Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 21:45:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1450050 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2009.12.25 péntek, 22:14:41 »

Köszi a hozzaszólásokat, megprobalom kideríteni hol levegősödhet fel.
Jelzem, ha rájöttem valamire, hátha hasznos lehet másnak is.

Egyébként mi van, ha az előmelegítőt is kikötöm a rendszerből? Tehát tankról pumpa, pumáról adagoló?

Zordabb eghajlaton vagy hazai rekordhidegeknel sokat segit, de nyugodtan kikotheted. Mivel gyorscsatlakozoi vannak, potencialis hibaforras, lasd TaDe cikke. wave
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2009.12.26 szombat, 09:04:12 »


Egyébként mi van, ha az előmelegítőt is kikötöm a rendszerből? Tehát tankról pumpa, pumáról adagoló?

Sziasztok!

Tulajdonképpen nincs semmi. Én nem érzem a hiányát, az előző telet kibírtam nélküle Smiley . Az is hasznos lehet, ha a szürőtől a kocsi aljáig menő csövet is kicseréled átlátszóra, a tanknál is gyorscsatlakozó van, onnan is jöhet bubi.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #502 Dátum: 2009.12.26 szombat, 11:30:50 »

En mar csereltem. Szukseged lesz egy megfelelo szerszamra, en egy rovid nyelu allithato kulcsot hasznaltam. Eleg kemeny volt kicsavarni, kesztyu legyen rajtad. A menet olyan, hogy amikor becsavarod az uj szelepet, elvileg pont jo helyre fog kerulni a kabele. Ja es en nem elvagtam, hanem kibontottam a gegecsobol a kabelet, a csatlakozobol pedig visszatoltam a 2 tuskejet, szoval az ujat vagas/forrasztas nelkul raktam be. Nagyon figyelj a steril korulmenyekre, ne potyogjon semmi oda ahova nem kene es a tomitesek legyenek a helyukon!
A trukk pedig annyi az egeszben, hogy nem kell megvenni majd 30 penzert amit itthon arulnak, interneten feleannyibol beszerezheto ugyanaz. wave

a jó időre (és az ünnepre  vigyor3) való tekintettel megejtettem a cserét. valóban nem volt nagy öröngősség, főleg tudva, hogy a csatlakozóban kell a tüskét cserélni és nem kell forrasztani semmit  worship. nekem az új patronon a kábel kivezetés nem ugyanott lett, mint az előzőnél, de gondolom egy negyed fordulatnyi eltérés lehet a különböző gyártású menetben. nekem csak 27es villáskulcsom volt, azzal műtöttem, de annyira pont elfért, hogy lehetett vele dolgozni és nagyon nem is lötyögött a patronon (elvileg 26os a fej). a régi tömítések amúgy teljesen kockák voltak, a patront kézzel ki lehetett tekerni. most úgy tűnik, hogy minden tuti, nem rángat be gyorsításkor  eljen

a kérdésem viszont az, hogy neked is volt a csomagban +1 tömítés (a nagyobb)? a szelepen rajta volt mindkettő és nekem úgy tűnt, hogy a harmadiknak nincs értelme. ennyire gondosak, hogy raktak bele egy tartalékot?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 09:51:06 »

...
a kérdésem viszont az, hogy neked is volt a csomagban +1 tömítés (a nagyobb)? a szelepen rajta volt mindkettő és nekem úgy tűnt, hogy a harmadiknak nincs értelme. ennyire gondosak, hogy raktak bele egy tartalékot?

Nem emlekszem, volt-e bonusz karika, de majd elo fogom keresni a kiszerelt alkatreszt meg a cserealkatresz csomagolasat. Ha volt plusz tomites akkor annak ott kell lennie. Arra viszont emlekszem, hogy 2 karika kellett a beszereleshez, szoval biztos nem hagytunk ki semmit. eplus2
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 12:17:56 »

Sziasztok
Nem tudjátok  hogy hol lehet olcsón kapni mk2 1.8 TD Mondeohoz (hidraulikus kuplungos) kuplungtárcsát???
Nagyon fontos lenne
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 10:17:07 »

Nem emlekszem, volt-e bonusz karika, de majd elo fogom keresni a kiszerelt alkatreszt meg a cserealkatresz csomagolasat. Ha volt plusz tomites akkor annak ott kell lennie. Arra viszont emlekszem, hogy 2 karika kellett a beszereleshez, szoval biztos nem hagytunk ki semmit. eplus2

Megtalaltam; nekem is volt a csomagban egy tartalek tomites.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #506 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 15:01:40 »

Megtalaltam; nekem is volt a csomagban egy tartalek tomites.

ezek a németek, rendes egy banda  eplus2
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
rooland
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2009.12.29 kedd, 09:33:58 »

Sziasztok!

Sokat olvastam már a sorstársak kínlódásait, de nem segített rajtam sem eddig semmi.
Mondeo 1,8td 1999-es. 140e km.
Hidegen 5 fok alatt nem indul a masina, utána, ha 1x már beugrott, akár -10 fokban is pöccre megy, 5-8 órán belül.

Amin eddig végigmentünk az utóbbi 2 télen: izzítás rendben, gyertyák cserélve, saruk újraforrasztva. Önindító megperselyezve, akksi új. Teker, mint állat.
Motor meggyűrűzve, kompresszió visszamérve.Csapágycsere, szűrők, olaj, tömítések stb...
Jelenleg a teljes üzemanyag rendszer átbuherálva, tanktól 1db benzinszűrővel direktbe van kötve az adagolóra. (előtte 2db visszafolyás gátló is be volt téve) Az autó még mindig nem indul.

Amit produkál: viszonylag meredek utcában lakok. Ha reggel nem indul, már rutinból gurítom, önindító teker, ahogy 2-ben lekuplungolom, azonnal elindul.
Ha csak nyegtetem, 2 henger elindul rögtön, a motor a bakokról majd leszakad, majd nem sokkal később a 3. henger is elkapja, aztán még vagy 20 mp. tekerés után a 4. is. Ha ez megtörtént, akár le is állíthatom, pöccre fog indulni.

Ui.: van benne hűtővíz melegítő 220 voltos cekász-szivattyú. Ha ezzel felfűtöm a blokkot, akkor elindul.
A -10 fokban 1 hete nem jutottam áramhoz, így kínomban az adagolóra rányomtam kb. 4 vödörnyi 80 fokos vizet, hogy megmelegítsem. Elindult az autó (csak az adagolót és a porl. csúcsokat locsoltam meg).

Az indulási hajlandóság összefügg a hőmérséklettel, minél hidegebb van, annál szarabb a helyzet. Van valami tippje valakinek, mi a jó ég lehet ez? Tuti, hogy valami ***, bagatel alkatrész lesz a ludas, de már a szakik se tudnak semmit mondani.

Adagolónál tippelek hibát az említett vizes akcióból következtetve. Lucas rendszer.

Előre is köszi a tippeket.

Üdv,
Rooland
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2009.12.29 kedd, 11:05:04 »

Sziasztok!

Sokat olvastam már a sorstársak kínlódásait, de nem segített rajtam sem eddig semmi.
Mondeo 1,8td 1999-es. 140e km.
Hidegen 5 fok alatt nem indul a masina, utána, ha 1x már beugrott, akár -10 fokban is pöccre megy, 5-8 órán belül.

Próbáltad már többszöri izzítás után indítani?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2009.12.29 kedd, 22:48:40 »

Sziasztok!

Sokat olvastam már a sorstársak kínlódásait, de nem segített rajtam sem eddig semmi.
Mondeo 1,8td 1999-es. 140e km.
Hidegen 5 fok alatt nem indul a masina, utána, ha 1x már beugrott, akár -10 fokban is pöccre megy, 5-8 órán belül.
...
Ha csak nyegtetem, 2 henger elindul rögtön, a motor a bakokról majd leszakad, majd nem sokkal később a 3. henger is elkapja, aztán még vagy 20 mp. tekerés után a 4. is. Ha ez megtörtént, akár le is állíthatom, pöccre fog indulni.
...

Szerintem elsore eleg eddig elolvasni... Ez alapjan valoszinuleg megis levegosodik az uzemanyagrendszer.
Kezdesnek atlatszo csovel meg kellene vizsgalnod, hogy mi is tortenik mielott a nafta az adagoloba jut, esetleg a visszafolyo agban is.
TaDe ezen cikke sokat segithet: http://mondeotade.fanklub.hu/TD_air.pdf
Jol ertem, hogy most nincs visszacsapo szelep a tank es az adagolo kozott? Visszafolyo csovek/zarodugo milyen allapotban vannak a porlasztokon?
Persze lehet meg sok minden mas, de elso lepeskent a levegot kell kizarni. wave
Naplózva
rooland
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2009.12.29 kedd, 23:01:41 »

jmelenleg semmi gázolaj rendszer nin cs, csak a tanktól direkt gázolaj átlátszó csövön. nem levegős.
az adagolóig rendben a nafta
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2009.12.29 kedd, 23:19:27 »

jmelenleg semmi gázolaj rendszer nin cs, csak a tanktól direkt gázolaj átlátszó csövön. nem levegős.
az adagolóig rendben a nafta

Csekkold le majd a resolaj csovek allapotat is, es/vagy a visszatero agat atlatszo csovel.
Ha ott is minden ok, akkor johet a dusito (hidegindito) kar es a hozza tartozo elektro-motor ellenorzese. Hidegen gyujtas raadasakor be kell hogy huzza a kis kart az adagolon.
Ha ezek sem akkor totozunk tovabb... eplus2
Addig is irhatnal meg egy-ket infot, ugy mint: alapjaratod hidegen mennyi, ingadozik-e? Fustol a gep kozvetlenul az inditas utan, hidegen, melegen? Szine, szaga? Fogyasztas mennyi? Szivargo gazolaj nyoma barhol a tanktol tankig?
Naplózva
villa
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 14:16:03 »

Szerintem elsore eleg eddig elolvasni... Ez alapjan valoszinuleg megis levegosodik az uzemanyagrendszer.
Kezdesnek atlatszo csovel meg kellene vizsgalnod, hogy mi is tortenik mielott a nafta az adagoloba jut, esetleg a visszafolyo agban is.
TaDe ezen cikke sokat segithet: http://mondeotade.fanklub.hu/TD_air.pdf
Jol ertem, hogy most nincs visszacsapo szelep a tank es az adagolo kozott? Visszafolyo csovek/zarodugo milyen allapotban vannak a porlasztokon?
Persze lehet meg sok minden mas, de elso lepeskent a levegot kell kizarni. wave

Hello mindenki.
Nekem megoldodott a problema.
Az "üzemképtelen, adagolo hibas" gepjarmu 160 azaz százhatvan Magyar Fontbol lett megjavittva egy kertben egy darab csillagcsavarhuzoval.

A levegosodes a tank felől érkező alu csovon volt. Nem lehetett egybol kiszurni ugyan, de a TD_air pdf lepesei utan hamar kiderult.
Az alu cső ott lett lyukas, ahol a hengerekbe menő, szinten alu gázolaj csovekhez hozzáért a reázkodás miatt.

Üdvözletem az Auto Fort (elvileg gyari Ford szerviz) dolgozoinak, es koszonom a lelkiismeretes munkát, valamit a felesleges alkatrészcseréket.
Nektek pedig -és ezt most komolyan- a gyors reagálásokat és a segitséget.

Üdv,

Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 15:17:01 »

A levegosodes a tank felől érkező alu csovon volt. Nem lehetett egybol kiszurni ugyan, de a TD_air pdf lepesei utan hamar kiderult.
Az alu cső ott lett lyukas, ahol a hengerekbe menő, szinten alu gázolaj csovekhez hozzáért a reázkodás miatt.
taps 2 sör lesz  taps
(viccelek csak)
Boldog új évet  wave
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:10:55 »

Hello mindenki.
Nekem megoldodott a problema.
Az "üzemképtelen, adagolo hibas" gepjarmu 160 azaz százhatvan Magyar Fontbol lett megjavittva egy kertben egy darab csillagcsavarhuzoval.

A levegosodes a tank felől érkező alu csovon volt. Nem lehetett egybol kiszurni ugyan, de a TD_air pdf lepesei utan hamar kiderult.
Az alu cső ott lett lyukas, ahol a hengerekbe menő, szinten alu gázolaj csovekhez hozzáért a reázkodás miatt.

Üdvözletem az Auto Fort (elvileg gyari Ford szerviz) dolgozoinak, es koszonom a lelkiismeretes munkát, valamit a felesleges alkatrészcseréket.
Nektek pedig -és ezt most komolyan- a gyors reagálásokat és a segitséget.

Üdv,

taps
Naplózva
obraz
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2010.01.02 szombat, 15:42:19 »

kicsit kérdeznék én is:
előtöltés állító szelepet cserélt már itt valaki? van valami trükkje vagy csak régitlevágom-kitekerem-újatbecsavarom-kábeltráforrasztom?
polaritásnak van szerepe vagy mindegy (lévén, hogy egyszínű a két madzag)? forrasztani lehet, túl a tűzveszélyességi szempontokon?
minden tapasztalatot megköszönök  worship

Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2010.01.02 szombat, 16:12:13 »


Szia,

Nem sikerült, próbáld a quote-okon kívülre...  wave
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 09:20:52 »



Sziasztok!

Én is kicseréltem végre tegnap. Picit másabb lett a hangja is a gépnek, és ma reggel tiszta izgatott voltam, hogy hogy indul a hó alatt. És jól!!!  vigyor3  vigyor3
Nem sok trükkje van, a csatlakozóval el lehet szórakozni, türelemjáték. A szelepet meg egy jó fogóval sikerült kitekerni.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 14:27:39 »

Hat ebben meg mifele motor van (utolso foton)?! fejvakaras
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_td_clx_1.8_tdi_ghia_limited_edition-3500949
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #519 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 16:18:16 »


már én is néztem és elég furcsa szerzetnek tűnik  vigyor3
de még érdekesebb, hogy valóban adtak ki mondeoból limitált szériákat? vagy csak volt otthon valakinek egy gravírozógépe?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 16:25:56 »

már én is néztem és elég furcsa szerzetnek tűnik  vigyor3
de még érdekesebb, hogy valóban adtak ki mondeoból limitált szériákat? vagy csak volt otthon valakinek egy gravírozógépe?

Kiporgesgatlo, hutheto kesztyutarto?! merges2
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #521 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 16:31:06 »

Kiporgesgatlo, hutheto kesztyutarto?! merges2

ma délben amikor beültem, az enyémben is hideg volt  eplus2
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 19:07:31 »

ma délben amikor beültem, az enyémben is hideg volt  eplus2


Es gondolom ki sem porgott... eplus2 eljen
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2010.01.06 szerda, 11:22:12 »

Sziasztok!
 A lányoméknak van egy 1997-es 1.8 TD kombi mondeója. Nagyon szeretik, csodálatos autó (210 e km van benne), a csomagtartóba belefér szinte egy kamionnyi cucc! Az üza. rendszerrel volt egy kis gond 3 éve, egy kis átalakítással probléma mentes lett!
  A segítségeteket szeretném kérni a tegnap óta jelentkező probléma megoldásához: Gázelvételkor a motor néha leáll, de ha jár is, az alapjárati fordulatszám leesik 500-ra. Amit szemrevételezéssel eddig látok az az, hogy az adagolóhoz jön egy bowden az akkumulátor alól, egy kis hengeres alkatrészből, de ezt a bowdent nem mozgatja semmi, laza!
Valószínű hogy itt kell keresni a baj okát (okozóját). Mi működtetné ezt a bowdent, hol keressem a hibaokozót!
   Üdv.: Papi
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:39:38 »

Sziasztok!
 A lányoméknak van egy 1997-es 1.8 TD kombi mondeója. Nagyon szeretik, csodálatos autó (210 e km van benne), a csomagtartóba belefér szinte egy kamionnyi cucc! Az üza. rendszerrel volt egy kis gond 3 éve, egy kis átalakítással probléma mentes lett!
  A segítségeteket szeretném kérni a tegnap óta jelentkező probléma megoldásához: Gázelvételkor a motor néha leáll, de ha jár is, az alapjárati fordulatszám leesik 500-ra. Amit szemrevételezéssel eddig látok az az, hogy az adagolóhoz jön egy bowden az akkumulátor alól, egy kis hengeres alkatrészből, de ezt a bowdent nem mozgatja semmi, laza!
Valószínű hogy itt kell keresni a baj okát (okozóját). Mi működtetné ezt a bowdent, hol keressem a hibaokozót!
   Üdv.: Papi

A bowdenes cucc az akksi alatt a dusitomotor. Ha huzgalod az adagolon a gazkart akkor -jaro motornal persze- a dusito karnak is dolgoznia kell. Hideginditasnal van nagy szerepe. Ha total log a bowden akkor elkepzelheto, hogy kiakadt az akksi alatti vegenel. Ha megnezed kozelrol akkor latod, hogy egy rugoval feszitett lemezt mozgat az elektromotor egy stift segitsegevel. Nezd meg kozelebbrol, lehet hogy csak eltort a rugo vagy kiakadt a bowden. De a dusitomotoron belul is lehet gond. Ha minden a helyen van akkor pedig be kell allitani a bowdent.
Ennek azonban szerintem semmi koze a leallasokhoz. Olyankor tud lefulladni, ha az adagolon el vannak allitva az alapjarati fordulatszamok illetve a fordulat leesesi ideje. De ha eddig minden rendben volt vele, akkor ezeket is ki lehet zarni.
Nyultak mostanaban barmihez az uzemanyagrendszer kornyeken? Gazolajszuro/levegoszuro mikor volt utoljara cserelve? Jo lenne ha tudnal irni vmi egyeb tunetet is. Barmi ami valtozott (fust, fogyasztas, teljesitmeny, hideginditas, hang). Hirtelen mas nem jut eszembe. Wink
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2010.01.06 szerda, 16:25:50 »

Szia Avokadó!
 Köszönöm a segítséget, az üza. rendszer nem volt mostanában piszkálva. Egy hete okozott a mondi egy kis meglepetést, menet közben indokolatlanul fölpörgött, mint amikor fölakad a gázpedál. A gyors slusszkulcsos leállítás után megjavult, a gázbowden nincs kiszőrösödve, könnyen mozog!
  Gázolaj szűrő, levegő szűrő csere az ősszel volt. Az adagolón nem volt mostanában semmiféle babrálás!
  Ha az adagolón húzgálom a gázkart, a motor szépen reagál rá, de a dúsító kar rész meg sem mozdul. Úgy emlékszem máskor ilyenkor a bowden mozgatta a dúsító kart, (de lehet hogy csak amikor hideg volt a motor).
  Mégegyszer köszi a segítséget, látom otthon vagy a témában, áruld már el még azt is, hogy a dúsítómotor honnan kap jelet, mi vezérli.
  A dúsító motortól jövő bowden mozgása elég nagy (kb. 10 mm), ha ekkora elmozdulást adok kézzel a dúsító karnak, beáll a 800-as alapjárati fordulatszám. A bowden dúsító motor felöli része fixnek tűnik, ezt támasztja alá az is, hogyha a bowdent a másik végénél, ahol kijön a burkolatából előre felé meghúzom, emelkedik a fordulatszám. Remélem csak a rugóval feszített lemez akadt föl valamiért.
  A motor leállás téves információ volt, nem a gázelvételkor állt le, hanem induláskor! Eddig ugyanis szinte gázadás nélkül, alapjáraton indult, most pedig gázadással kell elérni az induláshoz szükséges fordulatszámot és nyomatékot.
  A hét végén lesz a szétszedés és a hibamegállapítás, ha ne adj isten dúsító motort vagy az azt vezérlő elemet kell cserélni, vehetek-e utángyártottat, mert az eredeti ford alkatrészek nem olcsók, igaz az utángyártott sem, ha rövid idő múlva ismét cserélni kell!

                                   Üdv.: Papi
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:52:45 »

Szia Avokadó!
 Köszönöm a segítséget, az üza. rendszer nem volt mostanában piszkálva. Egy hete okozott a mondi egy kis meglepetést, menet közben indokolatlanul fölpörgött, mint amikor fölakad a gázpedál. A gyors slusszkulcsos leállítás után megjavult, a gázbowden nincs kiszőrösödve, könnyen mozog!
  Gázolaj szűrő, levegő szűrő csere az ősszel volt. Az adagolón nem volt mostanában semmiféle babrálás!
  Ha az adagolón húzgálom a gázkart, a motor szépen reagál rá, de a dúsító kar rész meg sem mozdul. Úgy emlékszem máskor ilyenkor a bowden mozgatta a dúsító kart, (de lehet hogy csak amikor hideg volt a motor).
  Mégegyszer köszi a segítséget, látom otthon vagy a témában, áruld már el még azt is, hogy a dúsítómotor honnan kap jelet, mi vezérli.
  A dúsító motortól jövő bowden mozgása elég nagy (kb. 10 mm), ha ekkora elmozdulást adok kézzel a dúsító karnak, beáll a 800-as alapjárati fordulatszám. A bowden dúsító motor felöli része fixnek tűnik, ezt támasztja alá az is, hogyha a bowdent a másik végénél, ahol kijön a burkolatából előre felé meghúzom, emelkedik a fordulatszám. Remélem csak a rugóval feszített lemez akadt föl valamiért.
  A motor leállás téves információ volt, nem a gázelvételkor állt le, hanem induláskor! Eddig ugyanis szinte gázadás nélkül, alapjáraton indult, most pedig gázadással kell elérni az induláshoz szükséges fordulatszámot és nyomatékot.
  A hét végén lesz a szétszedés és a hibamegállapítás, ha ne adj isten dúsító motort vagy az azt vezérlő elemet kell cserélni, vehetek-e utángyártottat, mert az eredeti ford alkatrészek nem olcsók, igaz az utángyártott sem, ha rövid idő múlva ismét cserélni kell!

                                   Üdv.: Papi

Na igy mar tiszta a kep. Mindket jelenseget tobbszor kiveseztek mar a forumon, en is csak innen vagyok ilyen okos. nyes Menjunk sorban.
1. felporges: Feltetlenul jarj utana, mert ha nincs szerencsed legkozelebb nem tudod leallitani majd a motort... ejnye1 Van az adagolon egy membran ami a turbonyomastol fuggoen szabalyozza a bejuto gazolaj mennyiseget. Ellenorzest lasd TaDe ide vonatkozo cikkeben: http://mondeotade.fanklub.hu/turbomembran.pdf
Membran csereje kb 10 rongy, az egesz szelep cserejet le sem irom, hogy mennyi. eplus2

2. dusitomotor: Hidegen-melegen is dolgoznia kell. Ha a bowden nincs kiakadva, es a motor is dolgozik de megsem tortenik semmi, akkor tobb mint valoszinu, hogy a belso fogaskerek attetel kopott szet. Vezerles az ECU-rol jon, azzal talan nem lesz baj. Eredeti tenyleg draga, utangyartott nincs, esetleg lehet probalkozni hazi gyogyitassal. Infok itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1446.msg479646#msg479646

Ha rakeresel a forumon akkor sok hasznos infot fogsz meg talalni mindket temaban. wave
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 14:23:48 »

Szia Avokadó!
  Köszönöm a segítséget, hát nem nagyon vigasztaltál meg!
  Voltam ma Szegeden és benéztem a ford üzletbe! Azt mondták, hogy a turbó membrán ritkább, mint a fehér holló, tudnak ajánlani egy bontott turbót 155 e Ft-ért! ( 450 e ft-ért pedig már lehet venni egy elfogadható minőségű 15 éves TD-t, még egy év műszakival!) Ami most még vígasztaló, hogy a turbócsövet lehúzva, járó motornál nem folyik belőle a gázolaj!!!
 A dúsító motor fórumon leírt javításával megpróbálkozom, ha nem jön össze, a szegedi ford üzlet ajánlott egy olcsóbb megoldást: a mondeo I-es dúsító motorja külső kialakítása ugyan olyan, bele is szerelhető, csak más az elektromos csatlakozása. Itt is négy vezeték van, de a színük egyáltalán nem egyezik a II-es vezetékeivel. A vezetékek is nagyobb keresztmetszetűek! Levágom a csatit, remélem sikerül beazonosítani a vezetékeket és átforrasztom. Ha nem egyértelmű, biztos találok a fórumon valakit, aki meg tudja majd mondani, hogy a 4x2 színű vezetéket melyik 4x2 színűhöz kössem! Egyébként ez a dúsító motor  10 e Ft.
   Mégegyszer köszönöm a sok hasznos infót,
                                Üdv.: papi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #528 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 14:49:23 »

Szia Avokadó!
  Köszönöm a segítséget, hát nem nagyon vigasztaltál meg!
  Voltam ma Szegeden és benéztem a ford üzletbe! Azt mondták, hogy a turbó membrán ritkább, mint a fehér holló, tudnak ajánlani egy bontott turbót 155 e Ft-ért! ( 450 e ft-ért pedig már lehet venni egy elfogadható minőségű 15 éves TD-t, még egy év műszakival!) Ami most még vígasztaló, hogy a turbócsövet lehúzva, járó motornál nem folyik belőle a gázolaj!!!
 A dúsító motor fórumon leírt javításával megpróbálkozom, ha nem jön össze, a szegedi ford üzlet ajánlott egy olcsóbb megoldást: a mondeo I-es dúsító motorja külső kialakítása ugyan olyan, bele is szerelhető, csak más az elektromos csatlakozása. Itt is négy vezeték van, de a színük egyáltalán nem egyezik a II-es vezetékeivel. A vezetékek is nagyobb keresztmetszetűek! Levágom a csatit, remélem sikerül beazonosítani a vezetékeket és átforrasztom. Ha nem egyértelmű, biztos találok a fórumon valakit, aki meg tudja majd mondani, hogy a 4x2 színű vezetéket melyik 4x2 színűhöz kössem! Egyébként ez a dúsító motor  10 e Ft.
   Mégegyszer köszönöm a sok hasznos infót,
                                Üdv.: papi

a turbomembránnak a turbohoz nem sok köze van, csak hogy az vezérli. ez egy "okos" boltos lehetett, aki azt mondta, hogy vegyél turbót. az mk1-és 2 dúsítója ég és föld, és a vezérlése is. mk1-ben vákumos, és nem is rángatja menet közben, csak klímázásnál, és hátramenetnék kapcsol be. leállnia viszont nem szabadna miatta. lehet egy rossz beállítás is, nagyon sokat számít lucas adagolónál a "hivatalos" alapjárat beállítás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 14:56:24 »

Szia Avokadó!
  Köszönöm a segítséget, hát nem nagyon vigasztaltál meg!
  Voltam ma Szegeden és benéztem a ford üzletbe! Azt mondták, hogy a turbó membrán ritkább, mint a fehér holló, tudnak ajánlani egy bontott turbót 155 e Ft-ért! ( 450 e ft-ért pedig már lehet venni egy elfogadható minőségű 15 éves TD-t, még egy év műszakival!) Ami most még vígasztaló, hogy a turbócsövet lehúzva, járó motornál nem folyik belőle a gázolaj!!!
 A dúsító motor fórumon leírt javításával megpróbálkozom, ha nem jön össze, a szegedi ford üzlet ajánlott egy olcsóbb megoldást: a mondeo I-es dúsító motorja külső kialakítása ugyan olyan, bele is szerelhető, csak más az elektromos csatlakozása. Itt is négy vezeték van, de a színük egyáltalán nem egyezik a II-es vezetékeivel. A vezetékek is nagyobb keresztmetszetűek! Levágom a csatit, remélem sikerül beazonosítani a vezetékeket és átforrasztom. Ha nem egyértelmű, biztos találok a fórumon valakit, aki meg tudja majd mondani, hogy a 4x2 színű vezetéket melyik 4x2 színűhöz kössem! Egyébként ez a dúsító motor  10 e Ft.
   Mégegyszer köszönöm a sok hasznos infót,
                                Üdv.: papi

Ha nem gazolajos amikor lehuzod a csovet, akkor valoszinuleg nincs is semmi baja. eljen A turbomembran hibaja miatti felporges inkabb alapjaraton jellemzo egyebkent.
Ha nem szalkas a gazbowden lehet, hogy csak a gazkar csillapito teleszkopja szorult meg. Mennyire porgott fel? Pedal visszajott amikor levetted a labad?
Uj turbora pedig semmikeppen nincs szukseged, meg akkor sem ha az adagolon tonkremegy egy alkatresz... Foleg nem bontottan es foleg nem annyiert. falbav

Dusitomotor: eddig ugy tudtam hogy az Mk1 TD mondeokon nem elektromotor hanem vakuum mozgatja azt a bowdent, ugyhogy jol nezd meg mit veszel... Nincs egy linked vagy keped az alkatreszrol amit neked kinaltak?
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.07 csütörtök, 14:58:22 írta avokado » Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 16:34:26 »

Szia Avokádó!
  A gázbowdenem nem szőrös, azóta a fölpörgés nem jelentkezett, igaz a csillapító teleszkópot befújtam WD 40-nel.
  A bolt által ajánlott dúsító motor alakra és kinézetre pontosan olyan volt, mint a II-es mondeó dúsító motorja. Ami kétséget ébresztett bennem, az volt, hogy az eladó azt mondta, hogy vágjam le róla a csatlakozót, forrasszuk rá a II-es mondeo csatiját, és ha nem működik megfelelően, egy héten belül visszaveszi!!! Nem volt megnyugtató az sem, hogy a felajánlott dúsító motoron semmiféle felségjelzést nem találtam! Lehet hogy valamelyik távolkeleti diesel autóhoz alakra pont ilyen dúsító motort készítenek, és egy élelmes nepper behozta kilóra!
  Van esztergályos ismerősöm, ha nálam is csak a tengely perselyének a kopása a gond, akkor a kopott furarot fölszabályozzuk és a furatba teszünk egy bronz perselyt. Ezt biztosabbnak tartom, mint az epokittos javítást!
                      Üdv.: Papi
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 17:11:52 »

Szia Avokádó!
  A gázbowdenem nem szőrös, azóta a fölpörgés nem jelentkezett, igaz a csillapító teleszkópot befújtam WD 40-nel.
  A bolt által ajánlott dúsító motor alakra és kinézetre pontosan olyan volt, mint a II-es mondeó dúsító motorja. Ami kétséget ébresztett bennem, az volt, hogy az eladó azt mondta, hogy vágjam le róla a csatlakozót, forrasszuk rá a II-es mondeo csatiját, és ha nem működik megfelelően, egy héten belül visszaveszi!!! Nem volt megnyugtató az sem, hogy a felajánlott dúsító motoron semmiféle felségjelzést nem találtam! Lehet hogy valamelyik távolkeleti diesel autóhoz alakra pont ilyen dúsító motort készítenek, és egy élelmes nepper behozta kilóra!
  Van esztergályos ismerősöm, ha nálam is csak a tengely perselyének a kopása a gond, akkor a kopott furarot fölszabályozzuk és a furatba teszünk egy bronz perselyt. Ezt biztosabbnak tartom, mint az epokittos javítást!
                      Üdv.: Papi

Felsegjelzest a mondeo-en sem talalsz. Belul a motor az Johnson. Na most mar tenyleg nagyon kivancsi vagyok, hogy mihez is valo az a motor amit neked ajanlottak! eplus2 Ha kiderulne, hogy esetleg tenyleg jo hozza, az jo lenne, mert az ara akkor pont a harmada a jelenlegi megoldasnak. hehe
Bronzpersely az jo dolog, csak ott belul minden eleg pici, meg muanyag. Azert hajra! eljen
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 18:36:31 »

Szia Avokádó!
  A gázbowdenem nem szőrös, azóta a fölpörgés nem jelentkezett, igaz a csillapító teleszkópot befújtam WD 40-nel.
  A bolt által ajánlott dúsító motor alakra és kinézetre pontosan olyan volt, mint a II-es mondeó dúsító motorja. Ami kétséget ébresztett bennem, az volt, hogy az eladó azt mondta, hogy vágjam le róla a csatlakozót, forrasszuk rá a II-es mondeo csatiját, és ha nem működik megfelelően, egy héten belül visszaveszi!!! Nem volt megnyugtató az sem, hogy a felajánlott dúsító motoron semmiféle felségjelzést nem találtam! Lehet hogy valamelyik távolkeleti diesel autóhoz alakra pont ilyen dúsító motort készítenek, és egy élelmes nepper behozta kilóra!
  Van esztergályos ismerősöm, ha nálam is csak a tengely perselyének a kopása a gond, akkor a kopott furarot fölszabályozzuk és a furatba teszünk egy bronz perselyt. Ezt biztosabbnak tartom, mint az epokittos javítást!
                      Üdv.: Papi
Csak egy ötlet. Légtömegmérő mikor volt kitakarítva?
Az is okozhat ilyen tüneteket!
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2010.01.09 szombat, 20:19:50 »

Sziasztok!
 Pénteken kora délután leszereltem a dúsító motort! Ma reggel Oroszlányba mentünk, úgy voltam vele, ha úgysem működik, akkor mindegy hogy a csomagtartóban lesz, vagy a helyén. Kiperemeztem a motor burkolatot és lehúztam a motorról, de ezt nem kellett volna, a motor egy eléggé zárt rendszer. A másik végén, ahol a stift jön ki, ott van két szegeccsel fölszegecselve egy műanyag alkatrész, ebben mozog a stift és ez az alkatrész vezeti és védi a két végállás kapcsolós elemet is. A két szegecset 3,5 mm-es fúróval kifúrtam, csavarhúzóval óvatosan kipantittotam. Alatta is van egy fekete műanyag lap, ezt levéve hozzá lehet férni a fogaskerék áttételekhez. Mechanikai sérülést, nagyobb kopást sehol nem láttam, az elektro motorból hullott ki egy kevés szénpor. A motor tengelyén lévő fogaskereket megmozgattam, adtam rá 12 V-ot, nagyon szépen járt. A fogaskerék áttételeket kitakarítottam, bezsíroztam, összeraktam. A lefúrt két szegecs pótlása nem szükséges, mert az alkatrész kialakítása olyan, hogy a dúsító motor 3 db rögzítő csavarja hozzászorítja a felfogó lemezhez, nem bír elmozdulni. Az elektromos részeket befújtam kontakt spray-vel, visszaszereltem a dúsító motort, működött mint a doxa óra!!!
 Ma közel 500 km-t autóztunk, eddig semmi probléma nem jelentkezett, hidegindítás, alapjárati fordulatszám jó, gázadásra ide-oda mozgatja a bowden az adagolón a dúsító kart.
 Hogy mi volt a probléma nem tudom, lehet hogy kontakt hiba, vagy valami szennyeződés a fogaskerekek között. Most remekül működik, remélem így is marad!
  Köszönöm a segítségeteket, nagyon hasznos volt, nélkületek azt sem tudtam volna, hol keressem a bajt!
               Jó hétvégét!  Üdv.: Papi
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2010.01.09 szombat, 20:47:46 »

Sziasztok!
 Pénteken kora délután leszereltem a dúsító motort! Ma reggel Oroszlányba mentünk, úgy voltam vele, ha úgysem működik, akkor mindegy hogy a csomagtartóban lesz, vagy a helyén. Kiperemeztem a motor burkolatot és lehúztam a motorról, de ezt nem kellett volna, a motor egy eléggé zárt rendszer. A másik végén, ahol a stift jön ki, ott van két szegeccsel fölszegecselve egy műanyag alkatrész, ebben mozog a stift és ez az alkatrész vezeti és védi a két végállás kapcsolós elemet is. A két szegecset 3,5 mm-es fúróval kifúrtam, csavarhúzóval óvatosan kipantittotam. Alatta is van egy fekete műanyag lap, ezt levéve hozzá lehet férni a fogaskerék áttételekhez. Mechanikai sérülést, nagyobb kopást sehol nem láttam, az elektro motorból hullott ki egy kevés szénpor. A motor tengelyén lévő fogaskereket megmozgattam, adtam rá 12 V-ot, nagyon szépen járt. A fogaskerék áttételeket kitakarítottam, bezsíroztam, összeraktam. A lefúrt két szegecs pótlása nem szükséges, mert az alkatrész kialakítása olyan, hogy a dúsító motor 3 db rögzítő csavarja hozzászorítja a felfogó lemezhez, nem bír elmozdulni. Az elektromos részeket befújtam kontakt spray-vel, visszaszereltem a dúsító motort, működött mint a doxa óra!!!
 Ma közel 500 km-t autóztunk, eddig semmi probléma nem jelentkezett, hidegindítás, alapjárati fordulatszám jó, gázadásra ide-oda mozgatja a bowden az adagolón a dúsító kart.
 Hogy mi volt a probléma nem tudom, lehet hogy kontakt hiba, vagy valami szennyeződés a fogaskerekek között. Most remekül működik, remélem így is marad!
  Köszönöm a segítségeteket, nagyon hasznos volt, nélkületek azt sem tudtam volna, hol keressem a bajt!
               Jó hétvégét!  Üdv.: Papi

Gratula, igyal egy sort! pias taps
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2010.01.09 szombat, 21:06:11 »

Köszi a gratulát!
 Kettőt ittam, de ugye nem baj! Remélem még valahol összefutunk és iszunk együtt is!
  Jó éjt!
        Üdv.: Papi
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2010.01.09 szombat, 21:22:35 »

Köszi a gratulát!
 Kettőt ittam, de ugye nem baj! Remélem még valahol összefutunk és iszunk együtt is!
  Jó éjt!
        Üdv.: Papi
pias pias Wink
Naplózva
rooland
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 09:07:59 »



......
Mondeo 1,8td 1999-es. 140e km.
Hidegen 5 fok alatt nem indul a masina, utána, ha 1x már beugrott, akár -10 fokban is pöccre megy, 5-8 órán belül.

Adagolónál tippelek hibát az említett vizes akcióból következtetve. Lucas rendszer.

.........

Üdv!

Végre leszűkítettük a lehetséges hiba okokat.
Üzemanyagrendszer teljesen rendben az adagolóig. Izzítás, kompresszió korrekt. Dúsító működik, ha elindul az autó, az alapjárat stabil mindig. Porlasztócsúcsok padon megnézve.

A tápszivattyú gyanúsan kevés üanyagot szállít, de nem dadog le az autó sosem.
Viszont lelevegősödik hosszabb állás alatt az adagoló. Ezért nem indul a bringa. Visszafolyásgátló tökéletesen zár. Gázolajnyomot nem nagyon látok.

Kérdés: lucas adagolót hol tudnám beméretni Pécs környékén? Akiket elérek szervizeket, csak vakarják a fejüket, nem mernek hozzányúlni.
Esetleg van-e ötlet, mit nézzek meg az adagolón?

Thx.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 11:16:32 »

Üdv!

Végre leszűkítettük a lehetséges hiba okokat.
Üzemanyagrendszer teljesen rendben az adagolóig. Izzítás, kompresszió korrekt. Dúsító működik, ha elindul az autó, az alapjárat stabil mindig. Porlasztócsúcsok padon megnézve.

A tápszivattyú gyanúsan kevés üanyagot szállít, de nem dadog le az autó sosem.
Viszont lelevegősödik hosszabb állás alatt az adagoló. Ezért nem indul a bringa. Visszafolyásgátló tökéletesen zár. Gázolajnyomot nem nagyon látok.

Kérdés: lucas adagolót hol tudnám beméretni Pécs környékén? Akiket elérek szervizeket, csak vakarják a fejüket, nem mernek hozzányúlni.
Esetleg van-e ötlet, mit nézzek meg az adagolón?

Thx.

Ha az adagoloig tuti nincs levego szerintem meg mindig kerdes, hogy a levegosodest maga az adagolo okozza vagy esetleg a visszafolyo agban vmi. Resolajcsovekrol meg mindig nem nyilatkoztal...
Ha a tapszivattyu keveset nyom akkor lehet kopott a bakelit lapatja es bizony okozhat inditasi gondokat. Cserevel orvosolhato, de ez nem magyarazat a levegore, es amig levego van addig az ulepunket a foldhoz verhetjuk, akkor sem fog -jol- indulni. hehe
Ha tenyleg az adagolo levegosodik, akkor azt millio-egy helyen csinalhatja. En elso korben az itt leirtak szerint cselekednek: http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg270755#msg270755

Meg valami (ennek sincs koze a levegohoz): az elotoltes allito magnesszeleped ketyeg az adagolon? Illetve hallod, hogy zizeg 1-2 masodpercig gyujtas raadasakor?
Pecs kornyeki adagolost nem tudok. Lucas adagolokhoz Csomadon szoktak Matyoka Laszlot ajanlani (www.dieselszerviz.hu) illetve Filepdiesel Szfehervaron vagy Bp-en (www.filepdiesel.hu). De majd talan masok is nyilatkoznak...
Naplózva
rooland
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 11:55:43 »

a mágnesszelep ketyeg.
a résolajcső merő levegős. És nekem gyanúsan kevés folyik vissza a tankba
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 17:17:24 »

a mágnesszelep ketyeg.
a résolajcső merő levegős. És nekem gyanúsan kevés folyik vissza a tankba

Honnan tudod, hogy a resolajcso levegos? Oda is atlatszot tettel? Nem a visszafolyo agra gondolsz? A resolajcsovek ugye a porlasztokat kotik ossze, az utolso porlaszton zarodugoval. Erdemes cserelni oket, nekem szinte szetporladtak a gyari csovek a kezemben. eljen
Ha ezek rendben vannak, ellenorizd a porlasztok hollandereit. Erdemes alpjaraton fellazitani es amikor mar jon a gazolaj visszahuzni egyiket a masik utan. Igy tuti nem lesz levego az adagolo es a porlasztok kozott.
Vegszukseg esetere itt van nehany tipikus levegosodesi hely az adagolon amikkel lehet probalkozni: bejovo/visszafolyo ag bekoteseinek rez alatetei, gazkar tengely, elotoltes allito magnesszelep elektromos kabelenek belepesi pontja. Csak ezek utan kezdj el adagoloson gondolkozni...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.10 vasárnap, 19:54:26 írta avokado » Naplózva
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 19:50:10 »

Mondeo td 1.8 turbója egyáltalán nem működik tudnátok tippeket adni egy kezdőnek? UI aért nem teljesen műszaki analfabéta előre isköszi
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 20:01:26 »

Mondeo td 1.8 turbója egyáltalán nem működik tudnátok tippeket adni egy kezdőnek? UI aért nem teljesen műszaki analfabéta előre isköszi

Mi az, hogy egyaltalan nem mukodik? Nem erzed, hogy dolgozna vagy volt vmi vizsgalat is amibol kiderult, hogy elromlott? Huh?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 16:02:22 »

Hidegindítási gondjaim miatt kompressziómérésre, előtöltés-mérés/beállításra fogom vinni egy szervízbe a gépemet, az alábbi árak korrektek?
A kompressziómérés árában benne vannak az új tűzkarikák, résolajcsövek, az izzítógyertyák-, és a porlasztócsúcsok bemérése 10e.Ft ért. Huh?
ha szabályozni kell valamelyik porl. csúcson, az darabonként 1000Ft-ba kerül.

Előtöltés-mérés stroboszkóppal  3eFt, ha kell a beállítás 7-10e.Ft
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 16:12:26 írta ltom » Naplózva
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 19:04:09 »

Szevasztok                                                                                                                                                 Új tag vagyok klubban. 6 éve van meg egy 1997-s 1.8 td turner.Az a problémám hogy a turbóm egyáltalán nem dolgozik.Tudnátok-e valamilyen tippet adni hogy kezdjek hozzá. Előre is köszönöm.                                                  Farmer egy lelkes kezdő
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 23:07:30 »

Sziasztok!
Feltennék egy körkérdést:
Hogyan indítod a hideg motorú TD-et, mi vált be?
Amire kíváncsi lennék:
1) hányszor izzít,
2) relékattig, vagy csak a kontroll-lámpa kialvásáig,
3) kinyomott kuplunggal gáz nélkül önindítózás
4) kinyomott kuplunggal teljesen benyomott gázpedállal önindítózás
(meddig tart az önindítózás azt is írd le)
5) ha egyéb módon azt is írd meg...

Köszönök minden választ!
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 23:10:04 írta ltom » Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2010.01.12 kedd, 13:46:09 »

Szevasztok                                                                                                                                                 Új tag vagyok klubban. 6 éve van meg egy 1997-s 1.8 td turner.Az a problémám hogy a turbóm egyáltalán nem dolgozik.Tudnátok-e valamilyen tippet adni hogy kezdjek hozzá. Előre is köszönöm.                                                  Farmer egy lelkes kezdő

Viszgald meg a vekony csovet a turbo es az adagolo kozott, hogy nem serult-e.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.12 kedd, 13:51:13 írta avokado » Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2010.01.12 kedd, 13:50:21 »

Hidegindítási gondjaim miatt kompressziómérésre, előtöltés-mérés/beállításra fogom vinni egy szervízbe a gépemet, az alábbi árak korrektek?
A kompressziómérés árában benne vannak az új tűzkarikák, résolajcsövek, az izzítógyertyák-, és a porlasztócsúcsok bemérése 10e.Ft ért. Huh?
ha szabályozni kell valamelyik porl. csúcson, az darabonként 1000Ft-ba kerül.

Előtöltés-mérés stroboszkóppal  3eFt, ha kell a beállítás 7-10e.Ft
 integet2


Ha nincs jobb ajanlatod es nem tudod magadnak megcsinalni akkor szinte ingyen van. eplus2
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2010.01.12 kedd, 13:53:37 »

Sziasztok!
Feltennék egy körkérdést:
Hogyan indítod a hideg motorú TD-et, mi vált be?
Amire kíváncsi lennék:
1) hányszor izzít,
2) relékattig, vagy csak a kontroll-lámpa kialvásáig,
3) kinyomott kuplunggal gáz nélkül önindítózás
4) kinyomott kuplunggal teljesen benyomott gázpedállal önindítózás
(meddig tart az önindítózás azt is írd le)
5) ha egyéb módon azt is írd meg...

Köszönök minden választ!
 integet2

1. 2-szer
2. kattig
3. ez
4. -
5. miden elektromos fogyasztot kikapcsolok wave
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2010.01.12 kedd, 14:21:25 »

Elég kevés válasz jött az indítással kapcsolatos körkérdésemre  Huh? , de már is egy újabb...

Újabb körkérdések:
1)  Te melyik kútnál tankolsz gázolajat?
2) Használsz-e valamilyen adalékot (ha igen milyet?)
3) Melyik kútnál tankoltál már rossz gázolajat? (esetleg a kút pontos helye, hogy óvatosak legyünk vele...)
4) Milyen izzítógyertyád van?
5) Mióta jársz dizeles autóval (és kb. hány km-t mentél vele...)?

Köszi minden választ!
 integet2

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.12 kedd, 14:53:16 írta ltom » Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.