett vagy nem ment...
Továbbra sem szeretem a downsize-t! Nekem azt tanították az iskolában, hogy ami arányos, az jó (és emellett persze kerek és szimmetrikus
) Az összes többi, a Duna másik partjára járt iskolába...
És igen, azt gondolom, hogy 1,5/1,6i+1-2turbó 150-170 benzines ló sokmindenre jó, de olyan mint a villanyautó:
lehet, hogy 200 méteren megelőz a lámpánál, de holnapután estére sem ér Kronplatz-ra síelni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2819 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 20:37:16 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.07 hétfő, 20:26:37
Most az a
tény
fáj, hogy 3 henger?
Magam részéről, ha nem gyengébb, nem kellemetlenebb, nem iszik érdemben többet és nem macerásabb a fenntartása mint a megszokott traktor, én vállalnám. Nem lesz kisebb a farkam ha kevesebb elöl a henger...
Elég sokat jártam bérautóval az elmúlt években Az általam eddig próbált kisturbók (vw/skoda, ford focus, pug) az első kettő feltételt teljesítették, de a harmadikat nagyon nem (az negyedikről csak a sajtóból van infom, az se pozitív).
Hidd el, én örülnék a legjobban, hogyha az éves kb. 45ekm futásteljesítményhez ár/érték arányban jobb autót találnék, mert akkor azonnal váltanék.
Mondjuk kisturbós bérautót próbáltál rendes kasznival megpakolva? Mondjuk fóka kombi?
Élmény?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2820 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 20:41:13 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.07 hétfő, 20:26:37
Most az a
tény
fáj, hogy 3 henger?
Magam részéről, ha nem gyengébb, nem kellemetlenebb, nem iszik érdemben többet és nem macerásabb a fenntartása mint a megszokott traktor, én vállalnám. Nem lesz kisebb a farkam ha kevesebb elöl a henger...
Elég sokat jártam bérautóval az elmúlt években Az általam eddig próbált kisturbók (vw/skoda, ford focus, pug) az első kettő feltételt teljesítették, de a harmadikat nagyon nem (az negyedikről csak a sajtóból van infom, az se pozitív).
Az. Egyetértek nagyjából azokkal amiket írtál, csak erről nem tudunk semmit, mert új motor. A 4 hengeres évek óta megvan, gyerekbetegségei (ha voltak) már javítva vannak. Ez meg tök új...
Viszont van remény
https://www.whatcar.com/ford/mondeo/hatchback/1-5-ecoboost-165-titanium-edition-5dr/84025/
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2821 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 20:54:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.07 hétfő, 20:37:16
Hidd el, én örülnék a legjobban, hogyha az éves kb. 45ekm futásteljesítményhez ár/érték arányban jobb autót találnék, mert akkor azonnal váltanék.
Mondjuk kisturbós bérautót próbáltál rendes kasznival megpakolva? Mondjuk fóka kombi?
Élmény?
Megpakolva nem próbáltam. De nagyon meglepő volt pl. az 1.0 focus. Pont úgy viselkedett mint az 1.6 (benzin) ugyanúgy ment és kb. ugyanannyit ivott. Csak utólag észleltem a papírról, hogy ez csak 3 henger volt. Aztán legközelebb figyeltem, de akkor is csak a papírról tudtam hogy wartburg klón.
Személy szerint a dízel karakterét jobban szeretem (vagy csak jobban megszoktam az elmúlt bő félmillió kilométeren), de nem fájna váltani, ha a kisturbók hoznák azt a fogyasztási és üzembentartási költség szintet.
Van összehasonlítási alapom tdci mondeo (mk3 és mk4 250+250e km) meg benzines focus (1.8 mk1 és 1.6 mk2, 80+100e) és az egy km-re eső fenntartási költség (szervíz, stb., üzemanyagot nem is számolva) is alacsonyabbra jött ki a traktorokkal mint a kisebb benzinfalókkal.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2822 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 21:04:59 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.07 hétfő, 20:41:13
Az. Egyetértek nagyjából azokkal amiket írtál, csak erről nem tudunk semmit, mert új motor. A 4 hengeres évek óta megvan, gyerekbetegségei (ha voltak) már javítva vannak. Ez meg tök új...
Ebben lehet igazad (bár szerintem ez a pár év még mindig messze van pl. 2.0 tdci 15+ év múltjától), de nem emiatt károgtál, hanem hogy kevesebb a henger mint a kétkerekűdben...
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.07 hétfő, 20:41:13
Viszont van remény
https://www.whatcar.com/ford/mondeo/hatchback/1-5-ecoboost-165-titanium-edition-5dr/84025/
...aztán kiderül, hogy de nem is
.
Mondjuk az az 5.2l fogyasztás amit írnak elhihetetlenül alacsony, még nagypapa üzemben is.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2823 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 21:09:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.07 hétfő, 20:30:40
Elvagyok én bőven a 150 (
) lovammal. Útóljára 2009 körül volt benzines autóm (1.6i fóka), de az vagy evett vagy nem ment...
Továbbra sem szeretem a downsize-t! Nekem azt tanították az iskolában, hogy ami arányos, az jó (és emellett persze kerek és szimmetrikus
) Az összes többi, a Duna másik partjára járt iskolába...
És igen, azt gondolom, hogy 1,5/1,6i+1-2turbó 150-170 benzines ló sokmindenre jó, de olyan mint a villanyautó:
lehet, hogy 200 méteren megelőz a lámpánál, de holnapután estére sem ér Kronplatz-ra síelni...
Miért?
Ja, mert már délutánra ott van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2824 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 21:18:18 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.07 hétfő, 20:16:45
Gondolod, hogy ez a 165 ló gyengébb mint a tdci ménesbe terelt 150?
Vagy az is használhatatlanul kevés?
szerintem igen! nincs baj a 150le-el, amúgy is a nyomaték öl
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2825 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 21:34:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.07 hétfő, 21:09:56
Miért?
Ja, mert már délutánra ott van.
És síelni szoktál járni?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2826 Dátum:
2018.05.08 kedd, 08:01:24 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.07 hétfő, 21:04:59
Ebben lehet igazad (bár szerintem ez a pár év még mindig messze van pl. 2.0 tdci 15+ év múltjától), de nem emiatt károgtál, hanem hogy kevesebb a henger mint a kétkerekűdben...
...aztán kiderül, hogy de nem is
.
Mondjuk az az 5.2l fogyasztás amit írnak elhihetetlenül alacsony, még nagypapa üzemben is.
Károgtam? A varjú károg.
Leírtam már korábban mitől tartok, minek ismételjem újra. A fő baj, hogy a kereskedő sem tud érdemi választ adni a kérdéseimre. Pedig elég fontos, hogy milyen motor lesz a kocsiban. Szerintem...
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2827 Dátum:
2018.05.08 kedd, 09:01:25 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.07 hétfő, 16:37:30
ÁÁ dehogy! Üljetek bele 4-en. Rakjátok meg a csomagtartót csomaggal (és ha szeretnél bónuszt is, tedd fel a síboxot, 4 léccel és két deszkával). Na akkor most induljál el klímával felfelé az érdi emelkedőn...
Ha van síbox, meg 4 léc, akkor nem kell klíma az érdi emelkedőn
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2828 Dátum:
2018.05.08 kedd, 09:56:23 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.07 hétfő, 21:34:36
És síelni szoktál járni?
A téli sportok közül csak a hokizást űzi, de azt nagyon.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2829 Dátum:
2018.05.08 kedd, 10:53:31 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 08:01:24
Károgtam? A varjú károg.
Leírtam már korábban mitől tartok, minek ismételjem újra. A fő baj, hogy a kereskedő sem tud érdemi választ adni a kérdéseimre. Pedig elég fontos, hogy milyen motor lesz a kocsiban. Szerintem...
Korábban erre utaltam, hogy itt a változás a küszöbön, azt a tulajdonos tud új dolgokat mondani a kereskedönek.
Szvsz ez igy nincs jol.
De sztem az 1,5 ös motorokban marad a 4 henger.
Van a Mondeoban 1,0 Ecoboost 3 hengerrel, németeknél láttam plakáton hirdetve. Nálunk(még, vagy szerencsére) nincs, nem rendelhetö.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2830 Dátum:
2018.05.08 kedd, 12:44:34 »
Blau árulja a sámpájn-t?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1_6_tdci_econetic_titanium_euro6-12810552
Amúgy ez a legolcsóbb MK5 most a hahu-n. Nemrég Scratch írta, hogy beestek 4M alá. Most már mindjárt a 3,5M-nál tartunk. Mondjuk kapott havi átlag 5.700 km-t
Az azért nem kevés.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2831 Dátum:
2018.05.08 kedd, 12:45:16 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.08 kedd, 12:44:34
Blau árulja a sámpájn-t?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1_6_tdci_econetic_titanium_euro6-12810552
Amúgy ez a legolcsóbb MK5 most a hahu-n. Nemrég Scratch írta, hogy beestek 4M alá. Most már mindjárt a 3,5M-nál tartunk. Mondjuk kapott havi átlag 5.700 km-t
Az azért nem kevés.
ja,csak előbb mocit cserélt benne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2832 Dátum:
2018.05.08 kedd, 12:49:21 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.05.08 kedd, 10:53:31
Korábban erre utaltam, hogy itt a változás a küszöbön, azt a tulajdonos tud új dolgokat mondani a kereskedönek.
Szvsz ez igy nincs jol.
De sztem az 1,5 ös motorokban marad a 4 henger.
Van a Mondeoban 1,0 Ecoboost 3 hengerrel, németeknél láttam plakáton hirdetve. Nálunk(még, vagy szerencsére) nincs, nem rendelhetö.
Hát nemtom, mi cimbimnek néztünk fókát, és mondták ha 1.5 benzinát akar, akkor a mostani készletből tud válogatni, utána már csak a három hengeres 1.
5 lesz. És nem gondolom hogy párhuzamosan gyártanának egymás mellett két ugyanolyan teljesítményű és űrtartalmú motort, nem gazdaságos...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2833 Dátum:
2018.05.08 kedd, 15:21:54 »
Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2834 Dátum:
2018.05.08 kedd, 15:26:51 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 15:21:54
Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.
Megyek lottózni...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2835 Dátum:
2018.05.08 kedd, 15:32:07 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 15:21:54
Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.
És ilyet rendeltél?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2836 Dátum:
2018.05.08 kedd, 15:33:16 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 15:21:54
Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.
Ne keseredj el, ha bexarik, egy dugattyúval kevesebbet kell cserélni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2837 Dátum:
2018.05.08 kedd, 15:49:45 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.08 kedd, 15:32:07
És ilyet rendeltél?
4 hengerest rendeltem...
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2838 Dátum:
2018.05.08 kedd, 15:50:19 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.08 kedd, 15:33:16
Ne keseredj el, ha bexarik, egy dugattyúval kevesebbet kell cserélni.
Tudom,meg gyertya sem kell bele annyi
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2839 Dátum:
2018.05.08 kedd, 16:06:38 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 15:50:19
Tudom,meg gyertya sem kell bele annyi
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2840 Dátum:
2018.05.08 kedd, 16:19:08 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 15:21:54
Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.
Biztosan nagyon szégyellhetik magukat emiatt, mert sehol sem szerepel, hogy az 1.5l ecoboost (160LE) DE CSAK 3 henger...
Az 1.5 tdci (120) az úgye már nem két henger?
Ezen a 3 hengeres mondeon fog röhögni az autóstársadalom. Gyorsan megnéztem: Vignale-t ugyan nem, de st-line lehet rendelni 3 hengerrel! El tudom képzelni, mikor az érdi emelkedőn az st-ilne visszavált 4-ig, hogy megelőzzön egy 20 éves suzukit...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2841 Dátum:
2018.05.08 kedd, 16:27:27 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.08 kedd, 16:19:08
El tudom képzelni, mikor az érdi emelkedőn az st-ilne visszavált 4-ig, hogy megelőzzön egy 20 éves suzukit...
És a végén még nem is sikerül neki...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2842 Dátum:
2018.05.08 kedd, 17:12:20 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 15:21:54
Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.
Sziasztok! 3 hete lettem tulaja egy 2014-es Fusion-nek, 2.0 Ecoboost automata, eddig nagyon tetszik, és még a fogyasztás sem olyan elviselhetetlen
Szerintem is tök gáz ez a motor zsugorítás, én már az 1.5-től is tartottam kicsit, bár nem is volt egy sem eladó mire eladtam a régi verdát (pont előttem vittek el egyet), szóval ez az 1 volt eladó benyás automata... de nem bántam meg, jól megy legalább
https://photos.app.goo.gl/Ze3cetmmtyXWCr9d6
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2843 Dátum:
2018.05.08 kedd, 17:18:05 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 15:21:54
Megjött a hivatalos válasz a kereskedőtől, 3 henger.
Akkor az angolok írtak marhaságot, vagy ugyanolyan teljesítménnyel van 3 és 4 henger is?
(Egyébként a katalógusban nincs is benne, hogy melyik motor hány hengeres...
)
Ha megkaptad, menjünk egy tesztkört megpakolva az Érdi emelkedőn hogy viszonyul 165 benzinló a 150 dízelhez
.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2844 Dátum:
2018.05.08 kedd, 17:31:23 »
Idézetet írta: englishman - 2018.05.08 kedd, 17:18:05
Akkor az angolok írtak marhaságot, vagy ugyanolyan teljesítménnyel van 3 és 4 henger is?
(Egyébként a katalógusban nincs is benne, hogy melyik motor hány hengeres...
)
Ha megkaptad, menjünk egy tesztkört megpakolva az Érdi emelkedőn hogy viszonyul 165 benzinló a 150 dízelhez
.
Állítólag nincs opció, ez a motor van már csak. Nem tudom honnan vették az angolok. Az árlistájában tényleg nincs semmi adat, az a katalógusban van. Illetve lenne,de ott még a régi motor van.
Nem megyünk,mert ezzel a motorral nem valószínű,hogy megveszem.
Másik kérdés: anno azért (sem) akartam dieselt,mert viszonylag rövid távokon lenne használva (10-15km munkába járás). Okoz ez gondot a dieselnel,vagy nem?
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2845 Dátum:
2018.05.08 kedd, 17:34:18 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 17:31:23
Állítólag nincs opció, ez a motor van már csak. Nem tudom honnan vették az angolok. Az árlistájában tényleg nincs semmi adat, az a katalógusban van. Illetve lenne,de ott még a régi motor van.
Nem megyünk,mert ezzel a motorral nem valószínű,hogy megveszem.
Másik kérdés: anno azért (sem) akartam dieselt,mert viszonylag rövid távokon lenne használva (10-15km munkába járás). Okoz ez gondot a dieselnel,vagy nem?
Télen igazán be se melegszik...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
JamesTata
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2846 Dátum:
2018.05.08 kedd, 19:25:21 »
Idézetet írta: podani - 2018.05.08 kedd, 17:12:20
Sziasztok! 3 hete lettem tulaja egy 2014-es Fusion-nek, 2.0 Ecoboost automata, eddig nagyon tetszik, és még a fogyasztás sem olyan elviselhetetlen
Szerintem is tök gáz ez a motor zsugorítás, én már az 1.5-től is tartottam kicsit, bár nem is volt egy sem eladó mire eladtam a régi verdát (pont előttem vittek el egyet), szóval ez az 1 volt eladó benyás automata... de nem bántam meg, jól megy legalább
https://photos.app.goo.gl/Ze3cetmmtyXWCr9d6
Ha jól emléxem, 2.0 benya+turbó maradt. (Lagesz volt ha a nick nem csal)
Balesetmentes kilométereket az új paripához.
Naplózva
2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2847 Dátum:
2018.05.08 kedd, 21:08:43 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.05.08 kedd, 17:31:23
Állítólag nincs opció, ez a motor van már csak. Nem tudom honnan vették az angolok. Az árlistájában tényleg nincs semmi adat, az a katalógusban van. Illetve lenne,de ott még a régi motor van.
Nem megyünk,mert ezzel a motorral nem valószínű,hogy megveszem.
Másik kérdés: anno azért (sem) akartam dieselt,mert viszonylag rövid távokon lenne használva (10-15km munkába járás). Okoz ez gondot a dieselnel,vagy nem?
Hááát, én nem találtam a katalógusban a hengerszámot, lehet, hogy a tdci is csak 3 henger?
Szoktak aggódni az alacsony napi futás miatt, de tapasztalatom szerint a 10+km már jó, de azért érdemes hetente legalább 1x hosszabb távon is megjáratni, hogy a DPF is kipucolódjon.
Nekem a mostani használatban csak napi ~10 km van + alkalmanként hosszabb utak, és rendesen tisztul, nem eszi és hígítja az olajat, nem kormos a szívócső, fogyasztás is rendben.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2848 Dátum:
2018.05.09 szerda, 01:00:16 »
Ezzel a 3 hengerrel 3 baj van:
- állítólag több járáskiegyenlítő alkatrész kell bele (további meghibásodási faktor)
- nagyon gyenge a motorfék benne (a 3 henger miatt)
- "presztízs" romboló (használtan az eladhatósága még kérdéses és főleg a még kérdéses megbízhatósága miatt is)
Amúgy megy ez.
Én 2.0 benzinnel venném. Mert az 1.5 is megeszik annyit mint a 2.0, már ha szeret az ember haladni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2849 Dátum:
2018.05.09 szerda, 06:31:17 »
Idézetet írta: JamesTata - 2018.05.08 kedd, 19:25:21
Ha jól emléxem, 2.0 benya+turbó maradt. (Lagesz volt ha a nick nem csal)
Balesetmentes kilométereket az új paripához.
Igen, honnan ismersz/ismerlek?
Köszi szépen!
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ