Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 08:40:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1593423 alkalommal)
Scaty
és 20 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2016.12.14 szerda, 08:35:23 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.14 szerda, 08:20:13
Tegnap éjszaka (ma hajnalban) egy 210 lovas dízli, automata kombi vignale-val hoztak haza.
Az eleve szubjektív benyomásaimat ronthatná, hogy már hétfőn este/éjszaka alkoholizáltam erősen egy karácsonyi vacsorán, amin csak az segített, hogy a tegnap esti vacsorán ráittam...
Szóval qva szép, belül is, a műszerfal valahogy nem annyira tűnik ki, hogy mennyire egysíkú...
Néha megnyomta neki, szépen lépett, de amire figyeltem az a póversnitt volt. Szóval ebben egész gyors volt (persze bebaxva minden gyorsnak tűnik
), nagyon bejött...
A tulaj egy hónapja lett felkérve big bossnak, gyorsan kellett valami autó, ezt tudták leakasztani. Alapvetően Volvo fun, azelőtt sosem volt Fordja, de nagyon tetszik neki.
Most ez a búcsus vignale, meg a póversnitt szerzett nálam plusz fél-fél, összesen egy pontot...
Igazából az a kérdés, hogy ez lehet hogy sima automata váltó és nem duplakuplungos? Tehát nem is powershift??
Ha ennyire be voltál baxva, még az is lehet, hogy manuális volt
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2016.12.14 szerda, 09:55:46 »
Idézetet írta: Domi - 2016.12.14 szerda, 08:35:23
Ha ennyire be voltál baxva, még az is lehet, hogy manuális volt
Lehet nem is Ford volt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2016.12.14 szerda, 15:25:41 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.14 szerda, 09:55:46
Lehet nem is Ford volt?
Lehet nem is volt bebaxva?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2016.12.14 szerda, 18:02:39 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.12.14 szerda, 15:25:41
Lehet nem is volt bebaxva?
vagy nem be,hanem meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2016.12.15 csütörtök, 15:52:19 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.14 szerda, 18:02:39
vagy nem be,hanem meg.
Te is ott voltál?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2016.12.15 csütörtök, 18:58:31 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.15 csütörtök, 15:52:19
Te is ott voltál?
úgy érezted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2016.12.16 péntek, 11:16:37 »
Sziasztok,
Bár régi Fórum tag volnék(akiknek MOND vmit, MondESU a miskolci szekcióból), most új nick névvel vagyok itt.
Korábban MKIII f2 esem volt, 2.0i. Azt a fiamnak ajándékoztam, most pedig egy MKV után nézelődök.
Van e esetleg vkinek a 2.0 bi-turbós 210 LE M6 tapasztalata, információja, ez érdekelne.
Addig is olvasgatok vissza, szép napot nektek!
Előre is köszönöm!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2016.12.16 péntek, 14:34:39 »
Idézetet írta: Vectron - 2016.12.16 péntek, 11:16:37
Sziasztok,
Bár régi Fórum tag volnék(akiknek MOND vmit, MondESU a miskolci szekcióból), most új nick névvel vagyok itt.
Korábban MKIII f2 esem volt, 2.0i. Azt a fiamnak ajándékoztam, most pedig egy MKV után nézelődök.
Van e esetleg vkinek a 2.0 bi-turbós 210 LE M6 tapasztalata, információja, ez érdekelne.
Addig is olvasgatok vissza, szép napot nektek!
Előre is köszönöm!
szia.
emléxem rád.vonatvezetőként dolgoztál.a miskolciban sokan vettek tőled ablakmosót.üdv újra itt.
Nem nagyon van sok mk5ös még,de ami késik nem múlik.
de nem a 2.0 ecobost-ra gondolsz?mert az 240le.de szerintem az nem bi-turbós. SzJaninak ilyen volt a közelmúltban-bár neki automata volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2016.12.16 péntek, 14:35:50 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.16 péntek, 14:34:39
szia.
emléxem rád.vonatvezetőként dolgoztál.a miskolciban sokan vettek tőled ablakmosót.üdv újra itt.
Nem nagyon van sok mk5ös még,de ami késik nem múlik.
de nem a 2.0 ecobost-ra gondolsz?mert az 240le.de szerintem az nem bi-turbós. SzJaninak ilyen volt a közelmúltban-bár neki automata volt.
MKV-nél a kétturbós dizli 210 LE
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.16 péntek, 14:39:20 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2016.12.16 péntek, 14:37:18 »
Idézetet írta: titta - 2016.12.16 péntek, 14:35:50
MKV-nél a kéttúrbós dizli 210 LE
értem.akkor az ecobost 240-est nem vitték tovább az 5ösbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2016.12.16 péntek, 14:40:53 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.16 péntek, 14:37:18
értem.akkor az ecobost 240-est nem vitték tovább az 5ösbe.
Szerintem van az is, csak a "nagy" dizli nem 2,2 és 200 ló, hanem 2.0 + két turbó és 210 ló.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2016.12.16 péntek, 14:42:32 »
Idézetet írta: titta - 2016.12.16 péntek, 14:40:53
Szerintem van az is, csak a "nagy" dizli nem 2,2 és 200 ló, hanem 2.0 + két turbó és 210 ló.
szóval a 2.2 tdci volt túl nagy ezek szerint....
pedig szerintem sikeres változat volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2016.12.16 péntek, 14:45:46 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.16 péntek, 14:42:32
szóval a 2.2 tdci volt túl nagy ezek szerint....
pedig szerintem sikeres változat volt.
Pedig egy biturbó 2.2 TDCI milyen jó lett volna ~250-300 lóval és összkerékkel
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 20:03:01 »
Ma 8 óra állás után, mikor elindultam, ezt a hibát írta ki pár másodpercre: Transmission overheating Stop safely. Vagy valami hasonlót. A váltó kb -2 fokos lehetett. Az eszem megáll komolyan mondom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 20:04:19 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.19 hétfő, 20:03:01
Ma 8 óra állás után, mikor elindultam, ezt a hibát írta ki pár másodpercre: Transmission overheating Stop safely. Vagy valami hasonlót. A váltó kb -2 fokos lehetett. Az eszem megáll komolyan mondom.
(írtam Neked mailt, de nem válaszoltál, privit küldjek, ha kontaktálódni szeretnék?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 20:32:22 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.12.19 hétfő, 20:04:19
(írtam Neked mailt, de nem válaszoltál, privit küldjek, ha kontaktálódni szeretnék?)
Nem kaptam emailt
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2016.12.21 szerda, 09:24:36 »
Idézetet írta: Vectron - 2016.12.16 péntek, 11:16:37
Sziasztok,
Bár régi Fórum tag volnék(akiknek MOND vmit, MondESU a miskolci szekcióból), most új nick névvel vagyok itt.
Korábban MKIII f2 esem volt, 2.0i. Azt a fiamnak ajándékoztam, most pedig egy MKV után nézelődök.
Van e esetleg vkinek a 2.0 bi-turbós 210 LE M6 tapasztalata, információja, ez érdekelne.
Addig is olvasgatok vissza, szép napot nektek!
Előre is köszönöm!
Üdv újra itt!
A régi nick-edet nem tudod felkelteni?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 10:42:02 »
Sziasztok,
Először is boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Másodszor csak egy jó tanács. A Ford Ivanicshoz be ne tegyétek a lábatokat. A kókler munkájukról már többször írtam. De hiába váltottam szervízt, utolért a bosszújuk megint. Nemrég voltam a 60 ezres szervízen, de tegnap egyszerűen kifigyott belőle a motorolaj. 7000 km-t mentem olajcsere óta. Kedden megyek, és rájuk borítom azt a szaros kócerájt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 12:08:56 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.25 vasárnap, 10:42:02
Sziasztok,
Először is boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Másodszor csak egy jó tanács. A Ford Ivanicshoz be ne tegyétek a lábatokat. A kókler munkájukról már többször írtam. De hiába váltottam szervízt, utolért a bosszújuk megint. Nemrég voltam a 60 ezres szervízen, de tegnap egyszerűen kifigyott belőle a motorolaj. 7000 km-t mentem olajcsere óta. Kedden megyek, és rájuk borítom azt a szaros kócerájt.
Kifogyott az olaj? Az hogy?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 16:33:40 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.25 vasárnap, 12:08:56
Kifogyott az olaj? Az hogy?
Hát gondolom úgy, hogy az a kókler fasz aki csavarhúzóval feszegette ki a pollenszűrőt, az kevesebbet töltött bele.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 21:16:09 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.25 vasárnap, 16:33:40
Hát gondolom úgy, hogy az a kókler *** aki csavarhúzóval feszegette ki a pollenszűrőt, az kevesebbet töltött bele.
öööö, tudom hogy ez nem fog tetszeni, meg nem védeni akarom őket, de azért nyitható a motorháztető otthoni körülmények között is, illetve azért van a nívó pálca is, hogy azért néha a tulaj is rá tudjon nézni, hogy hol tart az olajszint
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 21:41:29 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.25 vasárnap, 10:42:02
Sziasztok,
Először is boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Másodszor csak egy jó tanács. A Ford Ivanicshoz be ne tegyétek a lábatokat. A kókler munkájukról már többször írtam. De hiába váltottam szervízt, utolért a bosszújuk megint. Nemrég voltam a 60 ezres szervízen, de tegnap egyszerűen kifigyott belőle a motorolaj. 7000 km-t mentem olajcsere óta. Kedden megyek, és rájuk borítom azt a szaros kócerájt.
Mármint úgy fogyott ki, hogy semmi nem maradt benne vagy "csak" lement minimum alá?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 08:38:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.25 vasárnap, 21:16:09
öööö, tudom hogy ez nem fog tetszeni, meg nem védeni akarom őket, de azért nyitható a motorháztető otthoni körülmények között is, illetve azért van a nívó pálca is, hogy azért néha a tulaj is rá tudjon nézni, hogy hol tart az olajszint
Lehet. De kb 7000 km után eszem ágában sem volt nívópálcát nézegetni, hiszen az előző periódus alatt 15000 km-nél semennyi nem fogyott. Arról nem beszélve, hogy volt átvizsgáláson is a kocsi olajcsere után, de persze basztak megnézni
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 08:38:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.12.25 vasárnap, 21:41:29
Mármint úgy fogyott ki, hogy semmi nem maradt benne vagy "csak" lement minimum alá?
Lement a minimum alá, és kiírta, hogy kevés benne az olaj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 09:35:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.25 vasárnap, 21:16:09
öööö, tudom hogy ez nem fog tetszeni, meg nem védeni akarom őket, de azért nyitható a motorháztető otthoni körülmények között is, illetve azért van a nívó pálca is, hogy azért néha a tulaj is rá tudjon nézni, hogy hol tart az olajszint
de valakinek fizetett azért, hogy megnézze, megcsinálja!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 09:47:07 »
Igen. Ugyanis a 60 ezres szervíz 145 000 ft volt. Enniyért meg jusson már bele olaj is. Szerintem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 10:01:13 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 09:47:07
Igen. Ugyanis a 60 ezres szervíz 145 000 ft volt. Enniyért meg jusson már bele olaj is. Szerintem.
Tök igazad van... már eleve a váltóolajjal is valamit elcsesztek, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 10:53:32 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.26 hétfő, 10:01:13
Tök igazad van... már eleve a váltóolajjal is valamit elcsesztek, nem?
Azt még nem tudom, de holnap lesz velük egy hosszabb beszédem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 11:31:02 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.26 hétfő, 09:35:19
de valakinek fizetett azért, hogy megnézze, megcsinálja!!!
ha azt akarod, hogy valami rendesen meg legyen csinálva, akkor csináld magadnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 11:33:17 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 08:38:06
Lehet. De kb 7000 km után eszem ágában sem volt nívópálcát nézegetni, hiszen az előző periódus alatt 15000 km-nél semennyi nem fogyott. Arról nem beszélve, hogy volt átvizsgáláson is a kocsi olajcsere után, de persze basztak megnézni
akkor most miért fogyott?? pont ezért van a nívó, hogy ne általánosítson az ember, hanem nézze meg
nem tudom mk5 könyvébe mi van beírva, de sok autónál az 1l/1000km is normális. 7ekm alatt az 7l. gondolom 5-6l-nél mk5ben sincs több....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 11:34:44 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 08:38:36
Lement a minimum alá, és kiírta, hogy kevés benne az olaj.
ja, hogy ennyi az egész, akkor minek a hiszti?
attól hogy bement minimum alá még semmi baja. örülj, hogy van benne szenzor és szólt. ha rajtad múlt volna észre se veszed, mert nem kell megnézni a nívóval
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:00:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 11:31:02
ha azt akarod, hogy valami rendesen meg legyen csinálva, akkor csináld magadnak
nem vagyunk egyformák.egyszer nekem is jólesne másra rábízni-fizetni érte.csak nem lesz olyan,akiben megbízok.....
maximálisan megértem,hogy miért háborodott fel haniboy,még akkor is ha megnézhette volna ő is.
Ismerek embert,aki ki sem tudja nyitni a motorteret.És nem is kíváncsi rá.Ha rábízta magát a szervízre és fizetett érte,akkor éppen azzal ne kelljen már foglalkoznia,hogy megcsinálták-e rendesen.
Amúgy ellenőrizhetné bárki egy nyomaték kulccsal a kerékcsavarok szorítását is,hogy vajon rendesen megcsinálták e a szervízben.Érted?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:03:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 11:34:44
ja, hogy ennyi az egész, akkor minek a hiszti?
attól hogy bement minimum alá még semmi baja. örülj, hogy van benne szenzor és szólt. ha rajtad múlt volna észre se veszed, mert nem kell megnézni a nívóval
ha ennyire felelősen végzik a munkájukat a szervízben,akkor az sem rajtuk múlt,hogy nem fogyott el kritikus mennyiség.
illetve,ha fizettél a munkájért egyszer,akkor ne kelljen ilyen miatt egy plusz utat tenni,és plusz napot rászánni a szervíz faxsága miatt.ezt a költséget senki nem fizeti vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:05:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 11:34:44
ja, hogy ennyi az egész, akkor minek a hiszti?
attól hogy bement minimum alá még semmi baja. örülj, hogy van benne szenzor és szólt. ha rajtad múlt volna észre se veszed, mert nem kell megnézni a nívóval
Minek a hiszti? Nem nevezném hisztinek, de leírom mi a bajom. 60 ezres szervíz.
- jeleztem, hogy mozog a baloldali tükörlap. (a jobboldalit kifizettem) közölték, hogy látszik, hogy a mosóban túlerőltették. (megjegyzem, a büdös életben nem jártam mosóban)
- kértem, nézzék meg a lámpát. Azt mondták megnézték, de mivel van benne nyomkövető, kiderült, hogy belehazudtak a képembe
- a motortérben az egyik kábelt úgy tépték ki a helyéről, hogy még a patent is beleszakadt
- a pollenszűrőt úgy cserélték ki, hogy a műszerfalba belevágtak egy csavarhúzót, és azzal feszegették ki
- végül az ünnepek alatt nem tudtam menni sehová, mert még egy olajcserét is képtelenek voltak normálisan megcsinálni
És teszerinted ez teljesen rendben van, igaz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:11:23 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.26 hétfő, 12:03:23
ha ennyire felelősen végzik a munkájukat a szervízben,akkor az sem rajtuk múlt,hogy nem fogyott el kritikus mennyiség.
illetve,ha fizettél a munkájért egyszer,akkor ne kelljen ilyen miatt egy plusz utat tenni,és plusz napot rászánni a szervíz faxsága miatt.ezt a költséget senki nem fizeti vissza.
ha alapból nem jól tötlötték volna fel, akkor szólt volna rögtön a kocsi, hogy alacsony a szint. de itt valamilyen állásról lemászott a nívó min alá. senki sem tudja, hogy min fölött volt éppen, középen vagy maxon. de lehet hibáztatni a márkaszervízt, hogy elbaszták. amikor ők átnézték, akkor még nem volt min alatt(különben már akkor is szúlt volna a kocsi). azt honnan kéne tudniuk, hogy meddig volt feltöltve? azért mert beviszed átnézetni még nem maxra felönteni alapértelmezésként. de végülis mindenki más hibás, csak az nem aki 1xsem nézte meg 7ekm alatt.
értem, ma is tanultam valamit
a, mindig a márkaszervíz a hülye
b, márkaszervízben történt olajcserénél garancia van rá, hogy végig maxon legyen a szint
és nem védeni akarom, csak rávilágítani, hogy mielőtt asztaltborogatunk, meg mindenki más hibás, azelőtt végig kéne gondolni az egészet. nem véletlen van a nívópálca a motortérben. ha nem lenne rá szükség, akkor már rég elhagyták volna, azzal is spórólva autónként 5eurot...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:17:17 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 12:05:43
Minek a hiszti? Nem nevezném hisztinek, de leírom mi a bajom. 60 ezres szervíz.
- végül az ünnepek alatt nem tudtam menni sehová, mert még egy olajcserét is képtelenek voltak normálisan megcsinálni
És teszerinted ez teljesen rendben van, igaz?
nem tudtál elmenekülni a család elől vagy mi a baj?
ha megnézted volna a szintet, akkor láttad volna, hogy fogy és tudtál volna utána tölteni. akkor lett volna mivel menekülni
az hogy ilyen problémák után te még mindig oda hordod az autód, az a te bajod
márkaszervízből még nem láttam normálisat (nem csak ford), évente 2-3 autót megcsinálok, amivel valamilyen márkaszervíz elvérzik.
családban van fiesta, 3+2-es garis, gari miatt márkaszervízbe ment olajcserére. ott szóltak, hogy van rá visszahívás, amire az előző tulaj még nem vitte el. olajcserekor megcsinálták azt is.
futóműben kopogott valami, mondtuk, hogy ha úgyis csáposon van nézzék már meg. tök jó benne minden, semmi baja.
itthon felemeltem, 2x első stabpálca kuka, stabrúd 5cm-t kotyog oda-vissza a szilentjeiben. szerinted? megrendeltem az alkatrészt és megcsináltam. nem visszamentünk asztalt borogatni.
pecsét miatt olajcserére még oda megy egy darabig, amúgy nem.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:17:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 12:11:23
nem véletlen van a nívópálca a motortérben. ha nem lenne rá szükség, akkor már rég elhagyták volna, azzal is spórólva autónként 5eurot...
Értem én, hogy még én vagyok a fasz. De azt azért elmagyarázhatnád nekem szerencsétlen flótásnak, hogy mi a tökömért kellene egy új autónál, 30 ezres periódusnál, 7 ezrenként olajszintet ellenőrizni.
De ha nem voltam elég érthető. Én ahhoz a ritka állatfajhoz tartozom, aki elvárja azt az egyszerű dolgot, hogy a pénzéért ne elbasszák, hanem megcsinálják az autót. Tudod, ezért van a szervíz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:21:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 12:11:23
ha alapból nem jól tötlötték volna fel, akkor szólt volna rögtön a kocsi, hogy alacsony a szint. de itt valamilyen állásról lemászott a nívó min alá. senki sem tudja, hogy min fölött volt éppen, középen vagy maxon. de lehet hibáztatni a márkaszervízt, hogy elbaszták. amikor ők átnézték, akkor még nem volt min alatt(különben már akkor is szúlt volna a kocsi). azt honnan kéne tudniuk, hogy meddig volt feltöltve? azért mert beviszed átnézetni még nem maxra felönteni alapértelmezésként. de végülis mindenki más hibás, csak az nem aki 1xsem nézte meg 7ekm alatt.
értem, ma is tanultam valamit
a, mindig a márkaszervíz a hülye
b, márkaszervízben történt olajcserénél garancia van rá, hogy végig maxon legyen a szint
és nem védeni akarom, csak rávilágítani, hogy mielőtt asztaltborogatunk, meg mindenki más hibás, azelőtt végig kéne gondolni az egészet. nem véletlen van a nívópálca a motortérben. ha nem lenne rá szükség, akkor már rég elhagyták volna, azzal is spórólva autónként 5eurot...
nemnem.
Ebben az elgondolásban a nívópálca csak a felelősség elmaszatolására van.
Az autó ha megette az olajat 7e km alatt,akkor garanciális hibája van.
Ha rendesen feltöltötték,akkor nem kell kinyitni a motorteret 5e kmenként ellenőrizni az olajszintet(ez akár nincs egy havi futásteljesítmény se).Beszélünk egy 1év körüli autóról.És nincs is leírva sehol.
Marad az,hogy nem töltöttek bele annyit,hogy a természetes fogyás ne okozott volna problémát 7e km-alatt.Lehet,hogy pont 1 liter gyári olajat megspórolt a szaki magának.....vagy melléöntötte a nyílásnak....
Nem tudni mi történt,de én sem magamat hibáztatnám ebben az esetben.Eléggé rombolja ez a sztori a márka image-t is......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:22:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 12:17:17
nem tudtál elmenekülni a család elől vagy mi a baj?
ha megnézted volna a szintet, akkor láttad volna, hogy fogy és tudtál volna utána tölteni. akkor lett volna mivel menekülni
az hogy ilyen problémák után te még mindig oda hordod az autód, az a te bajod
Látom, a poénkodás megy már, de a szövegértéssel (vagy az olvasással még akadnak gondok)
Mint már írtam, nem hordom oda az utolsó csavarhúzós affér óta. És képzeld, annyi gógyi még szorult a csöppnyi agyamba, hogy vegyek olajat, de bármilyen hihetetlen, az autósboltok meg szervízek be vannak zárva karácsonykor, a kutakon meg nincs sem WSS-M2C950, sem pedig 0W-30 as olaj.
És történetesen én meg szoktam látogatni a rokonaimat. Tudom, ezért is én vagyok a fasz
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:24:20 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.26 hétfő, 12:21:58
Nem tudni mi történt,de én sem magamat hibáztatnám ebben az esetben.Eléggé rombolja ez a sztori a márka image-t is......
Pontosan így gondolom én is. Csak az a baj, hogy már azt sem hiszem el, hogy a váltóolajat rendesen kicserélték.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:24:34 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 12:17:30
Értem én, hogy még én vagyok a ***. De azt azért elmagyarázhatnád nekem szerencsétlen flótásnak, hogy mi a tökömért kellene egy új autónál, 30 ezres periódusnál, 7 ezrenként olajszintet ellenőrizni.
De ha nem voltam elég érthető. Én ahhoz a ritka állatfajhoz tartozom, aki elvárja azt az egyszerű dolgot, hogy a pénzéért ne elbasszák, hanem megcsinálják az autót. Tudod, ezért van a szervíz!
kócvágenék szép kis tépőzáras tasiban adtak egy időben minden új autóhoz egy flakkon olajat hogy az első szervizig egyáltalán bejusson az autó.
mindegyik autónál van egy normális olajfogyasztás, ha előveszed a kézikönyvet (tudom férfi ember jobb kézzel bal váll fölött a lehető legmesszebbre dobja, de remélem még megvan), abban le lesz írva, hogy mennyi a normális.
a nívó min-max általában 1l-t jelent.
1000km-enként ha csak 0,5dl-t eszik akkor is 1l 20ekm-en
és van olyan kocsi ahol 1l/1000km is még normális. nem kell hozzá nagy számítás, hogy rájöjj, hogy úgy 5-6ekmre elég az olaj benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:25:05 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.26 hétfő, 12:21:58
nemnem.
Ebben az elgondolásban a nívópálca csak a felelősség elmaszatolására van.
Az autó ha megette az olajat 7e km alatt,akkor garanciális hibája van.
Ha rendesen feltöltötték,akkor nem kell kinyitni a motorteret 5e kmenként ellenőrizni az olajszintet(ez akár nincs egy havi futásteljesítmény se).Beszélünk egy 1év körüli autóról.És nincs is leírva sehol.
Marad az,hogy nem töltöttek bele annyit,hogy a természetes fogyás ne okozott volna problémát 7e km-alatt.Lehet,hogy pont 1 liter gyári olajat megspórolt a szaki magának.....vagy melléöntötte a nyílásnak....
Nem tudni mi történt,de én sem magamat hibáztatnám ebben az esetben.Eléggé rombolja ez a sztori a márka image-t is......
nem feltétlen, de ahhoz tudni kéne mi a kézikönyvében leírt normális olajfogyasztás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:26:46 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 12:22:48
Látom, a poénkodás megy már, de a szövegértéssel (vagy az olvasással még akadnak gondok)
Mint már írtam, nem hordom oda az utolsó csavarhúzós affér óta. És képzeld, annyi gógyi még szorult a csöppnyi agyamba, hogy vegyek olajat, de bármilyen hihetetlen, az autósboltok meg szervízek be vannak zárva karácsonykor, a kutakon meg nincs sem WSS-M2C950, sem pedig 0W-30 as olaj.
És történetesen én meg szoktam látogatni a rokonaimat. Tudom, ezért is én vagyok a ***
nem te, a márkaszervíz. nem figyelsz?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:26:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 12:25:05
nem feltétlen, de ahhoz tudni kéne mi a kézikönyvében leírt normális olajfogyasztás
Bocsi, de láttál már Ford kézikönyvet? Mert erről q..vára nincs benne szó. De idáig a 15 ezres periódusokban egyszer sem volt gond. Az Ivanicsnál viszont a csavarhúzós esetnél közölték, hogy sajna ez az új szerelő még nem látott ilyen autót. Erre nem tudok mit mondani...
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:28:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 12:24:34
nem kell hozzá nagy számítás, hogy rájöjj, hogy úgy 5-6ekmre elég az olaj benne
Akkor idáig maga volt a csoda, hogy 15 ezret elment ugye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:31:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.12.26 hétfő, 12:25:05
nem feltétlen, de ahhoz tudni kéne mi a kézikönyvében leírt normális olajfogyasztás
feltételezzük,hogy tudja,hogy mi van leírva a kézikönyvben.
Min változtat ez a tény jelen esetben?
Gyanítom semmit.
Te megnézted vona csípőből a nívószintet,és megoldottad volna.Ő nem,és beírja ide a sztoryt.A véleményeket megossza,de azon semmi sem változtat,hogy a szagszervíz nem végzi el a dolgát,amit cserébe vastagon kiszámláz.A felháborodása továbbra is teljesen jogos!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:32:18 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 12:28:22
Akkor idáig maga volt a csoda, hogy 15 ezret elment ugye?
látom még mindig nem érted
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:32:42 »
Idézetet írta: haniboy - 2016.12.26 hétfő, 12:26:53
Bocsi, de láttál már Ford kézikönyvet? Mert erről q..vára nincs benne szó. De idáig a 15 ezres periódusokban egyszer sem volt gond. Az Ivanicsnál viszont a csavarhúzós esetnél közölték, hogy sajna ez az új szerelő még nem látott ilyen autót. Erre nem tudok mit mondani...
a csavarhúzóval szétcseszett elemet nem akarták kicserélni önköltségre?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:33:22 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.26 hétfő, 12:31:02
feltételezzük,hogy tudja,hogy mi van leírva a kézikönyvben.
Min változtat ez a tény jelen esetben?
Gyanítom semmit.
Te megnézted vona csípőből a nívószintet,és megoldottad volna.Ő nem,és beírja ide a sztoryt.A véleményeket megossza,de azon semmi sem változtat,hogy a szagszervíz nem végzi el a dolgát,amit cserébe vastagon kiszámláz.A felháborodása továbbra is teljesen jogos!
nekem8, engem nem felháborít, hanem jót röhögök rajta
de továbbra is kéne az az adat, abból kiderülne, hogy normális-e, hogy beessen a szint
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 12:33:43 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.26 hétfő, 12:32:42
a csavarhúzóval szétcseszett elemet nem akarták kicserélni önköltségre?
De kicserélték.
Naplózva
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ