Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 07:24:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1449720 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2010.09.18 szombat, 15:41:26 »

SZIASZTOK! MONDEO 2 1.8TD GÉPEM VAN TÉLEN,NYÁRON SOKAT KELL INDÍTÓZNI.LEÁLLÍTÁS UTÁN KB.30 MÁSODPERCIG PÖCCRE INDUL/TÉLEN IS HIDEG MOTORNÁL/ UTÁNA MÁR SOKAT KELL  INDÍTÓZNI. FOGYASZTÁSA JÓ,JÓL IS MEGY. PORLASZTÓCSÚCSOK, IZZÍTÓK ÚJAK. LUCAS ADAGOLÓ VAN BENNE. KÖSZI.
szia.egyértelmüen haldoklik az adagolod,sajnos.....csere egy boschra.keresd a forumon ndant.ő vágja az adagolot.és javitja is őket
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #901 Dátum: 2010.09.18 szombat, 18:55:48 »

SZIASZTOK! MONDEO 2 1.8TD GÉPEM VAN TÉLEN,NYÁRON SOKAT KELL INDÍTÓZNI.LEÁLLÍTÁS UTÁN KB.30 MÁSODPERCIG PÖCCRE INDUL/TÉLEN IS HIDEG MOTORNÁL/ UTÁNA MÁR SOKAT KELL  INDÍTÓZNI. FOGYASZTÁSA JÓ,JÓL IS MEGY. PORLASZTÓCSÚCSOK, IZZÍTÓK ÚJAK. LUCAS ADAGOLÓ VAN BENNE. KÖSZI.

mielőtt nagyon kiköltekeznéd magad bosch-ügyileg, pár dolgot lecsekkolhatsz:
- nem folyik-e vissza a go, amikor leállítod? átlátszó csövet a szűrő mögé és leállítás után figyeld, hogy lesz-e légbuborék. ha igen, akkor meg kell keresni, hol tömítetlen a rendszer.
- elmenni adagolóshoz az előtöltést beállíttatni. a hideg-meleg nehezen indulás attól is lehet.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #902 Dátum: 2010.09.18 szombat, 19:32:36 »

mielőtt nagyon kiköltekeznéd magad bosch-ügyileg, pár dolgot lecsekkolhatsz:
- nem folyik-e vissza a go, amikor leállítod? átlátszó csövet a szűrő mögé és leállítás után figyeld, hogy lesz-e légbuborék. ha igen, akkor meg kell keresni, hol tömítetlen a rendszer.
- elmenni adagolóshoz az előtöltést beállíttatni. a hideg-meleg nehezen indulás attól is lehet.

Ez nem előtöltés probléma, mert hidegen és leállítás után is 30másodperscig pöcc.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #903 Dátum: 2010.09.18 szombat, 19:34:22 »

SZIASZTOK! MONDEO 2 1.8TD GÉPEM VAN TÉLEN,NYÁRON SOKAT KELL INDÍTÓZNI.LEÁLLÍTÁS UTÁN KB.30 MÁSODPERCIG PÖCCRE INDUL/TÉLEN IS HIDEG MOTORNÁL/ UTÁNA MÁR SOKAT KELL  INDÍTÓZNI. FOGYASZTÁSA JÓ,JÓL IS MEGY. PORLASZTÓCSÚCSOK, IZZÍTÓK ÚJAK. LUCAS ADAGOLÓ VAN BENNE. KÖSZI.

májki jól mondta, valószínű hogy kopott a magasnyomás és nem tud felállni a transzfernyomás és ezért nem indul.vagy lehet hogy a szivíttyúd kopott.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #904 Dátum: 2010.09.18 szombat, 22:10:34 »

Ez nem előtöltés probléma, mert hidegen és leállítás után is 30másodperscig pöcc.

jogos. átsiklottam azt a pár szót  falbav
előtöltésnél mindig sz@r lenne indításkor.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #905 Dátum: 2010.09.18 szombat, 22:23:25 »

jogos. átsiklottam azt a pár szót  falbav
előtöltésnél mindig sz@r lenne indításkor.


Pontosan
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2010.09.18 szombat, 22:49:09 »

májki jól mondta, valószínű hogy kopott a magasnyomás és nem tud felállni a transzfernyomás és ezért nem indul.vagy lehet hogy a szivíttyúd kopott.
köszönöm az elismerést MESTER,tőled tanultam mindent...... worship
Naplózva
avarakos
Vendég
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 10:28:30 »

májki jól mondta, valószínű hogy kopott a magasnyomás és nem tud felállni a transzfernyomás és ezért nem indul.vagy lehet hogy a szivíttyúd kopott.

szivattyú gyári új 1 éves, előtte és utána is ugyanaz a hibajelenség.
Naplózva
avarakos
Vendég
« Új hozzászólás #908 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 10:56:45 »

caps lockot kapcsold ki!! köszi worship vigyor3
kikapcsoltaaaam!
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:02:41 »

szivattyú gyári új 1 éves, előtte és utána is ugyanaz a hibajelenség.

Akkor egyértelműen kopott a magasnyomás.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:02:59 »

kikapcsoltaaaam!
worship Wink wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
avarakos
Vendég
« Új hozzászólás #911 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:11:35 »

Akkor egyértelműen kopott a magasnyomás.
ilyenkor mi a teendő?/és vajon mennyibe kerül/jut eszembe az autó nálam kb. 50000-ret ment és elejétől fogva így csinált! köszi a segítséget!
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:19:04 »

ilyenkor mi a teendő?/és vajon mennyibe kerül/jut eszembe az autó nálam kb. 50000-ret ment és elejétől fogva így csinált! köszi a segítséget!

Fel lehet újítani ami 120000Ft fölött van, vagy át kell alakítani Boschra.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #913 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 12:09:46 »

Fel lehet újítani ami 120000Ft fölött van, vagy át kell alakítani Boschra.
BOSCH kell bele.nem lessz többet gond vele,jobban fog menni is.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 18:46:41 »

BOSCH kell bele.nem lessz többet gond vele,jobban fog menni is.

Jól beszélsz  Wink Wink Wink Wink
Naplózva
bsada
Vendég
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2010.10.02 szombat, 14:08:58 »

Sziasztok! Van valakinek Mondeo MK2 diesel manualja? Egy adat kellene belőle: A motorkábelen a VSS kábel a 12-es láb az ovális csatiban, ami a balos toronynál van. Ez tuti, működik is vele a fed. comp. és ráadásul elég pontos is. Kellene, hogy ugyanezen csatiban melyik láb a fuel flow láb? Akkor talán fogyasztást is mérne, vagy legalábbis üzemanyag szintet literben. Köszi a segítséget!
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2010.10.02 szombat, 18:07:40 »

Sziasztok! Van valakinek Mondeo MK2 diesel manualja? Egy adat kellene belőle: A motorkábelen a VSS kábel a 12-es láb az ovális csatiban, ami a balos toronynál van. Ez tuti, működik is vele a fed. comp. és ráadásul elég pontos is. Kellene, hogy ugyanezen csatiban melyik láb a fuel flow láb? Akkor talán fogyasztást is mérne, vagy legalábbis üzemanyag szintet literben. Köszi a segítséget!
nekem az van.mit szeretnél pontossan?Huh?Huh??most ébredtem,ugyhogy nem értem igazán vigyor3
Naplózva
bsada
Vendég
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2010.10.02 szombat, 19:10:41 »

Jó reggelt! Smiley Kellene a motor főkábel lábkiosztása. Pontosabban a fuel flow (üzemanyag átfolyás) kábele. Ez a kábel a motortérben a bal oldali torony előtt van, ovális alakú, 12 lábú (3X4) csati. Két ilyet találsz, de nekem az a csati lábkiosztása kell, amiben a VSS szenzor is be van kötve.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #918 Dátum: 2010.10.02 szombat, 19:51:54 »

Jó reggelt! Smiley Kellene a motor főkábel lábkiosztása. Pontosabban a fuel flow (üzemanyag átfolyás) kábele. Ez a kábel a motortérben a bal oldali torony előtt van, ovális alakú, 12 lábú (3X4) csati. Két ilyet találsz, de nekem az a csati lábkiosztása kell, amiben a VSS szenzor is be van kötve.
pesti vagy?Huh?Huh?Huh????mert akkor összefutnánk és megnézhetnéd magadnak wave
Naplózva
bsada
Vendég
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2010.10.02 szombat, 19:57:02 »

Sajna nem, Békés megye. Esetleg telón tudnánk megbeszélni, ha megírod a számod a b.sada@freemail.hu-ra.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2010.10.02 szombat, 20:01:59 »

Sajna nem, Békés megye. Esetleg telón tudnánk megbeszélni, ha megírod a számod a b.sada@freemail.hu-ra.
ide is leirom nem para 06209701071,de csak hnap tudunk beszélni mert levagyok merülve,és töltö meg nincs nálam.
Naplózva
bsada
Vendég
« Új hozzászólás #921 Dátum: 2010.10.02 szombat, 20:03:51 »

Ok, köszi, holnap de. csörgök!  worship
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2010.10.02 szombat, 20:08:02 »

Ok, köszi, holnap de. csörgök!  worship
oksa wave
Naplózva
Bandi 71
Vendég
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 20:43:01 »

Szia Mindenkinek!
Csak egy kis tapasztalat: 2 hónapja hülyéskedik a mondim hidegindításkor-instabil alapjárat leáll, rángat-néha menet közben is és a hangja,füstje borzalmas volt! Azt hittem a TPS ment ki! Voltam szervízben 5000 fabatkáért kiolvasták a hibajelet de fogalmuk sem volt hogy mi a baj! A végén nem volt hajlandó elindulni mert nemvolt nafta a szűrőben!
A lényeg hogy a szűrő házban a membrán szépen lassan megadta magát és elkezdtem levegősödni! Egy haverom rájött és kicseréltük-a harmadik origi lett jó- de azóta hibának nyoma sincs! Húz szépen indul- minden ami kell.....  Remélem ez a kis történet segít mielőtt valaki elkeseredik nagyon! Levegősödésre figyelni mert a LUKÁCS nagyon hisztis rá viszont relatíve pici pénzből megoldódott a bajom!
Visszanéztem a topicon hála mindenkink a tippekért és a tanácsokért levegősödés ügyben!! worship worship
Üdv: Bandi
Naplózva
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2010.10.20 szerda, 19:36:10 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, bár nekem escortom van, biztosan jobban ismeritek a típust, mint én. Alapvetően nem pöccre, de 2-3 másodperc után elindul, viszonylag fürge, nem füstöl, stabil alapjárat. Csak van egy hang ami nem tetszik. Ilyen kopogás szerű csilingelő, olyan mint, ha kalapáccsal ütnék a dugót. Mint amikor kopog egy benzinmotor. Kicseréltem a hétvégén  a vezérlés szíjait, stifttel lapocskával, hatos fúró az adagoló kerekéhez, kóla sütetemény és nem múlt el . Ha lehuzom a jeladós 3. porlasztó stekkerét üzem közben (tudom, nem szabad, de a kiváncsiság) elkezd ingadozni az alapjárata, miközben  a dúsító marad végig pozicióban, szóval szerintem az előtöltés állító mágnes is csinál valamit. Ha valaki egyszer rá tudna fülelni, vagy van valami tipp, megköszönöm. Esetleg szervizköny, ami tartalmazza az elektronikus szabályozású 1.8 TD  dolgait azt nagyon jó lenne. 1996 05 évjáratú ford escort 1.8 td clx autó. Fordozok lassan tíz éve, ugyanolyan szellemes szerelni mindet:)
üdv
András
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
bocika1987
Vendég
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 13:51:58 »

Sziasztok!!Van egy kicsi mondeom és nagyon szeretem de van egy kis bibi vele ha gyorsabban veszek be egy kanyart vele elkezd rángatni és van olyan hogy le is áll.Nagyon idegesít mert imádom a a kicsike ghia-mat valaki tud segíteni gázolaj szürő ujj visszacsapó szelep van benne és izzitó sor cserélve van jah és reggelente nehezen indul.Próbáltam leszedni a tank tetején a kupakot de meg se mozdul.Előre is köszi:Kisszürke
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #926 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 03:03:05 »

Sziasztok !

Nekem is mostanában elég nehezen indul hidegen a mondim. Szoktam neki adni egy gázfröccsöt indítózás közben, akkor kicsit hamarabb elkapja, csak olyankor nyom egy nagyobb füst felhőt. Nem tudom mi lehet a baja. help
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 09:11:14 »

Sziasztok !

Nekem is mostanában elég nehezen indul hidegen a mondim. Szoktam neki adni egy gázfröccsöt indítózás közben, akkor kicsit hamarabb elkapja, csak olyankor nyom egy nagyobb füst felhőt. Nem tudom mi lehet a baja. help

Kopott az adagolód magasnyomású része.Kevés az indítómennyiséged, és amikor gázt adsz neki akkor valamivel megő és beindul.Utánna azért dob 1 füstfelhőt.Vagy lehet hogy izzítógyertya gyanús...
Naplózva
jojo 69
Vendég
« Új hozzászólás #928 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:43:49 »

Helo sziasztok.tudna e valakisegiteni. nemrég vetem egy 1.8td kombit 99-es kiadásu behozot autot van egy olyan jelenség hogy miko nyomomneki agászt elősző mintha gondolkodna utána meg elindu mint akit hátbavágtak és egyojan 2000 tájékán ojan 90-100.5be szépfekete fűst halepadlozom fűstőlés elmarad [melegen[ mindenkori szerelőm az első hibára aztmonta gáspedál jelado második hibára meghogy kopot amotor kompresziot kelene mérni.ja lukász adagolom van és képekrőlismervén a dusitonál szivárog a G amihez asztmonta a szerlő hogy nem akar hozányulni.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 16:49:58 »

Helo sziasztok.tudna e valakisegiteni. nemrég vetem egy 1.8td kombit 99-es kiadásu behozot autot van egy olyan jelenség hogy miko nyomomneki agászt elősző mintha gondolkodna utána meg elindu mint akit hátbavágtak és egyojan 2000 tájékán ojan 90-100.5be szépfekete fűst halepadlozom fűstőlés elmarad [melegen[ mindenkori szerelőm az első hibára aztmonta gáspedál jelado második hibára meghogy kopot amotor kompresziot kelene mérni.ja lukász adagolom van és képekrőlismervén a dusitonál szivárog a G amihez asztmonta a szerlő hogy nem akar hozányulni.

Gázpedál jeladó nincs, ez nem VW.Ha nem vágja a Lucast akkor ne is nagyon nyúljon hozzá.A turbomembrán szabályzó szelepe lehet leragadva így az elmondottak alapján, de ez nem 100%.
Naplózva
jojo 69
Vendég
« Új hozzászólás #930 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:44:01 »

kőszőnőm válaszod ndan. tudnánk e beszélni tulsok kérdésem lene még a autoval kapcsolatban.előreis kőszőnőm
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.05 péntek, 12:09:14 írta jojo 69 » Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2010.11.05 péntek, 13:03:51 »

kőszőnőm válaszod ndan. tudnánk e beszélni tulsok kérdésem lene még a autoval kapcsolatban.előreis kőszőnőm

Írj privátot.
Naplózva
Gabesz11
Vendég
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2010.11.10 szerda, 14:52:53 »

Sziasztok a héten sikerült vásárolnunk egy 1.8td kombi mondeot nagyon tetszik a feleségemnek,de vannak vele problémák, remélem hamar tulmegyünk ezen és akkor jó kis paripa lesz ez neki.
A kérdésem a következő lenne, elég sokat kell indítózni amire elkapja és akkor általában nyom egy jó nagy pamacsot a másik pedig elindulok vele 1 es 2es jó de 3. tól olyan nyögvenyelősen akar menni nem húz, és valamikor a gáz elengedését követően lassan esik le a fordulat üresben, olvastam vannak itt komolya szakemberek, megköszönném a segítséget.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2010.11.13 szombat, 21:32:21 »

na itt vagyok ujra,3hét szünet után wave nem tudjátok megmondani hogy tdbe lehet kapcsolható chipet rakni?találtam egy emberkét 19990ftért árul kapcsolható chipboxot,kérdeztem tőle,azt mondja beépithető ecu csatiba kell bekötni,kb 20perc alatt beköthető.létezik?mkert más forumokon meg olvastam,hogy mk1 és mk2 tdkbe nem létezik chip.akkor most mi van? falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2010.11.13 szombat, 21:38:19 »

na itt vagyok ujra,3hét szünet után wave nem tudjátok megmondani hogy tdbe lehet kapcsolható chipet rakni?találtam egy emberkét 19990ftért árul kapcsolható chipboxot,kérdeztem tőle,azt mondja beépithető ecu csatiba kell bekötni,kb 20perc alatt beköthető.létezik?mkert más forumokon meg olvastam,hogy mk1 és mk2 tdkbe nem létezik chip.akkor most mi van? falbav
az nem chip, hanem tuningbox
chipnél sok paramétert módosítanak, nem szerelnek be semmit sem utólag, csak letöltik az ecu-ból a szoftvert, módosítják, majd visszatöltik

tuningboxot utólag kell bekötni és 1-2 (fals)adattal átvágja az ecu

chipet eddig egy helyen láttam 1,8TD 110LE: http://autokorbel.hu/ford.php?type=tipus&ID=11292

tuningbox nem tom van-e hozzá

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2010.11.13 szombat, 22:05:52 »

az nem chip, hanem tuningbox
chipnél sok paramétert módosítanak, nem szerelnek be semmit sem utólag, csak letöltik az ecu-ból a szoftvert, módosítják, majd visszatöltik

tuningboxot utólag kell bekötni és 1-2 (fals)adattal átvágja az ecu

chipet eddig egy helyen láttam 1,8TD 110LE: http://autokorbel.hu/ford.php?type=tipus&ID=11292

tuningbox nem tom van-e hozzá


amit belinkeltél,az 110lovas széria td mondeo,ugyhogy az bizti nem olyan mint az enyém,mert nekem széria 90ló van.igen ez tuningbox,bocs rosszul irtam,szoval akkor ez beszerelhető az enyémbe?Huh????szerinted mennyivel nő meg a teljesitmény?Huh????érdemes megvenni???19000ft
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2010.11.13 szombat, 22:07:54 »

amit belinkeltél,az 110lovas széria td mondeo,ugyhogy az bizti nem olyan mint az enyém,mert nekem széria 90ló van.igen ez tuningbox,bocs rosszul irtam,szoval akkor ez beszerelhető az enyémbe?Huh????szerinted mennyivel nő meg a teljesitmény?Huh????érdemes megvenni???19000ft
nem tom, hogy beszerelhető-e és hogy mennyit dobna rajta, én bepróbálkoznék nála azzal, ha közeli lenne, hogy próbáljátok bele, ha jó akkor megveszed, ha nem akkor pedig nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2010.11.13 szombat, 22:25:07 »

 Sziasztok!
 A dúsító motorom végleg megadta magát. A vaterán találtam használtat, kettőt is, 8 e Ft darabja. A Cromaxnál néztem újat, 37 e Ft!!! Mennyire lehet lutri a használt? A dúsító motor cseréje negyed óra, ennyi pénzért öt használtat is kapok.
 Az indítással még nincs gondom, de a fogyasztásom 1-1,5 literrel megnőtt. Biztosan jön a hideg előbb-utóbb, és akkor biztos lesznek indítási gondjaim.
  Tud-e valaki elfogadható árú utángyártott megoldást?
                         Szép estét! Üdv.: Papi
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #938 Dátum: 2010.11.13 szombat, 22:50:16 »

Sziasztok!
 A dúsító motorom végleg megadta magát. A vaterán találtam használtat, kettőt is, 8 e Ft darabja. A Cromaxnál néztem újat, 37 e Ft!!! Mennyire lehet lutri a használt? A dúsító motor cseréje negyed óra, ennyi pénzért öt használtat is kapok.
 Az indítással még nincs gondom, de a fogyasztásom 1-1,5 literrel megnőtt. Biztosan jön a hideg előbb-utóbb, és akkor biztos lesznek indítási gondjaim.
  Tud-e valaki elfogadható árú utángyártott megoldást?
                         Szép estét! Üdv.: Papi
szia papi.honnan veszed észre hogy beszart a dusitó motorod?én bontottat vennék mindenképp,
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2010.11.13 szombat, 22:50:31 »

http://www.youtube.com/watch?v=yx2B4ljl8ac
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2010.11.13 szombat, 22:55:40 »

nem tom, hogy beszerelhető-e és hogy mennyit dobna rajta, én bepróbálkoznék nála azzal, ha közeli lenne, hogy próbáljátok bele, ha jó akkor megveszed, ha nem akkor pedig nem
ezt irta az ember vissza,kérdeztem töle enyémbe jó e.


Természetesen van az autójához modulunk! Ami már nagyon jól érezhető rajta!
Belső védelmének köszönhetően nem károsítja a motorját semmilyen körülmények között sem! Beszerelése otthon házilag megoldható 20perc alatt,vagy ha te nem értesz hozzá akkor egy sima mezei autószerelő vagy elektromos be tudja kötni, de tényleg nem bonyolult, van hozzá egy részletes beszerelési útmutató! Beszerelném neked nagyon szívesen mert egyáltalán nem probléma, a probléma az, hogy én Királyhelmecen élek!
Szóval futárral tudom küldeni'''
Nem gyári csatis, de ez nem nehezít meg a beszerelést, ill ugyan úgy nyom nélkül kiszerelhető és nem marad nyoma ha eladásra kerül a kocsid!!
Az ára: 19.900.-Ft
 
 
 
Üdv
Nagy Zsolt
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 09:45:25 »

na itt vagyok ujra,3hét szünet után wave nem tudjátok megmondani hogy tdbe lehet kapcsolható chipet rakni?találtam egy emberkét 19990ftért árul kapcsolható chipboxot,kérdeztem tőle,azt mondja beépithető ecu csatiba kell bekötni,kb 20perc alatt beköthető.létezik?mkert más forumokon meg olvastam,hogy mk1 és mk2 tdkbe nem létezik chip.akkor most mi van? falbav

Végre itt vagy.Írtam neked pár üzenetet légyszíves válaszolj.1.8 TDbe nem lehet chipet meg p-boxot se rakni mivel az adagoló nem teljesen elektronikus vezérlésű és az ECU is fejletlen.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 09:47:05 »

amit belinkeltél,az 110lovas széria td mondeo,ugyhogy az bizti nem olyan mint az enyém,mert nekem széria 90ló van.igen ez tuningbox,bocs rosszul irtam,szoval akkor ez beszerelhető az enyémbe?Huh????szerinted mennyivel nő meg a teljesitmény?Huh????érdemes megvenni???19000ft

A pbox amúgy se ér egy forintot még VW TDIbe se, nemhogy 1 TDbe.De Mondeo TDbe nem lehet ilyeneket rakni.Nehogy megvedd 19ér!!!!Felesleges pénzkidobás!!!!
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 09:48:56 »


Ebbe az autóba GT17 és mechanikus Bosch adagoló volt.Azért ment így.De azóta ha jól tudom már el lett bontva.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #944 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 09:51:55 »

ezt irta az ember vissza,kérdeztem töle enyémbe jó e.


Természetesen van az autójához modulunk! Ami már nagyon jól érezhető rajta!
Belső védelmének köszönhetően nem károsítja a motorját semmilyen körülmények között sem! Beszerelése otthon házilag megoldható 20perc alatt,vagy ha te nem értesz hozzá akkor egy sima mezei autószerelő vagy elektromos be tudja kötni, de tényleg nem bonyolult, van hozzá egy részletes beszerelési útmutató! Beszerelném neked nagyon szívesen mert egyáltalán nem probléma, a probléma az, hogy én Királyhelmecen élek!
Szóval futárral tudom küldeni'''
Nem gyári csatis, de ez nem nehezít meg a beszerelést, ill ugyan úgy nyom nélkül kiszerelhető és nem marad nyoma ha eladásra kerül a kocsid!!
Az ára: 19.900.-Ft
 
 
 
Üdv
Nagy Zsolt


Ez hülyeség.Amúgy tudod hogy mi van egy ilyen P-boxba belül?
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #945 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 10:51:34 »

Szia Májki!
 Onnan, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen 600 f/perc körül van, és ha járó motornál meghúzgálod a gázbowdent, arra reagálni kellene a dúsító motortól jövő bowdennak is, de az enyémen meg sem mozdul! Valószínű, hogy a műanyagból készült apró fogaskerekek fogai koptak meg és terhelés alatt átpörögnek, és a menetes orsót már nem bírják megforgatni!
 A bontott mellett döntöttem, próba cseresznye!
                                       Üdv.:Papi
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #946 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 12:59:28 »

A pbox amúgy se ér egy forintot még VW TDIbe se, nemhogy 1 TDbe.De Mondeo TDbe nem lehet ilyeneket rakni.Nehogy megvedd 19ér!!!!Felesleges pénzkidobás!!!!
szevasz ndan,távol voltam pár hétig,csajomnak mondtam nézze a forumomat,héten lessz go.spanom 4golfjába van pbox.érezhetően jobban megy.....akkor azt mondod nem lehet beépiteni enyémbe?Huh?Huh??
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 13:01:21 »

Szia Májki!
 Onnan, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen 600 f/perc körül van, és ha járó motornál meghúzgálod a gázbowdent, arra reagálni kellene a dúsító motortól jövő bowdennak is, de az enyémen meg sem mozdul! Valószínű, hogy a műanyagból készült apró fogaskerekek fogai koptak meg és terhelés alatt átpörögnek, és a menetes orsót már nem bírják megforgatni!
 A bontott mellett döntöttem, próba cseresznye!
                                       Üdv.:Papi

papi én is bontottat vennék,ha elmegy 2évet már jó volt.....enyém jó akkor mert alapjárat 850 900hidegen,melegen 750körül,és ha huzom a gázbowdent akkor müködik a dusitó kar is
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 13:05:28 »

http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/ford_chiptuning_akcio
na erről lenne szó.racing bazárba találtam ndan,mi van az ilyen pboxban belül?az ecunak küld fals informáciot nem?
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #949 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 13:12:17 »

akkor mit csináljak hogy erőssebb legyen a gép?kéne rá vmi ....turbót megpiszkálni,vagy tőbb go,vmi falbav wow1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.