Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 16:33:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13410383 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11800 Dátum: 2011.08.16 kedd, 15:55:41 »

sziasztok,

találok valahol TDCI MK3-hoz kötelező szerviz intervallumokat és cserélendő/átnézendő alkatrészek listáját? mintha régebben lett volna egy excel file erről, de nem lelem.

Elküldtem az e-mail címedre, remélem ezt kerested  integet2
sztkkuka@gmail.com
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11801 Dátum: 2011.08.16 kedd, 16:28:10 »

Az nem mindegy, hogy hol mentel ennyit...

AndyA

Mondjuk 2/3 Budapest, 1/3 városon kívül.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11802 Dátum: 2011.08.16 kedd, 18:55:19 »

elért a végzet?  Grin
annyira nyikorog a jobb oldala a kocsinak, de benn a motortérben, hogy azt hittem a mögöttem levő kamion nyikorog  Shocked
gondolom azon a szíj izén valamelyik csapágy adhatta meg magát  Roll Eyes vagy az nem lehet?

a másik meg hogy vagy a vízpumpa vagy a szervószivattyú zümmög elég érdekesed  Undecided de nem vettem észre semmit menés közben csak mikor áll a kocsi akkor hallok valami zümmögést onnan

ötletek? micsináljak?   vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #11803 Dátum: 2011.08.16 kedd, 19:09:23 »

elért a végzet?  Grin
annyira nyikorog a jobb oldala a kocsinak, de benn a motortérben, hogy azt hittem a mögöttem levő kamion nyikorog  Shocked
gondolom azon a szíj izén valamelyik csapágy adhatta meg magát  Roll Eyes vagy az nem lehet?

a másik meg hogy vagy a vízpumpa vagy a szervószivattyú zümmög elég érdekesed  Undecided de nem vettem észre semmit menés közben csak mikor áll a kocsi akkor hallok valami zümmögést onnan

ötletek? micsináljak?   vigyor3
valamelyik görgő csapágya meghalt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11804 Dátum: 2011.08.16 kedd, 20:07:08 »

valamelyik görgő csapágya meghalt.
és az előbb utóbb meghal, mi?  Undecided
cserélni kell ilyenkor az egész mindenséget?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #11805 Dátum: 2011.08.16 kedd, 21:56:36 »

és az előbb utóbb meghal, mi?  Undecided
cserélni kell ilyenkor az egész mindenséget?
hááát....ha szétvan szedve,akkor mutatja magát a xar alkatrész,de csodák nincsenek.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11806 Dátum: 2011.08.17 szerda, 02:32:07 »

hááát....ha szétvan szedve,akkor mutatja magát a xar alkatrész,de csodák nincsenek.....
nyekergés most megszűnt, gondolom csak ideig óráig...viszont az a zümmögés a másik oldalról már nem tetszik  Embarrassed
hallgatóztam és én a szervószivattyú vagy vízpumpa dolgokra tippelek  Roll Eyes más mi tudna még ott zümmögni?
mit nézzek/ellenőrizzek? lassan elkezdődik a pályázós korszakom, nem szeretnék ledögleni  help
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11807 Dátum: 2011.08.17 szerda, 12:32:27 »

hááát....ha szétvan szedve,akkor mutatja magát a xar alkatrész,de csodák nincsenek.....
mi csak szíjat cseréltünk nyes 177ekm eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #11808 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:05:06 »

mi csak szíjat cseréltünk nyes 177ekm eljen
de neki már ciripelt is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #11809 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:05:27 »

nyekergés most megszűnt, gondolom csak ideig óráig...viszont az a zümmögés a másik oldalról már nem tetszik  Embarrassed
hallgatóztam és én a szervószivattyú vagy vízpumpa dolgokra tippelek  Roll Eyes más mi tudna még ott zümmögni?
mit nézzek/ellenőrizzek? lassan elkezdődik a pályázós korszakom, nem szeretnék ledögleni  help
szervószíjfeszítő
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11810 Dátum: 2011.08.17 szerda, 20:57:43 »

szervószíjfeszítő
az így tud zümmögni?
azt mekkora meló kicserélni szíjastól? vagy ha már ott tartunk inkább cseréljek vízpumpát is?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #11811 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:25:09 »

az így tud zümmögni?
azt mekkora meló kicserélni szíjastól? vagy ha már ott tartunk inkább cseréljek vízpumpát is?
nem.minek?nem folyik nem?akko' nem.
Amúgy nem vészes.flexkulcsal meglazítod a feszítőt,és már lenn is a szíj.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11812 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:28:59 »

nem.minek?nem folyik nem?akko' nem.
Amúgy nem vészes.flexkulcsal meglazítod a feszítőt,és már lenn is a szíj.....
köszi  worship
valamit eszközölök vele
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #11813 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:31:18 »

köszi  worship
valamit eszközölök vele
csak a feszítő 47e.inkább csináld meg az átalakítást a csapágyas megoldásomra.....az csak 5.Trekx-nek megvannak a linkek,kérd el tőle.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11814 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 07:48:28 »

csak a feszítő 47e.inkább csináld meg az átalakítást a csapágyas megoldásomra.....az csak 5.Trekx-nek megvannak a linkek,kérd el tőle.
Ment PÜ. Álló helyzetbe (tanulva a guruktól) feszítsd el a szíjat és pörgesd meg a görgőt. Mellesleg nekünk 178e km ment el és még nem ciripelt.
160e km után meg illik cserélni a szervószíjat is integet2. 2e ft körül van  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11815 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 10:43:15 »

Meggyőzhető vagyok, mert jó lenne nem foglalkozni vele pár ezer kilométer múlva....de ma reggel mikor bent voltam nála, akkor nem nagyon ajánlgatta a szabadonfutósítást, sőt...alkatrészeket is a ford-ból nézegettünk, aztán amikor elhagytuk a 100.000.-et és még csak anyagár volt, akkor mondtam neki, hogy futnék én is egy kört!
Szíjból van egy...mert régebben kettőt vettem (Gates márkájú) gondolom ez használható
Kéne egy főtengely tárcsa, egy szíjfeszítő görgő, meg egy vezető görgő ha jól tippelek, plusz akkor a generátor szabadonfutó....
A lényeg, hogy gyorsan meglegyen, jó legyen és ne milliárdokba kerüljön! Sajnos napi szinten kell használnom az autót...nem nagyon tudom letenni, és iszonyat hangja van...elég ciki lámpánál az egész buszmegálló engem néz, hogy miért jöttem le a földekről...menjek vissza szántani.. Smiley
Arról nem beszélve, ha elszakad a szíj akkor meg se előre, se hátra (id: macskafogó)...

Szóval: Kitől és milyen ékszíjtárcsát vegyek, milyen feszítő és vezető görgőt? És a szabadonfutó tárcsához kell még valami? A Unixnál van 25% kedvezményem, de ott is vagy 3-4 féle feszítő, vezető görgő szett van, meg 2 féle ékszíjtárcsa....

Ki mire esküszik?

Köszi
M.
megjöttek a zen tárcsák. Smiley részletek a szabadonfutós topicban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #11816 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 13:36:08 »

megjöttek a zen tárcsák. Smiley részletek a szabadonfutós topicban.
Sziasztok,

még a szijbajhoz kérdés: a feszitőt minden esetben kell cserélni?, mert úgy gondolom a tárcsa csattog nálam, ezért
csak a tárcsát, szijat, görgőket cserélném, jó ötlet-e? egy éve volt cserélve minden.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11817 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 13:41:40 »

Sziasztok,

még a szijbajhoz kérdés: a feszitőt minden esetben kell cserélni?, mert úgy gondolom a tárcsa csattog nálam, ezért
csak a tárcsát, szijat, görgőket cserélném, jó ötlet-e? egy éve volt cserélve minden.
Nem. Szilenteket nézzétek meg!
Egy év alatt sztm még az jó lehet teljesen  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11818 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 13:46:16 »

Sziasztok,

még a szijbajhoz kérdés: a feszitőt minden esetben kell cserélni?, mert úgy gondolom a tárcsa csattog nálam, ezért
csak a tárcsát, szijat, görgőket cserélném, jó ötlet-e? egy éve volt cserélve minden.
ha egy éve volt cserélve minden, a tárcsa fog a legkevésbé csattogni szerintem. Az enyém 1 évet (~10eKm, főleg város) ment a segédszíj rendszer csere és a szabadonfutósítás között. Tárcsát cseréltem én is, mert biztos ami biztos, és a levett tárcsának (gyári ford) sem volt semmi baja.
A pusztulási sort a feszítő és a benne lévő rugós tag szilentjei kezdik, így ha nincs más ok a tárcsacserére, én inkább feszítőt és görgőket cserélnék (esetleg szíja)
A generátort érdemes átnézetni, ha már úgy is kézben van a tárcsacsere miatt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11819 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 13:49:57 »

A pusztulási sort a feszítő és a benne lévő rugós tag szilentjei kezdik, így ha nincs más ok a tárcsacserére, én inkább feszítőt és görgőket cserélnék (esetleg szíja)
Igen én is lecserélném a szíjat. Az már nem nagy tétel  eljen
Szilentek, ha rosszak akkor alupogácsázni kell Alf fejlesztése után szabadon  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11820 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 15:03:17 »


A pusztulási sort a feszítő és a benne lévő rugós tag szilentjei kezdik, így ha nincs más ok a tárcsacserére, én inkább feszítőt és görgőket cserélnék (esetleg szíja)

Nekem eddig ~175e km, most nyikkant meg a szíjas oldal  Roll Eyes
bár mikor néztem azt a szíjat, az olyan repedezett meg már szürke, hogy szerintem nálam az lesz az első ami megadja magát  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11821 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 15:15:39 »

Nekem eddig ~175e km, most nyikkant meg a szíjas oldal  Roll Eyes
bár mikor néztem azt a szíjat, az olyan repedezett meg már szürke, hogy szerintem nálam az lesz az első ami megadja magát  Grin
Szvsz az előző tulaj valszeg cserélte már a feszítőd. Tapasztalatom szerint 175e kilcsit nem bír ki berregés nélkül  wow1
ha meg még eredeti akkor kivétel erősíti a szabályt  hehe
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11822 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 15:17:11 »

Szvsz az előző tulaj valszeg cserélte már a feszítőd. Tapasztalatom szerint 175e kilcsit nem bír ki berregés nélkül  wow1
ha meg még eredeti akkor kivétel erősíti a szabályt  hehe
 
nagyobb a berregés mint a dízelhang, de ezvan  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11823 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 16:39:14 »

nagyobb a berregés mint a dízelhang, de ezvan  Grin
vegyél rá szabadonfutót, míg van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #11824 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 18:02:05 »

Sziasztok!
Tegnap végre megoldodott a nehezen indulási problémám másfélhét totál ideg után.Na nem gondoltam volna a hiba okára még álmomban sem.Mint leirtam vadi új generátort raktunk fel felülröl a go szürőt le kellet venni miatta.Utánna nehezen indult 500-as fordulat 5-10mp-ig majd beállt 750-re onantol semmi gond az ujabb inditásig,ráadásul melegen nem is indult csak 1óra pihenő után.Mindenki a go szürőre vagy a csövekre/tömítésekre gondolt,mikor ezzekkel nem jutottunk semmire akkor jöttek a jobbnál jobb tanácsok pl porlasztó csucs vagy magasnyomású esetleg a nyomás szabályozó szelep.Gondolhatjátok az ideg dolgozott bennem nyaralás elött egy vagyon.De tegnap felhivott a szerelő akivel csináltuk,mojolt vele déldelőtt és szó szerint ezt mondta,hogy be sz@rsz,szerinted?Valasz fogalmam sincs.Hát tisztelt forumtársak!!Le kötötte a VADI ÚJ GENERÁTORT és lám pöccre indult a gép.Abban a pillanatban hivtan mindenki Motorcraft-ját(Örök hála és köszönet) elhoztam egy generátort felraktuk és lám hibátlan a gép.Jobban indul egyenletes az alapjárat és örül mindenki.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11825 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 18:06:44 »

Sziasztok!
Tegnap végre megoldodott a nehezen indulási problémám másfélhét totál ideg után.Na nem gondoltam volna a hiba okára még álmomban sem.Mint leirtam vadi új generátort raktunk fel felülröl a go szürőt le kellet venni miatta.Utánna nehezen indult 500-as fordulat 5-10mp-ig majd beállt 750-re onantol semmi gond az ujabb inditásig,ráadásul melegen nem is indult csak 1óra pihenő után.Mindenki a go szürőre vagy a csövekre/tömítésekre gondolt,mikor ezzekkel nem jutottunk semmire akkor jöttek a jobbnál jobb tanácsok pl porlasztó csucs vagy magasnyomású esetleg a nyomás szabályozó szelep.Gondolhatjátok az ideg dolgozott bennem nyaralás elött egy vagyon.De tegnap felhivott a szerelő akivel csináltuk,mojolt vele déldelőtt és szó szerint ezt mondta,hogy be sz@rsz,szerinted?Valasz fogalmam sincs.Hát tisztelt forumtársak!!Le kötötte a VADI ÚJ GENERÁTORT és lám pöccre indult a gép.Abban a pillanatban hivtan mindenki Motorcraft-ját(Örök hála és köszönet) elhoztam egy generátort felraktuk és lám hibátlan a gép.Jobban indul egyenletes az alapjárat és örül mindenki.
Az hogyan lehet? Egy vadiúj generátor okoz ilyen dolgokat? De miért?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #11826 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 18:21:19 »

Az hogyan lehet? Egy vadiúj generátor okoz ilyen dolgokat? De miért?
Fogalmam sincs de amióta a product of Motorcraft generátor van fenn azóta hibátlan a vas!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11827 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 18:58:33 »

Jelentem kész az autó...köszönet a közreműködőknek...úgy tűnik minden  eljen

Tanulság kép ennyibe került:
- feszítő és vezető görgők, szíj, főtengely tárcsa, főtengely szimering, szabadonfutó generátor tárcsa: 73.500.-Ft (by fotauto.hu) köszönet nekik az árakért és a segítségért!
- szerviz: Autó Fort Lurdyval szembe by Vik 17.000.- helyett kedvezménnyel 15.300.-Ft + egy ajándék külső-belső mosás-takarítás (ezúton is köszönöm nekik, és Vik-nek a sokadik remek munkát!)
 taps taps

eredmény: csönd, egyenletes járás,  integet2

üdv mike
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11828 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 19:14:01 »

Sziasztok!
Tegnap végre megoldodott a nehezen indulási problémám másfélhét totál ideg után.Na nem gondoltam volna a hiba okára még álmomban sem.Mint leirtam vadi új generátort raktunk fel felülröl a go szürőt le kellet venni miatta.Utánna nehezen indult 500-as fordulat 5-10mp-ig majd beállt 750-re onantol semmi gond az ujabb inditásig,ráadásul melegen nem is indult csak 1óra pihenő után.Mindenki a go szürőre vagy a csövekre/tömítésekre gondolt,mikor ezzekkel nem jutottunk semmire akkor jöttek a jobbnál jobb tanácsok pl porlasztó csucs vagy magasnyomású esetleg a nyomás szabályozó szelep.Gondolhatjátok az ideg dolgozott bennem nyaralás elött egy vagyon.De tegnap felhivott a szerelő akivel csináltuk,mojolt vele déldelőtt és szó szerint ezt mondta,hogy be sz@rsz,szerinted?Valasz fogalmam sincs.Hát tisztelt forumtársak!!Le kötötte a VADI ÚJ GENERÁTORT és lám pöccre indult a gép.Abban a pillanatban hivtan mindenki Motorcraft-ját(Örök hála és köszönet) elhoztam egy generátort felraktuk és lám hibátlan a gép.Jobban indul egyenletes az alapjárat és örül mindenki.
Nem benyás generátort tettek rá? Annak elvileg másmilyen a vezérlése.
A kivett darab fizikailag vagy elektromosan volt rossz?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #11829 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 19:27:01 »

Jelentem kész az autó...köszönet a közreműködőknek...úgy tűnik minden  eljen

Tanulság kép ennyibe került:
- feszítő és vezető görgők, szíj, főtengely tárcsa, főtengely szimering, szabadonfutó generátor tárcsa: 73.500.-Ft (by fotauto.hu) köszönet nekik az árakért és a segítségért!
- szerviz: Autó Fort Lurdyval szembe by Vik 17.000.- helyett kedvezménnyel 15.300.-Ft + egy ajándék külső-belső mosás-takarítás (ezúton is köszönöm nekik, és Vik-nek a sokadik remek munkát!)
 taps taps

eredmény: csönd, egyenletes járás,  integet2

üdv mike

Ezek gyári alkatrészek?
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #11830 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 19:54:23 »

Jelentem kész az autó...köszönet a közreműködőknek...úgy tűnik minden  eljen

Tanulság kép ennyibe került:
- feszítő és vezető görgők, szíj, főtengely tárcsa, főtengely szimering, szabadonfutó generátor tárcsa: 73.500.-Ft (by fotauto.hu) köszönet nekik az árakért és a segítségért!
- szerviz: Autó Fort Lurdyval szembe by Vik 17.000.- helyett kedvezménnyel 15.300.-Ft + egy ajándék külső-belső mosás-takarítás (ezúton is köszönöm nekik, és Vik-nek a sokadik remek munkát!)
 taps taps

eredmény: csönd, egyenletes járás,  integet2

üdv mike

gratula, nekem is érik a szerviz, ma megkaptam ZEN-t, kösz Relhist!  integet2
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #11831 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 19:55:10 »

Nem benyás generátort tettek rá? Annak elvileg másmilyen a vezérlése.
A kivett darab fizikailag vagy elektromosan volt rossz?
Nem tudom pontosan,mert fizikailag nagyobb volt a generátor de a szij egyenesen futott.A visteon száma szerint adta az ürge ráadásul a zen szabadonfutó helyett ina-t adott.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11832 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 19:56:49 »

Na ma végre a szivattyú is kilett cserélve és minden jó.Habár a 4 csúcstól már tuti lett a gép.Szétszedtük a go szürőt bizony csillogott az alján a fémreszelék.Szépen simán ment a csere plussz mindjárt egy olajcserét is megejtettünk. eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11833 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 21:23:10 »

Na ma végre a szivattyú is kilett cserélve és minden jó.Habár a 4 csúcstól már tuti lett a gép.Szétszedtük a go szürőt bizony csillogott az alján a fémreszelék.Szépen simán ment a csere plussz mindjárt egy olajcserét is megejtettünk. eljen eljen eljen
hát nem volt egy olcsó mutatvány  Undecided

de az a lényeg hogy újra szól a 4lövetű  Grin  integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #11834 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 21:32:02 »

Az hogyan lehet? Egy vadiúj generátor okoz ilyen dolgokat? De miért?
nem kompatibilis a rendszerbe.vagy nemtudja,hogy őt az ecu vezérli és nem csak  a fesz.szabályzó.szerintem okozhat a motorvezérlésben anomáliát,ha nem megfelelő feszültséget ad adott követelmények között.Egyre többször bebizonyosodik,hogy a gen. okoz egy csomó motorikus jellegű problémát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11835 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 22:44:18 »

nem kompatibilis a rendszerbe.vagy nemtudja,hogy őt az ecu vezérli és nem csak  a fesz.szabályzó.szerintem okozhat a motorvezérlésben anomáliát,ha nem megfelelő feszültséget ad adott követelmények között.Egyre többször bebizonyosodik,hogy a gen. okoz egy csomó motorikus jellegű problémát.
az 500as indulási alapjáratot akár úgy is okozhatja, hogy túlzottan megterheli a motort indításnál, ami miatt nem lesz elég az alapjárat eléréséhez az indítási nyomás. És mint tudjuk, indítás után az alapjárat eléréséig nincs üzemanyag nyomás szabályozás...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #11836 Dátum: 2011.08.20 szombat, 18:39:32 »

Sziasztok! Valaki s.o.s.-ben nem tud elvégezni Pesten egy generátorszíj-cserét??? Holnap Győrbe kell mennem dolgozni. Aki tud valamit, hívjon: 06/30/306-1758
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11837 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 07:30:26 »

szombaton ki kellett ugrani horvátországba , átlag 110-es tempóval,klímával, cuccokkal megpakolva ~5l volt az átlagfogyasztás.
ezt furcsállom is mert még mindig kormol az autó elég szépen.
de a lényeg hogy jól  fogyaszt
(anyum off c3-ja 4,2-4,6 között evett! pedig az csak 1,4 hdi)

volt pár érdekes dolog az úton , pl tempomattal mentem 110el és a fogyi mérő egyszercsak 5l-ről felugrott minden kérdés és emelkedő nélkül 11l-re!pici gáz és semmi erő nem volt az autóban , majd pár gázelvétel és nagyob gáz hatására ujra kezdett visszakúszni a fogyi és az erő is visszaköltözött az autóba.
a másik meg hogy hazafel volt egy kis dugó kb 1óra araszolás, klíma ki ablak le , majd mikor végevolt és rendesen haladtunk visszanyomtam a klímát de csak forró levegőt nyomott ezerrel, majd ez is megcsin h kikapcs visszakapcs párszor és ez is megjavult , hazafelé már ment végig rendesen.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #11838 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 09:33:46 »

Na ma végre a szivattyú is kilett cserélve és minden jó.Habár a 4 csúcstól már tuti lett a gép.Szétszedtük a go szürőt bizony csillogott az alján a fémreszelék.Szépen simán ment a csere plussz mindjárt egy olajcserét is megejtettünk. eljen eljen eljen
A szivattyú és a csúcsok ujak vagy felújítottak? Mennyiben voltak?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11839 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:34:30 »

Na ma végre a szivattyú is kilett cserélve és minden jó.Habár a 4 csúcstól már tuti lett a gép.Szétszedtük a go szürőt bizony csillogott az alján a fémreszelék.Szépen simán ment a csere plussz mindjárt egy olajcserét is megejtettünk. eljen eljen eljen

Mennyi lett a vége a "beruházásnak"?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11840 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:38:05 »

Sziasztok!

Vettem egy 2003 marcius vegi 2.0TDCi 130LE (faceliftes motor) mondeot.
nagyon szep kombi, vezetni elmeny... szeretem ahogy van! (kellemeset csalodtam a mondeoba hogy megvettem)
a futomure koltottem kicsit ahogy megvettem, altalanos szerviz a motoron! Boldogan tartottam haza fele mikor az ero elszallt par perc mulva a gyujtasjelzom villogni kezdett es az auto leallt.
-vissza vittem es a diagnosztika: 4-es injektor hiba. : gyari felujitottat vettem bel!
  hiba megmaradt azota es rendszertelen ido kozonkent villogas es motor le.
azota meg 2 injektor ki lett cserelve (2-es 3-as) a magasnyomasu pumpat ''ellenoriztek le, egr-t...stb- allitolag mukodik minden.
az auto indul elsore, fusots indulassal, par perccel kesobb fust sehol-diesel specialistak diagnosztikaja hogy a motor rendben, az elso fustos inditas oka az izzito gyertyak hamarossani csereje!
Hibakodot nem talaltak!!!
par nappal kesobb az auton ugyan az a jelenseg,ero elszall (vesz uzemmod) gyujtas jelzo villog es vagy le all, vagy nem!
parszor eljatsza elviszem szervizbe es vagy van hibakod vagy nincs! Edekes.
fogyasztas kb 7-7,5  vegyes, tulnyomo varosi!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11841 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:43:33 »

Sziasztok!

Vettem egy 2003 marcius vegi 2.0TDCi 130LE (faceliftes motor) mondeot.
nagyon szep kombi, vezetni elmeny... szeretem ahogy van! (kellemeset csalodtam a mondeoba hogy megvettem)
a futomure koltottem kicsit ahogy megvettem, altalanos szerviz a motoron! Boldogan tartottam haza fele mikor az ero elszallt par perc mulva a gyujtasjelzom villogni kezdett es az auto leallt.
-vissza vittem es a diagnosztika: 4-es injektor hiba. : gyari felujitottat vettem bel!
  hiba megmaradt azota es rendszertelen ido kozonkent villogas es motor le.
azota meg 2 injektor ki lett cserelve (2-es 3-as) a magasnyomasu pumpat ''ellenoriztek le, egr-t...stb- allitolag mukodik minden.
az auto indul elsore, fusots indulassal, par perccel kesobb fust sehol-diesel specialistak diagnosztikaja hogy a motor rendben, az elso fustos inditas oka az izzito gyertyak hamarossani csereje!
Hibakodot nem talaltak!!!
par nappal kesobb az auton ugyan az a jelenseg,ero elszall (vesz uzemmod) gyujtas jelzo villog es vagy le all, vagy nem!
parszor eljatsza elviszem szervizbe es vagy van hibakod vagy nincs! Edekes.
fogyasztas kb 7-7,5  vegyes, tulnyomo varosi!

Mik a hibakódok? Jó helyre jöttél, Isten hozott, meg egy Mondeo...  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.21 vasárnap, 10:45:38 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #11842 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 12:19:07 »

Sziasztok!

Vettem egy 2003 marcius vegi 2.0TDCi 130LE (faceliftes motor) mondeot.
nagyon szep kombi, vezetni elmeny... szeretem ahogy van! (kellemeset csalodtam a mondeoba hogy megvettem)
a futomure koltottem kicsit ahogy megvettem, altalanos szerviz a motoron! Boldogan tartottam haza fele mikor az ero elszallt par perc mulva a gyujtasjelzom villogni kezdett es az auto leallt.
-vissza vittem es a diagnosztika: 4-es injektor hiba. : gyari felujitottat vettem bel!
  hiba megmaradt azota es rendszertelen ido kozonkent villogas es motor le.
azota meg 2 injektor ki lett cserelve (2-es 3-as) a magasnyomasu pumpat ''ellenoriztek le, egr-t...stb- allitolag mukodik minden.
az auto indul elsore, fusots indulassal, par perccel kesobb fust sehol-diesel specialistak diagnosztikaja hogy a motor rendben, az elso fustos inditas oka az izzito gyertyak hamarossani csereje!
Hibakodot nem talaltak!!!
par nappal kesobb az auton ugyan az a jelenseg,ero elszall (vesz uzemmod) gyujtas jelzo villog es vagy le all, vagy nem!
parszor eljatsza elviszem szervizbe es vagy van hibakod vagy nincs! Edekes.
fogyasztas kb 7-7,5  vegyes, tulnyomo varosi!
Szia!Szerintem ird meg,hogy Mo melyik megyéjében laksz hátha van valaki a környéken aki ért is hozzá és nem a péztárcádat akarja.Egyébként üdvözzöllek a Mondeósok csapatában!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11843 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 13:02:39 »

Hali!
elmondanám, hogy az izzítógyertyák nem okozhatják a füstös indulást, pláne ilyen nyárias időben nem. ilyenkor meg szokták kérdezni, hogy kékes a füst vagy fehér indítás után. illetve büdös-e a füstös induláskor a távozó gáz.
másik dolog, ha akkor nézik komoly diaggal a hibakódokat, mikor villog a műszerfalon a piktogram, akkor KELL legyen hibakód. Csak ehhez nem elég egy 20e ft-os diagnosztikai műszer.

Sziasztok!

Vettem egy 2003 marcius vegi 2.0TDCi 130LE (faceliftes motor) mondeot.
nagyon szep kombi, vezetni elmeny... szeretem ahogy van! (kellemeset csalodtam a mondeoba hogy megvettem)
a futomure koltottem kicsit ahogy megvettem, altalanos szerviz a motoron! Boldogan tartottam haza fele mikor az ero elszallt par perc mulva a gyujtasjelzom villogni kezdett es az auto leallt.
-vissza vittem es a diagnosztika: 4-es injektor hiba. : gyari felujitottat vettem bel!
  hiba megmaradt azota es rendszertelen ido kozonkent villogas es motor le.
azota meg 2 injektor ki lett cserelve (2-es 3-as) a magasnyomasu pumpat ''ellenoriztek le, egr-t...stb- allitolag mukodik minden.
az auto indul elsore, fusots indulassal, par perccel kesobb fust sehol-diesel specialistak diagnosztikaja hogy a motor rendben, az elso fustos inditas oka az izzito gyertyak hamarossani csereje!
Hibakodot nem talaltak!!!
par nappal kesobb az auton ugyan az a jelenseg,ero elszall (vesz uzemmod) gyujtas jelzo villog es vagy le all, vagy nem!
parszor eljatsza elviszem szervizbe es vagy van hibakod vagy nincs! Edekes.
fogyasztas kb 7-7,5  vegyes, tulnyomo varosi!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11844 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 13:10:29 »

A szivattyú és a csúcsok ujak vagy felújítottak? Mennyiben voltak?

Gyári Ford honlapról rendelte a szerelő.512000ft a vége de kaptam egy kis kedvezményt.Plussz az olajcsere mindennel gyári szürőkkel 30000ft.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11845 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 13:19:55 »

Sziasztok!

Vettem egy 2003 marcius vegi 2.0TDCi 130LE (faceliftes motor) mondeot.
nagyon szep kombi, vezetni elmeny... szeretem ahogy van! (kellemeset csalodtam a mondeoba hogy megvettem)
a futomure koltottem kicsit ahogy megvettem, altalanos szerviz a motoron! Boldogan tartottam haza fele mikor az ero elszallt par perc mulva a gyujtasjelzom villogni kezdett es az auto leallt.
-vissza vittem es a diagnosztika: 4-es injektor hiba. : gyari felujitottat vettem bel!
  hiba megmaradt azota es rendszertelen ido kozonkent villogas es motor le.
azota meg 2 injektor ki lett cserelve (2-es 3-as) a magasnyomasu pumpat ''ellenoriztek le, egr-t...stb- allitolag mukodik minden.
az auto indul elsore, fusots indulassal, par perccel kesobb fust sehol-diesel specialistak diagnosztikaja hogy a motor rendben, az elso fustos inditas oka az izzito gyertyak hamarossani csereje!
Hibakodot nem talaltak!!!
par nappal kesobb az auton ugyan az a jelenseg,ero elszall (vesz uzemmod) gyujtas jelzo villog es vagy le all, vagy nem!
parszor eljatsza elviszem szervizbe es vagy van hibakod vagy nincs! Edekes.
fogyasztas kb 7-7,5  vegyes, tulnyomo varosi!
Ilyen hibán én most estem át.Ha már 2 kilett cserélve poharazás után mitmondtak a másik kettőre.Mert nekem erőssen gyanús,hogy a maradék 2 is kuka.De erre nekem még szivattyú is csere mert  x km után mi benne van lehet vele gond.go szürőt cseréld le és szedd szét majd nézzd meg nincs-e az alján fémreszelék.nekem volt.A szürő tetejét kiperemezed és leemeld róla akkor látni fogod az alját.Szétne vágd fűrésszel!!!!!!A csere után jólettek felprogramozva a csúcsok????Hibakódot ami nálad előfordult  járómotornál kellett volna nézni mert ha leállítottad törlődött.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11846 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 13:24:52 »

Sziasztok!

Vettem egy 2003 marcius vegi 2.0TDCi 130LE (faceliftes motor) mondeot.
nagyon szep kombi, vezetni elmeny... szeretem ahogy van! (kellemeset csalodtam a mondeoba hogy megvettem)
a futomure koltottem kicsit ahogy megvettem, altalanos szerviz a motoron! Boldogan tartottam haza fele mikor az ero elszallt par perc mulva a gyujtasjelzom villogni kezdett es az auto leallt.
-vissza vittem es a diagnosztika: 4-es injektor hiba. : gyari felujitottat vettem bel!
  hiba megmaradt azota es rendszertelen ido kozonkent villogas es motor le.
azota meg 2 injektor ki lett cserelve (2-es 3-as) a magasnyomasu pumpat ''ellenoriztek le, egr-t...stb- allitolag mukodik minden.
az auto indul elsore, fusots indulassal, par perccel kesobb fust sehol-diesel specialistak diagnosztikaja hogy a motor rendben, az elso fustos inditas oka az izzito gyertyak hamarossani csereje!
Hibakodot nem talaltak!!!
par nappal kesobb az auton ugyan az a jelenseg,ero elszall (vesz uzemmod) gyujtas jelzo villog es vagy le all, vagy nem!
parszor eljatsza elviszem szervizbe es vagy van hibakod vagy nincs! Edekes.
fogyasztas kb 7-7,5  vegyes, tulnyomo varosi!
Tedd ki aláírásban a kocsi adatait mert könnyeb a tanácsadás!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #11847 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 17:36:56 »

Sziasztok!

Vettem egy 2003 marcius vegi 2.0TDCi 130LE (faceliftes motor) mondeot.
nagyon szep kombi, vezetni elmeny... szeretem ahogy van! (kellemeset csalodtam a mondeoba hogy megvettem)
a futomure koltottem kicsit ahogy megvettem, altalanos szerviz a motoron! Boldogan tartottam haza fele mikor az ero elszallt par perc mulva a gyujtasjelzom villogni kezdett es az auto leallt.
-vissza vittem es a diagnosztika: 4-es injektor hiba. : gyari felujitottat vettem bel!
  hiba megmaradt azota es rendszertelen ido kozonkent villogas es motor le.
azota meg 2 injektor ki lett cserelve (2-es 3-as) a magasnyomasu pumpat ''ellenoriztek le, egr-t...stb- allitolag mukodik minden.
az auto indul elsore, fusots indulassal, par perccel kesobb fust sehol-diesel specialistak diagnosztikaja hogy a motor rendben, az elso fustos inditas oka az izzito gyertyak hamarossani csereje!
Hibakodot nem talaltak!!!
par nappal kesobb az auton ugyan az a jelenseg,ero elszall (vesz uzemmod) gyujtas jelzo villog es vagy le all, vagy nem!
parszor eljatsza elviszem szervizbe es vagy van hibakod vagy nincs! Edekes.
fogyasztas kb 7-7,5  vegyes, tulnyomo varosi!

Poharazták is, vagy csak a diagnosztika alapján cseréltek csúcsot? Azt tudja a szerelő, hogy az injektorok gyújtási sorrendben számozódnak és a számozás a kuplung felől indul? Mert ha nem, akkor előfordulhat, hogy nem a hibás csúcso(ka)t cserélték ki. A füstös indítást inkább az áteresztő csúcs okozza, mint a hibás izzítógyertya.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11848 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 20:45:10 »

Poharazták is, vagy csak a diagnosztika alapján cseréltek csúcsot? Azt tudja a szerelő, hogy az injektorok gyújtási sorrendben számozódnak és a számozás a kuplung felől indul? Mert ha nem, akkor előfordulhat, hogy nem a hibás csúcso(ka)t cserélték ki. A füstös indítást inkább az áteresztő csúcs okozza, mint a hibás izzítógyertya.
A vezérlés felől indul nem a kuplung felől!!!!És a sorrend:1-3-4-2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11849 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 22:22:55 »

sziasztok! nagyon koszonom szepen a hozzaszolasotokat es a tanacsokat!
az atuorol amit tudok bovebben az : MMT6-os valtoval szerelt modell es valtozo diametrias turboval.
2.0 TDCi 130 loero 6 sebesseges valto. 157.000km az oraban.
Turbocsovet 1 hete csereltem (koszonet a forumnak erte!)
 
mindjart az elejen amikor az ero elment akkor a P0252 es a P1211 hibakod jott fel leallitva es menet kozben is!
Az igazsag hogy Angliaban elek es itt az elso szerelo( magyar srac aki sokat segit nekem es inkabb benzines autokra specializallodott mint dieselre.) vele csereltem  a gyari felujitott "4-es'' injektort ami az autot szembol nezve a jobb szelso volt (levegoszurohoz kozeli). 
1-2 hetre ra (mivel a hiba nem igazan latszodott megoldodni) elvittem egy ugynevezett diesel specialistahoz akit a ford szerviz ajanlott (itt voltam masodjara es nem tudtak megallapitani hogy van e baja az autonak!!!!!! )
szoval a dieselesek mondtak hogy a 2-es 3-as injektor tul sok gazolajat nyom vissza igy azokat valoszinu cserelni kell!
szoval a ''talanra" nem adva (tudatlan letemre) a kozepso ketto injektort kiszedtem, beszamoztam es elkuldtem felujitattni!
az egesz herce hurca utan a haverral megnezettem szamitogepen es a programozasok jok voltak, viszont a hiba megmaradt!
azon is gondolkoztam hogy gyari ujat veszek bele de az itt horribilis (450.000Ft) lenne!
ami meg fontos lehet hogy a szembol a bal szelso kivetelevel a 3 injektorral lett kezdve valami es a diagnosztika nem is irja hogy lenne baj az injektorokkal.
mi az a go amit meg kellene tisztitani? meg tudom magamnak csinalni??


otthon mennyi egy gyari es egy gyari felujitott injektor? az enyemben szerintem meg a gyari delphi injektor volt (401z) 101z es 301z szamokat ajanlott az alkatreszbolt szamitogepe.. meik a jobb??
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.21 vasárnap, 22:35:20 írta mondeoPeti » Naplózva
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.