Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.30 csütörtök, 14:48:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
42
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 583814 alkalommal)
Zolibácsi
és 4 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 11:31:49 »
Idézetet írta: Titanium22 - 2019.11.21 csütörtök, 11:18:09
Én is így gondoltam, fel is hívtam ma a Fordot és mondták, hogy ez nem tartozik az 5 éves garanciába, ami nekem elég furcsa.
Így 25.000 Ft-ért programoznák föl.
A kezelésiben nincs távirányító újraprogramozás, mint mk4-nél? Nekem az mk4 néha meghülyül, és nem nyit/zár a távirányítóval, de az újratanítás mindig megoldja.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 13:15:41 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.11.21 csütörtök, 11:31:49
A kezelésiben nincs távirányító újraprogramozás, mint mk4-nél? Nekem az mk4 néha meghülyül, és nem nyit/zár a távirányítóval, de az újratanítás mindig megoldja.
Néztem, de sajnos nem írja, hogy lehet újraprogramozni.
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 13:31:20 »
Idézetet írta: Titanium22 - 2019.11.21 csütörtök, 11:18:09
Én is így gondoltam, fel is hívtam ma a Fordot és mondták, hogy ez nem tartozik az 5 éves garanciába, ami nekem elég furcsa.
Így 25.000 Ft-ért programoznák föl.
Érdekes, hogy távolról megállapították, hogy nem az autóval van a probléma.
Egyszerre mindkét kulcs, hol jó hol nem, ha nem egyik sem....
Nem úgy néz ki, mintha kulcs probléma lenne.
Melyik Ford-nál érdeklődtél?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 13:40:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.21 csütörtök, 13:31:20
Érdekes, hogy távolról megállapították, hogy nem az autóval van a probléma.
Egyszerre mindkét kulcs, hol jó hol nem, ha nem egyik sem....
Nem úgy néz ki, mintha kulcs probléma lenne.
Melyik Ford-nál érdeklődtél?
Szerintem lehetetlen, hogy kulcs probléma lenne, mert az egyikben elemet is cseréltem, és továbbra is vagy mind a kettő tökéletesen működik, vagy egyik sem.
Autó Fortnál érdeklődtem, és ők mondták, hogy kb 25-ért felprogramozzák újra a kulcsokat, viszont megnéztem az 5 éves garancia leírását, amelyben ott szerepel az elektronikai meghibásodásra is él.
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/valasszon-extrakat/garancia-es-biztonsag/ford-extra-garancia
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2019.11.22 péntek, 22:47:21 »
Idézetet írta: Titanium22 - 2019.11.21 csütörtök, 13:40:19
Szerintem lehetetlen, hogy kulcs probléma lenne, mert az egyikben elemet is cseréltem, és továbbra is vagy mind a kettő tökéletesen működik, vagy egyik sem.
Autó Fortnál érdeklődtem, és ők mondták, hogy kb 25-ért felprogramozzák újra a kulcsokat, viszont megnéztem az 5 éves garancia leírását, amelyben ott szerepel az elektronikai meghibásodásra is él.
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/valasszon-extrakat/garancia-es-biztonsag/ford-extra-garancia
Esetleg nem te jelentkeztél be holnap Szentendrére ezzel a problémával?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2019.11.22 péntek, 23:12:41 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.22 péntek, 22:47:21
Esetleg nem te jelentkeztél be holnap Szentendrére ezzel a problémával?
Szombaton is van szerviz nálatok?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nsxr11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2019.11.26 kedd, 10:01:29 »
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem, hátha valaki kapásból rávágja a választ
Egy sikeres USB-ről történő frissítés óta szinte minden indításkor feljön a következő ablak:
https://kepkuldes.com/images/164259e9cc8ac95aa5277e703227ddd6.md.jpg
Már egy jó ideje így használom, de emlékeim szerint hiába próbáltam "újratenni" a legutolsó frissítést, nem javult meg a dolog.
Valami olyan megoldás létezik, hogy a "beragadt" frissítést kitörölje?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv,
Ádám
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2019.11.26 kedd, 16:43:47 »
Idézetet írta: nsxr11 - 2019.11.26 kedd, 10:01:29
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem, hátha valaki kapásból rávágja a választ
Egy sikeres USB-ről történő frissítés óta szinte minden indításkor feljön a következő ablak:
Már egy jó ideje így használom, de emlékeim szerint hiába próbáltam "újratenni" a legutolsó frissítést, nem javult meg a dolog.
Valami olyan megoldás létezik, hogy a "beragadt" frissítést kitörölje?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv,
Ádám
szia.Én még nem találkoztam ezzel az üzenettel,mert mindig sikeres volt(4-5alkalommal, a haverok autóin is).
Én vagy levenném az akkusarut egy negyedórára,vagy ha az sem segít,akkor van egy gomb a menüben, hogy "visszaállítás gyári állapotra".
Továbbá az automatikus frissítést kikell kapcsolni a menüben,minden esetben.
Alvázszám alapján szedted le a ford oldaláról az update-ot?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nsxr11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2019.11.26 kedd, 18:11:17 »
Idézetet írta: alf® - 2019.11.26 kedd, 16:43:47
szia.Én még nem találkoztam ezzel az üzenettel,mert mindig sikeres volt(4-5alkalommal, a haverok autóin is).
Én vagy levenném az akkusarut egy negyedórára,vagy ha az sem segít,akkor van egy gomb a menüben, hogy "visszaállítás gyári állapotra".
Továbbá az automatikus frissítést kikell kapcsolni a menüben,minden esetben.
Alvázszám alapján szedted le a ford oldaláról az update-ot?
Köszi a gyors választ. A "Visszaállítás gyári állapotrá"-t próbáltam, de nem segített. Az automatikus frissítés is ki van kapcsolva.
Ha leveszem az akkusarut, akkor utána kell valami extra lépést csinálnom? Kulcsok felprogramozása, vagy ilyesmi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2019.11.26 kedd, 18:44:35 »
Idézetet írta: nsxr11 - 2019.11.26 kedd, 18:11:17
Köszi a gyors választ. A "Visszaállítás gyári állapotrá"-t próbáltam, de nem segített. Az automatikus frissítés is ki van kapcsolva.
Ha leveszem az akkusarut, akkor utána kell valami extra lépést csinálnom? Kulcsok felprogramozása, vagy ilyesmi?
nem.Talán az ablakok automata le-fel húzását.De az is lehet, hogy semmit nem fog segíteni,ha a visszaállítás sem segített.
Az autóhoz tartozik a frissítés?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2019.11.26 kedd, 18:47:54 »
Idézetet írta: nsxr11 - 2019.11.26 kedd, 18:11:17
Köszi a gyors választ. A "Visszaállítás gyári állapotrá"-t próbáltam, de nem segített. Az automatikus frissítés is ki van kapcsolva.
Ha leveszem az akkusarut, akkor utána kell valami extra lépést csinálnom? Kulcsok felprogramozása, vagy ilyesmi?
Az lehet, hogy a szerviz tud majd segíteni visszatenni a gyári sw-t a sync-re.Vagy PowerFord.
Elméletileg az Etisben bennevan az eredeti sw azonosítója, ami fellelhető a neten,de ez már messze van az általánosan otthon elvégezhető kategórián.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nsxr11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2019.11.27 szerda, 10:28:38 »
Idézetet írta: alf® - 2019.11.26 kedd, 18:44:35
nem.Talán az ablakok automata le-fel húzását.De az is lehet, hogy semmit nem fog segíteni,ha a visszaállítás sem segített.
Az autóhoz tartozik a frissítés?
Bocsánat, igazad van, kimaradt az első válaszomból: az autó alvázszáma alapján letöltött frissítést tettem fel.
Innen töltöttem le:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/ford-sync-3-terkep-frissites
Egyébként azóta egy visszahívás miatt volt márkaszervízben az autó és akkor jeleztem is a problémát, de vagy egyáltalán nem is foglalkoztak vele, vagy úgy gondolták, hogy a "Gyári beállítások visszaállítása" segíteni fog. Mert emlékszem, hogy amikor visszakaptam az autót, utána állítgathattam mindent újra be.
Szerintem akkor marad az az opció, hogy a következő kötelező szervíznél megint jelzem a problémát, aztán amíg meg nem oldják, addig mindig visszaviszem
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2019.11.29 péntek, 11:20:09 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.10.26 szombat, 20:46:04
sziasztok,
sync2-nél parkoláskor, tolatáskor eddig mind a 12 parkszenzor megjelent a kis piktogrammon, sync3-nél viszont a 2-2 oldalsónak nincs jelzése. valami lemaradt voltna az apim felprogramozásakkor?
Neten megtaláltam a megoldást, ha valakit esetleg érdekelne vagy bele futna, akkor
7D0-04-02 xxx7 xx
a gyári configom is sync2-nél ez volt, de az új egységben a korábbi beállítás alapján 9 volt
7=rear/front PDC with APA
9=APA Lite Plus (SAPP/POA-10 channel)
ismét boldogság van!
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2019.11.29 péntek, 11:46:14 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.11.29 péntek, 11:20:09
Neten megtaláltam a megoldást, ha valakit esetleg érdekelne vagy bele futna, akkor
7D0-04-02 xxx7 xx
a gyári configom is sync2-nél ez volt, de az új egységben a korábbi beállítás alapján 9 volt
7=rear/front PDC with APA
9=APA Lite Plus (SAPP/POA-10 channel)
ismét boldogság van!
akkor valóban az apim átprogizásánál siklottatok el felette.Ügyes vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2019.11.29 péntek, 12:37:49 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.11.29 péntek, 11:20:09
Neten megtaláltam a megoldást, ha valakit esetleg érdekelne vagy bele futna, akkor
7D0-04-02 xxx7 xx
a gyári configom is sync2-nél ez volt, de az új egységben a korábbi beállítás alapján 9 volt
7=rear/front PDC with APA
9=APA Lite Plus (SAPP/POA-10 channel)
ismét boldogság van!
Gratula!
Ilyenekből még sokat!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 10:55:37 »
Ahogy bejött ez a kis hideg, az akku máris jelezte, hogy nem óhajtja ezt a telet már kiszolgálni. Nagyon betegen indult az autó már két reggelen is.
- milyen akkut vegyek (start-stopos az autó)?
- van valami jó leírás a cseréről, mármint arról, hogy mit és hogyan kell bontani?
- hogyan kell "kalibrálni" az újat forscannel?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 13:01:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 10:55:37
Ahogy bejött ez a kis hideg, az akku máris jelezte, hogy nem óhajtja ezt a telet már kiszolgálni. Nagyon betegen indult az autó már két reggelen is.
- milyen akkut vegyek (start-stopos az autó)?
- van valami jó leírás a cseréről, mármint arról, hogy mit és hogyan kell bontani?
- hogyan kell "kalibrálni" az újat forscannel?
Ha jól sejtem, akkor 75ah-s...
Petrányinál
Ford: 59.905 Ft
Motocraft: 54.679 Ft
Akkuboxnál egy varta (ami vélhetően ugyanott készül) legalább egy 10-essel olcsóbb.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 13:16:43 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 13:01:10
Ha jól sejtem, akkor 75ah-s...
Petrányinál
Ford: 59.905 Ft
Motocraft: 54.679 Ft
Akkuboxnál egy varta (ami vélhetően ugyanott készül) legalább egy 10-essel olcsóbb.
Ezek nem a start-stop akku árai.
Dízelbe Ford logósat javasolok, Motorcraft-ot benzinesbe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 13:31:34 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.02 hétfő, 13:16:43
Ezek nem a start-stop akku árai.
Dízelbe Ford logósat javasolok, Motorcraft-ot benzinesbe.
https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-petranyi-alkatresz-webshop-akkumulator-75ah-700a-2247695-tk-t4898-c2813,2940
https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-petranyi-alkatresz-webshop-akkumulator-75ah-700a-1917577-tk-t781-c2813,2940
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 13:44:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 13:31:34
https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-petranyi-alkatresz-webshop-akkumulator-75ah-700a-2247695-tk-t4898-c2813,2940
https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-petranyi-alkatresz-webshop-akkumulator-75ah-700a-1917577-tk-t781-c2813,2940
Viszont a 75-öt te tippelted.
Szerintem meg 70/720 lehet benne. Az meg jóval drágább.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 14:19:42 »
Egy páram gyári AGM varta helyett (ford logos) ezt raktuk be:
https://www.auto-motor-akkumulator.hu/start_stop_akkumulator_80ah
Befér pont, lehet rögzíteni is az akksi előtt lévő lemezkét egy lyukkal előrébb. Forscanbe 80ah AGM akksit be kell állítani meg egy akksi reset.
Ha AGM van a kocsiba akkor eleve az kellene bele, nem a két linken lévő két EFB akksi valamelyike. Nem mellesleg olcsóbb. EFB is kapható VARTA-ből az meg még ennél a ~47k is olcsóbb valamivel.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 14:28:23 »
Szappanos Feri mutatja hogy kell
https://www.youtube.com/watch?v=uVI_lRtK4O4&t=117s
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 14:37:18 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.12.02 hétfő, 14:19:42
Egy páram gyári AGM varta helyett (ford logos) ezt raktuk be:
https://www.auto-motor-akkumulator.hu/start_stop_akkumulator_80ah
Befér pont, lehet rögzíteni is az akksi előtt lévő lemezkét egy lyukkal előrébb. Forscanbe 80ah AGM akksit be kell állítani meg egy akksi reset.
Ha AGM van a kocsiba akkor eleve az kellene bele, nem a két linken lévő két EFB akksi valamelyike. Nem mellesleg olcsóbb. EFB is kapható VARTA-ből az meg még ennél a ~47k is olcsóbb valamivel.
Tehát ha jól értem, akkor AGM akksi van benne.
A Ford logós is Varta és elvileg ez:
https://akkubox.hu/termek/54/varta-silver-dynamic-agm-12v-70ah-jobb-
De, ha már cserél az ember, akkor jobb a nagyobb, ami simán befér?
Ami ez?
https://akkubox.hu/termek/55/varta-silver-dynamic-agm-12v-80ah-jobb-
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 15:00:15 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 10:55:37
Ahogy bejött ez a kis hideg, az akku máris jelezte, hogy nem óhajtja ezt a telet már kiszolgálni. Nagyon betegen indult az autó már két reggelen is.
- milyen akkut vegyek (start-stopos az autó)?
- van valami jó leírás a cseréről, mármint arról, hogy mit és hogyan kell bontani?
- hogyan kell "kalibrálni" az újat forscannel?
https://forscan.org/forum/download/file.php?id=3766
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 15:29:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 10:55:37
Ahogy bejött ez a kis hideg, az akku máris jelezte, hogy nem óhajtja ezt a telet már kiszolgálni. Nagyon betegen indult az autó már két reggelen is.
- milyen akkut vegyek (start-stopos az autó)?
- van valami jó leírás a cseréről, mármint arról, hogy mit és hogyan kell bontani?
- hogyan kell "kalibrálni" az újat forscannel?
Üdv Sakos!
Én kb. egy hónapja cseréltem, már túl vagyok a műtéten. Nekem a
70Ah/720A AGM
-es volt gyárilag és
UGYANOLYANR
A (70/720 AGM) cseréltem. Az ügyes, gondolkodni képes szerelő megoldja úgy, hogy az autó észre sem veszi a cserét, szoftveresen nem kell semmit sem piszkálgatni.
Én amondó vagyok, hogy ezeknél a járgányoknál az ember rakja bele azt, ami gyárilag is benne volt, oszt jónapot.
Amúgy tényleg furcsa - egyetértve MegGyőző barátunkkal - hogy a 70/720 AGM-es jóval drágább, mint más nagyobb kapacitású és indítóáramú akksik. Ja és a beszerzése sem olyan egyszerű, hogy csak rákeresek a neten. Nem állítom, hogy nem találtok, de próbáljatok 70Ah/720A AGM akksit találni a neten csak úgy gúglizva.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 15:56:07 »
A főoldalon van egy nagyautos akció: Ford akkumulátor 75 Ah Start-Stop - 40 500 Ft Ez nem lehet jó?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 16:05:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 15:56:07
A főoldalon van egy nagyautos akció: Ford akkumulátor 75 Ah Start-Stop - 40 500 Ft Ez nem lehet jó?
Ez az lehet amit linkeltem a Petrányitól, az EFB akksi, és elvileg most AGM van benne. Nem tudom, hogy mi a kettő között a különbség.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 16:26:13 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 16:05:01
Ez az lehet amit linkeltem a Petrányitól, az EFB akksi, és elvileg most AGM van benne.
Nem tudom, hogy mi a kettő között a különbség
.
Írásban, a betűk....
"Az EFB akkumulátorok támogatják a részleges töltöttségi állapotban működő alkalmazásokat, melyek nem igényelik az AGM akkumulátor által nyújtott mélyciklusú tulajdonságokat. Ezt a pozitív pólus felületéhez hozzáadott poláranyag béles teszi lehetővé. Ez segít stabilizálni a lemezek aktív anyagát, mely növeli a tartósságot."
Amibe gyárilag EFB elég, oda az kell. Amibe AGM kell, oda az kell. Semmi bonyolult nincs ebben!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.02 hétfő, 16:36:26 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 16:37:00 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 16:05:01
Ez az lehet amit linkeltem a Petrányitól, az EFB akksi, és elvileg most AGM van benne. Nem tudom, hogy mi a kettő között a különbség.
Itt vannak ugyanis a stop-startos autóknál jellemző AGM akkumulátorok, amelyek első tagjai 2004-ben jelentek meg az Exide által. Ma az indító akkumulátorok esetén ez tekinthető a csúcsnak. Az AGM (Absorbent Glass Mat) mozaikszó üvegszál-szövetbe felitatott elektrolitet jelent. Ennek előnye, hogy egyrészt az akkumulátor teljesen gondozás- és szivárgásmentes, bármilyen helyzetben, s akár az utastérben elhelyezve is építhető, másrészt négyszeres feltöltési és ciklusállóságot bír, de persze jóval drágább is. És nem elég, hogy többe kerül a hagyományos ólomsavasánál az AGM akkumulátor, hiába a négyszeres ciklusállóság, években kifejezett élettartama ugyanakkor nem lett négyszeres, ugyanis – miként azt kifejtettük – feladata is megváltozott.
Az AGM akkumulátorok után jelent meg az EFB (Enhanced Flooded Battery), ám ez valójában az ólomsavas akkumulátorok továbbfejlesztett változatát jelöli. Itt a pozitív cellák egy speciális poliészter bevonatot, erősítést kapnak, ezáltal erős rázkódás esetén is üzembiztosak maradnak, valamint a mélykisütést is jobban bírják. Talán ennél is fontosabb, hogy a feltöltési/kisülési ciklusállóság is háromszoros már ezek esetén is a hagyományos akkumulátorokhoz mérten, ezért aztán kisebb méretű (és kevesebb kényelmi fogyasztóval rendelkező) autók esetén stop-start elektronikák mellett is alkalmazzák. Az EFB akkumulátorok ára szerényebb ugyan, mint az AGM rendszerűeké, de fontos, hogy ha cserére van szükség, autónkhoz csakis (legalább) a hozzá gyárilag alkalmazott rendszer ajánlott. Tehát EFB akkumulátor helyett (akár) szerelhetünk be AGM-est, de fordítva nem, az olcsónak mondható hagyományos pedig egyik helyett sem ajánlott, hiszen a stop-start rendszer nem lesz használható hagyományos akkumulátorral, s annak élettartama is jóval rövidebb lesz, mint az autóhoz gyárilag szerelt telepé.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 16:40:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 16:37:00
Itt vannak ugyanis a stop-startos autóknál jellemző AGM akkumulátorok, amelyek első tagjai 2004-ben jelentek meg az Exide által. Ma az indító akkumulátorok esetén ez tekinthető a csúcsnak. Az AGM (Absorbent Glass Mat) mozaikszó üvegszál-szövetbe felitatott elektrolitet jelent. Ennek előnye, hogy egyrészt az akkumulátor teljesen gondozás- és szivárgásmentes, bármilyen helyzetben, s akár az utastérben elhelyezve is építhető, másrészt négyszeres feltöltési és ciklusállóságot bír, de persze jóval drágább is. És nem elég, hogy többe kerül a hagyományos ólomsavasánál az AGM akkumulátor, hiába a négyszeres ciklusállóság, években kifejezett élettartama ugyanakkor nem lett négyszeres, ugyanis – miként azt kifejtettük – feladata is megváltozott.
Az AGM akkumulátorok után jelent meg az EFB (Enhanced Flooded Battery), ám ez valójában az ólomsavas akkumulátorok továbbfejlesztett változatát jelöli. Itt a pozitív cellák egy speciális poliészter bevonatot, erősítést kapnak, ezáltal erős rázkódás esetén is üzembiztosak maradnak, valamint a mélykisütést is jobban bírják. Talán ennél is fontosabb, hogy a feltöltési/kisülési ciklusállóság is háromszoros már ezek esetén is a hagyományos akkumulátorokhoz mérten, ezért aztán kisebb méretű (és kevesebb kényelmi fogyasztóval rendelkező) autók esetén stop-start elektronikák mellett is alkalmazzák. Az EFB akkumulátorok ára szerényebb ugyan, mint az AGM rendszerűeké, de fontos, hogy ha cserére van szükség, autónkhoz csakis (legalább) a hozzá gyárilag alkalmazott rendszer ajánlott. Tehát EFB akkumulátor helyett (akár) szerelhetünk be AGM-est, de fordítva nem, az olcsónak mondható hagyományos pedig egyik helyett sem ajánlott, hiszen a stop-start rendszer nem lesz használható hagyományos akkumulátorral, s annak élettartama is jóval rövidebb lesz, mint az autóhoz gyárilag szerelt telepé.
11 perccel előtted írtam a lényeget. Nem kellett volna gúglizni.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 17:00:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 15:56:07
A főoldalon van egy nagyautos akció: Ford akkumulátor 75 Ah Start-Stop - 40 500 Ft Ez nem lehet jó?
én bárdiban vettem néhány hónapja Bosch start-stop-os aksit kedvességgel 42 volt.Szóval ha ez belevaló,akkor az jó ár nagyon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 18:05:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 15:00:15
https://forscan.org/forum/download/file.php?id=3766
Igen ez a reset. De ha 80ah teszel bele, már miért ne ha kapni és befér, akkor előbb át kell lőni az akksi típust is. Aztán a reset.
Rá kell menni a proci ikonra oldalt, majd belemenni a BCMii modulba, ne az (As built) végűbe, és akkor kiválasztós benűbe ott lesz mi van beállítva.
Pl nekem az volt hogy AGM 70Ah 600CCA H6 Case, ezt állítottam át AGM 80ah-ra. Igen jól látod hiába volt benne 720 indító áramos akksi gyárilag mégis 600CCA volt beállítva, illetve a 80ah AGM-hez sem lesz 800CCA-s csak 700CCA. Ha ez megvan jöhet a reset, de attól függ ki mit tesz bele.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 18:06:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.02 hétfő, 16:40:33
11 perccel előtted írtam a lényeget. Nem kellett volna gúglizni.....
Esetleg másodperc...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 18:08:51 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 18:06:12
Esetleg másodperc...
Akkor segítek.
Én ekkor írtam: Ma - 16:26:13
Te ekkor írtad: Ma - 16:37:00
37perc - 26perc = 11 perc
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 18:12:23 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.02 hétfő, 18:08:51
Akkor segítek.
Én ekkor írtam: Ma - 16:26:13
Te ekkor írtad: Ma - 16:37:00
37perc - 26perc = 11 perc
Én is segítek
Utoljára szerkesztve: Ma - 16:36:26 írta Meg Győző »
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 18:30:05 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 18:12:23
Én is segítek
Utoljára szerkesztve: Ma - 16:36:26 írta Meg Győző »
Elírást szerkesztettem, bocs.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 18:42:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.02 hétfő, 18:30:05
Elírást szerkesztettem, bocs.
Persze. Bla-bla...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 18:54:47 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 18:42:12
Persze. Bla-bla...
Tudod, hogy nem érdekel elhiszed-e vagy nem....ez történt, kész.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 19:14:22 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.02 hétfő, 16:37:00
Az AGM akkumulátorok után jelent meg az EFB (Enhanced Flooded Battery), ám ez valójában az ólomsavas akkumulátorok továbbfejlesztett változatát jelöli. Itt a pozitív cellák egy speciális poliészter bevonatot, erősítést kapnak, ezáltal erős rázkódás esetén is üzembiztosak maradnak, valamint a mélykisütést is jobban bírják. Talán ennél is fontosabb, hogy a
feltöltési/kisülési ciklusállóság is háromszoros már ezek esetén is a hagyományos akkumulátorokhoz mérten
, ezért aztán kisebb méretű (és kevesebb kényelmi fogyasztóval rendelkező) autók esetén stop-start elektronikák mellett is alkalmazzák. Az EFB akkumulátorok ára szerényebb ugyan, mint az AGM rendszerűeké, de fontos, hogy ha cserére van szükség, autónkhoz csakis (legalább) a hozzá gyárilag alkalmazott rendszer ajánlott. Tehát EFB akkumulátor helyett (akár) szerelhetünk be AGM-est, de fordítva nem, az olcsónak mondható hagyományos pedig egyik helyett sem ajánlott, hiszen a stop-start rendszer nem lesz használható hagyományos akkumulátorral, s annak élettartama is jóval rövidebb lesz, mint az autóhoz gyárilag szerelt telepé.
Hol tart ma már a tudomány... Az előző két Mondeómban 8 évig bírta a gyári aksi, ebben háromig. Ma letiltottam a start-stop működést Ha holnap lényegesen jobban indul, akkor talán még elmegy egy darabig, habár nem szívesen vágok neki a télnek egy gyenge akkuval.
Amúgy EFB-s.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 19:32:47 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.02 hétfő, 17:00:57
én bárdiban vettem néhány hónapja Bosch start-stop-os aksit kedvességgel 42 volt.Szóval ha ez belevaló,akkor az jó ár nagyon.
A helyi akkuboltban van Varta 37-ért, kicsit jobb indító árammal. Szerintem ez lesz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 19:49:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 19:14:22
Hol tart ma már a tudomány... Az előző két Mondeómban 8 évig bírta a gyári aksi, ebben háromig. Ma letiltottam a start-stop működést Ha holnap lényegesen jobban indul, akkor talán még elmegy egy darabig, habár nem szívesen vágok neki a télnek egy gyenge akkuval.
Amúgy EFB-s.
[img]https://i.ibb.co/Cw2y64X/akkg]
Nem kell letiltani.
Ha nem érzi az akku "fittségét", alapból nem működik.
Mázlista vagy, hogy csak EFB-s.
Azért az előző Mondeo-d és a mostani között eléggé eltérő az elektromos rendszer. Az akkuk sem egyformák, más jellegű igénybevétel.
Valamelyiknél eddig sem bírja, sőt ÚJ autókban is kellett már cserélni...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 20:04:04 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.02 hétfő, 19:49:21
Nem kell letiltani.
Ha nem érzi az akku "fittségét", alapból nem működik.
Mázlista vagy, hogy csak EFB-s.
Azért az előző Mondeo-d és a mostani között eléggé eltérő az elektromos rendszer. Az akkuk sem egyformák, más jellegű igénybevétel.
Valamelyiknél eddig sem bírja, sőt ÚJ autókban is kellett már cserélni...
Ha nem kapcsolom ki, akkor megy a start-stop. Alig állok ki reggel a kertből, ez első sarkon már le is szokott állni. Lehet, hogy úgy érzi jó az akku, pedig nem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 20:14:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 20:04:04
Ha nem kapcsolom ki, akkor megy a start-stop. Alig állok ki reggel a kertből, ez első sarkon már le is szokott állni. Lehet, hogy úgy érzi jó az akku, pedig nem.
Vizsgáltasd be az akku-t.
Nem igazán szokott jónak érezni egy (ahogy írtad) nehezen indító akksit. Sőt....
Nyilván nem kéne, nem lenne időszerű....de egy szoruló indítómotor is becsapós lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hardynet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 22:58:42 »
Sziasztok
Valakinek van tapasztalata napfénytetővel ?
Egyik napról a másikra megállt és hiába nyomok bármit kb nem csinál semmit, egyedül beindítás után 1x mozdul meg 1 centire. (gondolom ezért a motor jó)
Lehet ezt esetleg resetelni ? vagy újra programozni , újratanítani ?
Köszi
Naplózva
2018.05 MK5 Mondeo 2.0 TDCI automata + üvegtető
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2019.12.03 kedd, 08:04:23 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 20:04:04
Ha nem kapcsolom ki, akkor megy a start-stop. Alig állok ki reggel a kertből, ez első sarkon már le is szokott állni. Lehet, hogy úgy érzi jó az akku, pedig nem.
Újj akksinál nekem is 2 sarok és le is állítja, hiába csak pl12.3v van az akksiban, de minden más meg oké vele. Amit kicseréltem 12.4 ig tudta tölteni a kocsi max, nem vett fel többet hosszabb út után sem. Éjszakai töltéssel felment szépen 12.8-ra de akkor se start stoppolta. Ha megy a start stop az az akksi még jó!
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2019.12.03 kedd, 08:17:31 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.02 hétfő, 20:14:08
Vizsgáltasd be az akku-t.
Nem igazán szokott jónak érezni egy (ahogy írtad) nehezen indító akksit. Sőt....
Nyilván nem kéne, nem lenne időszerű....de egy szoruló indítómotor is becsapós lehet.
De csak a hidegben szorul az önindító?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2019.12.03 kedd, 08:35:17 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.03 kedd, 08:17:31
De csak a hidegben szorul az önindító?
Akkor inkább és ugye akkor nehezebb is megforgatni a motort.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2019.12.03 kedd, 09:36:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.02 hétfő, 19:14:22
Hol tart ma már a tudomány... Az előző két Mondeómban 8 évig bírta a gyári aksi, ebben háromig. Ma letiltottam a start-stop működést Ha holnap lényegesen jobban indul, akkor talán még elmegy egy darabig, habár nem szívesen vágok neki a télnek egy gyenge akkuval.
Amúgy EFB-s.
[img width=565 height=600]https://i.ibb.co/Cw2y64X/akku.jpg
Akkor én nem szólok semmit, nekem 5.5 évig bírta, szintén most halt meg, start-stop nincs
Bár hozzásegítette hogy vettem egy menetrögzítőt, ami mint kiderült csak 90 perc után kapcsolt le, mivel erre van gyárilag állítva a szivargyújtó csatlakozó, de akkor sem hiszem hogy annak 8V-ig le kellett volna szívni az aksit. Azóta átállítottam, hogy 5 mp után kapcsolja le a szivargyújtót.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.03 kedd, 16:14:24 írta alf®
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2019.12.03 kedd, 09:44:03 »
Idézetet írta: podani - 2019.12.03 kedd, 09:36:14
Akkor én nem szólok semmit, nekem 5.5 évig bírta, szintén most halt meg, start-stop nincs
Bár hozzásegítette hogy vettem egy menetrögzítőt, ami mint kiderült csak 90 perc után kapcsolt le, mivel erre van gyárilag állítva a szivargyújtó csatlakozó, de akkor sem hiszem hogy annak 8V-ig le kellett volna szívni az aksit. Azóta átállítottam, hogy 5 mp után kapcsolja le a szivargyújtót.
Megtudod mondani forscanbe ez melyik sor amúgy? és hogy a kérdéses blokkon belül a 4 karakterbe hogy van. Köszi
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2019.12.03 kedd, 09:55:24 »
Az IPC-ben valamelyikőtök próbálta már a DPF status menüt elővarázsolni?
720-07-02 xAxx xxxx Adds Diesel Exhaust Filter Status menu item
Off - On
0 - 8
1 - 9
2 - A
3 - B
4 - C
5 - D
6 - E
7 - F
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.03 kedd, 09:58:40 írta szemisun
»
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
42
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ