Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 23:48:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1450102 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2011.01.01 szombat, 09:09:22 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_16v_glx-4343046
nézegettem a használt autót és erre a hirdetésre bukkantam,jól megjárták csorik.

Ez az ország szégyene!!!Mégis mi köze ennek az autónak bárki szemétkedéseihez??Tőlem annak idején egy Barkast vettek el kicsit hasonló okokból.11 éve buktam 390000.-Ft-ot.És azóta se híre se hamva az autónak.Lehet,hogy van autóbörtön az országban?Huh? gun gun gun gun
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:58:13 »

Sziasztok!
MK2 1.8 TD mondim van és elszállt belőle a turbo.Mit javasoltok,milyen tipusok jók rá?
Ha tud valaki kérem segítsen!
Köszi
B.Ú.É.K. mindenkinek!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:59:11 »

Sziasztok!
MK2 1.8 TD mondim van és elszállt belőle a turbo.Mit javasoltok,milyen tipusok jók rá?
Ha tud valaki kérem segítsen!
Köszi
B.Ú.É.K. mindenkinek!
pl: http://mondeo.hu/index.php?topic=4771.0;topicseen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:10:06 »


Köszi.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:36:46 »

Köszi.
mikicsabi2 ment pü
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 16:00:35 »

mikicsabi2 ment pü

Köszi
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:31:43 »

Sziasztok!
MK2 1.8 TD mondim van és elszállt belőle a turbo.Mit javasoltok,milyen tipusok jók rá?
Ha tud valaki kérem segítsen!
Köszi
B.Ú.É.K. mindenkinek!

Vegyél rá Gt17-et.Avval jársz a legjobban.Csak az a baj hogy az nem olcsó átalakítással együtt, de nem bánnád meg.
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:17:50 »

Vegyél rá Gt17-et.Avval jársz a legjobban.Csak az a baj hogy az nem olcsó átalakítással együtt, de nem bánnád meg.

Az is érdekelhet,már hallottam ezt-azt róla Smiley
Ahoz lucas adagoló kell,vagy bosch?
Nekem most bosch van fent egy szívó escortról,de megvan felújítva a lukács is.
Jelenleg szívóként üzemel a mondi(kicsit lomha szegény)Sad
Tudsz rá árat mondani,mit hogy kell átalakítani stb?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:14:27 »

Az is érdekelhet,már hallottam ezt-azt róla Smiley
Ahoz lucas adagoló kell,vagy bosch?
Nekem most bosch van fent egy szívó escortról,de megvan felújítva a lukács is.
Jelenleg szívóként üzemel a mondi(kicsit lomha szegény)Sad
Tudsz rá árat mondani,mit hogy kell átalakítani stb?

Egy jó 17-es kb 60 ezer, ahhoz kell 1 nyomásos labda az 15ezer, hozzá kell alakítani a kipufogót, a coolert, a geometriát elfordítani, olajzócsövet csináltatni, meg pár átalakítót.Nem akarlak elkeseríteni, de ez 100ezer körül van kb munkadíjjal.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:08:45 »

egy liaz turbo kell rá........... wave
Naplózva
CSUMA
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 15:16:09 »

Sziasztok. Nekem annyi volna kérdésem hogy az én mondeom 1,8 td az volt vele a hiba hogy szétment a vákuum pumpa vetem rá másikat az Kb  1/2évig bírta most megint elengedi az olajat.közben kiderült hogy az adadolóban meg van kopva a szivattyú kicseréltem.És jó is lett 4 napig amikor kiderült hogy a gázolj fűtője el van dugulva kivettük.És a kérdésem a következő olyat halottam hogy a gázolaj pumpa helyet be kell rakni a ford courier 1,8d a szűrőjét és előtte egy visszafolyásgátló szelepet és mehet az adagolóba.Hogy így jó-e?
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:00:40 »

Sziasztok. Nekem annyi volna kérdésem hogy az én mondeom 1,8 td az volt vele a hiba hogy szétment a vákuum pumpa vetem rá másikat az Kb  1/2évig bírta most megint elengedi az olajat.közben kiderült hogy az adadolóban meg van kopva a szivattyú kicseréltem.És jó is lett 4 napig amikor kiderült hogy a gázolj fűtője el van dugulva kivettük.És a kérdésem a következő olyat halottam hogy a gázolaj pumpa helyet be kell rakni a ford courier 1,8d a szűrőjét és előtte egy visszafolyásgátló szelepet és mehet az adagolóba.Hogy így jó-e?
Én olyat csináltam,h a gyári szűrőt és pumpát kidobtam és tettem helyére egy II Golf szűrőjét,elé pedig 1 visszacsapó szelepet,amit bármelyik autósboltban lehet kapni és 1 Renault Trafik kézi pumpát.
Ja,és kb 1m ü.a. csövet.A gázolaj fűtö van nekem 1db,ha érdekel megegyezhetünk.
A gyári cuccokat elpasszoltam és amit kaptam érte abból pont kifutotta az átalakításra.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
atom
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:38:32 »

Üdv fórumtársak!

A tanácsotokra lenne szükségem: Adagolóm behalt ( Lucas ) , szerelő megjavította. Azóta a kocsi jól megy, hidegen is jól indul, (pedig a dúsítómotor halott), de iszonyatosan kormol. Szerelőhöz vissza, aki azt mondta, hogy nem tud rajta javítani. Szerintem annyira nem vágja a Lucast.
Mi lehet a baj?
Naplózva
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2011.01.11 kedd, 08:39:36 »

Sziasztok!

Tanácsaitokat kérném: 1998-as 1.8 TD az autó, és eddig csak szoptam vele. Most épp egy komplett motorfelújításon van túl, plusz az adagolót is (Lucas) felújították. Minden jó is, CSAK ha este leállítom az autót, reggelre (kb.10-12 óra alatt) lelevegősödik az üzemanyag rendszer és nem tudom beindítani. A szerelőm már kicserélte az összes gázolajcsövet a motortérben nincs már benne csak két bilincs, most legutóbb már a gázolajszűrőt is kikötötte (nem a gyári pumpás, hanem egy - ha jól tudom VW-be való - "konzervdoboz" van benne), hogy nem e az engedi be valahol a levegőt, de így is lelevegősödik reggelre. Van ötletetek, hogy hol levegősödhet még le? A szerelőm monda még, hogy akkor biztos az adagoló nem jó, persze gondolom azért mert azt nem az ő szerelője javította, rohangáljak vele én. Valaki ötlet? Ja tegnap pl. mikor "csak" 8-9 órát állt még beindult második röffre, ma pedig (13 óra állás után) küzdötte vele rendesen, már attól féltem hogy tönkrevágom az indítómotort megint.
Előre is kössz az ötleteket!
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2011.01.11 kedd, 12:42:50 »

Sziasztok!
Tanácsaitokat kérném: 1998-as 1.8 TD az autó, és eddig csak ***tam vele. Most épp egy komplett motorfelújításon van túl, plusz az adagolót is (Lucas) felújították. Minden jó is, CSAK ha este leállítom az autót, reggelre (kb.10-12 óra alatt) lelevegősödik az üzemanyag rendszer és nem tudom beindítani. A szerelőm már kicserélte az összes gázolajcsövet a motortérben nincs már benne csak két bilincs, most legutóbb már a gázolajszűrőt is kikötötte (nem a gyári pumpás, hanem egy - ha jól tudom VW-be való - "konzervdoboz" van benne), hogy nem e az engedi be valahol a levegőt, de így is lelevegősödik reggelre. Van ötletetek, hogy hol levegősödhet még le? A szerelőm monda még, hogy akkor biztos az adagoló nem jó, persze gondolom azért mert azt nem az ő szerelője javította, rohangáljak vele én. Valaki ötlet? Ja tegnap pl. mikor "csak" 8-9 órát állt még beindult második röffre, ma pedig (13 óra állás után) küzdötte vele rendesen, már attól féltem hogy tönkrevágom az indítómotort megint.
Előre is kössz az ötleteket!

a szűrő előtti szakaszba rakjatok be egy visszacsapószelepet. ez nem nagy tétel és segíthet, mert még ha levegősödik is, nem engedi vissza a tankba a cuccot.

u.i: utána meg átlátszó ü.a.csővel keressétek, hogy hol levegősödik.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 13:05:33 írta zsombi » Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2011.01.11 kedd, 12:49:53 »

Üdv fórumtársak!
A tanácsotokra lenne szükségem: Adagolóm behalt ( Lucas ) , szerelő megjavította. Azóta a kocsi jól megy, hidegen is jól indul, (pedig a dúsítómotor halott), de iszonyatosan kormol. Szerelőhöz vissza, aki azt mondta, hogy nem tud rajta javítani. Szerintem annyira nem vágja a Lucast.
Mi lehet a baj?


első körben ezt a csavart tekerném beljebb. kb 1/4-1/2 fordulatonként tekerd és utána nézd meg, hogy a teljesítmény esik-e, és mennyi a korom. optimális esetben továbbra is jól megy és a korom csökken, majd elérsz egy állapotot, amikor elégedett vagy.
ha ennek semmi hatása nincs, akkor vissza a kiinduló állapotba és irány egy adagolós...
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 15:04:28 írta Scratch » Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2011.01.11 kedd, 15:05:50 »

a szűrő előtti szakaszba rakjatok be egy visszacsapószelepet. ez nem nagy tétel és segíthet, mert még ha levegősödik is, nem engedi vissza a tankba a cuccot.

Köszi a tippet, de ezt már próbáltam, valamennyit segített az igaz, de nem sokat. Mondjuk az autószerelő, most mikor lecserélte a csöveket, kivette a rendszerből (és nem adta ide). De most, hogy mondod, esetleg meg lehetne próbálni, hogy közvetlenül az adagoló elé tenni a nyomástartó szelepet, ha tényleg az levegősödik le. Szerintetek?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 16:59:32 írta miklosit » Naplózva
atom
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2011.01.11 kedd, 18:55:48 »


első körben ezt a csavart tekerném beljebb. kb 1/4-1/2 fordulatonként tekerd és utána nézd meg, hogy a teljesítmény esik-e, és mennyi a korom. optimális esetben továbbra is jól megy és a korom csökken, majd elérsz egy állapotot, amikor elégedett vagy.
ha ennek semmi hatása nincs, akkor vissza a kiinduló állapotba és irány egy adagolós...


Melyik csavarra gondolsz? A turbómembránra?
Naplózva
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2011.01.12 szerda, 09:04:58 »

Most már a pö.s-m kivan az autóval, ma reggelre megint lelevegősödött. Kipróbálom , hogy berakom a nyomástartó szelepet közvetlenül az adagoló elé. Most már csak ott levegősödhet. Az adagolót felújították, elvileg kicserélték benne a tömítéseket, szóval szerintem akár lehet egy tömítés is hibás. Szerintetek ennek van realitása?
Csak érdeklődés szintjén kérdem, mibe kerül egy Lucas-ról Bosch-ra váltás?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2011.01.12 szerda, 10:30:00 »

Melyik csavarra gondolsz? A turbómembránra?

igen.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2011.01.12 szerda, 10:35:46 »

Most már a pö.s-m kivan az autóval, ma reggelre megint lelevegősödött. Kipróbálom , hogy berakom a nyomástartó szelepet közvetlenül az adagoló elé. Most már csak ott levegősödhet. Az adagolót felújították, elvileg kicserélték benne a tömítéseket, szóval szerintem akár lehet egy tömítés is hibás. Szerintetek ennek van realitása?
Csak érdeklődés szintjén kérdem, mibe kerül egy Lucas-ról Bosch-ra váltás?

a nyomástarót mindenképpen tedd be, az csak javíthat a helyzeten. ettől függetlenül továbbra is azt ajánlom, hogy átlátszó csővel határold be, hogy honnan levegősödik. nekem például a szűrő volt a hunyó (olyan, mint amit most ti raktatok be. visszakötöttem a gyárit és minden ok lett). az indításnál hogy van: beindul és leáll vagy be sem indul sokáig?
az adagoló levegősödését meg úgy tudod csekkolni, hogy a visszafolyóágba (ami a tankba viszi a felesleget) szintén raksz átlátszó csövet. ha több a bubi, mint ami bemegy az adagolóba, akkor mehetsz a felújítóhoz élni a garanciáddal.
lucas -> bosch cserére 50-70 körül számolj.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2011.01.12 szerda, 13:32:07 »

a nyomástarót mindenképpen tedd be, az csak javíthat a helyzeten. ettől függetlenül továbbra is azt ajánlom, hogy átlátszó csővel határold be, hogy honnan levegősödik. nekem például a szűrő volt a hunyó (olyan, mint amit most ti raktatok be. visszakötöttem a gyárit és minden ok lett). az indításnál hogy van: beindul és leáll vagy be sem indul sokáig?
az adagoló levegősödését meg úgy tudod csekkolni, hogy a visszafolyóágba (ami a tankba viszi a felesleget) szintén raksz átlátszó csövet. ha több a bubi, mint ami bemegy az adagolóba, akkor mehetsz a felújítóhoz élni a garanciáddal.
lucas -> bosch cserére 50-70 körül számolj.

Úgy van, hogy ha eltelik egy bizonyos idő (mondjuk estétől reggelig) akkor nem bírom beindítani. Nem kapja fel a üzemanyagot, nem "röffen be". Erőszakolom az indítómotort, (kulcs tart kb 1 percig többször) és előbb-utóbb (úgy gondolom) megtelik a cső nyállal, és akkor beindul. Utána semmi gond, bármikor ha leállítom akár 5-6 órára is, pöccre indul, de az éjszakai állásnál (8-10 óra) eltűnik a gázolaj a csőből és kezdődik minden előröl. Azt is megfigyeltem, hogy mintha lenne köze a hideghez is a dolognak (gondolom a tömítés, vagy amin a lyuk van összébb húzódik és jobban megnyílik a rés), mert tegnap például a munkahelyemen mikor leállítottam reggel, este mikor mentem haza indúlt könnyen (9 óra állás), majd ma reggel (8 óra állás után, mert még este direkt kimentem beindítani) már nem indult (csillaggarázsban áll). Most az előbb kimentem biztos ami biztos alapon beindítani, hogy haza tudjak majd menni, és pöccre indúlt, bár így most csak 5 órát állt.
Naplózva
koma061
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2011.01.12 szerda, 14:39:11 »

Helló! Én is hidegindítási godokkal küszködök. A dúsító motor indításkor nem húzza meg a bovdent, később viszont mozgatja.
Mi lehet a probléma?
Koma
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:12:03 »

Miklosit!
viszsacsapó szelepet neki az adagoló és a go szürő közé+átlátszó csöveket: igy meg tudod keresni a levegősödés helyét!
az adagolót hol és ki csinálta?
nekem is van egykis problémám közbe: illetve faterom autójának: ma alig akart elindulni, 1x izzitás tekertettem ugy 5mp et, be sem pöffent és fehér füst a kipuffból szomoru1
másodszorra beindult 3-4 fordításra. Nem volt hideg ugy +4,5 fok(ilyenkor indulnak amugy ezek a legrosszabban)
kicsit járattam, majd azzal a lendülettel gyertyák ki: mind a 4 működik, igaz kb 6 sec alatt izzik fel mire a relé épp lekettyen. mind1 amugyis hamarosan cserélem őket bosch durathermre a közeljövőben. Egyetlen dolgot tudok elképzelni: a tankban nagyon kevés: max 5 lityi üzemanyag volt és a napokban csak rövidtávozott és kint aludt az autó. Szóval sztem elvizesedett a Go. erre utalhat a fehér füst a kipuffból. most megtankoltam meg spurit is nyomtam hozzá+ kis 2T olaj(ahogy szoktam) tesó kiment vele bécsbe, remélem nem kell haza huznom tényleg csak kis vizes go volt a kehéje.
kérdésem a "nagyokhoz": mire utalhat még a fehár füst a kipuffból? szerény tudásom szerint:
-elégetlen gázolaj: izzitásgyanus, esetleg előtöltés probléma
-vizes üzemanyag
-hűtőfolyadék az égéstérben: hengerfej tömités vagy repedés: viszont akkor fogyna víz, esetleg olajos lenne, túlnyomás lenne benne, levegősödne, melegedne meg hasonlók, de ez gyönyörű piros szinű, nem fogy és a nyomás is normális, fűtés egyenletes stb. szal minden normális...
Ndan te ismered a kocsit(fehér Escort 1.8TD Ghia kombi) ti cseréltetek tömitéskészletet az adaolójában mert eléggé folyatott(sajna azóta is folyamatosan go nedves az alja de minimális csöpögésmentes, ezért nem érdekel)
szoval szerinted/szerintetek is csak vizes go vagy nagyobb lesz a baj? előtöltést hova raktátok?
amugy a kocsi soha semmilyen körülmények között nem füstöl(pedig rá is tekertem eléggé a turbómembránra) jól is megy, keveset is fogyaszt, melegen/félmelegen bármikor pöccintésre indul, eddig hidegben is viszonylag jó volt szoval nem értem, kivéve ha helyes az elméletem...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 19:54:19 »

1.8TDN MERRE LELEDZIK AZ EGR-szelep????a coolert ha kiszerelem alatta megtalálom ugye?Huh???nagyjábol vágom,csak azt nem tudom hogy ha szembe állok a kocsival,akkor a cooler bal sarkánál van egy kerek szelep szerű,amibe belemegy egy vékony gumislag.mi az?Huh?Huh?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:06:22 »

1.8TDN MERRE LELEDZIK AZ EGR-szelep????a coolert ha kiszerelem alatta megtalálom ugye?Huh???nagyjábol vágom,csak azt nem tudom hogy ha szembe állok a kocsival,akkor a cooler bal sarkánál van egy kerek szelep szerű,amibe belemegy egy vékony gumislag.mi az?Huh?Huh?

pontosan az az egr szelep.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:11:02 »

pontosan az az egr szelep.
azt hogy dugozom le?Huh???
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:13:44 »

azt hogy dugozom le?Huh???

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.mwstewart.co.uk/images/cars/Ford/mk3enduratdi/egr.jpg&imgrefurl=http://www.mwstewart.co.uk/cars/mk3enduratdi/&usg=__aNT3KXwrCZRgobuFg56vFxmFIBA=&h=600&w=800&sz=124&hl=hu&start=0&zoom=1&tbnid=lRy77qiV7sFppM:&tbnh=149&tbnw=199&prev=/images%3Fq%3Dendura%2Begr%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26biw%3D1345%26bih%3D580%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=768&vpy=93&dur=441&hovh=186&hovw=248&tx=118&ty=97&ei=XE4vTZOuEoaytAbo_9zjBw&oei=XE4vTZOuEoaytAbo_9zjBw&esq=1&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:4,s:0
ezt kell ledugozni nem????de én nem ezt kérdeztem,amit én kérdezek az a szelepdekni mellett van közvetlen,és abba is megy egy gumicső
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:18:15 »

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://n1.vatera.hu/photos/4d/9b/22b_3_300.jpg&imgrefurl=http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/ford_mondeo_1_8_td_komplett_motor_valtoval_186825172.html&usg=__c3fRuVtnW7GIchLVAdSKJG8cHRE=&h=300&w=225&sz=32&hl=hu&start=18&zoom=1&tbnid=JSQpewW3nAqU4M:&tbnh=133&tbnw=100&prev=/images%3Fq%3Dford%2Btd%2Bmotor%26hl%3Dhu%26sa%3DG%26biw%3D1345%26bih%3D580%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C381&itbs=1&iact=hc&vpx=1038&vpy=201&dur=350&hovh=192&hovw=143&tx=68&ty=86&ei=pending&oei=O08vTZORHIK0tAb8yqTSBw&esq=2&page=2&ndsp=19&ved=1t:429,r:5,s:18&biw=1345&bih=580
itt látod hogy én mit kérdezek,a képen a szelepdekni és a cooler közt látod
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 21:42:07 »


Van hozzá dugóm ha gondolod.Van valami helyzet a dologgal kapcsolatban?Mert már tényleg nagyon aktuális lenne.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2011.01.14 péntek, 10:34:24 »

azt hogy dugozom le?Huh???

1: a kis gumislagba, ami az ufora megy, begyömöszölsz egy csapágygolyót vagy bármi mást, ami eltömi. nincs vákum, nem működteti. ha egyébként az egr jó, akkor ennyi elég lesz.

2: ha több időd van és alapos akarsz lenni intercoolert levéve van ott egy rézcső, aminek egyik fele a szívósorba, a másik a kipufogóba csatlakozik. leszeded és a végét körberajzolva gyártasz egy vak alátétet (kb 1mm-es rozsdamentesből). visszacsavarod a csövet az alátéttel és örülsz  vigyor3


3: non plus ultra megoldás, ha a fentiek után az ufo tetejét is lebarkácsolod, kiszeded a tengelyt belőle és ledugózod a maradékot. ehhez a szívósort is ki kell szedned. valahol volt ehhez képes útmutató, megkeresem neked.

« Utoljára szerkesztve: 2011.01.14 péntek, 10:47:38 írta zsombi » Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2011.01.14 péntek, 15:26:54 »

Van hozzá dugóm ha gondolod.Van valami helyzet a dologgal kapcsolatban?Mert már tényleg nagyon aktuális lenne.
kedden este jöhetsz,25liter lessz,az a baj,hogy kollegáim amit levettek eladták a kuton,nem kellett kannázgatni,stbde én tankolok kedden azt neked adom.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2011.01.14 péntek, 15:34:49 »

 most már világos:) csak még egy.a piros vagy a kék nyilhoz rakjam a dugot???gondolom hülyének néztek mi???hehehe.amugy ma kipucoltam a mafszenzort,utána elég nehezen indult a kocsi,kb fél percet inditoztam mire elindult,ha nem nyomtam gázt megált,utánna ujraprobáltam jó lett,csinálhat iet mafszenzor ha kipucolom????motor üzemmeleg volt.zsombi köszi rendes vagy

[/quote]
1: a kis gumislagba, ami az ufora megy, begyömöszölsz egy csapágygolyót vagy bármi mást, ami eltömi. nincs vákum, nem működteti. ha egyébként az egr jó, akkor ennyi elég lesz.

2: ha több időd van és alapos akarsz lenni intercoolert levéve van ott egy rézcső, aminek egyik fele a szívósorba, a másik a kipufogóba csatlakozik. leszeded és a végét körberajzolva gyártasz egy vak alátétet (kb 1mm-es rozsdamentesből). visszacsavarod a csövet az alátéttel és örülsz  vigyor3


3: non plus ultra megoldás, ha a fentiek után az ufo tetejét is lebarkácsolod, kiszeded a tengelyt belőle és ledugózod a maradékot. ehhez a szívósort is ki kell szedned. valahol volt ehhez képes útmutató, megkeresem neked.
                                                                                                                                                                                                                  

« Utoljára szerkesztve: 2011.01.14 péntek, 16:08:22 írta májki1982 » Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2011.01.14 péntek, 17:38:19 »

csak kiváncsiságbol irja már le mindenki,hogy ebben az időben,ha városban mászkál,mondjuk fél ora kocsikázás után,hol áll a hőfokjelzőmutatotok a NORMAL skálán?mien betünél?Huh??enyém az n környékén,ha dombozok felmegy az o betűig is.ez jó igy?fütésem super,vizem nem fogy,már sztem tulparázom magam picit
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:13:33 »

most már világos:) csak még egy.a piros vagy a kék nyilhoz rakjam a dugot???gondolom hülyének néztek mi???hehehe.amugy ma kipucoltam a mafszenzort,utána elég nehezen indult a kocsi,kb fél percet inditoztam mire elindult,ha nem nyomtam gázt megált,utánna ujraprobáltam jó lett,csinálhat iet mafszenzor ha kipucolom????motor üzemmeleg volt.zsombi köszi rendes vagy

- inkább a pirosnál.
- szerintem a maf nem csinál ilyet. utána amúgy éreztél valami változást? (én pucolás után mindig beképzelem, hogy sokkal lágyabban jár és kevesebbet fogyaszt  vigyor3)
- mostanában nekem is lassan melegszik, de azért fél óra után már középen áll. olyan 10-15 perc kell neki forgalomtól függően. persze szerintem sok lámpás álldogálásnál vagy 60as csorgásnál nem csoda, hogy lassan melegszik...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2011.01.14 péntek, 21:20:59 »

- inkább a pirosnál.
- szerintem a maf nem csinál ilyet. utána amúgy éreztél valami változást? (én pucolás után mindig beképzelem, hogy sokkal lágyabban jár és kevesebbet fogyaszt  vigyor3)
- mostanában nekem is lassan melegszik, de azért fél óra után már középen áll. olyan 10-15 perc kell neki forgalomtól függően. persze szerintem sok lámpás álldogálásnál vagy 60as csorgásnál nem csoda, hogy lassan melegszik...

épp most ujságoltam ndanak hogy maf pucolás óta ugy megy a gép mint állat,és ugy ahogy te irtad csendesebb lágyabb a motor.nem beképzeled,tényleg igy van.most jártam meg angyalföld nagykovácsi oda vissza,n betünél tovább nem ment a hőfokom.viszont elkoptak a hátso betéteim,fékezésnél surlodik a jobb hátsó tárcsafékem,mennyi lehet az uj betét hátra?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2011.01.14 péntek, 22:01:24 »

épp most ujságoltam ndanak hogy maf pucolás óta ugy megy a gép mint állat,és ugy ahogy te irtad csendesebb lágyabb a motor.nem beképzeled,tényleg igy van.most jártam meg angyalföld nagykovácsi oda vissza,n betünél tovább nem ment a hőfokom.viszont elkoptak a hátso betéteim,fékezésnél surlodik a jobb hátsó tárcsafékem,mennyi lehet az uj betét hátra?

a hőfok nekem alacsonynak tűnik, ha csak n-ig ment fel, mert elég sokat mentél. termosztát?
a betét ára nem vészes, 8 körül van. ha tárcsát is cserélned kell, az már több. cromaxnál nézd meg.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2011.01.15 szombat, 15:49:17 »

a hőfok nekem alacsonynak tűnik, ha csak n-ig ment fel, mert elég sokat mentél. termosztát?
a betét ára nem vészes, 8 körül van. ha tárcsát is cserélned kell, az már több. cromaxnál nézd meg.
sztem termosztátom lessz ***,csak egy tipp.tárcsa oké sztem,betétet kell csak venni.cromax olcsobb mint az unix?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2011.01.15 szombat, 19:18:06 »

sztem termosztátom lessz ***,csak egy tipp.tárcsa oké sztem,betétet kell csak venni.cromax olcsobb mint az unix?

attól függ, az unixban mennyi a kedvezményed  vigyor3
neten amúgy mindkettőnek fent vannak az árai nezze
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2011.01.15 szombat, 22:19:08 »

attól függ, az unixban mennyi a kedvezményed  vigyor3
neten amúgy mindkettőnek fent vannak az árai nezze
unixba 10%kedvezményem van.cromaxba SEMMI Wink
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 01:06:40 »

unixba 10%kedvezményem van.cromaxba SEMMI Wink
megrendeltem cromaxba 6900 mig az unixba 12000.vicc rinya
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:16:18 »

csak kiváncsiságbol irja már le mindenki,hogy ebben az időben,ha városban mászkál,mondjuk fél ora kocsikázás után,hol áll a hőfokjelzőmutatotok a NORMAL skálán?mien betünél?Huh??enyém az n környékén,ha dombozok felmegy az o betűig is.ez jó igy?fütésem super,vizem nem fogy,már sztem tulparázom magam picit

Nekem 1 ciginyi helybennjárás után 5 perc múlva az "R" betű 2 lába között van.
És nyáron 40° -ban se megy az "R" fölé....

Amúgy 92° -os a termosztátom már 2 éve....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 17:42:26 »

Nekem 1 ciginyi helybennjárás után 5 perc múlva az "R" betű 2 lába között van.
És nyáron 40° -ban se megy az "R" fölé....

Amúgy 92° -os a termosztátom már 2 éve....akkor tuti *** a termosztatom,pont ma néztem elmentem auchanba tölünk 3km,megáltam elejét kinyit,és a hütő 2 csőve egyforma meleg volt.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 17:47:15 »

vmi ötletetek lenne arra nézve,hogy miért csinál olyat az autó,hogy reggel elinditom pöcc röff,kb 3mp járás után leesik fordulat 500ra és leáll,inditozok kb 5mp inditozás után elindul,szépen jár utánna már nem áll le,nem mindig csinálja,go folyásom nincs.azota csinálja miota kivették a motort kuplungcserekor,nem lehet hogy *** a gyorscsatlakozom az üzemanyagszürő házánál?és onnan levegőt sziv?Huh?Huh?,folyás ott sincs.viszont a üzemanyagszürő kézipumpa része ***,hiába nyomkodom nem keményedik fel.üzemanyagszürő cserekor kész kálvária volt mire elindult.vmi ötlet_?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:38:50 »

vmi ötletetek lenne arra nézve,hogy miért csinál olyat az autó,hogy reggel elinditom pöcc röff,kb 3mp járás után leesik fordulat 500ra és leáll,inditozok kb 5mp inditozás után elindul,szépen jár utánna már nem áll le,nem mindig csinálja,go folyásom nincs.azota csinálja miota kivették a motort kuplungcserekor,nem lehet hogy *** a gyorscsatlakozom az üzemanyagszürő házánál?és onnan levegőt sziv?Huh?Huh?,folyás ott sincs.viszont a üzemanyagszürő kézipumpa része ***,hiába nyomkodom nem keményedik fel.üzemanyagszürő cserekor kész kálvária volt mire elindult.vmi ötlet_?

A kézi pumpánál visszaengedi a gázolajat, annyi még van a csőbe hogy beindul, de utána már kevés és megáll.Az indítózás után meg felszívja már és azért megy rendesen.Vagy meg kell csinálni a pumpásat+visszacsapószelep, vagy 2 csöcsös szűrő+visszacsapószelep+kézi gumi pumpa.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:04:08 »

A kézi pumpánál visszaengedi a gázolajat, annyi még van a csőbe hogy beindul, de utána már kevés és megáll.Az indítózás után meg felszívja már és azért megy rendesen.Vagy meg kell csinálni a pumpásat+visszacsapószelep, vagy 2 csöcsös szűrő+visszacsapószelep+kézi gumi pumpa.
majd megdumáljuk kedden ndan Wink meik a jobb ?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:25:58 »

majd megdumáljuk kedden ndan Wink meik a jobb ?

kedden megbeszéljük.Mielőtt indulok hívlak.
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 17:42:37 »

kedden megbeszéljük.Mielőtt indulok hívlak.
oké,hivj,kannát ne felejtsd el.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 18:37:00 »

oké,hivj,kannát ne felejtsd el.

okkk
Naplózva
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2011.01.22 szombat, 15:22:03 »

nagyon pang ez a topic,hibátlanok ezek a td-k Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.