Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.11 szombat, 10:53:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
741
742
743
744
745
746
747
[
748
]
749
750
751
752
753
754
755
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10890911 alkalommal)
thomas791
és 17 vendég van a témában
bolo0410
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: Re: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #37350 Dátum:
2018.08.31 péntek, 13:17:56 »
Szia sziasztok,.. nem témához kapcsolódó kérdésem lenne. Ford mondeo mk4 2011.. be szreltem egy erősítőt és segítséget szeretnék kérni,hogy a rádióból az erősítőhőz hogyan viszek jelet??ert kimenet nincs az az RCA nincs rajta ..léezik olyan fordító csatlakozó? :/ köszi előre is
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Re: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #37351 Dátum:
2018.08.31 péntek, 13:37:59 »
Idézetet írta: bolo0410 - 2018.08.31 péntek, 13:17:56
Szia sziasztok,.. nem témához kapcsolódó kérdésem lenne. Ford mondeo mk4 2011.. be szreltem egy erősítőt és segítséget szeretnék kérni,hogy a rádióból az erősítőhőz hogyan viszek jelet??ert kimenet nincs az az RCA nincs rajta ..léezik olyan fordító csatlakozó? :/ köszi előre is
Jelszint átalakítóra lesz szükséged, amit a fejegységből kijövő hangszóró kábelekre csatlakoztatsz (forassztasz).
http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=65
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
FMondeo2012
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37352 Dátum:
2018.08.31 péntek, 19:02:44 »
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni.
Az mk4-es ben most másodszor tisztíttatom a klímát miután azt hittem hogy először a klímás szúrta el a tisztítást de már így másodjára nem hiszem.
Szóval elindulok klíma bekapcs,mielőtt célba érnék kiszokom kapcsolni a klímát hogy jobban száradjon ki.Szóval kikapcsolom és dohos büdös szag jön be az autóba .
Szervizbe tisztították ózonnal és habbal is ,de még mindig büdös.
Valakinek valami tanácsa hogy mi lehet a baj esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37353 Dátum:
2018.08.31 péntek, 19:44:19 »
Idézetet írta: FMondeo2012 - 2018.08.31 péntek, 19:02:44
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni.
Az mk4-es ben most másodszor tisztíttatom a klímát miután azt hittem hogy először a klímás szúrta el a tisztítást de már így másodjára nem hiszem.
Szóval elindulok klíma bekapcs,mielőtt célba érnék kiszokom kapcsolni a klímát hogy jobban száradjon ki.Szóval kikapcsolom és dohos büdös szag jön be az autóba .
Szervizbe tisztították ózonnal és habbal is ,de még mindig büdös.
Valakinek valami tanácsa hogy mi lehet a baj esetleg?
valószínűleg a penészgomba már megtelepedett klíma belső hőcserélőjében.Azt már nehéz kiirtani,mert hiába pusztul al az ózontól,3nap alatt újra megtelepszik,mert fizikailag nem lehet eltávolítani az összes szennyeződést.Talán télen kiszárad,majd és tavasszal tisztítással érdemes kezdeni,és akkor nem telepszik meg újra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37354 Dátum:
2018.08.31 péntek, 20:26:02 »
Idézetet írta: FMondeo2012 - 2018.08.31 péntek, 19:02:44
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni.
Az mk4-es ben most másodszor tisztíttatom a klímát miután azt hittem hogy először a klímás szúrta el a tisztítást de már így másodjára nem hiszem.
Szóval elindulok klíma bekapcs,mielőtt célba érnék kiszokom kapcsolni a klímát hogy jobban száradjon ki.Szóval kikapcsolom és dohos büdös szag jön be az autóba .
Szervizbe tisztították ózonnal és habbal is ,de még mindig büdös.
Valakinek valami tanácsa hogy mi lehet a baj esetleg?
Az elvezeto cso nincs eldugulva? Ha a csepptalcaban megall a viz az is tudja ezt okozni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
FMondeo2012
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37355 Dátum:
2018.08.31 péntek, 20:30:20 »
Köszönöm az eddigi válaszokat.
Néztem bekapcsolt állapotban és csepegtetőn àt jött folyadék.
Naplózva
FMondeo2012
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37356 Dátum:
2018.09.01 szombat, 07:30:24 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.31 péntek, 19:44:19
valószínűleg a penészgomba már megtelepedett klíma belső hőcserélőjében.Azt már nehéz kiirtani,mert hiába pusztul al az ózontól,3nap alatt újra megtelepszik,mert fizikailag nem lehet eltávolítani az összes szennyeződést.Talán télen kiszárad,majd és tavasszal tisztítással érdemes kezdeni,és akkor nem telepszik meg újra.
Köszi választ.
És a hőcserélőt én itthon kitudnám szerelni,vagy inkább egy szerelőhöz forduljak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37357 Dátum:
2018.09.01 szombat, 08:46:19 »
Idézetet írta: FMondeo2012 - 2018.09.01 szombat, 07:30:24
Köszi választ.
És a hőcserélőt én itthon kitudnám szerelni,vagy inkább egy szerelőhöz forduljak?
A baj az, hogy ahhoz porig kell szedni az autót.Totálisan.
Titta írta neked, jó ötlet,érdemes az elfolyó dugulás elhárításával kezdeni a foyamatot, aztán jöhet a szárítás és tavasszal a gombaölés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37358 Dátum:
2018.09.02 vasárnap, 13:27:32 »
Idézetet írta: FMondeo2012 - 2018.09.01 szombat, 07:30:24
Köszi választ.
És a hőcserélőt én itthon kitudnám szerelni,vagy inkább egy szerelőhöz forduljak?
Szia!
Az ózonos tisztítás ilyen szinten már nem segít, én amúgy sem nagyon hiszek benne.
A rendszer megbontását sem javaslom amíg elkerülhető, és tényleg az egész műszerfalat ki kellene bontani.
Vedd ki a pollenszűrőt, a gázpedál felől tudod persze a gázpedált is ki kell szedni.
Vegyél egy autós klímatisztító habot és fújd tele a pollenszűrő nyílásán keresztül amíg hallod hogy feltelítődik az egész box, persze minden kikapcsolt állásban.
Fújd tele a kifúvó csatornákat fent is és lábnál is.
Várd meg amíg a hab elfolyósodik és elvileg távozik a cseppvíz kifolyócsövén valahol a tűzfal környékén középtájon.
Ha nem jelenik meg a kocsi alatt a folyadék akkor sajnos alá kell menni és kitakarítani a csövet.
A végén persze illik új pollenszűrőt berakni, nem nagy összeg.
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37359 Dátum:
2018.09.02 vasárnap, 15:20:42 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2018.09.02 vasárnap, 13:27:32
Szia!
Az ózonos tisztítás ilyen szinten már nem segít, én amúgy sem nagyon hiszek benne.
A rendszer megbontását sem javaslom amíg elkerülhető, és tényleg az egész műszerfalat ki kellene bontani.
Vedd ki a pollenszűrőt, a gázpedál felől tudod persze a gázpedált is ki kell szedni.
Vegyél egy autós klímatisztító habot és fújd tele a pollenszűrő nyílásán keresztül amíg hallod hogy feltelítődik az egész box, persze minden kikapcsolt állásban.
Fújd tele a kifúvó csatornákat fent is és lábnál is.
Várd meg amíg a hab elfolyósodik és elvileg távozik a cseppvíz kifolyócsövén valahol a tűzfal környékén középtájon.
Ha nem jelenik meg a kocsi alatt a folyadék akkor sajnos alá kell menni és kitakarítani a csövet.
A végén persze illik új pollenszűrőt berakni, nem nagy összeg.
hol van ez a kifolyo cso? Minden modellen ugyanott van? FL elott - utan - kombi sedan stb...
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Tejfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37360 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 10:59:26 »
Sziasztok,
van egy 2008-as évjáratu 1997cm3 103kw-os diesel mondeom amibe szeretnék tempomatot szereltetni. Tud nekem valaki segíteni hogy merre induljak el ez ügyben. Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37361 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 11:00:15 »
Idézetet írta: Tejfi - 2018.09.03 hétfő, 10:59:26
Sziasztok,
van egy 2008-as évjáratu 1997cm3 103kw-os diesel mondeom amibe szeretnék tempomatot szereltetni. Tud nekem valaki segíteni hogy merre induljak el ez ügyben. Válaszokat előre is köszönöm.
Helyileg merre vagy?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Tejfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37362 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 11:06:14 »
Idézetet írta: G_B - 2018.09.03 hétfő, 11:00:15
Helyileg merre vagy?
Győr
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26664
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37363 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 11:24:51 »
Idézetet írta: Tejfi - 2018.09.03 hétfő, 11:06:14
Győr
Akkor kelet felé.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tejfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37364 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 11:44:14 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.09.03 hétfő, 11:24:51
Akkor kelet felé.
bővebben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37365 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 12:20:32 »
Idézetet írta: Tejfi - 2018.09.03 hétfő, 11:44:14
bővebben?
bp, Vik
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tejfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37366 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 12:29:06 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.03 hétfő, 12:20:32
bp, Vik
kérhetnék hozzá elérhetőséget
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37367 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 13:34:07 »
Idézetet írta: Tejfi - 2018.09.03 hétfő, 12:29:06
kérhetnék hozzá elérhetőséget
köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=4014.msg512202#msg512202
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tejfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37368 Dátum:
2018.09.04 kedd, 08:13:15 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.03 hétfő, 13:34:07
http://mondeo.hu/index.php?topic=4014.msg512202#msg512202
Sajnos nem reagál a megkeresésre.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37369 Dátum:
2018.09.04 kedd, 11:02:33 »
Idézetet írta: Tejfi - 2018.09.04 kedd, 08:13:15
Sajnos nem reagál a megkeresésre.
elfoglalt ember.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vili21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37370 Dátum:
2018.09.04 kedd, 11:23:03 »
Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!
Naplózva
Jalkin
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37371 Dátum:
2018.09.04 kedd, 11:35:35 »
Idézetet írta: Vili21 - 2018.09.04 kedd, 11:23:03
Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!
2010-es, 163LE-s tdci: kuplung-kettosktomegu, porlasztok-magasnyomasu 340.000 km-nel gyári. Kopp-kopp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37372 Dátum:
2018.09.04 kedd, 12:31:20 »
Idézetet írta: Vili21 - 2018.09.04 kedd, 11:23:03
Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!
szia.
Túlspilázod.
200e km nél kell vezérlést cserélni, az 100-150e ft, attól függően hol, és ki készíti.
Minden más kopó alkatrész.Rendeltetés szerű normál használattal 300e km alatt nem nagyon fog előjönni komoly hiba, amennyiben valós volt az eredeti 140e km.Nálunk a cégnél van 500e km-t futott üzletkötői mondeo, eredeti üzemanyagrendszer,dpf,és kettőstömegű.A turbót cserélték 400nál.
Minden más szubjektív megítélés, hiszen volt akinél jöttek a gondok már 100e km-nél is. Fenntartási költségeid akkor is lesznek, ha most meggyőzünk, hogy semmi bajod nem lesz az autóddal. Nagyon sok függ az előélettől és a mostani használat módjától. Karbantartásra mindig kell költened.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.04 kedd, 12:36:00 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37373 Dátum:
2018.09.04 kedd, 12:36:52 »
Idézetet írta: Vili21 - 2018.09.04 kedd, 11:23:03
Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!
Hát most nem kezdem azzal hogy kicsit olvashattál volna a fórumon, megpróbálom összefoglalni neked a lényeget. Amennyiben tényleg garantált a futásteljesítmény, nem kis távokon használod, nem sajnálsz semmit az autótól és nem kannából tankolod az ismeretlen eredetű gázolajat, akkor az alábbiak várhatóak (mindezt 125.000 megtett km után írom):
Javaslatok:
- olajcsere 10.000 megtett km után
- gázolajszűrő csere 30-40.000 megtett km után
- vezérlés csere 180.000 de max 200.000 megtett km után
Ami elő szokott fordulni
- gyári tárcsa kopása, hullámosodása, nem egy nagy költség, nekem eddig egyszer lett cserélve az első, és most ősszel a hátsó is. Az első hullámos lett, a hátsó még nem volt teljesen elkopva, de már nem akartam így elkezdeni a telet.
- mivel a tiéd is FL-es, a regenerláshoz egy külön izzító van a szűrőnél, ez hajlamos bekormolódni. Nem feltétlen kell újat venni, a legtöbb esetben tisztítható, lehet nem árt megelőző tisztítás.
- turbócső szakadás, hát ide nem tudok se kort, se megtett km írni, de már nem egy autónál előfordult.
- kettős tömegű és kuplung csere, hát ez abszolút használat függő, van akinek 200e előtt előjön, másnak 400e körül.
- némely autóknál a váltóval is volt gond, de ezt nem nevezném még általánosnak és relatív magas futásteljesítmény kell hozzá,
És kb. ennyi. Persze vannak kopó, fogyó alkatrészek, esetleg a futómű is kaphat ezt-azt, de azt kell mondjam nem sok gond van velük. Szerintem.
Ha bele is futsz egy vezérlés cserébe, kettőstömegű cserébe, akkor se lesz milliós tétel.
De a többiek jobban értenek hozzá, majd jól megszakértik amit írtam. Én 5 éve csak használom, sok nyűgöm nem volt vele...
üdv.
titta
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37374 Dátum:
2018.09.05 szerda, 16:56:28 »
Üdv!
Vélemény, esetleg tapasztalat a K&N féle légszűrőkről? Nem a tuning a célom, hanem a minőségi szűrő és a hosszú élettartam.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37375 Dátum:
2018.09.05 szerda, 19:04:51 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.08.28 kedd, 18:48:54
Én ilyen 3M-es ragasztószalaggal tekertem újat a fém tengelyre a Fokában.
Köszönöm a választ!
A 7 végén körbenéztem a garázsba és kitaláltam egy remélhetőleg hosszú távú megoldást a problémára.
Obi-Praktiker párosban is lehet kapni 6mm külső átmérőjű 1m vagy 2m husszú alu csövet.
Otthon volt ilyenből maradékom, ebből vágtam 2db 30mm hosszú darabot, majd 1,5mm vastag vágókoronggal hosszában felvágtam őket flex-szel.
Csavarhúzóval annyit tágítottam a résen, hogy rá tudjam pattintani egy kombinált fogóval a lemállott műanyagtól (gumi burkolat) megszabadított napellenző tengelyre (3mm átmérőjű).
Miután rápattintottam, kicsit nyomtam össze rajta, de csak annyira, hogy kb megmaradjon egy 1-1,5mm-es rés a csövön.
Számításom szerint így már örök élet +2 nap lesz az élettartama.
Ugyanez a méret és megoldás alkalmazható Fóka 1-esen is ( Az újabbakat nem ismerem ), a Mondeo javítás sikerén felbuzdulva asszony fókáján is megcsináltam, ugyanezek a méretek.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37376 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 10:34:38 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2018.09.05 szerda, 16:56:28
Üdv!
Vélemény, esetleg tapasztalat a K&N féle légszűrőkről? Nem a tuning a célom, hanem a minőségi szűrő és a hosszú élettartam.
Még az MKII 2.0-nál használtam "fiatalabb" koromban. Vettem egy szettet, amiben a szűrőn kívül volt egy mosófolyadék, olajozó spray és egy kb. 80 cm-es cső a friss levegő bevezetéséhez. Mivel friss levegőt nem nagyon tudtam előröl bevezetni, így alulról vezettem be a levegőt. (onnét azért nem a legtisztább levegő jut be..) Teljesítményben nem mondanám, hogy bármi is észrevehető lett volna, talán alacsony fordulaton, indulásnál picivel hamarabb jött az erő. Talán... Kb. 4x, 5x tisztítottam, tehát 40-50eKm-t használhattam. Nagyobb elkoszolódást nem láttam a szűrő utáni részben ( a MAF-on sem), de egy idő után meguntam, a ki-beszereléseket azért, hogy ki tudjam tisztítani
ezért inkább visszaraktam a gyári szűrőt. Azóta 300eKm van benne és szinte semmi baja.
Minőségi szűrő? Szerintem minőségi. Le is írják, hogy hány mikronos "szemetet" szűr meg, de azért a könnyebb levegőáramlásnak biztos megvan az ára valahol. Én akkor inkább Mann-Filtert használok. Az élettartama biztos hogy hosszabb a K&N-nek, mint egy papírszűrőé, mert a papírszűrőt kidobod 10e Km után, a másikat pedig mosogatod és olajozod. Nem tudom, hogy árban mikor hozná be a papírszűrőhöz képest. Régebben kb. 10 cserével lehettem volna egálban (nagyjából), de akkor pedig újra lehet hozzá venni tisztítót és olajat..., tehát sokára.(nekem)
Az MKII-nél még megoldható volt a friss levegő bevezetése azzal a flexicsővel, de az MKIV-nél nem tudom, hol lenne hozzá hely?
És hogy a motortérből szívja a forrólevegőt max télen lehet jó.
üdv.
ISu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37377 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 10:51:58 »
Az Etis-ben a hagyományos módon win szerint már nem lehet felszereltséget és szerviz listát nézni?
Vagy csak valamit nem jól csinálok, az autót megtalálja win szerint 1-2 adatot odaír és ennyi!
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
gergoveress
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37378 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 11:02:25 »
Sziasztok!
Nem tudtam eldönteni, hogy az alábbi hozzászólásomat melyik témába tudnám beírni, szóval bocsi ha nem ide tartozik.
A téma pedig az lenne, hogy az alábbi hirdetésben szereplő autókat valaki nézegette-e már vagy szerintetek mennyire tűnnek jónak?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_business-13311258
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium_powershift_szkonyvnaviled-13357019
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_ghia_facelift_xenon_powershift_pdc-12890730
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium_powershift_navigacio-13361962
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_business_powershift_magyaro_155ekm-13370835
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-13378733
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-13213695
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium-luxury_magyarorszagi-13295645
Naplózva
2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37379 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 11:25:52 »
Idézetet írta: maximális - 2018.09.06 csütörtök, 10:51:58
Az Etis-ben a hagyományos módon win szerint már nem lehet felszereltséget és szerviz listát nézni?
Vagy csak valamit nem jól csinálok, az autót megtalálja win szerint 1-2 adatot odaír és ennyi!
Már nem. Regisztrálni kell és akkor látod, de ha nem lépsz be 1-2 hónapig akkor az a reg is megszűnik.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37380 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 11:38:45 »
Idézetet írta: Isu - 2018.09.06 csütörtök, 11:25:52
Már nem. Regisztrálni kell és akkor látod, de ha nem lépsz be 1-2 hónapig akkor az a reg is megszűnik.
nekem egy éve van reigsztrációm, de nem szűnt meg nyáron sem, amikor 3 hónapig nem léptem be.Műkszik az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37381 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 11:47:59 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.06 csütörtök, 11:38:45
nekem egy éve van reigsztrációm, de nem szűnt meg nyáron sem, amikor 3 hónapig nem léptem be.Műkszik az.
Köszi!
Szóval csak egyszerűen regisztrálok és kész!
Én azt hittem az fizetős azért nem kezdtem bele!
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37382 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 11:49:27 »
Idézetet írta: maximális - 2018.09.06 csütörtök, 11:47:59
Köszi!
Szóval csak egyszerűen regisztrálok és kész!
Én azt hittem az fizetős azért nem kezdtem bele!
független szerelőként kell regisztrálni.Ingyenes.Mint ahogyan korábban is az volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37383 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 12:00:04 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.06 csütörtök, 11:49:27
független szerelőként kell regisztrálni.Ingyenes.Mint ahogyan korábban is az volt.
csak meg kell adni hozzá cég adatokat különben nem enged tovább.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37384 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 12:02:09 »
Idézetet írta: Isu - 2018.09.06 csütörtök, 10:34:38
Még az MKII 2.0-nál használtam "fiatalabb" koromban. Vettem egy szettet, amiben a szűrőn kívül volt egy mosófolyadék, olajozó spray és egy kb. 80 cm-es cső a friss levegő bevezetéséhez. Mivel friss levegőt nem nagyon tudtam előröl bevezetni, így alulról vezettem be a levegőt. (onnét azért nem a legtisztább levegő jut be..) Teljesítményben nem mondanám, hogy bármi is észrevehető lett volna, talán alacsony fordulaton, indulásnál picivel hamarabb jött az erő. Talán... Kb. 4x, 5x tisztítottam, tehát 40-50eKm-t használhattam. Nagyobb elkoszolódást nem láttam a szűrő utáni részben ( a MAF-on sem), de egy idő után meguntam, a ki-beszereléseket azért, hogy ki tudjam tisztítani
ezért inkább visszaraktam a gyári szűrőt. Azóta 300eKm van benne és szinte semmi baja.
Minőségi szűrő? Szerintem minőségi. Le is írják, hogy hány mikronos "szemetet" szűr meg, de azért a könnyebb levegőáramlásnak biztos megvan az ára valahol. Én akkor inkább Mann-Filtert használok. Az élettartama biztos hogy hosszabb a K&N-nek, mint egy papírszűrőé, mert a papírszűrőt kidobod 10e Km után, a másikat pedig mosogatod és olajozod. Nem tudom, hogy árban mikor hozná be a papírszűrőhöz képest. Régebben kb. 10 cserével lehettem volna egálban (nagyjából), de akkor pedig újra lehet hozzá venni tisztítót és olajat..., tehát sokára.(nekem)
Az MKII-nél még megoldható volt a friss levegő bevezetése azzal a flexicsővel, de az MKIV-nél nem tudom, hol lenne hozzá hely?
És hogy a motortérből szívja a forrólevegőt max télen lehet jó.
üdv.
ISu
Köszi a részletes választ!
Én tipusspecifikusat nézek, amit a gyári helyére kell betenni simán. Igazából azért nézegetem, mert van egy enyhe tuning a kocsiban és talán a picit több levegőt meghálálná a motor.
De ha ártanék vele, nem venném bele, de eddig nem találtam sehol negatív véleményt róla, ha időben és megfelelően tisztítva van.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37385 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 12:08:34 »
Idézetet írta: Isu - 2018.09.06 csütörtök, 12:00:04
csak meg kell adni hozzá cég adatokat különben nem enged tovább.
és mi ezzel a probléma?írd be:
Gipsz Jakab
Máriapócs
József Attila u.1
Találd fel magad...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37386 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 12:11:07 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2018.09.06 csütörtök, 12:02:09
Köszi a részletes választ!
Én tipusspecifikusat nézek, amit a gyári helyére kell betenni simán. Igazából azért nézegetem, mert van egy enyhe tuning a kocsiban és talán a picit több levegőt meghálálná a motor.
De ha ártanék vele, nem venném bele, de eddig nem találtam sehol negatív véleményt róla, ha időben és megfelelően tisztítva van.
én is típusspecifikusat vettem anno, amit a gyári "helyére" kellett betenni. Tahát kicsit akkor még is a "tuning" miatt kérdezted.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37387 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 12:11:58 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.06 csütörtök, 12:08:34
és mi ezzel a probléma?írd be:
Gipsz Jakab
Máriapócs
József Attila u.1
Találd fel magad...
írtam valahol, hogy probléma?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26664
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37388 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 12:55:42 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.06 csütörtök, 12:08:34
és mi ezzel a probléma?írd be:
Gipsz Jakab
Máriapócs
József Attila u.1
Találd fel magad...
Gipsz Jakab, mint egyénivállalkozó, vagy mint magánszemély?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37389 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 13:05:50 »
Idézetet írta: Isu - 2018.09.06 csütörtök, 12:11:58
írtam valahol, hogy probléma?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37390 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 13:19:51 »
Idézetet írta: Isu - 2018.09.06 csütörtök, 12:11:07
én is típusspecifikusat vettem anno, amit a gyári "helyére" kellett betenni. Tahát kicsit akkor még is a "tuning" miatt kérdezted.
Egy picit, de nem ettől várom a plusz pacikat vagy az öblös hangot, esetleg az 50%-os fogyasztás-csökkenést.
Inkább csak a motor kiegyensúlyozottabb működése a cél, hisz a gyári szűrő a gyári programra van tervezve. Többlet levegőhöz meg kell a sportszűrő talán.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6475
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37391 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 15:49:00 »
Láttam ma régi klubtársunk Arabic autóját. Aki emléxik rá, ilyen színű nem sok rohangál. A Váci úti Meki parkolóban állt és két iszonyatosan csúnya kisebbségi babrált benne, úgy nézett ki, mintha most vették volna.
Remélem b4k nem jut erre a sorsra...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 366
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37392 Dátum:
2018.09.07 péntek, 08:16:32 »
Idézetet írta: gergoveress - 2018.09.06 csütörtök, 11:02:25
Sziasztok!
Nem tudtam eldönteni, hogy az alábbi hozzászólásomat melyik témába tudnám beírni, szóval bocsi ha nem ide tartozik.
A téma pedig az lenne, hogy az alábbi hirdetésben szereplő autókat valaki nézegette-e már vagy szerintetek mennyire tűnnek jónak?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_business-13311258
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium_powershift_szkonyvnaviled-13357019
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_ghia_facelift_xenon_powershift_pdc-12890730
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium_powershift_navigacio-13361962
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_business_powershift_magyaro_155ekm-13370835
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-13378733
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-13213695
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium-luxury_magyarorszagi-13295645
Én azt javaslom, amennyiben autót szeretnél vásárolni, hogy konkrét kérdésed legyen. Milyen céllal szeretnél autót, milyen erőforrással, milyen váltóval, milyen felszereltséggel, milyen extrával,... Keress rá a gyakori "hibákra" és karbantartási dolgora itt a fórumon, mert az már körvonalazza, mire figyelj vásárláskor.
Általánosságban az állapot a döntő, nem a kocsiban levő km. Részemről fontos még, hogy törésmentes legyen (valójában is, nem csak papíron), magánszemélytől venném, nem kereskedőtől, hogy lássam, gazdája volt a kocsinak, nem tulajdonosa. Ha meglepő módon még szervizelési papírokat is tud mutatni, azt maga a főnyeremény
Ezek annyiszor visszatérő kérdések, hogy megérne agy FAQ bejegyzést.
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.07 péntek, 08:32:07 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26664
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37393 Dátum:
2018.09.07 péntek, 08:49:00 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.09.06 csütörtök, 15:49:00
Láttam ma régi klubtársunk Arabic autóját. Aki emléxik rá, ilyen színű nem sok rohangál. A Váci úti Meki parkolóban állt és két iszonyatosan csúnya kisebbségi babrált benne, úgy nézett ki, mintha most vették volna.
Remélem b4k nem jut erre a sorsra...
Én is láttam Újpesten...
És hogy lányom szavaival éljek, aki mikor beékeztünk a felújítás alatt álló iskolába, megjegyezte az egyik transittal érkező melós csapatra, hogy "baszki, ezek törökök..." szóval valóban egy török vezette.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6475
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37394 Dátum:
2018.09.07 péntek, 09:03:21 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.09.07 péntek, 08:49:00
Én is láttam Újpesten...
És hogy lányom szavaival éljek, aki mikor beékeztünk a felújítás alatt álló iskolába, megjegyezte az egyik transittal érkező melós csapatra, hogy "baszki, ezek törökök..." szóval valóban egy török vezette.
És tökéletesen anyanyelvi magyarsággal ejtették ki a b+... stb. szavakat.
Lehet ezek még I. Nagy Szulejmán idejéből ragadtak itt.. Gül baba ükükükükük unokái...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gergoveress
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37395 Dátum:
2018.09.07 péntek, 10:51:37 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.09.07 péntek, 08:16:32
Én azt javaslom, amennyiben autót szeretnél vásárolni, hogy konkrét kérdésed legyen. Milyen céllal szeretnél autót, milyen erőforrással, milyen váltóval, milyen felszereltséggel, milyen extrával,... Keress rá a gyakori "hibákra" és karbantartási dolgora itt a fórumon, mert az már körvonalazza, mire figyelj vásárláskor.
Általánosságban az állapot a döntő, nem a kocsiban levő km. Részemről fontos még, hogy törésmentes legyen (valójában is, nem csak papíron), magánszemélytől venném, nem kereskedőtől, hogy lássam, gazdája volt a kocsinak, nem tulajdonosa. Ha meglepő módon még szervizelési papírokat is tud mutatni, azt maga a főnyeremény
Ezek annyiszor visszatérő kérdések, hogy megérne agy FAQ bejegyzést.
Bonca
Az eladó autók témában nyitottam már egy témát, hogy milyen típust keresek.
Naplózva
2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37396 Dátum:
2018.09.07 péntek, 17:41:29 »
Üdv. Korábban írtam, hogy dugózásra került az EGR, már több hónapja, ami azóta is jól üzemel, Viszont pár napja olyat csinál, hogy ha leállítom a motort, a motortérből berregő hang jön, amit írtak is, hogy normális. Ez a hang 5-10 másodperc után megszűnik, viszont a napokban volt rá példa, hogy több, mint fél percig zúgott, berregett az EGR környékéről, lehet, hogy pont az EGR zúgott. Az normális, hogy ilyen hosszú ideig berreg? Tulajdonképpen miért berreg, mit csinál ilyenkor?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37397 Dátum:
2018.09.09 vasárnap, 22:04:59 »
Idézetet írta: sinci - 2018.09.07 péntek, 17:41:29
Üdv. Korábban írtam, hogy dugózásra került az EGR, már több hónapja, ami azóta is jól üzemel, Viszont pár napja olyat csinál, hogy ha leállítom a motort, a motortérből berregő hang jön, amit írtak is, hogy normális. Ez a hang 5-10 másodperc után megszűnik, viszont a napokban volt rá példa, hogy több, mint fél percig zúgott, berregett az EGR környékéről, lehet, hogy pont az EGR zúgott. Az normális, hogy ilyen hosszú ideig berreg? Tulajdonképpen miért berreg, mit csinál ilyenkor?
Küzd a dugó ellen ugy hogy berreg
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37398 Dátum:
2018.09.10 hétfő, 09:18:44 »
Légyszi nézzetek rá erre a hirdetésre, és mondjátok meg mi a véleményetek így róla:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-s_nteto_kylg_xenon_navi_kamera_u-13382545
Köszi!
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37399 Dátum:
2018.09.10 hétfő, 11:03:06 »
Idézetet írta: GKovacs - 2018.09.10 hétfő, 09:18:44
Légyszi nézzetek rá erre a hirdetésre, és mondjátok meg mi a véleményetek így róla:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-s_nteto_kylg_xenon_navi_kamera_u-13382545
Köszi!
Szvsz volt neki itt-ott pitty-putty, de ez csak kép alapján, ami csalhat.
Az árhoz: tavaly nyáron németben ennek az évjáratnak/felszereltségnek kb a 12e euró volt az alja azok közül, amit már meg szabadott nézni. A 11,5 környéke olyan volt, hogy felkerült a hirdetés, másnap már el is vitték. Ennek a 11e eurós árába számold bele, hogy benne van a magyar rendszám (netes kalkulátor kiadja, hogy mennyi), a hazahozás költsége és a kereskedő haszna. Plusz tavaly óta vagy 10%-al sza.rabb a forint az euróhoz képest.
Persze dízel botrány, meg nem nézem már a német árakat, de nem hiszem, hogy hirtelen a 12-14e leesett 8e-re.
Mindettől persze még mindig lehet jó autó. Ha közel van hozzád, nézd meg. Én ezért több száz km-t viszont nem mennék.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
741
742
743
744
745
746
747
[
748
]
749
750
751
752
753
754
755
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ