Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:26:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 366   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autó Hi-Fi  (Megtekintve 4593575 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2007.11.20 kedd, 16:06:09 »

Kondi: kimértem, hogy alig van feszültségesés az autón durmolás közben...
És az erősítőn? Mert a kondinak az a lényege, hogy az erősítőnél ne legyen feszültségesés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2007.11.20 kedd, 16:52:20 »

Pótkerék alatt, a kasztnin?

Mögnézzük...

Kondi: kimértem, hogy alig van feszültségesés az autón durmolás közben...

És a műszered vajon mutatja majd a feszültségingadozásokat is? A válasz: közel nem elég gyorsan. Szkóppal kéne nézni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2007.11.20 kedd, 17:43:30 »

Inkább analóg (mutatós) műszerrel.

Továbbra is tartom: jó akkumulátor és jó erősítő esetén ekkora teljesítménynél felesleges a kondi. Már nem emlékszem milyen erőlködő volt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2007.11.20 kedd, 19:27:30 »

És az erősítőn? Mert a kondinak az a lényege, hogy az erősítőnél ne legyen feszültségesés.

Ott mértem.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2007.11.20 kedd, 19:31:42 »

Inkább analóg (mutatós) műszerrel.

Továbbra is tartom: jó akkumulátor és jó erősítő esetén ekkora teljesítménynél felesleges a kondi. Már nem emlékszem milyen erőlködő volt.


Magnat 180 Classic 2x90W, 1x180W, és egy 200W sub.
Kipróbáltam az antenna kimenetet. Mindkét végén 11,3v körül mértem, viszont amikor bekapcsoltam a rádiót, akkor az sem tudta az erölködőt szóra bírni. Sőt leesett a fesz a fix 12V, és a kapcsolton 3,3V-ra egyaránt...
A gyári kimeneten viszont eleve csak 3,xV-ot mértem.(ami az erősítő bekapcsolását szolgálná.
Egy kérdés, hátha fontos:
Két kimenet van a fejegységen, az egyik az első, a másik a hátsó kimenet elöl veszi a jelet. Én az utóbbit hasznosítom. Számít ez?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2007.11.20 kedd, 19:47:03 »

Hát az ilyen kínai erősítőknek sajnos nagyon gyenge a tápjuk, de 2*90W nem szabad, hogy zavarba hozza a kocsit még így sem.

Terheletlenül mérted az ant+ feszt ennyinek? Mert akkor nyilván a fejegységed rossz.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2007.11.20 kedd, 20:53:38 »

Hát az ilyen kínai erősítőknek sajnos nagyon gyenge a tápjuk, de 2*90W nem szabad, hogy zavarba hozza a kocsit még így sem.

Terheletlenül mérted az ant+ feszt ennyinek? Mert akkor nyilván a fejegységed rossz.
Joe!
A bekeretezett,rész amit Olee irt nagyon figyelemre méltó:mivel az antenna kivezetésen csak egy "pillanatnyi,nem állandó"a +12volt.
Vagyis én is úgy gondolom,gázos a magnód.

Olee!Igen, ilyen kisebb redszereknél egyáltalán nem szükséges,de ártani nem árt.Ilyen tipusu rendszernél,inkább
ezt a pénzt az új akksira kell fordítani.Ui:a kondi léte-létjogosultsága vitathatatlan,iszonyat kíméli az akksit a generátort./pl:egy szinte átlag valós 80A erősítő,30perc alatt kétvállra fektet egy átlag akksit járó motor mellett is./ez a gyakorlat,én így látom.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2007.11.20 kedd, 21:03:46 »

Persze-persze! Én nem azt mondtam, hogy rossz dolog a kondi, hanem, hogy egy ekkora rendszernek nem létszükséglete.
Nekem is van pár Farad a rendszerben, bár van 3db 200A-s bizti is. eplus2
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2007.11.20 kedd, 21:09:18 »

Persze-persze! Én nem azt mondtam, hogy rossz dolog a kondi, hanem, hogy egy ekkora rendszernek nem létszükséglete.
Nekem is van pár Farad a rendszerben, bár van 3db 200A-s bizti is. eplus2
Az 1500w-hoz nem kell 3x200A bizti,ott kicsit többnek kell lenni. eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2007.11.20 kedd, 21:19:32 »

Persze-persze! Én nem azt mondtam, hogy rossz dolog a kondi, hanem, hogy egy ekkora rendszernek nem létszükséglete.
Nekem is van pár Farad a rendszerben, bár van 3db 200A-s bizti is. eplus2
Az 1500w-hoz nem kell 3x200A bizti,ott kicsit többnek kell lenni. eljen

A generátor 750-900W között van. Ha azt meghajtod 1500W-tal, akkor már nem tud eleget tölteni, és szépen jól leszippantja az aksit.
Ha jól tudom, ilyen esetben bekötnek a recerbe egy gyors, kiegészítő akkumlátort is.
A kondi pedig nem csak az aksi, generátor védelmére kell, hanem azért, mert az aksi, generátor nem tudja szolgáltatni a hirtelen áramokat, azaz a mély hangok (ezekhez kell a egtöbb kraft) szépen eltűnnek. És esetenként tönkre is vághatja akár mindkettőt.
Ha megveszed a ládát, erősítőt, kábeleket, szerintem a kondinak is be kéne férni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2007.11.20 kedd, 21:26:12 »

mert az aksi, generátor nem tudja szolgáltatni a hirtelen áramokat, azaz a mély hangok (ezekhez kell a egtöbb kraft) szépen eltűnnek
Plusz a hirtelen nagy áram hatására a táp vezetéken eső feszültség miatt az erősítő nem kap elég tápfeszt és "leül". Ha sikerült elég vékony vezetékkel bekötni, még ki is kapcsolgat a mély hangoknál. Ezért a kondi az erősítőhöz minél közelebb kell legyen.
Naplózva
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2007.11.20 kedd, 21:32:32 »

Ezeket mindenki tudja, de továbbra is 2*90W-ról van szó. Wink
Az enyémben nem annyi van, ráadásul más rendszerűek az erősítők is. Van is benne 2 Optima akksi és megfelelő mennyiségű Farad.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2007.11.20 kedd, 21:41:10 »

Ezeket mindenki tudja, de továbbra is 2*90W-ról van szó. Wink
Ha jó hangot akarunk legyen kondi, ha meg csak szóljon valami akkor felesleges. Bár 180W hang teljesítmény is szép áramfelvétellel jár. Persze ekkora teljesítményt elviselni is szép teljesítmény egy autóban Smiley
Naplózva
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2007.11.20 kedd, 21:49:39 »

Magnat. Ennek kb 50%-át talán tudja. Jelben. Zajban többre is képes. hehe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2007.11.21 szerda, 09:03:44 »

Hát az ilyen kínai erősítőknek sajnos nagyon gyenge a tápjuk, de 2*90W nem szabad, hogy zavarba hozza a kocsit még így sem.

Terheletlenül mérted az ant+ feszt ennyinek? Mert akkor nyilván a fejegységed rossz.

Terheletlenül 11,xVolt állandóan, mert nem csak pillanatnyit ad. a 3,xV már terhelten volt, azaz az erősítőn mértem, mint a +12v, mint a Gemote bemeneten...
Rámértem a többi kimenetekere is, ami még +12v-ot ad a fejen, és az összesen 4,5v jön csak ki. Ezek mélynyomókapcs kimenetek, telefonkihangosítóhoz is, meg egyéb RCA benetekhez +12v-ok...(-nak kéne lenniük)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2007.11.21 szerda, 09:10:56 »

Hát az ilyen kínai erősítőknek sajnos nagyon gyenge a tápjuk, de 2*90W nem szabad, hogy zavarba hozza a kocsit még így sem.

Terheletlenül mérted az ant+ feszt ennyinek? Mert akkor nyilván a fejegységed rossz.
Joe!
A bekeretezett,rész amit Olee irt nagyon figyelemre méltó:mivel az antenna kivezetésen csak egy "pillanatnyi,nem állandó"a +12volt.
Vagyis én is úgy gondolom,gázos a magnód.

Olee!Igen, ilyen kisebb redszereknél egyáltalán nem szükséges,de ártani nem árt.Ilyen tipusu rendszernél,inkább
ezt a pénzt az új akksira kell fordítani.Ui:a kondi léte-létjogosultsága vitathatatlan,iszonyat kíméli az akksit a generátort./pl:egy szinte átlag valós 80A erősítő,30perc alatt kétvállra fektet egy átlag akksit járó motor mellett is./ez a gyakorlat,én így látom.

Az antenna kimenet állandó 12V. Nekem eddig mindig az volt a gyári fejegységeimen...
Sztem ez a rendszer nem sokat vág  haza az akksin. Éppen hétvégén sikerült lefektetnem, majd az élmények topicban írok róla. Azóta elég sokat szórakoztam most hifi ügyben vele, és bírja. Ahogy írod nemsokára én is erre fogom költeni a kondi pénzt, mert már túl van a 4. évén, és ez alatt kétszer feküdt le...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2007.11.21 szerda, 18:43:50 »

Olyan jókat szórakozom ezen a kondi mizérián! Cheesy Esküszöm ilyet egy topicban sem olvastam! Pár dolgot, saját tapasztalatot azért én is MONDanék, remélem nem baj! Az én autómban egy 1500 W-os erőlködő működik, nincs kondi beépítve. A rendszer hiba mentes ! A miértre egyszerű a válasz, azért mert nem 1500 Wattal hallgatom, ahogy sztem más sem hallgat több száz Wattot! Azért javaslom, hogy aki kondiban gondolkodik, kapcsolja be a zenéjét ahogy hallgatná, majd mérjen rá a kábelre, hogy mennyit vesz le az erősítő. Természetesen aki csutin hallgatja, embertelen hangerőn az természetesen kondizza be az autóját, amúgy jól nézki a "poroltó" szerintem is, de nem vennék!
Szia!
Én is üdvözöllek itt!Most ezt miért is írtad?
Feltételezem,komoly-abb redszered van.De akkor most én kérdem?:milyen az akksid?
A válaszod elején rögtön közlöd,nevetni van kedved a végén meg aki akar vegyen.
Nem kell egyenáramu kábelmérővel rámérni,elég számolgatni kicsit.
Ha az autó 15-30Amper felvételt hozzáadod a minimum nyugalmi Áram/minimum hangerő 1-10A /per erősítő.
Na ha ezt összeadod,rögtön kiderül,hogy a generátor közel teljesen leterhelt.Vagyis ez a kis leirás segít elhitetni velünk azt,hogy ha rákapcsolsz egy kis kraftot,minden segítség jól jön egy akksinak,ami mellesleg nem szereti a hirtelen nagy áramcsúcsokat ,na és itt lép be az extrem igénybevételre tervezett akksi,az meg nincs!Látod ezért kell a kondi.Bocs nem meggyözni akarlak,
csak más is "olvasott"vagy "látott" már autóhifit,mégha nem is nyert semit sem.
Ha akarod beszélgethetünk még erről.
Szia ! Örülök hogy válaszoltál, még ha nem is mindent olvastál pontosan/jól, valószínűleg az én hibámból!  Inkább ide másolom, hogy beszélgessünk erről még egy kicsit: "Természetesen aki csutin hallgatja, embertelen hangerőn az természetesen kondizza be az autóját, amúgy jól nézki a "poroltó" szerintem is, de nem vennék!" Ezt értelmezhetted félre, szerintem. Amúgy egy "mezei" Varta akku van az autómban, majd egy éve. A generátorommal sem volt soha baj. Az erősítőm pedig egy Magnat Xcite 1001 Big Block típusú készülék. Remélem nem reklám.
Szerintem érdemes mérni, úgy is hogy csak bekapcsolva van, de terheletlen, és úgy is hogy tekersz rá egy kis kakaót. Azután lehet számolni. A generátor 90A állít elő, infót az Autodataban olvastam, csak azért hogy pontos legyen az adat! Azzal én is egyetértek hogy a hirtelen áramcsúcsok az akkunak nem használ, de a generátort nem gyilkolja!!! Nekem ha 3 évet kibír egy akksi akkor jó, annyit ki is fog! Azt is elfogadom, hogy extrém igénybevételre használjon valaki kondit, de az extrém igénybevétel nem 1-200 Watt! Amúgy az autóba nem én vettem ezt a cuccot, hanem az előző tulaj, és én "csak" használom, és nem hangnyomás versenyzek. Ha bárkinek lenne még kérdése/észrevétele kérem, írjon. Bocs hogy hosszúra sikeredtem!    integet2
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
bales
Vendég
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2007.11.21 szerda, 21:04:58 »

Hi!
Ma vettem egy Lg LAC 6700R típusú fejegységet. Holnap, ha minden igaz beszerelem. Ha esetleg tudtok róla jót v. rosszat, az érdekelne.
Köszi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2007.11.21 szerda, 22:41:10 »

Hi!
Ma vettem egy Lg LAC 6700R típusú fejegységet. Holnap, ha minden igaz beszerelem. Ha esetleg tudtok róla jót v. rosszat, az érdekelne.
Köszi!

Nekünk egyszer volt LG porszívónk. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bales
Vendég
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2007.11.21 szerda, 23:25:37 »

Hi!
Ma vettem egy Lg LAC 6700R típusú fejegységet. Holnap, ha minden igaz beszerelem. Ha esetleg tudtok róla jót v. rosszat, az érdekelne.
Köszi!

Nekünk egyszer volt LG porszívónk. Smiley
És milyen volt? Jól működött? falbav
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2007.11.21 szerda, 23:47:52 »

Hi!
Ma vettem egy Lg LAC 6700R típusú fejegységet. Holnap, ha minden igaz beszerelem. Ha esetleg tudtok róla jót v. rosszat, az érdekelne.
Köszi!

Nekünk egyszer volt LG porszívónk. Smiley
És milyen volt? Jól működött? falbav


...Nyissatok egy LG topic-ot is....Naaaa  eplus2 eplus2 eplus2

Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 07:50:03 »

Kicsit szerintem félre lett magyarázva itt a kondis dolog...

Egyrészről, a kondi arra való, hogy az egyenetlen teljesítményfelvételből adódó fesz. ingadozásokat simítsa, illetve hirtelen nagy telj. felvételnél léegyen honnan felvenni adott pillanatban nagyobb teljesítményt, mint amit egy generátor és akksi le tud adni. Így se a kocsi elektromos rendszerét nem vágod haza, és az erősítő sem "ül" le.

Nálam egy normál (nem extrém nagy teljesítményű) rendszerhez mindüssze egy 55AH 12 Ezer Ft-os akksi van, ami kondi nélkül persze nem elég. A megoldás, amit javasoltatok Joe-nak, hogy nagyobb akksit vegyen szerintem hülyeség. Egyrészt, mert akármilyen akksit vesz, úgysem húzza 2-3 évnél tovább, utána meg az se fogja bírni a teljesítményt, másrészről ettől még nem szűnik meg a fesz. ingadozás, max nem látszik a kocsi műszerfalán a világításban. Viszont ugyanúgy nyírja a fesz. szabályzót, és különösen a LED-es rendszereket, amik az ilyentől percek alatt kiégnek.

Arról nem beszélve, hogy egy esetleg 75AH prémium akksi árkülönbözete a normál akkuhoz képest sokkal nagyobb, mint egy ilyen rendszerhez szükséges 1F-os kondi ára. Tehát felesleges az akksi csere, nem segít, és még drágább is.
Szerintem  Wink
De fusim megerősíthetne, ő mindent tud Tongue


Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 15:25:52 »

Kicsit szerintem félre lett magyarázva itt a kondis dolog...

Egyrészről, a kondi arra való, hogy az egyenetlen teljesítményfelvételből adódó fesz. ingadozásokat simítsa, illetve hirtelen nagy telj. felvételnél léegyen honnan felvenni adott pillanatban nagyobb teljesítményt, mint amit egy generátor és akksi le tud adni. Így se a kocsi elektromos rendszerét nem vágod haza, és az erősítő sem "ül" le.

Nálam egy normál (nem extrém nagy teljesítményű) rendszerhez mindüssze egy 55AH 12 Ezer Ft-os akksi van, ami kondi nélkül persze nem elég. A megoldás, amit javasoltatok Joe-nak, hogy nagyobb akksit vegyen szerintem hülyeség. Egyrészt, mert akármilyen akksit vesz, úgysem húzza 2-3 évnél tovább, utána meg az se fogja bírni a teljesítményt, másrészről ettől még nem szűnik meg a fesz. ingadozás, max nem látszik a kocsi műszerfalán a világításban. Viszont ugyanúgy nyírja a fesz. szabályzót, és különösen a LED-es rendszereket, amik az ilyentől percek alatt kiégnek.

Arról nem beszélve, hogy egy esetleg 75AH prémium akksi árkülönbözete a normál akkuhoz képest sokkal nagyobb, mint egy ilyen rendszerhez szükséges 1F-os kondi ára. Tehát felesleges az akksi csere, nem segít, és még drágább is.
Szerintem  Wink
De fusim megerősíthetne, ő mindent tud Tongue




Új akksit javasoltak, nem nagyobbat, és egy 1F kondi ára majdnem egy akksié, közel nem olyan kevés, mint a különbözet. Ezek csak észrevételek. A rendszerem továbbra sem szuperál, igaz csak jövő héten nézzük újra át szakival:)
Most rombolok, meg építek... hehe
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 16:41:28 »

És milyen volt? Jól működött? falbav

Egy darabig szívtunk vele, aztán lett másik. Cheesy
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 16:51:23 »

Sziasztok!

Nekem az első mondeomba volt egy 4x60W (2ohm), és egy 2x150W (4ohm) erősítő. Amikor kicsit hangosabban szólt volna a zene, vagy villogott a távolságim, vagy a láda erősítője kapcsolgatott ki-be.
Ezek a cumók az előzőbe át is kerültek, csak egy kondival megbátorítva. Hibátlan lett, nagyon prímán szólt, semmi sem villogott.
azt hiszem 15 körül volt a kondi, de kihagyhatatlan. Ha meginr elborulna az agyam, és a mostanit is fölzenéztetném, mégha 1 erősítő is lenne benne, a kondi ugrana alapból bele.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 19:49:30 »

Mitől lehet az, hogy a mélyet kifelé nyomják a hangszórók. A garázsban élvezhetően dübörög kivülről, de ha beülök mintha eltünt volna a mély nagy része. Egy átlagos Clarion magnóm van és hozzá 2 Baupunkt 17cm és 2 McAudió (remélem jól irtam) szintén 17cm kerek, nem bele illő hangszórók. Lehet hogy mivel kerek ezért nem jön befelé a mély? Köszi a válaszokat elöre is!
Szia,Joe!
A választ megírom privibe,ezt nem szeretném itt közzétenni.Más,bocs ezerrel dolgozom nincs időm rendesen válaszolni neked.De szvsz/ismét a magnód nem kóser/ezrért biztos ami biztos alapon Jánosmestert kérdezd.
Bár ki nem üt ez a rendszer,de ha minden oké,azért érezhetőnek kell lennie hogy ez nem gyári rendszer.
üdv:wofer
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 21:09:05 »

Szia ! Örülök hogy válaszoltál, még ha nem is mindent olvastál pontosan/jól, valószínűleg az én hibámból!  Inkább ide másolom, hogy beszélgessünk erről még egy kicsit: "Természetesen aki csutin hallgatja, embertelen hangerőn az természetesen kondizza be az autóját, amúgy jól nézki a "poroltó" szerintem is, de nem vennék!" Ezt értelmezhetted félre, szerintem. Amúgy egy "mezei" Varta akku van az autómban, majd egy éve. A generátorommal sem volt soha baj. Az erősítőm pedig egy Magnat Xcite 1001 Big Block típusú készülék. Remélem nem reklám.
Szerintem érdemes mérni, úgy is hogy csak bekapcsolva van, de terheletlen, és úgy is hogy tekersz rá egy kis kakaót. Azután lehet számolni. A generátor 90A állít elő, infót az Autodataban olvastam, csak azért hogy pontos legyen az adat! Azzal én is egyetértek hogy a hirtelen áramcsúcsok az akkunak nem használ, de a generátort nem gyilkolja!!! Nekem ha 3 évet kibír egy akksi akkor jó, annyit ki is fog! Azt is elfogadom, hogy extrém igénybevételre használjon valaki kondit, de az extrém igénybevétel nem 1-200 Watt! Amúgy az autóba nem én vettem ezt a cuccot, hanem az előző tulaj, és én "csak" használom, és nem hangnyomás versenyzek. Ha bárkinek lenne még kérdése/észrevétele kérem, írjon. Bocs hogy hosszúra sikeredtem!    integet2
Szia!
A válaszommal,igen bajban vagyok mert úgy tűnik nem nagyon rakod össze a képet.
Kezdem ezzel a csutis témával.Levezettem neked normál körülmények között,kb ez átlag használat mellett 60-80A
erősítő teljesítmény mellett,elfogy a generátorból nyerhető maximális Áram.A hiányzó áramot az aksiból veszi ki
folyamatosan ami megborítja az energia mérlegét,és folyamatosan alultöltött lesz.Ha mindez folyamatos ideig megy,
nem jársz hosszabb utakra,akksi tönkre megy.Az ezzel szorosan összefüggö téma a kondi kérdés.Az akkumulátort
nem ilyen nagy folyamatosáram leadására tervezték.Mielőtt írnád hogy indító áram 2-300,ez csak másodpercekeig,de folyamatos 1órás üzem mellett ez az az érték olyan kicsi le sem írom,..nézz utána,döbbenet.
Na a kondi,ez sem egy tud csodát tenni,ha nincs feszültség nincs mit tartani.De, és ezt meg kellene érteni,
jellegét tekintve az akksi rövid ideig képes nagy indító áramot közvtíteni,a kondi viszont képes a nagy impulzusok
esetén/mélyláda/ segíteni,növelve az élettartamát és a feszültségesést.Megjegyzem:egy átlagos voltmérő6000-8000ft.
Ez semmit sem tud,csak mutatja a pillanatnyi feszkót./ami gyenge akksinál jól jöhet,figyelmeztet./
///Ezzel szemben pl versenyzők azt a részét hasznosítják,hogy látva a töltés-rendben,fesz 14.4 "helyreált"és ráadják a kakaót.///ezt csak igy hogy van némi gyakorlati haszna is.
    A 90A generátor töltést honnan vetted?Én mondeoban max 72A-ről tudok Macsman jóvoltából,de nem azt mondom hogy nincs.De és itt visszautalok,Joe-ra neki és a benzineseknek,mint én is szégyenszemre csak nevetséges,45 A van,esetleg 55,de még meg sem néztem.De a miértjével tisztában vagyok,nem lep meg.
  Azt hogy melyik erősítő,mennyi watt,?,hát ez a legnagyobb talány szerintem,...és ez valszeg így is marad.
Pl:a tiedre 400wrmst írnak a németek,és 600-at a szlovákok,de egyszerű.80*14.4=x,/2 az analog erősítő hatásfokából adódó veszteség.EZ az elméleti maximum.Ezt most azért írtam le hogy az az 1500 sem annyi,ezért nem megy tönkre az akksid.

Ui:remélem nem sértő,vagy okoskodó amit írtam,én így látom./remélem a találkozón eggyütt zenélünk-sörözünk!/
2Ui:a nem generátor gyilkoshoz 2észrevétel!1.a fesszabályzó hidd el megsínyli,és minden ami a maximumban dolgozik,csak idő kérdése/mellesleg a generátor fordulatszám függő,vagyis 1500/min alatt alig tölt./
.2.két generátor csere után,másképp látja az ember,mindét esetben csak 80A volt.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Lv6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

laczikv6@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 22:04:06 »

Szia ! Örülök hogy válaszoltál, még ha nem is mindent olvastál pontosan/jól, valószínűleg az én hibámból!  Inkább ide másolom, hogy beszélgessünk erről még egy kicsit: "Természetesen aki csutin hallgatja, embertelen hangerőn az természetesen kondizza be az autóját, amúgy jól nézki a "poroltó" szerintem is, de nem vennék!" Ezt értelmezhetted félre, szerintem. Amúgy egy "mezei" Varta akku van az autómban, majd egy éve. A generátorommal sem volt soha baj. Az erősítőm pedig egy Magnat Xcite 1001 Big Block típusú készülék. Remélem nem reklám.
Szerintem érdemes mérni, úgy is hogy csak bekapcsolva van, de terheletlen, és úgy is hogy tekersz rá egy kis kakaót. Azután lehet számolni. A generátor 90A állít elő, infót az Autodataban olvastam, csak azért hogy pontos legyen az adat! Azzal én is egyetértek hogy a hirtelen áramcsúcsok az akkunak nem használ, de a generátort nem gyilkolja!!! Nekem ha 3 évet kibír egy akksi akkor jó, annyit ki is fog! Azt is elfogadom, hogy extrém igénybevételre használjon valaki kondit, de az extrém igénybevétel nem 1-200 Watt! Amúgy az autóba nem én vettem ezt a cuccot, hanem az előző tulaj, és én "csak" használom, és nem hangnyomás versenyzek. Ha bárkinek lenne még kérdése/észrevétele kérem, írjon. Bocs hogy hosszúra sikeredtem!    integet2
Szia!
A válaszommal,igen bajban vagyok mert úgy tűnik nem nagyon rakod össze a képet.
Kezdem ezzel a csutis témával.Levezettem neked normál körülmények között,kb ez átlag használat mellett 60-80A
erősítő teljesítmény mellett,elfogy a generátorból nyerhető maximális Áram.A hiányzó áramot az aksiból veszi ki
folyamatosan ami megborítja az energia mérlegét,és folyamatosan alultöltött lesz.Ha mindez folyamatos ideig megy,
nem jársz hosszabb utakra,akksi tönkre megy.Az ezzel szorosan összefüggö téma a kondi kérdés.Az akkumulátort
nem ilyen nagy folyamatosáram leadására tervezték.Mielőtt írnád hogy indító áram 2-300,ez csak másodpercekeig,de folyamatos 1órás üzem mellett ez az az érték olyan kicsi le sem írom,..nézz utána,döbbenet.
Na a kondi,ez sem egy tud csodát tenni,ha nincs feszültség nincs mit tartani.De, és ezt meg kellene érteni,
jellegét tekintve az akksi rövid ideig képes nagy indító áramot közvtíteni,a kondi viszont képes a nagy impulzusok
esetén/mélyláda/ segíteni,növelve az élettartamát és a feszültségesést.Megjegyzem:egy átlagos voltmérő6000-8000ft.
Ez semmit sem tud,csak mutatja a pillanatnyi feszkót./ami gyenge akksinál jól jöhet,figyelmeztet./
///Ezzel szemben pl versenyzők azt a részét hasznosítják,hogy látva a töltés-rendben,fesz 14.4 "helyreált"és ráadják a kakaót.///ezt csak igy hogy van némi gyakorlati haszna is.
    A 90A generátor töltést honnan vetted?Én mondeoban max 72A-ről tudok Macsman jóvoltából,de nem azt mondom hogy nincs.De és itt visszautalok,Joe-ra neki és a benzineseknek,mint én is szégyenszemre csak nevetséges,45 A van,esetleg 55,de még meg sem néztem.De a miértjével tisztában vagyok,nem lep meg.
  Azt hogy melyik erősítő,mennyi watt,?,hát ez a legnagyobb talány szerintem,...és ez valszeg így is marad.
Pl:a tiedre 400wrmst írnak a németek,és 600-at a szlovákok,de egyszerű.80*14.4=x,/2 az analog erősítő hatásfokából adódó veszteség.EZ az elméleti maximum.Ezt most azért írtam le hogy az az 1500 sem annyi,ezért nem megy tönkre az akksid.

Ui:remélem nem sértő,vagy okoskodó amit írtam,én így látom./remélem a találkozón eggyütt zenélünk-sörözünk!/
2Ui:a nem generátor gyilkoshoz 2észrevétel!1.a fesszabályzó hidd el megsínyli,és minden ami a maximumban dolgozik,csak idő kérdése/mellesleg a generátor fordulatszám függő,vagyis 1500/min alatt alig tölt./
.2.két generátor csere után,másképp látja az ember,mindét esetben csak 80A volt.


kimeritő válasz  smile
velem zenélhetsz meg sörözhetsz is talin ha elviszel  nyes
Naplózva

2008 - 2009

2 x Magyar Bajnok 600 W >>> 147.3 dB
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 22:12:38 »

Nekem egy generátor csere is elég volt. Bár az én hifim kondenzátor igényéről megoszlanak a vélemények (LV6/wofer), most már nyugodtabb vagyok és bátrabban döngetem a zenét hogy benne van a kocsimban. Véleményem szerint nem feleslegesen szokták beépiteni.
Naplózva
Jánosmester
Vendég
« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 22:13:14 »

Mitől lehet az, hogy a mélyet kifelé nyomják a hangszórók. A garázsban élvezhetően dübörög kivülről, de ha beülök mintha eltünt volna a mély nagy része. Egy átlagos Clarion magnóm van és hozzá 2 Baupunkt 17cm és 2 McAudió (remélem jól irtam) szintén 17cm kerek, nem bele illő hangszórók. Lehet hogy mivel kerek ezért nem jön befelé a mély? Köszi a válaszokat elöre is!
Szia,Joe!
A választ megírom privibe,ezt nem szeretném itt közzétenni.Más,bocs ezerrel dolgozom nincs időm rendesen válaszolni neked.De szvsz/ismét a magnód nem kóser/ezrért biztos ami biztos alapon Jánosmestert kérdezd.
Bár ki nem üt ez a rendszer,de ha minden oké,azért érezhetőnek kell lennie hogy ez nem gyári rendszer.
üdv:wofer
Fázis helyzet a rossz.
Össze vissza "dolgoznak" a hangszóróid nem "egyfelé".
Ellenőrizd a hangszóró +,-, bekötéseket, majd a CD hangmenü-ét. wave
Naplózva
Jánosmester
Vendég
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 22:18:34 »

Persze-persze! Én nem azt mondtam, hogy rossz dolog a kondi, hanem, hogy egy ekkora rendszernek nem létszükséglete.
Nekem is van pár Farad a rendszerben, bár van 3db 200A-s bizti is. eplus2

3X200A ? wow1
Az az ha párhuzamosan kötötted,(sorosan ugye minek) akkor az 600A.
600A x14V=8400W  falbav
A tápkábel milyen vastag?
Az 1500W-hoz ez teljesen rossz.A kábel már rég olvad,amikor a bizti még "él".
Feltéve, hogy van ahonnan felvegye ezt a teljesítményt.
Egy jó akku indító árama kb. ennyi.
Ezt sem az akku,sem a generátor nem bírja hosszútávon.(átlagos akku rövidtávon sem).
Azért lenne ez a forum, hogy segítsük egymást és ne a nagy "számok röpködjenek".
Egyébként az a "kínai erősítő" (magnat classic 180) a maga idejében tesztgyőztes volt a kategóriájában.
Én is kötöttem már ilyet is be, meg a genesis "nagytesót"
a mi A osztályú és ma is "tartja az árát".
A kondi 1000W-ig nem feltétlen szükséges,de nem árt és nem lehet egy nagyobb akku-val "kiváltani".
Nekem is a gyári akku van az autóban, öt éves,de nincs benne állandó nagyzene.Amikor be kötök valamit, "pislog" minden aminek világítani kellene.
Kondival nem.
Bocsi ha hosszú volt,ezt nem csak neked írtam,mindenki döntse el,hogy mire költ és mire nem.
Én Fusim-nak és Angel-nak adok igazat.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2007.11.23 péntek, 08:13:26 »


Ui:remélem nem sértő,vagy okoskodó amit írtam,én így látom./remélem a találkozón eggyütt zenélünk-sörözünk!/



Májbeteg vagyok, így a szeszkóról lemondok, de zenélhetünk! Nem volt sértő amit írtál, és örülök, hogy válaszoltál!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2007.11.23 péntek, 16:30:56 »

kimeritő válasz  smile
velem zenélhetsz meg sörözhetsz is talin ha elviszel  nyes
Szia!
Mi van veled?El vagy tűnve!
Kerestelek,a telszámod ki van kapcsolva-vagy mi?Sajna ezerrel dolgozom,alig vagyok itt is meg otthon is.
Sajna ezért a hétvégi talira nem tudok jönni ha csak csoda útján nem.
UI:na most melyik erősítő az igazi? eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2007.11.23 péntek, 16:32:09 »

Nekem egy generátor csere is elég volt. Bár az én hifim kondenzátor igényéről megoszlanak a vélemények (LV6/wofer), most már nyugodtabb vagyok és bátrabban döngetem a zenét hogy benne van a kocsimban. Véleményem szerint nem feleslegesen szokták beépiteni.
Miért?Pisti mit mondott?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2007.11.23 péntek, 16:33:03 »

Keresek VALAKIT, aki mostanában a fővárosból Törökszentmiklósra megy.
Jánosmesternek szeretnék egy kis csomagot küldeni. Én nem boldogulok vele.
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2007.11.23 péntek, 16:42:12 »

Nekem egy generátor csere is elég volt. Bár az én hifim kondenzátor igényéről megoszlanak a vélemények (LV6/wofer), most már nyugodtabb vagyok és bátrabban döngetem a zenét hogy benne van a kocsimban. Véleményem szerint nem feleslegesen szokták beépiteni.
Miért?Pisti mit mondott?
Azt hogy szerinte ehhez a hifihez még nem kell.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2007.11.23 péntek, 17:00:24 »

Azt hogy szerinte ehhez a hifihez még nem kell.
Látod,nem mondott rosszat.Már mi is megbeszéltük,1f/1000wattonként.De,neked  mivel 3-400watthoz nemigen van csak profi méregdrága kondi,szükségből-kényszerből csak ezt tudod venni.
Ez olyan mint az autó,hiába a 200Lóeró,mindig úgysem használjuk,de milyen jó ha van! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2007.11.23 péntek, 17:11:20 »

Azt hogy szerinte ehhez a hifihez még nem kell.
Látod,nem mondott rosszat.Már mi is megbeszéltük,1f/1000wattonként.De,neked  mivel 3-400watthoz nemigen van csak profi méregdrága kondi,szükségből-kényszerből csak ezt tudod venni.
Ez olyan mint az autó,hiába a 200Lóeró,mindig úgysem használjuk,de milyen jó ha van! eplus2 eplus2 eplus2
Igen, ezt már megbeszéltük. A kondi amit vettem jó és mellesleg olcsó volt  Grin
Naplózva
dr
Vendég
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 13:50:34 »

az en hifim a cikkek kozott valahol fennvan (a beepitesrol csinaltam par kepet)
ezt a rendszert nemreg frissitettem egy joval komolyabb mélyladaval. a tortenethez tartozik, hogy nemreg kellett uj akksit is vennem, egy 75-os banner ugrott be. az uj ladaval nagyobb hangeron a beso vilagitas orulten pislogott, szoval nem vartam, es betettem egy kondit. egy sima 1F-os conenction, 17ezer forint volt, szerintem ez nem olyan evszes, majdnem enyni egy tankolas Sad
sokkal biztosabban szola rendszer vele, a dinamika is megnott, es mindezekmellett a lelkem is megnyugodott, hogy az igy is haklis elektronikat nem fogom megrangatni egy-egy zenehallgatasnal.
szoval ez 15-18 ezer forint egy komoly hifi mellett nem lehet visszatarto ero. veygetek kondit, mert az jo Smiley
Naplózva
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 13:59:53 »

Tök jó, hogy senki nem mondta, hogy a kondi rossz dolog. wave
De már rájöttem, hogy ezen a fórumon ezt úgy kell csinálni, hogyha valaki megkérdezi, hogy egy tök alap "rendszerhez" kell e kondi, akkor nem válaszolni kell, hanem eladni neki egy használtat. Erről jut eszembe, van két eladó kondim. Aki zenét hallgat, annak kötelező, én pedig olcsón adom. hehe
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 15:25:18 »

Valami spéci autórádió zavarszűrő érdekelne, tudtok javasolni ilyet - ISO csatlakozós rendszerem van DVD TV rádió
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:08:07 »

Tök jó, hogy senki nem mondta, hogy a kondi rossz dolog. wave
De már rájöttem, hogy ezen a fórumon ezt úgy kell csinálni, hogyha valaki megkérdezi, hogy egy tök alap "rendszerhez" kell e kondi, akkor nem válaszolni kell, hanem eladni neki egy használtat. Erről jut eszembe, van két eladó kondim. Aki zenét hallgat, annak kötelező, én pedig olcsón adom. hehe

 eplus2 eplus2 eplus2

Nekem az egész móka a kábelekkel együtt ippeg hogy 20eHUF felett van (amiket 2 év alatt szedtem össze), és akkor nem drága, egy majdnem ennyibe kerülő (17eHUF-os) kondi...

És mennyiért is számítod azokat a használtakat? Bár nem biztos, hogy vevő leszek rá! vigyor3 Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:19:44 »

40 ezer/db     Nem kell az Neked. Wink pias

De valahol van egy 1F-os is. Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2007.11.27 kedd, 13:55:08 »

Tök jó, hogy senki nem mondta, hogy a kondi rossz dolog. wave
De már rájöttem, hogy ezen a fórumon ezt úgy kell csinálni, hogyha valaki megkérdezi, hogy egy tök alap "rendszerhez" kell e kondi, akkor nem válaszolni kell, hanem eladni neki egy használtat. Erről jut eszembe, van két eladó kondim. Aki zenét hallgat, annak kötelező, én pedig olcsón adom. hehe

A végén én is fogok venni kondit, a Sony-hoz. Tudom, hogy nem kell hozzá, csak tetszik.  wow1 eplus2 wave duhos2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2007.11.27 kedd, 15:45:02 »

Valami spéci autórádió zavarszűrő érdekelne, tudtok javasolni ilyet - ISO csatlakozós rendszerem van DVD TV rádió
Tapasztalat szerint,a gyári rádiókon lévő/kenwood,rockford,stb/a legjobb,legmegbizhatóbb./szerezni kell régi rádióról/
Ha mástipusu,földhurok,generátor stb-i zajod ellen kell, az más tészta.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2007.11.27 kedd, 15:50:39 »

Nekem az egész móka a kábelekkel együtt ippeg hogy 20eHUF felett van (amiket 2 év alatt szedtem össze),
Jó neked,én már 25éve szedegetek. szomoru1 szomoru1  eplus2 eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2007.11.27 kedd, 22:05:58 »

Valami spéci autórádió zavarszűrő érdekelne, tudtok javasolni ilyet - ISO csatlakozós rendszerem van DVD TV rádió
Tapasztalat szerint,a gyári rádiókon lévő/kenwood,rockford,stb/a legjobb,legmegbizhatóbb./szerezni kell régi rádióról/
Ha mástipusu,földhurok,generátor stb-i zajod ellen kell, az más tészta.

Olyan van 2 is bekötve mégis néha bezavar az OSD. A kép tiszta az OSD- vel kirakott szövegek rezegnek.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2007.11.30 péntek, 09:21:29 »

Kéne némi help

A képen látha tó cucc 4 es csatlakozó bekötéséről kéne nekem leírás - GPS interface. SVIDEO szerű csati, Video Audio, de kéne benne legyen Touch interface is.

Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2007.11.30 péntek, 15:19:16 »


A gyári 6 lemezes 6006-os fejegység ugyanúgy tudja kezelni a kormányról vezérlést, mint a tekerőgombos újabb 6000 ugye?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2007.11.30 péntek, 15:20:38 »


A gyári 6 lemezes 6006-os fejegység ugyanúgy tudja kezelni a kormányról vezérlést, mint a tekerőgombos újabb 6000 ugye?

Igen!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 366   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.