Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 14:46:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1645452 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2015.08.28 péntek, 06:02:53 »

Azt tudja vki pontosan miben más egy sima USB-s ELM327 csatlakozó és egy ugyanilyen de Ford feliratos kapcsolós csatlakozó?

Másik kérdésem, hogy bluetooth-os ELM327-el tudtok járó motoros autóhoz is csatlakozni, mert nekem csak akkor sikerül ha kizárólag gyújtást adok rá de nem indítom be a motort!?
tudja.úgy csatlakozz,hogy már jár a motor.a korai tdci miatt van ez.még külön van az icu....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2015.08.28 péntek, 06:28:31 »

Azt tudja vki pontosan miben más egy sima USB-s ELM327 csatlakozó és egy ugyanilyen de Ford feliratos kapcsolós csatlakozó?

Másik kérdésem, hogy bluetooth-os ELM327-el tudtok járó motoros autóhoz is csatlakozni, mert nekem csak akkor sikerül ha kizárólag gyújtást adok rá de nem indítom be a motort!?

A kapcsolós az MSCAN hálózatot használó vezérlőkkel is tud kommunikálni. Mondjuk kérdés, hogy facelift előttiekben van-e MSCAN.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2015.08.28 péntek, 07:11:33 »

A kapcsolós az MSCAN hálózatot használó vezérlőkkel is tud kommunikálni. Mondjuk kérdés, hogy facelift előttiekben van-e MSCAN.

Mk3-nál nincs jelentősége a kapcsolónak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2015.08.28 péntek, 07:20:44 »

Mk3-nál nincs jelentősége a kapcsolónak.

Nekem az mk3 dízelen néhány dolgot csak átkapcsolás után lát. De lehet, hogy az csak a navigáció, és a hozzá tartozó dolgok, majd megnézem, ha visszajön a fényezőtől.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2015.08.28 péntek, 07:26:39 »

Nekem az mk3 dízelen néhány dolgot csak átkapcsolás után lát. De lehet, hogy az csak a navigáció, és a hozzá tartozó dolgok, majd megnézem, ha visszajön a fényezőtől.

Erre kíváncsi leszek.
Az a néhány modul, ami van az mk3-ban, azoknál nincs kommunikáció azon a CAN sebességen.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 07:38:33 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2015.08.28 péntek, 08:56:27 »

Erre kíváncsi leszek.
Az a néhány modul, ami van az mk3-ban, azoknál nincs kommunikáció azon a CAN sebességen.
de.néhány mk3-nál a klíma,a rádió és a navi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2015.08.28 péntek, 10:06:44 »

Nekem az mk3 dízelen néhány dolgot csak átkapcsolás után lát. De lehet, hogy az csak a navigáció, és a hozzá tartozó dolgok, majd megnézem, ha visszajön a fényezőtől.
nekem is van olyan ami csak átkapcsolva jön be. de már meg nem mondom fejből, hogy melyik az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2015.08.28 péntek, 11:30:04 »

de.néhány mk3-nál a klíma,a rádió és a navi.

Az a másikon van vagy talán GEM szoftvertől is függhet, hogy a diagnosztikai modul konvertálja-e.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 11:32:48 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2015.08.28 péntek, 11:47:21 »

Az a másikon van vagy talán GEM szoftvertől is függhet, hogy a diagnosztikai modul konvertálja-e.

2005ös modelleken jellemző,aminek icu-ként is lát modult....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2015.08.29 szombat, 10:12:53 »

Off:
Tud esetleg valaki kölcsönbe Opelhez jó diagnózis cuccot Bp-n?
Elvileg lehetne scanxl+ elm327 kombóval is, de nem mindig megbizható.
G Astra hűtőventilátor hibát kellen kigoboznom miután egy autóvillamossági műhely a hibalámpa kikotésével és a venti elektromos rendszerének szétfarágásával gondolta orvosolni a hibát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2015.08.29 szombat, 21:05:21 »

GSR!
Köszönöm a mai diagnosztikai segítséget.

Üdv, Ferqó
ui: a műszerfalon látott átlagfogyasztási értéket csak ügyvéd jelenlétében használhatod fel, bármilyen vérre menő  B/D vitában  eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2015.09.08 kedd, 20:02:22 »

Erre kíváncsi leszek.
Az a néhány modul, ami van az mk3-ban, azoknál nincs kommunikáció azon a CAN sebességen.

Visszajött a kocsi, ránéztem forscannel. Tényleg csak a Denso és az arra akasztott dolgokhoz kell az MSCAN állás, vagyis GDM, ACM, EATC, NAV.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2015.09.08 kedd, 20:04:38 »

Visszajött a kocsi, ránéztem forscannel. Tényleg csak a Denso és az arra akasztott dolgokhoz kell az MSCAN állás, vagyis GDM, ACM, EATC, NAV.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2015.09.08 kedd, 20:16:52 »

nissan navara d40 2.5 dci-hez tud valaki jó programot, ami megy elm-mel?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2015.09.11 péntek, 20:34:57 »

Valaki tudna segíteni,hogy elm-el milyen progival tudom olvasni a peugeot 206 2.0 HDI-t?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2015.09.11 péntek, 21:05:26 »

Valaki tudna segíteni,hogy elm-el milyen progival tudom olvasni a peugeot 206 2.0 HDI-t?

Generic OBD-s adatokat láthatsz max és azt talán akár pár play áruházban találhatóval is.
Többre ne számíts.

Mivel Hdi, gondolom motor problémád van. Oda gyártó specifikus protokoll-ok kellenek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2015.09.12 szombat, 16:36:31 »

Generic OBD-s adatokat láthatsz max és azt talán akár pár play áruházban találhatóval is.
Többre ne számíts.

Mivel Hdi, gondolom motor problémád van. Oda gyártó specifikus protokoll-ok kellenek.
Abs hibát jelez,azt szeretném kiolvasni de elm-el nem látja a ecu-t.Már vagy 5 progival próbáltam.Ja és az enyém usb,úgyhogy valami pc verzió kellene.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 13:48:46 »

Abs hibát jelez,azt szeretném kiolvasni de elm-el nem látja a ecu-t.Már vagy 5 progival próbáltam.Ja és az enyém usb,úgyhogy valami pc verzió kellene.

ELM-re -tudtommal- nincs Peugeot/Citroen gyártóspecifikus protokollokat is ismerő szoftver.
Hiszen ott az interface más, tehát ha az ELM nem jó, akkor szoftver sem lesz hozzá.

Tudok segíteni Bp-n estefele vagy Szentendrén. Egyeztetés......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 17:03:02 »

ELM-re -tudtommal- nincs Peugeot/Citroen gyártóspecifikus protokollokat is ismerő szoftver.
Hiszen ott az interface más, tehát ha az ELM nem jó, akkor szoftver sem lesz hozzá.

Tudok segíteni Bp-n estefele vagy Szentendrén. Egyeztetés......
Eobd facile nevű progit ajánlottak,még azt megpróbálom.köszi
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:28:07 »

Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje

kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit

mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:29:47 »

Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje

kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit

mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis

Inkább pü-ben kell intézni az ilyeneket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:30:31 »

Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje

kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit

mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis

Link ne jelenjen meg az oldalon nyilvánosan.
Ámbár, ha valaki PÜ-ben küld valamit, akkor az nem látszódik nyilvánosan. Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:32:08 »

Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás

köszönöm a válaszokat

ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2015.09.29 kedd, 19:32:53 »

Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás

köszönöm a válaszokat

ha esetleg kell valakinek PM és küldöm

akkor nekem jöhetnek püben.  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2015.09.30 szerda, 00:14:10 »

Sziasztok,

Van olyan aki ELM327 Bluetooth Mini-vel nem tud csatlakozni? Akkufeszültséget kiolvassa, de aztán az ECU-hoz már nem tud csatlakozni. Van rá megoldás, vagy kuka?

Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2015.09.30 szerda, 19:59:42 »

Sziasztok,

Van olyan aki ELM327 Bluetooth Mini-vel nem tud csatlakozni? Akkufeszültséget kiolvassa, de aztán az ECU-hoz már nem tud csatlakozni. Van rá megoldás, vagy kuka?


Én is így jártam,pár napja jött kínából nem csatlakozik.Nem tudom a megoldást,szerintem kuka.A kábeles elm-el tökéletesen megy a Ford.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:20:26 »

Nem tudom hogy hova kellene írni, ha nem jó helyre írom ide, akkor az illetékes törölje

kérdezem, hogy lehet-e ide betenni több forddal kapcsolatos szoftver letöltési linkjeit

mint pl.: Professional_EGR_Remover,FoCOM,Ford_ECAT,Microcat_Ford_Europe,Ford_IDS,Ford_Etis

Ez jöhet nekem is.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:54:03 »

Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás

köszönöm a válaszokat

ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Szia.
Nekem is jöhet  eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2015.10.03 szombat, 12:23:13 »

Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás

köszönöm a válaszokat

ha esetleg kell valakinek PM és küldöm
Én is kérném a linkeket  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2015.10.03 szombat, 14:20:56 »

Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás

köszönöm a válaszokat

ha esetleg kell valakinek PM és küldöm

Szia .

Szívesen várom!  worship
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 16:29:58 »

Mk3-nál nincs jelentősége a kapcsolónak.

Konkrétan ez azt jelenti, hogy nálam helyes az a működés, hogy bármelyik kapcsoló állásba is vagyok mindig tudok csatlakozni és mindig ugyanazokat a modulokat érem el? Abban se látok különbséget, hogy járó motornál vagy csak gyújtásnál csatlakozok ugyanúgy jó mindig.
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2015.10.06 kedd, 17:57:23 »

Győr környékén nem tud nekem segíteni valaki peugeot 206 HDI hibakód olvasásban?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2015.10.06 kedd, 17:58:55 »

Konkrétan ez azt jelenti, hogy nálam helyes az a működés, hogy bármelyik kapcsoló állásba is vagyok mindig tudok csatlakozni és mindig ugyanazokat a modulokat érem el? Abban se látok különbséget, hogy járó motornál vagy csak gyújtásnál csatlakozok ugyanúgy jó mindig.
nem.csak az egyik állásban látod a modulokat(Hs-can).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:31:29 »

nem.csak az egyik állásban látod a modulokat(Hs-can).

Úgy rémlik, nekem is lát mindent az mk3-mon MS-CAN állásban, de majd holnap megnézem.
Pl hibakód-törlés után az mk4 kéri, hogy tegyen HS-be, majd vissza MS-be, hogy mindent megnézegessen, de az mk3-nál nem kéri.
Naplózva
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2015.10.06 kedd, 23:18:31 »

Ezért kérdeztem, hogy itt mi a szokás

köszönöm a válaszokat

ha esetleg kell valakinek PM és küldöm


Szia!

Én is szeretném, ha küldenéd!
Kösz!
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2015.10.10 szombat, 13:12:21 »

Úgy rémlik, nekem is lát mindent az mk3-mon MS-CAN állásban, de majd holnap megnézem.
Pl hibakód-törlés után az mk4 kéri, hogy tegyen HS-be, majd vissza MS-be, hogy mindent megnézegessen, de az mk3-nál nem kéri.

Erre kiváncsi lennék nálad is megy-e mind2 állásban MK3-al?

Azt hogy lehet eldönteni,hogy nálam mikor van a kapcsoló MS-SCAN és mikor HS-SCAN állásba, vagy mind1 is míg MK3-al használom hiszen mind2 állásban megy?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2015.10.10 szombat, 16:54:58 »

Erre kiváncsi lennék nálad is megy-e mind2 állásban MK3-al?

Azt hogy lehet eldönteni,hogy nálam mikor van a kapcsoló MS-SCAN és mikor HS-SCAN állásba, vagy mind1 is míg MK3-al használom hiszen mind2 állásban megy?

Helló!

Milyen beállítással látod az MK3-at mert nekem csak N/A dob ki illetve ha a READ gombra kattintok hibaüzenteket ad. falbav
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.10 szombat, 16:58:18 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2015.10.13 kedd, 14:01:46 »

Helló!

Milyen beállítással látod az MK3-at mert nekem csak N/A dob ki illetve ha a READ gombra kattintok hibaüzenteket ad. falbav

Milyen programmal próbálkozol? Milyen operációs rendszeren?
Illetve milyen módon csatlakozól USB vagy BT? Valamint pontosan milyen OBD2 eszközzel?

Ha tudsz esetleg képeket is csatolhatsz vszínű tudunk majd neked segíteni!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2015.10.13 kedd, 20:06:46 »

Milyen programmal próbálkozol? Milyen operációs rendszeren?
Illetve milyen módon csatlakozól USB vagy BT? Valamint pontosan milyen OBD2 eszközzel?

Ha tudsz esetleg képeket is csatolhatsz vszínű tudunk majd neked segíteni!


Szia!

ELMConfig 0.2.16c
Windows 7 Ultimate 32 bit.
USB-s (valami ilyesmi: http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr) ForScan-nal tökéletesen működik.

képek: https://plus.google.com/+M%C3%A1trayOtt%C3%B3/posts/TWKhfx1TeBt

Ottó

« Utoljára szerkesztve: 2015.10.13 kedd, 20:14:34 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2015.10.13 kedd, 20:18:32 »

hahó.az elmconfig nem tud mk3-at...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2015.10.13 kedd, 20:56:46 »

Sziasztok!

Műszerfali diaggal e201 és e199 kódokat kaptam. Forscan nem írta egyiket sem. Visszaviszem a porlasztókat mert még garanciás, de nincs izzító villogás és menet tulajdonságban sem érzek problémát. 
Először generátor meghibásodásra gondoltam, de a 201 megzavart kicsit, hogy a befecskendező hibás. Tippetek van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2015.10.14 szerda, 06:04:37 »

Sziasztok!

Műszerfali diaggal e201 és e199 kódokat kaptam. Forscan nem írta egyiket sem. Visszaviszem a porlasztókat mert még garanciás, de nincs izzító villogás és menet tulajdonságban sem érzek problémát.  
Először generátor meghibásodásra gondoltam, de a 201 megzavart kicsit, hogy a befecskendező hibás. Tippetek van?
Huh?


E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
E201 (U2201) Invalid data for ambient temperature (Invalid CAN message)

nem hinném,hogy köze lehet a csúcsokhoz.....



forrás:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Instrument_Cluster_Self-Diagnostic_Mode
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:21:49 »

Huh?


E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
E201 (U2201) Invalid data for ambient temperature (Invalid CAN message)

Hú, én már kezdtem megijedni, hogy szedhetem szét az egész üza. rendszert.  Simán átváltottam p0201-re, azért tévedtem el. Azt hittem arra kell.  Akkor ez ami mostt van az mire utalhat. Azt látom, hogy hőmérséklet de mit keressek, esetleg kábel hiba lenne?
Bocsánat de telefonról írok.



forrás:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Instrument_Cluster_Self-Diagnostic_Mode
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:29:19 »

Hú, én már kezdtem megijedni, hogy szedhetem szét az egész üza. rendszert.  Simán átváltottam p0201-re, azért tévedtem el. Azt hittem arra kell.  Akkor ez ami mostt van az mire utalhat. Azt látom, hogy hőmérséklet de mit keressek, esetleg kábel hiba lenne?
Bocsánat de telefonról írok.
rendes diagot kell csináltatni.ez nem sokat mond,vagy akár félre is vezethet.Talán a hengerfej érzékelő csatlakozója-kábelezése lehet kontakthibás,esetleg az érzékelő halódik....de felesleges tippelgetni.Ha van hiba,az benne lesz a tárolóban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2015.10.14 szerda, 14:37:24 »

rendes diagot kell csináltatni.ez nem sokat mond,vagy akár félre is vezethet.Talán a hengerfej érzékelő csatlakozója-kábelezése lehet kontakthibás,esetleg az érzékelő halódik....de felesleges tippelgetni.Ha van hiba,az benne lesz a tárolóban.

Elmegyek majd rendes diagra is, de még 1 kódot találtam, ami a 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V), ez már jelentheti a többi értéknél is a problémát? Csak a véleményedet kérem, mindenképp elviszem a Ford márkaszervizbe.
Pont most hívtak péntek de10-re vihetem a vasat.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.14 szerda, 15:41:44 írta Paxtoll » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2015.10.14 szerda, 16:05:43 »

Elmegyek majd rendes diagra is, de még 1 kódot találtam, ami a 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V), ez már jelentheti a többi értéknél is a problémát? Csak a véleményedet kérem, mindenképp elviszem a Ford márkaszervizbe.
Pont most hívtak péntek de10-re vihetem a vasat.
alacsony akkufesz miatt érkezhetnek fals hibakódok is.de azt írtad,hogy forscan nem lát hibát.nagy baj nem lehet.
lehetséges,hogy inkább akkut,töltést kellene ellenőrizni alacsony fesz hibánál....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2015.10.14 szerda, 16:22:08 »

alacsony akkufesz miatt érkezhetnek fals hibakódok is.de azt írtad,hogy forscan nem lát hibát.nagy baj nem lehet.
lehetséges,hogy inkább akkut,töltést kellene ellenőrizni alacsony fesz hibánál....

Igen percekig, járattam és semmi hiba nem volt a hibatárolóban és nem is jött elő semmi. Egyébként sem érzékelek teljesítményvesztést vagy nehézkes indulást vagy túlzott kormolást sem. A porlasztók értékei +-0,5 alatt voltak esetenként 0,1 alatt is, már bemelegedett motornál, a nagynyomású értékei is jónak tűntek, 26000-től felfelé emelkedő fordulatnál 120000kpa-ig figyeltem. Abból gondoltam a generátorra, hogy amikor ráadtam a fogyasztókat alapjáraton, rángatózni is kezdett a motor. Mértem a feszültséget, terheletlenül 14,4 körüli, de terhelésnél akár 12alatt is volt, ez forscan adat. A műszerfali teszt jelentés 13,4 körül mutatott amikor felkapcsoltam a lámpát. Az a baj, hogy 1éve lett cserélve a szénkefe. Meg ami elbizonytalanított, hogy amikor régebben rossz volt a generátor, akkor hullámzó volt a lámpák fénye, és fura jelenségek tarkították az autó működését, automatikus gázadás és hasonlók. Na ilyen most nincs.
Nagyon kíváncsi vagyok a Ford gyári diagra, hogy ott miről adnak jelentést, remélem beengednek a műhelybe.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2015.10.14 szerda, 16:57:48 »

Igen percekig, járattam és semmi hiba nem volt a hibatárolóban és nem is jött elő semmi. Egyébként sem érzékelek teljesítményvesztést vagy nehézkes indulást vagy túlzott kormolást sem. A porlasztók értékei +-0,5 alatt voltak esetenként 0,1 alatt is, már bemelegedett motornál, a nagynyomású értékei is jónak tűntek, 26000-től felfelé emelkedő fordulatnál 120000kpa-ig figyeltem. Abból gondoltam a generátorra, hogy amikor ráadtam a fogyasztókat alapjáraton, rángatózni is kezdett a motor. Mértem a feszültséget, terheletlenül 14,4 körüli, de terhelésnél akár 12alatt is volt, ez forscan adat. A műszerfali teszt jelentés 13,4 körül mutatott amikor felkapcsoltam a lámpát. Az a baj, hogy 1éve lett cserélve a szénkefe. Meg ami elbizonytalanított, hogy amikor régebben rossz volt a generátor, akkor hullámzó volt a lámpák fénye, és fura jelenségek tarkították az autó működését, automatikus gázadás és hasonlók. Na ilyen most nincs.
Nagyon kíváncsi vagyok a Ford gyári diagra, hogy ott miről adnak jelentést, remélem beengednek a műhelybe.
gyári diaggal a generátor működését is lelehet ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 19:54:13 »

Sziasztok!

H.Balázs fórumtárs segítségével az alábbi adatokat láttuk: http://kepfeltoltes.hu/view/151018/DSC_1275_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A látott értékek mennyire rosszak (vagy jók)? Semmilyen hibakódot nem dobott. Remélem, nincs nagy baj.

Üdv: Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 21:02:51 »

Sziasztok!

H.Balázs fórumtárs segítségével az alábbi adatokat láttuk: http://kepfeltoltes.hu/view/151018/DSC_1275_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A látott értékek mennyire rosszak (vagy jók)? Semmilyen hibakódot nem dobott. Remélem, nincs nagy baj.

Üdv: Gyuri
kb normálisak.ha rossz lenne valamelyik csúcs az értéke  6-8-10 fölé menne,de akkor már jár hozzá a vészüzem is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.