Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 18:24:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: FORD MONDEO 1.8 TD GLX EGYBEN eladó!  (Megtekintve 8571 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
ujlakimisi
Vendég
« Dátum: 2013.11.12 kedd, 18:43:01 »

FORD MONDEO 1.8 TD GLX EGYBEN eladó!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-7366331

Ford mondeo nagyon jó motorral eladó! 1500 km-ről jött haza, mindenféle gond nélkül. Elől új fékek vannak. Futómű-motor-váltó jó állapotú! Fogyasztása 5, 1L/100 km-re jött ki a hazaúton. További infók e-mailben, vagy telefonon! Akkuja nem jó, de tudok biztosítani a kipróbáláshoz!

Így indul 1 hét állás után: http://www.youtube.com/watch?v=dhot-NUiwVg
http://www.youtube.com/watch?v=9uk7PTsATHE

A hidegindító patron nem jó benne, ezt Ragasits fórumtársunk állapította meg.
Ennek tudatában nézzétek a hirdetésem :-)

Kérésre küldök még képeket!!
Keress üzenetben, vagy e-mailben: ujlakimisi@yahoo.com
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 21:50:44 írta ujlakimisi » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:55:22 »

FORD MONDEO 1.8 TD GLX EGYBEN eladó
figyi 1 hét állás után se hűl ki a motor?
hidegindításnál jobban meg kéne emelnie az alap járatot.
most vagy nem hideg a motor vagy nem jó a hidegindító patron
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:32:09 »

figyi 1 hét állás után se hűl ki a motor?
hidegindításnál jobban meg kéne emelnie az alap járatot.
most vagy nem hideg a motor vagy nem jó a hidegindító patron
A Te kedvedért kimentem és levideóztam újra! ;-)

Szerencsére nincs belepasszoló akkum... csak egy nagyobbat tudtam kiszerelni az enyémből.
És sikeresen letörtem vele a motortér kitámasztó műanyagot.... :-(

Szóval ez így indul: http://www.youtube.com/watch?v=gZagvEHuu70&feature=youtu.be

És bármikor eljöhetsz megnézni, ez így fog indulni. Ezt garantálom, nem az a fajta vagyok, aki átver másokat... Sosem tennék ilyet!

Nem mondtam, hogy hibátlan lenne az autó. De a motorja tényleg nagyon jó!

És köszi az észrevételt!  ;-) 
Ez a 2 db videóm volt az autóról, azért tettem fel ezeket!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #3 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:36:55 »

A Te kedvedért kimentem és levideóztam újra! ;-)

Szerencsére nincs belepasszoló akkum... csak egy nagyobbat tudtam kiszerelni az enyémből.
És sikeresen letörtem vele a motortér kitámasztó műanyagot.... :-(

Szóval ez így indul: http://www.youtube.com/watch?v=gZagvEHuu70&feature=youtu.be

És bármikor eljöhetsz megnézni, ez így fog indulni. Ezt garantálom, nem az a fajta vagyok, aki átver másokat... Sosem tennék ilyet!

Nem mondtam, hogy hibátlan lenne az autó. De a motorja tényleg nagyon jó!

És köszi az észrevételt!  ;-) 
Ez a 2 db videóm volt az autóról, azért tettem fel ezeket!

rendben  wave de hidegben télen mínúszba szükség lesz a patronra  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:44:26 »

rendben  wave de hidegben télen mínúszba szükség lesz a patronra  integet2
Mennyi egy ilyen patron?

Mellesleg -25 fokban is ugyanígy indult, mindenféle gond nélkül. (minden nap ezzel jártak melóba napi 2x70km, sosem hagyta cserben őket! Németországból (svájc mellől) tesóméktól való az autó, csak ezért tudom 100%-ra biztosan, és ezt most nem azért írom, mert éppen eladó, az autót magamnak hoztam!!! csak sajnos olyan lett az anyagi helyzetem, hogy nem tudtam kifizetni a beíratást/regadót... ez van sajna.. ezért eladó, kell a pénz)
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:46:24 »

Mennyi egy ilyen patron?

Mellesleg -25 fokban is ugyanígy indult, mindenféle gond nélkül. (minden nap ezzel jártak melóba napi 2x70km, sosem hagyta cserben őket! Németországból (svájc mellől) tesóméktól való az autó, csak ezért tudom 100%-ra biztosan, és ezt most nem azért írom, mert éppen eladó, az autót magamnak hoztam!!! csak sajnos olyan lett az anyagi helyzetem, hogy nem tudtam kifizetni a beíratást/regadót... ez van sajna.. ezért eladó, kell a pénz)
ha jó akkor jó  eljen részemről ennyi  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:48:42 »

ha jó akkor jó  eljen részemről ennyi  wave
Szóval akkor mennyi is egy ilyen patron?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:53:41 »

Szóval akkor mennyi is egy ilyen patron?
passz nem találom  a cromax oldalán  szomoru1 olyan viaszos bowden van rajta

figyi csak ezt talátam https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/141250000-hidegindito-rendszer-reszei/141250355-hidegindito-rendszer-reszei/?kereso_modell=8&kereso_marka=Ford
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 21:56:50 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:01:02 »

http://www.n d s m o n d e o . h u/writing/td_start_el_nd/td_start_el_nd.htm
(komoly, hogy ezt a linket szóközök nélkül azonnal cenzúrázza a fórum  nyes)

Gondolom erre gondolsz, amit itt a cikk alján is leír MK I és MK II változatban is.
"A másik hibaforrás az alapjáratot szabályzó elem, ami az akkumulátor alatt található. MKI esetén egy vákumos szabályozó állítja az alapjáratot egy bowdenen keresztül, hibaforrásként egyszerűen összerohad. Az adagolótól nem messze a bowdenen lévő fekete műanyag segítségével lehet állítani a feszességét.
   
MKII esetén egy motor teker egy fogaskerék rendszert, ami a bowdent feszíti meg. Hibaforrás a műanyag fogaskerekekben keletkezik többnyire, mert egy fog tetejének kikopása után kuka az egész, mert elakad ;-( Naná, hogy aranyárba mérik az újat ;-(  A lenti képen egy MKII-é látható és az alkatrész színe összhangban van az árával is. :-)"

Szóval lehet hogy egyszerűen csak be van ragadva? vagy esetleg a vákumcső lenne csak sérült.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 22:03:10 írta ujlakimisi » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:14:25 »

az amelyik az adabolón lévő karra megy rá
hidegben behuzza a kart az megszorulni nem tud  szomoru1

a linket nem tudtam megnézni  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #10 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 04:29:50 »



Gondolom erre gondolsz, amit itt a cikk alján is leír MK I és MK II változatban is.
"A másik hibaforrás az alapjáratot szabályzó elem, ami az akkumulátor alatt található. MKI esetén egy vákumos szabályozó állítja az alapjáratot egy bowdenen keresztül, hibaforrásként egyszerűen összerohad. Az adagolótól nem messze a bowdenen lévő fekete műanyag segítségével lehet állítani a feszességét.

Szóval lehet hogy egyszerűen csak be van ragadva? vagy esetleg a vákumcső lenne csak sérült.
Nem, nem teljesen tökéletes a cikk megfogalmazása. mk1-nél a termoszházból jön ki egy bowden, ez húzná rá hidegen, hogy emelkedjen az alapjárat. a vákumos, csak hátramenetnél, és klímánál működik, indításhoz nincs köze.( hogy is lenne, amikor vákumot már a motor fog csinálni, ha jár)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 04:35:40 »

Mennyi egy ilyen patron?

Mellesleg -25 fokban is ugyanígy indult, mindenféle gond nélkül. (minden nap ezzel jártak melóba napi 2x70km, sosem hagyta cserben őket! Németországból (svájc mellől) tesóméktól való az autó, csak ezért tudom 100%-ra biztosan, és ezt most nem azért írom, mert éppen eladó, az autót magamnak hoztam!!! csak sajnos olyan lett az anyagi helyzetem, hogy nem tudtam kifizetni a beíratást/regadót... ez van sajna.. ezért eladó, kell a pénz)
nem lehet már kapni ilyet, max bontóbban. amúgy meg tökmindegy, mert símán elindul nélküle is. semmi köze az induláshoz, csak alacsonyabban marad az alapjárat

amúgy jobban járnál, ha szétbontva eladnád, ha valóban ilyen jó állapotú. akkor ki tudnál szedni belőle ennyi pénzt, de eladni ennyiért egyben nem lesz egyszerű. én kevesebbért vettem mk2-est. mk1-et eladni ennyiért akkor lehetne hamar, ha magyar papírjai lennének. így még közel 2 kiló plusz, mire használható. 350-ért meg már arany árban van. a 150-et meg ki tudod belőle árulni.

2 észrevétel:

a hidegindítási videó kicsit hitelesebb lenne, ha nem indulna el a vízhőfok mutató felfelé  szomoru1
(az egyiken csak szépen lassan eléri a fehér sávot, a másikon meg fel is megy 3mp alatt normálra)

ha valóban hideg lenne, akkor meg nem túl szerencsés feltenni egy olyan videót, ahol hidegen túráztatod

természetesen ettől még lehet valóban tökéletes a motorod
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 04:44:44 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 07:44:38 »

Nem, nem teljesen tökéletes a cikk megfogalmazása. mk1-nél a termoszházból jön ki egy bowden, ez húzná rá hidegen, hogy emelkedjen az alapjárat. a vákumos, csak hátramenetnél, és klímánál működik, indításhoz nincs köze.( hogy is lenne, amikor vákumot már a motor fog csinálni, ha jár)
Astra F dízelnél például vákumos ez a szabályzó, simán van köze hozzá! ;-)

Elindítod a motort, alapból hidegindítással indul, és ahogy vákumot csinál a motor, akkor a temosztát melletti vízhőfok érzékelő (ami egyben vákumcsapként is üzemel) érzékeli, hogy megfelelő hőmérsékletű-e már a motor - majd ekkor ez a csap kinyit, és átengedi a vákumot, ami a bowdenes vákumdobos állítóban visszahúzza a hidegindítót ;-)
És ugyebár mint a cikkben is írta, ha ez a bowden megszorul... onnantól csakl egyféle variáció van. ;-)

Szóval van ám ilyen megoldás is. :-)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:22:23 »

Astra F dízelnél például vákumos ez a szabályzó, simán van köze hozzá! ;-)

Elindítod a motort, alapból hidegindítással indul, és ahogy vákumot csinál a motor, akkor a temosztát melletti vízhőfok érzékelő (ami egyben vákumcsapként is üzemel) érzékeli, hogy megfelelő hőmérsékletű-e már a motor - majd ekkor ez a csap kinyit, és átengedi a vákumot, ami a bowdenes vákumdobos állítóban visszahúzza a hidegindítót ;-)
És ugyebár mint a cikkben is írta, ha ez a bowden megszorul... onnantól csakl egyféle variáció van. ;-)

Szóval van ám ilyen megoldás is. :-)
de ez nem astra. ez az akksi alatti cucc akkor működik, ha van vákum, akkor húzza a kart, ha dúsít, és nem a vákumtól engedi el. az indításhoz semmi köze
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:17:53 »

de ez nem astra. ez az akksi alatti cucc akkor működik, ha van vákum, akkor húzza a kart, ha dúsít, és nem a vákumtól engedi el. az indításhoz semmi köze
És akkor ennek a bowdenje szokott beragadni :-)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:20:13 »

És akkor ennek a bowdenje szokott beragadni :-)
nem ragad be, csak a termosztát nyiffan ki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:22:27 »

nem ragad be, csak a termosztát nyiffan ki
Ah, értem, szóval akkor ezt maga a termosztát mozgatja?

A fordoknál mennyire pontos a műszeregység (ami jelzi a vízhőfokot?) Abból kiderül, ha rossz a termosztát? (pl astránál azonnal észre lehet venni, csak ezért kérdem...

Köszi a választ! :-)
Naplózva
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:33:11 »

Ez már aranyár....
nem lehet már kapni ilyet, max bontóbban. amúgy meg tökmindegy, mert símán elindul nélküle is. semmi köze az induláshoz, csak alacsonyabban marad az alapjárat

amúgy jobban járnál, ha szétbontva eladnád, ha valóban ilyen jó állapotú. akkor ki tudnál szedni belőle ennyi pénzt, de eladni ennyiért egyben nem lesz egyszerű. én kevesebbért vettem mk2-est. mk1-et eladni ennyiért akkor lehetne hamar, ha magyar papírjai lennének. így még közel 2 kiló plusz, mire használható. 350-ért meg már arany árban van. a 150-et meg ki tudod belőle árulni.

2 észrevétel:

a hidegindítási videó kicsit hitelesebb lenne, ha nem indulna el a vízhőfok mutató felfelé  szomoru1
(az egyiken csak szépen lassan eléri a fehér sávot, a másikon meg fel is megy 3mp alatt normálra)

ha valóban hideg lenne, akkor meg nem túl szerencsés feltenni egy olyan videót, ahol hidegen túráztatod

természetesen ettől még lehet valóban tökéletes a motorod

Az a 2 videóm volt csak, mint írtam, ugyanígy indul hidegen is.

Most komolyan, amit csináltam nektek tegnap este videón 2x 3x felpörgettem mennyire is? komoly 1500-ra?
Ennyitől azért még nincs baja egy autónak, 300.000 km-t dízeleztem már, tudom mire kell figyelni.

nah mindegy, akkor ahogy mondtad, lehet bontás lesz belőle. Sőt inkább beadom a bontóba oszt cső. 50-60-at adnak érte azonnal azt mondták és nincs vele macera, holnap meg is kérdezem áll-e még az alku :-) És vihetik az udvarról , télire nincs kedvem bajlódni vele...

A motor tényleg bika, fullba vezetett szervízkönyvem vam hozzá, az utolsó olajcseréig... (mint mondtam tesóméké volt)
És bármelyikőtök eljöhet, akkor amikor neki jólesik,  ugyanígy indul be az autó. ha elhiszitek, ha nem. Mennyi széthajtott mondeót látni az úton pedig... valaki mindenesetre jól fog járni a motorral az tuti...
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 21:36:30 írta ujlakimisi » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:36:12 »

Ez már aranyár....
Az a 2 videóm volt csak, mint írtam, ugyanígy indul hidegen is.

Most komolyan, amit csináltam nektek tegnap este videón 2x 3x felpörgettem mennyire is? komoly 1500-ra?
Ennyitől azért még nincs baja egy autónak, 300.000 km-t dízeleztem már, tudom mire kell figyelni.

nah mindegy, akkor ahogy mondtad, lehet bontás lesz belőle. Sőt inkább beadom a bontóba oszt cső. 50-60-at adnak érte azonnal azt mondták és nincs vele macera, holnap meg is kérdezem áll-e még az alku :-) És vihetik az udvarról , télire nincs kedvem bajlódni vele...

be ne add

akkor inkább bontsd magad,de szerintem ha nem tudod eladni akkor tarsd meg mert az mk1 TD jó autó nekem is az van és tényleg you  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:41:49 »

be ne add

akkor inkább bontsd magad,de szerintem ha nem tudod eladni akkor tarsd meg mert az mk1 TD jó autó nekem is az van és tényleg you  wave
Tapasztaltam a hazaúton, mind fogyasztásba, mind motorerőbe... (1.7TD 68 pacis astrám van 308ekm-el, ahhoz képest ferrari az biztos)

Csak ez már a 3. autó lenne. van ugya a dízel astra, és van egy gázos. (utóbbi fogyasztása miatt vállt be 7-8L/100 km 13-kmre pedig 207 ft-ért tankolok. 10400 Ft-ból 600 km-t megyek - olcsó... és ez fontos)

rá 1 hónapra ahogy megvettem a gázost kaptam meg a mondeót... úgy volt, hogy eladom a gázost, mert nem jó a gázszett benne, mint kiderült csak le volt csúszva egy saru, és szűrőcsere kellett, szóval 2000 ft-ból kész lett.

Ezért maradt beíratás nélkül a mondeó. Ez a sztori.
Nem vettem észre, hogy nem jó a termosztát, bármennyire azt hiszitek, hogy át akarok verni valakit, de tényleg nem, nem az a típus vagyok.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #20 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:45:01 »

Tapasztaltam a hazaúton, mind fogyasztásba, mind motorerőbe... (1.7TD 68 pacis astrám van 308ekm-el, ahhoz képest ferrari az biztos)

Csak ez már a 3. autó lenne. van ugya a dízel astra, és van egy gázos. (utóbbi fogyasztása miatt vállt be 7-8L/100 km 13-kmre pedig 207 ft-ért tankolok. 10400 Ft-ból 600 km-t megyek - olcsó... és ez fontos)

rá 1 hónapra ahogy megvettem a gázost kaptam meg a mondeót... úgy volt, hogy eladom a gázost, mert nem jó a gázszett benne, mint kiderült csak le volt csúszva egy saru, és szűrőcsere kellett, szóval 2000 ft-ból kész lett.

Ezért maradt beíratás nélkül a mondeó. Ez a sztori.
Nem vettem észre, hogy nem jó a termosztát, bármennyire azt hiszitek, hogy át akarok verni valakit, de tényleg nem, nem az a típus vagyok.
á dehogy hisszük  wave csak tudod nagyon szeretjük a mondeot  wave tudom sokszor túl sokat is  wave  Wink még 1 észrevétel a hirdetésben  a használtauto.hu-n ferde hátú van megadva pedig az a képen kombi  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:48:40 »

á dehogy hisszük  wave csak tudod nagyon szeretjük a mondeot  wave tudom sokszor túl sokat is  wave  Wink még 1 észrevétel a hirdetésben  a használtauto.hu-n ferde hátú van megadva pedig az a képen kombi  wave
szerkesztettem amikor tettem videót, és akkor visszaugrott minden alapra... (ár, felszereltség, stb ezek szerint a kivitel is, köszi hogy szóltál, szerkesztem... bár szerintem beadom... na de majd látom, lehetz a hétvégét megvárom még, ki tudja, ma is hívott 2 román... vinnék ki, csak messze vannak... kell szerezzenek trélert.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #22 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:50:32 »

szerkesztettem amikor tettem videót, és akkor visszaugrott minden alapra... (ár, felszereltség, stb ezek szerint a kivitel is, köszi hogy szóltál, szerkesztem... bár szerintem beadom... na de majd látom, lehetz a hétvégét megvárom még, ki tudja, ma is hívott 2 román... vinnék ki, csak messze vannak... kell szerezzenek trélert.
jó, te tudod ,ennyit tudtam hozzá fűzni
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #23 Dátum: 2013.11.15 péntek, 05:15:51 »

Ah, értem, szóval akkor ezt maga a termosztát mozgatja?

A fordoknál mennyire pontos a műszeregység (ami jelzi a vízhőfokot?) Abból kiderül, ha rossz a termosztát? (pl astránál azonnal észre lehet venni, csak ezért kérdem...

Köszi a választ! :-)
nem a termosztát, hanem a bowden saját termosztátja mozgatja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #24 Dátum: 2013.11.15 péntek, 05:20:29 »

Ez már aranyár....

nem került ennyibe. 10-15 ezer körül volt, de már nem tudnak szerezni

50-60-ért azért nem érdemes eladni bontóba. a 150-et ki tudod venni belőle, ha minden jó benne, de akkor magad kell elbontani.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.15 péntek, 05:23:02 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #25 Dátum: 2013.11.15 péntek, 05:26:46 »


Nem vettem észre, hogy nem jó a termosztát, bármennyire azt hiszitek, hogy át akarok verni valakit, de tényleg nem, nem az a típus vagyok.
azzal nem vágsz át senkit.
csak azzal, hogy nem azt írtad először, hogy hidegen is így indul, hanem, hogy ez hidegindítás. márpedig, ha indítás után 3 mp múlva már a fehér szélét nyaldossa a mutató, az nem hideg motor. de mégegyszer mondom, ettől még lehet jó a motorod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ujlakimisi
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 16:26:14 »

Elvitték 140.000.ért.  Wink

A motort teszik át egy magyar papírosba.

Köszönöm hogy itt (is) hirdethettem.
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.