Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 15:53:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1449956 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 15:06:39 »

Köszi


Bocs hogy így beleszólok
de az a fordulatszám jeladó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #701 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 16:21:30 »

Az a kis jeladó,amit főtengely jeladónak emlegetnek 2 vezetékkel?
Nem. az a főtengely fordulat érzékelő. de az fölött van egy picivel. 24-es kulcsal kell meglazítani egy műanyag "dobozt" 2 szálú kábel kön ki belőle, és kb 10 cm után egy csatlakozóval van összekötve a kábelköteghez
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 17:09:13 »

Nem. az a főtengely fordulat érzékelő. de az fölött van egy picivel. 24-es kulcsal kell meglazítani egy műanyag "dobozt" 2 szálú kábel kön ki belőle, és kb 10 cm után egy csatlakozóval van összekötve a kábelköteghez
Köszi  worship
Naplózva
Tiburia
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2010.03.09 kedd, 21:59:14 »

Üdvözlet mindenkinek!

Akadt egy "kis" problémám az egy hete vásárolt gépsárkánnyal: indításra azon kívül semmi reakciót nem ad, hogy egy kattanást hallani (gondolom az indítómotor tekercse behúz), de ezen kívül meg se nyekken az indítómotor, pedig 3 éves darab, igaz, hogy azóta az előző tulajdonos beletekert 300k-t. Lehetnek a szénkefék a ludasak? Tegnap este még pöccre indult, ma este meg semmi. Köszi előre is, ha tudtok tippet adni.  worship
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #704 Dátum: 2010.03.10 szerda, 08:40:04 »

Üdvözlet mindenkinek!

Akadt egy "kis" problémám az egy hete vásárolt gépsárkánnyal: indításra azon kívül semmi reakciót nem ad, hogy egy kattanást hallani (gondolom az indítómotor tekercse behúz), de ezen kívül meg se nyekken az indítómotor, pedig 3 éves darab, igaz, hogy azóta az előző tulajdonos beletekert 300k-t. Lehetnek a szénkefék a ludasak? Tegnap este még pöccre indult, ma este meg semmi. Köszi előre is, ha tudtok tippet adni.  worship

Lemerült az akku
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Tiburia
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2010.03.10 szerda, 09:00:03 »

Nem ilyen egyszerű: külső-belső világítás van, elektromos szerkentyűk működnek.

Lemerült az akku
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2010.03.10 szerda, 09:24:30 »

Nem ilyen egyszerű: külső-belső világítás van, elektromos szerkentyűk működnek.

Meg kellene nézned,hogy az indítómotor megy-e,ha áthidalod a mágneskapcsolóját.
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2010.03.10 szerda, 15:10:59 »

1. akkumlátort, generátort ellenőrizd le. nekem akkor volt ilyen, amikor a feszültségszabályzó meghalt. (bár gondolom ha ez lenne, már az indítás sem menne...)
2. a motortérben a kábelköteg csatlakozóit csekkold le, hátha csak lazák. (ilyenem is volt  vigyor3)
3. sebesség jeladó? (ez tényleg csak durva tipp)
Óracsoport cserével és a motortérben levő kötegcsati megtisztításával úgy néz ki jó lesz!
Köszi mégegyszer! worship
Naplózva
Tiburia
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 00:54:00 »

A probléma megoldódott,, de csak szakember bevonásával. Egyrészt az indítómotor belseje beázott, amikor nemrég az adagoló egyik tömítése megadta magát és vadul spriccelt a gázolaj lefelé, az indítómotorra. Ennek következtében nagyon csúf olajos sár képződött a belsejében, ami annyira masszív volt, hogy a szénkeféket még a rugó sem tudta átnyomni rajta. Ezen kívül "már" csak a kapcsolót kellett cserélni benne, amit valaki korábban megbuherált, valószínűleg azért, hogy ne kelljen még cserélni. Köszönöm a segítő ötleteket, és minden jót kívánok mindenkinek!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #709 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 01:33:00 »

Üdvözlet mindenkinek!

Akadt egy "kis" problémám az egy hete vásárolt gépsárkánnyal: indításra azon kívül semmi reakciót nem ad, hogy egy kattanást hallani (gondolom az indítómotor tekercse behúz), de ezen kívül meg se nyekken az indítómotor, pedig 3 éves darab, igaz, hogy azóta az előző tulajdonos beletekert 300k-t. Lehetnek a szénkefék a ludasak? Tegnap este még pöccre indult, ma este meg semmi. Köszi előre is, ha tudtok tippet adni.  worship
Látom a gondod már megoldódott, de azért köszöntlek a dízelesek között. ha jól látom Bodicsek régi kocsiját vetted meg. remélem különb gazdája leszel, mint az előző volt Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 15:56:49 »

Sziasztok !


Tegnap vettem észre, hogy nem mindig egyenletes az alapjáratom.
Értem ezen, hogy hidegen 900 fordulat körüli (ez a normális), kicsi városi kocsikázás után 1000-1100 körüli az alapjárat. Pályázás után kb. 900-1000.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2010.03.23 kedd, 12:54:11 »

A probléma megoldódott,, de csak szakember bevonásával. Egyrészt az indítómotor belseje beázott, amikor nemrég az adagoló egyik tömítése megadta magát és vadul spriccelt a gázolaj lefelé, az indítómotorra. Ennek következtében nagyon csúf olajos sár képződött a belsejében, ami annyira masszív volt, hogy a szénkeféket még a rugó sem tudta átnyomni rajta. Ezen kívül "már" csak a kapcsolót kellett cserélni benne, amit valaki korábban megbuherált, valószínűleg azért, hogy ne kelljen még cserélni. Köszönöm a segítő ötleteket, és minden jót kívánok mindenkinek!


Hali!
Üdv a Mondeósok között!
Miért 132Le a gépsárkány?
Mi van átalakítva?


Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #712 Dátum: 2010.03.24 szerda, 20:04:53 »

Az engem is érdekelne mert az enyém nagyon halovány az a baj nem tudom hogy az  enyém ilyen gyenge vagy ezek csak ennyit tudnak  Huh? fogyasztásra nektek kb mennyi nekem városban kímélve 7.3 de hosszútávon se sokat javúl .A teljesítmény az pont annyi hogy a pesti forgalommal tudom tartani a lépést .levettem a csövet a turbómembránról és nagyon elenyésző külömbség volt de turbóval se ugrik sehól csak egy kicsit jobban húz már ha ezt húzásnak lehet nevezni .Végsebességre nincs gond mert m5-ön 160-170-el szoktam menni .Azt nem értem mikor vettem úgy éreztem hogy jobban megy mint az 1.6 zetec  mostmeg ha azzal megyek az egy rakétának tűnik,ezért érdekel a tuning persze lehet hogy ha elérné a 85 le akkor is jobb lenne,úgy érzem valahol 60 körül van.

Holnap lemérem mennyi idő alatt gyorsul 100-ra  lemérhetné még valaki ,vagy a gyári adat mennyi ,bár attól félek ezek öregek már nem hozzák a gyári értéket
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.24 szerda, 20:13:58 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #713 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 13:45:36 »

Lemértem 20 mp 0-100 ig  eljen
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 14:45:29 »

Az engem is érdekelne mert az enyém nagyon halovány az a baj nem tudom hogy az  enyém ilyen gyenge vagy ezek csak ennyit tudnak  Huh? fogyasztásra nektek kb mennyi nekem városban kímélve 7.3 de hosszútávon se sokat javúl .A teljesítmény az pont annyi hogy a pesti forgalommal tudom tartani a lépést .levettem a csövet a turbómembránról és nagyon elenyésző külömbség volt de turbóval se ugrik sehól csak egy kicsit jobban húz már ha ezt húzásnak lehet nevezni .Végsebességre nincs gond mert m5-ön 160-170-el szoktam menni .Azt nem értem mikor vettem úgy éreztem hogy jobban megy mint az 1.6 zetec  mostmeg ha azzal megyek az egy rakétának tűnik,ezért érdekel a tuning persze lehet hogy ha elérné a 85 le akkor is jobb lenne,úgy érzem valahol 60 körül van.

Holnap lemérem mennyi idő alatt gyorsul 100-ra  lemérhetné még valaki ,vagy a gyári adat mennyi ,bár attól félek ezek öregek már nem hozzák a gyári értéket
ezek nem szeretik ha naponta kinyomják a szemüket   (160-170)
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #715 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 15:10:09 »

ezek nem szeretik ha naponta kinyomják a szemüket   (160-170)

Nem hosszú távon csak pest gyál között (7km) néha megyek ennyivel .leginkább városba megyek vele ott meg nem vesenyzek senkivel mert ez még ha jó lenne akkor is ott hagyna minden suzukis 1000cm3,ez nem városi autó.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #716 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 20:16:30 »

Lemértem 20 mp 0-100 ig  eljen
az nem annyira jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #717 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 20:42:24 »

az nem annyira jó

Üdv még a multkór beszéltük ,hogy csöpög az adagoló meg hogy tömítést tunál cserélni benne ,de bemérni tudod ill tudod mi baja lehet hogy gyenge a verda ha egyátalán az adagolótól gyenge?
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #718 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 20:52:07 »

Üdv még a multkór beszéltük ,hogy csöpög az adagoló meg hogy tömítést tunál cserélni benne ,de bemérni tudod ill tudod mi baja lehet hogy gyenge a verda ha egyátalán az adagolótól gyenge?
az adagolót mérni, csak ugy lehet, ha padra teszed. ha benne van a kocsiban, akkor állítani tudok rajta, hogy jobb legyen, ha egyéb hibája nincs. mondjuk a lucasnál bőven elég, ha szivárog belőle az anyag, ahhoz, hogy ne menjen rendesen. a háznyomás tudja befolyásolni a szállított mennyiséget is, és ha csökken, akkor elállítódhat minden. nem emlékszem pontosan, hol csöpögött?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #719 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 20:56:25 »

az adagolót mérni, csak ugy lehet, ha padra teszed. ha benne van a kocsiban, akkor állítani tudok rajta, hogy jobb legyen, ha egyéb hibája nincs. mondjuk a lucasnál bőven elég, ha szivárog belőle az anyag, ahhoz, hogy ne menjen rendesen. a háznyomás tudja befolyásolni a szállított mennyiséget is, és ha csökken, akkor elállítódhat minden. nem emlékszem pontosan, hol csöpögött?
A fej alol
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #720 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 20:58:39 »

A fej alol
pffff... pláne. az a magasnyomású rész.elállítódhat az előtöltés, és a mennyiség is. mindkettő együtt elég gáz.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #721 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:02:59 »

pffff... pláne. az a magasnyomású rész.elállítódhat az előtöltés, és a mennyiség is. mindkettő együtt elég gáz.

lehet hogy ott volt egy törés a teljesítményben mióta csöpög.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #722 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:04:24 »

lehet hogy ott volt egy törés a teljesítményben mióta csöpög.
az nem lepne meg.
Te! Hány mondeod van neked? most nézem az aláírásod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #723 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:05:31 »

Meg eszembe jutott ,hogy vagy te irtad vagy tádé hogy a lucas -ban van vmi lapát ami kopik az nem okoz ilyen problémát?

Már csak 3
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #724 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:10:13 »

Meg eszembe jutott ,hogy vagy te irtad vagy tádé hogy a lucas -ban van vmi lapát ami kopik az nem okoz ilyen problémát?

Már csak 3

lapát miatt először indulás gondja van. ha kopott a lapát, akkor alacsony fordulaton nyom túl keveset, később nem érezni annyira. ha az indítás jó melegen, akkor nem lapát gond. ha csöpög, akkor mindenképp kéne egy tömítésgarnitúra, mert lehet belül is olyan ami el lehet öregedve, és ha nem is folyik ki a GO attól még nem ott van ahol kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #725 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:12:38 »

lapát miatt először indulás gondja van. ha kopott a lapát, akkor alacsony fordulaton nyom túl keveset, később nem érezni annyira. ha az indítás jó melegen, akkor nem lapát gond. ha csöpög, akkor mindenképp kéne egy tömítésgarnitúra, mert lehet belül is olyan ami el lehet öregedve, és ha nem is folyik ki a GO attól még nem ott van ahol kell

Mennyiért tudnád megcsinálni és tömítésed van vagy valahól be kell szereznem ?indulási probléma nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 21:16:17 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #726 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:18:19 »

Mennyiért tudnád megcsinálni és tömítésed van vagy valahól be kell szereznem ?

nekem itthon nics tömítésem, azt venni kéne. neked mk2-höz dpcn-est kell venned, ezt nem is tudom mennyibe kerül.a dpc adagolóhoz szokott 6-7-8 ezer lenni, mikor hogy.szerintem az sem lehet drágább, mert alig van különbség a 2 közt. egy leszedett adagolót ha idehoz valaki, akkor egy 5-ösért szoktam kicserélni, és kívánság szerint egy ismerős beállítja padon, de az plusz kb 8-ezer az mk2-höz. mivel szétszedéshez nem kell kioldani olyat, ami elállítódhat, így nem nagyon szoktuk elvinni. max felszerelés után pici állítás működés közben

viszont le-felszerelést nem nagyon szoktam vállalni, mert így leszerelés, megcsinálás, felszerelés, az 2 nap. csináltam már olyat, de ő itt tudta hagyni a kocsit 1 hétre, és délutánonként csináltam. egyébként egy egész hétvége.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 21:20:31 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #727 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:22:58 »

nekem itthon nics tömítésem, azt venni kéne. neked mk2-höz dpcn-est kell venned, ezt nem is tudom mennyibe kerül.a dpc adagolóhoz szokott 6-7-8 ezer lenni, mikor hogy.szerintem az sem lehet drágább, mert alig van különbség a 2 közt. egy leszedett adagolót ha idehoz valaki, akkor egy 5-ösért szoktam kicserélni, és kívánság szerint egy ismerős beállítja padon, de az plusz kb 8-ezer az mk2-höz. mivel szétszedéshez nem kell kioldani olyat, ami elállítódhat, így nem nagyon szoktuk elvinni. max felszerelés után pici állítás működés közben

Ha én odaállnék hétvégére hozzád az autóval esetleg beméréssel (ha szerinted érdemes ) ,úgy tudod vállalni? mennyiért ?
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #728 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:25:57 »

Ha én odaállnék hétvégére hozzád az autóval esetleg beméréssel (ha szerinted érdemes ) ,úgy tudod vállalni? mennyiért ?
ha be kell állítani padon, azt nem tudom hétvégére elintézni. egyéb esetben egy síma tömítéscserét beállítással igen.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #729 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:30:12 »

mennyi be   fájna ez nekem ?

küldtem az előbb pü-t
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2010.03.26 péntek, 05:25:54 »

Üdv !

Ma számoltam fogyasztást. worship 90% pálya 10% város, tojás a pedál alatt+könnyű talpú cipő 4.9L/100 km. (még egyszer nem lenne türelmem. falbav falbav) max 2100 rpm.


Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #731 Dátum: 2010.03.26 péntek, 06:00:12 »

Üdv !

Ma számoltam fogyasztást. worship 90% pálya 10% város, tojás a pedál alatt+könnyű talpú cipő 4.9L/100 km. (még egyszer nem lenne türelmem. falbav falbav) max 2100 rpm.



hát igen! dízellel extremen le lehet vinni a fogyit, de ahhoz hatalmas türelem kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 14:13:13 »

pffff... pláne. az a magasnyomású rész.elállítódhat az előtöltés, és a mennyiség is. mindkettő együtt elég gáz.
nekemm a gázkar melletti kar amit a hideginditó húz ott könnyezik,az neked milyen árkategóriás javitás ha szabad érdeklödmöm valami gumi o gyürü csere állitólag
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #733 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 21:09:38 »

nekemm a gázkar melletti kar amit a hideginditó húz ott könnyezik,az neked milyen árkategóriás javitás ha szabad érdeklödmöm valami gumi o gyürü csere állitólag
ha csak a dúsítókar alatt jön, az annyi meló, hogy tetőről minden leszed, fedél le, az a tengely kiszed, és az o gyűrűt kicserélni(vagy 1 vagy 2 van rajt, évjárattól függően), majd minden vissza(ez egy kicsit szopós meló). Egy kis kézügyeséggel megtudod magad is csinálni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tiburia
Vendég
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 19:56:30 »


Hali!
Üdv a Mondeósok között!
Miért 132Le a gépsárkány?
Mi van átalakítva?



Szia!

gt17 turbó (1,5 bár), Bosch adagoló  nyes
Megy, mint a golyó, de azért persze a 8 litert bekapja.  pias
Üdv


Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #735 Dátum: 2010.04.06 kedd, 19:42:21 »

A gyári turbó nyomását nem lehet emelni ?? 100-105le közt már használható lehetne az autó és még talán az élettartam se lenne kevesebb sokkal ,a 8l fogyival megbarátkoznék (most se fogyaszt sokkal kevesebbet)
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #736 Dátum: 2010.04.06 kedd, 20:13:20 »

A gyári turbó nyomását nem lehet emelni ?? 100-105le közt már használható lehetne az autó és még talán az élettartam se lenne kevesebb sokkal ,a 8l fogyival megbarátkoznék (most se fogyaszt sokkal kevesebbet)
a nyomást lehet emelni, de attól még fix geós marad. nem fog ugy betölteni, mint egy változó geometriás.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pepus24
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 17:26:04 »

Sziasztok!!

a turbót házilag nem lehet valahogy le ellenőrizni??
Azért kérdem mer szerintem az én 1.8TD turnierem nem úgy megy ahogy kéne :S
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #738 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 17:31:11 »

Sziasztok!!

a turbót házilag nem lehet valahogy le ellenőrizni??
Azért kérdem mer szerintem az én 1.8TD turnierem nem úgy megy ahogy kéne :S
nyomásmérő órával meg tudod nézni. t elágazó az adagolóhoz menő turbócsőre, és annak a végére nyomásmérő, ami 1-2 bárt mér. 1800-nál már töltenie kell bőven, és 1 bárnál nem mehetne feljebb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tiburia
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 11:55:54 »

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni a tapasztalt fórumtársaktól, hogy a (változó geometriás) turbót milyen gyakran kell kiégetni, hogy ne kormolódjon el? És egy ilyen kiégetés mennyi ideig tartson, milyen fordulatszámon? Függ-e a hatékonysága a sebességfokozattól is? Azt hallottam a szomszédtól, hogy a haverja kitisztíttatta a turbót szakemberrel, miután már teljesen elkormolódott, és a lapátok alig nyitottak, de utána már nem lett ugyanolyan. Ezt mindenképpen el szeretném kerülni.
Én tegnap kicsit megpörgettem Kombika motorját (kettesben és hármasban is 5000-ig felpörgettem, de csak rövid időre), jött is a fekete füst a csövön az elején rendesen. A harmadik-negyedik próbálkozásra már nem kormolt annyira. Kettesben 70 fölé felment az óra!!!  nyes
Köszi a segítséget.

Tisztelettel

Tiburia
Naplózva
Flash76
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 22:11:07 »

Sziasztok
Lenne egy kis problémám , remélem itt tudtok segítséget " tippet " adni.
Az autó 97-es MK2 1.8 Td mondi kombi 
Először is leírom a  tüneteket :1, Hidegben nagyon nehezen indul " izzítógyertya csere decemberbe volt .  2, Ha nagyobb gázt adok alapjáraton akkor szép nagy fekete felhő jön ki a kipufogóból ,és 120 felett szintén nagyon füstöl ( enegem nem zavar , de aki mögöttem jön  falbav ) amúgy alapjáraton nincs füst. 3, a fogyasztásom városban , ha tojást teszek a gázpedál alá akkor is 9 liter amúgy 10 liter, lejjebb csak városon kívül tudom vinni ( 7,5 )
Az autó gyorsulása és sebbegése szerintem normális azzal nincs gondom ,de ez a 10 liter fogyasztás már annál jobban zavar rinya rinya rinya. A adagolón a turbónyomás vákum szabályzónál csöpög a gázolaj. Próbáltam a  neten utána olvasni , és  a legtöbb esetben a Porlasztó csúcsokat említik hibaként ha ezek a jelenségek vannak ( kivéve csöpögés ).
Az lenne  a kérdésem valakinek volt-e hasonló tünetsor az autóján ( 10 liter ) és mi  volt  a megoldás ? help help help
A válaszokat előre is köszönöm  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 22:37:31 »

Sziasztok
Lenne egy kis problémám , remélem itt tudtok segítséget " tippet " adni.
Az autó 97-es MK2 1.8 Td mondi kombi  
Először is leírom a  tüneteket :1, Hidegben nagyon nehezen indul " izzítógyertya csere decemberbe volt .  2, Ha nagyobb gázt adok alapjáraton akkor szép nagy fekete felhő jön ki a kipufogóból ,és 120 felett szintén nagyon füstöl ( enegem nem zavar , de aki mögöttem jön  falbav ) amúgy alapjáraton nincs füst. 3, a fogyasztásom városban , ha tojást teszek a gázpedál alá akkor is 9 liter amúgy 10 liter, lejjebb csak városon kívül tudom vinni ( 7,5 )
Az autó gyorsulása és sebbegése szerintem normális azzal nincs gondom ,de ez a 10 liter fogyasztás már annál jobban zavar rinya rinya rinya. A adagolón a turbónyomás vákum szabályzónál csöpög a gázolaj. Próbáltam a  neten utána olvasni , és  a legtöbb esetben a Porlasztó csúcsokat említik hibaként ha ezek a jelenségek vannak ( kivéve csöpögés ).
Az lenne  a kérdésem valakinek volt-e hasonló tünetsor az autóján ( 10 liter ) és mi  volt  a megoldás ? help help help
A válaszokat előre is köszönöm  worship
a fogyastás sok mindentől függ:
- szakaszok hossza, sok rövid szakasz esetén nagy a fogyi
- város mérete, van e dugó, piros lámpázások, stb...
csak általában az ilyenek lemaradnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Flash76
Vendég
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2010.04.30 péntek, 07:45:29 »

a fogyastás sok mindentől függ:
- szakaszok hossza, sok rövid szakasz esetén nagy a fogyi
- város mérete, van e dugó, piros lámpázások, stb...
csak általában az ilyenek lemaradnak

Igen legtöbbször városban használom , rövid szakaszokon . Csak az a furcsa hogy mindegy mit csinálok ha nagyon lassan megyek 9 liter ha nyomom neki 10 liter és ez alá nem tudom vinni .
És a fekete füstfelhőre és a nehéz indulásra mi a megoldás ? az autón volt egy motor felpörgés " vákuumnyomás szabályzó cserélve Tádé jóvoltából " és szinte azóta fogyaszt ennyit !
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #743 Dátum: 2010.04.30 péntek, 18:42:33 »

Igen legtöbbször városban használom , rövid szakaszokon . Csak az a furcsa hogy mindegy mit csinálok ha nagyon lassan megyek 9 liter ha nyomom neki 10 liter és ez alá nem tudom vinni .
És a fekete füstfelhőre és a nehéz indulásra mi a megoldás ? az autón volt egy motor felpörgés " vákuumnyomás szabályzó cserélve Tádé jóvoltából " és szinte azóta fogyaszt ennyit !
valószínűleg elszakadt a turbómembránod. egyrészt ott folyik is ki gázolaj, másrészt túl sok anyagot ad a motornak. ez az indítási nehézséget is megmagyarázza, meg a sok fogyit is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Flash76
Vendég
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2010.04.30 péntek, 20:18:19 »

valószínűleg elszakadt a turbómembránod. egyrészt ott folyik is ki gázolaj, másrészt túl sok anyagot ad a motornak. ez az indítási nehézséget is megmagyarázza, meg a sok fogyit is
Szia
Ha jók az információim akkor motor felpörgéseknek is kell lenni " néha " ami a régi vákuumszabályzóval  elő is fordult a csöpögésem a legnagyobb tömítő gumi miatt van " HIBÁS BESZERELÉS " ,  de max le ellenőrzöm ha tudok venni javító készletet " ha létezik ilyen egyáltalán "  és nem tul magas az ára.
Ezek szerint rossza tippem a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban ?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2010.04.30 péntek, 20:49:08 »

Szia
Ha jók az információim akkor motor felpörgéseknek is kell lenni " néha " ami a régi vákuumszabályzóval  elő is fordult a csöpögésem a legnagyobb tömítő gumi miatt van " HIBÁS BESZERELÉS " ,  de max le ellenőrzöm ha tudok venni javító készletet " ha létezik ilyen egyáltalán "  és nem tul magas az ára.
Ezek szerint rossza tippem a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban ?

Nyomásszabályzó(nem vákuumszabályzó) A vastagabb gumit nem értem, membránból van benne 2 fajta és olyan kell bele ami benne volt.A felpörgés valószínüleg a szakadt membrán miatt van.
Naplózva
Flash76
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:06:33 »

Nyomásszabályzó(nem vákuumszabályzó) A vastagabb gumit nem értem, membránból van benne 2 fajta és olyan kell bele ami benne volt.A felpörgés valószínüleg a szakadt membrán miatt van.
Igen igazad van nem nyomás hanem vákuumszabályzó nem a mebránra gondoltam , mert szerintem az jó , nincs felpörgésem mint az elözővel , a csöpögés itt van : valamelyik nem tömit rendessen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #747 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:17:18 »

Igen igazad van nem nyomás hanem vákuumszabályzó nem a mebránra gondoltam , mert szerintem az jó , nincs felpörgésem mint az elözővel , a csöpögés itt van : valamelyik nem tömit rendessen.
ezért ne vegyél semilyen javítókészletet. kitekered, aztán kiszeded a tömítést, elmész egy csapágyboltba, és 10 fillérér kapsz egyet. vagy ha csak a kocsival tudsz közlekedni, akkor kiszeded, és tolómérővel megméred az O gyűrűt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Flash76
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:22:42 »

ezért ne vegyél semilyen javítókészletet. kitekered, aztán kiszeded a tömítést, elmész egy csapágyboltba, és 10 fillérér kapsz egyet. vagy ha csak a kocsival tudsz közlekedni, akkor kiszeded, és tolómérővel megméred az O gyűrűt
Ok köszi a tippet, ezt akkor olcsón megúszom.
De akkor azt kérdezném ettől hogy csöpögött lehet nekem szép nagy fekete füst gázadáskor meg 10 literes fogyasztásom ?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #749 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:26:16 »

Ok köszi a tippet, ezt akkor olcsón megúszom.
De akkor azt kérdezném ettől hogy csöpögött lehet nekem szép nagy fekete füst gázadáskor meg 10 literes fogyasztásom ?
mennyire megy? próbálj picit beljebb tekerni a turbomembrán állítócsavarján

a hidegben nem indulás, ha adagoló, izzító, akksi jó, akkor motor  kopás lehet. ekkor is füstöl nagyon, de akkor nem is megy túl jól. meg kéne nézni, hogy mondjuk 3.-ban 35-től lepadlózod, és már akkor is füstöl, vagy csak, ha elkezd gyorsulni. ha csak amikor megindul akkor kormol, akkor  állítható a membránnal általában.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.30 péntek, 21:29:44 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.