Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 10:31:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 701 702 703 704 705 706 707 [708] 709 710 711 712 713 714 715 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10854470 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35350 Dátum: 2017.07.15 szombat, 08:09:36 »

Lehet egy jó rablás gátló fog megnyuktatni.. Végülis átgondolva a gyári  riasztoért nem nagy kár, elég könnyű kijátszani..
Csak valahogy nem értem hogy nem fér bele mondjuk 8 millába legalább egy alap riasztó..

Senkit nem érdekel ma egy riasztó, ha riaszt. Sem a tolvajt, sem a szemtanúkat. (idős rokon lakásába, amikor törtem be, mert rosszul lett (a kulcsot meg a zárban hagyta), a lépcsőházban jövő szemtanúk előre köszöntek ahelyett, hogy számonkértek volna, vagy csak simán rámhívják a rendőröket)
Okos tolvaj RF cuccal kikapcsol bármilyen alap riasztót.
Innentől kezdve a riasztó csak felesleges gyártási ktsg és plusz hibaforrás.
Felhasználói értelemben véve értelme nincs mert a kpi zár kapcsolja ki-be, az meg mivel rádiós cucc, bármivel nyitható-zárható.
Transzponderes+személyazonisításos indítás+opciós rablásgátló, motortér zár, OBD bontás, zárdugó vészbejárattal. Csomagban 150-180 körül van.
http://www.kovialarm.hu/ nekem már több autót megcsináltak. A gyári kábelkötegbe kerülnek a dolgok. Az én autóimnál én sem tudtam, hogy mi hol van.
Ez is jó: http://www.blue16.hu/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35351 Dátum: 2017.07.15 szombat, 09:47:21 »

3 turbónál 3x akkora az esélyed, hogy kinyírja a motor saját magát.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/
+ fenntartani a nagy német triumvirátus bármelyik erősebb tagját, háááát,  not the best deal.  Wink
turbóhalálnak azért van előjele, amit egy laikus úgysem vesz észre. ez is menthető lett volna, ha nem hagyja ott, hanem rögtön lefullasztja.

van/volt/lesz bmw-m, nem érzem, hogy horror lenne fenntartani, pedig a mostanin 4lengéscsillapító, 6lengőkar, 4fékbetét, 6izzítógyertya+izzítómodul cserével kezdtem. van ami ezek közzöl olcsóbb volt mint egy 2.0tdci mk3/mk4-hez (azonos prémium márkát nézve). ha nem én csinálnám, hanem szerelő, akkor biztos érezném a prémium árat, de így semmi extra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35352 Dátum: 2017.07.15 szombat, 10:01:03 »

turbóhalálnak azért van előjele, amit egy laikus úgysem vesz észre. ez is menthető lett volna, ha nem hagyja ott, hanem rögtön lefullasztja.

van/volt/lesz bmw-m, nem érzem, hogy horror lenne fenntartani, pedig a mostanin 4lengéscsillapító, 6lengőkar, 4fékbetét, 6izzítógyertya+izzítómodul cserével kezdtem. van ami ezek közzöl olcsóbb volt mint egy 2.0tdci mk3/mk4-hez (azonos prémium márkát nézve). ha nem én csinálnám, hanem szerelő, akkor biztos érezném a prémium árat, de így semmi extra

Így ok, ha ez még a nagyjából otthon szerelhető kategória. Én is a mostani mellett ezért is döntöttem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #35353 Dátum: 2017.07.15 szombat, 10:49:18 »

Ezen a héten megint bizonyított az autó. 2600 km, 155 l üzemanyaggal. Németországba mentünk négyen, tele csomagtartóval, és végig klímával. A GPS és az autó számlálója között csak 1,5% eltérés volt a távolságban. Ez 6 literes fogyasztás! Az autó 5,5 litert számolt, szóval 8-10% pontossággal mér. A kerékméret a legutóbbi Mondeo találkozón be lett állítva. Kifele ÖMV prémium, visszafelé Aral prémium üzemanyagot tankoltam. Érezhetően ez a feladat volt ennek az autónak való Smiley

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35354 Dátum: 2017.07.15 szombat, 14:27:34 »

Így ok, ha ez még a nagyjából otthon szerelhető kategória. Én is a mostani mellett ezért is döntöttem.
mindegyik otthon szerelhető kategória, csak felszerelés kérdése vigyor3 egyik sem nasatechnology hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #35355 Dátum: 2017.07.15 szombat, 15:14:27 »

Akkor mi a túrónak egy cuccra Thatcham Category 1 minősítés?
Nem megkérdőjelezem az általad és többek által megfogalmazott hasonló gondolatokat, hanem kérdem?
Megint csak egy szemfényvesztés?
Persze mindent el lehet lopni, pláne, ha a kulcs is náluk van.  eplus2  gun

Senkit nem érdekel ma egy riasztó, .....

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35356 Dátum: 2017.07.15 szombat, 19:08:37 »

mindegyik otthon szerelhető kategória, csak felszerelés kérdése vigyor3 egyik sem nasatechnology hehe

Hát jahhh. Csak felszerelés tekintetben én pl ha most szeretnék egy "rendes" cuccot (tudok vele offline programozni, nem csak olvasni DTC-t, meg freezeframe-t), akkor az 300k lenne...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35357 Dátum: 2017.07.15 szombat, 19:19:49 »

Akkor mi a túrónak egy cuccra Thatcham Category 1 minősítés?
Nem megkérdőjelezem az általad és többek által megfogalmazott hasonló gondolatokat, hanem kérdem?
Megint csak egy szemfényvesztés?
Persze mindent el lehet lopni, pláne, ha a kulcs is náluk van.  eplus2  gun


Bármilyen minősítés csak marketing bullshit.
Az a rendszer, ami publikus, hogy hogyan működik, eleve nem lehet jó. Csak az egyedi cuccok.
Az átlag embernek benyögöd, hogy ez a riasztó csecs'kem kategória eggggyes. A user szemfényvesztődik, s veszi rögtön. Neked, nekem, meg jó pár embernek innen nem lehet eladni bármit ezzel a tálalással.
A kulcs kérdésre rátapintottál jól: amit én írtam annak pont az a lényege, hogy ha odaadod a kulcsot, s elmondod hogy hogyan indul az autó, akkro se lehet elvinni.
Nekem anno a viharszürkében volt ilyen rendszer, 20 esetből 1x elrontottam én is. A múltkor a tesómék kocsijával kellett volna arrébb állnom, a végén otthagytam szirénázva va'anyázva.  vigyor3 a többiek ott röhögtek rajtam.  nyes
Váltózár sem mindegy kérdés, automatához talán van értelme, kézi esetében nem sok: a váltószoknyát felrántják, elcsípik a tolórudakat, bedugják kettőbe oszt' gó. Kézinél ha nincs (egyedi) acél hüvelyben a tolórudazat zárt állapotban és nincs motortérzár, akkor nem sok értelme van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35358 Dátum: 2017.07.15 szombat, 21:29:04 »

Hát jahhh. Csak felszerelés tekintetben én pl ha most szeretnék egy "rendes" cuccot (tudok vele offline programozni, nem csak olvasni DTC-t, meg freezeframe-t), akkor az 300k lenne...

tudom. Ezek megvannak szerencsere
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35359 Dátum: 2017.07.15 szombat, 21:38:06 »

tudom. Ezek megvannak szerencsere

Erről beszéltünk pont a múltkor BTomival, hogy ha átnyergelsz másik brandre, akkor az nem kevés dolognak jelenti a nulláról való újra felépítését. (eszközök, know-how, tippek-trükkök, kapcsolatok, stb.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #35360 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 09:07:44 »

Automatikus ajtózárás (MK3)  csak mk3 Huh???
Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat.
- Adjuk rá a gyújtást.
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.
- Vegyük le a gyújtást.
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi mőveletet újra háromszor.
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).

Szabad tudni, hogy eszköz nélkül be tudtad-e a kapcsolni az aut ajtózárás funkciót? Nekem új Focusom van és szeretném, ha zárkózna magától. Gondolom ugyanaz lehet a bekapcsolás módszere?!
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
chaby7
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #35361 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:00:17 »

Sziasztok! lenne egy problémám. beriasztottam a kocsit, de a jobb hátsó ajtót nem zárja. valakinek ötlet hogy mi lehet a gond, vagy hogy mi a megoldás? köszönöm
Naplózva

Mk4 Ghia Executive 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35362 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:08:37 »

Sziasztok! lenne egy problémám. beriasztottam a kocsit, de a jobb hátsó ajtót nem zárja. valakinek ötlet hogy mi lehet a gond, vagy hogy mi a megoldás? köszönöm
diaggal megkellene nézni,mert lehet, hogy az ajtó becsukott állapotát nem érzékeli.
lámpa elalszik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chaby7
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #35363 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:10:36 »

diaggal megkellene nézni,mert lehet, hogy az ajtó becsukott állapotát nem érzékeli.
lámpa elalszik?

Szia,

elalszik. eddig ok volt. pénteken hoztam el szervízből motorfelújítás volt. nem értem mi történhetett.
Naplózva

Mk4 Ghia Executive 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35364 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:11:44 »

Szia,

elalszik. eddig ok volt. pénteken hoztam el szervízből motorfelújítás volt. nem értem mi történhetett.
hétfőn sétálj vele vissza,csináljanak egy hibakódolvasást!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #35365 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 07:59:26 »

Sziasztok! lenne egy problémám. beriasztottam a kocsit, de a jobb hátsó ajtót nem zárja. valakinek ötlet hogy mi lehet a gond, vagy hogy mi a megoldás? köszönöm
Esetleg a központi zár motor ment tönkre. A jó hír, hogy akár házilag is költségmentesen javítható. Párszor már belinkeltem az eljárást. Keress rá.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.17 hétfő, 08:01:03 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35366 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 14:31:21 »

Egy kicsit off, de hátha szerencsém lesz.

Műszaki előtt áll az autóm és a B oszloptól hátrafelé Suntek fólia van az ablakokon. A műszakin már kötelező a műbizonylat, amivel nem rendelkezem, az előző tulaj nem adta át.

Van esetleg valakinek SunTek H 11-01-6004 (szinte teljesen sötét fólia) fóliához műbizonylata?

Ha nem lesz műbizonylatom, akkor el kell távolítani a fóliákat. Valakinek van tapasztalata, mivel célszerű a fólia eltávolítást elvégezni, vigyázva a fűtőszálakra és az ablakra nyomtatott antennákra (faceliftes a mondi)? 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35367 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 14:33:33 »

Egy kicsit off, de hátha szerencsém lesz.

Műszaki előtt áll az autóm és a B oszloptól hátrafelé Suntek fólia van az ablakokon. A műszakin már kötelező a műbizonylat, amivel nem rendelkezem, az előző tulaj nem adta át.

Van esetleg valakinek SunTek H 11-01-6004 (szinte teljesen sötét fólia) fóliához műbizonylata?

Ha nem lesz műbizonylatom, akkor el kell távolítani a fóliákat. Valakinek van tapasztalata, mivel célszerű a fólia eltávolítást elvégezni, vigyázva a fűtőszálakra és az ablakra nyomtatott antennákra (faceliftes a mondi)? 

matrica sincs a fóliában valahol?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #35368 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 14:35:46 »

matrica sincs a fóliában valahol?

Szerintem onnan olvasta le a pontos típust...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #35369 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 14:36:57 »

Egy kicsit off, de hátha szerencsém lesz.

Műszaki előtt áll az autóm és a B oszloptól hátrafelé Suntek fólia van az ablakokon. A műszakin már kötelező a műbizonylat, amivel nem rendelkezem, az előző tulaj nem adta át.

Van esetleg valakinek SunTek H 11-01-6004 (szinte teljesen sötét fólia) fóliához műbizonylata?

Ha nem lesz műbizonylatom, akkor el kell távolítani a fóliákat. Valakinek van tapasztalata, mivel célszerű a fólia eltávolítást elvégezni, vigyázva a fűtőszálakra és az ablakra nyomtatott antennákra (faceliftes a mondi)? 

Szerintem a levétel előtt http://autouvegfoliazas.eu/autouveg-foliazas/tipusok/ itt keress valakit a közeledben, úgy gondolom meg lehet oldani az utólagos műbizonylatot. Jobban jársz mint a levétellel.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #35370 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 14:41:23 »

Egy kicsit off, de hátha szerencsém lesz.

Műszaki előtt áll az autóm és a B oszloptól hátrafelé Suntek fólia van az ablakokon. A műszakin már kötelező a műbizonylat, amivel nem rendelkezem, az előző tulaj nem adta át.

Van esetleg valakinek SunTek H 11-01-6004 (szinte teljesen sötét fólia) fóliához műbizonylata?

Ha nem lesz műbizonylatom, akkor el kell távolítani a fóliákat. Valakinek van tapasztalata, mivel célszerű a fólia eltávolítást elvégezni, vigyázva a fűtőszálakra és az ablakra nyomtatott antennákra (faceliftes a mondi)? 
az enyémről szedték le az egyiket (hólyagosan rakták fel), de én nem kezdenék neki.
rábíznám egy fóliásra, de első körben megpróbálnám én is a műbizonylatot pótolni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35371 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 14:47:47 »

Egy kicsit off, de hátha szerencsém lesz.

Műszaki előtt áll az autóm és a B oszloptól hátrafelé Suntek fólia van az ablakokon. A műszakin már kötelező a műbizonylat, amivel nem rendelkezem, az előző tulaj nem adta át.

Van esetleg valakinek SunTek H 11-01-6004 (szinte teljesen sötét fólia) fóliához műbizonylata?

Ha nem lesz műbizonylatom, akkor el kell távolítani a fóliákat. Valakinek van tapasztalata, mivel célszerű a fólia eltávolítást elvégezni, vigyázva a fűtőszálakra és az ablakra nyomtatott antennákra (faceliftes a mondi)? 

Tőlem eddig soha senki nem kért műbizonylatot. Pedig jártam Mozaik utcában is. Xard se le.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35372 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 14:54:46 »

Tőlem eddig soha senki nem kért műbizonylatot. Pedig jártam Mozaik utcában is. Xard se le.

Jó, de téged meglátnak a Mozaikban, aztán csóri vizsgabiztosok azt se tudják, hogy a műhely melyik sarkába bújjanak Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szecs
Vendég
« Új hozzászólás #35373 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 16:00:03 »

Sziasztok!

Valaki tud Budapesten a 14. kerületben vagy a 11. kerületben egy megbízható Ford szerelőt vagy szervizt? Esetleg az Auto Fort-nál, (Könyves Kálmán krt. 3.) dolgozik még (Vik) Németh Viktor? A fórumon mostanában nem látom fönt, elkérhetem esetleg a telefonszámát valakitől? Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35374 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 16:23:21 »

az enyémről szedték le az egyiket (hólyagosan rakták fel), de én nem kezdenék neki.
rábíznám egy fóliásra, de első körben megpróbálnám én is a műbizonylatot pótolni

Sajnos műbizonylatot utólag most már nem tudok szerezni, mivel a forgalmazó jogutód nélkül megszűnt. kb. 20 fóliást hívtam fel és ezt az infót sikerült összehalásznom.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35375 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 16:27:34 »

Tőlem eddig soha senki nem kért műbizonylatot. Pedig jártam Mozaik utcában is. Xard se le.

Mikor voltál a műszakin?

Az előző műszakin 2 éve nem is volt gond a fóliával, akkor még nem volt kötelező a műbizonylattal együtt fotózott fóliás üveg.

Nekem olyan műszaki állomás elérhetőség is jó lenne, ahol nem kérnek műbizonylatot a B oszloptól hátrafelé lévő fóliáról.
 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #35376 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 17:52:14 »

Sziasztok!

Valaki tud Budapesten a 14. kerületben vagy a 11. kerületben egy megbízható Ford szerelőt vagy szervizt? Esetleg az Auto Fort-nál, (Könyves Kálmán krt. 3.) dolgozik még (Vik) Németh Viktor? A fórumon mostanában nem látom fönt, elkérhetem esetleg a telefonszámát valakitől? Előre is köszönöm a válaszokat.

Miről lenne szó?
Én az Ivanicshoz járok, és nincs okom panaszra.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35377 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 18:49:17 »

Sziasztok!

Valaki tud Budapesten a 14. kerületben vagy a 11. kerületben egy megbízható Ford szerelőt vagy szervizt? Esetleg az Auto Fort-nál, (Könyves Kálmán krt. 3.) dolgozik még (Vik) Németh Viktor? A fórumon mostanában nem látom fönt, elkérhetem esetleg a telefonszámát valakitől? Előre is köszönöm a válaszokat.


14. kertől nem messze van a 15., ahol GSR rendel (most épp Bekre Pál álnéven próbál rejtőzködni Smiley).
11. ker Ivanicshoz rokonom hordta a Mondeo-ját, amíg megvolt neki. Jó véleménnnyel volt róluk.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #35378 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 20:17:39 »

na szép!  pias
14. ................. ahol GSR rendel (most épp Bekre Pál álnéven próbál rejtőzködni Smiley).
....
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #35379 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 22:52:58 »

Nagyon egyszerű. Bemész a vizsgahelyre és elmondod előre a szitut a munkafelvevőnek. Ha normális, akkor elmondja, hogy ezzel így átmegy vagy sem. B oszloptól hátrafelé valóban nem szoktak kekeckedni, ahogy azt sem nézik, hogy a nem gyári alufelninek is van-e műbizonylata. De ez csak az én tapasztalataim összegzésének egyvelege Smiley

Sajnos műbizonylatot utólag most már nem tudok szerezni, mivel a forgalmazó jogutód nélkül megszűnt. kb. 20 fóliást hívtam fel és ezt az infót sikerült összehalásznom.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35380 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 23:09:58 »

Mikor voltál a műszakin?

Az előző műszakin 2 éve nem is volt gond a fóliával, akkor még nem volt kötelező a műbizonylattal együtt fotózott fóliás üveg.

Nekem olyan műszaki állomás elérhetőség is jó lenne, ahol nem kérnek műbizonylatot a B oszloptól hátrafelé lévő fóliáról.
 



Pl decemberben is, illetve az mk4 utólagos fóliával 3 hete. Ford petrányi, még a drl is van mindkét autón
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35381 Dátum: 2017.07.18 kedd, 08:58:56 »

Pl decemberben is, illetve az mk4 utólagos fóliával 3 hete. Ford petrányi, még a drl is van mindkét autón

Ha jól értem 3 hete a Ford Petrányinál sikerült levizsgáztatni a B oszloptól hátralévő - műbizonylat nélküli - fóliázott MK4-et? Elérhetőséget tudnál adni?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #35382 Dátum: 2017.07.18 kedd, 10:19:11 »

Egyébként mi értelme annak, hogy bármi irat legyen a B-oszloptól hátrafelé fennlévő fóliákról?
Hiszen ott bármi lehet, ha akarom lehegesztethetem 1-es vaslemezzel is, ahogy a furgonokon és kisteherré alakítottakon az le is van zárva, vagy teljesen lefóliázva. Ha mindegy mi van ott, a mindegyről miért kell igazolás, mi az?
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #35383 Dátum: 2017.07.18 kedd, 10:33:16 »

Egyébként mi értelme annak, hogy bármi irat legyen a B-oszloptól hátrafelé fennlévő fóliákról?
Hiszen ott bármi lehet, ha akarom lehegesztethetem 1-es vaslemezzel is, ahogy a furgonokon és kisteherré alakítottakon az le is van zárva, vagy teljesen lefóliázva. Ha mindegy mi van ott, a mindegyről miért kell igazolás, mi az?
ismerősömnek vw caddy-je van, ami oldalt falazott, a hátsó ajtó üveges, de dekorfóliás volt, amit leszedettek vele a vizsgán  falbav
pedig létezik belőle hátul falazott verzió is, azon még ennyire sem lehetett volna kilátni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35384 Dátum: 2017.07.18 kedd, 10:34:59 »

Ha jól értem 3 hete a Ford Petrányinál sikerült levizsgáztatni a B oszloptól hátralévő - műbizonylat nélküli - fóliázott MK4-et? Elérhetőséget tudnál adni?

Petrányi, Üllői út
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35385 Dátum: 2017.07.18 kedd, 12:12:26 »

Egyébként mi értelme annak, hogy bármi irat legyen a B-oszloptól hátrafelé fennlévő fóliákról?
Hiszen ott bármi lehet, ha akarom lehegesztethetem 1-es vaslemezzel is, ahogy a furgonokon és kisteherré alakítottakon az le is van zárva, vagy teljesen lefóliázva. Ha mindegy mi van ott, a mindegyről miért kell igazolás, mi az?

Ami gyárilag zárt azzal nincs gond, mert az gyárilag olyan.
Ami megváltozik a gyári kiviteltől, ahogyan az az autó legyártásra (és típus engedélyeztetve) került azzal problémáznak.... Mo.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35386 Dátum: 2017.07.18 kedd, 13:36:34 »

Egyébként mi értelme annak, hogy bármi irat legyen a B-oszloptól hátrafelé fennlévő fóliákról?
Hiszen ott bármi lehet, ha akarom lehegesztethetem 1-es vaslemezzel is, ahogy a furgonokon és kisteherré alakítottakon az le is van zárva, vagy teljesen lefóliázva. Ha mindegy mi van ott, a mindegyről miért kell igazolás, mi az?

Magyarország, bürökráció, pénzlehúzás. Kb ennyi.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35387 Dátum: 2017.07.18 kedd, 13:54:39 »

Ami gyárilag zárt azzal nincs gond, mert az gyárilag olyan.
Ami megváltozik a gyári kiviteltől, ahogyan az az autó legyártásra (és típus engedélyeztetve) került azzal problémáznak.... Mo.

És az honnan derül ki, hogy gyárilag olyan, vagy utólag? A gyári is utólag kerül az üvegre.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #35388 Dátum: 2017.07.18 kedd, 14:03:22 »

És az honnan derül ki, hogy gyárilag olyan, vagy utólag? A gyári is utólag kerül az üvegre.
a gyári nem anyagában színezett? az is fólia?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35389 Dátum: 2017.07.18 kedd, 14:10:30 »

a gyári nem anyagában színezett? az is fólia?

Szerintem igen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35390 Dátum: 2017.07.18 kedd, 14:47:43 »

Petrányi, Üllői út

Megkérdeztem Őket. Sajnos már élesedett a rendszer műbizonylat kötelező bekérése/szkennelése modulja.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35391 Dátum: 2017.07.18 kedd, 15:26:23 »

Megkérdeztem Őket. Sajnos már élesedett a rendszer műbizonylat kötelező bekérése/szkennelése modulja.

Mikor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35392 Dátum: 2017.07.18 kedd, 15:47:39 »

Mikor?

Néhány hete, úgyhogy kénytelen voltam bejelenteni a mondit fóliaeltávolításra.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #35393 Dátum: 2017.07.19 szerda, 08:54:41 »

Múlt héten szerelőnél volt a kocsi. Mint kiderült a részecskeszűrő kuka volt. Kiherélték, kiiktatták, szoftveresen is belepiszkáltak. Azóta nincs hibakód (~250 km).

Kértem a klímakuplung javítását is. Nagyon csörgött. Ki is cserélték állítólag gyári újra de egy másfajta csörgés továbbra is fennáll. (nem én intéztem a javítást, ismerőstől vitte el a szerelő a kocsit és oda is vitte vissza, én meg a nyaralás után most hoztam el) Szóval ma készülök felhívni a szerelőt, hogy mi volt a gond, miket és miért csinált a kocsival és jelezni akarom, hogy a klímakuplung javítása nem sikerült tökéletesre... A csörgés abból adódik, hogy úgy kb 2 mp.-enként a kuplung külső tárcsája hozzá ér a görgőhöz és el is kezd azzal együtt forogni. Picit olyan, mintha "nyolcas" lenne a klímakompresszor tárcsájában és ezért érne hozzá a külső tárcsához. A klíma amúgy megy, hűt rendesen, de ez a hang idegesít és nem szeretném, hogy bármi gond legyen belőle.
Mit cseszhettek el a szereléskor? Nem szeretném ha az lenne a vége hogy kitalálják hogy talán a kompresszor a hibás és azt cseréljek... Meg nekem az is gyanús, hogy a kivett tárcsa ott figyelt a kocsiban, de ahogy néztem a neten a rendelhető klímakuplungot, akkor az nem csak egy tárcsából állt hanem komplett görgős egység, amit a kompresszor tengelyén lehet cserélni.

Ja, és a szerelő üzente, hogy örüljek hogy nem gyulladt ki a kocsi, mert állítólag van a részecskeszűrő körül valami gumis üzemanyagcső, és iszonyatosan meg volt pörkölődve, nem sok volt hátra neki
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #35394 Dátum: 2017.07.19 szerda, 12:18:45 »

Az a cső, ami meg volt pörkölődve az nem a DPF telítettséget mérő szenzorhoz menő cső volt?
Mi volt a hibakódod? Nem lehet, hogy a kettő összefüggött? A 02-es hibakódot pld ekkor szokta benyomni, amikor nincs meg a megfelelő nyomás, s ezért nem is regenerál.

Üdv.
D

Múlt héten szerelőnél volt a kocsi. Mint kiderült a részecskeszűrő kuka volt. Kiherélték, kiiktatták, szoftveresen is belepiszkáltak. Azóta nincs hibakód (~250 km).

Kértem a klímakuplung javítását is. Nagyon csörgött. Ki is cserélték állítólag gyári újra de egy másfajta csörgés továbbra is fennáll. (nem én intéztem a javítást, ismerőstől vitte el a szerelő a kocsit és oda is vitte vissza, én meg a nyaralás után most hoztam el) Szóval ma készülök felhívni a szerelőt, hogy mi volt a gond, miket és miért csinált a kocsival és jelezni akarom, hogy a klímakuplung javítása nem sikerült tökéletesre... A csörgés abból adódik, hogy úgy kb 2 mp.-enként a kuplung külső tárcsája hozzá ér a görgőhöz és el is kezd azzal együtt forogni. Picit olyan, mintha "nyolcas" lenne a klímakompresszor tárcsájában és ezért érne hozzá a külső tárcsához. A klíma amúgy megy, hűt rendesen, de ez a hang idegesít és nem szeretném, hogy bármi gond legyen belőle.
Mit cseszhettek el a szereléskor? Nem szeretném ha az lenne a vége hogy kitalálják hogy talán a kompresszor a hibás és azt cseréljek... Meg nekem az is gyanús, hogy a kivett tárcsa ott figyelt a kocsiban, de ahogy néztem a neten a rendelhető klímakuplungot, akkor az nem csak egy tárcsából állt hanem komplett görgős egység, amit a kompresszor tengelyén lehet cserélni.

Ja, és a szerelő üzente, hogy örüljek hogy nem gyulladt ki a kocsi, mert állítólag van a részecskeszűrő körül valami gumis üzemanyagcső, és iszonyatosan meg volt pörkölődve, nem sok volt hátra neki
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #35395 Dátum: 2017.07.19 szerda, 12:27:42 »

Az a cső, ami meg volt pörkölődve az nem a DPF telítettséget mérő szenzorhoz menő cső volt?
Mi volt a hibakódod? Nem lehet, hogy a kettő összefüggött? A 02-es hibakódot pld ekkor szokta benyomni, amikor nincs meg a megfelelő nyomás, s ezért nem is regenerál.

Üdv.
D

P2002-es kódom volt
Nem tudom milyen cső volt, délután hívom a szerelőt és kikérdezem mindenről
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #35396 Dátum: 2017.07.19 szerda, 12:27:57 »

Közben visszaolvastam, s látom, hogy a 02-es hibakódod volt, s alaposan bele is mentél a témába, meg a csöveket is megnézted, hogy rendben vannak-e.  De így viszont melyik csöved volt megpörkölődve?

Elgondolkodom néha azon,hogy mi okozhatja a DPF-ek halálát ( azon túl, hogy már túl vannak x százezer km-en), hogy pld. városi használat, sok hidegindítás, stb., de akinél olvastam, náluk sokszor pont nem volt ezek közül egyik sem. Sakosnál (ha nem bocsánat érte) pld. csak a szenzor volt rossz, nem a cső.

Nem lehet ( s ez az én elmélkedésem csak), hogy a kartargáz visszavezetésből vagy hibás turbóból a rendszerbe menő motorolajtól? Mert ha a szívótorok olajos, akkor bizony szív a motor motorolajat is be. Vagy rossz a logikám? Itt pld. a kartergázt nem szűri meg egy olyan szűrő, mint a BMW Dieseleknél (M47D20, 25, stb....)

Üdv.
D.


Az a cső, ami meg volt pörkölődve az nem a DPF telítettséget mérő szenzorhoz menő cső volt?
Mi volt a hibakódod? Nem lehet, hogy a kettő összefüggött? A 02-es hibakódot pld ekkor szokta benyomni, amikor nincs meg a megfelelő nyomás, s ezért nem is regenerál.

Üdv.
D

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #35397 Dátum: 2017.07.19 szerda, 12:47:32 »

Közben visszaolvastam, s látom, hogy a 02-es hibakódod volt, s alaposan bele is mentél a témába, meg a csöveket is megnézted, hogy rendben vannak-e.  De így viszont melyik csöved volt megpörkölődve?

Elgondolkodom néha azon,hogy mi okozhatja a DPF-ek halálát ( azon túl, hogy már túl vannak x százezer km-en), hogy pld. városi használat, sok hidegindítás, stb., de akinél olvastam, náluk sokszor pont nem volt ezek közül egyik sem. Sakosnál (ha nem bocsánat érte) pld. csak a szenzor volt rossz, nem a cső.

Nem lehet ( s ez az én elmélkedésem csak), hogy a kartargáz visszavezetésből vagy hibás turbóból a rendszerbe menő motorolajtól? Mert ha a szívótorok olajos, akkor bizony szív a motor motorolajat is be. Vagy rossz a logikám? Itt pld. a kartergázt nem szűri meg egy olyan szűrő, mint a BMW Dieseleknél (M47D20, 25, stb....)

Üdv.
D.



Én kb 30 ezer km-t tettem bele a kocsiba, előtte egy itteni fórumtársé volt. Most 230 körül van és szinte biztos vagyok benne hogy ez valós is! Én igyekeztem odafigyelni a regenekre és ésszel használom a kocsit. Előttem ahogy beszéltük az eladóval zömmel városban használták (Pesten). Ezt az is bizonyítja, hogy  Novemberben hoztam el a kocsit és egy kb 50 km-es szakaszon kb fél litert ment le az átlagfogyi mire hazaértem
Azon sajnos nem tudok változtatni, hogy minden nap 2x10 km kerül bele országúti körülmények közt. Havonta 1x 2x autópályázik. Ha nem volt autópályázásra lehetőségem, akkor ha bemelegedett a motor volt hogy kapaszkodott a Család  vigyor3 Apának kormolnia kellett eplus2

Az biztos hogy nem napi 2x30 km tiszt autópálya került bele, de már szerintem sokszor így is előfordult hogy én voltam az autóért és nem az értem (ha nem fejezte be a regent munkába érésnél, akkor mentem vele még egy kört, stb...)

Ami érdekes, hogy arra számítottam hogy fog füstölni, de eddig nappal alaposan elforgatva nem láttam semmit tükörben.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #35398 Dátum: 2017.07.19 szerda, 12:58:16 »

S akkor most nyomja a füstöt?
Változott vmi a menetteljesítményen?
Ha publikus, mennyi volt a művelet?


Én kb 30 ezer km-t tettem bele a kocsiba, előtte egy itteni fórumtársé volt. Most 230 körül van és szinte biztos vagyok benne hogy ez valós is! Én igyekeztem odafigyelni a regenekre és ésszel használom a kocsit. Előttem ahogy beszéltük az eladóval zömmel városban használták (Pesten). Ezt az is bizonyítja, hogy  Novemberben hoztam el a kocsit és egy kb 50 km-es szakaszon kb fél litert ment le az átlagfogyi mire hazaértem
Azon sajnos nem tudok változtatni, hogy minden nap 2x10 km kerül bele országúti körülmények közt. Havonta 1x 2x autópályázik. Ha nem volt autópályázásra lehetőségem, akkor ha bemelegedett a motor volt hogy kapaszkodott a Család  vigyor3 Apának kormolnia kellett eplus2

Az biztos hogy nem napi 2x30 km tiszt autópálya került bele, de már szerintem sokszor így is előfordult hogy én voltam az autóért és nem az értem (ha nem fejezte be a regent munkába érésnél, akkor mentem vele még egy kört, stb...)

Ami érdekes, hogy arra számítottam hogy fog füstölni, de eddig nappal alaposan elforgatva nem láttam semmit tükörben.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #35399 Dátum: 2017.07.19 szerda, 13:19:27 »

S akkor most nyomja a füstöt?
Változott vmi a menetteljesítményen?
Ha publikus, mennyi volt a művelet?

Amit világosba látni tükörből az alapján azt mondom nincs füst, pedig próbáltam rávenni. 3500-ig elforgatva látható füstöt nem láttam magam mögött.
Hát hogy változott-e valami? Passz. Eddig se mértem gyorsulást, ezután se fogok. Szerintem mezei user számára észrevehetetlen ha van is változás.
Publikusnak publikus lenne az ár, de sokra nem mennél vele, mert több mindent is csináltattam. De ma ha beszélek a szerelővel megkérdezem, hogy csak ez a művelet magába mennyi. Családon belül már egy Focuson csinálta a mechanikus és szoftveres kiiktatást és az azóta több 10 ezer hiba és tünetmentes km-en van túl.

« Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 13:26:27 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak: 1 ... 701 702 703 704 705 706 707 [708] 709 710 711 712 713 714 715 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.