Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 21:27:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13417210 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14350 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:17:56 »

Igen lebuktam Smiley az offra gondoltam  taps
Látod akinek volt benzinese az tudja egyből.De van ilyen diesel is a régi nekem ilyen volt.De a mondi ugye nem ilyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14351 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:40:54 »

Látod akinek volt benzinese az tudja egyből.De van ilyen diesel is a régi nekem ilyen volt.De a mondi ugye nem ilyen.

Én már nem is emlékszem rá,milyen vezetni egy jó kis Ci-s Mondeot  szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14352 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:50:12 »

Én már nem is emlékszem rá,milyen vezetni egy jó kis Ci-s Mondeot  szomoru1
Nem lehet elfeélejteni hisz tudod.de a hiányát kilreztem az írásodból!!!!! taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14353 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:51:31 »

Nem lehet elfeélejteni hisz tudod.de a hiányát kilreztem az írásodból!!!!! taps taps taps

Deeeeee...Majd megkapom,mert...Hát,optikai tunying topicban írtam,mi történt  szomoru1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14354 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 20:06:24 »

Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14355 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 21:45:26 »

Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.
Az enyém ha 5 fok fölött van egyből 750.Ha alatta van akkor megy feljebb de ha elkezd a kiegészítő fütés meleget nyomni és megyek 4-5 km-t akkor ismét 750.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #14356 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 09:32:29 »

Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.

Enyem is pont ilyen. Nem tudom, miota csinalja, nem figyeltem, de mostanaban a hidegben hajszalra ugyanigy viselkedik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #14357 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 18:06:42 »

Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.
szerintem a hengerfej és a külső hőmérséklet variációi okozzák a fordulatszám tartományokat.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14358 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 19:24:30 »

Sziasztok.Azt honnan lehet meg tudni,hogy milyen csúcsok vannak az autómban?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14359 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 19:29:04 »

Sziasztok.Azt honnan lehet meg tudni,hogy milyen csúcsok vannak az autómban?

megnézed vigyor3

a csúcsokon rajta kell lenni egy matricán vagy a szelepfedelen is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14360 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 19:32:15 »

Tényleg ott van a matrica a szelepfedélen falbav falbav falbav


megnézed vigyor3

a csúcsokon rajta kell lenni egy matricán vagy a szelepfedelen is
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14361 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 19:36:26 »

Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg. http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14362 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 19:43:35 »

Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg. http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952
ez nem darab ár??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14363 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 19:45:50 »

De darab ja ennyi.Miért talán sokallod?

ez nem darab ár??
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14364 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:08:32 »

De darab ja ennyi.Miért talán sokallod?

200e-et jobb dolgokra is tudnék költeni vigyor3

amúgy nem tom, hogy mennyi most a 2.2 csúcs nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14365 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:14:51 »

A gyári új jobb helyen 86000ft a  gyári fel újított 54000ft.Az enyéim szarakodnak azért gondoltam meg venni.

200e-et jobb dolgokra is tudnék költeni vigyor3

amúgy nem tom, hogy mennyi most a 2.2 csúcs nemtudom
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14366 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:24:29 »

A gyári új jobb helyen 86000ft a  gyári fel újított 54000ft.Az enyéim szarakodnak azért gondoltam meg venni.

ez amit linkeltél az milyen?? új vagy felújított?? (nem tudok németül vigyor3)

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #14367 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:26:34 »

A gyári új jobb helyen 86000ft a  gyári fel újított 54000ft.Az enyéim szarakodnak azért gondoltam meg venni.


Itthon 45-ért felújítják a Filepnél garival.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #14368 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:32:36 »

ez amit linkeltél az milyen?? új vagy felújított?? (nem tudok németül vigyor3)



Én se tudok németül, de az "ORIGINAL DELPHI!!! NEU!!!" átjött. Eredeti Delphi, új. Akkor nagyon jó buli.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14369 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:34:45 »

Én se tudok németül, de az "ORIGINAL DELPHI!!! NEU!!!" átjött. Eredeti Delphi, új. Akkor nagyon jó buli.
bele sem néztem a leírásába Roll Eyes worship

ha tényleg gyári új, akkor nem kérdés eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14370 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 22:32:36 »

Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg. http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952
ha nem adsz cseredarabot, +50EUR.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14371 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 22:33:35 »

szerintem a hengerfej és a külső hőmérséklet variációi okozzák a fordulatszám tartományokat.....
akkor ez érdekes, hogy mitől lesz melegen, 4fok alatt 900-as alapjárat, míg félmelegen 750.  Huh?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #14372 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 22:52:52 »

Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg. http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952

170 Euro/db. A 4 nem a Neu-hoz tartozik, hanem az Euro-hoz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #14373 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 22:54:26 »

akkor ez érdekes, hogy mitől lesz melegen, 4fok alatt 900-as alapjárat, míg félmelegen 750.  Huh?

Felmelegen kinyitja a termosztat a kulso hutokort, amitol egy picit tulhul a motor, de kozben mar meleg annyira, hogy az elektronika nem erosit ra az alapjaratra?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14374 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 23:00:32 »

Felmelegen kinyitja a termosztat a kulso hutokort, amitol egy picit tulhul a motor, de kozben mar meleg annyira, hogy az elektronika nem erosit ra az alapjaratra?

AndyA

Van olyan, hogy hidegen ennyi, melegen annyi a fordulat? Én ilyet nem vettem észre.
Nálam ha kinn +4 (csak rávágtam) felett van, 750. Alatta 910.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14375 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 23:03:12 »

Van olyan, hogy hidegen ennyi, melegen annyi a fordulat? Én ilyet nem vettem észre.
Nálam ha kinn +4 (csak rávágtam) felett van, 750. Alatta 910.
Ugyan ezt írtam az előbb mert nálam is ez van...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14376 Dátum: 2011.12.13 kedd, 10:01:56 »

Van olyan, hogy hidegen ennyi, melegen annyi a fordulat? Én ilyet nem vettem észre.
Nálam ha kinn +4 (csak rávágtam) felett van, 750. Alatta 910.
nálam van. Ha nagyon ráérek, csinálok menetközbeni adatgyűjtést RPM, CHT, IAT értékekre. 7fok felett és alatt is,persze.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14377 Dátum: 2011.12.13 kedd, 17:41:11 »

Jaa.De még így is olcsóbb mint ha Magyar honba veszem meg.



ha nem adsz cseredarabot, +50EUR.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #14378 Dátum: 2011.12.13 kedd, 19:22:28 »

akkor ez érdekes, hogy mitől lesz melegen, 4fok alatt 900-as alapjárat, míg félmelegen 750.  Huh?
lehet valahol fals jel.
Amúgy nekem ilyenkor már csak akkor 750,ha teljesen üzemmeleg,és jól meg is hajtom.Akkor visszaáll 750re,egyébként 900.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14379 Dátum: 2011.12.13 kedd, 19:28:04 »

Itthon 45-ért felújítják a Filepnél garival.
akkor az máshol fele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14380 Dátum: 2011.12.13 kedd, 19:49:01 »

Jaa.De még így is olcsóbb mint ha Magyar honba veszem meg.



És biztos jó a tiedbe?Huh???mert ugye több fajta van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14381 Dátum: 2011.12.13 kedd, 19:50:53 »

lehet valahol fals jel.
Amúgy nekem ilyenkor már csak akkor 750,ha teljesen üzemmeleg,és jól meg is hajtom.Akkor visszaáll 750re,egyébként 900.
eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #14382 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:02:28 »

eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj eplus2
engem nem zavar.max szokatlan.és többlet fogyit hoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #14383 Dátum: 2011.12.13 kedd, 22:39:53 »

engem nem zavar.max szokatlan.és többlet fogyit hoz.

Nyarhoz kepes bizopny minimum fel liter plusz a teli menet minden 100 km-re...

Az utobbi hetekben raadasul peches volt a szeljaras is, ugyhogy inkabb +1 liter az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #14384 Dátum: 2011.12.14 szerda, 14:42:04 »

Sziasztok,


Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?

Köszi Balázs

Sziasztok,

Ma az autómban azt tapasztaltam, hogy, mikor haladtam (60km/h felett) és gázt adtam, hogy gyorsítsak, az autó motorteréből középről olyan hangot hallottam, mintha a a ventilátort max-ra raknám, nem pont olyat, de csak ehhez tudnám hasonlítani, és mintha a kipufógón ekkor nagyobb füstöt is láttam. A motor meleg volt. Ez egész uton érezhető volt. Ha szépen mentem semmi, de ha odaléptem, mindig a hang és a füst. Az autó ment, húzott, csak e ezért zavar!
Tapasztalt már valaki ilyet? Alapjáratn semmi, meg ha állóhelyzetben gázt adok sem, csak menetközben!

Köszi előre is!


Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #14385 Dátum: 2011.12.14 szerda, 16:14:30 »

Sziasztok,


Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?

Köszi Balázs




Szerintem szorongasd meg az EGR-re menő turbócsövet, hátha úgy előbújik repedés, illetve nézd meg,
hogy az olaj nem onnan jön-e, ahol a turbócső az EGR-re csatlakozik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14386 Dátum: 2011.12.14 szerda, 17:31:56 »

Sziasztok,


Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?

Köszi Balázs
jó teória, de idáig egyetlen repedt kipufogó csonkkal rendelkező tdci sem járt erre. Járt viszont rengeteg, turbó cső repedt darab. De ha nagyon érdekli a szerelőt a kipfugó téma, akkor a flexcsövet nézze meg, az szokott kilyukadni, kifújni.
(milyen szerelő akinek nincs aknája? villanyszerelő?  hehe )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14387 Dátum: 2011.12.14 szerda, 17:39:26 »

eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj eplus2
pont az a baj, hogy 750, amikor nem kellene.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14388 Dátum: 2011.12.14 szerda, 18:58:58 »

eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj eplus2
nekem állandó jelleggel 900, vagy 800  Roll Eyes  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


kamus
Vendég
« Új hozzászólás #14389 Dátum: 2011.12.14 szerda, 19:16:44 »

jó teória, de idáig egyetlen repedt kipufogó csonkkal rendelkező tdci sem járt erre. Járt viszont rengeteg, turbó cső repedt darab. De ha nagyon érdekli a szerelőt a kipfugó téma, akkor a flexcsövet nézze meg, az szokott kilyukadni, kifújni.
(milyen szerelő akinek nincs aknája? villanyszerelő?  hehe )
Én itthon nem tudom ellenőrízni? Van erre valami képes útmutató? Nehéz levenni a csöveket? Én is azt hallottam, hogy az EGR-re menő cső szokott kirepedni. Ötletem sincs, hogy fogjak hozzá. 
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #14390 Dátum: 2011.12.14 szerda, 19:19:00 »

Én itthon nem tudom ellenőrízni? Van erre valami képes útmutató? Nehéz levenni a csöveket? Én is azt hallottam, hogy az EGR-re menő cső szokott kirepedni. Ötletem sincs, hogy fogjak hozzá. 

JA, és ma egy mondis ismerősöm kipróbálta, aki meglepve tapasztalta, hogy az övének is ilyen a hangja, csak kicsit erősebb....
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14391 Dátum: 2011.12.14 szerda, 19:48:28 »

itt az alapjáratom! csak mert nagyon unatkoztam Grin

http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk&feature=youtu.be
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #14392 Dátum: 2011.12.14 szerda, 19:58:36 »

jó teória, de idáig egyetlen repedt kipufogó csonkkal rendelkező tdci sem járt erre. Járt viszont rengeteg, turbó cső repedt darab. De ha nagyon érdekli a szerelőt a kipfugó téma, akkor a flexcsövet nézze meg, az szokott kilyukadni, kifújni.
(milyen szerelő akinek nincs aknája? villanyszerelő?  hehe )
Nekem szétment a kipufogó flexibilis cső, majd az első vége lecsúszott a csonkról úgy, hogy kb. félig takarta a cső nyílását. A gázok fele hátrament a kipufogón, másik fele szabadon távozott. Olyan sportos hangja volt, hogy a lányom nem akarta engedni, hogy megcsináltassam.  nyes Fojtás nélküli csattogás, gázelvételkor sivító fújás mintha lefúvatószelep lett volna benne.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #14393 Dátum: 2011.12.14 szerda, 21:54:40 »

Én itthon nem tudom ellenőrízni? Van erre valami képes útmutató? Nehéz levenni a csöveket? Én is azt hallottam, hogy az EGR-re menő cső szokott kirepedni. Ötletem sincs, hogy fogjak hozzá. 

Ha nem zavar, hogy koszos lesz a kezed, illetve földön kell fetrengeni, akkor az EGR-re menő csőhöz,
illetve az Intercooler körüli csövekhez könnyű hozzáférni. A hűtő alatti műanyag védőburkolathoz torx (talán 30?) csavarhúzó kell, ha
azt leszeded, akkor látni fogod a csövezést. Fejmérettől függően be lehet alá férni a kocsi megemelése nélkül is, de nem árt
egy szemüveg, hogy ne potyogjon szemét a szemedbe.
Ahol kifúj, ott olajos lesz a cső, ilyen olajos foltokat keress, illetve a csövek szorongatásával
kinyílnak a repedések, könnyebb őket észrevenni.
Csövek AWAB bilincsekkel vannak rögzítve (legalábbis nekünk azzal voltak), leszedéshez 7-es dugókulcs.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14394 Dátum: 2011.12.14 szerda, 22:51:37 »

itt az alapjáratom! csak mert nagyon unatkoztam Grin

http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk&feature=youtu.be
Nekem 6 fokban 750 még induláskor is.Ha 4 fok és alámegy akkor emelkedik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14395 Dátum: 2011.12.14 szerda, 22:58:25 »

Nekem 6 fokban 750 még induláskor is.Ha 4 fok és alámegy akkor emelkedik.
látod, nekem majdnem 900ról indult most! aztán mikor úgygondolja megáll 800on!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14396 Dátum: 2011.12.14 szerda, 23:06:37 »

látod, nekem majdnem 900ról indult most! aztán mikor úgygondolja megáll 800on!

Igen, de a tied EU4-es az Ővé meg EU3-as. Vagy tévedek?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14397 Dátum: 2011.12.14 szerda, 23:09:34 »

Igen, de a tied EU4-es az Ővé meg EU3-as. Vagy tévedek?
Igen, így van!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14398 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 18:14:07 »

ha gyári felújítottak, akkor a nyakukon van a kód. Van rajtuk alkatrészkód, ami a felújítottaknál RM kombinációval kezdődik. És van a sok darabból álló kalibrációs kód. Ha nem gyári felújított, de van kódja, akkor azt valahol fel kellene tüntetni (nincs ezzel tapasztalatom)
Na lecsekkoltam, az első read utáni értékek reálisak!! Tehát működik a kiolvasás! a további read-ek már random szemetet produkál, de ezzel akkor nem kell foglalkozni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #14399 Dátum: 2011.12.16 péntek, 13:22:08 »

Sziasztok,

Még mindig az említett problémával küzdök. Ma van az autóm egy 400Km-es túrán, és most már azt is csinálja, hogy néha berángat, mintha nem tudná, hogy most mi van. Nem én vezettem, nem próbáltam még.

A kérdés, valaki vállalná, hogy megnézi? Én Ászáron lakom. Ami közel van az Győr, Sz.fehérvár, T.bánya, Komárom. Esetleg Pest is jöhet! Van itt olyan aki meg tudja mondani mi a baja, és ezt orvosolni is tudja?
A lényeg, hogy sűrgős lenne. Előre is Köszi B.!


Sziasztok,


Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?

Köszi Balázs




Naplózva
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.