Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 09:02:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1645307 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 20:41:59 »

A formidable minden tdci-ben lát icu-t, mindegy, hogy van-e benne külön a pcm-től.
Nálad az icu, ami injector control unit, tehát ami vezérli a porlasztókat, az maga a pcm.

Na végre.  eljen
Ha én írom le..........akkor megint megvádolnak (mint amikor először is leírtam, hogy nincs külön ICU) tévedéssel.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 08:03:48 »

ez attól van,hogy olyan nagypapásan vezetsz,hogy tönkre megy bele az autó.égesd ki azt a rendszert rendesen.az nem egyenlő a pályás 110es tempóval..... eplus2 csinálj egy igazi 10literes fogyasztást,sosem lesznek hibáid.... nyes

Ok!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
raven
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 18:14:11 »

A formidable minden tdci-ben lát icu-t, mindegy, hogy van-e benne külön a pcm-től.
Nálad az icu, ami injector control unit, tehát ami vezérli a porlasztókat, az maga a pcm.
Logikailag mindegyikben van ICU, csak a 2003 június elötti tdci-kben fizikailag is külön van választva az ICU a PCM-től(twin-box), 2003 június utániakban viszont fizikailag egybe van építve az ICU a PCM-el(single-box). Tehát egy diagnosztikai szoftver számra mindig "látható" az ICU, az ICU-val a kommunikáció minden esetben a PCM-en keresztül történik. Természetesen megállapítható, hogy az ICU fizikailag is külön van a PCM-től vagy egybeépítve azzal, a diagszoftver fejlesztője pedig eldöntheti, miként jeleníti meg az ICU-t a felhasználó számára:
- csak akkor ha fizikailag külön van
- vagy minden esetben(mint logikailag jelenlévő modul).
Naplózva
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:18:13 »

Sziasztok,

Sikerült beszereznem egy ELM327 interface-t (bluetooth), de nem akar kommunikálni a scantool-al.
Csak a scanmaster @ mo diag softverrel kommunikál.
Nekem a scantool szimpatikusabb lenne, ezért kérek segítséget.

Létezik még egy progi Autocom cars cdp+, de ez sem kommunikál.

Előre is köszi

Macys
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:18:54 »

Sziasztok,

Sikerült beszereznem egy ELM327 interface-t (bluetooth), de nem akar kommunikálni a scantool-al.
Csak a scanmaster @ mo diag softverrel kommunikál.
Nekem a scantool szimpatikusabb lenne, ezért kérek segítséget.

Létezik még egy progi Autocom cars cdp+, de ez sem kommunikál.

Előre is köszi

Macys

Próbáld meg a forscant...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2014.03.18 kedd, 10:15:19 »

Ok!  eplus2

De ez nagyon nem vicc... Amit megspórolsz a fél liter fogyikülönbséggel, azt elköltöd alkatrészre, meg szerelésre... szomoru1

Robi barátom, aki átvette tőled a xenonokat, vagy fordítva... ő is állandóan 70-el közlekedik az 1,3CDTivel... Minden tavasszal EGR tisztítás... Érdekes: a cégesünket hajtjuk rendesen, fogyasztása igy is 5l alatt bőven, és soha nincs dugulás benne...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2014.03.18 kedd, 10:52:55 »

De ez nagyon nem vicc... Amit megspórolsz a fél liter fogyikülönbséggel, azt elköltöd alkatrészre, meg szerelésre... szomoru1

Robi barátom, aki átvette tőled a xenonokat, vagy fordítva... ő is állandóan 70-el közlekedik az 1,3CDTivel... Minden tavasszal EGR tisztítás... Érdekes: a cégesünket hajtjuk rendesen, fogyasztása igy is 5l alatt bőven, és soha nincs dugulás benne...

Tegnap 4000 rpm-el jöttem haza, nem is dobta vissz a hibát! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2014.03.18 kedd, 10:55:24 »

Tegnap 4000 rpm-el jöttem haza, nem is dobta vissz a hibát! Smiley

Én autóval szoktam...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2014.03.18 kedd, 10:57:06 »

Én autóval szoktam...  vigyor3

 eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2014.03.18 kedd, 11:57:18 »

Tegnap 4000 rpm-el jöttem haza, nem is dobta vissz a hibát! Smiley

Ennyi eljen nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2014.03.18 kedd, 12:00:27 »

Ennyi eljen nyes

Érdekes, hogy miután a PCM-ből törötem az eddig betanult adatait, most az újra tanulási fázis alatt, vagy után sokkal jobban megy.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2014.03.18 kedd, 12:56:48 »

Érdekes, hogy miután a PCM-ből törötem az eddig betanult adatait, most az újra tanulási fázis alatt, vagy után sokkal jobban megy.

Lehet, hogy tényleg sikerült kiégetni az EGR-t, és az új adatokkal tud dolgozni...
Robi szokta mesélni egy tisztítás után, hogy olyan az érzése, mintha másik autóba ült volna át...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2014.03.18 kedd, 13:13:52 »

Lehet, hogy tényleg sikerült kiégetni az EGR-t, és az új adatokkal tud dolgozni...
Robi szokta mesélni egy tisztítás után, hogy olyan az érzése, mintha másik autóba ült volna át...
Ki az a Robi?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:46:30 »

Ki az a Robi?

Te nagyon felületesen olvasol vigyor3
Pedig ott van lejjebb...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:48:03 »

Te nagyon felületesen olvasol vigyor3
Pedig ott van lejjebb...
Olvastam, hogy Robi a barátod, csak nem tudom, hogy mindenki ismeri itt, mert az nem derült ki, viszont úgy írsz róla.
Szikora?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:55:59 »

Olvastam, hogy Robi a barátod, csak nem tudom, hogy mindenki ismeri itt, mert az nem derült ki, viszont úgy írsz róla.
Szikora?  Wink

Valójában Ő: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=4020
Az én jó barátom, Scratch pedig a lenti üzlet kapcsán találkozott vele anno.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:58:08 »

Valójában Ő: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=4020
Az én jó barátom, Scratch pedig a lenti üzlet kapcsán találkozott vele anno.
Ok. Akkor most már tudjuk, hogy ha Robit írsz, akkor a jó barátodra gondolsz.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2014.03.18 kedd, 15:01:56 »

Ok. Akkor most már tudjuk, hogy ha Robit írsz, akkor a jó barátodra gondolsz.  wave

Igazából Tibcsi...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2014.03.18 kedd, 18:03:10 »

Lehet, hogy tényleg sikerült kiégetni az EGR-t, és az új adatokkal tud dolgozni...
Robi szokta mesélni egy tisztítás után, hogy olyan az érzése, mintha másik autóba ült volna át...

Elhiszem! Tényleg olyan!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:42:38 »

Forscan-en keresztüli xenon magasságállító programozáshoz kell valami egyéb eszköz? Forscan valami equipment meglétéről magyarázott.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:55:00 »

Forscan-en keresztüli xenon magasságállító programozáshoz kell valami egyéb eszköz? Forscan valami equipment meglétéről magyarázott.

Kell....
Forscannel csak egy 0 pozíciót adsz a szintezőnek (kalibrálod).....amihez képest szintez majd. Meg tesztelni tudod. Magát a fényszóró beállítást manuálisan kell elvégezni egy fényszóró beállító segítségével.
Equipment = felszerelés
Ez: http://www.garazsipar.hu/product/egyeb-gepek_-eszkozok/diagnosztika/wtc-2100-fenyszoro-beallito/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2014.03.18 kedd, 20:02:49 »

Kell....
Forscannel csak egy 0 pozíciót adsz a szintezőnek (kalibrálod).....amihez képest szintez majd. Meg tesztelni tudod. Magát a fényszóró beállítást manuálisan kell elvégezni egy fényszóró beállító segítségével.
Equipment = felszerelés
Ez: http://www.garazsipar.hu/product/egyeb-gepek_-eszkozok/diagnosztika/wtc-2100-fenyszoro-beallito/

Igen, a szó jelentését ismerem Smiley
Boyszv Mondeo-ját néztük és az dobott hibakódot arra, hogy a szintező nincs kalibrálva, menjek a diagnosztika menübe és kalibráljam. Aztán ott a figyelmeztetések között írta, hogy legyen meg a szükséges equipment. Mivel nem tudtam, hogy mire gondol és az biztos, hogy a laptopon és az ELM-en kívül semmilyen equipment nem volt nálam, nem mentem inkább tovább Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2014.03.18 kedd, 20:07:19 »

Igen, a szó jelentését ismerem Smiley
Boyszv Mondeo-ját néztük és az dobott hibakódot arra, hogy a szintező nincs kalibrálva, menjek a diagnosztika menübe és kalibráljam. Aztán ott a figyelmeztetések között írta, hogy legyen meg a szükséges equipment. Mivel nem tudtam, hogy mire gondol és az biztos, hogy a laptopon és az ELM-en kívül semmilyen equipment nem volt nálam, nem mentem inkább tovább Cheesy

Tovább mehetsz....beállít egy 0 pozíciót és ahhoz képest szintez majd. Azért kell a fényszóró beállító, mert a fényszórókat is be kellene állítani. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:39:41 »

Tovább mehetsz....beállít egy 0 pozíciót és ahhoz képest szintez majd. Azért kell a fényszóró beállító, mert a fényszórókat is be kellene állítani. 
Szerintem csak annyi történik, hogy alap pozícióba állítja a lámpát, és kézzel kell a fényszórót beállítani, hogy ebben az alaphelyzetben hova világítson.
Annak lenne értelme, hogy műszeresen kalibrálom a nulla helyzetet, azaz léptetem a külön-külön a két oldalt fel le és ha jó helyre világítanak, akkor azt mondom, hogy mostantól ez a referencia. Ezt a folyamatot hívnám én kalibrálásnak, de ilyenről szó sincs.

Őszintén szóval nem látom a különbséget a forscan-es nulla pozíció állítás és aközött, hogy egyszerűen az üres autóban felkapcsolom a lámpát. Mindkét esetben az alapértékre kell beállnia.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:00:06 »

Szerintem csak annyi történik, hogy alap pozícióba állítja a lámpát, és kézzel kell a fényszórót beállítani, hogy ebben az alaphelyzetben hova világítson.
Annak lenne értelme, hogy műszeresen kalibrálom a nulla helyzetet, azaz léptetem a külön-külön a két oldalt fel le és ha jó helyre világítanak, akkor azt mondom, hogy mostantól ez a referencia. Ezt a folyamatot hívnám én kalibrálásnak, de ilyenről szó sincs.

Őszintén szóval nem látom a különbséget a forscan-es nulla pozíció állítás és aközött, hogy egyszerűen az üres autóban felkapcsolom a lámpát. Mindkét esetben az alapértékre kell beállnia.

Szerintem ugyanarról beszélünk.  Smiley
A forscannal a szintezőket tudod alapállásba tenni (0 pozíció) amihez képest ők majd szinteznek (terheléstől függően).  A fényszórókat csak manuálisan tudod beállítani, ha lehetne szoftveresen akkor is kellene hozzá egy fényszóró beállító, mert az nem biztos, hogy mindenkinek (szembe jövőknek) jó lenne az a beállítás ami neked tetszik.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:05:50 »

Szerintem ugyanarról beszélünk.  Smiley
A forscannal a szintezőket tudod alapállásba tenni (0 pozíció) amihez képest ők majd szinteznek (terheléstől függően).  A fényszórókat csak manuálisan tudod beállítani, ha lehetne szoftveresen akkor is kellene hozzá egy fényszóró beállító, mert az nem biztos, hogy mindenkinek (szembe jövőknek) jó lenne az a beállítás ami neked tetszik.
Szerinted, ha telerakom cementes zsákkal a hátulját és forscannal "kalibrálom", akkor a terhelést kivéve a lámpák máshova fognak maguktól beállni mint korábban?
Mert akkor kalibrálással megoldható, hogy messzebb világítson, csak megfelelően kell terhelni a kalibrálás során.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:25:34 »

Szerinted, ha telerakom cementes zsákkal a hátulját és forscannal "kalibrálom", akkor a terhelést kivéve a lámpák máshova fognak maguktól beállni mint korábban?
Mert akkor kalibrálással megoldható, hogy messzebb világítson, csak megfelelően kell terhelni a kalibrálás során.

Nem tudom....nem próbálkoztam még vele.  vigyor3 
Szerintem ha terheled a hátulját és azt adod alaphelyzetnek.... miután a terhelést kiveszed a hátuljából akkor (nagyon) lefelé fogja állítani a fényszórókat. Viszont....ha a motorháztetőre pakolod a zsákokat vagy emeled a hátulját....akkor a -terhelés megszűnése után meg felfelé fog állítani.  Smiley
Ha valakinek van türelme játszani azzal, hogy mennyire terhelje akkor tényleg lehet így is kalibrálni.....nekem egyszerűbb a fényszórók elé gurítani a fényszóró beállítót és tekerni a beállítócsavarokon a megfelelő irányba.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:54:46 »

Nem tudom....nem próbálkoztam még vele.  vigyor3 
Szerintem ha terheled a hátulját és azt adod alaphelyzetnek.... miután a terhelést kiveszed a hátuljából akkor (nagyon) lefelé fogja állítani a fényszórókat. Viszont....ha a motorháztetőre pakolod a zsákokat vagy emeled a hátulját....akkor a -terhelés megszűnése után meg felfelé fog állítani.  Smiley
Ha valakinek van türelme játszani azzal, hogy mennyire terhelje akkor tényleg lehet így is kalibrálni.....nekem egyszerűbb a fényszórók elé gurítani a fényszóró beállítót és tekerni a beállítócsavarokon a megfelelő irányba.
Ha terhelem és azt adom meg nullának, akkor ugye terhelés nélkül lefelé bólint az autó -> a lámpákat emelni kell.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2014.03.19 szerda, 20:05:57 »

Ha terhelem és azt adom meg nullának, akkor ugye terhelés nélkül lefelé bólint az autó -> a lámpákat emelni kell.

Jogos... poigneemain 
Valamiért fordítva írtam le, mint ahogy gondoltam. vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:47:45 »

Jogos... poigneemain 
Valamiért fordítva írtam le, mint ahogy gondoltam. vigyor3
Nyugi, nekem is csak másodikra állt össze  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:13:03 »

Kis segítséget kérnék attól aki használ focom-ot, mert nekem nem akarja látni az ELM-327-et, hiába nyomok a "frissítésre" nem jelenik meg egy com-port sem. Viszont ha felcsatlakozom a FORscan-nal is, akkor látja a com-portot, de "kábel ellenörzésre" azt mondja nem tud kapcsolódni (sajnos szószerint nem tudom idézni), de szerintem ilyenkór azért nem mert a másik van kapcsolódva hozzá.

"Upgrade frimware" gombra kattintva nektek mit ír, mert nekem "interfész hibás"

Közben megtaláltam a leírását, és ennek a "Csatlakozás a járműre – a diagnosztika indítása" 4. pontja az ami nem akar ősszejönni nekem.

http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Findas.hu%2Fuserfiles%2Fdoc%2Ffocom-leiras.pdf&ei=CswtU8eED4qM7AbEnoBo&usg=AFQjCNHXwWaSp7CtPNjxmEAlxed6dQvnlg
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 18:55:38 írta maximális » Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:06:26 »

Kis segítséget kérnék attól aki használ focom-ot, mert nekem nem akarja látni az ELM-327-et, hiába nyomok a "frissítésre" nem jelenik meg egy com-port sem. Viszont ha felcsatlakozom a FORscan-nal is, akkor látja a com-portot, de "kábel ellenörzésre" azt mondja nem tud kapcsolódni (sajnos szószerint nem tudom idézni), de szerintem ilyenkór azért nem mert a másik van kapcsolódva hozzá.

"Upgrade frimware" gombra kattintva nektek mit ír, mert nekem "interfész hibás"

Közben megtaláltam a leírását, és ennek a "Csatlakozás a járműre – a diagnosztika indítása" 4. pontja az ami nem akar ősszejönni nekem.

http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Findas.hu%2Fuserfiles%2Fdoc%2Ffocom-leiras.pdf&ei=CswtU8eED4qM7AbEnoBo&usg=AFQjCNHXwWaSp7CtPNjxmEAlxed6dQvnlg

Üdv!
Ehez a progihoz hol lehet hozzájutni?
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:26:35 »

Kis segítséget kérnék attól aki használ focom-ot, mert nekem nem akarja látni az ELM-327-et, hiába nyomok a "frissítésre" nem jelenik meg egy com-port sem. Viszont ha felcsatlakozom a FORscan-nal is, akkor látja a com-portot, de "kábel ellenörzésre" azt mondja nem tud kapcsolódni (sajnos szószerint nem tudom idézni), de szerintem ilyenkór azért nem mert a másik van kapcsolódva hozzá.

"Upgrade frimware" gombra kattintva nektek mit ír, mert nekem "interfész hibás"

Közben megtaláltam a leírását, és ennek a "Csatlakozás a járműre – a diagnosztika indítása" 4. pontja az ami nem akar ősszejönni nekem.

http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Findas.hu%2Fuserfiles%2Fdoc%2Ffocom-leiras.pdf&ei=CswtU8eED4qM7AbEnoBo&usg=AFQjCNHXwWaSp7CtPNjxmEAlxed6dQvnlg
A focom saját interfésszel megy.
A forscan eseteben érdemes megpróbálni hogy a beállítások között kikapcsolod az auto increase-t a baud rate-nél
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:30:23 »

focom.exe->beállítások->kábel teszt->a com port alatt ott lesz a felhasználóneved,és alatta a jelszó hozzá!Copy,és aztán nyiss egy sört az egészségemre! Wink wave

de csatlakoztasd az eszközt a számítógéphez! nyes

Én több sört is nyitnék, de nekem ez nem akar működni!
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:36:36 »

aki érintett, focom  2014.01.13-ai verzió:https://dl.dropboxusercontent.com/u/100139447/FoComSetup.zip

Én itt találtam integet2
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:42:10 »

Én több sört is nyitnék, de nekem ez nem akar működni!
csak a saját interfésszével megy.Elm327-el nem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:47:27 »

csak a saját interfésszével megy.Elm327-el nem!

Ezek szerint én már félig összehoztam a lehetetlent. hehe worship
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:48:13 »

Ezek szerint én már félig összehoztam a lehetetlent. hehe worship
a sört még azért idd meg! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 11:19:31 »

Van új forscan de még nem sikerült megoldani a TDCI korrekciós adatok mentését. Azt írják, hogy rajta vannak az ügyön. Akkor hajrá, remélem a következő frissítéssel megoldódik az is!
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 21:36:50 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es 1.8-as benzines gép. Szeretnék hibakódot kiolvasni, mert a check engine lámpám sajnos elkezdett világítani.
Milyen eszköz és program kell hozzá?
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Üdv
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 06:27:57 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es 1.8-as benzines gép. Szeretnék hibakódot kiolvasni, mert a check engine lámpám sajnos elkezdett világítani.
Milyen eszköz és program kell hozzá?
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Üdv
elm327+forscan
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 13:35:36 »

elm327+forscan

Az elm327 obd, vagy obd2 legyen?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 16:54:44 »

Az elm327 obd, vagy obd2 legyen?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_bluetooth_multiprotokoll_diagnosztika_1877147690.html

Ez egy kicsit drága de keress olcsóbbat! Ilyenre lesz szükséged, vagy ennek a vezetékes változatára!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:38:02 »


Köszönöm!
Kissé elveszett vagyok ebben a témában...(is még), de igyekszem a segítségetekkel felzárkózni, amennyire csak tudok.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:34:50 »

Sziasztok!
Ha már diagnosztika.. Mindenki veszi az elm 327-et, a kékfogút,és az USB-s változatot is (nekem mindkettő van).Ezekkel elég sok adatot ki lehet bogarászni a kedvenc vasunkból,de az
adatok értelmezésével lehetnek problémák.Vannak a fórumon,itt is,és MK3,jól képzett,
hozzáértők akik gyári diaggal is dolgoznak,ismerik a kiolvasott adatok határértékeit.
Jó lenne egy vállalkozó szellemű profi,aki legalább az ezekkel az eszközökkel kiolvasható adatok határértékeit le tudná írni.Talán a legfontosabb az üzemanyagrendszerről olvasható adatok.Vagy ez marhaság?
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:42:13 »

Sziasztok!
Ha már diagnosztika.. Mindenki veszi az elm 327-et, a kékfogút,és az USB-s változatot is (nekem mindkettő van).Ezekkel elég sok adatot ki lehet bogarászni a kedvenc vasunkból,de az
adatok értelmezésével lehetnek problémák.Vannak a fórumon,itt is,és MK3,jól képzett,
hozzáértők akik gyári diaggal is dolgoznak,ismerik a kiolvasott adatok határértékeit.
Jó lenne egy vállalkozó szellemű profi,aki legalább az ezekkel az eszközökkel kiolvasható adatok határértékeit le tudná írni.Talán a legfontosabb az üzemanyagrendszerről olvasható adatok.Vagy ez marhaság?


Támogatom, egy (két-három) FAQ cikk születhetne belőle.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 21:25:14 »

mostanában U2501 kódra panaszkodik az ABS egység. Érdekes, hogy ha törlöm, és forscannal ABS tesztet futtatok, minden OK.
Kicsit aggódok, mivel az ABS egység és az elektromos előfűtő vezetékkötege közös, lehet, hogy az előfűtő cseréjénél barmoltak el valamit.

De lehet, hogy a forscan diagnosztika miatt kerül elő a kód?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2014.03.25 kedd, 06:00:58 »

mostanában U2501 kódra panaszkodik az ABS egység. Érdekes, hogy ha törlöm, és forscannal ABS tesztet futtatok, minden OK.
Kicsit aggódok, mivel az ABS egység és az elektromos előfűtő vezetékkötege közös, lehet, hogy az előfűtő cseréjénél barmoltak el valamit.

De lehet, hogy a forscan diagnosztika miatt kerül elő a kód?
szerintem a forscan sajátossága... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2014.03.25 kedd, 06:50:18 »

Az enyémhez is jo az ELM327?
Milyen szoftverrel?

Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2014.03.25 kedd, 06:59:48 »

szerintem a forscan sajátossága... Roll Eyes
Esetleg másnál is jelentkezett? (2003-as faceliftes tdci 2.0 ghia, kapcsolható ESPvel)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.