Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 16:39:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 883 884 885 886 887 888 889 [890] 891 892 893 894 895 896 897 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13353469 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44450 Dátum: 2018.03.07 szerda, 12:07:09 »

Bocsi ha tegnap nem volt tiszta a fogalmazásom.
Szerinted nincs haszna ilyen kegyszerek használatának?
Mások véleménye is érdekel.

Köszönöm,
BM

Hogyne lenne. Nekem is volt leragadt injektorom, ami alapjáraton nem nagyon szállított. 2-3 kezelés meggyógyította, azóta gurultam vele vagy 150 ezer km-t.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44451 Dátum: 2018.03.07 szerda, 13:06:03 »

Hogyne lenne. Nekem is volt leragadt injektorom, ami alapjáraton nem nagyon szállított. 2-3 kezelés meggyógyította, azóta gurultam vele vagy 150 ezer km-t.

Köszönöm!

A kérdés mögött csak annyi volt, hogy használjak-e ilyet vagy sem karbantartás jelleggel.
De fogok.

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44452 Dátum: 2018.03.07 szerda, 13:11:05 »

Köszönöm!

A kérdés mögött csak annyi volt, hogy használjak-e ilyet vagy sem karbantartás jelleggel.
De fogok.

BM

Ahogyan a gyári leírás adja, rendszeresen hozzátöltögetve a tankolás szerint, úgy nemigen érdemes. Inkább kúraszerűen, amikor úgy érzed, hogy kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44453 Dátum: 2018.03.07 szerda, 14:35:21 »

Sziasztok!

Tegnap összeraktam a turbócső rendszer nyomás tesztelőt. 1.5barral megnyomattam és tartotta.
A szívócsonk el szokott repedni? A tömítéseket cserélni fogom,.
Mert még mindig feketén füstölök.

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44454 Dátum: 2018.03.07 szerda, 14:50:36 »

Köszönöm!

A kérdés mögött csak annyi volt, hogy használjak-e ilyet vagy sem karbantartás jelleggel.
De fogok.

BM

Szerintem nyugodtan használd, mint ahogyan AndyA is írta, kúraszerűen.
Én is így tettem, eddig evo diesel-lel jártam, most a "takarítás" után maxx motion ment bele.
Nem tudom, hogy placebó hatás e de én csendesebbnek és egyenletesebbnek érzem most a motort.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44455 Dátum: 2018.03.07 szerda, 14:53:16 »

Ma reggel már "melegebb" vot az idő, kevésbé volt tapasztalható a dadogás indítás után, szinte nem is volt.
Gondolom akkor nem az üa rendszerrel kellene első körben foglalkoznom, hanem az izzítókkal?
Most, hogy már jobb idő van a váltóm is sokkal finomabban kapcsolható, cserélek benne olajat.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #44456 Dátum: 2018.03.07 szerda, 16:45:41 »

Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni a következőben: Úgy néz ki, hogy a klímakompresszor csapágy megadta magát. Kérdésem az lenne, hogy cserélhető-e úgy, hogy nem bontjuk szét a klíma rendszert, illetve kell-e valami speciális szerszám szétszedni a kuplungrészt?
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44457 Dátum: 2018.03.07 szerda, 16:49:13 »

Ma reggel már "melegebb" vot az idő, kevésbé volt tapasztalható a dadogás indítás után, szinte nem is volt.
Gondolom akkor nem az üa rendszerrel kellene első körben foglalkoznom, hanem az izzítókkal?
Most, hogy már jobb idő van a váltóm is sokkal finomabban kapcsolható, cserélek benne olajat.
izzítók,akksi,töltés,indító feszültség...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44458 Dátum: 2018.03.07 szerda, 16:50:08 »

Sziasztok!

Tegnap összeraktam a turbócső rendszer nyomás tesztelőt. 1.5barral megnyomattam és tartotta.
A szívócsonk el szokott repedni? A tömítéseket cserélni fogom,.
Mert még mindig feketén füstölök.

Köszönöm
az jó. és diaggal is megvan a 2,5bar?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44459 Dátum: 2018.03.07 szerda, 17:11:53 »

az jó. és diaggal is megvan a 2,5bar?

Hogy kell a 2,5bar-t nézni? 60-ról 4-esben 2500-as fordulatig kell felépülnie? 2000-körül megindul és akkor megy már rendesen.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44460 Dátum: 2018.03.07 szerda, 17:18:28 »

Hogy kell a 2,5bar-t nézni? 60-ról 4-esben 2500-as fordulatig kell felépülnie? 2000-körül megindul és akkor megy már rendesen.
A MAP értéket kell figyelni,de nem ilyen lájtosan gurulgatni.
40nél 3ikban lepadlózod.1800-2000 körül már megkell legyen a maximális nyomás.2,5bar.
Érdemes elmenteni az adatokat,és menet közben a vezetéssel foglalkozni,majd később visszanézni az adatokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44461 Dátum: 2018.03.07 szerda, 17:23:09 »

izzítók,akksi,töltés,indító feszültség...

Köszi! worship
Erre felé fogok nézelődni, tegnap megjött az elm is, csak most szarakodik a laptopunk! falbav
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44462 Dátum: 2018.03.07 szerda, 17:35:44 »

izzítók,akksi,töltés,indító feszültség...

Csak mint édekesség mert angyon meglepődtem én is:
Mikor legutóbb szerelőnél volt a gép csak a biztonság kedvéért kértem nézzék meg az izzítókat.
Kiderült, hogy egyik sem volt jó és cserélték mind.
Azóta az idítás más dimenziókba ment át. (És kiderült, hogy hamarosan aksit kell cserélnem. Smiley  - Indításkor az ABS és ESP újra el kezd világítani.)
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44463 Dátum: 2018.03.07 szerda, 18:17:55 »

A MAP értéket kell figyelni,de nem ilyen lájtosan gurulgatni.
40nél 3ikban lepadlózod.1800-2000 körül már megkell legyen a maximális nyomás.2,5bar.
Érdemes elmenteni az adatokat,és menet közben a vezetéssel foglalkozni,majd később visszanézni az adatokat.

Hát 2100-as fordulatnál van 2bar kb. De teszek majd fel diag képet.
Amit látok hogy az EGR 0,6mmen van, nem zár le. Pedig teljesen tiszta az EGR és a vezérlő szelepe is cserélt, meg a csövek is átnézve. Ledugózni egyenlőre nem akarom, mert így is kéne működnie.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44464 Dátum: 2018.03.07 szerda, 18:33:07 »

Csak mint édekesség mert angyon meglepődtem én is:
Mikor legutóbb szerelőnél volt a gép csak a biztonság kedvéért kértem nézzék meg az izzítókat.
Kiderült, hogy egyik sem volt jó és cserélték mind.
Azóta az idítás más dimenziókba ment át. (És kiderült, hogy hamarosan aksit kell cserélnem. Smiley  - Indításkor az ABS és ESP újra el kezd világítani.)


indításkor nekem is villog az abs és esp ikon.
Akkor ez most mit is jelent?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44465 Dátum: 2018.03.07 szerda, 19:30:10 »

indításkor nekem is villog az abs és esp ikon.
Akkor ez most mit is jelent?
alacsony akkufeszt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44466 Dátum: 2018.03.07 szerda, 19:31:06 »

Hát 2100-as fordulatnál van 2bar kb. De teszek majd fel diag képet.
Amit látok hogy az EGR 0,6mmen van, nem zár le. Pedig teljesen tiszta az EGR és a vezérlő szelepe is cserélt, meg a csövek is átnézve. Ledugózni egyenlőre nem akarom, mert így is kéne működnie.
épp ezért kell ledugózni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44467 Dátum: 2018.03.07 szerda, 19:49:54 »

épp ezért kell ledugózni.
De ez mindegyiknél így van? 1mmre nyitva van. Vagy gyenge a turbóm dugózatlan EGR-hez?
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/Gyari-MAP-szereles-utan-fustol-1800on.jpg
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44468 Dátum: 2018.03.07 szerda, 20:10:59 »

De ez mindegyiknél így van? 1mmre nyitva van. Vagy gyenge a turbóm dugózatlan EGR-hez?
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/Gyari-MAP-szereles-utan-fustol-1800on.jpg

namost fizikailag is ott a rés a szelep között?
Nem lehet, hogy csak az útmérője csal?
Mk4nél már van egr adaptáció,illetve alapra állítás.Lehet megkéne nézetni IDS-el,hogy csak egy kalibráció kellene neki ha tud ilyet a rendszer... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44469 Dátum: 2018.03.07 szerda, 20:17:41 »

namost fizikailag is ott a rés a szelep között?
Nem lehet, hogy csak az útmérője csal?
Mk4nél már van egr adaptáció,illetve alapra állítás.Lehet megkéne nézetni IDS-el,hogy csak egy kalibráció kellene neki ha tud ilyet a rendszer... Roll Eyes

Igen a Focusnál is van EGR betanítás, nem tudom Mk3 mondeonál van-e.

Itt jobban látható, amit a vezérlő szolenoid kap kitöltési tényezővel, és amit a helyzet érzékelő ad vissza. Ha lezárna akkor úgy menne mintha dugózva lenne Smiley
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/EGR.jpg
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44470 Dátum: 2018.03.07 szerda, 20:22:20 »

Igen a Focusnál is van EGR betanítás, nem tudom Mk3 mondeonál van-e.

Itt jobban látható, amit a vezérlő szolenoid kap kitöltési tényezővel, és amit a helyzet érzékelő ad vissza. Ha lezárna akkor úgy menne mintha dugózva lenne Smiley
https://www.kephost.com/images/2018/03/07/EGR.jpg
nézz bele forscannel,de még az sem biztos,csak az IDS.Potis egr-nél simán lehetséges, hogy van ilyen lehetőség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44471 Dátum: 2018.03.07 szerda, 20:51:32 »

nézz bele forscannel,de még az sem biztos,csak az IDS.Potis egr-nél simán lehetséges, hogy van ilyen lehetőség.

És az EGR-el kapcsolatosan, majdnem minden ismerősömnek 30km alatt biztosra világít a hibajelző lámpa a P0401 miatt. Nekem ha ledugózom akkor sincs hiba 45e kmeren keresztül nem volt hibám.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44472 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:20:54 »

És az EGR-el kapcsolatosan, majdnem minden ismerősömnek 30km alatt biztosra világít a hibajelző lámpa a P0401 miatt. Nekem ha ledugózom akkor sincs hiba 45e kmeren keresztül nem volt hibám.

Nekem is dugózva van, gépre kötve hozza hibának de nekem sem világít a check engine lámpa!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44473 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:30:56 »

alacsony akkufeszt.

Köszi! worship
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is? rinya
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44474 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:41:47 »

Köszi! worship
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is? rinya
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?

akkor nem villog.nem mindig mész annyit hogy visszatoltodjon. Régen ladakorszakban egy indítás 37-40 km alatt toltodott vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44475 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:42:00 »

Köszi! worship
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is? rinya
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?


Nekem a DIn akkor gyulladt ki az abs lampa amikor mar ugy 9V ala szivta az akkut a zarlatos generator
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44476 Dátum: 2018.03.07 szerda, 21:54:41 »

Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni a következőben: Úgy néz ki, hogy a klímakompresszor csapágy megadta magát. Kérdésem az lenne, hogy cserélhető-e úgy, hogy nem bontjuk szét a klíma rendszert, illetve kell-e valami speciális szerszám szétszedni a kuplungrészt?


Ha elég ügyes vagy és szerencséd van, megindul, akkor le lehet tekerni a kompresszorról a tárcsát szétbontás nélkül, és akkor már tudsz csapágyat cserélni benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #44477 Dátum: 2018.03.07 szerda, 23:00:55 »

Ha elég ügyes vagy és szerencséd van, megindul, akkor le lehet tekerni a kompresszorról a tárcsát szétbontás nélkül, és akkor már tudsz csapágyat cserélni benne.

AndyA
Köszönöm. A csapágy leszedéséhez kell valami spéci kulcs?
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44478 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 06:27:17 »

Köszönöm. A csapágy leszedéséhez kell valami spéci kulcs?


Azt már valaki olyantól kérdezd, aki ért is hozzá... Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44479 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 06:44:45 »

Köszi! worship
Használat során nem kellene visszatöltenie?
Mióta megvettem azóta ilyen, átnézéskor mondták is, hogy alacsony az akksi töltöttsége de azt hittem visszatölt majd?!
Akkor kezdjek el gyűjteni egy akksira is? rinya
Bár a nagy hidegekben mintha látható lett volna, hogy gyengélkedik.
Ha jó az akksi töltöttsége akkor indítás közben nem villog/világít az abs és esp visszajelző?


Mióta meg van a mondi , nekem is felvillannak indítás közben, pedig nálam 1 éve volt az öninditó teljesen felújítva, 1 éve generátor 115A-re vadi új-ra cserélve, aksi szintén 2 éve 80A-re cserélve
 mégis villog, de nem zavar
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.08 csütörtök, 06:47:55 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44480 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 06:47:49 »

Nekem a DIn akkor gyulladt ki az abs lampa amikor mar ugy 9V ala szivta az akkut a zarlatos generator

Nekem mindig villog indításnál de mint Alf is írta, lehet az akksim kuka és a nagy terhelés miatt van ibdítás után néhány ütemig remegés. Arra gondoltam lehet az izzítóknak nincs is baja csak nem tudnak megfelelően működni, mert kevés a szufla az akksiban?!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44481 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 06:52:56 »

Mióta meg van a mondi , nekem is felvillannak indítás közben, pedig nálam 1 éve volt az öninditó teljesen felújítva, 1 éve generátor 115A-re vadi új-ra cserélve, aksi szintén 2 éve 80A-re cserélve
 mégis villog, de nem zavar

Nekem ott a feszmérő a műszerfalon. Izzításkor lemegy 11,6V körülre, indításkor meg akár picivel 10V alá is egy pillanatra a fesz, simán villanhat tőle az ABS egyet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #44482 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 06:58:49 »

Nekem ott a feszmérő a műszerfalon. Izzításkor lemegy 11,6V körülre, indításkor meg akár picivel 10V alá is egy pillanatra a fesz, simán villanhat tőle az ABS egyet.

AndyA
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #44483 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 07:05:04 »


Nekem is kivillan minden reggel az indításnál az abs és a kézifék lámpa egy pillanatra,pedig új akumlátorom van,és a generátorom is fel lett újítva.De a múltkori hidegekben is pöccre indult.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44484 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 07:20:26 »

Nekem ott a feszmérő a műszerfalon. Izzításkor lemegy 11,6V körülre, indításkor meg akár picivel 10V alá is egy pillanatra a fesz, simán villanhat tőle az ABS egyet.

AndyA

Nekem nem egyet villan, hanem az indítózás teljes időtartama alatt villog
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44485 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 08:10:29 »

Nekem nem egyet villan, hanem az indítózás teljes időtartama alatt villog

Tegyél egy feszmérőt rá, és nézd meg, mit mutat közben.

Mennyi idős az akksi? Pesszimista esetben az indítómotor is lehet kicsit fáradtabb, ami miatt a szükségesnél több villanyt eszik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #44486 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 08:21:32 »

a méretét nem tudom,de egyformák.
Nézegettem interneten szűrőket és ahol fel volt tüntetve méret ott két csonk 13mm-es egy pedig 10mm-es.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44487 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 10:36:18 »

Mekkora ékszíj kell a kis szíjkörbe a szervoszivattyúhoz? 711-es és 735-ös hosszt is hoz a kereső.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44488 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 12:37:46 »

Mekkora ékszíj kell a kis szíjkörbe a szervoszivattyúhoz? 711-es és 735-ös hosszt is hoz a kereső.

AndyA

Annó ilyet tettem fel a DI-re a táblázatom szerint: 04pk735c
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44489 Dátum: 2018.03.08 csütörtök, 12:48:33 »

Annó ilyet tettem fel a DI-re a táblázatom szerint: 04pk735c

Közben meglett Ford FINIS szerint. Az én TDCi-mhez a 711-es hossz kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44490 Dátum: 2018.03.09 péntek, 09:07:32 »

Jó reggelt!
Olyat olvastam most, hogy a vw meg egyéb márkák gázolajhűtővel szerelik fel a kocsikat, hogy megakadályozzák a cr pumpa kipurcanását. Ennek van valami alapja, hogy ennyi lenne és megoldanák a kavitációs problémát?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44491 Dátum: 2018.03.09 péntek, 09:22:27 »

Jó reggelt!
Olyat olvastam most, hogy a vw meg egyéb márkák gázolajhűtővel szerelik fel a kocsikat, hogy megakadályozzák a cr pumpa kipurcanását. Ennek van valami alapja, hogy ennyi lenne és megoldanák a kavitációs problémát?

Ez itt kicsit másképp működik. A GO-szűrőben van egy bimetálos szelep, ami a visszafolyó ágat lezárja, ha már elég meleg a porlasztóktól visszajövő gázolaj. Ez egyébként a hidegindításkor hasznos. Ezután a GO visszamegy a tankba, és onnan szívja fel újra a CR-szvattyú. Ha a tankban elég a GO, mondjuk minimum a negyedéig van, akkor ez éppen elég jó megoldás a hűtésre.

Ha viszont már csak a tankban lévő gőzökkel haladsz, akkor nyáron, nagy melegben nem tud elég jól lehűlni így a GO, és túl melegen jut vissza a szvattyúhoz.

Ennek tükrében egyszerű a megoldás is: nyáron, hőségben nem járod szárazra a tankot. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44492 Dátum: 2018.03.09 péntek, 09:26:04 »

Ez itt kicsit másképp működik. A GO-szűrőben van egy bimetálos szelep, ami a visszafolyó ágat lezárja, ha már elég meleg a porlasztóktól visszajövő gázolaj. Ez egyébként a hidegindításkor hasznos. Ezután a GO visszamegy a tankba, és onnan szívja fel újra a CR-szvattyú. Ha a tankban elég a GO, mondjuk minimum a negyedéig van, akkor ez éppen elég jó megoldás a hűtésre.

Ha viszont már csak a tankban lévő gőzökkel haladsz, akkor nyáron, nagy melegben nem tud elég jól lehűlni így a GO, és túl melegen jut vissza a szvattyúhoz.

Ennek tükrében egyszerű a megoldás is: nyáron, hőségben nem járod szárazra a tankot. Smiley

AndyA

Értem, próbálom semmikor sem szárazra járni és időben tankolni.
Köszi!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44493 Dátum: 2018.03.09 péntek, 09:35:56 »

Értem, próbálom semmikor sem szárazra járni és időben tankolni.
Köszi!

Azért ne aggódj, nem attól fog tönkremenni, ha egyszer 20 km  megtehető távnál jutsz csak el a következő kútig. De aki rendszeresen "kétezeré'" tankol, annak jobb erre az esélye.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44494 Dátum: 2018.03.09 péntek, 09:40:51 »

Ez itt kicsit másképp működik. A GO-szűrőben van egy bimetálos szelep, ami a visszafolyó ágat lezárja, ha már elég meleg a porlasztóktól visszajövő gázolaj. Ez egyébként a hidegindításkor hasznos. Ezután a GO visszamegy a tankba, és onnan szívja fel újra a CR-szvattyú. Ha a tankban elég a GO, mondjuk minimum a negyedéig van, akkor ez éppen elég jó megoldás a hűtésre.

Ha viszont már csak a tankban lévő gőzökkel haladsz, akkor nyáron, nagy melegben nem tud elég jól lehűlni így a GO, és túl melegen jut vissza a szvattyúhoz.

Ennek tükrében egyszerű a megoldás is: nyáron, hőségben nem járod szárazra a tankot. Smiley

AndyA

Illetve az autó alatt futó GO cső van úgy kiképezve, hogy biztosítson valamennyi hűtést a naftának.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44495 Dátum: 2018.03.09 péntek, 10:02:13 »

Sziasztok,

Tegnap sikerült nem lejutnom időben tankolni. Így megállt a kocsi. Gyors uránöntéssel kb 5l indítás újra. Pöcre indult. Később ill. ma tök váratlanul leállt a motor. Újraindítás is minden ok, aztán pár km után ismét rángat egyet vagy kettőt és leállt.
Kérdésem, hogy levegős lenne az üzemanyag ellátó rendszer? Ha igen, hol lehet légteleníteni? Vagy más hiba lehet.

Gázolaj szűrő volt már cserélve.

Segítségeteket köszönöm.

Szép napot!

N.   
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44496 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:22:44 »

Sziasztok,

Tegnap sikerült nem lejutnom időben tankolni. Így megállt a kocsi. Gyors uránöntéssel kb 5l indítás újra. Pöcre indult. Később ill. ma tök váratlanul leállt a motor. Újraindítás is minden ok, aztán pár km után ismét rángat egyet vagy kettőt és leállt.
Kérdésem, hogy levegős lenne az üzemanyag ellátó rendszer? Ha igen, hol lehet légteleníteni? Vagy más hiba lehet.

Gázolaj szűrő volt már cserélve.

Segítségeteket köszönöm.

Szép napot!

N.   
tdci-t nem kell légteleníteni a szó klasszikus értelmében.A szívó oldalon kell légmentesnek lennie a go rendzsernek.
A legjobb és a legtöbb amit tenni tudsz, hogy lecsatlakozod a GO szűrőt,és feltöltöd gázolajjal.Akkor minden bizonnyal már menni fog,és a maradék levegőt kidolgozza a rendszer magából.
Hozzázeszem, ha kifogyott a tank,lehet, hogy az alján összeült szemetet jól behordta a szűrőbe.Az is lehet, hogy nem ártana a go szűrőt azonnal kicserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44497 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:41:54 »

tdci-t nem kell légteleníteni a szó klasszikus értelmében.A szívó oldalon kell légmentesnek lennie a go rendzsernek.
A legjobb és a legtöbb amit tenni tudsz, hogy lecsatlakozod a GO szűrőt,és feltöltöd gázolajjal.Akkor minden bizonnyal már menni fog,és a maradék levegőt kidolgozza a rendszer magából.
Hozzázeszem, ha kifogyott a tank,lehet, hogy az alján összeült szemetet jól behordta a szűrőbe.Az is lehet, hogy nem ártana a go szűrőt azonnal kicserélni.

ha a tankból feljövő csőben nincs gázolaj, akkor nem fogja felszívni, hiába töltöd a szűrőt tele, kézipumpával meg kell csinálni légmentesre, különben csak sopás van ilyenkor

a szemétfelszedős dolog meg nem játszik, ugyanis mindig ugyan onnan szív, a nehezebb üledék az alján ül ígyis úgyis, a gázolaj tetjén meg nem nagyon szokott úszkálni semmi sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44498 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:47:14 »

ha a tankból feljövő csőben nincs gázolaj, akkor nem fogja felszívni, hiába töltöd a szűrőt tele, kézipumpával meg kell csinálni légmentesre, különben csak sopás van ilyenkor

a szemétfelszedős dolog meg nem játszik, ugyanis mindig ugyan onnan szív, a nehezebb üledék az alján ül ígyis úgyis, a gázolaj tetjén meg nem nagyon szokott úszkálni semmi sem
én leszedtem a tankot, a csőből minden kifolyt.Mégis felszippantotta a feltöltött szűrővel.mk3 is és az smaxi is.

Az üledék ha van,az már nem csak az alján uszikál,pláne menet közben.Felkavarodik az mint a kv zacc. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44499 Dátum: 2018.03.09 péntek, 17:49:13 »

én leszedtem a tankot, a csőből minden kifolyt.Mégis felszippantotta a feltöltött szűrővel.mk3 is és az smaxi is.

Az üledék ha van,az már nem csak az alján uszikál,pláne menet közben.Felkavarodik az mint a kv zacc. Cheesy
örülj neki, 100ból 1x jön be. ha nincs meg a folyamatos folyadékoszlop, akkor hamarabb köpi vissza a szűrő tartalmát résolajban, minthogy felszedje
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 883 884 885 886 887 888 889 [890] 891 892 893 894 895 896 897 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.