Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 18:50:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 299 300 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13416438 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14600 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:33:19 »

Sziasztok.

Ma reggel az autó inditásánál (még az izzítási folyamatban) villogott az izzításjelző lámpa.
3-4 hónappal ezelőtt volt pcs.diagnosztikán az autó ekkor az egyik csúcs cserélve is lett.
Az autó normálisan indul ,nem rángat,nem füstöl indításkor.
Kérdésem az lenne hogy: tudom hogy ez a vészüzemmód ,hogy meddig használható így az autó?,vagy mennyi idő múlva jelentkezik mégegyszer?
Mit lehet tenni ha ez miatt menetközben leáll az autó?

SÜRGŐS LENNE A VÁLASZ!!!!!!!

Köszönöm.
szerintem ckp lesz, nekem is csinálta az elmúlt évben 2x, de köv indításkor már nem volt gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14601 Dátum: 2011.12.31 szombat, 15:57:06 »

szerintem ckp lesz, nekem is csinálta az elmúlt évben 2x, de köv indításkor már nem volt gond
miért pont CKP? CKP hiba inkább lendkerék probléma miatt lehet, ha úgy áll meg a főtengely (és vele a lendkerék), hogy utána nincs meg a CKP-CMP szinkron.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14602 Dátum: 2011.12.31 szombat, 16:22:01 »

miért pont CKP? CKP hiba inkább lendkerék probléma miatt lehet, ha úgy áll meg a főtengely (és vele a lendkerék), hogy utána nincs meg a CKP-CMP szinkron.

nálam tuti, mert nálam csak ez van eplus2

ha a CMP szhar, akkor meg általában be sem indul, nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48453



« Új hozzászólás #14603 Dátum: 2011.12.31 szombat, 16:25:27 »

nálam tuti, mert nálam csak ez van eplus2

ha a CMP szhar, akkor meg általában be sem indul, nem??
a ckp jeladó hiányától nem vészüzem van,hanem vagy egyből megáll,vagy el sem indul.Ott már nincs esély vészüzemre,mert kell a ckp jele a befecskendezés ütemezéséhez.(ahol meg van cmp-ott ,annak is).ezért áll meg egyből!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14604 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:29:39 »

Tisztelt Fórumtársak!

Ma voltam a Nyírtelki Kósa Diesel Adagoló Műhelyben, ahol pontot akartam tenni a sokak által előjött porlasztóhibára és gondoltam kipoharaztatom. (izzításjelző villog, turbó el, max fordulat le, traktor hang on, füstölés be, nehéz indítás detto) fejezetű szindróma...
A szaki pedig azt mondta, hogy ez nem motorikus hiba lesz. Arra hivatkoztak, hogy a computer kakásult be, és ha legközelebb is előjön a hiba, akkor programoztassam újra 7-8ezer forintért egy ford szalonban, a már-már elkönyvelt 300-400ezres zsebbenyúlás helyett.
Láttok rá lehetőséget, hogy ez így elképzelhető amit mondanak? Mert hozzáteszem, hogy porlasztási értéket nem is néztek.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14605 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:34:25 »

felcsusszant egy felújított generátor a két ünnep közt, mert a régi megdöglött.
akkor vettem észre, hogy csepeg ebből a műanyag könyökszerű kiállásból a hűtővizem:
http://kepfeltoltes.hu/120102/termo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14606 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:57:16 »

Tisztelt Fórumtársak!

Ma voltam a Nyírtelki Kósa Diesel Adagoló Műhelyben, ahol pontot akartam tenni a sokak által előjött porlasztóhibára és gondoltam kipoharaztatom. (izzításjelző villog, turbó el, max fordulat le, traktor hang on, füstölés be, nehéz indítás detto) fejezetű szindróma...
A szaki pedig azt mondta, hogy ez nem motorikus hiba lesz. Arra hivatkoztak, hogy a computer kakásult be, és ha legközelebb is előjön a hiba, akkor programoztassam újra 7-8ezer forintért egy ford szalonban, a már-már elkönyvelt 300-400ezres zsebbenyúlás helyett.
Láttok rá lehetőséget, hogy ez így elképzelhető amit mondanak? Mert hozzáteszem, hogy porlasztási értéket nem is néztek.

Na akkor vidd el olyan helyre ahol egy gyári diagot megcsinálnak és poharaztasd meg a csúcsokat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14607 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 10:01:32 »

felcsusszant egy felújított generátor a két ünnep közt, mert a régi megdöglött.
akkor vettem észre, hogy csepeg ebből a műanyag könyökszerű kiállásból a hűtővizem:
http://kepfeltoltes.hu/120102/termo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ebben van a termosztát csak lehet valamelyik rámenő cső mellett folyik.Off autónál a házat szélvédő ragasztóval körbekentük.Sose folyt
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14608 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 10:16:27 »

Ebben van a termosztát csak lehet valamelyik rámenő cső mellett folyik.Off autónál a házat szélvédő ragasztóval körbekentük.Sose folyt
rendeltek nekem ilyen műanyag k@kit, kompletten. majd meglátjuk mi lesz a vége. 99% , hogy termosz csere is lesz egyúttal.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14609 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:06:21 »

felcsusszant egy felújított generátor a két ünnep közt, mert a régi megdöglött.
akkor vettem észre, hogy csepeg ebből a műanyag könyökszerű kiállásból a hűtővizem:
http://kepfeltoltes.hu/120102/termo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



Kár mindent kicserélni.Ha szétcsavarozod a termosztátházat /3csavar/ és veszel egy 300ft-os tömítést pld: a cromaxnál
beleteszed akkor nem fog csöpögni./Ha szétszedted adja magát a  tömítés csere/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14610 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:21:27 »



Kár mindent kicserélni.Ha szétcsavarozod a termosztátházat /3csavar/ és veszel egy 300ft-os tömítést pld: a cromaxnál
beleteszed akkor nem fog csöpögni./Ha szétszedted adja magát a  tömítés csere/
Másnak már cserélte az emberem, de nem volt egy tartós befektetés a sima tömítéscsere. Neked bevált hosszútávon?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14611 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:33:58 »

Másnak már cserélte az emberem, de nem volt egy tartós befektetés a sima tömítéscsere. Neked bevált hosszútávon?

Nekem nem csöpög azóta.A tömítés csak egy sima szilikonos  gumigyűrű.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14612 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:44:05 »

Nekem nem csöpög azóta.A tömítés csak egy sima szilikonos  gumigyűrű.
worship mi a neve a cromaxnál ennek a tömítésnek?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14613 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 12:01:06 »

worship mi a neve a cromaxnál ennek a tömítésnek?


A termosztátházba kérsz egy tömítést. /Csak egy van benne,de ha szétszeded és kiveszed a házból a termosztátot akkor rögtön meglátod rajta tömítést.Csak leveszed és felteszed helyette az újat./Csak arra kell figyelni,hogy amikor visszateszed a termosztátot akkor a tetején lévő kis golyós rész vissza kerüljön a műanyag házba kialakított helyére.
De a WIKI-be találsz komplett leírást képekkel a termosztátcseréről.

/Ha jó a termosztátod akkor kár újra cserélned mert az új nem mindig jön be /többek szerint./
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14614 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 12:26:25 »

Sziasztok,

egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?

BUÉK.
Gábor
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14615 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 12:51:07 »


A termosztátházba kérsz egy tömítést. /Csak egy van benne,de ha szétszeded és kiveszed a házból a termosztátot akkor rögtön meglátod rajta tömítést.Csak leveszed és felteszed helyette az újat./Csak arra kell figyelni,hogy amikor visszateszed a termosztátot akkor a tetején lévő kis golyós rész vissza kerüljön a műanyag házba kialakított helyére.
De a WIKI-be találsz komplett leírást képekkel a termosztátcseréről.

/Ha jó a termosztátod akkor kár újra cserélned mert az új nem mindig jön be /többek szerint./
Köszi! wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14616 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 12:54:59 »

Szíjfeszítő és szíjtárcsa.

Sziasztok,

egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?

BUÉK.
Gábor
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14617 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 14:15:38 »

Tisztelt Fórumtársak!

Ma voltam a Nyírtelki Kósa Diesel Adagoló Műhelyben, ahol pontot akartam tenni a sokak által előjött porlasztóhibára és gondoltam kipoharaztatom. (izzításjelző villog, turbó el, max fordulat le, traktor hang on, füstölés be, nehéz indítás detto) fejezetű szindróma...
A szaki pedig azt mondta, hogy ez nem motorikus hiba lesz. Arra hivatkoztak, hogy a computer kakásult be, és ha legközelebb is előjön a hiba, akkor programoztassam újra 7-8ezer forintért egy ford szalonban, a már-már elkönyvelt 300-400ezres zsebbenyúlás helyett.
Láttok rá lehetőséget, hogy ez így elképzelhető amit mondanak? Mert hozzáteszem, hogy porlasztási értéket nem is néztek.

mi alapján vonták le ezt a következtetést?
Persze attól még megpoharazhatták volna...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14618 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 14:23:09 »

Szíjfeszítő és szíjtárcsa.

Tuti? Mert alapjáraton nincs hangja és fél éve sincs, hogy cserélve volt komplett.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14619 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 14:29:07 »

Morgó hang ami nagyobb terhelésnél jön elő.
Ahogy a terhelés csökken, mert mondjuk felgyorsul a kocsi, vagy kicsit visszaveszel a gázból megszűnik vagy csendesül.
Ráismertél?
Ha igen akkor tuti.

Tuti? Mert alapjáraton nincs hangja és fél éve sincs, hogy cserélve volt komplett.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14620 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 15:10:55 »

mi alapján vonták le ezt a következtetést?
Persze attól még megpoharazhatták volna...

szinte a semmi alapján. rádugta laptopot bediktáltatta a porlasztó számot ami a motorra volt írva, és ezután mondta. mondtam h biztonság kedvéért ha már itt vagyok nem nézik meg a porlasztási értéket?
erre válasz: felesleges.

nem tudom, hogy ennyire biztos lenne a dolgában, vagy tipikus lustasági bizonyítvány.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #14621 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 15:31:59 »

szinte a semmi alapján. rádugta laptopot bediktáltatta a porlasztó számot ami a motorra volt írva, és ezután mondta. mondtam h biztonság kedvéért ha már itt vagyok nem nézik meg a porlasztási értéket?
erre válasz: felesleges.

nem tudom, hogy ennyire biztos lenne a dolgában, vagy tipikus lustasági bizonyítvány.

Bazz... Facelift elotti autobol meg a gyari diag sem tudja kiolvasni a porlaszto kodokat, csak beirni lehet oket! Ugyhogy ha azt probalta ellenorizni, hogy a kiolvasott kod azonos-e azzal, ami a blokk oldalan van, akkor ez egy Mc Mester. Tobbe ne vidd oda az autodat, lathatoan nem ertenek hozza... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14622 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 16:45:01 »

Bazz... Facelift elotti autobol meg a gyari diag sem tudja kiolvasni a porlaszto kodokat, csak beirni lehet oket! Ugyhogy ha azt probalta ellenorizni, hogy a kiolvasott kod azonos-e azzal, ami a blokk oldalan van, akkor ez egy Mc Mester. Tobbe ne vidd oda az autodat, lathatoan nem ertenek hozza... Sad

AndyA


ahhaaaaa, nagyjából értem. Smiley
ha egy mód van rá, akk többet nem viszem oda, pedig őket is ajánlották itt sokan Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14623 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:00:03 »

ahhaaaaa, nagyjából értem. Smiley
ha egy mód van rá, akk többet nem viszem oda, pedig őket is ajánlották itt sokan Cheesy
Ha valamioknál újra programozzák a csúcsot akkor is a poharazás legyen.Neharagudj de nemvoltál határozott.Gyáridiag és utána gyere eszmecserére!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #14624 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:42:01 »

Ha valamioknál újra programozzák a csúcsot akkor is a poharazás legyen.Neharagudj de nemvoltál határozott.Gyáridiag és utána gyere eszmecserére!!!!

értettem. legközelebb már okosabb leszek remélhetőleg. de még jobban remélem, hogy nem lesz legközelebb.
ez a gyári diag mit takar? fordhoz el és ezt mondjam, hogy gyári diagnosztikára hoztam?
ha igen, anyagilag mennyit takar kb.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14625 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:12:33 »

értettem. legközelebb már okosabb leszek remélhetőleg. de még jobban remélem, hogy nem lesz legközelebb.
ez a gyári diag mit takar? fordhoz el és ezt mondjam, hogy gyári diagnosztikára hoztam?
ha igen, anyagilag mennyit takar kb.
Azért kell a gyári diag mert ez az évjáratu kocsik ilyen az enyém is ezzel komunikál csak úgy,hogyí mindent kilehessen olvasni.Ezzel letesztelik a szivattyút mindegyik érzékelőt illetve van-e tárolt hibakód és azok pontossan mik.Nekünk még külön van a diesel vezérlő elektronikánk a PCM-től és ezért tud csak mindent a gyárival komunikálni.Szerintem 10eft körül kijön.Nézd végig ha lehet érdekes nekem tetszett.Lehet amit kidob az nem.Minden hibakódot írj le és gyere vissza és kielemezzük.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14626 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:15:08 »

szinte a semmi alapján. rádugta laptopot bediktáltatta a porlasztó számot ami a motorra volt írva, és ezután mondta. mondtam h biztonság kedvéért ha már itt vagyok nem nézik meg a porlasztási értéket?
erre válasz: felesleges.

nem tudom, hogy ennyire biztos lenne a dolgában, vagy tipikus lustasági bizonyítvány.
vicces.  falbav
A facelift előtti TDCi-knél még IDM egység vezérli a porlasztókat (bal első kerékjárati ív mögött van). Erre az a jellemző, hogy nem lehet belőle kiolvasni a kalibrációs kódokat (ezt írta AndyA is).
Továbbá, ha nyomásprobléma van az üa. rendszerrel valamelyik porlasztó miatt, eldobja a kalibrációs kódot és egy idő után nem indul az autó.
továbbá2, a Ford szerint lehet probléma földelésével, ami az akksi alatti földelésre van kötve, ami okozhat menet közbeni problémákat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
lorkosz
Vendég
« Új hozzászólás #14627 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:37:40 »

Kedves klub tagok!

Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #14628 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:39:46 »

Sziasztok,

egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?

BUÉK.
Gábor

Ha 2200 1/min-nél jelenik meg, akkor ott változtat valamit a motorelektronika az előtöltésen, attól van egy pillanatra kávédaráló hangja. Ennek a hangnak meg is kell szűnnie úgy 2400 1/min-nél. Ha így van, akkor aggodalomra semmi ok, ez normális.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14629 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:40:08 »

Kedves klub tagok!


Üdv a klubban!Kérdezz!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lorkosz
Vendég
« Új hozzászólás #14630 Dátum: 2012.01.03 kedd, 00:03:33 »

Kedves Klub Tagok,

2 éve van egy III-as 2.0 literes TDCI mondeóm. Használtan nem hozzáértőként vettem, igaz egy mondeós barátom segítségével. Beleválasztottam egy német szériába, ami eddig igen sok pénzembe került.
Miért? Azért, mert igen sűrűn kellett olajat cserélnem benne, mivel rendre felnyomta az olajszintet a motorban az autó. Igen, a DPF-nek köszönhetően. Hosszú lenne a történet a lényeg az, hogy mire erre rájöttem, illetve arra hogy mit is tegyek vele addigra egy halom pénzt ráköltöttem. Jelen állás az, hogy nincsen már benne DPF, és kapott az autó egy vezérlő programot, amivel megy rendesen, igaz még tesztelésem alatt áll, mert csak akkor jelenthetem ki hogy rendben van a dolog, ha legalább 5-6000 km-t mentem vele, mivel eddig 2-3-4000 km-ként emelte meg az olajszintet.

A gondom "csak" az hogy ebben a német szériás autóban -2006-os évjárat- elektomos EGR szelep is van, ami az itthon forgalomba hozott hasonló mondeókra nem -volt- jellemző, és ez nekem azért baj, mert nem találtam hozzá olyan programot, ami gyárilag: 2.0 literes TDCI motorhoz, elektromos EGR szeleppel, és gyárilag DPF nélküli. Akkor a kérdés ugye az, hogy mi hajtja jelenleg az autómat? Egy 2.2 literes autó programja. Ennek megfelelően sajnos az átlag fogyasztásom is 1.5-2 literrel emelkedett. Szóval ez az én problémám.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy amennyiben Nektek, vagy ismerősötöknek van olyan III-as 2.0 literes mondeója, amelyik elektromos EGR szelepes, és gyárilag DPF nélküli, akkor nagyon hálás lennék ha ezt jeleznétek felém, ugyanis az megoldás lenne az én problémámra.
Segítségeteket előre is köszönöm!

 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14631 Dátum: 2012.01.03 kedd, 00:12:33 »

Kedves Klub Tagok,

2 éve van egy III-as 2.0 literes TDCI mondeóm. Használtan nem hozzáértőként vettem, igaz egy mondeós barátom segítségével. Beleválasztottam egy német szériába, ami eddig igen sok pénzembe került.
Miért? Azért, mert igen sűrűn kellett olajat cserélnem benne, mivel rendre felnyomta az olajszintet a motorban az autó. Igen, a DPF-nek köszönhetően. Hosszú lenne a történet a lényeg az, hogy mire erre rájöttem, illetve arra hogy mit is tegyek vele addigra egy halom pénzt ráköltöttem. Jelen állás az, hogy nincsen már benne DPF, és kapott az autó egy vezérlő programot, amivel megy rendesen, igaz még tesztelésem alatt áll, mert csak akkor jelenthetem ki hogy rendben van a dolog, ha legalább 5-6000 km-t mentem vele, mivel eddig 2-3-4000 km-ként emelte meg az olajszintet.

A gondom "csak" az hogy ebben a német szériás autóban -2006-os évjárat- elektomos EGR szelep is van, ami az itthon forgalomba hozott hasonló mondeókra nem -volt- jellemző, és ez nekem azért baj, mert nem találtam hozzá olyan programot, ami gyárilag: 2.0 literes TDCI motorhoz, elektromos EGR szeleppel, és gyárilag DPF nélküli. Akkor a kérdés ugye az, hogy mi hajtja jelenleg az autómat? Egy 2.2 literes autó programja. Ennek megfelelően sajnos az átlag fogyasztásom is 1.5-2 literrel emelkedett. Szóval ez az én problémám.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy amennyiben Nektek, vagy ismerősötöknek van olyan III-as 2.0 literes mondeója, amelyik elektromos EGR szelepes, és gyárilag DPF nélküli, akkor nagyon hálás lennék ha ezt jeleznétek felém, ugyanis az megoldás lenne az én problémámra.
Segítségeteket előre is köszönöm!

 
Ha jól értelmezem itt soknak van elektromos EGR szeleppel DPF nélküli.Ugyan is a faceliftesek mind ilyenek.2003.07-től már a mondik ilyenek voltak.A DPF meg 2005-től voltak és német piacosok.Én a 2.2 -es programot furcsállom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14632 Dátum: 2012.01.03 kedd, 00:14:04 »

Ha jól értelmezem itt soknak van elektromos EGR szeleppel DPF nélküli.Ugyan is a faceliftesek mind ilyenek.2003.07-től már a mondik ilyenek voltak.A DPF meg 2005-től voltak és német piacosok.Én a 2.2 -es programot furcsállom.

Én se értem,hogy miért nem találtak DPF nélküli progit...A mi fiatalabb Mondink tuti elektromos EGR-es,és DPF sincs benne...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14633 Dátum: 2012.01.03 kedd, 00:18:24 »

Én se értem,hogy miért nem találtak DPF nélküli progit...A mi fiatalabb Mondink tuti elektromos EGR-es,és DPF sincs benne...
Vagy rosszul van leírva a történet.ami furcsa a 2.2-es program hogy tudja vinni 2.0 TDCI-t mikor ott minden más és a vezérlés sem megfelelő a miénkre.!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14634 Dátum: 2012.01.03 kedd, 07:32:32 »

Ha jól értelmezem itt soknak van elektromos EGR szeleppel DPF nélküli.Ugyan is a faceliftesek mind ilyenek.2003.07-től már a mondik ilyenek voltak.

Nem... az enyém 2003 okt, és eu3, no dpf, no el egr.

Válasz
A DPF meg 2005-től voltak és német piacosok.Én a 2.2 -es programot furcsállom.

A dpf-et bárhol lehetett rendelni, és nem volt kötelező (mint egy extra).
A 2,2-es progit rá lehet húzni, kb mint egy chiptuning.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14635 Dátum: 2012.01.03 kedd, 08:21:39 »

Nem... az enyém 2003 okt, és eu3, no dpf, no el egr.

A dpf-et bárhol lehetett rendelni, és nem volt kötelező (mint egy extra).
A 2,2-es progit rá lehet húzni, kb mint egy chiptuning.
Helyesbítek a javarésze már ilyen.De ott valami akkor sem jó ha ennyire nőtt a fogyasztás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14636 Dátum: 2012.01.03 kedd, 12:22:37 »

Ha 2200 1/min-nél jelenik meg, akkor ott változtat valamit a motorelektronika az előtöltésen, attól van egy pillanatra kávédaráló hangja. Ennek a hangnak meg is kell szűnnie úgy 2400 1/min-nél. Ha így van, akkor aggodalomra semmi ok, ez normális.
Ez lehet az, köszönöm!

Üdv.
Gábor
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14637 Dátum: 2012.01.03 kedd, 13:43:07 »

egr-t eléggé keveritek. 3 fajta volt az elöl egr szelepes szívósorral.

1. vákumos


2. elektro-vákumos


3. elektromos:


nálam a 2002/12-es tddi-n a 2. fajta van. de láttam már 2.2-es ST-t is az 1. fajtával
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14638 Dátum: 2012.01.03 kedd, 14:15:02 »

Sziasztok!
Reggel ha beinditom akkor dob egy adag füstöt ami fehéres(talán kékes egy kicsit)...
minden müxik rendesen....
Ez a füst kb pár 2mp-ig jön és már ott sincs...csak az elsö reggeli beinditásnál van a jelenség
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.03 kedd, 23:32:10 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #14639 Dátum: 2012.01.03 kedd, 14:33:59 »

Sziasztok!
Kinél tudok kompressziót méretni???
Mibe kerül?
Reggel ha beinditom akkor dob egy adag füstöt ami fehéres(talán kékes egy kicsit)...
minden müxik rendesen....
Ez a füst kb pár 2mp-ig jön és már ott sincs...csak az elsö reggeli beinditásnál van a jelenség
Üdv

Izzitogyertyak rendben? Ha igen, hagyd egy picit tovabb izzitani, ne csak a lampa elalvasaig, hanem vagy 6-8 masodpercet meg tovabb.

A masik lehetoseg, hogy levegosodik az uzemanyagrendszer, amit reggel elsore ki kell dolgozzon magabol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14640 Dátum: 2012.01.03 kedd, 18:16:49 »

Izzitogyertyak rendben? Ha igen, hagyd egy picit tovabb izzitani, ne csak a lampa elalvasaig, hanem vagy 6-8 masodpercet meg tovabb.

A masik lehetoseg, hogy levegosodik az uzemanyagrendszer, amit reggel elsore ki kell dolgozzon magabol.

AndyA
Köszi!!
Mi okozza a levegösödést???
Izzitógyertya csere megoldhatja a gondot?Huh?
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48453



« Új hozzászólás #14641 Dátum: 2012.01.03 kedd, 19:27:59 »

Kedves Klub Tagok,
2tipp!
Rakasd rá a sima 2.0ás eu4es mocinak a sw-jét szakszervízben!Amiben nincs benne a DPF a rendszerben.
Aztán irass rá egy jó csipptuningot. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lorkosz
Vendég
« Új hozzászólás #14642 Dátum: 2012.01.03 kedd, 20:51:34 »

2tipp!
Rakasd rá a sima 2.0ás eu4es mocinak a sw-jét szakszervízben!Amiben nincs benne a DPF a rendszerben.
Aztán irass rá egy jó csipptuningot. Wink

Szia ALF,

kifejted kicsit bővebben? Nem értem mi az az eu4-es moci, és annak az sw-je az mi? Amúgy gondolod, hogy az én autómra ez ráhúzható?, és működne is vele? (a 2.0-ás autó ok, de kell legyen benne el.EGR szelep, és ahogy írtad, DPF az NE!)

köszi.

 
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14643 Dátum: 2012.01.03 kedd, 20:55:31 »

Szia ALF,

kifejted kicsit bővebben? Nem értem mi az az eu4-es moci, és annak az sw-je az mi? Amúgy gondolod, hogy az én autómra ez ráhúzható?, és működne is vele? (a 2.0-ás autó ok, de kell legyen benne el.EGR szelep, és ahogy írtad, DPF az NE!)

köszi.


 

Az sw az a motor szoftvere. Biztosan kell lennie ilyen GYÁRI szoftvernek,menj be egy szervizbe,és kérd meg őket rakják rá. Az EU4-es motor az a körny.védelmi besorolást jelenti,a régebbi Ci-k Eu3-asok,az újabbak EU4-esek.
Amúgy biztos működnie kell,mert nekünk is EU4-esünk van és nincs benne DPF...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14644 Dátum: 2012.01.03 kedd, 21:23:23 »

Kedves Klub Tagok,

2 éve van egy III-as 2.0 literes TDCI mondeóm. Használtan nem hozzáértőként vettem, igaz egy mondeós barátom segítségével. Beleválasztottam egy német szériába, ami eddig igen sok pénzembe került.
Miért? Azért, mert igen sűrűn kellett olajat cserélnem benne, mivel rendre felnyomta az olajszintet a motorban az autó. Igen, a DPF-nek köszönhetően. Hosszú lenne a történet a lényeg az, hogy mire erre rájöttem, illetve arra hogy mit is tegyek vele addigra egy halom pénzt ráköltöttem. Jelen állás az, hogy nincsen már benne DPF, és kapott az autó egy vezérlő programot, amivel megy rendesen, igaz még tesztelésem alatt áll, mert csak akkor jelenthetem ki hogy rendben van a dolog, ha legalább 5-6000 km-t mentem vele, mivel eddig 2-3-4000 km-ként emelte meg az olajszintet.

A gondom "csak" az hogy ebben a német szériás autóban -2006-os évjárat- elektomos EGR szelep is van, ami az itthon forgalomba hozott hasonló mondeókra nem -volt- jellemző, és ez nekem azért baj, mert nem találtam hozzá olyan programot, ami gyárilag: 2.0 literes TDCI motorhoz, elektromos EGR szeleppel, és gyárilag DPF nélküli. Akkor a kérdés ugye az, hogy mi hajtja jelenleg az autómat? Egy 2.2 literes autó programja. Ennek megfelelően sajnos az átlag fogyasztásom is 1.5-2 literrel emelkedett. Szóval ez az én problémám.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy amennyiben Nektek, vagy ismerősötöknek van olyan III-as 2.0 literes mondeója, amelyik elektromos EGR szelepes, és gyárilag DPF nélküli, akkor nagyon hálás lennék ha ezt jeleznétek felém, ugyanis az megoldás lenne az én problémámra.
Segítségeteket előre is köszönöm!

 
szerintem is az lenne a legegyszerűbb amit alf mondott! Azt nemtom hogyan működik az az elektromos egr, meg hogy mitől jobb az!

Lényeg, hogy kell rá egy sima gyári DPF nélküli szoftver! Szerintem tökmindegy milyen EGR-hez való mert azt meg dugózd le és nincs rá gond sose többet! Lesz hibakódod, de az éppen csak a szemedet fogja bántani mert világít majd a motorlámpa!

meg egyébként ha 2.0-es a verda és 2.2-es sw van rajta akkor az annyira nem nyerő a motornak szerintem! Múltkor volt erről szó és akkor megvitatták hogy nemlehet!

szerk.:
 ja meg az se király ha csak úgy mindenféle szoftvert rárakosgatnak!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14645 Dátum: 2012.01.03 kedd, 21:58:39 »

Az sw az a motor szoftvere. Biztosan kell lennie ilyen GYÁRI szoftvernek,menj be egy szervizbe,és kérd meg őket rakják rá. Az EU4-es motor az a körny.védelmi besorolást jelenti,a régebbi Ci-k Eu3-asok,az újabbak EU4-esek.
Amúgy biztos működnie kell,mert nekünk is EU4-esünk van és nincs benne DPF...
Tudod miérdekelne,hogy ezt a nemrávaló sw-t kirakta rá???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14646 Dátum: 2012.01.03 kedd, 22:00:04 »

Tudod miérdekelne,hogy ezt a nemrávaló sw-t kirakta rá???

Hát,valaki aki nem teljesen 100as,legalábbis szerintem...2.2es szoftver nem öli meg a 2.0-s blokkot?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14647 Dátum: 2012.01.03 kedd, 22:07:08 »

Hát,valaki aki nem teljesen 100as,legalábbis szerintem...2.2es szoftver nem öli meg a 2.0-s blokkot?

Nem... a szegény emberek chiptuningja. Az egyik ismerős szintén rárakta. Az első 5 percben a motor úgy ment, mind valami részeg tarzan. Majd szépen hozzáhangolta magát a motorhoz, és szépen helyreállt a rend. Jól ment.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14648 Dátum: 2012.01.03 kedd, 22:08:36 »

Nem... a szegény emberek chiptuningja. Az egyik ismerős szintén rárakta. Az első 5 percben a motor úgy ment, mind valami részeg tarzan. Majd szépen hozzáhangolta magát a motorhoz, és szépen helyreállt a rend. Jól ment.

És neki is megnőtt a fogyija?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14649 Dátum: 2012.01.03 kedd, 22:18:36 »

És neki is megnőtt a fogyija?

Eleinte neki is durva volt, majd elkezdett csökkenni. De ők végül visszarakták az eredetit, mert eladta az autót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 299 300 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.