Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 14:27:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1583972 alkalommal)
norbi0409
és 46 vendég van a témában
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5500 Dátum:
2022.12.30 péntek, 12:48:54 »
Sziasztok!
Régen írtam, de viszont annál többet olvasok - és persze tanulok a fórumon. Lassan jön a szokásos éves fogyasztás összefoglalóm, ami a 2015-ös Mondimnál az utolsó lesz, ugyanis eladásra kerül - az utód már megvan egy 2018-sa ST-Line.
A TPMS szenzorok betanításával kapcsolatban kérnék segítséget. Az EL-50499 műszerem megvan, a betanítás üzemmódba simán be tudom léptetni a kocsit és jelzi is, hogy melyik kereket tanítsam. A műszert odahelyezem a szelephez közel és várom a kocsi visszajelzését (egy rövid dudálást), de semmi. Nem tudom hol lehet a probléma. Tapasztalt fórumtásrak segítségét kérem.
(a panorámatetőt a jútubos videók alapján sikerült "betanítani" ).
A 2015-ös Mondi egyébként kifogástalanul szolgált és egy új gazdánál is jól fog még szolgálni. Jelenleg 274.000km futásteljesítmény mellett a szervizeken kívül csak az akksit, a jobb-első ködlámpát, a szélvédőt és a lekopott kormánykereket cseréltem. Vezetési stílusomról csak annyit, hogy a kocsin 120.000km környékén cseréltem a teljes fékbetét és féktárcsa szettet és egy hónappal ezelőtt 271.000km-nél cseréltem az elsőket és a hátsók még rendben vannak..... kicsivel több, mint 150.000km-t futott a kocsi - az Érdi szerelőm is furcsán néz rám és azt kérdezgeti, hogy szoktam-e fékezni
Akkor ha összejön kérnék egy kis tanácsot ezzel a TPMS tanítással.. KÖSZÖNÖM!
D.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5501 Dátum:
2022.12.30 péntek, 14:19:32 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2022.12.30 péntek, 12:48:54
Sziasztok!
Régen írtam, de viszont annál többet olvasok - és persze tanulok a fórumon. Lassan jön a szokásos éves fogyasztás összefoglalóm, ami a 2015-ös Mondimnál az utolsó lesz, ugyanis eladásra kerül - az utód már megvan egy 2018-sa ST-Line.
A TPMS szenzorok betanításával kapcsolatban kérnék segítséget. Az EL-50499 műszerem megvan, a betanítás üzemmódba simán be tudom léptetni a kocsit és jelzi is, hogy melyik kereket tanítsam. A műszert odahelyezem a szelephez közel és várom a kocsi visszajelzését (egy rövid dudálást), de semmi. Nem tudom hol lehet a probléma. Tapasztalt fórumtásrak segítségét kérem.
(a panorámatetőt a jútubos videók alapján sikerült "betanítani" ).
A 2015-ös Mondi egyébként kifogástalanul szolgált és egy új gazdánál is jól fog még szolgálni. Jelenleg 274.000km futásteljesítmény mellett a szervizeken kívül csak az akksit, a jobb-első ködlámpát, a szélvédőt és a lekopott kormánykereket cseréltem. Vezetési stílusomról csak annyit, hogy a kocsin 120.000km környékén cseréltem a teljes fékbetét és féktárcsa szettet és egy hónappal ezelőtt 271.000km-nél cseréltem az elsőket és a hátsók még rendben vannak..... kicsivel több, mint 150.000km-t futott a kocsi - az Érdi szerelőm is furcsán néz rám és azt kérdezgeti, hogy szoktam-e fékezni
Akkor ha összejön kérnék egy kis tanácsot ezzel a TPMS tanítással.. KÖSZÖNÖM!
D.
Szia,
Így kell tartani a műszert:
https://www.youtube.com/watch?v=8TqbCH1tvnE&t=117s
Gombot nyomod? Zöld LED világít?
Arra kell figyelni, hogy ez a "műszer" olyan jól van megcsinálva, hogy álló helyben pár nap alatt lemeríti az elemet, ezért az elemet csak a használat idejére szabad belerakni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5502 Dátum:
2022.12.30 péntek, 17:48:05 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2022.12.30 péntek, 12:48:54
Sziasztok!
Régen írtam, de viszont annál többet olvasok - és persze tanulok a fórumon. Lassan jön a szokásos éves fogyasztás összefoglalóm, ami a 2015-ös Mondimnál az utolsó lesz, ugyanis eladásra kerül - az utód már megvan egy 2018-sa ST-Line.
A TPMS szenzorok betanításával kapcsolatban kérnék segítséget. Az EL-50499 műszerem megvan, a betanítás üzemmódba simán be tudom léptetni a kocsit és jelzi is, hogy melyik kereket tanítsam. A műszert odahelyezem a szelephez közel és várom a kocsi visszajelzését (egy rövid dudálást), de semmi. Nem tudom hol lehet a probléma. Tapasztalt fórumtásrak segítségét kérem.
(a panorámatetőt a jútubos videók alapján sikerült "betanítani" ).
A 2015-ös Mondi egyébként kifogástalanul szolgált és egy új gazdánál is jól fog még szolgálni. Jelenleg 274.000km futásteljesítmény mellett a szervizeken kívül csak az akksit, a jobb-első ködlámpát, a szélvédőt és a lekopott kormánykereket cseréltem. Vezetési stílusomról csak annyit, hogy a kocsin 120.000km környékén cseréltem a teljes fékbetét és féktárcsa szettet és egy hónappal ezelőtt 271.000km-nél cseréltem az elsőket és a hátsók még rendben vannak..... kicsivel több, mint 150.000km-t futott a kocsi - az Érdi szerelőm is furcsán néz rám és azt kérdezgeti, hogy szoktam-e fékezni
Akkor ha összejön kérnék egy kis tanácsot ezzel a TPMS tanítással.. KÖSZÖNÖM!
D.
Ha 2018-as, akkor azt nem kell tanítani.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5503 Dátum:
2022.12.30 péntek, 19:28:38 »
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat.
Igen, a kocsi 2018/09 havi. A kocsihoz nem volt téligumi. Az "ST-Line felniken" nyárigumik voltak-vannak, azokat még dojcslandban a behozatal előtt én szereltettem át azokra a felnikre, amelyeket én vittem téligumikkal. Ezek 16-os felnik voltak, de TPMS jeladó nélkül. A gumisnál mondta is a német, hogy nem ad jelet, de én jeleztem, hogy ezeket csak a kb. 1.100km útra fogom használni, mert már otthon megrendeltem az új téligumikat.
Az új gumik a régi (2015-ös) Mondim 18-as felnijeire kerültek rá, amelynél a 2015-ösön probléma nélkül működtek a TPMS jeladók. Ezek természetesen benne maradtak a felnikben és erre kerültek az új téligumik.
Lehet, hogy a kocsi "zokon vette", hogy hagytam őt 1.100 kilométeren át hibát jelezni a keréknyomásmérő rendszertől???
Ami érdekes, hogy ahogy ráraktuk a 18-as jeladós felniket és reset-eltem a műszerfalon az első kerekeknél 2.2 a hátsóknál 2.0 bar értéket mutatott és egy ideig azt hittem minden O.K., de úgy kb. 10km után bejelzett a keréknyomás mérő hiba. Erre én azt hittem, hogy meg kell tanítani, ezért próbálkozom. Nem tudom hol lehet a hiba, holnap még próbálkozom, de ha ezeket már nem kell tanítani, akkor nem értem....
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5504 Dátum:
2022.12.30 péntek, 20:26:49 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2022.12.30 péntek, 19:28:38
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat.
Igen, a kocsi 2018/09 havi. A kocsihoz nem volt téligumi. Az "ST-Line felniken" nyárigumik voltak-vannak, azokat még dojcslandban a behozatal előtt én szereltettem át azokra a felnikre, amelyeket én vittem téligumikkal. Ezek 16-os felnik voltak, de TPMS jeladó nélkül. A gumisnál mondta is a német, hogy nem ad jelet, de én jeleztem, hogy ezeket csak a kb. 1.100km útra fogom használni, mert már otthon megrendeltem az új téligumikat.
Az új gumik a régi (2015-ös) Mondim 18-as felnijeire kerültek rá, amelynél a 2015-ösön probléma nélkül működtek a TPMS jeladók. Ezek természetesen benne maradtak a felnikben és erre kerültek az új téligumik.
Lehet, hogy a kocsi "zokon vette", hogy hagytam őt 1.100 kilométeren át hibát jelezni a keréknyomásmérő rendszertől???
Ami érdekes, hogy ahogy ráraktuk a 18-as jeladós felniket és reset-eltem a műszerfalon az első kerekeknél 2.2 a hátsóknál 2.0 bar értéket mutatott és egy ideig azt hittem minden O.K., de úgy kb. 10km után bejelzett a keréknyomás mérő hiba. Erre én azt hittem, hogy meg kell tanítani, ezért próbálkozom. Nem tudom hol lehet a hiba, holnap még próbálkozom, de ha ezeket már nem kell tanítani, akkor nem értem....
Nem lehet, hogy nem ugyanaz a szenzor kell a 2015 ösbe, mint a 2018asba?
A Petrányi webshop szerint legalábbis 2017.10 hónál váltás van
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5505 Dátum:
2022.12.30 péntek, 20:54:27 »
Látod ez az eszembe sem jutott.... esetleg majd a szakik megerősítik......
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5506 Dátum:
2022.12.30 péntek, 22:38:30 »
Idézetet írta: Ferqo - 2022.12.30 péntek, 20:26:49
Nem lehet, hogy nem ugyanaz a szenzor kell a 2015 ösbe, mint a 2018asba?
A Petrányi webshop szerint legalábbis 2017.10 hónál váltás van
Ez 17ig volt a mondihoz.
Keresett cikkszám
Cikkszám: 2562276
Márka: FORD
Megnevezés: TPMS KERÉKNYOMÁS ÉRZÉKELŐ MO15-17/FO/CM10/FI12/CO14/KU12
Bruttó listaár: 13.396 Ft
Kedvezmény: 8.50 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 12.257 Ft
Üllői út: 42 darab
Kerepesi út: 10 darab
Budaörsi út: 12 darab
Ez pedig 17től,ilyen kell az frissebb verdába.
Keresett cikkszám
Cikkszám: 2559459
Márka: FORD
Megnevezés: TPMS KERÉKNYOMÁS ÉRZÉKELŐ MO17/ED/SM/GA/MU/FI/TR19 433 MHz
Bruttó listaár: 15.839 Ft
Kedvezmény: 8.50 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 14.493 Ft
Üllői út: 35 darab
Kerepesi út: 14 darab
Budaörsi út: 23 darab
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5507 Dátum:
2022.12.31 szombat, 13:02:16 »
Szia Alf!
Köszönöm a válaszokat. Akkor úgy néz ki, hogy nagyon nagy valószínűséggel megvan a probléma: a TPMS jeladókat kell cserélnem az "újabbakra". Valószínűleg ezért nem ment a "betanítás" sem.
Akkor még 1-2 hetet ki kell bírnom a hiba kijelzéssel
, de ez gondolom nem zavarhat be a kocsinak.
Kívánok minden kedves fórumtársnak és idelátogatónak békés
, boldog
és főleg jó egészségben gazdag 2023-at!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5508 Dátum:
2022.12.31 szombat, 16:33:11 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2022.12.31 szombat, 13:02:16
Szia Alf!
Köszönöm a válaszokat. Akkor úgy néz ki, hogy nagyon nagy valószínűséggel megvan a probléma: a TPMS jeladókat kell cserélnem az "újabbakra". Valószínűleg ezért nem ment a "betanítás" sem.
Akkor még 1-2 hetet ki kell bírnom a hiba kijelzéssel
, de ez gondolom nem zavarhat be a kocsinak.
Kívánok minden kedves fórumtársnak és idelátogatónak békés
, boldog
és főleg jó egészségben gazdag 2023-at!!!!!!!!!!!!!!
2017 előtti mondeo tpms-e más, mint az az utáni. A korabbit kell tanítani. 2017 után már igyanaz került bele, mint fiesta, puma, s-max, focus, stb…
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5509 Dátum:
2022.12.31 szombat, 20:20:09 »
https://www.youtube.com/watch?v=2syQlto5CVg&t=270s
3:00 perctől mutatja.
a négyzet mitázatú (legyen bármilyen cikkszám vagy leváltó cikkszám) 2015-17ig
a háromszög pedig 17től.
elvileg neked ilyen kell:
https://pl.aliexpress.com/item/1005003949451974.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7f013ea6FoJ2Cq&ad_pvid=202212311118023910091859633330017837227_1&s=p
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5510 Dátum:
2023.01.10 kedd, 09:46:56 »
Üdv mindenkinek!
Tudja esetleg valaki, hogy 2018.08.havi 1,5 ecoboost benzines 121kw motort Bosch vagy Siemens motorvezérlővel szerelték?
Köszi a választ. sly70
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5511 Dátum:
2023.01.22 vasárnap, 10:40:36 »
Sziasztok,
A minap jól megijesztett az autó. Autópályán csorogtam óvatosan, egyenletes tempóval a hóesésben, amikor megjelent a váltó (PS) vészüzem jelzés és a check engine lámpa. Csak néhány fokozat működött. Egy leállítás újraindítás után rendesen működött.
Most megnéztem a tárolt hibakódokat, és talán nem olyan nagy a baj. A TCM modulban van egy U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM-től, illetve 23 másodperccel korábbról a PCM-ben egy P0490 - EGR A szabályozókör magas hibakód.
A forscan fórumon is olvastam, hogy mással is előfordult a váltó vészüzem kijelzés EGR hiba miatt.
A kérdésem, hogy ez a P0490 mennyire komoly, mire számítsak? Valami pucolás esetleg segíthet?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bajkonur
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5512 Dátum:
2023.01.22 vasárnap, 12:35:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2023.01.22 vasárnap, 10:40:36
Sziasztok,
A minap jól megijesztett az autó. Autópályán csorogtam óvatosan, egyenletes tempóval a hóesésben, amikor megjelent a váltó (PS) vészüzem jelzés és a check engine lámpa. Csak néhány fokozat működött. Egy leállítás újraindítás után rendesen működött.
Most megnéztem a tárolt hibakódokat, és talán nem olyan nagy a baj. A TCM modulban van egy U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM-től, illetve 23 másodperccel korábbról a PCM-ben egy P0490 - EGR A szabályozókör magas hibakód.
A forscan fórumon is olvastam, hogy mással is előfordult a váltó vészüzem kijelzés EGR hiba miatt.
A kérdésem, hogy ez a P0490 mennyire komoly, mire számítsak? Valami pucolás esetleg segíthet?
Tavaly nyáron kollégám autója (2l diesel 180paci) az M0-on állt meg. Tréler Petrányihoz,váltócsere gariban... kb 14e km volt a gariból hátra. Elhozta,80 km később előjött ugyanaz megint, másik szervíz (Sándor-Kisúj.) Egr csere ,hibakód nem jött vissza. Akkor és ott mondták,hogy valószínűleg ajándék volt a váltó. Ők nem pucolták,cserélték.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5513 Dátum:
2023.01.22 vasárnap, 13:20:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2023.01.22 vasárnap, 10:40:36
Sziasztok,
A minap jól megijesztett az autó. Autópályán csorogtam óvatosan, egyenletes tempóval a hóesésben, amikor megjelent a váltó (PS) vészüzem jelzés és a check engine lámpa. Csak néhány fokozat működött. Egy leállítás újraindítás után rendesen működött.
Most megnéztem a tárolt hibakódokat, és talán nem olyan nagy a baj. A TCM modulban van egy U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM-től, illetve 23 másodperccel korábbról a PCM-ben egy P0490 - EGR A szabályozókör magas hibakód.
A forscan fórumon is olvastam, hogy mással is előfordult a váltó vészüzem kijelzés EGR hiba miatt.
A kérdésem, hogy ez a P0490 mennyire komoly, mire számítsak? Valami pucolás esetleg segíthet?
Ezekkel a fhosokkal bármi előfordulhat.
De az tény, az egyik típusbaj (a sok közül) az EGR. Tudtommal nem a kokszolódás a baj, hanem megreped. Keress rá petrányi webshopban. Szívbajt kapsz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5514 Dátum:
2023.01.22 vasárnap, 16:34:14 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.01.22 vasárnap, 13:20:06
Ezekkel a fhosokkal bármi előfordulhat.
De az tény, az egyik típusbaj (a sok közül) az EGR. Tudtommal nem a kokszolódás a baj, hanem megreped. Keress rá petrányi webshopban. Szívbajt kapsz.
Egy új PS váltóhoz képest ingyen van.
Vagy ha azt veszem, hogy egy szhar turbócső, amit belülről szétvág az élezett fémcső 158k.
Az ebay-en meg tényleg nem vészes az EGR ár.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5515 Dátum:
2023.01.22 vasárnap, 20:20:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2023.01.22 vasárnap, 16:34:14
Egy új PS váltóhoz képest ingyen van.
Vagy ha azt veszem, hogy egy szhar turbócső, amit belülről szétvág az élezett fémcső 158k.
Az ebay-en meg tényleg nem vészes az EGR ár.
Most nézem, hogy lehet kapni külön a hűtő részét… az reped…
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5516 Dátum:
2023.01.23 hétfő, 22:17:47 »
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a segítséget a TPMS jeladókkal kapcsolatban.
A mai napon megjöttek, szerintem még jó áron is (zusammen: 70,36EUR/4db). Berakatva, majd "betanítottam", ha már megvettem hozzá a kis kütyüt (ezt igényelte és elégedetten visszadudált a kocsi minden egyes keréknél
).
Még egyszer köszi!
Naplózva
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5517 Dátum:
2023.01.26 csütörtök, 17:19:59 »
Sziasztok!
Azért még egy érdekességet hozzáteszek a TPMS szenzorok történetéhez: nagyon durva az, hogy egy az egyben ugyanabból a jeladótípusból kaptam 4 darabot, amelyek a FORD Petrányi honlapján vannak (a feliratozás, made in UK, stb.. a kis fehér háromszög a túloldalon...), de én darabját bruttó
17,592 EUR
(!!!) összegért rendeltem Németországból (ebből még nekem idehaza visszajön 20% ÁFA, vagy ahogy itt használják "DPH"), míg a Petrányinál "akciósan" 14.929,-Ft, ami kb. 395,00 HUF/EUR árfolyammal átszámítva kb.
37 EURÓ
.
Ez brutál!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5518 Dátum:
2023.01.26 csütörtök, 21:10:04 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2023.01.26 csütörtök, 17:19:59
Sziasztok!
Azért még egy érdekességet hozzáteszek a TPMS szenzorok történetéhez: nagyon durva az, hogy egy az egyben ugyanabból a jeladótípusból kaptam 4 darabot, amelyek a FORD Petrányi honlapján vannak (a feliratozás, made in UK, stb.. a kis fehér háromszög a túloldalon...), de én darabját bruttó
17,592 EUR
(!!!) összegért rendeltem Németországból (ebből még nekem idehaza visszajön 20% ÁFA, vagy ahogy itt használják "DPH"), míg a Petrányinál "akciósan" 14.929,-Ft, ami kb. 395,00 HUF/EUR árfolyammal átszámítva kb.
37 EURÓ
.
Ez brutál!!!
Már csak az a kérdés, hogy honnan rendelted?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5519 Dátum:
2023.01.27 péntek, 18:34:14 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2023.01.26 csütörtök, 17:19:59
Sziasztok!
Azért még egy érdekességet hozzáteszek a TPMS szenzorok történetéhez: nagyon durva az, hogy egy az egyben ugyanabból a jeladótípusból kaptam 4 darabot, amelyek a FORD Petrányi honlapján vannak (a feliratozás, made in UK, stb.. a kis fehér háromszög a túloldalon...), de én darabját bruttó
17,592 EUR
(!!!) összegért rendeltem Németországból (ebből még nekem idehaza visszajön 20% ÁFA, vagy ahogy itt használják "DPH"), míg a Petrányinál "akciósan" 14.929,-Ft, ami kb. 395,00 HUF/EUR árfolyammal átszámítva kb.
37 EURÓ
.
Ez brutál!!!
Amit linkeltem neked, még ennél is olcsóbbra jön ki.
https://pl.aliexpress.com/item/1005003949451974.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7f013ea6FoJ2Cq&ad_pvid=202212311118023910091859633330017837227_1&s=p
15.500 szállítással. darabja 3875ft, 400as euroval meg 9,687 euro.
Nekem a téliekben ezek vannak, hibátlanok. És uaz, mint a gyári. Annó amikor keresgéltem, találtam ebay-en gyári dobozban, 4 db gyárit, kb 130.000ft+ szállításért. Na az a vicc kategória...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5520 Dátum:
2023.02.06 hétfő, 21:24:15 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.01.26 csütörtök, 21:10:04
Már csak az a kérdés, hogy honnan rendelted?
Szia,
én erről az oldalról rendeltem:
https://www.autodoc.sk/
Az oldalt német cég üzemelteti, a csatolt számlán is ők szerepelnek, viszont a közösségi adószám az "PL", tehát lengyel. Az ilyen dolgoknak általában a "VAT Kontroll" oldalon utána szoktam nézni, de rendbe vannak. Maga a szállítmány is dojcslandból jött, ott adták fel.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.02.06 hétfő, 21:35:29 írta Radvany_18
»
Naplózva
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5521 Dátum:
2023.02.12 vasárnap, 13:02:41 »
Sziasztok!
Cserélném MK IV autómat. Van egy 2018-as autó ami esetleg érdekelhet alvázszáma:WF0EXXWPCEJR86390
Tud ez alapján valaki felszereltséget, netán egyéb adatokat? A segítséget előre is köszönöm.
Üdv;Tibi
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5522 Dátum:
2023.02.12 vasárnap, 16:44:38 »
Idézetet írta: tibike71 - 2023.02.12 vasárnap, 13:02:41
Sziasztok!
Cserélném MK IV autómat. Van egy 2018-as autó ami esetleg érdekelhet alvázszáma:WF0EXXWPCEJR86390
Tud ez alapján valaki felszereltséget, netán egyéb adatokat? A segítséget előre is köszönöm.
Üdv;Tibi
Mondeo 2014 -, 2,0l Duratorq 150LE, Magnetic
Kisebb jellemzők
Tetővonal átalakítás nélkül
With Wrapped "B" Pillar Trim
Hátsó sárfogók nélkül
Első ajtóküszöb védő lemez - MIC
Belső Csomag nélkül
Fényszóró működtetés nélkül
Első sárfogók nélkül
My Key
Luggage Compartment mat
Manuális ötödik ajtóval
Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
(-) Version Packages
Különleges célú jármű nélkül
Valenciában készült
Speciális felsz. csomag nélkül
Kényelmi csomag nélkül
Marketing elők csom nélkül
Értékesítési minta nélkül
Különleg rendelésű festék nélkül
SVO matrica nélkül
Küls? megjelenés csomag nélül
RSO díszítés nélkül
Trend 'S' SIP
SIP nélkül
Belső fényezés - Matt
Elect.stab.szabályozással
SVO Except csomag nélkül
VP alkalmazás címke nélk
Csomagtéremblémák nélkül
Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
Márkatulajdonos Ford Europe
Less Outbound Modification Cnt
Tűzoltókészülék rögz. nélkül
Elakadásjelzővel
Gumiabroncs javitó készlet nélkül
"A" Pillar Cloth Trim
"C" Pillar Cloth Trim
Pedál burkolatok nélkül
E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
Tükrözött üveggel
Rács - Felső króm rúd/keret
Széria zöld szélvédő
fűtött szélvédővel
Konzolba szerelt hamutartó nélkül
Zárható kesztyűtartó fedéllel
Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
Konzol - Zárt tárolóval
Pohártartók (2) 1. sor
Belső borítás - PVC/műbőr
Belső körny. szín-Charcoal Black
Belső körny. szín-Charcoal Black
Rögzített lábpedálok
Textil lábszonyegek elöl
Hátsó padlóbetét nélkül
Szövet tetőkárpittal
Oldalablak-fólia nélkül
1. szintű ajtóburkolattal
Rakodópolc nélkül
Csomagtérháló készlet nélkül
Hátsó ablakfüggöny nélkül
Raktér borítás nélkül
4 Load Compartment Tie Down Loops
Rakományrögzĺtő háló nélkül
zajszigetelő csomag nélkül
Belső elválasztás nélkül
Burkolat nélkül Gépkocsi
Alsó rácsszegély, színes
Aktív hűtőzáró
Tetőcsomagtartó nélkül
Ajtóküszöb díszcsík Micatallic
Ajtókeret díszléc mikrofon
Alsó karosszéria díszléc nélkül
Spoiler nélkül
tompítható visszapillantótükörrel
Kett el fűt irjel aut beh k.s. lámp
karosszériaszínu külso tükörrel
Less Pass Seat Back Control Switch
Ülés csomag nélkül
Első üléstámla rakodózsebbel
Sízsák előkészítéssel
Első 2 irányba állĺth. fejtámlával
Vezetőülés állító - Kar
Utasülés állító - Kar
Különleges üléshuzat nélkül
Hátsó közép. kartám. pohártartóval
Vezető kézi deréktámasszal
Utas kézi deréktámasszal
Többkontúros ülések nélkül
Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
Vonóhorog nélkül
Utánfutó-vonóhorog nélkül
Első vonószemmel
Hátsó vonószemmel
Fűtésszabályozók Alt A
Less Trailer Sway Control (TSC)
Motorburkolat - motorháztető alatt
Színre fújt külső ajtókilincs
Bor sebességváltó gomb
távirányított nyitás nélkül
Automatic Gearshift
Globális nyit/zár ajt./napfényt.vel
Frekvencia - 433 MHz
El ajtózár el nyitással
Bez zdaln. sterow otw. drzwi
Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
Sapka nélk tüza.betöltő zárral
Beépített. h. ablak törlo/mosóval
állítható szakaszos törléssel
Fűtött mosó fúvókával
Fényszóró-tisztító nélkül
napfénytető nélkül
AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
Lökhárító díszléc - első mikr
Bumper Moulding - Rear Mic
Első lökhárító érz. eszköz nélkül
Színre fújt elso lökhárító
karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
Els? rendszámtábla tartóval
Bal oldali függönylégzsák
Jobb oldali függönylégzsák
Vezetőoldali térdlégzsák
3 pontos biztonsági övekkel
Standard hátsóülés-övekkel
Smart utasoldali légzsákkal
Oldallégzsákkal - vezetőoldali
Oldallégzsákkal - utasoldali
Utasol. légzsák hatástalanítással
Isofix rögzítő kiegészítéssel
16" mini acél pótkerékkel
Gumiabroncs-nyomás érz. 433 MHz
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
6,5 X 16
Pótkerék T125/80R16
Normál gumi mintával elöl
With Standard Tyre Tread - Rear
Bármilyen márkájú gumiszállító
Műanyag festett kerékagysapkákkal
Nem záródó csap anyák
Programozott sebességkorlát nélk
Hidegindítás -25 fok
Elektromos vízmelegítő nélkül
Indítóm. - stop/start rendsz.
Távindító nélkül
Euro 6.2 károsanyag-kibocsátás
Standard felfüggesztéssel
Első rugó terhelésosztály T
Hátsó rugó terhelésosztály G
Egy átlós hangtomp./dupla kipufgoó
Kipu.cső hossz. nélkül
Elektromos rögzítőfékkel
Nem festett féknyereggel
ĂtkĂśzĂŠs enyhĂtĹ rendszer nĂŠlkĂźl
Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
Fék vészhelyzeti segítséggel
Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
Less Assembly Plant Fuel Fill
Szőnyeg nélkül FIA
Kapcs.tech.vál.(SST) korm-ról kapcs
széria elso ülés
Levegőminőség érzékelő nélkül
Pollenszűrő/szenes szűrő
Újrakeringető fűtővel
GWP kevesebb, mint 150
Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
dízel tözeloanyag képességgel
Elektromos szervokormánnyal
Kézi billent./tolható kormányosz.
Borrel bevont kormánykerék
Fűtött kormánykerékkel
Elektronikus sebességkorl. nélkül
Tempomat és ASLD
Távolságérzékelős tempomat nélkül
Kiegészĺtő fűtés nélkül
Alap analóg műszeregység
KMH/MPH sebességmérővel
Fedélzeti számítógéppel
7000 RPM Tachometer
Hangjelzéses figyelm. rendsz nélkül
MFD TFT érintőképernyő
Navigációs rendszerrel
Vészhelyzeti segítség
Sebesség hangjelző nélkül
Holttér információs rendszer nélkül
Sávtartás segítség nélkül
Sebességkorl. tábla felism. nélkül
HMI kezelőfelület 4
Lopásgátló riasztó nélkül
Motor immobilizerrel - integrált
Hátsó parkolási segítséggel
Első parkolássegéllyel
Automatizált parkolórendszer nélkül
75 Ah akkumulátor
1. csoport rádiófrekvencia
ICE-Másod kétcsat/5. csat/TMC/PD
8 hangszóróval
Rádióelhalkítás nélkül
Szórakoztató rendszer nélkül
Mobiltel. Interfész nélk
Sync III
hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
Garázsajtónyitó nélkül
Elektromos kimenet nélkül
Szivargyújtó nélkül
Szivargyújtó nélkül
Kamera nélkül
Ködlámpa kerettel
Halogén fényszóróval
nappali világítással
Első ködlámpával No. 2
Világítás csomagok nélkül
Belső fény csom nélk
etőbe szerelt olvasólámpával
Tető lámpák nélkül
Belső világĺtás késleltetéssel
Less Interior Courtesy Lamp
2. sor olvasolámpával
Kesztyűtartó világítással
Raktérvilágítás - LED
Hátsó lámpa 3. szint
Kiegészítő féklámpával
Hátsó ködlámpák nélkül
Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
Első fénysz vetítési távolság szab.
Fényszóró Szabályzás nélkül
Ford Division származék
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5523 Dátum:
2023.02.12 vasárnap, 16:45:37 »
Gyártás dátuma: 18.10.2018
Gépkocsi típus: Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 10-es szériák
Motor: 2,0l Duratorq 150LE
Váltó: 6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: Euro 6.2 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Magnetic
Belső anyag: Ciprus / Oxford fehér/Ében
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5524 Dátum:
2023.02.13 hétfő, 20:07:23 »
Köszönöm
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.02.12 vasárnap, 16:45:37
Gyártás dátuma: 18.10.2018
Gépkocsi típus: Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 10-es szériák
Motor: 2,0l Duratorq 150LE
Váltó: 6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: Euro 6.2 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Magnetic
Belső anyag: Ciprus / Oxford fehér/Ében
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 782
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5525 Dátum:
2023.03.07 kedd, 11:36:46 »
Srácok!
Az üzemanyagszűrőt mennyi kilométerenként javasolt cserélni?
Az alany 2016 2.0TDCI 150LE.
Találtam videót a cseréről:
https://www.youtube.com/watch?v=OQG04O6RaNQ
Ez tényleg ilyen egyszerű csere? Vákumozás / levegőtlenítés nem szükséges?
Ezt néztem ki:
https://alkatreszek.hu/f_026_402_533_bos_la
Vélemény?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5526 Dátum:
2023.03.07 kedd, 13:47:51 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2023.03.07 kedd, 11:36:46
Srácok!
Az üzemanyagszűrőt mennyi kilométerenként javasolt cserélni?
Az alany 2016 2.0TDCI 150LE.
Találtam videót a cseréről:
https://www.youtube.com/watch?v=OQG04O6RaNQ
Ez tényleg ilyen egyszerű csere? Vákumozás / levegőtlenítés nem szükséges?
Ezt néztem ki:
https://alkatreszek.hu/f_026_402_533_bos_la
Vélemény?
Kb ilyen, de a 3. cső miatt érdemes az egész szűrőházat kivenni, mert feszül a cső.
Inkább ezt vedd:
https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-uzemanyagszuro-diesel-tk-t3435
Ja, és van benne egy kisnyomású pupma, az feltölti, ha gyújtásra rakod. Többször tedd gyújtásra. És ha elindult, ne engedd, hogy lefulladjon.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 782
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5527 Dátum:
2023.03.07 kedd, 16:15:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.03.07 kedd, 13:47:51
Kb ilyen, de a 3. cső miatt érdemes az egész szűrőházat kivenni, mert feszül a cső.
Inkább ezt vedd:
https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-uzemanyagszuro-diesel-tk-t3435
Ja, és van benne egy kisnyomású pupma, az feltölti, ha gyújtásra rakod. Többször tedd gyújtásra. És ha elindult, ne engedd, hogy lefulladjon.
56ekm-nél volt cserélve, most 94eKm van benne, most már csereérett?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5528 Dátum:
2023.03.07 kedd, 16:36:32 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2023.03.07 kedd, 16:15:25
56ekm-nél volt cserélve, most 94eKm van benne, most már csereérett?
Szerintem igen. Gyári előírás a 60e km, de szerintem célszerű inkább 40e kmenként.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5529 Dátum:
2023.03.22 szerda, 18:43:49 »
Idézetet írta: pancsuri@freestart.hu - 2021.05.25 kedd, 20:07:16
A jármű ECM-ek egy P2000 kódot adnak, ha az NOx-csapdával (nitrogén-oxid-abszorber csapdával) kapcsolatos hibákat észlelik. Ez a sovány égésű benzin- és dízelmotorokban található eszköz a motor kipufogócsonkja után helyezkedik el, és a káros dinitrogén-oxidokat ártalmatlan nitrogénné alakítja, mielőtt visszavezetné a kipufogógázba. Az ECM akkor állítja be a P2000 hibakódot, ha az NOx-csapda hatékonysága nagyon alacsony, kibocsátási normák küszöbértéke alatt van. A Check Engine jelzőfény kigyullad, és jelzi a vezetőnek, hogy probléma van.
Pár napja nekem is kidobta a hibakódot. ODBII-n keresztül tudtam törölni, azóta nem jött elő a hiba.
Hol kell keresni a hibaforrást? EGR szelep nem jól működik, vagy mi okozza?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
KJozsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5530 Dátum:
2023.03.23 csütörtök, 09:18:59 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2023.03.22 szerda, 18:43:49
Pár napja nekem is kidobta a hibakódot. ODBII-n keresztül tudtam törölni, azóta nem jött elő a hiba.
Hol kell keresni a hibaforrást? EGR szelep nem jól működik, vagy mi okozza?
Nekem is volt február végén Check Engine.
Mivel még garanciális az autó, bejelentkeztem a szervízbe, ahol hibakód törlés és szoftver frissítés törént.
Azóta minden rendben.
Naplózva
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5531 Dátum:
2023.03.30 csütörtök, 16:18:15 »
Idézetet írta: KJozsi - 2023.03.23 csütörtök, 09:18:59
Nekem is volt február végén Check Engine.
Mivel még garanciális az autó, bejelentkeztem a szervízbe, ahol hibakód törlés és szoftver frissítés törént.
Azóta minden rendben.
Holnap megyek én is szofferfrissítésre (mondjuk azóta nem jött elő a hiba).
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5532 Dátum:
2023.05.27 szombat, 16:51:15 »
Sziasztok!
Tudnátok erről némi adatot szerezni; WF0FXXWPCFEA29661
Köszönöm előre is.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5533 Dátum:
2023.06.08 csütörtök, 19:40:59 »
Megvolt a 185ekm olajcsere...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5534 Dátum:
2023.06.08 csütörtök, 21:37:41 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2023.06.08 csütörtök, 19:40:59
Megvolt a 185ekm olajcsere...
Vezérléscsere!!!!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5535 Dátum:
2023.06.08 csütörtök, 21:41:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.06.08 csütörtök, 21:37:41
Vezérléscsere!!!!
Veled?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5536 Dátum:
2023.06.09 péntek, 07:09:51 »
Idézetet írta: Ferqo - 2023.06.08 csütörtök, 21:41:25
Veled?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5537 Dátum:
2023.06.10 szombat, 12:30:14 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.06.08 csütörtök, 21:37:41
Vezérléscsere!!!!
133ekm-nél gariban megvolt a vízpumpa cserével.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5538 Dátum:
2023.06.10 szombat, 19:30:31 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2023.06.10 szombat, 12:30:14
133ekm-nél gariban megvolt a vízpumpa cserével.
Akkor lassan jöhet a második csere.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
REBESZI
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5539 Dátum:
2023.06.14 szerda, 09:18:20 »
Sziasztok! Nem rég lettem egy 2016 07.-havi mondeo tulajdonosa. Az lenne a kérdésem hogy a navit tudom e frissíteni, és magyarosítani a menü rendszerrel együtt? Ja 1.5 ecoboost 160 lóerős és hogy ezt lehet e még (vagy érdemes) fokozni?
Üdv!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5540 Dátum:
2023.06.14 szerda, 09:50:04 »
Idézetet írta: REBESZI - 2023.06.14 szerda, 09:18:20
Sziasztok! Nem rég lettem egy 2016 07.-havi mondeo tulajdonosa. Az lenne a kérdésem hogy a navit tudom e frissíteni, és magyarosítani a menü rendszerrel együtt? Ja 1.5 ecoboost 160 lóerős és hogy ezt lehet e még (vagy érdemes) fokozni?
Üdv!
Hát ebbe az egyöt ecobúsztba jól belenyúltál. Nézd, hogy fogy-e a hűtővíz, ha igen, inkább csináld vissza az adásvételt.
2016 7. hó elvileg sync3. Ugye?
cyanlabs.net
Innen mindent tudsz frissíteni
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5541 Dátum:
2023.07.27 csütörtök, 16:19:54 »
Sziasztok!
Csak egy gyors kérdés: a gyári navi honnan kapja (szinte naprakészen) az infót pl. egy útlezárásról?
Meglepődtem, hogy a Vámosszabadi határtkelő utáni Nagymegyerre vezető főútvonal felújítás másnapján a gyári naviban megjelent, hogy lezárt az útvonal. Igaz, szinte csak a Waze-t használom, de a gyári navihoz hogy jut el az info?
Köszi:
D.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5542 Dátum:
2023.07.27 csütörtök, 17:15:37 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2023.07.27 csütörtök, 16:19:54
Sziasztok!
Csak egy gyors kérdés: a gyári navi honnan kapja (szinte naprakészen) az infót pl. egy útlezárásról?
Meglepődtem, hogy a Vámosszabadi határtkelő utáni Nagymegyerre vezető főútvonal felújítás másnapján a gyári naviban megjelent, hogy lezárt az útvonal. Igaz, szinte csak a Waze-t használom, de a gyári navihoz hogy jut el az info?
Köszi:
D.
FordPass
Vagy TMC
Neked mikori az évjárat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5543 Dátum:
2023.07.27 csütörtök, 21:51:25 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2023.07.27 csütörtök, 17:15:37
FordPass
Vagy TMC
Neked mikori az évjárat?
Szervusz!
2018/09 - a SYNC3 frissítve a legutolsó verzióra.
Az évek során kipróbáltam már jónéhány autót. Sosem gondoltam volna, hogy egymás után NÉGY MONDEO talál nálam gazdára. A szép ST-Line a második MK5, ezeket megelőzően pedig két MK4 szolgált megbízhatóan. Ha nem mennék éves szinten 50-60e kilométert nagyon sokáig megtartanám, de sajna túl gyorsan pörögnek a kilométerek.
Üdv:
D.
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5544 Dátum:
2023.09.21 csütörtök, 21:35:35 »
Sziasztok,
5 év hűséges szolgálat és 140.000km után 1 hete lecseréltem az MK4.5-öt egy MK5 faceliftre, 2.0tdci ecoblue.
Most hogy teletankoltam, valahogy mintha kiakadt volna a szintjelző…mentem 100km-t és a mutató, se a km visszaszámláló nem mozdul, áll 999km-en.
Vkinek ötlet? Ennyire nem fogyaszthat jól…
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5545 Dátum:
2023.09.21 csütörtök, 22:27:43 »
Idézetet írta: BRoland - 2023.09.21 csütörtök, 21:35:35
Sziasztok,
5 év hűséges szolgálat és 140.000km után 1 hete lecseréltem az MK4.5-öt egy MK5 faceliftre, 2.0tdci ecoblue.
Most hogy teletankoltam, valahogy mintha kiakadt volna a szintjelző…mentem 100km-t és a mutató, se a km visszaszámláló nem mozdul, áll 999km-en.
Vkinek ötlet? Ennyire nem fogyaszthat jól…
Nem korai kicsit aggódni? Menj vele, majd beáll.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5546 Dátum:
2023.09.22 péntek, 09:58:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2023.09.21 csütörtök, 22:27:43
Nem korai kicsit aggódni? Menj vele, majd beáll.
Köszönöm! Akkor várok...a mutató már megmozdult, de a visszaszámláló, még mindig 999-en áll
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5547 Dátum:
2023.09.22 péntek, 10:44:48 »
Idézetet írta: BRoland - 2023.09.22 péntek, 09:58:35
Köszönöm! Akkor várok...a mutató már megmozdult, de a visszaszámláló, még mindig 999-en áll
Túl jól fogyaszt, jobban kell neki nyomni.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5548 Dátum:
2023.09.22 péntek, 16:24:24 »
Idézetet írta: BRoland - 2023.09.21 csütörtök, 21:35:35
Sziasztok,
5 év hűséges szolgálat és 140.000km után 1 hete lecseréltem az MK4.5-öt egy MK5 faceliftre, 2.0tdci ecoblue.
Most hogy teletankoltam, valahogy mintha kiakadt volna a szintjelző…mentem 100km-t és a mutató, se a km visszaszámláló nem mozdul, áll 999km-en.
Vkinek ötlet? Ennyire nem fogyaszthat jól…
milyen az a négyésfeles mondeo?
Sose tankold tele...csapasd neki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5549 Dátum:
2023.09.22 péntek, 21:03:50 »
Idézetet írta: alf® - 2023.09.22 péntek, 16:24:24
milyen az a négyésfeles mondeo?
Sose tankold tele...csapasd neki.
MK4 facelift
Túlizgultam...megmuzdult, csak az MK4-nél ilyen tapasztalat nem volt.
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ