fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2008.01.18 péntek, 07:55:22 » |
|
Vagy vízköves a rendszer. Én is ezen küzdök most. Ha rájössz vmire gyere vissza, és közöld!
Nyomasd ki nagy nyomású vízzel (kerti locsoló) belőle. Csak vízkőoldót ne rakj bele, mert azonnal csöpögni fog a hűtő. Annyira azért nem tud elvízkövesedni, hogy megálljon a fűtés, más baj lesz ott. Probáljátok ki a Gates termosztátot 88C ost lehet újra kell gondolni nézeteimet a 92C al kapcsolatban. Lehet van most a piacon valami rossz széria a Motorcraft termosztátokból sok ember panaszkodik, hogy cserélt és nem javultak a paraméterek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Murmucka
|
|
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2008.01.18 péntek, 08:00:50 » |
|
Annyira azért nem tud elvízkövesedni, hogy megálljon a fűtés, más baj lesz ott. Probáljátok ki a Gates termosztátot 88C ost lehet újra kell gondolni nézeteimet a 92C al kapcsolatban. Lehet van most a piacon valami rossz széria a Motorcraft termosztátokból sok ember panaszkodik, hogy cserélt és nem javultak a paraméterek. Off Golf II-n egy hűtő tisztítás kívül-belül és megoldotta a problémámat, ott egyáltalán nem volt már fűtés. Termosztát ügyben én most nem jártam rosszul, 3 hónapja minden rendbejött hőmérséklet ügyben, 92 fokos motorcraft ment bele, nem hűl vissza pályán se a hőm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2008.01.18 péntek, 20:23:39 » |
|
Mondeom 2db ajtókilincse nemigazán akar mostanában visszarugózni a helyére. Nyitom az ajtót és a fogantyú úgy marad. Mint egy szárítkozó csökött kormorán-szárny. Fújtam be wd40-et, de nullát javított. A 2 kilincs (jobb-e, bal-h) kb egyszerre "romlott" el. Várható, hogy melegben megjavul? Vagy ajtókárpit bontás? És ott mit kell megszakérteni? Aggyá neki kívülről bátran még, és másnapra megjavul...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2008.01.18 péntek, 20:42:37 » |
|
Nálam a jobb hátsó csinált ilyet! Kárpit le WD-40 bele és láss csodát azóta működik! Szakérteni nem nagyon kell. Egyre figyelj ne az ablakemelő elektronikájára fújd.
Nálam is a jobb hátsó csinált ilyet. Kárpit le és láss csodát, nem volt benne az a lemez, aminél fogva a rugó visszahúzza a kilincset .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2008.01.19 szombat, 09:28:41 » |
|
Sziasztok!A következő a kérdésem:1.4-es 97-es Escortba jó-e a mondeo/93-as/ klímakompresszora?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2008.01.19 szombat, 10:37:15 » |
|
Egy bontott 1.8-as dízel MKI kombi kipufogó jó a 2.0 benzines alá?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.19 szombat, 13:43:12 írta gyengek »
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2008.01.19 szombat, 12:38:38 » |
|
Egy bontott 1.8-as deisel MKI kombi kipufogó jó a 2.0 benzines alá?
2.0 nál hátul dupla dob van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rob
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2008.01.19 szombat, 23:45:23 » |
|
2.0 nál hátul dupla dob van
már akinek..átalakíttattam egydobosra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2008.01.20 vasárnap, 09:42:46 » |
|
már akinek..átalakíttattam egydobosra
Az hogy? Drága egy ilyen mulatság?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 07:45:03 » |
|
Az hogy? Drága egy ilyen mulatság? Számód ki! Két dob helyett már csak egy van. Akkor talán óccsó:) Csak egy csövet kell hajlíttatni, és nem bevinni a bal hátsó dobba...Sztem jóval 10 alatt van...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Tödi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 22:56:44 » |
|
Mondeom 2db ajtókilincse nemigazán akar mostanában visszarugózni a helyére. Nyitom az ajtót és a fogantyú úgy marad. Mint egy szárítkozó csökött kormorán-szárny. Fújtam be wd40-et, de nullát javított. A 2 kilincs (jobb-e, bal-h) kb egyszerre "romlott" el. Várható, hogy melegben megjavul? Vagy ajtókárpit bontás? És ott mit kell megszakérteni? Úgy tűnik ez tipushiba... Én is szenvedtem vele
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 22:58:16 » |
|
Úgy tűnik ez tipushiba... Én is szenvedtem vele
A kilincs mögött van egy kupak azt vegyétek ki és onnan végig lehet nyomni a tengelyt gazdagon a WD40 csövével.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2008.01.22 kedd, 06:30:31 » |
|
A motorteret ti mivel szoktátok pucolni? A múltkori szerelés után a srác össze-vissza olajozott mindent! Gőzborotva? Vagy vmi más?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2008.01.22 kedd, 07:56:59 » |
|
A motorteret ti mivel szoktátok pucolni? A múltkori szerelés után a srác össze-vissza olajozott mindent! Gőzborotva? Vagy vmi más?
Kiszerelsz mindent amit lehet - műanyagokat mosogatógépben a legjobb pocolni. Kiszeded a gyújtókábeleket trafót, pillangót bezacskózod, gyertya lyukakat leragasztod széles szalaggal. Ecsettel mindenhol bekened motormosóval és mehet a gőzborotva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2008.01.22 kedd, 13:15:58 » |
|
Kiszerelsz mindent amit lehet - műanyagokat mosogatógépben a legjobb pocolni. Kiszeded a gyújtókábeleket trafót, pillangót bezacskózod, gyertya lyukakat leragasztod széles szalaggal. Ecsettel mindenhol bekened motormosóval és mehet a gőzborotva.
Hú ez igen! Akkor ez egy 7vége . Akkor majd tavasszal!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ocsigep1
|
|
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2008.01.22 kedd, 14:00:24 » |
|
A kilincs mögött van egy kupak azt vegyétek ki és onnan végig lehet nyomni a tengelyt gazdagon a WD40 csövével.
No ezt megszakértem közelebbről, mert így íróasztal mellől nem tudom elképzelni, hogy hol lehet a kilincs közelében az a bizomnyos levehető kupak. Fusim, ez kívülről támadós így? Vagy kárpitbontás és az ajtón belül kell keressem e kupakot?
|
|
|
Naplózva
|
MKI 2.0i
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:27:48 » |
|
No ezt megszakértem közelebbről, mert így íróasztal mellől nem tudom elképzelni, hogy hol lehet a kilincs közelében az a bizomnyos levehető kupak. Fusim, ez kívülről támadós így? Vagy kárpitbontás és az ajtón belül kell keressem e kupakot?
Kinyitod az ajtót és a kilincs mögött van - kárpit marad a helyén
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ocsigep1
|
|
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2008.01.26 szombat, 14:10:08 » |
|
Kinyitod az ajtót és a kilincs mögött van - kárpit marad a helyén
megtaláltam a fránya kis dugókat a hátsó ajtókon!!! Sose tűnt föl! Megöntöztem wd40-el és újra frankó minden. Az első ajtókon sajna nincs ilyen "trójai faló" lyuk, így ott ismét kívülről öntöztem a kis szívószál-csövecskével, csak sokkal bővebben. Kárpitot nem bontottam. Most az is jó lett. Köszi Misi a tanácsot!
|
|
|
Naplózva
|
MKI 2.0i
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 12:43:51 » |
|
Sziasztok! Ha bekapcsolom a fűtés -szellőzés ventillátort, eleinte elég rossz, motorszagú levegő jön be. Ez normális, vagy valami nem OK?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 12:55:40 » |
|
Sziasztok! Ha bekapcsolom a fűtés -szellőzés ventillátort, eleinte elég rossz, motorszagú levegő jön be. Ez normális, vagy valami nem OK?
Nem OK. Valahol falsot szív. Pl a pollenszűrőnél.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 12:56:27 » |
|
Sziasztok! Ha bekapcsolom a fűtés -szellőzés ventillátort, eleinte elég rossz, motorszagú levegő jön be. Ez normális, vagy valami nem OK?
Pollenszűrő mikor volt cserélve? Utas oldali szélterelő rácsod lehet lyukacsos és idő előtt eltömődik a szűrő. Motort ki lehet szedni kipucolni WD40 el feljavítani. Klímatisztítás lehet segíthet sprayt vételezz inkább ne utastérben elrobbantható flakont. Az égett szagot inkább az előtétellenállások túlmelegedése okozza mint a motor - a légáram hűti őket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 13:18:50 » |
|
Pollenszűrő mikor volt cserélve? Utas oldali szélterelő rácsod lehet lyukacsos és idő előtt eltömődik a szűrő. Motort ki lehet szedni kipucolni WD40 el feljavítani. Klímatisztítás lehet segíthet sprayt vételezz inkább ne utastérben elrobbantható flakont. Az égett szagot inkább az előtétellenállások túlmelegedése okozza mint a motor - a légáram hűti őket.
Pollenszűrőt soha nem cseréltem, 4 éve van nálam az autó. A rácsok lyukacsosak szoktak lenni alapból. Nem? "Motort ki lehet szedni." Melyik motort? Klimám nincs szerencsére. Tehát, ha az előtétellenállások szagát érzem, az normális. Kb 10 perc után már nem érzem, mert vagy elmúlik a szag, vagy megszokom.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:01:51 » |
|
Pollenszűrőt soha nem cseréltem, 4 éve van nálam az autó. A rácsok lyukacsosak szoktak lenni alapból. Nem? "Motort ki lehet szedni." Melyik motort? Klimám nincs szerencsére. Tehát, ha az előtétellenállások szagát érzem, az normális. Kb 10 perc után már nem érzem, mert vagy elmúlik a szag, vagy megszokom. Pollenszűrőt cserélj azonnal!!! le fognak égni az ellenállások! utángyártott szúrő kb 1500Ft gyári 5000. Az utas oldali rács jobb ha teli, szerezz egy bontott MKII rácsot akkor nem ázik be a szúrő az első esős napon a vezető oldalon tud szívni levegőt eleget. Fűtőmotort lehet kéne kiszedni kipucolni, utas lábtérből kitekerhető egy pöcköt félrenyomva - csati mellett - lefele jön ki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:21:16 » |
|
Pollenszűrőt cserélj azonnal!!! le fognak égni az ellenállások! utángyártott szúrő kb 1500Ft gyári 5000. Az utas oldali rács jobb ha teli, szerezz egy bontott MKII rácsot akkor nem ázik be a szúrő az első esős napon a vezető oldalon tud szívni levegőt eleget. Fűtőmotort lehet kéne kiszedni kipucolni, utas lábtérből kitekerhető egy pöcköt félrenyomva - csati mellett - lefele jön ki
Első lépésként kicserélem a pollen szűrőt, aztán megfigyelem használt-e. Olvasom, hogy kapható "pollenszűrő" és kapható "pollen és szagszűrő". Ez a szagszűrő milyen szagokat szűrhet ki? Az előttem haladó kipufogószagát? Mert akkor nem sok időt bírhat ki egy ilyen szagszűrő.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:33:50 » |
|
Első lépésként kicserélem a pollen szűrőt, aztán megfigyelem használt-e. Olvasom, hogy kapható "pollenszűrő" és kapható "pollen és szagszűrő". Ez a szagszűrő milyen szagokat szűrhet ki? Az előttem haladó kipufogószagát? Mert akkor nem sok időt bírhat ki egy ilyen szagszűrő.
Szagszűrő az szenes, elméletileg jobb, de csodára ne számíts egy ütős barkasz vagy disznohizlalda szagát ugyanúgy megérzed. Inkább cserélj 1/2 évente szűrőt az olcsobbik fajtából kormot port elég jól megszűri. Barkaszt utolérve meg belsőkeringetésre kell kapcsolni vagy OFF ra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:50:20 » |
|
Szagszűrő az szenes, elméletileg jobb, de csodára ne számíts egy ütős barkasz vagy disznohizlalda szagát ugyanúgy megérzed. Inkább cserélj 1/2 évente szűrőt az olcsobbik fajtából kormot port elég jól megszűri. Barkaszt utolérve meg belsőkeringetésre kell kapcsolni vagy OFF ra.
Szerintem az aktív szenes alig tud többet, mint a sima...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:55:43 » |
|
Szerintem az aktív szenes alig tud többet, mint a sima...
Valami mérés alapján mondod, vagy az orrod szerint?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:00:53 » |
|
Szagszűrő az szenes, elméletileg jobb, de csodára ne számíts egy ütős barkasz vagy disznohizlalda szagát ugyanúgy megérzed. Inkább cserélj 1/2 évente szűrőt az olcsobbik fajtából kormot port elég jól megszűri. Barkaszt utolérve meg belsőkeringetésre kell kapcsolni vagy OFF ra.
A disznóhizlaldák szerencsére nem mennek előttem. Ha valamit érzek off-ra szoktam kapcsolni, bár akkor már lehet, hogy késő. Ha hajlamos a beázásra, akkor csak a legolcsóbbat érdemli.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:14:46 » |
|
Ennek a pollenszűrőnek nincs olyan háza mint a légszűrőnek, ami megvédi a portól és a beázástól?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:19:03 » |
|
Ennek a pollenszűrőnek nincs olyan háza mint a légszűrőnek, ami megvédi a portól és a beázástól?
Korai MKI nél az utas oldali szélterelő lyukacsos ezt megváltoztatták telire - gondolom nem anyagsporolás miatt hanem a pollenszurő korai eltömődése miatt. Pár ezer Ft ért tudsz venni bontott MKII-t én kb 10 éve kicseréltem. Jobb tartosabb lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:36:58 » |
|
Korai MKI nél az utas oldali szélterelő lyukacsos ezt megváltoztatták telire - gondolom nem anyagsporolás miatt hanem a pollenszurő korai eltömődése miatt. Pár ezer Ft ért tudsz venni bontott MKII-t én kb 10 éve kicseréltem. Jobb tartosabb lett.
Na majd a pollenszűrőcserénél megsasolom a dolgokat.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:48:31 » |
|
Olvasom az MKI kezelési útmutató 45. oldalán, hogy "Kényszerszellőztetés". Ez azt jelenti, ha OFF állásba állítom a levegőelosztó kapcsolót, ez akkor is szellőztet? Mert ezt nem írja.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
sisa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:53:36 » |
|
Olvasom az MKI kezelési útmutató 45. oldalán, hogy "Kényszerszellőztetés". Ez azt jelenti, ha OFF állásba állítom a levegőelosztó kapcsolót, ez akkor is szellőztet? Mert ezt nem írja.
Üdv. Honnan szedted le a kezelési útmutatót?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:09:02 » |
|
Üdv. Honnan szedted le a kezelési útmutatót? Honnan tudod, hogy leszedtem? mondeo.hu --> bal oldalt fennt "Hírek", katt, 2005.január 26.-i hírben vannak. Sokat kell visszalépkedni a hírekben.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
sisa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:15:58 » |
|
Honnan tudod, hogy leszedtem? mondeo.hu --> bal oldalt fennt "Hírek", katt, 2005.január 26.-i hírben vannak. Sokat kell visszalépkedni a hírekben. Mert már próbáltam én is megszerezni de nem tudtam! Egyébként köszi! Húzok leszedni én is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:26:25 » |
|
Olvasom az MKI kezelési útmutató 45. oldalán, hogy "Kényszerszellőztetés". Ez azt jelenti, ha OFF állásba állítom a levegőelosztó kapcsolót, ez akkor is szellőztet? Mert ezt nem írja.
Kint van a kezelésim, ha off ra kapcsolsz allor szellőztető motor nem forog légterelők zárva - elöl nincs szellőzés. A hátsó ajtóknál a kopoltyúk szellőztetnek mindíd. Van egy szellőző a csomi felé is ha nem 5 ajtós vagy kombi gép. Belső keringtetés csak klimásnál van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:39:44 » |
|
Az EGR dugózást és MAF tisztítást otthon is ellehet végezni, egyedül? Kell hozzá valamilyen különleges szerszám? Valamilyen pontos leírás nincs róla, h smint kell csinálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 17:27:08 » |
|
Az EGR dugózást és MAF tisztítást otthon is ellehet végezni, egyedül? Kell hozzá valamilyen különleges szerszám? Valamilyen pontos leírás nincs róla, h smint kell csinálni?
Megolható a MAF tuti az EGR hez kell egy 22es villáskulcs és egy 10es csuklós dugókulcs. Veszel egy új tömítést az EGR hez, kivágsz egy ugyanolyat saválló lemezből kifúrod 6 os lyukakat a középsőt nem kell. Kiszeded a légszűrő házat meg a csőveit, kibontod az EGR szelepet. Lepucolog a régi tömítést róla meg ahol eléred: Összerakáskor felhasználod az uj tömítést s a kivágott lemezt. A MAF ot kipucolod és mindent visszaszerelsz. Nem árt ha leszeded a pillangószelepet és azt is kialmozod - a pillangó nyelv csavarjait csak kiszedett pillangónál szabad kicsavarni sorja kullik belőle gazdagon. Gázbowdent ki kell akasztani poti csatit lehúzni 4 Torx csavar tartja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 17:41:39 » |
|
Akkor a hátsó szellőzőkön be tudnak jönni a szagok, off állásban is. Ha csak nem egyirányú utca.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 17:46:11 » |
|
Akkor a hátsó szellőzőkön be tudnak jönni a szagok, off állásban is. Ha csak nem egyirányú utca.
Ha hermetikusan záródna a fülke elfogyna a zoxigén és elájulnál végül meg is fulladnál. Fiesta kezelésiben le van írva a belső keringetést nem szabad használni huzamosabb ideig - 20 percnél tovább ha jól emléxem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 18:06:26 » |
|
Ha hermetikusan záródna a fülke elfogyna a zoxigén és elájulnál végül meg is fulladnál. Fiesta kezelésiben le van írva a belső keringetést nem szabad használni huzamosabb ideig - 20 percnél tovább ha jól emléxem.
miért nem szabad a belső keringetést használni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 18:17:36 » |
|
miért nem szabad a belső keringetést használni?
Szabad, csak nem éjjel nappal - időnként át kell szellőztetni a fülkét friss levegővel. Az automataklíma hozzákever friss levegőt, de a manuális ezt nem tudja ott neked kell beavatkozni. Belső keringetésnél jobb a hűtés v. fűtés hatásfoka, de sokáig igy mész megfájdul a fejed - ha utasok is vannak azokra is gondolni kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ricsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:04:26 » |
|
Sziasztok!
Egy hosszabb periódus után ismét furcsa tüneteket vettem észre a vas működésében, amit szerintem orvosolni kell mert nem normális jelenség.
A jelenség: Haladok kb 80-as tempóba, majd fékezek forduláshoz, meg kell álnom, mert jönnek szembe, 2-be a fordulat leesek kb. 1000 kuplunk üres és a fordulat hirtelen felmegy 1500 -ra pedig már szinte állok, 2-3 másodpercig pörög aztán hirtelen leesek 1000-re. Ha állok és rálápek a gázra felpörgetem 3000-ig a gázról lelépek 1500-ig leesek majd ott időzik 2-3 másodpercet és folytatja útját 1000-ig. Mellesleg eddig 850 körül volt az alapjárati fordulatszám. Szóval szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy szerintetek mi lehet ennek az oka.
Köszi
Ricsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabogaby
|
|
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:11:11 » |
|
Sziasztok!
Egy hosszabb periódus után ismét furcsa tüneteket vettem észre a vas működésében, amit szerintem orvosolni kell mert nem normális jelenség.
A jelenség: Haladok kb 80-as tempóba, majd fékezek forduláshoz, meg kell álnom, mert jönnek szembe, 2-be a fordulat leesek kb. 1000 kuplunk üres és a fordulat hirtelen felmegy 1500 -ra pedig már szinte állok, 2-3 másodpercig pörög aztán hirtelen leesek 1000-re. Ha állok és rálápek a gázra felpörgetem 3000-ig a gázról lelépek 1500-ig leesek majd ott időzik 2-3 másodpercet és folytatja útját 1000-ig. Mellesleg eddig 850 körül volt az alapjárati fordulatszám. Szóval szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy szerintetek mi lehet ennek az oka.
Köszi
Ricsi
A "pótlevegő tolattyú" elkormolódása szokott ilyet okozni.
|
|
|
Naplózva
|
1996 1.8 TD MKI. 2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII. Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
|
|
|
Ricsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:13:02 » |
|
és azt hol találom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:42:07 » |
|
A "pótlevegő tolattyú" elkormolódása szokott ilyet okozni.
Dízelnél is benzinesnél is van ilyen tolattyú?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 20:57:09 » |
|
és azt hol találom? A szivosor alatt van, ritkán megy tönkre első körbe gyujtáskábeleket és gyertyákat cserélnék
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 20:57:37 » |
|
Dízelnél is benzinesnél is van ilyen tolattyú?
dizelnél nincs ilyen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabogaby
|
|
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 22:03:04 » |
|
és azt hol találom? A szívósor környékén található. Igazából Focusoknál hallottam többször , hogy hasonló jelenségeket evvel gyógyítottak meg. De persze ettől még akármi is okozhatja.
|
|
|
Naplózva
|
1996 1.8 TD MKI. 2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII. Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
|
|
|
Tödi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 09:31:19 » |
|
Sziasztok!
Egy hosszabb periódus után ismét furcsa tüneteket vettem észre a vas működésében, amit szerintem orvosolni kell mert nem normális jelenség.
A jelenség: Haladok kb 80-as tempóba, majd fékezek forduláshoz, meg kell álnom, mert jönnek szembe, 2-be a fordulat leesek kb. 1000 kuplunk üres és a fordulat hirtelen felmegy 1500 -ra pedig már szinte állok, 2-3 másodpercig pörög aztán hirtelen leesek 1000-re. Ha állok és rálápek a gázra felpörgetem 3000-ig a gázról lelépek 1500-ig leesek majd ott időzik 2-3 másodpercet és folytatja útját 1000-ig. Mellesleg eddig 850 körül volt az alapjárati fordulatszám. Szóval szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy szerintetek mi lehet ennek az oka.
Köszi
Ricsi
Nekem a beömlő levegő hőmérséklet mérő tisztítása oldotta meg a problémát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|