Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 15:05:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1496
1497
1498
1499
1500
1501
1502
[
1503
]
1504
1505
1506
1507
1508
1509
1510
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19893339 alkalommal)
Koniman
és 19 vendég van a témában
razoritos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75100 Dátum:
2018.11.03 szombat, 17:12:02 »
Sziasztok!
Map sensor-t mivel szokás tisztítani?
Meg egy másik motormosást kéne csinálnom kívül- belül tudtok valami jó anyagot hozzá a Brigécioltól hatásosabbat + adalékot a belső mosáshoz.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.03 szombat, 17:17:36 írta razoritos
»
Naplózva
MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75101 Dátum:
2018.11.03 szombat, 17:21:22 »
Idézetet írta: razoritos - 2018.11.03 szombat, 17:12:02
Sziasztok!
Map sensor-t mivel szokás tisztítani?
Meg egy másik motormosást kéne csinálnom kívül- belül tudtok valami jó anyagot hozzá a Brigécioltól hatásosabbat + adalékot a belső mosáshoz.
Fektisztito?
Motormosassal ovatosan.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
razoritos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75102 Dátum:
2018.11.03 szombat, 17:28:32 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.03 szombat, 17:21:22
Fektisztito?
Motormosassal ovatosan.
Külső vagy belsőre gondolsz, hogy óvatosan motormosással?
Naplózva
MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75103 Dátum:
2018.11.03 szombat, 18:44:41 »
Idézetet írta: razoritos - 2018.11.03 szombat, 17:28:32
Külső vagy belsőre gondolsz, hogy óvatosan motormosással?
Kulsore gondoltam. Sokan nekiesnek nagynyomasuval, aztan utana csodalkoznak h mindenfele random hibak jonnel elo, mert a viz olyan helyre is bement, ahova nem kellett volna.
Belsonek meg nem sok ertelmet latom, ha az eloirt olajat kapta a motor es rendesen volt cserelve.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75104 Dátum:
2018.11.04 vasárnap, 11:12:39 »
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy Vik hétvégén szokott dolgozni otthon?
Vagy tudtok ajánlani valakit Gyömrő környékén aki nagyon vágja a tdci motorokat meg az mk3 mondeot?
Pilisvörösváron van egy jó szakim de már elég messze van nekem, jó lenne valaki közelebb!
Bár ha nincs közelebb inkább elviszem hozzá, mint valami kontarhoz!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
razoritos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75105 Dátum:
2018.11.04 vasárnap, 12:41:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.03 szombat, 18:44:41
Kulsore gondoltam. Sokan nekiesnek nagynyomasuval, aztan utana csodalkoznak h mindenfele random hibak jonnel elo, mert a viz olyan helyre is bement, ahova nem kellett volna.
Belsonek meg nem sok ertelmet latom, ha az eloirt olajat kapta a motor es rendesen volt cserelve.
Á dehogyis simán, csak befújom ,hagyom had dolgozzon a szer, majd slag szórófejjel leöblítem ,azt átfújatom levegővel és kész .
A belső mosást azért kérdeztem ,mert nem tudom az előéletét ki tudja mit öntöttek bele,meg rendszeres volt e.Ha jól tudom 5w-30 kell bele ugye?A hátsó ablaktörlő lapát méretét megtudja valaki mondani?
Naplózva
MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75106 Dátum:
2018.11.04 vasárnap, 13:24:55 »
Idézetet írta: razoritos - 2018.11.04 vasárnap, 12:41:36
Á dehogyis simán, csak befújom ,hagyom had dolgozzon a szer, majd slag szórófejjel leöblítem ,azt átfújatom levegővel és kész .
A belső mosást azért kérdeztem ,mert nem tudom az előéletét ki tudja mit öntöttek bele,meg rendszeres volt e.Ha jól tudom 5w-30 kell bele ugye?A hátsó ablaktörlő lapát méretét megtudja valaki mondani?
Én azért a gyertyáknál,trafónál lefóliáztam és körberagasztottam(szelepfedélnél)Volt egy kis olajsár és azt akartam megtudni honnan jött,a szervósziv-nál volt és a szíj környékénél szétterítette.
Inkább egy olajcsere.
Ford 5w30 tökéletes bele.
Ha jól tudom:19" 475 mm
480?
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/1_8/B/karosszeria-lampak-bowdenek/ablaktorlo-alkatreszek/ablaktorlo-lapat?sid=32548495
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.04 vasárnap, 13:59:54 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75107 Dátum:
2018.11.04 vasárnap, 19:18:47 »
Igen.Meg vannak húzva!!
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75108 Dátum:
2018.11.04 vasárnap, 20:38:48 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2018.11.04 vasárnap, 19:18:47
Igen.Meg vannak húzva!!
klikk a jobb oldalon a válasz gombra , és írd a meglévő után a saját hsz-edet.
Akkor nem kell keresgetni,kinek válaszoltál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75109 Dátum:
2018.11.04 vasárnap, 22:13:08 »
Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75110 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 06:13:20 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.04 vasárnap, 22:13:08
Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci
Nem maradt levegős? Egyébként láttam már olyat, hogy az új is rossz volt!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75111 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 07:59:53 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.04 vasárnap, 22:13:08
Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci
Tisztelt Fórumtárs!
A hűtőrendszer túlnyomásos üzemű, emiatt a 100°C feletti hőmérséklet nem gond. Viszont a 106°C vízhőmérséklet, üzemi hőmérsékletnek mégis magas. A ventilátor általában 2 fokozatban kapcsol be.
1. 96°C
2. 106°C
Érdemes a termosztátot kiszerelve kifőzni, és ellenőrizni a nyitási hőmérsékletét ami gyári adat szerint 87°C.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75112 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 08:59:08 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.04 vasárnap, 22:13:08
Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci
Termosztátból csak gyárit.
Naplózva
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75113 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 10:19:02 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.11.05 hétfő, 06:13:20
Nem maradt levegős? Egyébként láttam már olyat, hogy az új is rossz volt!
Levegő nem maradt benne, én is hibasra gondolok. De olyan rossz kiszedni onnan...
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75114 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 10:20:32 »
Idézetet írta: László - 2018.11.05 hétfő, 07:59:53
Tisztelt Fórumtárs!
A hűtőrendszer túlnyomásos üzemű, emiatt a 100°C feletti hőmérséklet nem gond. Viszont a 106°C vízhőmérséklet, üzemi hőmérsékletnek mégis magas. A ventilátor általában 2 fokozatban kapcsol be.
1. 96°C
2. 106°C
Érdemes a termosztátot kiszerelve kifőzni, és ellenőrizni a nyitási hőmérsékletét ami gyári adat szerint 87°C.
Tisztelettel László!
Üdv.nekem 107nel kapcsol a ventillator, a termosztat meg 98 fokon. A gyari 102 nyitott.
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75115 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 10:21:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.11.05 hétfő, 08:59:08
Termosztátból csak gyárit.
Igen de azert 42 ezret elkerni egy termoert...
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75116 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 10:31:41 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.05 hétfő, 10:21:27
Igen de azert 42 ezret elkerni egy termoert...
Pofátlanság, igen. De az legalább működik.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2565
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75117 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 12:19:46 »
Nos, sikerült kioperálni a két beletört csavart a kormányszervó forgó részéből nem kis szenvedés után.
Csavarkiszedővel sikerült csak, mert a pontozóval történő kikocogtatásos kísérletet kiröhögte a csavarcsonk.
Két lépésben fúrtam a megfelelő méretűre a csavar csonkokat, hogy a kiszedő faxán beleférjen.
Az első viszonylag könnyen kijött viszont a másodikkal megküzdöttem, mert a kiszedő vége négyszög keresztmetszetű és nem volt olyan szerszámom amivel korrektűl megfogjam csak egy fogó, de ezzel képtelenség volt kivitelezni, így végül a fúró tokmánya lett a megoldás és óvatosan lassú fordulaton piciket mozgatva kiszenvedtem, de így is lepattant a kiszedőből egy pici darab.
A szíjtárcsa csavarból gyárit csak 1db-ot tudtam szerezni és a másik kettőbe váll nélküli 8.8-as csavart tettem bele 1-1 rugós alátéttel.
Remélem bírni fogja és jó lesz így.
Az Új szíj felrakásával is sokat szenvedtem, mert a javasolt csavarhúzóval félretolás se ment, mert nem tudtam annyira visszahúzni a feszítőt, hogy betegyem a helyére a szíjat.
A sarokköszörű kulccsal se boldogultam ugyan ezen okok miatt, illetve az EGR-re menő csövet is le kellett félig bontanom, mert nem fértem hozzá vele se a vezetőgörgő csavarja felől a lyuknál sem felül a kis négyszögkeresztmetszetű lyukon át sem.
Végül a kis racsniskulcs csapját beillesztve tudtam annyira elmozdítani a feszítőt, hogy a szíj a helyére kerülhessen.
Nem tudom másoknak, hogy ment ez egyszerűen?? Vagy csak Én bénáztam???
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75118 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 12:46:22 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.05 hétfő, 12:19:46
Nos, sikerült kioperálni a két beletört csavart a kormányszervó forgó részéből nem kis szenvedés után.
Csavarkiszedővel sikerült csak, mert a pontozóval történő kikocogtatásos kísérletet kiröhögte a csavarcsonk.
Két lépésben fúrtam a megfelelő méretűre a csavar csonkokat, hogy a kiszedő faxán beleférjen.
Az első viszonylag könnyen kijött viszont a másodikkal megküzdöttem, mert a kiszedő vége négyszög keresztmetszetű és nem volt olyan szerszámom amivel korrektűl megfogjam csak egy fogó, de ezzel képtelenség volt kivitelezni, így végül a fúró tokmánya lett a megoldás és óvatosan lassú fordulaton piciket mozgatva kiszenvedtem, de így is lepattant a kiszedőből egy pici darab.
A szíjtárcsa csavarból gyárit csak 1db-ot tudtam szerezni és a másik kettőbe váll nélküli 8.8-as csavart tettem bele 1-1 rugós alátéttel.
Remélem bírni fogja és jó lesz így.
Az Új szíj felrakásával is sokat szenvedtem, mert a javasolt csavarhúzóval félretolás se ment, mert nem tudtam annyira visszahúzni a feszítőt, hogy betegyem a helyére a szíjat.
A sarokköszörű kulccsal se boldogultam ugyan ezen okok miatt, illetve az EGR-re menő csövet is le kellett félig bontanom, mert nem fértem hozzá vele se a vezetőgörgő csavarja felől a lyuknál sem felül a kis négyszögkeresztmetszetű lyukon át sem.
Végül a kis racsniskulcs csapját beillesztve tudtam annyira elmozdítani a feszítőt, hogy a szíj a helyére kerülhessen.
Nem tudom másoknak, hogy ment ez egyszerűen?? Vagy csak Én bénáztam???
már mind1 is, kész vagy. ügyes vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2565
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75119 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 17:24:08 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.05 hétfő, 12:46:22
már mind1 is, kész vagy. ügyes vagy.
Köszi!
No de azért érdekelne a megoldás...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75120 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 17:32:52 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.05 hétfő, 17:24:08
Köszi!
No de azért érdekelne a megoldás...
én cseréltem vízpumpát.Nem emlékszem ekkora szívásra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2565
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75121 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 17:44:41 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.05 hétfő, 17:32:52
én cseréltem vízpumpát.Nem emlékszem ekkora szívásra.
Hmm... Akkor tényleg mindegy.
A csavar maradhat ebben a formában szted?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75122 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 17:49:33 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.05 hétfő, 17:44:41
Hmm... Akkor tényleg mindegy.
A csavar maradhat ebben a formában szted?
szerintem igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2565
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75123 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 18:01:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.05 hétfő, 17:49:33
szerintem igen.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75124 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 19:05:51 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.11.03 szombat, 09:22:08
A csavarjai meg vannak húzva rendesen?
igen,meg vannak húzva rendesen.A váltó feletti az tönkre mehet annyira,hogy talán onnan jön az a hang??És ha ott a gond akkor a kormányon érezhetek kis remegést??Vagy a padlólemezen a pedálok alatt??
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.06 kedd, 09:16:16 írta uzoli70
»
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
rozsasistvan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75125 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 20:27:48 »
Sziasztok!
Mi lehet az oka, hogy folyamatosan elkormozódik a turbó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75126 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 20:45:38 »
Idézetet írta: rozsasistvan - 2018.11.05 hétfő, 20:27:48
Sziasztok!
Mi lehet az oka, hogy folyamatosan elkormozódik a turbó?
lukas vagy eresztő turbó cső rendszer,
és vagy egr nem zár le, rosszkor nyit,
rossz kopott csúcsok,bepisli valamelyik, vagy mind
eltömődött szétégett , összeolvadt katalizátor
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
razoritos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75127 Dátum:
2018.11.06 kedd, 20:48:57 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.11.04 vasárnap, 13:24:55
Én azért a gyertyáknál,trafónál lefóliáztam és körberagasztottam(szelepfedélnél)Volt egy kis olajsár és azt akartam megtudni honnan jött,a szervósziv-nál volt és a szíj környékénél szétterítette.
Inkább egy olajcsere.
Ford 5w30 tökéletes bele.
Ha jól tudom:19" 475 mm
480?
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/1_8/B/karosszeria-lampak-bowdenek/ablaktorlo-alkatreszek/ablaktorlo-lapat?sid=32548495
Köszi
lehet én is fóliázok akkor ,jó drága az 5w30-as olaj kénytelen voltam cromaxtol rendelni, még így szállítással együtt is jóval olcsóbb ,nálunk, csak castrol-ba volt 5w30 litere 4300Ft.
Megálltam tegnap egy Mk3 mondeo mellett és pofátlanul lemértem mekkora lapátjai vannak elöl 550/500-as hátul meg 280-as
Naplózva
MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75128 Dátum:
2018.11.06 kedd, 21:00:40 »
Idézetet írta: razoritos - 2018.11.06 kedd, 20:48:57
Köszi
lehet én is fóliázok akkor ,jó drága az 5w30-as olaj kénytelen voltam cromaxtol rendelni, még így szállítással együtt is jóval olcsóbb ,nálunk, csak castrol-ba volt 5w30 litere 4300Ft.
Megálltam tegnap egy Mk3 mondeo mellett és pofátlanul lemértem mekkora lapátjai vannak elöl 550/500-as hátul meg 280-as
Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75129 Dátum:
2018.11.07 szerda, 06:47:15 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.06 kedd, 21:00:40
Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.
Kell rá venni Opel Astra H hátsó kart ahhoz passzos lapáttal, és akkor még ki is néz valahogy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75130 Dátum:
2018.11.07 szerda, 11:39:10 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.06 kedd, 21:00:40
Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.
veszel egy nem gyárit, és a gumit átfűzöd a gyári lapátba, kb 10-15 perc. Puruttya megoldás, de működik.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
razoritos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75131 Dátum:
2018.11.07 szerda, 17:55:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.06 kedd, 21:00:40
Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.
Azt most már nem tudom milyet rendeltem gyári vagy nem gyári ,valami bosch u-type nevezetű ,ma meg is jött és halál passzentos cromaxtol rendeltem ,igaz nem olcsó, mert 1835ft ,míg az 55cm vettem 2500ft-ért.
Naplózva
MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75132 Dátum:
2018.11.07 szerda, 19:37:11 »
Idézetet írta: razoritos - 2018.11.07 szerda, 17:55:23
Azt most már nem tudom milyet rendeltem gyári vagy nem gyári ,valami bosch u-type nevezetű ,ma meg is jött és halál passzentos cromaxtol rendeltem ,igaz nem olcsó, mert 1835ft ,míg az 55cm vettem 2500ft-ért.
Én 1200ért vettem a gyárit márkaszervizben
Naplózva
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75133 Dátum:
2018.11.09 péntek, 20:15:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.11.05 hétfő, 10:31:41
Pofátlanság, igen. De az legalább működik.
Új fejlemény:mikor menet közben ilyen 102-103 fokos a viz es mondjuk 5.be megyek 80al,pörög a kocsi kb 2500öt kinyomom a kuplungot, nyomok egy gázfroccsot 4000 korulig es mar nyit is a termo, szépen lemegy 89-90 fokra.na ez mi lehet?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75134 Dátum:
2018.11.09 péntek, 21:23:56 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.09 péntek, 20:15:21
Új fejlemény:mikor menet közben ilyen 102-103 fokos a viz es mondjuk 5.be megyek 80al,pörög a kocsi kb 2500öt kinyomom a kuplungot, nyomok egy gázfroccsot 4000 korulig es mar nyit is a termo, szépen lemegy 89-90 fokra.na ez mi lehet?
Ez jónak hangzik, nincs messze a gyáritól, ami 99-100 menet közben.
Gázadásra ez a helyes működés. Fűtött termosztát, amikor nagy terhelést vár az PCM (nagyobb gázt adsz), akkor kapcsolja a fűtőelemet, és hamarabb nyit a termosztát, hogy a várható nagyobb hőterhelést gyorsan reagálja le a hűtőrendszer.
Naplózva
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75135 Dátum:
2018.11.09 péntek, 21:46:51 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.11.09 péntek, 21:23:56
Ez jónak hangzik, nincs messze a gyáritól, ami 99-100 menet közben.
Gázadásra ez a helyes működés. Fűtött termosztát, amikor nagy terhelést vár az PCM (nagyobb gázt adsz), akkor kapcsolja a fűtőelemet, és hamarabb nyit a termosztát, hogy a várható nagyobb hőterhelést gyorsan reagálja le a hűtőrendszer.
Na végre valami jó hír.viszont ha nem csinálom ezt, amit az előbb leirtam, akkor felmegy menet közben 107ig is ahol már a ventillator hűti le.leallitas utan, a motor házat felnyitva, sziszegos hang jon a kiegyenlitotol.hallottam hogy maga a sapkaja is szokott rosszalkodni.vagy annak mi a tünete?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75136 Dátum:
2018.11.09 péntek, 21:52:17 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.09 péntek, 21:46:51
Na végre valami jó hír.viszont ha nem csinálom ezt, amit az előbb leirtam, akkor felmegy menet közben 107ig is ahol már a ventillator hűti le.leallitas utan, a motor házat felnyitva, sziszegos hang jon a kiegyenlitotol.hallottam hogy maga a sapkaja is szokott rosszalkodni.vagy annak mi a tünete?
Esetleg nem a vízpumpád szaraxszik?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75137 Dátum:
2018.11.09 péntek, 21:59:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.09 péntek, 21:52:17
Esetleg nem a vízpumpád szaraxszik?
Hát passz.azt tudom hogy még gyári, 210e km van benne..az összes lapát rajta van (szívósor tisztitasnal bekukkoltam),nem sikít, nem zörög.mi lehet még a pumpával esetleg?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75138 Dátum:
2018.11.09 péntek, 22:06:39 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.09 péntek, 21:59:21
Hát passz.azt tudom hogy még gyári, 210e km van benne..az összes lapát rajta van (szívósor tisztitasnal bekukkoltam),nem sikít, nem zörög.mi lehet még a pumpával esetleg?
Benzinesnél nem tudom, hogy miként van megoldva a hajtása. Dízelnél ugye a szervoszivattyún keresztül kapja a hajtást, és itt a tengely el szokott nyalódni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75139 Dátum:
2018.11.10 szombat, 06:36:48 »
Helló!
Tudtok ajánlani nekem hátsó ajtóteleszkopot ami normálisan működik, esetleg lassít a végén?
Hany nm kell vennem?
B5Y - hoz kellene
Köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75140 Dátum:
2018.11.10 szombat, 08:09:39 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.09 péntek, 21:46:51
Na végre valami jó hír.viszont ha nem csinálom ezt, amit az előbb leirtam, akkor felmegy menet közben 107ig is ahol már a ventillator hűti le.leallitas utan, a motor házat felnyitva, sziszegos hang jon a kiegyenlitotol.hallottam hogy maga a sapkaja is szokott rosszalkodni.vagy annak mi a tünete?
Ja azt hittem stabilan tartja ezt a 102 körülit. Menet közben nem szabad annyira felmennie.
Naplózva
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75141 Dátum:
2018.11.10 szombat, 08:48:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.11.10 szombat, 08:09:39
Ja azt hittem stabilan tartja ezt a 102 körülit. Menet közben nem szabad annyira felmennie.
Sajnos nem, éppen ez a bajom.még esetleg levegős lenne? Vagy tényleg a vizpumpa szórakozik?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75142 Dátum:
2018.11.10 szombat, 09:04:35 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.10 szombat, 08:48:27
Sajnos nem, éppen ez a bajom.még esetleg levegős lenne? Vagy tényleg a vizpumpa szórakozik?
Vagy az, vagy a termosztát nem nyit ha nincs ráfűtve.
Naplózva
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75143 Dátum:
2018.11.10 szombat, 12:24:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.11.10 szombat, 09:04:35
Vagy az, vagy a termosztát nem nyit ha nincs ráfűtve.
Mármint melyikre gondolsz? A pumpara, vagy a levegőre?
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75144 Dátum:
2018.11.10 szombat, 12:28:39 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.11.10 szombat, 12:24:26
Mármint melyikre gondolsz? A pumpara, vagy a levegőre?
Pumpa (vagy termosztát).
Naplózva
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75145 Dátum:
2018.11.10 szombat, 14:28:04 »
Üdv fiatalok!
Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Mostanában gyakran csinálja drága kis autóm, hogy az esti alvás után mikor indulok, a gázpedált picit tudom nyomni rendesen (parkolóból kiállni elég), de amikor elindulnék, akkor nem tudom benyomni! Vagyis be tudom, csak konkrétan elég nagy erővel meg kell nyomni! (Egyik reggel már azt néztem, nem-e a padlólemezt nyomom, akkora ellenállása volt!
)
Ezután már működik rendesen, de szeretném a komolyabb bajt megelőzni!
Van valakinek ötlete, mi lehet a probléma forrása? Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75146 Dátum:
2018.11.10 szombat, 14:31:55 »
Idézetet írta: Runo - 2018.11.10 szombat, 14:28:04
Üdv fiatalok!
Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Mostanában gyakran csinálja drága kis autóm, hogy az esti alvás után mikor indulok, a gázpedált picit tudom nyomni rendesen (parkolóból kiállni elég), de amikor elindulnék, akkor nem tudom benyomni! Vagyis be tudom, csak konkrétan elég nagy erővel meg kell nyomni! (Egyik reggel már azt néztem, nem-e a padlólemezt nyomom, akkora ellenállása volt!
)
Ezután már működik rendesen, de szeretném a komolyabb bajt megelőzni!
Van valakinek ötlete, mi lehet a probléma forrása? Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!
Szia,
fojtószelepet nézném/takarítanám meg, lehet az szorul.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75147 Dátum:
2018.11.10 szombat, 17:50:49 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.11.10 szombat, 14:31:55
Szia,
fojtószelepet nézném/takarítanám meg, lehet az szorul.
Igen, és ha az okés akkor lehet továbbmenni megnézni magát a bowdent, esetleg a pedál mechanizmust.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75148 Dátum:
2018.11.10 szombat, 19:59:36 »
Értem, köszönöm! Majd megkeresem a fojtószelepet valahogy!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75149 Dátum:
2018.11.11 vasárnap, 13:58:03 »
Sziasztok!
A forscant hogy tudom extendedes licencre bővíteni? Illetve hogy lehet benne porlasztot kódolni?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Oldalak:
1
...
1496
1497
1498
1499
1500
1501
1502
[
1503
]
1504
1505
1506
1507
1508
1509
1510
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ