Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 21:28:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1593946 alkalommal)
forest
és 16 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1250 Dátum:
2016.03.22 kedd, 13:28:37 »
Idézetet írta: Angel - 2016.03.20 vasárnap, 22:27:43
Azt írod, ha még 16%-ot ki is alkudott, viszont a 8,5/10,7 pedig kb 20%.
Ha itt is 20%-ot engedtek, akkor már csak 7.5...
Én viszont vettem már szalonautót, pl most egy éve egy fiestát. Egy csomó kedvezmény volt rá, az egyik a marketing kedvezmény nevezetű, ami 780e volt, kialkudtunk 4 téligumit, és még erre jött rá egy 450e-es kedvezmény, +20e. Ha ezt összeadom, kb 1,350.
Azaz kb 3,5 vs 4,85. Ha jól számolom, ez durván 28%.
Nagyjából semmi értelme venni bemutatóautót, 1-2-3 ezer kilométerrel, mert sokszor a vadi újat is megkapod annyiért.
Na most azok az elméletek, hogy ha megveszed és kihozod a szalonból, rögtön veszítesz xy százalékot, azok rendre megdőlnek.
Legalábbis az én esetemben. Amikor a mondeót vettem, kb fél éves koráig árultak drágábban, nem jobban felszerelt, és nem faceliftest (az enyém az).
Persze, nem vagyok naprakész, hogy most éppen milyen kedvezmények vannak, de én megkockáztatom, hogy 16%-nál többet is ki lehet alkudni.
De nyilatkozzanak azok, akik mostanában vettek mk5-öt. Mennyit szoktak engedni mostanság?
Te lehet Zseni vagy?
Mi vettünk egy Focust, ezt-azt belealkudtunk, kicsit el is számolták magukat, mert a végén ők fizettek, hogy elhozom az autót.
Ugye érted, hogy érted...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1251 Dátum:
2016.03.22 kedd, 13:57:57 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.22 kedd, 13:28:37
Te lehet Zseni vagy?
Mi vettünk egy Focust, ezt-azt belealkudtunk, kicsit el is számolták magukat, mert a végén ők fizettek, hogy elhozom az autót.
Ugye érted, hogy érted...
eszkész...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1252 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:45:47 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.22 kedd, 13:28:37
Te lehet Zseni vagy?
Azt nem tudom, hogy miért írod nagy betűvel, de tudomásom szerint a 130+ IQ zseninek számít. Ez alapján, igen.
Válasz
Mi vettünk egy Focust, ezt-azt belealkudtunk, kicsit el is számolták magukat, mert a végén ők fizettek, hogy elhozom az autót.
Ugye érted, hogy érted...
Nem értem. Megvan a levelezés, megvan a számla. Szépen le van írva, milyen kedvezményeket kaptunk, és látszik a végösszeg.
Én tényeknek hívom az ilyesmit. Erre nyugodtan belinkelhetsz egy vicces videót, attól ez még az marad.
Az egész azzal kezdődött, hogy én azt állítottam, kb ennyiért meg is vehették az autót, és akár az is lehet, hogy semmit sem buknak rajta (ha ennyiért megveszi valaki).
Majd Bandy is írt komoly engedményről, tk nagyobb százalékról, mint amennyi ahhoz kell, hogy a fehéren ne bukjanak.
Tényleg nem értem, mi a gond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1253 Dátum:
2016.03.23 szerda, 15:39:31 »
No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.
Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.
Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.
Ennyi
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1254 Dátum:
2016.03.23 szerda, 15:41:53 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.03.23 szerda, 15:39:31
No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.
Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.
Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.
Ennyi
19,0283401% diszkont.
Nyertem?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1255 Dátum:
2016.03.23 szerda, 15:42:24 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.03.23 szerda, 15:39:31
No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.
Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.
Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.
Ennyi
Dettó. Ráadásul 2013-ban történt. Listaár 8 700.000,- Vételár: 6.400.000,- Úgy látszik a kedvezmény mértéke maradt, csak az ár lett magasabb.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1256 Dátum:
2016.03.23 szerda, 15:49:41 »
Idézetet írta: Angel - 2016.03.22 kedd, 20:45:47
Azt nem tudom, hogy miért írod nagy betűvel, de tudomásom szerint a 130+ IQ zseninek számít. Ez alapján, igen.
Nem értem. Megvan a levelezés, megvan a számla. Szépen le van írva, milyen kedvezményeket kaptunk, és látszik a végösszeg.
Én tényeknek hívom az ilyesmit. Erre nyugodtan belinkelhetsz egy vicces videót, attól ez még az marad.
Az egész azzal kezdődött, hogy én azt állítottam, kb ennyiért meg is vehették az autót, és akár az is lehet, hogy semmit sem buknak rajta (ha ennyiért megveszi valaki).
Majd Bandy is írt komoly engedményről, tk nagyobb százalékról, mint amennyi ahhoz kell, hogy a fehéren ne bukjanak.
Tényleg nem értem, mi a gond.
Az, hogy milyen Fiesta az aminek a listaára 4.85 millió? ST Fiestát vettél?
És az szerinted normális, hogy egy kisautó árának elengedik a harmadát, a nagyautón meg csak 20 %-ot?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1257 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 16:46:53 »
Idézetet írta: Trollnyo - 2016.03.23 szerda, 15:41:53
19,0283401% diszkont.
Nyertem?
Hát ez meg hogyan jött ki?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1258 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 20:42:46 »
Ahogy így olvasgatok, tulajdonképpen listaár-20%-on simán lehet autót venni?
Nem fenyeget a veszély egyenlőre, de az előző pár hsz alapján ez amolyan megszokott kedvezménynek tűnik.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1259 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 21:15:49 »
Idézetet írta: Takiatti - 2016.03.24 csütörtök, 20:42:46
Ahogy így olvasgatok, tulajdonképpen listaár-20%-on simán lehet autót venni?
Nem fenyeget a veszély egyenlőre, de az előző pár hsz alapján ez amolyan megszokott kedvezménynek tűnik.
Ha Angel elkísér akkor igen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
peterb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1260 Dátum:
2016.03.25 péntek, 08:35:07 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.03.23 szerda, 15:39:31
No. Nekem van egy ismerősöm, aki ismer egy embert, aki látott valakit aki a következő történetet hallotta.
Hangsúlyoznám, hogy nem rólam van szó, mert nekem autóm sincs, és rollerrel járok dolgozni.
Tehát. Ford Mondeo Titanium. Extrákkal növelt ár 12 350 000 Ft. Tényleges vételár 10 000 000 Ft.
Ennyi
Én meg olyat hallottam, hogy 9.864.000 Ft listaárral 6.579.000 Ft-ot kellett a kasszánál kicsengetni.
Naplózva
Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1261 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:01:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.03.24 csütörtök, 21:15:49
Ha Angel elkísér akkor igen.
Tévedsz! Akkor 28%.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1262 Dátum:
2016.03.25 péntek, 09:53:07 »
Idézetet írta: Domi - 2016.03.25 péntek, 09:01:22
Tévedsz! Akkor 28%.
...és garantált a 3literes fogyasztás a 163 le-s motornál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1263 Dátum:
2016.03.26 szombat, 18:05:54 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.23 szerda, 15:49:41
Az, hogy milyen Fiesta az aminek a listaára 4.85 millió? ST Fiestát vettél?
És az szerinted normális, hogy egy kisautó árának elengedik a harmadát, a nagyautón meg csak 20 %-ot?
Ez nem vélemény, hanem tény. Tehát megvan a számla az eredeti árral, kedvezménnyel, végösszeggel.
Hogy normális-e vagy nem, annak megítélését rád, mint egyedüli és maximálisan kompetens személyre bízom.
Az akkori ár:
Titanium 1.25l (82LE) M5, 3 ajtó 3 975 000 Ft, 4 ajtó 4 055 000 Ft.
Ehhez még jönnek az extrák. Első-hátsó radar, tempomat, aut söt tükör, esőszenzor, fűthető szélvédő, 4 villanyablak, digitklíma, blútútos rádió, stb.
Fiesta ST2 1.6l GTDi (182LE) M6 S6 6 290 000 Ft.
Jó érzés látni hogy mennyire képben vagy, és ennek ellenére csak úgy jönnek a sommás megállapítások.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.26 szombat, 18:21:52 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1264 Dátum:
2016.03.26 szombat, 18:09:10 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.03.24 csütörtök, 21:15:49
Ha Angel elkísér akkor igen.
Idézetet írta: Domi - 2016.03.25 péntek, 09:01:22
Tévedsz! Akkor 28%.
Ha elfogytak az észérvek, tények, jöhet az ugratás? Csináljunk belőle viccet? Nyilván egyszerűbb, mint belátni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1265 Dátum:
2016.03.26 szombat, 18:11:23 »
Idézetet írta: Takiatti - 2016.03.24 csütörtök, 20:42:46
Ahogy így olvasgatok, tulajdonképpen listaár-20%-on simán lehet autót venni?
Nem fenyeget a veszély egyenlőre, de az előző pár hsz alapján ez amolyan megszokott kedvezménynek tűnik.
Nem általános. Vannak akciók, jobbak, rosszabbak. Amikor mi vettük, 2,7 millió volt a trend techno, nyilván kölcsönnel, de jól felszerelve.
Most 3+egy kicsiért láttam, trendet (nem néztem meg pontosan). Szóval most nem menne annyiért.
De kedvezmények mindig vannak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1266 Dátum:
2016.03.26 szombat, 18:13:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.25 péntek, 09:53:07
...és garantált a 3literes fogyasztás a 163 le-s motornál.
...egy újabb értékelhető hsz... between zero and nothing.
...persze az is érdekelne, miért enne többet egy 163 lovas motor, mint mondjuk a 140, de inkább hagyjuk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1267 Dátum:
2016.03.26 szombat, 21:24:30 »
Idézetet írta: Angel - 2016.03.26 szombat, 18:13:13
...egy újabb értékelhető hsz... between zero and nothing.
...persze az is érdekelne, miért enne többet egy 163 lovas motor, mint mondjuk a 140, de inkább hagyjuk.
ezek szerint a 140es 3 alatt eszik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1268 Dátum:
2016.03.26 szombat, 23:49:09 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.26 szombat, 21:24:30
ezek szerint a 140es 3 alatt eszik.
Az hát...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1269 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 10:48:46 »
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.
Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1270 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 11:05:21 »
Idézetet írta: bulis - 2016.04.11 hétfő, 10:48:46
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.
Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci
azaz fsa psa helyesen.
Szerintem ilyen kilóméternél dízel a nyerő választás, és mivel szerintem az 1.6 nagyon kevés, így marad a 2.0, és abból is a 150, vagy 180 lóerős verzió ...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KJozsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1271 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 12:00:57 »
Idézetet írta: bulis - 2016.04.11 hétfő, 10:48:46
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.
Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci
Nekem a 2.0 TDCi 150-es 5 ajtós van, a korábbi Mk4 1.8 TDCi 125-ös után.
A kényelmes autózáshoz teljesen megfelel, de ha valaki szereti az erősebbet akkor a 180-as ami kb 300eFt-al drágább
Naplózva
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1272 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 12:24:03 »
Idézetet írta: KJozsi - 2016.04.11 hétfő, 12:00:57
Nekem a 2.0 TDCi 150-es 5 ajtós van, a korábbi Mk4 1.8 TDCi 125-ös után.
A kényelmes autózáshoz teljesen megfelel, de ha valaki szereti az erősebbet akkor a 180-as ami kb 300eFt-al drágább
Na ebbe kellene belemenni egy kicsit...
Elvileg és remélem gyakorlatilag is csak egy gyári sw frissítés kérdése az egész...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1273 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 12:27:04 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 12:24:03
Na ebbe kellene belemenni egy kicsit...
Elvileg és remélem gyakorlatilag is csak egy gyári sw frissítés kérdése az egész...
Csak a nagyobb kapott dupla turbót, szerintem itt is mint az MKIV-nél, sima szoftver az egész. Nemsokára hívom aki nekem is csinálta, ha gondolod rákérdezek.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1274 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 12:33:49 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 12:27:04
Csak a nagyobb kapott dupla turbót, szerintem itt is mint az MKIV-nél, sima szoftver az egész. Nemsokára hívom aki nekem is csinálta, ha gondolod rákérdezek.
Légyszi-légyszi....
Kérdezd meg, köszi.
Az biztos, hogy a 210 lóerős, az nem egy sw kérdése, meg az ikerturbós, vagy mifene...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KJozsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1275 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 12:53:02 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 12:33:49
Légyszi-légyszi....
Kérdezd meg, köszi.
Az biztos, hogy a 210 lóerős, az nem egy sw kérdése, meg az ikerturbós, vagy mifene...
Én is csak szoftverről tudok a 150<->180 esetében.
De ilyenkor mi van a forgalmival meg az adóval ?
Naplózva
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
KJozsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1276 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 12:59:39 »
Idézetet írta: bulis - 2016.04.11 hétfő, 10:48:46
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy lecseréljem szeretett MK3 Mondeóm. MK5 kombi TDCi-ben gondolkozom de a sok motor választék kicsit összezavart. 1.5, 1.6, 2.0 TDCi + Ecoboost. Valahol olvastam: fsa meg saját gyártás stb. Tudtok ezügyben tanácsot adni melyiket érdemes vásárolni?
A felhasználás így alakulna: 2.0TDCi 130LE a jelenlegi motorja. évi 50.000 km futás nagyrészben hosszútáv. Munkábajárásra használom. Autópálya max évi 1x amikor nyaralunk. Ebből következően fogyazstásom 5-5.5 között alakul már régóta, valamint "csodák csodájára" a porlasztókhoz és magas nyomású szivattúhoz sem kellett még nyúlni. 340.000 km van a gépben.
Tanácsaitokat szivesen fogadom.
Üdv,
LAci
:integet2:A Ford kereskedőknél április 18-23-ig nyílt hét.
Jó felszereltséget kell kialkudni
Naplózva
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1277 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:17:27 »
Idézetet írta: KJozsi - 2016.04.11 hétfő, 12:53:02
Én is csak szoftverről tudok a 150<->180 esetében.
De ilyenkor mi van a forgalmival meg az adóval ?
Hát mi lenne, semmi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1278 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:52:28 »
Idézetet írta: KJozsi - 2016.04.11 hétfő, 12:53:02
Én is csak szoftverről tudok a 150<->180 esetében.
De ilyenkor mi van a forgalmival meg az adóval ?
Józsi, Te adócsalsz? Nem is értem miről írtok itt össze-vissza
Adót mindig az alvázszám alapján veti ki az Önkormányzat. Kérdezd meg Tranyót is vagy Titta-t, esetleg engem...
Mi is bizony-bizony a 140 ló után fizetjük az adót, mert az autónk ilyen lóerős.
További emok lehúzva!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1279 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:00:44 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.04.11 hétfő, 13:52:28
Józsi, Te adócsalsz? Nem is értem miről írtok itt össze-vissza
Adót mindig az alvázszám alapján veti ki az Önkormányzat. Kérdezd meg Tranyót is vagy Titta-t, esetleg engem...
Mi is bizony-bizony a 140 ló után fizetjük az adót, mert az autónk ilyen lóerős.
További emok lehúzva!
A Trollok apja gyárilag 163 Tit-S-ben feszít. Úgyhogy neki a papírokban is az szerepel. Nem is tudtam hogy von Schwarz is okosítva lett...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1280 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:06:46 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 14:00:44
A Trollok apja gyárilag 163 Tit-S-ben feszít. Úgyhogy neki a papírokban is az szerepel. Nem is tudtam hogy von Schwarz is okosítva lett...
Tranyónak nem 1.6 tdci-je van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KJozsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1281 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:15:50 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.04.11 hétfő, 13:52:28
Józsi, Te adócsalsz? Nem is értem miről írtok itt össze-vissza
Adót mindig az alvázszám alapján veti ki az Önkormányzat. Kérdezd meg Tranyót is vagy Titta-t, esetleg engem...
Mi is bizony-bizony a 140 ló után fizetjük az adót, mert az autónk ilyen lóerős.
További emok lehúzva!
Nekem 2.0 TDCi 150-es az autóm és az is van a forgalmiban.
De ment itt az elmélkedés a szoftver cseréről.
Naplózva
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1282 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:36:30 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 14:06:46
Tranyónak nem 1.6 tdci-je van?
Nem, 1.4, egy Fiestából cserélték hogy ne tudjon gyorshajtani, illetve hogy fogyasztási rekordot döntsön.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1283 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:37:36 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 14:36:30
Nem, 1.4, egy Fiestából cserélték hogy ne tudjon gyorshajtani, illetve hogy fogyasztási rekordot döntsön.
És a Fiestáról van a felni is? Már mindent értek... Azért tehetne rá egy szép dísztárcsát...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.11 hétfő, 14:40:56 írta Imot Hgolab
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1284 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:22:59 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 12:24:03
Na ebbe kellene belemenni egy kicsit...
Elvileg és remélem gyakorlatilag is csak egy gyári sw frissítés kérdése az egész...
Annyit szólnék hozzá, hogy biztos, hogy szoftveresen lehet lóerőt emelni, de érdemes e várni vele 5 évet? Ugyanis abban a pillanatban ugrik a garancia. És aki +30 lóerőt választ 5 év gari helyett, az tuti nem normális. Arról nem beszélve, hogy bár elképzelhető, hogy a fordnál másképp van, de pld az opelnál a 130 és a 160 lovas között nem csak a lóerőben volt a különbség, hanem a féktárcsa méretében is.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1285 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:28:49 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.04.11 hétfő, 15:22:59
Annyit szólnék hozzá, hogy biztos, hogy szoftveresen lehet lóerőt emelni, de érdemes e várni vele 5 évet? Ugyanis abban a pillanatban ugrik a garancia. És aki +30 lóerőt választ 5 év gari helyett, az tuti nem normális. Arról nem beszélve, hogy bár elképzelhető, hogy a fordnál másképp van, de pld az opelnál a 130 és a 160 lovas között nem csak a lóerőben volt a különbség, hanem a féktárcsa méretében is.
Itt (MKIV-ről beszélek) csak szoftveres a különbség. Ellenőrizve. Nem ugrik a garancia, hiszen miből is derülne ki hogy mi történt? Gyári szoftver van rajta. Ha kell, akkor bármikor vissza lehet állítani. Ha nem olvasható a vezérlő, akkor meg mindegy is milyen beállítások voltak benne.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1286 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:49:22 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 15:28:49
Itt (MKIV-ről beszélek) csak szoftveres a különbség. Ellenőrizve. Nem ugrik a garancia, hiszen miből is derülne ki hogy mi történt? Gyári szoftver van rajta. Ha kell, akkor bármikor vissza lehet állítani. Ha nem olvasható a vezérlő, akkor meg mindegy is milyen beállítások voltak benne.
Mitől ugrana a garancia? Ezt komolyan kérdezed? Lehet, hogy egy vén kripli vagyok, de a 45 év tapasztalata az az, hogy ami kiderülhet, az ki is derül. Ne kelljen példákat hozni, hányféle gyári hiba fordulhat elő egy új autónál, és ilyenkor az élő fába is belekötnek, nem hogy egy módosított szoftverbe.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1287 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:54:08 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.04.11 hétfő, 15:49:22
Mitől ugrana a garancia? Ezt komolyan kérdezed? Lehet, hogy egy vén kripli vagyok, de a 45 év tapasztalata az az, hogy ami kiderülhet, az ki is derül. Ne kelljen példákat hozni, hányféle gyári hiba fordulhat elő egy új autónál, és ilyenkor az élő fába is belekötnek, nem hogy egy módosított szoftverbe.
De hiszen épp ez az, hogy az MKIV-nél nincs módosított szoftver. Gyárilag van egy vezérlőprogram, ott választható hogy 140 vagy 163 lovas. Ez a módosítás csak az autó gyári paraméteréhez képest módosítás, a szoftver nem változik. És ha a Ford arra fogná hogy emiatt lett baja a kocsinak, amikor szögre ugyanaz a két motor, csak szoftveres eltérés van, hát lehet lenne pár hozzászólás...
Amúgy meg pont ma kérdeztem rá az MKV-re, ott még nem játszik ez a megoldás, úgy tűnik ennyire nem egyszerű a dolog.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1288 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 16:01:32 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 15:54:08
De hiszen épp ez az, hogy az MKIV-nél nincs módosított szoftver. Gyárilag van egy vezérlőprogram, ott választható hogy 140 vagy 163 lovas. Ez a módosítás csak az autó gyári paraméteréhez képest módosítás, a szoftver nem változik. És ha a Ford arra fogná hogy emiatt lett baja a kocsinak, amikor szögre ugyanaz a két motor, csak szoftveres eltérés van, hát lehet lenne pár hozzászólás...
Amúgy meg pont ma kérdeztem rá az MKV-re, ott még nem játszik ez a megoldás, úgy tűnik ennyire nem egyszerű a dolog.
Ok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1289 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 16:55:57 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 15:54:08
De hiszen épp ez az, hogy az MKIV-nél nincs módosított szoftver. Gyárilag van egy vezérlőprogram, ott választható hogy 140 vagy 163 lovas. Ez a módosítás csak az autó gyári paraméteréhez képest módosítás, a szoftver nem változik. És ha a Ford arra fogná hogy emiatt lett baja a kocsinak, amikor szögre ugyanaz a két motor, csak szoftveres eltérés van, hát lehet lenne pár hozzászólás...
Amúgy meg pont ma kérdeztem rá az MKV-re, ott még nem játszik ez a megoldás, úgy tűnik ennyire nem egyszerű a dolog.
Maradjunk annyiban, hogy ezen sokat lehetne vitatkozni...
De mint ahogy azt sem tudná megmondani a Ford diag, hogy mennyi a valós kilométer egy autóban, szerintem egy sw-t soha a büdös életben nem szednének elő jótállás elhárítása érdekében.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1290 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 17:00:43 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 16:55:57
Maradjunk annyiban, hogy ezen sokat lehetne vitatkozni...
De mint ahogy azt sem tudná megmondani a Ford diag, hogy mennyi a valós kilométer egy autóban, szerintem egy sw-t soha a büdös életben nem szednének elő jótállás elhárítása érdekében.
Én is így gondolom...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1291 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 19:40:29 »
Azért majd jelentkezzen itt az a MKV-t vásárló, aki meglépi ezt a SW módosítást, kockáztatva 3-4-5 év garit.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1292 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:00:01 »
Idézetet írta: TamTam - 2016.04.11 hétfő, 19:40:29
Azért majd jelentkezzen itt az a MKV-t vásárló, aki meglépi ezt a SW módosítást, kockáztatva 3-4-5 év garit.
Olvastad az alairasom? Igaz csak MKIV, de szinten 5 ev garis. Meg 2,5 ev hatravan.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.11 hétfő, 20:21:49 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1293 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:01:24 »
Idézetet írta: TamTam - 2016.04.11 hétfő, 19:40:29
Azért majd jelentkezzen itt az a MKV-t vásárló, aki meglépi ezt a SW módosítást, kockáztatva 3-4-5 év garit.
mk4-en többen csinálták és senkinek se lett oda a gari
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1294 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:20:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.11 hétfő, 20:01:24
mk4-en többen csinálták és senkinek se lett oda a gari
Nem nagyon értem, miért is van szükség a vitára, a legokosabb úgyis én vagyok.
De a kérdés helyesen kb így szólna:: Ment már tönkre valakinek pld váltó a kocsiban, miközben nem a gyári cucc volt rajta, és okozott ez gondot?
A két motor között 345 000,- Ft a különbség az MK5-nél. A szoftverfrissítést meg ugye nem ingyen csinálják (persze tudom, van akinek ingyen, vagy még fizetnek is érte, de most maradjunk a hétköznapi embereknél). Nameg ha kijön egy frissítés és a normál szervíznél megcsinálják, akkor visszaáll a gyári szoftver. Vagy tévedek?
Úgyhogy szerintem, egy új autónál ez a móka többet árt, mint használ.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1295 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:25:58 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 14:00:44
A Trollok apja gyárilag 163 Tit-S-ben feszít. Úgyhogy neki a papírokban is az szerepel. Nem is tudtam hogy von Schwarz is okosítva lett...
1. max a trollok unokája, hisz: "Még legénytoll is alig pelyhedzik állán" (gyk: írta Arany János a Toldiban)
2. "gyárilag"... azóta felokosította 140lóra... mondta is powerford, hogy ő még ilyet nem csinált, de ha a Vevő kéri...
3. vonSchwarzról: "Én lehet, hogy hülyének nézek ki, de nem vagyok az!" A mondás matektanárom nagytiszteletű Prof.-Dr. Péter Tamástól (
http://www.kjit.bme.hu/index.php/hu/tanszeki-munkatarsak/9-munkatarsak/69-peter-tamas
) származik!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1296 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 21:10:40 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.04.11 hétfő, 20:20:18
Nem nagyon értem, miért is van szükség a vitára, a legokosabb úgyis én vagyok.
De a kérdés helyesen kb így szólna:: Ment már tönkre valakinek pld váltó a kocsiban, miközben nem a gyári cucc volt rajta, és okozott ez gondot?
A két motor között 345 000,- Ft a különbség az MK5-nél. A szoftverfrissítést meg ugye nem ingyen csinálják (persze tudom, van akinek ingyen, vagy még fizetnek is érte, de most maradjunk a hétköznapi embereknél). Nameg ha kijön egy frissítés és a normál szervíznél megcsinálják, akkor visszaáll a gyári szoftver. Vagy tévedek?
Úgyhogy szerintem, egy új autónál ez a móka többet árt, mint használ.
váltóból általában egy fajta szokott lenni mindegyik teljesítmény szinthez
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1297 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 21:52:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.11 hétfő, 21:10:40
váltóból általában egy fajta szokott lenni mindegyik teljesítmény szinthez
Nem az volt a kérdés, hogy hány fajta van.
Naplózva
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1298 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 22:36:52 »
Idézetet írta: titta - 2016.04.11 hétfő, 20:00:01
Olvastad az alairasom? Igaz csak MKIV, de szinten 5 ev garis. Meg 2,5 ev hatravan.
Az MKIV azért némileg más tészta. Ott sok mindent lehetett amúgy is mókolni gombnyomogatásos, ki/bekapcsold így/úgy módszerekkel. Az MKV-nél már csak programozni lehet mindent. Pl. én nekem még azt sem csinálták meg, hogy a indulás után automatikusan zárja az összes ajtót a centrálzár - lopásbiztonségi okokból. A (márka)szervíz azt mondta, tudják, hogyan kell, de nem teszik - a Ford nem támogatja / garivesztés.
De te lehet, hogy az MKV-tel is megcsinálnád... Sok pénzed van... Az enyém céges, meg amúgy se kell, mint látható.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1299 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 22:49:05 »
Idézetet írta: TamTam - 2016.04.11 hétfő, 22:36:52
Ford nem támogatja / garivesztés.
Nekem ugyanezt mondták. Érthetetlen.
Naplózva
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ