Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 00:13:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 888 889 890 891 892 893 894 [895] 896 897 898 899 900 901 902 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13355264 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44700 Dátum: 2018.03.31 szombat, 20:16:58 »

Igen, kétsoros a turbina lapátsora. A 2.2-es valami 220 ezret pörög, a 2.0-é csak 180-at. De a 2.0-ra éppen jó lesz az.

AndyA

Ugyanazon fordulaton nem lesz nagyobb levegö szállítása?
Vagy hozzá korrigál és felér egy tuninggal?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44701 Dátum: 2018.03.31 szombat, 20:23:25 »

Ugyanazon fordulaton nem lesz nagyobb levegö szállítása?
Vagy hozzá korrigál és felér egy tuninggal?

Ahhoz szerintem több üzemanyag is kell. Ha több lesz a levegő szerintem nem ad több üzemanyagot magától.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44702 Dátum: 2018.03.31 szombat, 21:33:45 »

Ahhoz szerintem több üzemanyag is kell. Ha több lesz a levegő szerintem nem ad több üzemanyagot magától.


Akkor hogyan marad meg a levegő gázolaj keverék aránya?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44703 Dátum: 2018.03.31 szombat, 21:37:24 »

Ugyanazon fordulaton nem lesz nagyobb levegö szállítása?
Vagy hozzá korrigál és felér egy tuninggal?

Nem fog érdemben semmi változni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44704 Dátum: 2018.03.31 szombat, 21:42:23 »

Nem fog érdemben semmi változni.

AndyA

Tehát az elektronika "kisebbet" fog állítani ugyanazon a fordulaton?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44705 Dátum: 2018.03.31 szombat, 21:50:24 »

Tehát az elektronika "kisebbet" fog állítani ugyanazon a fordulaton?

Amikor a turbo nagyon tolja a levegőt, a fölösleges nyomást elvezeti a lefúvószelep, így mindegy, mekkora turbóval tolod, ugyanaz lesz a nyomás a hengerben.

Andya
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44706 Dátum: 2018.03.31 szombat, 21:55:45 »

Amikor a turbo nagyon tolja a levegőt, a fölösleges nyomást elvezeti a lefúvószelep, így mindegy, mekkora turbóval tolod, ugyanaz lesz a nyomás a hengerben.

Andya

Értem köszi!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44707 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 09:00:14 »

Amikor a turbo nagyon tolja a levegőt, a fölösleges nyomást elvezeti a lefúvószelep, így mindegy, mekkora turbóval tolod, ugyanaz lesz a nyomás a hengerben.

Andya

Ez tényleg így van? Szerintem nincs lefúvó szelep a mondeoban
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44708 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 19:01:49 »

Érdekes dolog történt ma a tdci-mmel:
Elindultunk, majd bemelegedett a motor, és elég erőtlen volt és füstölt is, mintha nem lenne turbónyomás. Betoltam rögtön a hibakódolvasót, és 1500 körül kezdett megérkezni a "töltés" alatta negatív értékeket mutatott, felpörögve 0.9 ig ment fel kb, és közben pöfékelt is mint egy ifa, hibakód semmi.
Okay, mondom, akkor veszünk pár turbócsövet.
Megálltunk egy ismerősnél, kb 1 órát voltunk ott, amikor elindultunk, már minden ok volt. Mi a fene volt ez?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44709 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 23:39:19 »

Érdekes dolog történt ma a tdci-mmel:
Elindultunk, majd bemelegedett a motor, és elég erőtlen volt és füstölt is, mintha nem lenne turbónyomás. Betoltam rögtön a hibakódolvasót, és 1500 körül kezdett megérkezni a "töltés" alatta negatív értékeket mutatott, felpörögve 0.9 ig ment fel kb, és közben pöfékelt is mint egy ifa, hibakód semmi.
Okay, mondom, akkor veszünk pár turbócsövet.
Megálltunk egy ismerősnél, kb 1 órát voltunk ott, amikor elindultunk, már minden ok volt. Mi a fene volt ez?
a csúcsokat kellene diagolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44710 Dátum: 2018.04.03 kedd, 00:01:33 »

a csúcsokat kellene diagolni.

A korrekciós tényezőre gondolsz?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44711 Dátum: 2018.04.03 kedd, 06:22:34 »

A korrekciós tényezőre gondolsz?

Milyen színű volt a füst?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44712 Dátum: 2018.04.03 kedd, 08:29:21 »

Milyen színű volt a füst?

Fekete.
Igazából, ha most úgy átgondolom, lehet, hogy 3 hete nem volt elindítva sem a kocsi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #44713 Dátum: 2018.04.03 kedd, 09:05:32 »

A korrekciós tényezőre gondolsz?

Nem, Alf nem arra a csúcsra gondolt.  eplus2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44714 Dátum: 2018.04.03 kedd, 09:27:25 »

 falbav
Nem, Alf nem arra a csúcsra gondolt.  eplus2 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44715 Dátum: 2018.04.03 kedd, 09:59:07 »

A korrekciós tényezőre gondolsz?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44716 Dátum: 2018.04.03 kedd, 20:22:26 »

igen.

Lusta voltam levinni a laptopot, de ma mivel szabin vagyok ezzel mászkáltam, semmi gond nem volt. Lehet, tényleg a 3(4?) hét állás lehetett a baja.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44717 Dátum: 2018.04.03 kedd, 20:59:30 »

Helló!
Mi a véleményetek a delphi go szűrőről?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44718 Dátum: 2018.04.03 kedd, 21:24:50 »

Lusta voltam levinni a laptopot, de ma mivel szabin vagyok ezzel mászkáltam, semmi gond nem volt. Lehet, tényleg a 3(4?) hét állás lehetett a baja.

akár...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44719 Dátum: 2018.04.04 szerda, 09:51:06 »

Helló!
Mi a véleményetek a delphi go szűrőről?


Ökölszabály szintjén: Bosch (gyári) vagy Mann.

Azután persze azt raksz az autódba, amit akarsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #44720 Dátum: 2018.04.04 szerda, 09:58:39 »

Lusta voltam levinni a laptopot, de ma mivel szabin vagyok ezzel mászkáltam, semmi gond nem volt. Lehet, tényleg a 3(4?) hét állás lehetett a baja.


Nem. Ha egyszer bexart valami, az nem javul meg magától.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44721 Dátum: 2018.04.04 szerda, 11:38:41 »

Ökölszabály szintjén: Bosch (gyári) vagy Mann.

Azután persze azt raksz az autódba, amit akarsz.

AndyA

Bosch a gyárija is? akkor azt veszem, nem az ára miatt kérdeztem hanem a beszerzési lehetőségek miatt.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44722 Dátum: 2018.04.04 szerda, 11:50:32 »

Bosch a gyárija is? akkor azt veszem, nem az ára miatt kérdeztem hanem a beszerzési lehetőségek miatt.


Szerintem Bárdiból a Bosch kedvezménnyel olcsóbb, mint a gyári egy kereskedésből.

Joe-t keresd a kedvezmény ügyében.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #44723 Dátum: 2018.04.04 szerda, 12:13:38 »

Helló!
Mi a véleményetek a delphi go szűrőről?


Tekintettel arra, hogy a komplett üzemanyagrendszert a delphi szállította, valószínűleg tudták, milyen szűrő kell hozzá.
Hacsaknem arra mentek, hogy a *** szűrőjük miatt minél több porlasztót és nagynyomásút eladhassanak  vigyor3
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44724 Dátum: 2018.04.04 szerda, 12:19:40 »

Szerintem Bárdiból a Bosch kedvezménnyel olcsóbb, mint a gyári egy kereskedésből.

Joe-t keresd a kedvezmény ügyében.

AndyA

Köszi.
A beszerzését megoldom csak nem tudtam milyet vegyek.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44725 Dátum: 2018.04.04 szerda, 12:21:33 »

Tekintettel arra, hogy a komplett üzemanyagrendszert a delphi szállította, valószínűleg tudták, milyen szűrő kell hozzá.
Hacsaknem arra mentek, hogy a *** szűrőjük miatt minél több porlasztót és nagynyomásút eladhassanak  vigyor3

Erre gondoltam én is, de ha a bosch adta a gyárit akkor fura a helyzet! falbav
Viszont így inkább hajlok a gyári felé ami nem is ford vagy mofoco hanem bosch?!
Teljesen összezavarodom!! falbav falbav
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44726 Dátum: 2018.04.04 szerda, 14:41:27 »

Tekintettel arra, hogy a komplett üzemanyagrendszert a delphi szállította, valószínűleg tudták, milyen szűrő kell hozzá.
Hacsaknem arra mentek, hogy a *** szűrőjük miatt minél több porlasztót és nagynyomásút eladhassanak  vigyor3
Mindegyik a pénzre hajt a maga módján.   eplus2
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44727 Dátum: 2018.04.04 szerda, 15:25:10 »

Erre gondoltam én is, de ha a bosch adta a gyárit akkor fura a helyzet! falbav
Viszont így inkább hajlok a gyári felé ami nem is ford vagy mofoco hanem bosch?!
Teljesen összezavarodom!! falbav falbav


Nekem volt Fordos Fomocos gyári szűrő, az oldalán meg a Bosch felirat Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44728 Dátum: 2018.04.04 szerda, 16:22:44 »

Nekem volt Fordos Fomocos gyári szűrő, az oldalán meg a Bosch felirat Smiley

Köszi!
Tehát akkor a bosch jó lesz!
Köszönöm szépen. worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44729 Dátum: 2018.04.04 szerda, 18:33:49 »

Na elvileg pénteken megjön a 2.2-es Turbóm, kíváncsi leszek rá.

A mostani brutális, 110-nél 6-ban gyorsítok és rendesen süvít, remélem még pár napot kibír Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44730 Dátum: 2018.04.04 szerda, 19:34:04 »

Na elvileg pénteken megjön a 2.2-es Turbóm, kíváncsi leszek rá.

A mostani brutális, 110-nél 6-ban gyorsítok és rendesen süvít, remélem még pár napot kibír Cheesy

Tuningjózsik az ilyen hangért a fél karjukat odaadnák Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44731 Dátum: 2018.04.04 szerda, 19:51:49 »

Na elvileg pénteken megjön a 2.2-es Turbóm, kíváncsi leszek rá.

A mostani brutális, 110-nél 6-ban gyorsítok és rendesen süvít, remélem még pár napot kibír Cheesy

Majd számolj be a tapasztalatodról légyszi, kíváncsi vagyok rá!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44732 Dátum: 2018.04.04 szerda, 20:14:49 »

Tuningjózsik az ilyen hangért a fél karjukat odaadnák Cheesy

Annyira nem vicces a hangja inkább félelmetes  nyes
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44733 Dátum: 2018.04.04 szerda, 20:58:54 »

akár...

ma már nem voltam annyira lusta Smiley
nem teljesen üzem melegen 0.5 volt a legnagyobb, -1.1 meg a legkisebb (legalábbis ennyire emlékszem Smiley )

Viszont a nyest megrágta a motortér burkolatát, szóval most nem vagyok nyugodt.
A biztonság kedvéért körbepisáltam a kocsibeálló környékén a füvet  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.04 szerda, 21:00:33 írta VZoli » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44734 Dátum: 2018.04.04 szerda, 21:00:28 »

ma már nem voltam annyira lusta Smiley
nem teljesen üzem melegen 0.5 volt a legnagyobb, -1.1 meg a legkisebb (legalábbis ennyire emlékszem Smiley )
akkor nem azokkal volt gond.A sok állás miatt az üzemanyagban is kiülhetett valami a szűrőben ,vagy valami hasonló pillanatnyi elmezavar...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44735 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 11:34:58 »

Sziasztok!

Ezt vettem:
https://olajshop.hu/CASTROL-POWER-1-2T-1-L
Jó lesz a GO "tuninghoz"?
Liqui moly-t vagy motul-t szerettem volna de nem találtam pedig több boltban is jártam.
Köszönöm
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44736 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 11:45:22 »

Sziasztok!

Ezt vettem:
https://olajshop.hu/CASTROL-POWER-1-2T-1-L
Jó lesz a GO "tuninghoz"?
Liqui moly-t vagy motul-t szerettem volna de nem találtam pedig több boltban is jártam.
Köszönöm
Lackó

Nagyjából mindegy. Ez sem árt többet, mint a másikak. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44737 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 11:48:34 »

Nagyjából mindegy. Ez sem árt többet, mint a másikak. Smiley

AndyA

Azt remélem is, hogy nem árt.
Pont az ellenkezője lenne a célom.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44738 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 11:57:25 »

Azt remélem is, hogy nem árt.
Pont az ellenkezője lenne a célom.

A 2T olajról, mint GO-adalékról a MK3 TDCi-hez egy ezek javításával foglalkozó ember azt mondta, hogy "még nem bizonyosodott be, hogy ártana".  eplus2 taps taps taps taps taps

Az azért elég biztos, hogy a CR-szivattyúban nem tud ártani, használni neki viszont esetleg igen, ugyanez a porlasztókban is igaz, a hengertérben meg elég a gázolajjal együtt, mert eredendően pont arra tervezték.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44739 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 12:05:54 »

A 2T olajról, mint GO-adalékról a MK3 TDCi-hez egy ezek javításával foglalkozó ember azt mondta, hogy "még nem bizonyosodott be, hogy ártana".  eplus2 taps taps taps taps taps

Az azért elég biztos, hogy a CR-szivattyúban nem tud ártani, használni neki viszont esetleg igen, ugyanez a porlasztókban is igaz, a hengertérben meg elég a gázolajjal együtt, mert eredendően pont arra tervezték.

AndyA

Köszönöm, ami nem árt az biztos használ! nyes
Majd még figyelem a dpf regenerálási ciklusát, hogy változik e valamit de remélhetőleg nem fog hamarabb telítődni tőle.
Szabad tudni, hogy kitől idéztél?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44740 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 12:34:27 »

Köszönöm, ami nem árt az biztos használ! nyes
Majd még figyelem a dpf regenerálási ciklusát, hogy változik e valamit de remélhetőleg nem fog hamarabb telítődni tőle.
Szabad tudni, hogy kitől idéztél?

www.dieselgodollo.hu

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44741 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 14:52:43 »

Valaki tud segíteni hogy a turbó nyomó olajcsövében van e szűrő(valamelyik átfolyó csavarban) és a turbónál milyen tömítés van?
Réz és milyen àtmérőjű?

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44742 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:07:41 »

A 2T olajról, mint GO-adalékról a MK3 TDCi-hez egy ezek javításával foglalkozó ember azt mondta, hogy "még nem bizonyosodott be, hogy ártana".  eplus2 taps taps taps taps taps

Az azért elég biztos, hogy a CR-szivattyúban nem tud ártani, használni neki viszont esetleg igen, ugyanez a porlasztókban is igaz, a hengertérben meg elég a gázolajjal együtt, mert eredendően pont arra tervezték.

AndyA

Mégegy buta kérdésem lehetne? nyes
Ha tankolás előtt öntöm a 2t olajat a tankba és teletankolom az úgy jó? Összefog keveredni benne? feloldódik rendben?
Vagy mindenképp fel kellene oldanom go-ban és úgy öntsem hozzá?
Valamint 1 tank(58L ha jól tudom) ahhoz 1-1,5dl ajánlatos?Vagy mennyivel adagoljam?
Nyugodtan tankolhatok mostmár "alap" GO-t és nem kell a prémium?(Csak mert kb 50-60ft a különbség)
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44743 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:15:06 »

Mégegy buta kérdésem lehetne? nyes
Ha tankolás előtt öntöm a 2t olajat a tankba és teletankolom az úgy jó? Összefog keveredni benne? feloldódik rendben?
Vagy mindenképp fel kellene oldanom go-ban és úgy öntsem hozzá?
Valamint 1 tank(58L ha jól tudom) ahhoz 1-1,5dl ajánlatos?Vagy mennyivel adagoljam?
Nyugodtan tankolhatok mostmár "alap" GO-t és nem kell a prémium?(Csak mert kb 50-60ft a különbség)
Köszi


én is ilyen olajat használok már egy jó ideje, amilyet vettél, simán a tankolás előtt beleöntöd és utána rátankolsz

Én a préniumot tankolom, független a 2T-től , motorolajban  meg xado adalék van
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44744 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:19:48 »

Valaki tud segíteni hogy a turbó nyomó olajcsövében van e szűrő(valamelyik átfolyó csavarban) és a turbónál milyen tömítés van?
Réz és milyen àtmérőjű?

Köszi

én nem olyan rég cseréltem a motor hátulján levő csavart, mert beszakadt (szerencsém is volt,kitudtam venni a beszakadt részt kézzel), ha jól emlékszen , akkor 6-s csavar , a rézgyürü meg 6mm belül 8mm kivül kb 1mm vastag és lágyitani kell visszatevés előtt, akkor nem kell olyan nagy erővel meghuzni
nem találtam sehol szürőt abban a részben
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44745 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:21:01 »

én is ilyen olajat használok már egy jó ideje, amilyet vettél, simán a tankolás előtt beleöntöd és utána rátankolsz

Én a préniumot tankolom, független a 2T-től , motorolajban  meg xado adalék van

köszi!
Milyen arányban tolod hozzá?
Észrevettél bármit is a használat óta?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44746 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:28:04 »

köszi!
Milyen arányban tolod hozzá?
Észrevettél bármit is a használat óta?

sac én is 1-1.5 dl , csendesebb  lett tőle az én autóm
kipróbáltam, hogy nem tettem bele, és a 2 olajnélküli tankolásnál, már nagyobb volt a hangja
mást nagyon nem veszel észre
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44747 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:28:42 »

én nem olyan rég cseréltem a motor hátulján levő csavart, mert beszakadt (szerencsém is volt,kitudtam venni a beszakadt részt kézzel), ha jól emlékszen , akkor 6-s csavar , a rézgyürü meg 6mm belül 8mm kivül kb 1mm vastag és lágyitani kell visszatevés előtt, akkor nem kell olyan nagy erővel meghuzni
nem találtam sehol szürőt abban a részben

Köszi
Én is szedtem le pucolni a geot. 10es kulcs megy rá de úgy rémlik 8as a csavar
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44748 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:35:13 »

Mégegy buta kérdésem lehetne? nyes
Ha tankolás előtt öntöm a 2t olajat a tankba és teletankolom az úgy jó? Összefog keveredni benne? feloldódik rendben?
Vagy mindenképp fel kellene oldanom go-ban és úgy öntsem hozzá?
Valamint 1 tank(58L ha jól tudom) ahhoz 1-1,5dl ajánlatos?Vagy mennyivel adagoljam?
Nyugodtan tankolhatok mostmár "alap" GO-t és nem kell a prémium?(Csak mert kb 50-60ft a különbség)
Köszi


Ha direkt akarsz, még akkor sem tudsz olyat csinálni, hogy ne keveredjen össze.

Keverési arány vérmérséklet szerint. Van, akik szerint 1 tankhoz 1 deci kell, van, akik szerint inkább kettő. Szóval a legjobb, ha úgy csinálod, ahogy akarod. Smiley

Prémium eleve hülyeség, erről már volt szó itt. Drágább, de amennyivel többet tud (ha egyáltalán), az messze nem térül meg. Ha minden tankolásnál félreteszed azt a pénzt, amennyit megspórolsz a normál üzemanyaggal, mire eljutsz a porlasztófelújításig, meg is van annak az ára. Smiley

Legyen mondjuk 150 ezer km, amit bír normál GO-val. Az 1500 * 6 liter = 9000 liter GO. Ha 30 Ft-tal drágább a prémium a simánál, akkor ez 270 ezer Ft, majdnem ki is adja a felújítás árát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44749 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:51:06 »

sac én is 1-1.5 dl , csendesebb  lett tőle az én autóm
kipróbáltam, hogy nem tettem bele, és a 2 olajnélküli tankolásnál, már nagyobb volt a hangja
mást nagyon nem veszel észre

Köszönöm worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak: 1 ... 888 889 890 891 892 893 894 [895] 896 897 898 899 900 901 902 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.