Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:20:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1793505 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2016.03.22 kedd, 13:28:37 »

Azt írod, ha még 16%-ot ki is alkudott, viszont a 8,5/10,7 pedig kb 20%.
Ha itt is 20%-ot engedtek, akkor már csak 7.5...
Én viszont vettem már szalonautót, pl most egy éve egy fiestát. Egy csomó kedvezmény volt rá, az egyik a marketing kedvezmény nevezetű, ami 780e volt, kialkudtunk 4 téligumit, és még erre jött rá egy 450e-es kedvezmény, +20e. Ha ezt összeadom, kb 1,350.
Azaz kb 3,5 vs 4,85. Ha jól számolom, ez durván 28%.
Nagyjából semmi értelme venni bemutatóautót, 1-2-3 ezer kilométerrel, mert sokszor a vadi újat is megkapod annyiért.
Na most azok az elméletek, hogy ha megveszed és kihozod a szalonból, rögtön veszítesz xy százalékot, azok rendre megdőlnek.
Legalábbis az én esetemben. Amikor a mondeót vettem, kb fél éves koráig árultak drágábban, nem jobban felszerelt, és nem faceliftest (az enyém az).
Persze, nem vagyok naprakész, hogy most éppen milyen kedvezmények vannak, de én megkockáztatom, hogy 16%-nál többet is ki lehet alkudni.


De nyilatkozzanak azok, akik mostanában vettek mk5-öt. Mennyit szoktak engedni mostanság?


Te lehet Zseni vagy?

Mi vettünk egy Focust, ezt-azt belealkudtunk, kicsit  el is számolták magukat, mert a végén ők fizettek, hogy elhozom az autót.

 hehe

Ugye érted, hogy érted...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2016.03.22 kedd, 13:57:57 »

Te lehet Zseni vagy?

Mi vettünk egy Focust, ezt-azt belealkudtunk, kicsit  el is számolták magukat, mert a végén ők fizettek, hogy elhozom az autót.

 hehe

Ugye érted, hogy érted...

 2funny 2funny 2funny eszkész...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:45:47 »

Te lehet Zseni vagy?

Azt nem tudom, hogy miért írod nagy betűvel, de tudomásom szerint a 130+ IQ zseninek számít. Ez alapján, igen.

Válasz
Mi vettünk egy Focust, ezt-azt belealkudtunk, kicsit  el is számolták magukat, mert a végén ők fizettek, hogy elhozom az autót.

 hehe

Ugye érted, hogy érted...

Nem értem. Megvan a levelezés, megvan a számla. Szépen le van írva, milyen kedvezményeket kaptunk, és látszik a végösszeg.
Én tényeknek hívom az ilyesmit. Erre nyugodtan belinkelhetsz egy vicces videót, attól ez még az marad.
Az egész azzal kezdődött, hogy én azt állítottam, kb ennyiért meg is vehették az autót, és akár az is lehet, hogy semmit sem buknak rajta (ha ennyiért megveszi valaki).
Majd Bandy is írt komoly engedményről, tk nagyobb százalékról, mint amennyi ahhoz kell, hogy a fehéren ne bukjanak.
Tényleg nem értem, mi a gond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2016.03.23 szerda, 15:39:31 »

No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.

Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.

Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.

Ennyi
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2016.03.23 szerda, 15:41:53 »

No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.

Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.

Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.

Ennyi

19,0283401% diszkont.

Nyertem?  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2016.03.23 szerda, 15:42:24 »

No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.

Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.

Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.

Ennyi

Dettó. Ráadásul 2013-ban történt. Listaár 8 700.000,- Vételár: 6.400.000,- Úgy látszik a kedvezmény mértéke maradt, csak az ár lett magasabb.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2016.03.23 szerda, 15:49:41 »

Azt nem tudom, hogy miért írod nagy betűvel, de tudomásom szerint a 130+ IQ zseninek számít. Ez alapján, igen.

Nem értem. Megvan a levelezés, megvan a számla. Szépen le van írva, milyen kedvezményeket kaptunk, és látszik a végösszeg.
Én tényeknek hívom az ilyesmit. Erre nyugodtan belinkelhetsz egy vicces videót, attól ez még az marad.
Az egész azzal kezdődött, hogy én azt állítottam, kb ennyiért meg is vehették az autót, és akár az is lehet, hogy semmit sem buknak rajta (ha ennyiért megveszi valaki).
Majd Bandy is írt komoly engedményről, tk nagyobb százalékról, mint amennyi ahhoz kell, hogy a fehéren ne bukjanak.
Tényleg nem értem, mi a gond.

Az, hogy milyen Fiesta az aminek a listaára 4.85 millió? ST Fiestát vettél?

És az szerinted normális, hogy egy kisautó árának elengedik a harmadát, a nagyautón meg csak 20 %-ot?

 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 16:46:53 »

19,0283401% diszkont.

Nyertem?  eplus2 eplus2

Hát ez meg hogyan jött ki? Cheesy
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 20:42:46 »

Ahogy így olvasgatok, tulajdonképpen listaár-20%-on simán lehet autót venni?
Nem fenyeget a veszély egyenlőre, de az előző pár hsz alapján ez amolyan megszokott kedvezménynek tűnik.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 21:15:49 »

Ahogy így olvasgatok, tulajdonképpen listaár-20%-on simán lehet autót venni?
Nem fenyeget a veszély egyenlőre, de az előző pár hsz alapján ez amolyan megszokott kedvezménynek tűnik.


Ha Angel elkísér akkor igen.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2016.03.25 péntek, 08:35:07 »

No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.

Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.

Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.

Ennyi
Én meg olyat hallottam, hogy 9.864.000 Ft listaárral 6.579.000 Ft-ot kellett a kasszánál kicsengetni.  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:01:22 »



Ha Angel elkísér akkor igen.  eplus2
Tévedsz! Akkor 28%.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:53:07 »

Tévedsz! Akkor 28%.
...és garantált a 3literes fogyasztás a 163 le-s motornál. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2016.03.26 szombat, 18:05:54 »

Az, hogy milyen Fiesta az aminek a listaára 4.85 millió? ST Fiestát vettél?

És az szerinted normális, hogy egy kisautó árának elengedik a harmadát, a nagyautón meg csak 20 %-ot?

Ez nem vélemény, hanem tény. Tehát megvan a számla az eredeti árral, kedvezménnyel, végösszeggel.
Hogy normális-e vagy nem, annak megítélését rád, mint egyedüli és maximálisan kompetens személyre bízom.

Az akkori ár:
Titanium 1.25l (82LE) M5, 3 ajtó 3 975 000 Ft, 4 ajtó  4 055 000 Ft.
Ehhez még jönnek az extrák. Első-hátsó radar, tempomat, aut söt tükör, esőszenzor, fűthető szélvédő, 4 villanyablak, digitklíma, blútútos rádió, stb.
Fiesta ST2 1.6l GTDi (182LE) M6 S6   6 290 000 Ft.
Jó érzés látni hogy mennyire képben vagy, és ennek ellenére csak úgy jönnek a sommás megállapítások.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.26 szombat, 18:21:52 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2016.03.26 szombat, 18:09:10 »

Ha Angel elkísér akkor igen.  eplus2

Tévedsz! Akkor 28%.

Ha elfogytak az észérvek, tények, jöhet az ugratás? Csináljunk belőle viccet? Nyilván egyszerűbb, mint belátni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2016.03.26 szombat, 18:11:23 »

Ahogy így olvasgatok, tulajdonképpen listaár-20%-on simán lehet autót venni?
Nem fenyeget a veszély egyenlőre, de az előző pár hsz alapján ez amolyan megszokott kedvezménynek tűnik.

Nem általános. Vannak akciók, jobbak, rosszabbak. Amikor mi vettük, 2,7 millió volt a trend techno, nyilván kölcsönnel, de jól felszerelve.
Most 3+egy kicsiért láttam, trendet (nem néztem meg pontosan). Szóval most nem menne annyiért.
De kedvezmények mindig vannak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2016.03.26 szombat, 18:13:13 »

...és garantált a 3literes fogyasztás a 163 le-s motornál. vigyor3

...egy újabb értékelhető hsz... between zero and nothing.
...persze az is érdekelne, miért enne többet egy 163 lovas motor, mint mondjuk a 140, de inkább hagyjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2016.03.26 szombat, 21:24:30 »

...egy újabb értékelhető hsz... between zero and nothing.
...persze az is érdekelne, miért enne többet egy 163 lovas motor, mint mondjuk a 140, de inkább hagyjuk.
ezek szerint a 140es 3 alatt eszik. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2016.03.26 szombat, 23:49:09 »

ezek szerint a 140es 3 alatt eszik. Cheesy

Az hát...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bulis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 10:48:46 »

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.

Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci
Naplózva

2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód  N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 11:05:21 »

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.

Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci

azaz fsa psa helyesen.

Szerintem ilyen kilóméternél dízel a nyerő választás, és mivel szerintem az 1.6 nagyon kevés, így marad a 2.0, és abból is a 150, vagy 180 lóerős verzió ...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KJozsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103



E-mail
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 12:00:57 »

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.

Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci

Nekem a 2.0 TDCi 150-es 5 ajtós van, a korábbi Mk4 1.8 TDCi 125-ös után.
A kényelmes autózáshoz teljesen megfelel,  de ha valaki szereti az erősebbet akkor a 180-as ami kb 300eFt-al drágább
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 12:24:03 »

Nekem a 2.0 TDCi 150-es 5 ajtós van, a korábbi Mk4 1.8 TDCi 125-ös után.
A kényelmes autózáshoz teljesen megfelel,  de ha valaki szereti az erősebbet akkor a 180-as ami kb 300eFt-al drágább

Na ebbe kellene belemenni egy kicsit...
Elvileg és remélem gyakorlatilag is csak egy gyári sw frissítés kérdése az egész...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 12:27:04 »

Na ebbe kellene belemenni egy kicsit...
Elvileg és remélem gyakorlatilag is csak egy gyári sw frissítés kérdése az egész...

Csak a nagyobb kapott dupla turbót, szerintem itt is mint az MKIV-nél, sima szoftver az egész. Nemsokára hívom aki nekem is csinálta, ha gondolod rákérdezek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 12:33:49 »

Csak a nagyobb kapott dupla turbót, szerintem itt is mint az MKIV-nél, sima szoftver az egész. Nemsokára hívom aki nekem is csinálta, ha gondolod rákérdezek.

Légyszi-légyszi....
Kérdezd meg, köszi.

Az biztos, hogy a 210 lóerős, az nem egy sw kérdése, meg az ikerturbós, vagy mifene...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KJozsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103



E-mail
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 12:53:02 »

Légyszi-légyszi....
Kérdezd meg, köszi.

Az biztos, hogy a 210 lóerős, az nem egy sw kérdése, meg az ikerturbós, vagy mifene...
Én is csak szoftverről tudok a 150<->180 esetében.
De ilyenkor mi van a forgalmival meg az adóval ? wow1
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
KJozsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103



E-mail
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 12:59:39 »

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.

Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci

 :integet2:A Ford kereskedőknél április 18-23-ig nyílt hét. taps
Jó felszereltséget kell kialkudni eplus2
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:17:27 »

Én is csak szoftverről tudok a 150<->180 esetében.
De ilyenkor mi van a forgalmival meg az adóval ? wow1

Hát mi lenne, semmi.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:52:28 »

Én is csak szoftverről tudok a 150<->180 esetében.
De ilyenkor mi van a forgalmival meg az adóval ? wow1
Józsi, Te adócsalsz? Nem is értem miről írtok itt össze-vissza  Huh?  nemtudom Adót mindig az alvázszám alapján veti ki az Önkormányzat. Kérdezd meg Tranyót is vagy Titta-t, esetleg engem...
Mi is bizony-bizony a 140 ló után fizetjük az adót, mert az autónk ilyen lóerős.  integet2
További emok lehúzva!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:00:44 »

Józsi, Te adócsalsz? Nem is értem miről írtok itt össze-vissza  Huh?  nemtudom Adót mindig az alvázszám alapján veti ki az Önkormányzat. Kérdezd meg Tranyót is vagy Titta-t, esetleg engem...
Mi is bizony-bizony a 140 ló után fizetjük az adót, mert az autónk ilyen lóerős.  integet2
További emok lehúzva!

A Trollok apja gyárilag 163 Tit-S-ben feszít. Úgyhogy neki a papírokban is az szerepel. Nem is tudtam hogy von Schwarz is okosítva lett...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:06:46 »

A Trollok apja gyárilag 163 Tit-S-ben feszít. Úgyhogy neki a papírokban is az szerepel. Nem is tudtam hogy von Schwarz is okosítva lett...

Tranyónak nem 1.6 tdci-je van?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KJozsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103



E-mail
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:15:50 »

Józsi, Te adócsalsz? Nem is értem miről írtok itt össze-vissza  Huh?  nemtudom Adót mindig az alvázszám alapján veti ki az Önkormányzat. Kérdezd meg Tranyót is vagy Titta-t, esetleg engem...
Mi is bizony-bizony a 140 ló után fizetjük az adót, mert az autónk ilyen lóerős.  integet2
További emok lehúzva!
Nekem 2.0 TDCi 150-es az autóm és az is van a forgalmiban. smile
De ment itt  az elmélkedés a szoftver cseréről. vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:36:30 »

Tranyónak nem 1.6 tdci-je van?  eplus2

Nem, 1.4, egy Fiestából cserélték hogy ne tudjon gyorshajtani, illetve hogy fogyasztási rekordot döntsön.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:37:36 »

Nem, 1.4, egy Fiestából cserélték hogy ne tudjon gyorshajtani, illetve hogy fogyasztási rekordot döntsön.  eplus2

És a Fiestáról van a felni is? Már mindent értek... Azért tehetne rá egy szép dísztárcsát...  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.11 hétfő, 14:40:56 írta Imot Hgolab » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:22:59 »

Na ebbe kellene belemenni egy kicsit...
Elvileg és remélem gyakorlatilag is csak egy gyári sw frissítés kérdése az egész...
Annyit szólnék hozzá, hogy biztos, hogy szoftveresen lehet lóerőt emelni, de érdemes e várni vele 5 évet? Ugyanis abban a pillanatban ugrik a garancia. És aki +30 lóerőt választ 5 év gari helyett, az tuti nem normális. Arról nem beszélve, hogy bár elképzelhető, hogy a fordnál másképp van, de pld az opelnál a  130 és a 160 lovas között nem csak a lóerőben volt a különbség, hanem a féktárcsa méretében is.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:28:49 »

Annyit szólnék hozzá, hogy biztos, hogy szoftveresen lehet lóerőt emelni, de érdemes e várni vele 5 évet? Ugyanis abban a pillanatban ugrik a garancia. És aki +30 lóerőt választ 5 év gari helyett, az tuti nem normális. Arról nem beszélve, hogy bár elképzelhető, hogy a fordnál másképp van, de pld az opelnál a  130 és a 160 lovas között nem csak a lóerőben volt a különbség, hanem a féktárcsa méretében is.

Itt (MKIV-ről beszélek) csak szoftveres a különbség. Ellenőrizve. Nem ugrik a garancia, hiszen miből is derülne ki hogy mi történt? Gyári szoftver van rajta. Ha kell, akkor bármikor vissza lehet állítani. Ha nem olvasható a vezérlő, akkor meg mindegy is milyen beállítások voltak benne.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:49:22 »

Itt (MKIV-ről beszélek) csak szoftveres a különbség. Ellenőrizve. Nem ugrik a garancia, hiszen miből is derülne ki hogy mi történt? Gyári szoftver van rajta. Ha kell, akkor bármikor vissza lehet állítani. Ha nem olvasható a vezérlő, akkor meg mindegy is milyen beállítások voltak benne.
Mitől ugrana a garancia? Ezt komolyan kérdezed? Lehet, hogy egy vén kripli vagyok, de a 45 év tapasztalata az az, hogy ami kiderülhet, az ki is derül. Ne kelljen példákat hozni, hányféle gyári hiba fordulhat elő egy új autónál, és ilyenkor az élő fába is belekötnek, nem hogy egy módosított szoftverbe.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:54:08 »

Mitől ugrana a garancia? Ezt komolyan kérdezed? Lehet, hogy egy vén kripli vagyok, de a 45 év tapasztalata az az, hogy ami kiderülhet, az ki is derül. Ne kelljen példákat hozni, hányféle gyári hiba fordulhat elő egy új autónál, és ilyenkor az élő fába is belekötnek, nem hogy egy módosított szoftverbe.

De hiszen épp ez az, hogy az MKIV-nél nincs módosított szoftver. Gyárilag van egy vezérlőprogram, ott választható hogy 140 vagy 163 lovas. Ez a módosítás csak az autó gyári paraméteréhez képest módosítás, a szoftver nem változik. És ha a Ford arra fogná hogy emiatt lett baja a kocsinak, amikor szögre ugyanaz a két motor, csak szoftveres eltérés van, hát lehet lenne pár hozzászólás...
Amúgy meg pont ma kérdeztem rá az MKV-re, ott még nem játszik ez a megoldás, úgy tűnik ennyire nem egyszerű a dolog.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 16:01:32 »

De hiszen épp ez az, hogy az MKIV-nél nincs módosított szoftver. Gyárilag van egy vezérlőprogram, ott választható hogy 140 vagy 163 lovas. Ez a módosítás csak az autó gyári paraméteréhez képest módosítás, a szoftver nem változik. És ha a Ford arra fogná hogy emiatt lett baja a kocsinak, amikor szögre ugyanaz a két motor, csak szoftveres eltérés van, hát lehet lenne pár hozzászólás...
Amúgy meg pont ma kérdeztem rá az MKV-re, ott még nem játszik ez a megoldás, úgy tűnik ennyire nem egyszerű a dolog.
Ok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 16:55:57 »

De hiszen épp ez az, hogy az MKIV-nél nincs módosított szoftver. Gyárilag van egy vezérlőprogram, ott választható hogy 140 vagy 163 lovas. Ez a módosítás csak az autó gyári paraméteréhez képest módosítás, a szoftver nem változik. És ha a Ford arra fogná hogy emiatt lett baja a kocsinak, amikor szögre ugyanaz a két motor, csak szoftveres eltérés van, hát lehet lenne pár hozzászólás...
Amúgy meg pont ma kérdeztem rá az MKV-re, ott még nem játszik ez a megoldás, úgy tűnik ennyire nem egyszerű a dolog.

Maradjunk annyiban, hogy ezen sokat lehetne vitatkozni...

De mint ahogy azt sem tudná megmondani a Ford diag, hogy mennyi a valós kilométer egy autóban, szerintem egy sw-t soha a büdös életben nem szednének elő jótállás elhárítása érdekében.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 17:00:43 »

Maradjunk annyiban, hogy ezen sokat lehetne vitatkozni...

De mint ahogy azt sem tudná megmondani a Ford diag, hogy mennyi a valós kilométer egy autóban, szerintem egy sw-t soha a büdös életben nem szednének elő jótállás elhárítása érdekében.



Én is így gondolom...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 19:40:29 »

Azért majd jelentkezzen itt az a MKV-t vásárló, aki meglépi ezt a SW módosítást, kockáztatva 3-4-5 év garit.  nyes
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:00:01 »

Azért majd jelentkezzen itt az a MKV-t vásárló, aki meglépi ezt a SW módosítást, kockáztatva 3-4-5 év garit.  nyes

Olvastad az alairasom? Igaz csak MKIV, de szinten 5 ev garis. Meg 2,5 ev hatravan.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.11 hétfő, 20:21:49 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:01:24 »

Azért majd jelentkezzen itt az a MKV-t vásárló, aki meglépi ezt a SW módosítást, kockáztatva 3-4-5 év garit.  nyes
mk4-en többen csinálták és senkinek se lett oda a gari
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:20:18 »

mk4-en többen csinálták és senkinek se lett oda a gari
Nem nagyon értem, miért is van szükség a vitára, a legokosabb úgyis én vagyok.  nyes

De a kérdés helyesen kb így szólna:: Ment már tönkre valakinek pld váltó a kocsiban, miközben nem a gyári cucc volt rajta, és okozott ez gondot?

A két motor között 345 000,- Ft a különbség az MK5-nél. A szoftverfrissítést meg ugye nem ingyen csinálják (persze tudom, van akinek ingyen, vagy még fizetnek is érte, de most maradjunk a hétköznapi embereknél). Nameg ha kijön egy frissítés és a normál szervíznél megcsinálják, akkor visszaáll a gyári szoftver. Vagy tévedek?

Úgyhogy szerintem, egy új autónál ez a móka többet árt, mint használ.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:25:58 »

A Trollok apja gyárilag 163 Tit-S-ben feszít. Úgyhogy neki a papírokban is az szerepel. Nem is tudtam hogy von Schwarz is okosítva lett...
1. max a trollok unokája, hisz: "Még legénytoll is alig pelyhedzik állán" (gyk: írta Arany János a Toldiban)
2. "gyárilag"... azóta felokosította 140lóra... mondta is powerford, hogy ő még ilyet nem csinált, de ha a Vevő kéri... Cheesy
3. vonSchwarzról: "Én lehet, hogy hülyének nézek ki, de nem vagyok az!" A mondás matektanárom nagytiszteletű Prof.-Dr. Péter Tamástól (http://www.kjit.bme.hu/index.php/hu/tanszeki-munkatarsak/9-munkatarsak/69-peter-tamas) származik!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 21:10:40 »

Nem nagyon értem, miért is van szükség a vitára, a legokosabb úgyis én vagyok.  nyes

De a kérdés helyesen kb így szólna:: Ment már tönkre valakinek pld váltó a kocsiban, miközben nem a gyári cucc volt rajta, és okozott ez gondot?

A két motor között 345 000,- Ft a különbség az MK5-nél. A szoftverfrissítést meg ugye nem ingyen csinálják (persze tudom, van akinek ingyen, vagy még fizetnek is érte, de most maradjunk a hétköznapi embereknél). Nameg ha kijön egy frissítés és a normál szervíznél megcsinálják, akkor visszaáll a gyári szoftver. Vagy tévedek?

Úgyhogy szerintem, egy új autónál ez a móka többet árt, mint használ.
váltóból általában egy fajta szokott lenni mindegyik teljesítmény szinthez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 21:52:10 »

váltóból általában egy fajta szokott lenni mindegyik teljesítmény szinthez
Nem az volt a kérdés, hogy hány fajta van.
Naplózva
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 22:36:52 »

Olvastad az alairasom? Igaz csak MKIV, de szinten 5 ev garis. Meg 2,5 ev hatravan.

Az MKIV azért némileg más tészta. Ott sok mindent lehetett amúgy is mókolni gombnyomogatásos, ki/bekapcsold így/úgy módszerekkel. Az MKV-nél már csak programozni lehet mindent. Pl. én nekem még azt sem csinálták meg, hogy a indulás után automatikusan zárja az összes ajtót a centrálzár - lopásbiztonségi okokból. A (márka)szervíz azt mondta, tudják, hogyan kell, de nem teszik - a Ford nem támogatja / garivesztés.

De te lehet, hogy az MKV-tel is megcsinálnád... Sok pénzed van... Az enyém céges, meg amúgy se kell, mint látható.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 22:49:05 »

Ford nem támogatja / garivesztés.

Nekem ugyanezt mondták. Érthetetlen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.