Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:33:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 342 343 ... 366   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autó Hi-Fi  (Megtekintve 4593403 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16750 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:42:55 »

antennát rádugtad? eplus2

garázsban focus2 6000cd-t használok, az se felejti el sose. mk3 összes gyári rádió megjegyezte(fl előtt 5000rds, 6000cd, vnr9000, fl 6000cd, sonymp3, denso amivel van tapasztalatom) és az mk4 telefonos sony mp3 is. sőt ez már azt is jegyzi, hogy az mp3ban hol tartott, nem kezdi előről, mint az mk3 sonymp3, vagy denso

antennát rá persze. A gyári ami rajta volt az a standard, talán a 6000-es, de nem tudom pontosan. Egysoros piros kijelző, sima CD.... Lehúztam és próba képpen feltettem, akkor már nem emlékezett az állomásokra.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16751 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 18:29:16 »

Sziasztok !

A jövő héten elvileg lesz időm beszerelni az erősítőt ládát és ezzel kapcsolatban 1-2 kérdésem lenne .Hol találom a vakdugot a motor térben?A negativot is vigyem hátra vagy azt miről vegyem le hátul?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
patikus77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #16752 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 20:00:19 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Ford mondeo mk4-ben  (2009) a gyári Blaupunkt Nx nem olvassa be az usb-t, folyamatosan ROOT-ol, csak a rádiót hajlandó megszólaltatni. Reggel még működött, ma pedig mikor munkából hazaindulva ráadtam a gyújtás, usb-ről a a zene elindult, indítottam bluetooth -on keresztül egy telefonhívást, azt befejezvén  folytatnia kellett volna a zenelejátszást,  de semmi, csak a rádió. Mikor hazáértem, végig próbáltam minden menüt rajta, de már a telefon sem működött. Kipattintottam az usb "házát", a csatlakozó a helyén volt.

Kérdésem: ilyenkor mi lehet a probléma?  Vegyem le a sarut, hátha magához tér? Nem tud valaki egy megbízható szervizelőt?

A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford mondeo mk4 Turnier Ghia (2009), 1.8 TDCi, 125 Le
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16753 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 20:41:48 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Ford mondeo mk4-ben  (2009) a gyári Blaupunkt Nx nem olvassa be az usb-t, folyamatosan ROOT-ol, csak a rádiót hajlandó megszólaltatni. Reggel még működött, ma pedig mikor munkából hazaindulva ráadtam a gyújtás, usb-ről a a zene elindult, indítottam bluetooth -on keresztül egy telefonhívást, azt befejezvén  folytatnia kellett volna a zenelejátszást,  de semmi, csak a rádió. Mikor hazáértem, végig próbáltam minden menüt rajta, de már a telefon sem működött. Kipattintottam az usb "házát", a csatlakozó a helyén volt.

Kérdésem: ilyenkor mi lehet a probléma?  Vegyem le a sarut, hátha magához tér? Nem tud valaki egy megbízható szervizelőt?

A válaszokat előre is köszönöm!

vedd le a sarut, vagy keresd meg miként lehet resetelni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16754 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 20:59:14 »

vedd le a sarut, vagy keresd meg miként lehet resetelni
neked jó azóta a sony?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16755 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:02:54 »

neked jó azóta a sony?

jaja, azóta hiba nélkül megy, a hangszínt is szépen be lehetett lőni. Egyenlőre öröm van
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16756 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:10:32 »

 eljen
jaja, azóta hiba nélkül megy, a hangszínt is szépen be lehetett lőni. Egyenlőre öröm van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16757 Dátum: 2016.04.15 péntek, 07:12:27 »

Sziasztok!

Jövő héten rakom be az erősítőt és szeretném megkérdeztem, hogy hol tudom bevinni a motor térből mert nem találom a vakdugot.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16758 Dátum: 2016.04.15 péntek, 08:22:15 »

Sziasztok!

Jövő héten rakom be az erősítőt és szeretném megkérdeztem, hogy hol tudom bevinni a motor térből mert nem találom a vakdugot.


Szerintem nincs vakdugó, csak ez:
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #16759 Dátum: 2016.04.15 péntek, 08:22:55 »

Sziasztok!

Jövő héten rakom be az erősítőt és szeretném megkérdeztem, hogy hol tudom bevinni a motor térből mert nem találom a vakdugot.


Nem egyszerűbb simán a csomagtérbe tenni? Minek küszködni vele a vakdugón keresztül? Vagy olyan pici az erősítő?  nyes nyes nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16760 Dátum: 2016.04.15 péntek, 09:06:21 »

Nem egyszerűbb simán a csomagtérbe tenni? Minek küszködni vele a vakdugón keresztül? Vagy olyan pici az erősítő?  nyes nyes nyes

Az áramot kell az aksitól elvinni az erősítőig, és mivel nem szokés motortérbe rakni erősítőt, így mindenképp át kell vinni a tápkábelt a tűzfalon.  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
patikus77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #16761 Dátum: 2016.04.15 péntek, 09:13:32 »

vedd le a sarut, vagy keresd meg miként lehet resetelni

Köszönöm! Reggelre magához tért! Remélem ennyi is volt a hibajelenség...
Naplózva

Ford mondeo mk4 Turnier Ghia (2009), 1.8 TDCi, 125 Le
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16762 Dátum: 2016.04.15 péntek, 09:16:15 »

Az áramot kell az aksitól elvinni az erősítőig, és mivel nem szokés motortérbe rakni erősítőt, így mindenképp át kell vinni a tápkábelt a tűzfalon.  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Láttam itt a forumon egy képet azt hiszem ahol mutatja de nem találom.Egyébként a testet is vigyem hátra vagy a csomagterbol vegyem le?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #16763 Dátum: 2016.04.15 péntek, 09:26:35 »

Láttam itt a forumon egy képet azt hiszem ahol mutatja de nem találom.Egyébként a testet is vigyem hátra vagy a csomagterbol vegyem le?

Simán jó a csomagtértől. Én anno a hátsó biztonsági öv csat rögzítéshez fogattam.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16764 Dátum: 2016.04.15 péntek, 09:30:45 »

Sziasztok!

Jövő héten rakom be az erősítőt és szeretném megkérdeztem, hogy hol tudom bevinni a motor térből mert nem találom a vakdugot.

fékrásegítő mögött megy be a gyári köteg, annak a gumidugóján keresztül lehet beküzdeni. legalább 2 vödör türelmet azért készíts be a művelethez, mert jó buli vigyor3

vagy ez:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/hifi_beszereles_mk3.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.15 péntek, 09:33:17 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16765 Dátum: 2016.04.15 péntek, 10:34:36 »

fékrásegítő mögött megy be a gyári köteg, annak a gumidugóján keresztül lehet beküzdeni. legalább 2 vödör türelmet azért készíts be a művelethez, mert jó buli vigyor3

vagy ez:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/hifi_beszereles_mk3.pdf

Ráadásul az egészben nem is a tűzfal a szivacs, hanem a hangszórókábeleket átvezetni az ajtók és az utastér között. Na, ott szokott elmenni a kedv nagyon gyorsan.  hehe
Az útmutató erre nem tér ki.

Egyesek így oldották meg: https://www.talkstuff.net/ipb/index.php/topic/302870-routing-front-speaker-wires-in-a-mk3-mondeo/
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.15 péntek, 10:48:33 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16766 Dátum: 2016.04.15 péntek, 11:21:49 »

Ráadásul az egészben nem is a tűzfal a szivacs, hanem a hangszórókábeleket átvezetni az ajtók és az utastér között. Na, ott szokott elmenni a kedv nagyon gyorsan.  hehe
Az útmutató erre nem tér ki.

Egyesek így oldották meg: https://www.talkstuff.net/ipb/index.php/topic/302870-routing-front-speaker-wires-in-a-mk3-mondeo/
venni kell odavaló pin-et, rásajtolni a vezetékre és gyári módon átvihető a kábel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16767 Dátum: 2016.04.15 péntek, 11:35:30 »

venni kell odavaló pin-et,

Hogy mondod?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16768 Dátum: 2016.04.15 péntek, 11:36:24 »

venni kell odavaló pin-et, rásajtolni a vezetékre és gyári módon átvihető a kábel

De akkor értelmét veszti a szép vastag hangszórókábel behúzása, nem? Azok a pin-ek nem úgy vezetnek mint a tiszta Oxigén mentes réz vezetékek.
Én eddig 2 módszerrel találkoztam. 1) kifúrják magát a csatkalozót ott, ahol nincs érintkező/pin.  2) Átvezetik a kábelt a gumi gégecső mellett.
De végülis meg lehet csinálni. Optikailag kétség kívül a legjobb opció és abszolut roncsolás mentes.  eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16769 Dátum: 2016.04.15 péntek, 11:38:24 »

Hogy mondod?  eplus2

 2funny  Még szerencs, hogy nem "a" van az "e" helyett
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16770 Dátum: 2016.04.15 péntek, 11:40:14 »

Hogy mondod?  eplus2
egymás között úgy hívjuk, jó amikor a boltban kérsz adott fajtából 20-20dbot eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16771 Dátum: 2016.04.15 péntek, 11:41:46 »

De akkor értelmét veszti a szép vastag hangszórókábel behúzása, nem? Azok a pin-ek nem úgy vezetnek mint a tiszta Oxigén mentes réz vezetékek.
Én eddig 2 módszerrel találkoztam. 1) kifúrják magát a csatkalozót ott, ahol nincs érintkező/pin.  2) Átvezetik a kábelt a gumi gégecső mellett.
De végülis meg lehet csinálni. Optikailag kétség kívül a legjobb opció és abszolut roncsolás mentes.  eljen
ha egy elektromos ablakemelőnek átmegy rajta elég áram(ha jól rémlik 20a-es biztosítéka van), akkor egy hangszórónak is illene vigyor3 meg lehet belőle rezezett kivitelt is venni. első ajtókban pl gyárilag is vannak olyanok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16772 Dátum: 2016.04.15 péntek, 12:01:02 »

ha egy elektromos ablakemelőnek átmegy rajta elég áram(ha jól rémlik 20a-es biztosítéka van), akkor egy hangszórónak is illene vigyor3 meg lehet belőle rezezett kivitelt is venni. első ajtókban pl gyárilag is vannak olyanok

Nem is az erő a lényeg, hanem a jel tisztaság. De meg fogom vizsgálni a témát mivel én is tervezek hifi upgrade-et a nyáron. Megnézem lehet e ilyen lábakat szerezni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16773 Dátum: 2016.04.15 péntek, 12:25:01 »

ha egy elektromos ablakemelőnek átmegy rajta elég áram(ha jól rémlik 20a-es biztosítéka van), akkor egy hangszórónak is illene vigyor3 meg lehet belőle rezezett kivitelt is venni. első ajtókban pl gyárilag is vannak olyanok

Nem az áramerősség a lényeg. Nagyon nem mindegy milyen kábelt használ az ember, mert a csillapítás, a felharmonikusok és még egy valag paraméter van ami már. Ezért van, hogy ha megveszel 1500-ért egy 50m-es kábelt, az sokkal vacakabbul fog szólni, mint az, aminek méterem 6000huf. (persze lehet trollkodni most, hogy adok én neked kábelt 7000-ért és az szólni fog). A lényeg, hogy a jó minőségű kábelek drágák és nem szabad megszakítani a hangszóróig, mert minőségromlást eredményez. Én sem hittem addig, míg otthon ki nem cseréltem és a B&W-k teljesen máshogy szóltak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16774 Dátum: 2016.04.15 péntek, 12:33:21 »

Nem az áramerősség a lényeg. Nagyon nem mindegy milyen kábelt használ az ember, mert a csillapítás, a felharmonikusok és még egy valag paraméter van ami már. Ezért van, hogy ha megveszel 1500-ért egy 50m-es kábelt, az sokkal vacakabbul fog szólni, mint az, aminek méterem 6000huf. (persze lehet trollkodni most, hogy adok én neked kábelt 7000-ért és az szólni fog). A lényeg, hogy a jó minőségű kábelek drágák és nem szabad megszakítani a hangszóróig, mert minőségromlást eredményez. Én sem hittem addig, míg otthon ki nem cseréltem és a B&W-k teljesen máshogy szóltak.

És ebből a kábelből van kanbuszos?   eplus2

regelj le!  nyes hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16775 Dátum: 2016.04.15 péntek, 12:35:22 »

És ebből a kábelből van kanbuszos?   eplus2

látom nem tanultad meg helyesen leírni. Ezért segítek: szkennbúszos  nyes  nyes

Válasz
regelj le!  nyes hehe

uncsi  falbav
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16776 Dátum: 2016.04.15 péntek, 13:18:54 »

Nem az áramerősség a lényeg. Nagyon nem mindegy milyen kábelt használ az ember, mert a csillapítás, a felharmonikusok és még egy valag paraméter van ami már. Ezért van, hogy ha megveszel 1500-ért egy 50m-es kábelt, az sokkal vacakabbul fog szólni, mint az, aminek méterem 6000huf. (persze lehet trollkodni most, hogy adok én neked kábelt 7000-ért és az szólni fog). A lényeg, hogy a jó minőségű kábelek drágák és nem szabad megszakítani a hangszóróig, mert minőségromlást eredményez. Én sem hittem addig, míg otthon ki nem cseréltem és a B&W-k teljesen máshogy szóltak.
igen és az irányára is figyelni kell, meg a bejáratásra nyes megtanultuk már vigyor3 eplus2

tudom én is elméletben(villamosmérnökire járok), hogy nem szabadna megszakítani, de vagy ez az út van, vagy, hogy fúrsz lyukat az oszlopon meg az ajtón és gumidugókon átfűzve átviszed.

a csatlakozó kifúrását nem eröltetném, a folytonos kábellel meg akkor van gond, ha le kell venni az ajtót valamiért.

de ha úgy nézem megkérdőjelezhető a minőségromlás az erősítő oldalán a csavaros kötéssel is és a hangszórókra csatlakozásnál(saru/forrasztás). de már ott is, amikor a rádióból kijön a jel (vagy a gyári saru-s csati+jelszintátalakító, vagy rca) szóval ígyis-úgyis hoz az ember kompromisszumot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16777 Dátum: 2016.04.15 péntek, 13:31:24 »

igen és az irányára is figyelni kell, meg a bejáratásra nyes megtanultuk már vigyor3 eplus2

tudom én is elméletben(villamosmérnökire járok), hogy nem szabadna megszakítani, de vagy ez az út van, vagy, hogy fúrsz lyukat az oszlopon meg az ajtón és gumidugókon átfűzve átviszed.

a csatlakozó kifúrását nem eröltetném, a folytonos kábellel meg akkor van gond, ha le kell venni az ajtót valamiért.

de ha úgy nézem megkérdőjelezhető a minőségromlás az erősítő oldalán a csavaros kötéssel is és a hangszórókra csatlakozásnál(saru/forrasztás). de már ott is, amikor a rádióból kijön a jel (vagy a gyári saru-s csati+jelszintátalakító, vagy rca) szóval ígyis-úgyis hoz az ember kompromisszumot

persze minden kötéssel romlik a jel minősége, de a lényeg, hogy további megbontást nem szerencsés eszközölni. Van amit muszáj, mert a hifihez is hozzá kell kötni, meg a hangszóróhoz is, de már itt is vannak olyan csatlakozók, amik tudásban jelentősen eltérnek és befolyásolják a hangzást. Rengeteg olyan csatlakozó van, amely nem forrasztásos rögzítést használ. Ha van megfelelő szerszám, akkor a sajtolásos és a ragasztásos cuccok mennek most nagyon, utána a csavarosak. a legtöbb hifi boltban nincs is forrasztható csati, mert az nagyon lerontja a hangzást. Szóval a muszáj csatlakozókat vonjuk le, így a legjobb a direkt kábel.

Szerintem két irány van:
1. használni a gyári kábeleket
2. rendesen megcsinálni és nem megszakítani sehol

Én autónál az 1-est választom mindig, mert van akkora út és egyéb zaj, hogy nem számít már annyira, de otthon jó minőségű kábeleket használok. Ha valaki a kábeleket ki akarja cserélni, akkor az csinálja jól, megfelelő hangszigetelés mindenhova (eléggé sokat kell bontani) és a lehető legkevesebb megszakítással vinni a kábelt. Ebben az esetben ajtó levételnél úgy is tudni fogja, hogy ott van egy kábel.

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16778 Dátum: 2016.04.15 péntek, 13:38:21 »

persze minden kötéssel romlik a jel minősége, de a lényeg, hogy további megbontást nem szerencsés eszközölni. Van amit muszáj, mert a hifihez is hozzá kell kötni, meg a hangszóróhoz is, de már itt is vannak olyan csatlakozók, amik tudásban jelentősen eltérnek és befolyásolják a hangzást. Rengeteg olyan csatlakozó van, amely nem forrasztásos rögzítést használ. Ha van megfelelő szerszám, akkor a sajtolásos és a ragasztásos cuccok mennek most nagyon, utána a csavarosak. a legtöbb hifi boltban nincs is forrasztható csati, mert az nagyon lerontja a hangzást. Szóval a muszáj csatlakozókat vonjuk le, így a legjobb a direkt kábel.

Szerintem két irány van:
1. használni a gyári kábeleket
2. rendesen megcsinálni és nem megszakítani sehol

Én autónál az 1-est választom mindig, mert van akkora út és egyéb zaj, hogy nem számít már annyira, de otthon jó minőségű kábeleket használok. Ha valaki a kábeleket ki akarja cserélni, akkor az csinálja jól, megfelelő hangszigetelés mindenhova (eléggé sokat kell bontani) és a lehető legkevesebb megszakítással vinni a kábelt. Ebben az esetben ajtó levételnél úgy is tudni fogja, hogy ott van egy kábel.


na én kb ezért nem csinálok semmit se az autókban a hifivel. zajelnyomásra a gyári is pont jó.

lakásba én is megvettem az aranyozott csatikat, meg mindent, aztán 1 év után elbontottam a rendszert, mert nem tudtam kihasználni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16779 Dátum: 2016.04.15 péntek, 13:41:12 »

na én kb ezért nem csinálok semmit se az autókban a hifivel. zajelnyomásra a gyári is pont jó.

jaja, mondjuk én fejegységet és hangszórót szoktam cserélni, mert az tudja a komfortot meg a hangzást javítani, de ennyi

Válasz
lakásba én is megvettem az aranyozott csatikat, meg mindent, aztán 1 év után elbontottam a rendszert, mert nem tudtam kihasználni vigyor3

eléggé sok zenét hallgatok, sokszor van 200-300MB-os zene (5-7 csatornás), amik nagyon jól szólnak és a filmek is érezhetően jobban szólnak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16780 Dátum: 2016.04.15 péntek, 19:12:54 »

Simán jó a csomagtértől. Én anno a hátsó biztonsági öv csat rögzítéshez fogattam.

Köszi a segítséget !
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16781 Dátum: 2016.04.15 péntek, 19:14:20 »

fékrásegítő mögött megy be a gyári köteg, annak a gumidugóján keresztül lehet beküzdeni. legalább 2 vödör türelmet azért készíts be a művelethez, mert jó buli vigyor3

vagy ez:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/hifi_beszereles_mk3.pdf

Köszi a segítséget.Ezzel el leszek  min.1 napot biztos . Smiley
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16782 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 13:24:36 »

fékrásegítő mögött megy be a gyári köteg, annak a gumidugóján keresztül lehet beküzdeni. legalább 2 vödör türelmet azért készíts be a művelethez, mert jó buli vigyor3

vagy ez:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/hifi_beszereles_mk3.pdf

Kihuztam a dugót egy kicsit  de vissza már nem megy  teljesen a vezeték miatt .Ettől nem fog beàzni ugye?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #16783 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 13:26:14 »

Kihuztam a dugót egy kicsit  de vissza már nem megy  teljesen a vezeték miatt .Ettől nem fog beàzni ugye?
há'de.azért van ott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #16784 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 13:32:46 »

Kihuztam a dugót egy kicsit  de vissza már nem megy  teljesen a vezeték miatt .Ettől nem fog beàzni ugye?
A gumidugón kellett volna átvezetni...parásoknak meg szilót rá.  smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16785 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:05:56 »

A gumidugón kellett volna átvezetni...parásoknak meg szilót rá.  smile

A gegecső mellet nem bírtam.Meg sem bírtam mozdítani elment vele rengeteg idő foleg bedugni egy vezetéket lehetetlen.Akkor teszek rá szilot és így egyébként 10 perc.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16786 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:11:42 »

A gumidugón kellett volna átvezetni...parásoknak meg szilót rá.  smile
nem eröltetném, ha a fém kidörzsöli a kábelt, akkor fog kiégni a kocsi. mindenképp a dugón keresztül kéne vinni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16787 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 15:21:31 »

nem eröltetném, ha a fém kidörzsöli a kábelt, akkor fog kiégni a kocsi. mindenképp a dugón keresztül kéne vinni

De ,hogy lehet ott atdugni?Egyébként miért dorzsolodne ki mikor nem  mozog.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #16788 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 15:30:34 »

De ,hogy lehet ott atdugni?Egyébként miért dorzsolodne ki mikor nem  mozog.
kikell szúrni a gumit.olyan mint egy szűzhártya.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16789 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 15:58:37 »

kikell szúrni a gumit.olyan mint egy szűzhártya.... eplus2

Ja én nem így próbáltam .Köszi holnap megprobalom.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16790 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:14:37 »

De ,hogy lehet ott atdugni?Egyébként miért dorzsolodne ki mikor nem  mozog.
van az autóban rezonancia bőven, ami pár ezer km alatt lerendezi a szigetelést
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16791 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:22:49 »

kikell szúrni a gumit.olyan mint egy szűzhártya.... eplus2

a jobb elsőt, aztán majd szólj Kulani mesternek, hogy milyen gumi kell  eplus2  eplus2  eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16792 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:42:18 »

van az autóban rezonancia bőven, ami pár ezer km alatt lerendezi a szigetelést

Akkor még szenvedek vele egy kicsit
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #16793 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:43:27 »

a jobb elsőt, aztán majd szólj Kulani mesternek, hogy milyen gumi kell  eplus2  eplus2  eplus2

Smiley
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #16794 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 20:44:02 »

a jobb elsőt, aztán majd szólj Kulani mesternek, hogy milyen gumi kell  eplus2  eplus2  eplus2

Hamár dolgozik vele, akkor csinálja rendesen. Kettőt kell kiszúrni, mert ha csak egy lukas, arra ott a pótkerék.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #16795 Dátum: 2016.04.19 kedd, 19:36:21 »

igen és az irányára is figyelni kell, meg a bejáratásra nyes megtanultuk már vigyor3 eplus2

tudom én is elméletben(villamosmérnökire járok), hogy nem szabadna megszakítani, de vagy ez az út van, vagy, hogy fúrsz lyukat az oszlopon meg az ajtón és gumidugókon átfűzve átviszed.

a csatlakozó kifúrását nem eröltetném, a folytonos kábellel meg akkor van gond, ha le kell venni az ajtót valamiért.

de ha úgy nézem megkérdőjelezhető a minőségromlás az erősítő oldalán a csavaros kötéssel is és a hangszórókra csatlakozásnál(saru/forrasztás). de már ott is, amikor a rádióból kijön a jel (vagy a gyári saru-s csati+jelszintátalakító, vagy rca) szóval ígyis-úgyis hoz az ember kompromisszumot
Bocsi Zsolti, ne vedd személyeskedésnek és ne is vedd magadra, rég nem szóltam hozzá semmihez, meg ígérem nem is fogok, de ez a "szakértés" megint odatette magát Smiley Tetszik, hogy a gyári átvezetés kifúrását nem erőltetnéd. El is hiszem. Amatőrök, okosok, fórummegmondók ne is próbálkozzanak vele, pont úgy mint kábelbejáratással, stb. . Úgy sem tudják hogy kell csinálni. Hát nekem az előző autómban (lásd aláírás piros és baró Sad  ) bizony a Paradoxosok mind a négy ajtó átvezetésén átfúrták a nem kimondottan kis keresztmetszetű Connection Sonus kábelt! Biztosan valamit rosszul tudtak...
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16796 Dátum: 2016.04.19 kedd, 21:57:34 »

Bocsi Zsolti, ne vedd személyeskedésnek és ne is vedd magadra, rég nem szóltam hozzá semmihez, meg ígérem nem is fogok, de ez a "szakértés" megint odatette magát Smiley Tetszik, hogy a gyári átvezetés kifúrását nem erőltetnéd. El is hiszem. Amatőrök, okosok, fórummegmondók ne is próbálkozzanak vele, pont úgy mint kábelbejáratással, stb. . Úgy sem tudják hogy kell csinálni. Hát nekem az előző autómban (lásd aláírás piros és baró Sad  ) bizony a Paradoxosok mind a négy ajtó átvezetésén átfúrták a nem kimondottan kis keresztmetszetű Connection Sonus kábelt! Biztosan valamit rosszul tudtak...
nem veszem magamra, nem kell aggódni nyes vigyor3

szedtem már szét pár ajtóátvezető csatit (nem a levegőbe beszélek), ha azt elkezded szétfúrkálni, akkor az érintkezők biztosítói is sérülnek utána meg simán ki is tudnak potyogni vagy összeérni. én nem vágynék erre, de biztos van aki máshogy gondolja. más autóján én is szivesen megcsinálom, ha ezt kéri, a sajátomon tuti nem tenném vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16797 Dátum: 2016.04.19 kedd, 22:18:52 »

Ha minden igaz, akkor azt azért meg kell jegyezni, hogy a csatlakozó átfúrásos módszer csak olyan autóknál alkalmazható, ahol nincs behajló oldalsó visszapillantó tükör, illetve kiegészítő "pocsolya" világítás a tükrökön. Ezek ugyanis elfoglalják a szabad helyeket.
Akit érdekel, itt egy útmutató:
http://www.talkford.com/community/topic/128640-routing-front-door-speaker-cables/
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #16798 Dátum: 2016.04.20 szerda, 14:27:27 »

Ha minden igaz, akkor azt azért meg kell jegyezni, hogy a csatlakozó átfúrásos módszer csak olyan autóknál alkalmazható, ahol nincs behajló oldalsó visszapillantó tükör, illetve kiegészítő "pocsolya" világítás a tükrökön. Ezek ugyanis elfoglalják a szabad helyeket.
Akit érdekel, itt egy útmutató:
http://www.talkford.com/community/topic/128640-routing-front-door-speaker-cables/
Az enyém fullos volt, tehát világított is, fűtött volt a tükör és motoros. A szemem láttára fúrták át az átvezetőt, kár hogy nem fényképeztem le  szomoru1
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #16799 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:32:01 »

Az enyém fullos volt, tehát világított is, fűtött volt a tükör és motoros. A szemem láttára fúrták át az átvezetőt, kár hogy nem fényképeztem le  szomoru1

Kár, pedig érdekelt volna hogy csinálták  rinya
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 334 335 [336] 337 338 339 340 341 342 343 ... 366   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.