Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 11:09:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10880840 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 17:14:00 »

Halee!
Tegnap megnéztük C.R.-lt, benne a Mondeo IV-el...Felemelő látvány volt, még ha csak 14 másodpercet is kapott a filmből összesen.
Na majd élőben, jövő nyár elején sasolás. A bemutatóra tervezem majd elmenni, kipróbálni.
Mindenesetre a film nem egy széria-változatot mutatott, az biztos.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 17:40:00 »

Most olvasom, hogy a ford is dolgozik a duplakuplungos váltón (DSG).
Ennek az érdekessége, hogy jobb gyorsulása van, mint egy manuálváltósnak, és nem fogyaszt többet. Nekem nagyon tetszene... a váltás ideje tizedmásodpecekben mérhető... nem érezni megtorpanást.
 
Egy cikk.
Jaja, én is olvastam még kedden a totalcaron:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.12.12.&291873
Csak az nem egyértelmű számomra, hogy akkor most ez inkább automata, vagy inkább a manuál váltóhoz van közel? Azaz én váltok-e (csak kuplung nélkül) vagy egy számítógép? Nem szeretem igazán a váltót gépre bízni. Ha úgy tetszik manuál párti vagyok. De ez akár meggyőzhet az ellenkezőjérő, feltéve, ha nem egyszerűen egy ügyesebb automata váltó...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 17:56:00 »

Jaja, én is olvastam még kedden a totalcaron:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.12.12.&291873
Csak az nem egyértelmű számomra, hogy akkor most ez inkább automata, vagy inkább a manuál váltóhoz van közel? Azaz én váltok-e (csak kuplung nélkül) vagy egy számítógép? Nem szeretem igazán a váltót gépre bízni. Ha úgy tetszik manuál párti vagyok. De ez akár meggyőzhet az ellenkezőjérő, feltéve, ha nem egyszerűen egy ügyesebb automata váltó...
Én a hétvégén próbálok ki egy dsg váltós off autót.A tulaj szerint nagyon jó!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 18:01:00 »

Jaja, én is olvastam még kedden a totalcaron:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.12.12.&291873
Csak az nem egyértelmű számomra, hogy akkor most ez inkább automata, vagy inkább a manuál váltóhoz van közel? Azaz én váltok-e (csak kuplung nélkül) vagy egy számítógép? Nem szeretem igazán a váltót gépre bízni. Ha úgy tetszik manuál párti vagyok. De ez akár meggyőzhet az ellenkezőjérő, feltéve, ha nem egyszerűen egy ügyesebb automata váltó...
Ez egy automata váltó, kuplung pedál nincs.
Úgy néz ki, hogy 2 kuplung van benne, meg úgymond 2 váltó. A egyik kuplung az 1-3-5-öt kezeli, a másik a 2-4-6-ot. Amikor elindulnál, az egyik váltót berakja 1-be, a másikat 2-be.
Kiengedi a kuplungot az 1-nél, és elindulsz. Majd amikor váltani kell, benyomja a kuplungot az eslő váltónál, a másodikn
l meg kiengedi. Gyorsítasz tovább, az első váltót harmadikba rakja. Váltáskor benyomja a kuplungot a 2-nél, és kiengedi a 3-nél. Szóval úgymond előválasztja a sebességet. Gyorsan vált, és nagyon ügyes, de nincs az a gondolkodás, mint a hagyományos automatánál. Szerintem ez a jövő, és teljesen ki fogja szorítani a manuált.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 18:11:00 »

Ez egy automata váltó, kuplung pedál nincs.
Úgy néz ki, hogy 2 kuplung van benne, meg úgymond 2 váltó. A egyik kuplung az 1-3-5-öt kezeli, a másik a 2-4-6-ot. Amikor elindulnál, az egyik váltót berakja 1-be, a másikat 2-be.
Kiengedi a kuplungot az 1-nél, és elindulsz. Majd amikor váltani kell, benyomja a kuplungot az eslő váltónál, a másodikn
l meg kiengedi. Gyorsítasz tovább, az első váltót harmadikba rakja. Váltáskor benyomja a kuplungot a 2-nél, és kiengedi a 3-nél. Szóval úgymond előválasztja a sebességet. Gyorsan vált, és nagyon ügyes, de nincs az a gondolkodás, mint a hagyományos automatánál. Szerintem ez a jövő, és teljesen ki fogja szorítani a manuált.
Helyes a bőgés oroszlán!-:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 18:46:00 »

Én a hétvégén próbálok ki egy dsg váltós off autót.A tulaj szerint nagyon jó!
Most akkor nagyon nem értem a cikk szerint még a volvóba is csak fejlesztik, 2007-ben jelenik meg...
Akkor most te vagy időutazó, vagy a kocsi?
MEGVAN az off autót nyilván DeLorean-nak hívják, igaz?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 19:12:00 »

Most akkor nagyon nem értem a cikk szerint még a volvóba is csak fejlesztik, 2007-ben jelenik meg...
Akkor most te vagy időutazó, vagy a kocsi?
MEGVAN az off autót nyilván DeLorean-nak hívják, igaz?
A kócvágennél már kapható ilyen váltó (meg asszem bmw).
A zsoel esetében én egy seatra tippelek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 21:14:00 »

Valamelyik fórumon írt valaki, aki dolgozik az MKIV-en (talán itt, de nem biztos). A csöveket tervezi. És ő azt írta, csak 4 hengeresekhez készített cuccokat.  Persze az 5, 6 hengerest csinálhatná más is, de szerintem eleinte biztosan nem lesz v6. A másik, hogy a 2.5 v6 a 170 lovával valahogy nem illik be sehogy sem a kínálatba. Pl a 2.2-es dízel ugyi 170 ló...
Az osszes eucd-s kocsihoz mi szallitjuk az uzemanyag es fekvakum csoveket.  
 Eddig csak 4 es 5 hengeres motorok vannak a tervekben kb 2008-ig. A legerosebb benzines az 5 hengeres, ami a Focus ST-ben is van. Ez persze nem jelenti azt, hogy mas nem lehet kesobb, bar en csak a Peugeot V6 dieselet tartom lehetsegesnek. Benzineseknel 4 hengerbol is nagy erot ki tudnak mar hozni. En ugy latom, hogy a Fordnak draga volt a sajat motor fejlesztes. A Puma diseleket lecsereltek Peugeot DW10-re, ugy tudom ez az 5 hengeres Volvo motor, jon majd a Mazdanak a DISI 4 hengeres motorja is.  
 A mostani V6 benzis tisztan Ford fejlesztes?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 21:34:00 »

A kócvágennél már kapható ilyen váltó (meg asszem bmw).
A zsoel esetében én egy seatra tippelek.
Ja,seat Altea:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 21:39:00 »

Az osszes eucd-s kocsihoz mi szallitjuk az uzemanyag es fekvakum csoveket.  
 Eddig csak 4 es 5 hengeres motorok vannak a tervekben kb 2008-ig. A legerosebb benzines az 5 hengeres, ami a Focus ST-ben is van. Ez persze nem jelenti azt, hogy mas nem lehet kesobb, bar en csak a Peugeot V6 dieselet tartom lehetsegesnek. Benzineseknel 4 hengerbol is nagy erot ki tudnak mar hozni. En ugy latom, hogy a Fordnak draga volt a sajat motor fejlesztes. A Puma diseleket lecsereltek Peugeot DW10-re, ugy tudom ez az 5 hengeres Volvo motor, jon majd a Mazdanak a DISI 4 hengeres motorja is.  
 A mostani V6 benzis tisztan Ford fejlesztes?
Szerintem a mostani v6 az saját, de pl a 3.0 226 lovas az járt a mazdában is.
A 2.0 benya meg szerintem mazda.
A 6 henger nem csak az erő miatt kell, hanem az a prémium szegmens. Azt szvsz nem lehet kiváltani 5 hengeressel, még ha jobban is megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 22:44:00 »

 Multkor volt egy cikk a Mazda3-asrol 2.3-as motorral (270Le). Szerintem inkabb azt fogjak berakni, ha nagyon eros benzin motor kell. A 2-2.3-as szivo motorok Ford motorok. A 2L-es turbo mazda kicsit kesobb jon majd. Tervben volt egyebkent a 6 hengeres soros is amit az uj Volvok hasznalnak, de vegul toroltek.
  A Ford premium szintrol annyit, hogy az uj Mondeobol kisporoltak a motorhazteto emelo munkahengereket. Anyag persze van benne, ugyhogy kiizmosodnak majd a szervizesek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 23:14:00 »

Multkor volt egy cikk a Mazda3-asrol 2.3-as motorral (270Le). Szerintem inkabb azt fogjak berakni, ha nagyon eros benzin motor kell. A 2-2.3-as szivo motorok Ford motorok. A 2L-es turbo mazda kicsit kesobb jon majd. Tervben volt egyebkent a 6 hengeres soros is amit az uj Volvok hasznalnak, de vegul toroltek.
  A Ford premium szintrol annyit, hogy az uj Mondeobol kisporoltak a motorhazteto emelo munkahengereket. Anyag persze van benne, ugyhogy kiizmosodnak majd a szervizesek.
A mostani 145 lovas, 2.0-ás benzinesről beszélek, szerintem az mazda. Az I-II-ben ford volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 23:18:00 »

Az lehet, nem tudom.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2006.12.15 péntek, 09:14:00 »

Multkor volt egy cikk a Mazda3-asrol 2.3-as motorral (270Le). Szerintem inkabb azt fogjak berakni, ha nagyon eros benzin motor kell. A 2-2.3-as szivo motorok Ford motorok. A 2L-es turbo mazda kicsit kesobb jon majd. Tervben volt egyebkent a 6 hengeres soros is amit az uj Volvok hasznalnak, de vegul toroltek.
  A Ford premium szintrol annyit, hogy az uj Mondeobol kisporoltak a motorhazteto emelo munkahengereket. Anyag persze van benne, ugyhogy kiizmosodnak majd a szervizesek.
Majd rakunk bele utángyártottat!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2006.12.16 szombat, 00:19:00 »

Szerintem a mostani v6 az saját, de pl a 3.0 226 lovas az járt a mazdában is.
A 2.0 benya meg szerintem mazda.
A 6 henger nem csak az erő miatt kell, hanem az a prémium szegmens. Azt szvsz nem lehet kiváltani 5 hengeressel, még ha jobban is megy.
Ebben csak az a szomorú, hogy a Ford USA-ban fejlesztett egy 3.5 V6 Duratec benyás mocit...270 paci. mééééér nem jön az ide is??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2006.12.16 szombat, 14:25:00 »

A mostani 145 lovas, 2.0-ás benzinesről beszélek, szerintem az mazda. Az I-II-ben ford volt.
a 145 lovas 2.0 csak részben mazda, javarészt Ford fejlesztés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2006.12.16 szombat, 14:27:00 »

Az osszes eucd-s kocsihoz mi szallitjuk az uzemanyag es fekvakum csoveket.  
 Eddig csak 4 es 5 hengeres motorok vannak a tervekben kb 2008-ig. A legerosebb benzines az 5 hengeres, ami a Focus ST-ben is van. Ez persze nem jelenti azt, hogy mas nem lehet kesobb, bar en csak a Peugeot V6 dieselet tartom lehetsegesnek. Benzineseknel 4 hengerbol is nagy erot ki tudnak mar hozni. En ugy latom, hogy a Fordnak draga volt a sajat motor fejlesztes. A Puma diseleket lecsereltek Peugeot DW10-re, ugy tudom ez az 5 hengeres Volvo motor, jon majd a Mazdanak a DISI 4 hengeres motorja is.  
 A mostani V6 benzis tisztan Ford fejlesztes?
a mostani 3.0 V6 is és a 2.5 V6 is tisztán Ford.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2006.12.16 szombat, 14:31:00 »

Remegek és reszketek...ha nem lesz az MKIV-ben V6 akkor autóvásárlás esetén marad a mostani facelift vagy más márka után kell néznem...
Szerintem emiatt nem kell aggódni, biztosan lesz v6 MKIV ben is, csak később.Akár dízel akár benzines lesz az, de lesz v6.Az STben valószínű,h nem a 2.5 turbó lesz..Én egy új 3.2 V6 ról hallottam csiripleni a madarakat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2006.12.22 péntek, 16:54:00 »

Ma bukkantam erre a cikkre.
Mondeo IV és James Bond.
A film megnézése után egy kicsit nosztalgiázok, de érdekes dolgokat lehet megtudni a forgatásról, abból is a jövőre tervezett bemutató MKIV-ről.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2007.01.04 csütörtök, 00:40:00 »

Szerintem emiatt nem kell aggódni, biztosan lesz v6 MKIV ben is, csak később.Akár dízel akár benzines lesz az, de lesz v6.Az STben valószínű,h nem a 2.5 turbó lesz..Én egy új 3.2 V6 ról hallottam csiripleni a madarakat.
Hát ez az, hogy később... ma kipróbáltam egy OFF S60R-t ON, nem rossz:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2007.01.05 péntek, 12:52:00 »

Egyre több az SMAX, nekem meg egyre kevésbé teccik nem is tudom milyen fílinget kellene benne felfedezni legutóbb a toledo jutott eszembe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2007.01.05 péntek, 12:55:00 »

Egyre több az SMAX, nekem meg egyre kevésbé teccik nem is tudom milyen fílinget kellene benne felfedezni legutóbb a toledo jutott eszembe
Ja, ez itt off, de srac lehet, hogy nem mkIV mellett dönt úgyhogy annyira mégse
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2007.01.05 péntek, 23:37:00 »

Ja, ez itt off, de srac lehet, hogy nem mkIV mellett dönt úgyhogy annyira mégse
Akkor én is OFFolok: 99%, hogy én sem...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2007.01.05 péntek, 23:53:00 »

Akkor én is OFFolok: 99%, hogy én sem...
Hiányozni fogsz... remélem, végre dízelt veszel... látod a Curtis is átpártolt az öngyulladósokhoz (535d). Nem beszélve a Korisról..
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2007.01.06 szombat, 00:01:00 »

Hiányozni fogsz... remélem, végre dízelt veszel... látod a Curtis is átpártolt az öngyulladósokhoz (535d). Nem beszélve a Korisról..
Koris nem pártolt sehova, mohó anyagias indokok vezérlik:-) Egyébként, ha minden jól megy, apámé lesz a Mondeo, úgyhogy azért megyek (megyünk) talira, semmi vész. A kiszemelt egy S60R, és mivel nem (teljesen) új, megvárom (és végignézem) azt az átvizsgálást és eredetvizsgálatot, mielőtt azt mondanám, hogy biztos a dolog. Jövő héten eldől. Mint ebből megtudhattad, nem tértem meg az emberiség józanabb feléhez:-) Kipróbáltam az autót, hamisítatlan vadállat, pedig csak egy kényelmes limuzin.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2007.01.06 szombat, 00:05:00 »

Koris nem pártolt sehova, mohó anyagias indokok vezérlik:-) Egyébként, ha minden jól megy, apámé lesz a Mondeo, úgyhogy azért megyek (megyünk) talira, semmi vész. A kiszemelt egy S60R, és mivel nem (teljesen) új, megvárom (és végignézem) azt az átvizsgálást és eredetvizsgálatot, mielőtt azt mondanám, hogy biztos a dolog. Jövő héten eldől. Mint ebből megtudhattad, nem tértem meg az emberiség józanabb feléhez:-) Kipróbáltam az autót, hamisítatlan vadállat, pedig csak egy kényelmes limuzin.
Én csak az S40 és S80-at próbáltam, de kisebb az utastér, szűkösebb az egész, nekem ez miatt nem tetszettek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2007.01.06 szombat, 00:18:00 »

Én csak az S40 és S80-at próbáltam, de kisebb az utastér, szűkösebb az egész, nekem ez miatt nem tetszettek.
Az meglepne, ha az S80-ban kisebb lenne, az S40 pedig ugye a Focus "társa". Igazad van, a hátsó lábtér az S60-ban is kisebb, mint a Mondiban. Ami viszont nem érdekel, mert 80%-ban egyedül használom a gépet, a maradék 20% 99%-ában pedig csak egy utasom van. Amúgy beültem magam mögé, kisebb a hely, mint a Mondiban, de elegendő.(Cserébe a válltér nagyobb.) Ami szorít, az legfeljebb a kagylós ülés lehet, de csak nagytermetűeknél. Én nem vagyok sovány, nekem pont jó. Másrészt asszem nem fogok hátul ülni:-)
 
De te más tészta vagy, Mr. Nyakigláb:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2007.01.06 szombat, 07:53:00 »

Én csak az S40 és S80-at próbáltam, de kisebb az utastér, szűkösebb az egész, nekem ez miatt nem tetszettek.
én meg csak egy V70-et próbáltam és körülvesz, mint gyermeket az anyaméh... de a csomitartója tényleg kisebb, Napuval kiköböztük Egomban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2007.01.06 szombat, 07:59:00 »

Az meglepne, ha az S80-ban kisebb lenne, az S40 pedig ugye a Focus "társa". Igazad van, a hátsó lábtér az S60-ban is kisebb, mint a Mondiban. Ami viszont nem érdekel, mert 80%-ban egyedül használom a gépet, a maradék 20% 99%-ában pedig csak egy utasom van. Amúgy beültem magam mögé, kisebb a hely, mint a Mondiban, de elegendő.(Cserébe a válltér nagyobb.) Ami szorít, az legfeljebb a kagylós ülés lehet, de csak nagytermetűeknél. Én nem vagyok sovány, nekem pont jó. Másrészt asszem nem fogok hátul ülni:-)
 
De te más tészta vagy, Mr. Nyakigláb:-))
én csak vVés Volviról tudok beszélni, mert nálunk csak az van (40 és 70). A V40 nagyon picike, Mondihoz való hasonlítás szigorúan tilos, de a V70/S60 már hasonlítható, az S80 pedig már centikkel nagyobb minden irányba.
mögém meg ugyanúgy nem fér be ide se senki, mint a Mondiba! merénegynagydarabállatvagyok!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2007.01.06 szombat, 13:05:00 »

Az meglepne, ha az S80-ban kisebb lenne, az S40 pedig ugye a Focus "társa". Igazad van, a hátsó lábtér az S60-ban is kisebb, mint a Mondiban. Ami viszont nem érdekel, mert 80%-ban egyedül használom a gépet, a maradék 20% 99%-ában pedig csak egy utasom van. Amúgy beültem magam mögé, kisebb a hely, mint a Mondiban, de elegendő.(Cserébe a válltér nagyobb.) Ami szorít, az legfeljebb a kagylós ülés lehet, de csak nagytermetűeknél. Én nem vagyok sovány, nekem pont jó. Másrészt asszem nem fogok hátul ülni:-)
 
De te más tészta vagy, Mr. Nyakigláb:-))
S80-ba hátul már elférek, de a lábtér kisebb, mint a Mondeo-ba még itt is. Az anyós ülés nagyon szűk, kicsi nagyon a lábtér, és oldalt a hely, én a vezetőrészen is ugyan ezt éreztem, ott valahogy körbeölel az autó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2007.01.06 szombat, 16:30:00 »

én csak vVés Volviról tudok beszélni, mert nálunk csak az van (40 és 70). A V40 nagyon picike, Mondihoz való hasonlítás szigorúan tilos, de a V70/S60 már hasonlítható, az S80 pedig már centikkel nagyobb minden irányba.
mögém meg ugyanúgy nem fér be ide se senki, mint a Mondiba! merénegynagydarabállatvagyok!
Most ezt mért mondod?-:)
 
...merénegynagydarabállatvagyok!
 
A többiek a kisebbek!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2007.01.06 szombat, 18:45:00 »

Én csak az S40 és S80-at próbáltam, de kisebb az utastér, szűkösebb az egész, nekem ez miatt nem tetszettek.
Szia!
Nekem az említett márka/típus csalódás volt. Nem MONDom, mi is kacérkodtunk a gondolattal, de nem csábultunk el. Az utolsó löket az volt, amikor itt a márkaszervízben láttam, milyen egy hajtókar abban az autóban...Nem a szervíz polcán, hanem a motorteret felnyitva, ahogy behozta egy tréler. És mint kiderült, nem az volt az első, se nem az utolsó eset...A biztosítás/szervíz, grrr! És kissebbnek találtam az utasterét, mint egy Mondeo-nak.  
1000x inkább egy Mondeo IV!
Üdv.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2007.01.07 vasárnap, 00:07:00 »

Szia!
Nekem az említett márka/típus csalódás volt. Nem MONDom, mi is kacérkodtunk a gondolattal, de nem csábultunk el. Az utolsó löket az volt, amikor itt a márkaszervízben láttam, milyen egy hajtókar abban az autóban...Nem a szervíz polcán, hanem a motorteret felnyitva, ahogy behozta egy tréler. És mint kiderült, nem az volt az első, se nem az utolsó eset...A biztosítás/szervíz, grrr! És kissebbnek találtam az utasterét, mint egy Mondeo-nak.  
1000x inkább egy Mondeo IV!
Üdv.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2007.01.07 vasárnap, 01:58:00 »

Szia!
Nekem az említett márka/típus csalódás volt. Nem MONDom, mi is kacérkodtunk a gondolattal, de nem csábultunk el. Az utolsó löket az volt, amikor itt a márkaszervízben láttam, milyen egy hajtókar abban az autóban...Nem a szervíz polcán, hanem a motorteret felnyitva, ahogy behozta egy tréler. És mint kiderült, nem az volt az első, se nem az utolsó eset...A biztosítás/szervíz, grrr! És kissebbnek találtam az utasterét, mint egy Mondeo-nak.  
1000x inkább egy Mondeo IV!
Üdv.
Nem kell állat módon leállítani, amikor még pörög, nem kell kitaposni a belét, mert anélkül is megy, és nem kell ész nélkül "tuningolni" a turbónyomás növelésével, és nem lesz egy ilyen eset sem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2007.01.07 vasárnap, 21:23:00 »

Zsoel elküldte az új Bond filmben az MK4 szereplését. Az oldalra nem akarom kitenni a filmes jogok miatt, csak ide.
 
>> Letölthető itt <<
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2007.01.07 vasárnap, 22:19:00 »

Szerintem a V80 nem a mondeo kategóriája, sem méretben, sem árban, sem tudásban, ahhoz kár hasonlítgatni. Az s60 lábtere nagy csalódás volt, a futóműve, kormánya gyengébb, mint a mondeo, a kézifékkar kifejezetten furán néz ki. De az autó nem rossz, szerintem simán lehet szeretni. Az látszik, nem annyira a vezetés élményére gyúrtak, hanem inkább a kényelemre, és azért egy kicsit feljebb is címezték. Almát hasonlítunk körtéhez
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 02:29:00 »

Szerintem a V80 nem a mondeo kategóriája, sem méretben, sem árban, sem tudásban, ahhoz kár hasonlítgatni. Az s60 lábtere nagy csalódás volt, a futóműve, kormánya gyengébb, mint a mondeo, a kézifékkar kifejezetten furán néz ki. De az autó nem rossz, szerintem simán lehet szeretni. Az látszik, nem annyira a vezetés élményére gyúrtak, hanem inkább a kényelemre, és azért egy kicsit feljebb is címezték. Almát hasonlítunk körtéhez
A futóműnél azért nem mindegy, milyen S60-ról beszélünk, de a 2.4-ek és a gyengébb D5-ök esetében csak megerősíteni tudom, amit írsz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 02:43:00 »

'Ázze', nem tom lejátszani Zsoel vidijóját, pedig kíváncsi lennék rá, milyen reklámra ad a Ford több millió Dezsőt:-) Na, túrok pár kodeket...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:16:00 »

'Ázze', nem tom lejátszani Zsoel vidijóját, pedig kíváncsi lennék rá, milyen reklámra ad a Ford több millió Dezsőt:-) Na, túrok pár kodeket...
Én se, pedig nem is érdekel
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 12:21:00 »

en le tudtam jaccani...Haaat, jobbra szamitottam. Csak ennyit szerepel az MKIV a filmben ? Semmi gyorshajtas, semmi farolas, semmi uldozes ?  
Azert lennek a nigger helyeben. Asszem Bond bacsi nem latna viszont a verdat soha tobbet
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 12:23:00 »

hmmm, ha jol lattam, nem volt az MKIV-en Mondeo felirat ? Mee nem ? Igy nem tul jo a reklam erteke...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 12:27:00 »

hmmm, ha jol lattam, nem volt az MKIV-en Mondeo felirat ? Mee nem ? Igy nem tul jo a reklam erteke...
Mint olvashattuk is, ez a Mondi csak és kizárólag a Bondinak idő elött összerakott gép. Egy két dolog lemaradt na.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 13:15:00 »

Ticu,
 
Ez azt jelenti, hogy egesz film alatt nem onerobol ment, hanem huztak ? Olvastam is valamit errol, hogy valami max. 50km/h sebessegre volt kepes.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:23:00 »

'Ázze', nem tom lejátszani Zsoel vidijóját, pedig kíváncsi lennék rá, milyen reklámra ad a Ford több millió Dezsőt:-) Na, túrok pár kodeket...
Nekem K-Lite pack-el megy.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:24:00 »

en le tudtam jaccani...Haaat, jobbra szamitottam. Csak ennyit szerepel az MKIV a filmben ? Semmi gyorshajtas, semmi farolas, semmi uldozes ?  
Azert lennek a nigger helyeben. Asszem Bond bacsi nem latna viszont a verdat soha tobbet
Állítolag csak valami kicsi 1.6 motor van benne, hogy éppen csak guruljon.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:30:00 »

Állítolag csak valami kicsi 1.6 motor van benne, hogy éppen csak guruljon.
Ja, olyan drágán soha nem adtak el 1.6-ost, mint a majdani aukción vagy volt egyhatos Asztonmartin?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:35:00 »

Ja, olyan drágán soha nem adtak el 1.6-ost, mint a majdani aukción vagy volt egyhatos Asztonmartin?
2 kipufogós, de 4 hengeres a hangja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:39:00 »

2 kipufogós, de 4 hengeres a hangja.
Mi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:44:00 »

Ja, olyan drágán soha nem adtak el 1.6-ost, mint a majdani aukción vagy volt egyhatos Asztonmartin?
Nem tudom mennyire igaz, vagy itt vagy valami autós oldalon olvastam én is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 15:23:00 »

Szerintem a V80 nem a mondeo kategóriája, sem méretben, sem árban, sem tudásban, ahhoz kár hasonlítgatni. Az s60 lábtere nagy csalódás volt, a futóműve, kormánya gyengébb, mint a mondeo, a kézifékkar kifejezetten furán néz ki. De az autó nem rossz, szerintem simán lehet szeretni. Az látszik, nem annyira a vezetés élményére gyúrtak, hanem inkább a kényelemre, és azért egy kicsit feljebb is címezték. Almát hasonlítunk körtéhez
"Az s60 lábtere nagy csalódás volt"
 
Nem vagyok egy kisember mi? Én sem szívesen ülök be magam mögé...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.